BMW М GmbH показва пет премиери в Женева

Аеродинамиката, управляемостта и излъчването на двата варианта на BMW M550d xDrive сa оптимизирани с елементи в предната и задната част на каросерията, страничните огледала и пластините на въздухозаборника в цвят Ferric Grey, както и от ексклузивните, опционални 20-инчови алуминиеви джанти.



Цели пет премиери ще представи на започващото на 6 март изложение в Женева придворното тунинг ателие на БМВ - М GmbH. Създадено през 1972 година, първоначално то се занимава с разработката на модели са спортни състезания.От 1980 година обаче паралелно с това се правят и спортни версии на серийни модели. В Женева майсторите на тунинговането представят четири модела от гамата M Performance автомобили.


При тях фокусът е върху динамиката, прецизност и подчертано спортното шофиране. Автомобилите БМВ M Performance се отличават с мощни двигатели, характерна пъргавина и прецизно поведение на пътя, силно емоционален дизайн, от които не страда пригодността за ежедневието. Те са базирани на актуалните модели на баварците, които са доработени.


При старта на новата продуктова линия на пазара ще бъдат въведени четири модела, чийто най-важен общ елемент е новоразработеният редови шестцилиндров дизелов двигател.




Дизел с три турбокомпресора
Моторът използва технологията M Performance TwinPower Turbo, при която за първи път при БМВ се използват три турбокомпресора. Техният размер, подреждане и стратегия на съвместна работа са подбрани така, че да осигурят максимално разгръщане на мощността в широк оборотен диапазон.


Системата включва два по-малки и един голям турбокомпресор, като тяхното взаимодействие е свързано с необходимата мощност във всеки момент. В зависимост от ситуацията на пътя се ползва както ниската инертност на малките турбокомпресори за особено спонтанни реакции, така и взаимодействието с по-големия турбокомпресор за постигане на възможно най-високо налягане на нагнетяваният въздух.


Иновативната концепция на каскадното свръхпълнене е особено ефективен метод за повишаване на мощността. Освен това коефициентът на полезно действие на новият дизелов двигател се оптимизира и от модернизираното директно впръскване Common-Rail, чиито пиезо-инжектори вече работят при максимално налягане от 2200 бара.


Най-бързите петички
Този мотор позволява на моделите БМВ M550d xDrive Седан, БМВ M550d xDrive Туринг, БМВ X5 M50d и БМВ X6 M50d да постигнат динамика, която значително превъзхожда и най-мощните дизелови модели на съответното моделно семейство.

Електронно управляваната система за двойно задвижване е настроена специфично за моделите и противодейства на тенденцията към недозавиване чрез прехвърляне на въртящ момент между задните дясно и ляво колело

© БМВ

Електронно управляваната система за двойно задвижване е настроена специфично за моделите и противодейства на тенденцията към недозавиване чрез прехвърляне на въртящ момент между задните дясно и ляво колело


Друг общ елемент при колите е осемстепенната спортна автоматична трансмисия с лостчета за превключване на волана и интелигентното двойно задвижване xDrive със специфични за съответния модел настройки. Освен това модифицирани са компоненти на окачването. Сериозно внимание е обърнато и на аеродинамичните елементи.


Два от новите M Performance модели са на базата на БМВ Серия 5. Седанът M550d xDrive се ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.7 сек., а комбито M550d xDrive Туринг – за 4.9 сек. Лимузината се задоволява с 6.3 литра гориво на 100 километра, а комбито с 6.4 литра/100 км. Съответните стойности на емисиите на въглероден диоксид са 165 и 169 г/км, като тези показатели покриват изискванията на нормата EU6.


Х5 и Х6 също с M Performance изпълнение
Другите два модела БМВ M Performance са разработени на базата на големите представители на X-генерацията на баварците. Те използват същият дизелов мотор с мощност 381 к.с. и максимален въртящ момент от 740 Нм, и осемстепенна спортна автоматична скоростна кутия с лостчета за смяна на предавките на волана.

 

© БМВ


Така екипирано БМВ X5 M50d се ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.4 секунди, а BMW X6 M50d – за 5.3 сек. Средният разход на гориво е 7.5 л/ 100 км. за първия модел и 7.7 за втория. Емисиите на въглероден диоксид са 199 г/км за БМВ X5 M50d и 204 г/ км за БМВ X6 M50d.


Готви се М-версия и на единичката
На Международното автомобилно изложение в Женева БМВ показва и концепция за М представител в компактния сегмент. Моделът M135i се отличава със спортен външен вид, задвижва се от шестцилиндровият бензинов двигател с мощност над 300 к.с. и има уникалното за компактния клас на премиум сегмента задно задвижване.

BMW М GmbH показва пет премиери в Женева

© БМВ


Автомобилът може да се похвали и с променено окачване и спирачна система, както и 18-цолови М алуминиеви джанти с дизайн double spoke. Предната престилка на БМВ M135i Concept е с типичен M дизайн. Въздухозаборниците са големи, за да отговарят на изискването за охлаждане на мощния двигател, спомагателни компоненти и големи спирачки.


БМВ M135i Concept е със специфични M настройки на ходовата част и хидравличното кормилно управление, които гарантират повишена пъргавина и прецизност при динамични ситуации на пътя.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 515 Весело

    С удоволствие бих карал някое от тези зверчета!!!

  2. 2 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 657 Неутрално
  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    Харесват ми цветните петна в модел БМВ M135i. Отлично хрумване на дизайнера, с което се подчертава елегантността на колата.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4316 Неутрално

    Имах предвид снимки ##11, 12, 13.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  5. 5 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Разстроено

    Ех, защо германците не ни дадат да сглобяваме едно малко БМВ-енце!!! Нали и в двете войни им бяхме ортаци, пък и загубихме заради тях северна Гърция, Македония и Западните покрайнини! Не е честно - да дадат поне едно Поло, ако не БМВ!!!

  6. 6 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Царя нали е с немска кръв - да отиде и да изпроси нещо!!! И ауспуховите тръби да ни дадат да правим, пак ще сме доволни!!!!

  7. 7 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Много крадат у нас точно беемвета :( Страхотни коли!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  8. 8 Профил на тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса
    тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Който не може да си купи БМВ, си купува Мерцедес

    СЛУЖУ СОВЕТСКОМУ СОЮЗУ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗА РОДИНУ, ВПЕРЕД !!!
  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дедо Либен":

    В Мусачево се правят кожени седалки за БМВ 5 и 7 серия. Виж статията в Капитал:
    http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2012/02/24/1773900_chastica_bmw_ot_musachevo/?ref=embedfp&source=www.dnevnik.bg

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1529 Любопитно

    В бели страни карат бели БМВ-та, в черните страни - черни.

    Мачкай климатичния чейндж!
  11. 11 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    Ония ,,разбирачи'' дето изпадаха в телешки възторг вчера под статията за ,,Ситроен'' нещо не ги виждам тука. Много са ми смешни със жалките си напъни да възхваляват разни автомобилни недоразумения, а в същото време упорито отказват да си отворят очите за истински стойностни марки като ,,BMW''. Oсобено оня льольо (dodge_ram), дето уж си купил на скоро ,,Ситроен'' С5. Той отбягва горкия да чете статии като тази, защот получава комплекси за малоценност.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  12. 12 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#3:"Храбър"]Харесват ми цветните петна в модел БМВ M135i. Отлично хрумване на дизайнера, с което се подчертава елегантността на колата. [/quote]

    Тези цветове са запазена марка на BMW-,,Motorsport'' и са отличителен белег, който поставя придворната тунинг фирма на ,,BMW'' на всички ,,М''-ки още от нейното създаване преди 40 г.
    http://i.data.bg/08/10/08/1189534_orig.jpg

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  13. 13 Профил на libertarian
    libertarian
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не сам карал много коли, но автомобил с по-добро поведение на сух път от БМВ 335 не сам имал. Изпадна ми доста по-евтина от нормалното, купих я с цел продажба, ве4е минаха 8 месеца, о6те не сам пуснал обява....., перфектна кола, изискава6та перфектна подряжка.За съжаление трябва да я продам, но поне разбрах какво искам да карам някои ден...зслужава си.

