Купувачите на "Волво V40" ще избират между осем двигателя

Представянето на "Волво" V40 на изложението в Женева



Потенциалните купувачи на новото "Волво V40", което ще замени на пазара моделите V50 и S40, ще избират между пет бензинови и три дизелови двигателя. Това стана ясно, след като бяха разпространени повече данни за модела.


Моторите предлагат мощности от 115 до 254 конски сили. На върха в двигателната гама е петцилиндровият 2.5-литров турбодвигател Т5 с мощност от 254 к.с. и 400 Нм максимален въртящ момент. Той се предлага с автоматична скоростна кутия, с която ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди. Консумацията на гориво е 7.9 л/100 км в смесен цикъл.


Моторът Т5 може да се поръча и в двулитров вариант с 213 к.с. и 300 Нм максимален въртящ момент. Двигателите от среден клас включват две предложения на 1.6-литровия GTDi двигател: Т4 със 180 к.с. и Т3 със 150 к.с.


Купувачите на "Волво V40" ще избират между осем двигателя

© Волво


Двигателят със 180 к.с. предлага максимален въртящ момент от 270 Нм, включително 30 Нм за кратко време. Т3 моторът със 150 к.с. има максимален въртящ момент от 240 Нм.




Разходът на гориво и за двата двигателя е 5.8 л/100 км в смесен цикъл. На някои пазари новото "Волво V40" ще се предлага и с двулитров, петцилиндров T4 агрегат с мощност от 180 к.с. и максимален въртящ момен от 300 Нм.


Петцилиндровият, двулитров, турбодизелов двигател D4 разполага със 177 к.с. и максималният въртящ момент - 400 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 8.3 секунди с автоматична скоростна кутия (8.6 секунди с механична трансмисия).


Консумацията на гориво е 4.5 л/100 км с механична скоростна кутия и 5.3 л/100 км с автоматична. "Волво V40" се предлага и с двулитров D3 двигател със 150 к.с. и 350 Нм максимален въртящ момент.


И двата турбодизелови агрегата се предлагат във вариант със 6-степенна автоматична трансмисия или 6-степенна механична скоростна кутия.


Купувачите на "Волво V40" ще избират между осем двигателя

© Волво


Дизеловият двигател D2 на новото "Волво V40" има разход на гориво от 3.6 л/100 км. 1.6-литровият дизелов агрегат е с мощност от 115 к.с. и максимален въртящ момент от 285 Нм. Оборудван е с 6-степенна трансмисия с двоен съединител Powershift или с 6-степенна механична скоростна кутия.


Всяко V40 е оборудвано със start/stop технология и система за регенериране на спирачната енергия, независимо дали колата е с механична или автоматична скоростна кутия.


Две шасита и нови системи за сигурност
Новото Volvo V40 се предлага с две различни структури на шасито. Динамичното шаси ще се предлага като стандарт. Спортното шаси приближава колата с 1 см до пътя, а използваните за окачването пружини и амортисьори имат по-твърди настройки


Системата за електронно сервоуправление използва електрически мотор за подпомагане на работата с волана, като водачът може да избере между три нива на подкрепа. В режим Low системата осигурява висока степен на подпомагане, което прави въртенето на волана по-лесно.


Системата за предупреждение при автомобил в мъртвата зона на огледалата

© Волво

Системата за предупреждение при автомобил в мъртвата зона на огледалата


В режим Medium подпомагането е намалено и предоставя по-добро усещане за пътя при високи скорости. Режимът High е най-крайната настройка за ентусиазирани водачи и при нея воланът е максимално тежък и директен.


Освен системата за динамична стабилност и контрол на сцеплението (DSTC) новото "Волво V40" е снабдено и със екстрата контрол на сцеплението в завой (Corner Traction Control). Тя използва насочване на въртящия момент между лявото и дясното предно колело, за да подпомогне завиването.


При навлизане в завой вътрешното водещо колело на автомобила е стопирано, така че тягата се прехвърля на външното водещо колело. Това осигурява на водача по-къса линия на завиване и в същото време намалява тенденцията за поднасяне на автомобила.


Тази система прави по-лесно поддържането на желаната посока на движение при наличие на силен страничен вятър, при обръщане на посоката на движение и при управление върху мокри пътни настилки.


Системата за защита на пешеходци при удар включва повдигащ се преден капак и въздушната възглавница

© Волво

Системата за защита на пешеходци при удар включва повдигащ се преден капак и въздушната възглавница

Сред системите за сигурност присъстват такава за защита на пешеходците, която спира колата автономно при риск от инцидент. "Волво V40" ще е и първият сериен автомобил с въздушна възглавница за пешеходците.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Изглежда невероятно, иновациите са страхотни, качеството на изпълнение е върхово...
    Без коментар!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3278 Неутрално

    Системата за защита на пешеходци при удар включва повдигащ се преден капак и въздушната възглавница
    ----
    Така като гледам ако как възглавницата закрива видимостта ако шофьора блъсне заек ще отиде в отвъдното с него !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на aris
    aris
    Рейтинг: 740 Весело

    Друго си е "Мейд ин Лоич"

  4. 4 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Докато се сетят, че освен качествени, колите им трябва да са и красиви, взеха че фалираха, пардон, станаха китайска собственост.
    Ит"с ту лейт бейби фор флауърс !

    Има ли живот след демокрацията ?
  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#4] от "mediator37":

    ... Да де ама тези китайски не са като онези китайски

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на инсп. Петров
    инсп. Петров
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Бе те от 8 двигатела може и да могат да избират, ама знаците са едни и същи за сички. Тъй че - умната.

    Добър ден! Вашите документи за проверка?
  7. 7 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#6] от "инсп. Петров":

    с тази кола може и с русата.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  8. 8 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Двигателите разбрахме. Но не и цените.

  9. 9 Профил на honor
    honor
    Рейтинг: 233 Весело

    Перфектен автомобил!!!

  10. 10 Профил на Датско червено говедо
    Датско червено говедо
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#4] от "mediator37":

    За някои от нас колите на Волво винаги са били красиви.

    Мууу...
  11. 11 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1416 Весело

    Чайна мейд

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  12. 12 Профил на BloodSport
    BloodSport
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Много са далече от VAG по въртящ момент, много бобец има да ядат, особено с дизелите

  13. 13 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5559 Неутрално

    [quote#1:"Г."]Изглежда невероятно, иновациите са страхотни, качеството на изпълнение е върхово...
    Без коментар! [/quote]
    А новата Лада? Кога си искрен - когато хвалиш поредния продукт на гадния запад, или когато лижеш задника на император Путя?

    Gunter glieben glauchen globen
  14. 14 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#12] от "Жан-Клод":

    А, интересни изводи... но изглеждат крайно неверни.
    Гледайки сегашните двигатели на А3, 1.6 дизел е с 250 