  14. 14 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Любопитно

    До коментар [#11] от "Face the Truth":


    До коментар [#12] от "Face the Truth":

    Старши, ама нещо много ти харесват гнилите плодове на империалистическия Запад? Защо така не хвалиш новия Масквич?

    Gunter glieben glauchen globen
  15. 15 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 515 Весело

    пички гледайте за каква тяга иде реч...

    http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

  16. 16 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1163 Любопитно

    Това снимки ли са или 3-д модели.

  17. 17 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Не разбирам защо позитивни мнения за БМВ инкасират толкова много минуси. Имам доста богат опит с автомобилите и определено мога да твърдя, че колата, която ми е направила най-силно впечатление / като прецизност на управлението, като стоене на пътя и в завой, като ускорение, като визия, ако щете / е модела Е60 / 5-та серия - от 2003 до 2010г./. Не съм имал удоволствието да седна в най-новата петица, но предполагам, че е още по-добра. Поне според мен това е компанията, произвеждаща автомобили, за които в най-пълна степен може да се каже, че са "драйвърски". Няма такъв кеф за шофьора, какъвто може да изпита с БМВ с голям мотор. Да, не са от най-надеждните автомобили като някои японски марки и често имат грижи по сервизи, но удоволствието от карането е несравнимо. От София до Пловдив с 535Д / 2005г. / 272 к.с. - абе, няма такава кола. С две турбини, автомат, голям мотор и задно предаване. Има много хубави коли от други марки / японски, френски, корейски /, ама БМВ си е много, ама много специална кола. Двама от най-добрите ми приятели карат Ситроен С5 и Тойота Авенсис / на по 1-2г. коли / и определено мога да твърдя, че това са пълни полуфабрикати в сравнение с БМВ.

  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    До коментар [#17] от "asroma1927":

    Е, сега очаквай да те съсипят от минуси. Тук е абсолютно забранено да се изказва каквото и да е положително мнение за немските коли и в частност за БМВ. Сега ще ти обяснят, че БМВ карат само мутри, че това е най-трошливата кола и че ти нищо не разбирапш от коли.

    Gunter glieben glauchen globen
  19. 19 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#15:"10mm AUTO"]гледайте за каква тяга иде реч... [/quote]

    Това наистина е един много бърз трактор. Но защо с толкова тракане и вибрации, когато може дори още по-бързо, при това с финес?

    http://www.youtube.com/watch?v=RWP5l2_G4W8

  20. 20 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#19] от "DFGeneer":

    ти къде го чукаш,то къде се пука...

  21. 21 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1416 Весело

    Ей на тая джитка, кусур нема да намериш.......Оооопссссс, забравих феновете и.....те са комплексари според форумниците у Дневник де......Не според мен......

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  22. 22 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#21] от "ARRI":

    и немат ПАТКИ!!!

  23. 23 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    BMW, това не е кола, това е диагноза...

  24. 24 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Весело

    До коментар [#19] от "DFGeneer":

    Ей го комплексарчето цъфнА. Абе на теб статиите за БМВ ти действат като на бик червено.

    Gunter glieben glauchen globen
  25. 25 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Весело

    Айдеее , почна се с митологията за германското превъзходство! Изпълзяха комплексарите да ни обяснят , колко са по-добри немските автомобили от всички останали

    Абе не успявате ли да схванете , че ви продават (ако бихте могли да си ги купите де) коли на по 20+ години и само им сменят бутончетата и тук-там им праскат по някой и друг суперчарджър?

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  26. 26 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 547 Неутрално

    До коментар [#18] от "g_t":

    Е60 не е от най-надеждните автомобили. Също и тройката от тези години. Със сигурност един Лексус е по-надеждна кола и по-рядко влиза в сервиз. Но като поведение на пътя двете марки нямат нищо общо. Карах Лексус IS 220 дизел / много хубава кола / в Германия и имам добри впечатления от нея - скъпи материали, модерен интериор, доста екстри, изобилие от hi-tech джаджи. Но ..... напълно тих мотор / много стерилно за моя вкус /, кофти синхрон между скоростна кутия и мотор, недозавиване и лошо стоене в завоя, много мек и лек волан / пълна липса на усещане за пътя/. БМВ 330Д, дето като интериор е много по-постно, завива много по-добре, мотора е по-шумен / тихия мотор е като мацка, дето мълчи докато я чукаш; или по-лошо - надуваема мадама /, волана е тежък и усещаш пътя, а за синхрона скоростната кутия - мотор е излишно да се коментира. Като седнеш в тройката имаш усещане, че е правена само и единствено за шофьора - баланс, център на тежестта. Лексус-а е яка кола, ама е някак си безлична и недомислена - малко лукс, малко фешън екстериор, малко hi-tech джаджи, леко нелепи опити за придаване на спортен дух.

  27. 27 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    До коментар [#26] от "asroma1927":

    То затова девизът на БМВ е удоволствието от шофирането.

    Gunter glieben glauchen globen
  28. 28 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 547 Неутрално

    До коментар [#25] от "Karla Kaas 90º":

    Понятието "по-добър автомобил" е много относително нещо. Да, в класациите за надеждност на челните места са марки като Лексус, Тойота, Мазда и Хонда. Но наполедък има доста примери и в обратна посока. Новата Ц класа на Мерцедес е един от най-надеждните автомобили / според TUV, чиито класации любителите на японски автомобили развяват като знаме /, произвеждани днес - пред Авенсис, например. Това е и най-много тествания автомобил в историята на автомобилостроенето. Има и нещо друго - "по-добър" не означава непременно един детайл да работи безотказно 20 години, а означава и начин на изработка, качество на използваните материали и т.н. Заставаш до една Корола, отваряш багажника, затваряш го по-рязко и чуваш звука - все едно си хвърлил поцинкована кофа на паваж. Правиш същото с една Джета и виждаш разликата - чуваш един приглушен звук и нищо повече. Така, че много относително нещо е понятието "по-добър автомобил". Субару имат невероятна механика - една от най-добрите. Но тези инженерни достижения се обезмислят, когато застанеш до един Forester и започнеш да се чудиш на какви точно амфетамини е бил дизайнера, когато е създал толкова грозна на външен вид кола. Или колко лоша е била тревата, която са пушили в Тойота, когато им е дошла гениалната мисъл да позиционират таблото / оборотомер, километраж, температура и гориво / вместо пред шофьора / както си му е реда / - по средата между него и пътника. Да, надеждни и здрави коли правят японците / не коментирам французи, италианци и американци, защото те не могат да правят коли /, но като екстериор и интериор колите им не са нищо особено / изкл. Лексус /. По-отношение на моторите е същото - виж колко агрегата предлагат Мерцедес и БМВ и сравни тяхното количество с която искаш японска марка.

  29. 29 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    [quote#28:"asroma1927"]не коментирам французи, италианци и американци, защото те не могат да правят коли [/quote]

    Е , стигнах до тук и спрях да чета. Мислех и да ти отговоря , но след това изказване...

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  30. 30 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2392 Весело

    До коментар [#29] от "Karla Kaas 90º":
    /Рейтинг: 666/

    Е снощи нали уточнихме, че колите са два вида - японски и други.

    п.с. Рейтингът случайност ли е или е по-здравословно да не питам.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  31. 31 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 547 Весело

    До коментар [#29] от "Karla Kaas 90º":

    Е, само едно изречение е пропуснато да бъде прочетено, така, че можеш и да отговориш.

  32. 32 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    До коментар [#30] от "Росен":

    Ха! Не го бях видяла , никога не го гледам , за к'во ми е. Heil Satan!

    До коментар [#31] от "asroma1927":

    Пък аз предпочитам тъкмо италиански , американски и японски коли (въпреки , че от фирмата се инатят да ми наемат аудита и бмв-та) и обичам да ми е удобно , тихо за да си слушам и Чечилия Бартоли ако ми се прииска , да не трябва да си правя диализа след дълго шофиране и колата ми да изглежда добре , не като правена преди 20+ години и тунирана.

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  33. 33 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    До коментар [#32] от "Karla Kaas 90º":

    Колите от желязо отпреди 15 години са по-добри.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  35. 35 Профил на Phoebus Apollo ♕
    Phoebus Apollo ♕
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#32] от "Karla Kaas 90º":
    [quote#32:"Karla Kaas 90º"]обичам да ми е удобно , тихо за да си слушам и Чечилия Бартоли ако ми се прииска[/quote]

    И аз.

    http://www.youtube.com/watch?v=nktpT9ZXHeA

    ☯ ✯✯✯✯✯✯ ♕ ✯✯✯✯✯✯ ☯
  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#25] от "Karla Kaas 90º":

    [quote#25:"Karla Kaas 90º"]Абе не успявате ли да схванете , че ви продават (ако бихте могли да си ги купите де) коли на по 20+ години и само им сменят бутончетата и тук-там им праскат по някой и друг суперчарджър? [/quote]

    Карлито, това ако важи са японските возила, това не означава, че важи за всички останали марки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  37. 37 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 1022 Любопитно

    До коментар [#36] от "deutschwagen":

    Важи за германските , нали това казвам , ти как разбра , че имам пред вид японските?

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    [quote#32:"Karla Kaas 90º"]и колата ми да изглежда добре , не като правена преди 20+ години и тунирана. [/quote]

    Че тогава защо японците се пробват вече 15 години да копират дизайнерския език на германците? Дори и някои нови модели на Ситроен и Пежо са германизирани, и то според самите французи. Сигурно би казала, колко по-хубави са от немските им алтернативи. Карла, ставаш смешна. А като говориш за коли с остарял дизайн, какво ще кажеш за линията на Алфа Ромео? Или може би италианските коли, които караш са Ферари....За поведението на пътя на тези италиански коли няма мсисъл да се говори. Знаеш ли ще е то недозавиване? torque steer? Най-вероятно не можеш да направиш разлика между различните коли с предно предаване и коренно различното им поведение на пътя. Но има хора, които разбират. За това един по-оборудван модел на една от най-младежките японски марки - Мазда - губи от един обикновен ГТИ: http://www.youtube.com/watch?v=0IGWFFpI88o

    Иначе ти ако искаш карай и Олдсмобил, и Тойота Еко, но недей да ръсиш глупости за неща, които не разбираш и то на статия за водещ немси автомобил. Би следвало тези, които не ги харесват да не коментират, освен ако нямат да кажат нещо конкретно за дадената тема. Ти си от групата хор, които нямат, а само плюят по немската автомобилан индустрия на посоки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#37] от "Karla Kaas 90º":

    Абе менят се немските. Това, което е било началото на 2000-ите, средата им и днешно време направо не може да се сравнява. Да не говорим и за изцяло новите модели на някои марки, например джиповете на ФВ, Ауди и Порше, или Порше Панамера и Ауди А7 - нали няма да ги отречеш и тях като 20-годишни? Виж за японските, последният модел на Аутбек, който карах не се различава от Хонда Акорд от 2005-та. Новата опростена, поевтинена и американизирана Джета 6, специало за американския пазар от 2010-та, бе описана като "японизирана" от интусиастите в САЩ. А иначе виж как изглежда една Джета 4 (1998-2004 в САЩ) на улицата и я сравни с някоя Королка или Хондичка от това време и се замисли коя изглежда по-трендова.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Весело

    До коментар [#39] от "deutschwagen":

    Който иска жена си взема французойка, който иска да кара кола си взема германска!!!!

  41. 41 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#38:"deutschwagen"]Че тогава защо японците се пробват вече 15 години да копират дизайнерския език на германците?[/quote]

    Това да не си го чел пак там дето пише че Албрехт фон Гьорц бил дизайнера на Toyota 2000GT?
    Хайде стига с тая профанщина. Знаем че немските фенчета сте плиткоумни, но поне не ставайте смешни.

  42. 42 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1216 Гневно

    До коментар [#40] от "Дедо Либен":Не е вярно.По-красиви жени от германките няма!

  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#41] от "DFGeneer":

    Няма нищо общо с Албрехт, което гледам те е засегнало, щом трябва да се сещам от теб какво съм казал някога на майтап. Но има много общо с неща, като това как от Лексус са накичили новите си модели с диоди и отдалече в тъмното човек се чуди какво е това странно Ауди (Мерцедес и Порше поне някак си се различават). Мисля, че вече достатъчно съм обсъждал темата за "грубия, дървен и ръбат" немски дизайн, нищо че почти всички марки почнаха да прилагат подобни масивни форми в техните дизайни и отказаха сплесканите, разсипани форми на 90-те . Освен това трябва да разбереш, че това имитиране си е присъщо за японския икономически модел, и една от главните причина за "загубените десетилетия" в Япония, отначало от 1990 до 2000-та, но вече и до 2010-та, или 2 десетилетия с анемичен икономически растеж. От японски главен икономист с десетилетия стаж съм чувал, че в японския модел има прекалено много копиране и прекалено малко иновация, като в същото време не могат да сглобяват така евтино, както в други азиатски страни. Това са неговите думи, не моите. Но предполагам в кварталното кафене специалистите могат да имат друго мнение и да обвинят пернишките голфове.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#42] от "sabbath":
    До коментар [#40] от "Дедо Либен":

    Все, пак класиката си е класика

    http://www.jmc-auditeile.de/Audi-Geschichte/neuAudi8072werb.jpg

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1216 Неутрално
  46. 46 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Весело

    До коментар [#45] от "sabbath":

    Момче, защо показваш само една малка част от тази млада германка? Аз ще ти кажа защо - защото в лицето са като кобили, а краката им са като солунски диреци!!!!

  47. 47 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#43] от "deutschwagen":

    Дневните светлини вече подлежат на регулации почти навсякъде, така че Лексус нямат особен избор по отношение на диодите. Въпреки това, дневните им светлини са достатъчно различни от тези на немските, освен ако не можеш да направиш елементарна разлика между формите "L" и "_".

    Това с липсата на иновации и "загубените десетилетия" просто не звучи смислено. Икономическият застой в Япония е следствие преди всичко на спукан имотен балон и последвалата неадекватна финансова политика. А точно през и след 90-те иновациите на японските автомобилни фирми бележат огромен ръст.

    Апропо, точно немските премиум марки напоследък копират типично японски дизайнерски похвати. Ниско разположена предна решетка и издължени, "дръпнати" фарове и стопове се наблюдават масово в нови немски модели - БМВ 3, 6 и 7-ма серия, мерцедес Ц-клас и SLK. БМВ масово ползва т.нар. flame surfacing, дизайнерски похват който за пръв път се появява в 1999 Toyota Celica. Примерите са много.

  48. 48 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    [quote#47:"DFGeneer"]БМВ масово ползва т.нар. flame surfacing, дизайнерски похват който за пръв път се появява в 1999 Toyota Celica.[/quote]

    Има си хас да не е измислено от Тойота. Според теб де, не според обективната истина.

    Gunter glieben glauchen globen
  49. 49 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#48] от "g_t":

    Ами хайде дай да я видим тая обективна истина де.

  50. 50 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    До коментар [#49] от "DFGeneer":

    Първо ти.

    Gunter glieben glauchen globen
  51. 51 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#50] от "g_t":

    Аз моята гледна точка вече съм я изложил с твърдението [quote#47:"DFGeneer"]БМВ масово ползва т.нар. flame surfacing, дизайнерски похват който за пръв път се появява в 1999 Toyota Celica.[/quote]

    Вярвам че всеки полуграмотен може да потърси снимки с Гугъл и да се убеди в истинността му. Ти лично нуждаеш ли се от допълнителна помощ?

  52. 52 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    Това са твои твърдения. Флейм сърфеисинг се свързва с Крис Бенгъл, а той, както знаем, е дизайнера на БМВ. Като напишеш "флейм сърфейсинг" в Гугъл, излиза Крис Бенгъл и никъде Тойота, освен в един друг форум, където (предполагам) пак ти разтягаш същите локуми като тук. По същия начин, както пак само според теб оригиналът на Хофмайстер кника е на Кайзер, а не на БМВ. А двата елемента са доста различни и от други фирми се копира варианта на БМВ, а не на Кайзер.

    Gunter glieben glauchen globen
  53. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#47] от "DFGeneer":

    Какви са тези ниско-разположени решетки, копирани от японците? Да не става въпрос за решетките на Ауто Юниън от 30те? И за стоповете нищо не вождам. Японските коли традиционно имат дръпнати и овално-оформени стопове, приличащи на разтегната локва. Стоповете на немските коли традиционни са по-сложни и нерегулярни геометрични форми. Аудито А4 например, което излезна около 2003/2004та. Също така немските стопове доста време имаха кръгли светлини поставени в по-голям елемент, като на Пасат 5. Това също бе харесано то някои от онова време. А и помисли как изглежда изглежда ЛС500 и как изглежда ФВ Фаетон, излязал доста преди него, когато Лексуса се водеше по дизайна на Тойота Кемри

    [quote#47:"DFGeneer"]Това с липсата на иновации и "загубените десетилетия" просто не звучи смислено. Икономическият застой в Япония е следствие преди всичко на спукан имотен балон и последвалата неадекватна финансова политика.[/quote]

    Да, имало е и неадекватна политика, но не е само това. Спуканият балон започва процеса, но този застой продължава вече 20 години. И ти говоря принципно за модела им, не специално за коли. Преди време имах възможността да се запозная с японски учен - жена му работи в САЩ, а той работи в Германия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  54. 54 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#52] от "g_t":

    Аз нямам нужда някой пропаганден експерт да ми обяснява кой колко иновативен дизайнер е и какво е измислил. Просто вярвам на очите си.

    Елементарно сравнение между 1999 Toyota Celica и (примерно) последната 5-та серия показва че имат идентично осъществени странични линии - чрез редуване на вдлъбнати и изпъкнали повърхности. Същото важи и за линиите по предния капак.

    оригинал: http://img2.netcarshow.com/Toyota-Celica_2003_800x600_wallpaper_02.jpg
    копие: http://img2.netcarshow.com/BMW-5_ActiveHybrid_2013_800x600_wallpaper_03.jpg

    Способността за подобно елементарно заключение се нарича аналитично мислене и повечето хора го притежават.

    [quote#53:"deutschwagen"]Какви са тези ниско-разположени решетки, копирани от японците? Да не става въпрос за решетките на Ауто Юниън от 30те?[/quote]

    Не, става въпрос са комбинацията ниски решетки И дръпнати фарове. Комбинацията от елементи определя визията, не самите елементи поотделно.
    Ето ти няколко визуални примера и на теб, че не ми се обяснява повече:

    оригинал: http://img2.netcarshow.com/Lexus-IS300_SportDesign_Edition_2004_800x600_wallpaper_05.jpg
    копия: http://img2.netcarshow.com/BMW-530xi_2005_800x600_wallpaper_01.jpg
    http://img2.netcarshow.com/BMW-7_ActiveHybrid_2010_800x600_wallpaper_03.jpg

    Задници:

    оригинал: http://img2.netcarshow.com/Lexus-IS350_2006_800x600_wallpaper_11.jpg
    копия: http://img2.netcarshow.com/BMW-5-Series_2011_800x600_wallpaper_a0.jpg
    http://img2.netcarshow.com/BMW-3-Series_2012_800x600_wallpaper_84.jpg

    Ще кажеш сега че на лекса са ромбовидни а при БМВ L-oбразни, но тук става въпрос за пропорциите и разположението, малките детайли не се забелязват отдалеч.

    И един мерцедес:
    http://img2.netcarshow.com/Lexus-GS_450h_2006_800x600_wallpaper_07.jpg
    http://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E-Class_2010_800x600_wallpaper_6e.jpg

    За Файтона и Lexus LS си прав, наистина са близо, но са и достатъчно различни - Файтона не е "дръпнат". Само изглежда така погледнат отгоре заради заоблената предница.

  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#54] от "DFGeneer":

    Надявам се, че се шегуваш. Ниски решетки има отдавна:
    http://www.allsportauto.com/photoautre5/bmw/nasca_c2/1991_bmw_nasca_02_m.jpg

    http://www.allcarpictures.com/pictures/volkswagen/passat-1991-1996/volkswagen-passat-1991-1996.jpg

    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwYCVSeVQIA1DegrAb3jj-cibyf-xIuBm-DACM_kaQN-iwdyHJXZ354rsCOw

    Ако този Лексус прилича на нещо, то ето на какво:

    http://www.classycars.org/Mercedes/Mercedes-Benz1995S-Class.jpg

    И други, на които фаровете им кривят нагоре.
    Онтосно задниците, is350 е толкова грозен и неприличащ на нищо отзад, че дори не мога да се заяда от какво са копирани тези стопове и единственото за което се сещам е някоя играчка с дистанционно управление. Задните светлини на БМВ са многи по-различни, със съвсем други форми, релеф, ъгли. Ако напомнят малко на друга марка, то това би било Ауди, макар да има разлики във формите и разположението. По пропорция всички следват това:
    http://www.netcarshow.com/audi/2005-a4_dtm_edition/800x600/wallpaper_07.htm

    А за задницата на GS 450, трябва да си напушен за да видиш някаква прилика с Мерцедеса. На мен ми напомня много повече на Джета 5 по задните светлини, както и погледнат от този ъгъл
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:VW_Jetta_2.0_TDI_Heck.JPG

    И още повече на базирания на него Пасат.

    Колкото до другото, колегат ти го е обяснил доста добре.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#54] от "DFGeneer":

    Забравих да допълня - вдигнати задни светлини се наблюдават и при БМВ E60. А фаровете на сегашния модел на петицата не напомнят на нищо, освен на фаровете на петици, по-стари от Е60.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  57. 57 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#55] от "deutschwagen":

    Ха-ха, леле, толкова глупости не вярвах че можеш да сътвориш!
    При БМВ Nasca решетката определено е над фаровете, при пасат 91 са равни, при БМВ е30 - също. Абе ти въобще добре ли си със зрението?
    Освен това японските модели традиционно са с по-ниски решетки много преди тия години, ето ти Тойота от 84-та: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_carina_st162.jpg
    Та мерцедеса от 95 надяван се досещаш откъде е копиран.
    Ауди А4 няма място тук - стоповете му са много по-къси и ориентирани по съвсем различен начин - провиснали надолу. Освен това е от същата година като Lexus IS350. А това разположение на стоповете започва от 2001 ES: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lexus_ES300_2002-03.JPG
    А тая джета, ха-ха, сериозно ли? Ами тя е 2006, а GS-a e 2005.

    O, a BMW E60 отзад е едно добро копие на Субару Импреца 2001: http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2002_Subaru_Impreza_(MY02)_RS_sedan_(2011-06-15)_02.jpg

    Както и да е, не си прави труда да ми отговаряш, вече дори не си ми смешен с патологичните ти глупости.

  58. 58 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    [quote#57:"DFGeneer"]O, a BMW E60 отзад е едно добро копие на Субару Импреца 2001: [/quote]
    Ти май се нуждаеш спешно от квалифицирана лекарска помощ.

    Gunter glieben glauchen globen
  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#57] от "DFGeneer":

    Внимавай с глупостите, които говориш, защото ставаш смешен ти, още повече, че се мъчиш отчаяно в дискусията именно за немски автомобил. Говори много за характера ти. Винаги си обичал да избягваш голямата, пълната картинка и да се целиш в нищо незначещи детайли, но дори в тези детайли отказваш да благоволиш да видиш разликите, така да се каже детайлите в детайлите, защото не е на сметка на позицията ти.

    Много се чудя колко безпомощен трябва да е човек, за да се заяде, че решетката тръгва 2 инча под долната линия на фаровете - звучиш като отчаян полицай и не дори не схванах, че е възможно да ми показваш нещо такова незначително. Но както и да е, май пак нема да мине номеро:
    http://www.audiworld.com/model/a4/96/pix/a4.jpg.

    И обърни внимание, че докато това ауди е модле 1996, то се прави от по-рано. също като джетичката, която може да е 2006, но се прави от по-рано, а моделът бе представен 2004-та. Но ако е толкова важно за теб, аз съм готов да поизкривиме времето с няколко години в името на по-интересна дискусия и да откажа този аргумент, още повече, че не ти остава много друго.

    Колкото до ES300, надявам се разбираш, че не прилича на нищо, освен на Тойота. Тоест, не прилича на нищо. А аудитоима заострени форми, както се полага на немските автомобили. Това, че про БМВ са обърнали формата нагоре, надявам се сам разбираш, е просто една рокада на елемент от дизайнерска тенденция. А какво точно е ниското на решетката на Карината, след като е на линия с фаровете не знам, но сигурно имаш някаква методология, базирана на това да се взираш на иглата в купчината сено. Но дори тогава, имало едно време Карма Гия, която по същата логика също е имала "ниска решетка" - тоест, решетка почваща на едно ниво с фаровете, но свършваща доста преди тях: http://www.sunsetclassics.com/1971-karmann-ghia-convertible/images/1971-karmann-ghia-convertible.jpg.
    Смешно ми е да го коментирам всичко това, но щом ти прави удоволствие...
    Аргументът със Субарото също е изключително слаб. Докато може да се видят подобни замисли, разликите надделяват:

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2002_Subaru_Impreza_(MY02)_RS_sedan_(2011-06-15)_02.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/BMW_E60_M5_2.JPG

    Но ти продължавай да отговаряш, освен ако не си трол, защото в днешно време не всеки ти предлага да ти е лична боксова круша. И то боксова круша, която между другото си търси виновни - автомобилните журналисти, мутрите, всички купувачи на немски возила, всички харесващи немските возила, Ауто Билд, турбо-дизела и т.н.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 60 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#59] от "deutschwagen":

    Човече, говориш пълни безсмилици. Звучиш като че ли си загубил всякакъв ум и разсъдък.
    На Ауди А4 от 96 решетката му е по-високо от фаровете. Един детайл е разположен по-ниско от друг когато "центъра на тежестта" му е по-ниско, а не краищата му. Това е толкова просто и логично.

    [quote#59:"deutschwagen"]А аудитоима заострени форми, както се полага на немските автомобили. [/quote]Тук вече загубих връзка за кое Ауди говориш, но това А4 от 96-та определено има само заоблени форми. Апропо, предницата му е точно като на GS300 от 91-ва:
    http://www.tradebit.com/usr/fixitfast/pub/9002/32041063_1997LexusGS300Photo.jpg


    Тая Карма Гия откъде я изсмука? Та тя дори няма решетка в истинския смисъл на думата.

    Не, сериозно, стига се излага вече. На мен лично почва да ми става съвестно.

  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#60] от "DFGeneer":

    Колега, толкова си отчаян, че от теб е останал само дефанзивния ти тон. Вероятно не си ти този, който определя какво е решетка "в истинсия смисъл". Много кефи как се мъчиш да утвърдиш някакви смешни правила, с които да изкараш поредната безумна теза. Но ако не ти харесва Гията, избери една от тези, има дори и французин за разнообразие:

    http://www.fun-with-pictures.net/car-pictures/image-files/nsu-wankel-car.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-CjNyfAyrL9Q/TruS6HkV1gI/AAAAAAAABm0/elnMij5k4pQ/s1600/Auto+Union+1962.jpg

    http://images1.makefive.com/images/technology/motorized/the-best-automobiles/mercedes-300-sl-7.jpg

    http://images.get1car.com/mercedes-benz/3330/2001-mercedes-benz-sl500-index.jpg

    http://cs.peugeotclub.eu/graphics/gallery/full/215_dsc00157.jpg

    Иначе търси каквито искаш извинения, за да може тези примери да не се пруизнаят като легитимни спрямо странните ти теории. Търси каквито искаш детайли и дребни разлики, за да може да не се брои еднаквия силует на дадени 2 автомобила, както сам разбираш се получава с Фаетона. И докато водиш борба срещу световния автомобилен журнализъм, провери и центъра на тежестта в главата си, защото нещо там определено не е в равновесие. Но аз не мога да ти помогна с това, трябва ти професионален психиатър.

    А Аудито, за което си "загубил връзка" е онова, за което се бе заял, не за това от 1994-та.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#61] от "deutschwagen":

    Никой тези примери отговаря на:
    [quote#47:"DFGeneer"]Ниско разположена предна решетка и издължени, "дръпнати" фарове и стопове [/quote]

    Не, наистина, престани, не е етично вече от моя страна да се занимавам с теб.

  63. 63 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#61] от "deutschwagen":

    Упс, с изключение на SL500, но както вече показах японците имат въпросният дизайн много преди него.

  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#63] от "DFGeneer":

    [quote#62:"DFGeneer"]Никой тези примери отговаря на: [/quote]

    Бих се уплашил, ако бе казал обратното. Не е хубаво пациентът да излиза от делюзиите си без лекарски мониторинг

    [quote#63:"DFGeneer"]Упс, с изключение на SL500, но както вече показах японците имат въпросният дизайн много преди него. [/quote]

    Имат, да, в болния ти мозък всичко има. Но не и в реалността. И както виждаш, японците не са имзислили "ниската решетка".

    Фаровете на БМВ-то отговарят на еволюционния процес от по-стари БМВ-та - нещо, което вие японците още не можете да създадете, защото не сте решили кое от цялата ви "иноваторска" скупщина е истинския ви дизайин.

    [quote#62:"DFGeneer"]Не, наистина, престани, не е етично вече от моя страна да се занимавам с теб. [/quote]

    Ти си единственият, който настоява, че БМВ 5 от тази статия е "копирано" от Лексус is. Няма да е етично това, което биха ти направили в психиатричния диспансер.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#64:"deutschwagen"]И както виждаш, японците не са имзислили "ниската решетка". [/quote]
    Не бе, не са. Само дето половината им модели от 80-те са такива. Хайде, от мен да мине, за последен път ще си направя труда за няколко примера, не че ще има някакъв смисъл от това:
    1977 Toyota Celica http://en.wikipedia.org/wiki/File:Celica_1978_1981.jpg
    1984 Toyota Carina http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_carina_st162.jpg
    1986 Toyota Camry http://en.wikipedia.org/wiki/File:2nd_Toyota_Camry_.jpg
    1982 Honda Accord http://en.wikipedia.org/wiki/File:1984_Honda_Accord_(Japan)_01.jpg
    1985 Honda Civic http://en.wikipedia.org/wiki/File:1985-1987_Honda_Civic_GL_hatchback_01.jpg
    1985 Honda Legend http://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Legend_Trumpington_Road_1987.jpg
    1986 Nissan Stanza http://en.wikipedia.org/wiki/File:1987-1989_Nissan_Stanza_GXE.jpg
    1980 Mazda 323 http://en.wikipedia.org/wiki/File:1980-1982_Mazda_323_(BD)_5-door_hatchback_01.jpg
    1984 Mazda 626 http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mazda_626_notchback_1984_London.jpg
    1988 Mazda MX-6 http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mazda_MX-6.jpg
    1983 Mitsubishi Galant http://en.wikipedia.org/wiki/File:1985galant_2L_turbo.jpg


    [quote#64:"deutschwagen"]Фаровет на БМВ-то отговарят на еволюционния процес от по-стари БМВ-та - [/quote]Ха-ха-ха, сериозно? Какъв ще да е тоя еволюционен процес за който Бенгъл едва не го разпънаха на кръст докато най-накрая не издържа горкия и подаде оставка? Не ще да е бил особено еволююционен, ами направо ултра-революционен. А това че Е60 е подобие на IS може да го види всеки с грам мозък в главата си. За съжаление напапкалите се с немска пропаганда фенчетата никога няма да го видят.

  66. 66 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#65] от "DFGeneer":

    Ти Бенгъл и дизайнерите на БМВ не ги мисли, ами кажи колко от изложените японски модели приличат на немски коли от по-късни години. Най-лошото е, че не приличат изобщо и на японските коли от последните 1-2 десетилетия. И колко от тях имат "дръпнати фарове", за които толкова настояваше. Ама не, абсолютно си прав, но само съглансо закона на двойния стандарт. Показах ти достатъчно по-стари модели с ниски решетки. Ето ти и още по-стари:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/64_Impala_SS.jpg

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:65_Caprice.jpg

    Ето ти и дръпнати задни светлини:

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:1959_Impala.jpg

    И то какво излиза, преди да копират немските тенденции, джаповете са изкопирали американския дизайнерски стил. И то по твоята логика. А изходната ти стратегия от безумната ти теория по-добре я запази за джап форумите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  67. 67 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#66:"deutschwagen"]И колко от тях имат "дръпнати фарове", за които толкова настояваше. [/quote]Дръпнатите фарове идват през 90-те, с напредването на дизайна. SL500 от 89 също не е с дръпнати фарове, ами хоризонтално разположени като на японските от 80-те.
    Дръпнати стават когато навлизат по-заоблените форми на шаситата:
    1991 Lexus SC http://en.wikipedia.org/wiki/File:SC400.jpg
    1996 Lexus ES http://en.wikipedia.org/wiki/File:1996-1999_Lexus_ES_300_(MCV20R)_LXS_sedan_(2011-10-25)_01.jpg
    1997 Toyota Avensis http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_Avensis_Stufenheck.JPG
    1998 IS200
    1996 Honda Civic http://en.wikipedia.org/wiki/File:1998-2000_Honda_Civic_CXi_3-door_hatchback_(2010-09-19)_01.jpg
    1998 Honda Accord http://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Accord_2001_Sport.jpg

    и т.н. При немските марки навлизат отново с едно десетилетие назад. Май се оформя тенденция

    [quote#66:"deutschwagen"]Ето ти и още по-стари: [/quote]
    И как стана така че от да за защитиш твърдението [quote#38:"deutschwagen"]японцит се пробват вече 15 години да копират дизайнерския език на германците?[/quote] започна да цитираш американски модели? Някак си не се връзва, не мислиш ли? Дали пък случайно твърдението не е грешно?

  68. 68 Профил на Станислав Георгиев
    Станислав Георгиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар #17: БМВ наистина е специален автомобил. Аз съм имал щастието да карам новата петица 535 дизел и съм силно възхитен. Карал съм и от предната един модел 520 от 2009 г., която също имаше предостатъчно мощност. Едва ли има хора, които се съмняват в техническите възможности на тези коли, но както има хора с различни вкусове за музика и дрехи, така е и с колите. БМВ не е за всеки, но всеки трябва да изпита какво е да караш такава кола!

    www.parts.bg
  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#67] от "DFGeneer":


    [quote#67:"DFGeneer"]японцит се пробват вече 15 години да копират дизайнерския език на германците?- цитат на коментар #38 от “deutschwagen”

    започна да цитираш американски модели? Някак си не се връзва, не мислиш ли? Дали пък случайно твърдението не е грешно? [/quote]

    Напротив, връзва се. Тези американски модели съвсем не са от последните 15 години...

    [quote#67:"DFGeneer"]Дръпнатит фарове идват през 90-те, с напредването на дизайна. SL500 от 89 също не е с дръпнати фарове, ами хоризонтално разположени като на японските от 80-те. [/quote]


    "Напредването на дизайна", голям лаф На SL500 фаровете изобщо не изглеждат като на онези японски кашони от 80те.
    Те са еволюция на коли като тази
    http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200702/2009-mercedes-e-class-3_460x0w.jpg
    Имат много по-сложна и нерегулярна форма и биха била едно към едно с любимите ти по-късни апонски екземпляри, ако горната линия не бе права. Та така, дръпнати или заоблени фарове? Може би просто изискването е да са фарове, правени от дръпнати? Така или иначе, 90те са пристигнали в Европа с 2 десетилетия по-рано:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:1974_Citroen_D-Special_02.jpg

    А колкото до старите японски трошки, никога няма да са толкова стилни, колкото оригинала:

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Volkswagen_B2_Passat_Bielefeld.jpg

    И не се и опитвай да намесваш онази чудовищно грозна Селика от 1977, не само защото изобще не изглежда подобно, а защото японските трошки не следват нейния дизайн, а един друг. Но все пак:

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vauxhall_Carlton_ca_1978_nb.JPG

    Ето и още един пример на началото на тенденцията на дръпнатите фарове в Европа:

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Opel_Rekord_E2_front_20081127.jpg

    А да ти е честито. Много ми е интересно, след като японците са тагива големи иноватори и стилисти, защо не се придържат към "дръпнатите фарове" а ла Лексус, а копират тази предница:

    http://www.diseno-art.com/images/Audi-Shooting-Brake-Concept.jpg

    Ето тук, като само обръщат фаровете наопаки:

    http://www.dymee.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/201005/c90f8_2011+Honda+CR-Z+Sport+Hybrid+Coupe-5.jpg

    И много ми е интересно как тази Хонда се придържа към стила на другите модели на Хонда, които се продават. Интересно кой се води по традициите си - Хонда, или Ауди?

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b2/Auto_Union_Sokol_Typ_650.jpg

    http://www.google.com/imgres?q=auto+union+type+650&um=1&hl=en&biw=1366&bih=596&tbm=isch&tbnid=opm3AOzv3A4keM:&imgrefurl=http://8w.forix.com/rear-engines-postwar.html&docid=io5uRbyH8vmrtM&imgurl=http://8w.forix.com/6thgear/cisitalia-porsche-360.jpg&w=526&h=341&ei=HRZMT9qBG6Tl0QG1tpn1DQ&zoom=1

    http://www.conceptcarz.com/view/photo/183463,12970/1938-Auto-Union-Type-D_photo.aspx

    Според твоята логика, как изглежда решетката няма значение; важно е само къде е разположена. Ето и тези пичове май са се отказали от "иновативните тенденции" и са дръпнали решетката почти до края:

    http://www.thetorquereport.com/assets_c/2011/08/lexus_lf-gh_hybrid_concept_new_fr4-thumb-530x353-13892.jpg

    Освен ако не се опиташ да докажеш, че Лексус са били акционер в Ауто Юниън през 30те....
    Нищо, нека японците продължават да "иновират" елементи от Франция, Германия, САЩ, датиращо дори до 30те. Може би някой век ще стигнат и до собствена визия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  70. 70 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#69] от "deutschwagen":

    Съжалявам, приятел, аргументите ти са просто глупави.
    Патологичен случай си. Съжалявам че си загубих времето.

  71. 71 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Значи Селика от 1977 ти противоречи на теориите и дай да я дисквалифицираме защото е грозна! Ха-ха-ха-ха!

  72. 72 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#71] от "DFGeneer":

    Че е грозна, грозна е. Но аз я дисвалифицирах, защото с нищо не прилича на другите, които посочи. Освен с това, че ТЕХНИЧЕСКИ има "ниска" решетка. Но помисли ти колко много по-стари модели блокира от съзнанието си, които също имат такава ниска решетка. Освен, че измисляш смешни правила, ти си ги мениш докато играеш за да може да ти пасват. Е?
    "Дръпнати" фарове - показах Ситроена. Пежо 504 от 1968 също ги има, барабар с ниската решетка. Така е дори и при Голф 3 от 1991. Много спортни модели на Алфа от 60-те също имат дръпнати фарове. Да, няма "L" отпред, ама карай.

    А задните лампи на новите баварки, дето ги оплака, че са откраднати са всъщност рволюция от Е46. А тези на Е60 са базирани на Е39 и е36, минус удълженията отстрани и кипищата сложни елементи в тях.

    Но приветствам съгласието ти да престанеш тези тъпи и от самото начало изгубени от теб спорове за всякакви елементи и се надявам да приемеш истината. А нея я знаят дори и малките деца - марки като Лексус са силно повлияни от марки като БМВ, Мерцедес и Ауди (и ФВ дори!). Тези последните са всъщност цялото вдъхновение на повечето модели на Лексус. Дали щеше да има Лексус ИС200, ако нямаше готино БМВ 3. Не плюй по вдъхновението на обичаните от теб марки, защото е тъпо.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  73. 73 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    И ти какво си мислиш че си доказал сега? Че от това че във японски дизайн има влияние от френски и американски следва че японците копират немски дизайн? Ха-ха-ха.

    [quote#72:"deutschwagen"]А задните лампи на новите баварки...[/quote]
    Значи, викаш, когато немски дизайн прилича на японски отпреди него това е естествена еволюция, но когато японски дизайн прилича на някой друг, това е копиране. И после ме обвиняваш мен в двойни стандарти и загуба на връзка с реалността. Ха-ха-ха!

    [quote#72:"deutschwagen"]марки като Лексус са силно повлияни от марки като БМВ, Мерцедес и Ауди (и ФВ дори!).[/quote]Смешен аргумент, от това че Лексус имат модели в сегмент разработен от немците преди тях по никакъв начин не следва че им копират дизайна.

    При такава лимса на логика спорът с радио би бил по-продуктивен.
    Вярвай си че си доказал нещо смислено, илюзиите са безплатни.

  74. 74 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Я, поредните копирачи :

    http://www.autoblog.com/photos/2013-volkswagen-cc-first-drive/full/#photo-4762043
    оригиналът: http://www.autoblog.com/photos/2011-lexus-is-250-awd-review/full/#4015537#photo-4015536

    И забележи че тук са копирали не само формата и разположението, ами и релефа на стопа който преминава в страничната линия на купето. Не си поплюват немците, вече са минали на 3D ксерокс.

  75. 75 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#73] от "DFGeneer":

    [quote#73:"DFGeneer"]И ти какво си мислиш че си доказал сега? Че от това че във японски дизайн има влияние от френски и американски следва че японците копират немски дизайн?[/quote]

    Нека се повлияват, на мен не ми пречи. Въросът е техните фенове да не говорят глупости. Нали знаеш как почна тази дискусия - немските коли били като 20-годишни.

    [quote#73:"DFGeneer"]Значи, викаш, когато немски дизайн прилича на японски отпреди него това е естествена еволюция, но когато японски дизайн прилича на някой друг, това е копиране. [/quote]

    Ами там е проблемът, че немските дизайни обикновено приличат на по-стар немски дизайн. Това липспва при японците.

    [quote#74:"DFGeneer"]И забележи че тук са копирали не само формата и разположението, ами и релефа на стопа който преминава в страничната линия на купето. Не си поплюват немците, вече са минали на 3D ксерокс. [/quote]

    Мислих, че бяхме свършили с тези глупости от джап форумите. Нищо общо няма. Докато при СиСи има копирана визия, никой уважаващ себе си човек не би посочил нищо японско. Колата винаги е била опреличавана на Mercedes CLS. Да, много от елементите са различни, но повечето хора имат способността да виждат цялата концепция като едно, да не говориме за професионалистите, които знаят какво да гледат в концепцията и как да я сравнят. Ти очевидно не Тези задни лампи са еволюция на тези от миналия СиСи, които идват от Пасат Б6, които идват от Джета 4. Разликата е, че са много подобни на тези на А4 от 2007-ма и на последния А6. Има подобия и на последния модел на Еос, които също са еволюция на предишния Еос, показан като концепция през пролетта на 2004. По-скоро псочения от теб IS, за първи път представен като визия точно една година по-късно прилича на концепцията на Еос:

    http://www.photosled.com/data/2975/VW-Concept-C.jpg

    И прилича, защото задните лампи на Лексуса не са закръглени и овални, като на Королите, а са с много по-прави линии и ръбове, типично по немски. Единственото оригинално в Лексуса е вдлъбнатата надолу горна хоризонтална линия, която никой не ви я е копирал. И сега сигурно ще кажеш, как задните лампи на Королата са типично японски. Докато Королата с овални задни лампи, продавана за първи път 1997-ма година в САЩ прилича на грозна японска кола, точно овалните задни лампи не са дошли от вдъхновените японци. Форд Мондео Мк1 и Мерцедес W210 почват тенденцията. Сега ще кажеш да, ама релефът на горната част на елемента преминава в страничната линия на купето. Но това го има на Мондео Мк2, който вече е заменен от Мк3 когато се появява първата Корола с такъв елемент.

    http://www.sw-tuning.de/images/product_images/popup_images/ARJO2009120100042.jpg

    И много ми е интересно, ако от Лексус имат тахъв велик и вдъхновен от себе си дизайн, за какво им е да правят това:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/2009-2010_Lexus_IS_250_C_%28GSE20R%29_convertible_%282011-03-10%29.jpg

    Има толкова силно подобие на ФВ Еос, Ауди и особено на Мерцедес, най-вече в задните светлини, че напраов изглежда симпатично с тези европейски джанти. Защо тази кола не изглежда изобщо като SC 430, която поне има нещо оригинално на Лексус в нея, макар да е силно повлияна от Мерцедес SLK? Както и LS 430 е повлиян повече от Мерцедес W140 и W220, от колкото от предишни модели на LS.


    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  76. 76 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Ха-ха-ха, какви безумни тиради и сравнения измисляш само за да заобиколиш очевидното - немския дизайн послдните 15 години еволюира предимно в японски.
    2005 IS няма как да е копиран от VW концепция, защото е еволюция на 2001 ES, обясних ти вече по-горе.
    Но ти дерзай, нищо че талибаните по-лесно ще повярват че Алах не съществува отколкото ти ще видиш очевидното. Поне си забавен.

  77. 77 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    А, и между другото отличен пример с това как Мерцедес не си поплюват в копирането на дизайн - задницата на 2002 W211 е почти идентична с тая на 96 Форд Мондео.
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:2000_Ford_Mondeo_(HE)_Ghia_hatchback_02.jpg
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mercedes_W211_rear_20080127.jpg

    Какви ли дитирамби за евлюция в немския дизайн ще измислиш сега. Пробвай със стоповете на някой танк Майбах от 30-те

  78. 78 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    77 коментара с цел доказване на недоказуемото. А фактите сочат, че всички японски фирми имат европейци за дизайнери, и никой европейски производител няма японски дизайнер. Всичко останало са празни приказки на дълбоко комплексиран индивид, изпитваш непреодолима омраза към всичко различно от собствената му кола.

    Gunter glieben glauchen globen
  79. 79 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#76] от "DFGeneer":

    [quote#76:"DFGeneer"]2005 IS няма как да е копиран от VW концепция, защото е еволюция на 2001 ES, обясних ти вече по-горе. [/quote]

    Добре, и как точно задните лампи на IS са еволюция на ES, като не съвпадат нито по размер, нито по разположение, нито са дръпнати и в никакъв случай нямат прави линии и ръбове, а са заоблени. И какво общо имат с предишния модел, освен че са задни лампи?

    Докато при БМВ:

    http://images03.olx.com/ui/1/16/38/1740838_3.jpg

    http://b.images.boldride.com/bmw/2005/bmw-3-series.1600x1200.Jan-18-2012_10.14.35.250506.jpg

    Само махаш горния вътрешен квадрант в светлините (бялото) и получаваш сегашния вариант. Запазва се и L-образието отпреди.
    Но стига с тези елементи. Дай ми на мен дизайн като БМВ 3, мога да му смена повечето елементи и да го нарека нов автомобил. Ако трябва, ще обърна задните лампи наобратно. По трудно е да намериш собствен стил. От Лексус биха ме разбрали.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#77] от "DFGeneer":

    Задницата не е еднаква изобщо, но задните лампи да. Но пак си личи, че е Мерцедес и то отдалече. По принцип, раираните задни светлини са си на мерцедес, имат ги отдавна. А това фордче не се ли води пак немска кола? Не ми се вярва да со го измислили в Детройт.

    [quote#77:"DFGeneer"]и между другото отличен пример с това как Мерцедес не си поплюват в копирането на дизайн[/quote]

    Има ли още примери?

    [quote#77:"DFGeneer"]Пробвай със стоповете на някой танк Майбах от 30-те[/quote]

    Ти се смей, ама немците са измислили първия реактивен двигател с модерна концепция (осов компресор), първия изтребител с такъв двигател, първия стелт самолет, първите ракети, куп иновации в аеродинамиката на крилата....може би на японците, като съюзници на нацистите, им се би полагало достъп до тези технологии. Само да лепнат една червена точка и вече няма нищо общо с немския оригинал.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  81. 81 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#78] от "g_t":

    Дори свещеният Нисан ГТР, който като цяло изглежда японски, има чужда намеса. Американците са правили задницата. А на европейците се е паднал - познай от първи път - покрива.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  82. 82 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#78:"g_t"]А фактите сочат, че всички японски фирми имат европейци за дизайнери, и никой европейски производител няма японски дизайнер.[/quote]А фактите в главата на един форумен шут дали имат нещо общо с реалността:
    BMW Е36, E90, E39, Z3 са дело на Joji Nagashima,
    Ferrari Enzo и P4/5, Porsche 995 и Boxter са дело на Kiyoyuki Okuyama
    Ауди А5, А6 и Q7 са дело на Satoshi Wada
    все звучни европейски имена, а?
    Откъде тая заблуда че японците са слаби дизайнери? Всъщност те по традиция са отлични дизайнери, особено на изтънчени детайли. Типичната баварска архитектура сравнена с типичната японска изглежда като казарма на фона на двореца на китайския император.


    [quote#79:"deutschwagen"]и как точно задните лампи на IS са еволюция на ES[/quote]Формата - ромбоид е същата. Разположението в горния ъгъл на задницата и дръпнати е по-скоро еволюция от стоповете на 2003 RX: http://img2.netcarshow.com/Lexus-RX330_2004_800x600_wallpaper_15.jpg

    [quote#79:"deutschwagen"]Докато при БМВ: [/quote]Хубаво, близо са Е46 и Е90, но защо тогава на F30 са толкова по-различни от на Е90 и същевременно близо до на Лексус IS?

    [quote#79:"deutschwagen"]По трудно е да намериш собствен стил. От Лексус биха ме разбрали.[/quote]
    Не бих казал че Лексус имат особен недостиг на собствен стил.
    Първият GS е абсолютно уникален в сравнение с правоъгълните кутии на които приличат 5-серия и Е-класа от това време.
    SC - също уникална визия за времето си когато ГТ купетата са всъщност правоъгълни седани с 2 врати.
    Първият RX - също уникален, освен това е първият премиум crossover и Х5, X3, Q7, Q5, ML(от втората генерация натам), Туарези и т.н. са практически негови клонинги.
    LS наистина изглежда не много по-различно от S-класа и 7-серия, но и те самите не се различават особено помежду си. Първи модел им е, играли са консервативно.
    IS също си има напълно собствена цялостна визия.
    ES в началото има вид на Камри, но в по-късните генерации се различава значително.
    LX и HS си приличат на аналозите от Тойота, тук си прав.
    CT също не е особено уникален, но в клас хечбек няма уникални автомобили по принцип.

  83. 83 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#81:"deutschwagen"]Дори свещеният Нисан ГТР, който като цяло изглежда японски, има чужда намеса. [/quote]"Чужда намеса" може да има, но дизайнът си е японски в стилово отношение. Какъв е проблемът европейци или американци да правят японски дизайн? Никакъв. Дизайнерите работят по поръчка - какъвто дизайн им кажат, такъв дизайн правят.

  84. 84 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4818 Неутрално

    [quote#82:"DFGeneer"]BMW Е36, E90, E39, Z3 са дело на Joji Nagashima, [/quote]

    Ха-ха, хвана ли се? Ето значи кой прави грозните баварски коли, елементарно човече.

    Gunter glieben glauchen globen
  85. 85 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#83] от "DFGeneer":

    За дизайнерите е така. Но става въпрос за това, че концепцията (прототип) на ГТР изглежда ужасно несмко-европейски. Все пак, за самия сериен модел са го променили.

    [quote#82:"DFGeneer"]еволюция от стоповете на 2003 RX[/quote]

    Има някакво подобие


    [quote#82:"DFGeneer"]Хубаво, близо са Е46 и Е90, но защо тогава на F30 са толкова по-различни от на Е90 и същевременно близо до на Лексус IS? [/quote]

    Елементът е удължен вариант на Е46, без вътрешния горен квадрант, който дори при Е46 не е черве, а е бял и някой дизайнер се е сетил да го премахне, още при фейслифта на предишния вариант. Доста оригинално, ако питаш мен и няна нищо подобно с Лексус. И в консистенцията е разлчиен, по-подобен на Ауди, отколкото на Лексус.

    [quote#82:"DFGeneer"]SC - също уникална визия за времето си когато ГТ купетата са всъщност правоъгълни седани с 2 врати. [/quote]

    Е, защо? Имало е БМВ 850i, имало е Аудо Куатро. Мерцедес 300 CE Coupe е по-консервативен, но изглежда доста добре и някои от неговите черти после си пробиват път в първите няколко поколения на LS. А и да не говориме за SL500.

    [quote#82:"DFGeneer"]Първият RX - също уникален, освен това е първият премиум crossover и Х5, X3, Q7, Q5, ML(от втората генерация натам), Туарези и т.н. са практически негови клонинги. [/quote]

    Или пък първият RX е удължено копие на М-класата, която е истинският първи премиум crossover. И другите изброени нямат много общо с RX, а са просто уголемени версии на хечбеци/комбита. По-скоро двата RX-а са уникални, един спрямо другия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  86. 86 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#82] от "DFGeneer":

    Чувал съм, че Z3 е дизайн на Joji Nagashima, но не съм знаел, че японските дизайнери са толкова разпространени в Европа. Какво правят в тези упадъчни марки (без ферари)?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  87. 87 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#85:"deutschwagen"]Е, защо? [/quote]Защото тия които си изредил са все ръбави, докато SC е загладен - напълно различна визия.

    [quote#85:"deutschwagen"]Или пък първият RX е удължено копие на М-класата, която е истинският първи премиум crossover. [/quote]Първо не е копие, защото го има (като концепт, но идентичен със серийния модел) от 97-ма - малко преди ML да бъде показан. Второ, ML е crossover от 2005. Тоя от 97-ма си е чист камион (body-on-frame) също както 1996 LX450.

    [quote#85:"deutschwagen"]..просто уголемени версии на хечбеци/комбита.[/quote]И тук без да искаш си дал точната дефиниция на crossover.

    [quote#86:"deutschwagen"]Чувал съм, че Z3 е дизайн на Joji Nagashima..[/quote]Ами това ти е проблема - че си чувал. Ако се беше интерсувал и попрочел малко по-задълбочено, сега нямаше да водим безсмислени дискусии с по 100 коментара.


    [quote#84:"g_t"]Ето значи кой прави грозните баварски коли, елементарно човече. [/quote]Ти къде точно ме видя да пиша че са грозни, неуместно човече?

  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#87] от "DFGeneer":

    [quote#87:"DFGeneer"]Защото тия които си изредил са все ръбави, докато SC е загладен - напълно различна визия.[/quote]

    Абе не всичките са толкова ръбави, особено Audi 80 B3. SC е по-згладен и не казвам, че има много общо с тях. Овалните форми в дизайна бяха популярни при някои марки през 90-те, но днес на мода са по-изпъкнатите форми, както и ръбатите форми. Когато казвам, че от Лексус трудно намират визията си, имам предвид, че понякога трудно се намира връзка между различните модели и поколения. Например, SC първо поколение няма много обще с първото поколение на ЛС. Няма и много обще със следващото поколение на SC, което изглежда в пъти по-добре.


    [quote#87:"DFGeneer"]Първо не е копие, защото го има (като концепт, но идентичен със серийния модел) от 97-ма - малко преди ML да бъде показан.[/quote]

    ML е базиран на концепцията AAV, представена повече от госина преди SLV и предизвикала доста шум.


    [quote#87:"DFGeneer"]И тук без да искаш си дал точната дефиниция на crossover. [/quote]


    http://www.flickr.com/photos/25230924@N08/4029165665/


    [quote#87:"DFGeneer"]Ами това ти е проблема - че си чувал. Ако се беше интерсувал и попрочел малко по-задълбочено, сега нямаше да водим безсмислени дискусии с по 100 коментара. [/quote]

    Дискусията не е за това. Нямам нищо против японските дизайнери от световна класа да работят в Европа. Въпросът е, че дори и да имат дизайнери, като цяло япоснката автомобилна индустрия не се слави с водещ дизайн.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на specialnia
    specialnia
    Рейтинг: 233 Весело

    Шапки долу и дълбок поклон пред иконата на автомобилостроенето!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  90. 90 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#88:"deutschwagen"]Въпросъ е, че дори и да имат дизайнери, като цяло япоснката автомобилна индустрия не се слави с водещ дизайн.[/quote]
    Ами нямат си пропагандна машина да им слави водещия дизайн, сигурно затова.

  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    До коментар [#90] от "DFGeneer":

    Не им трябва. Имат си DFGeneer

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK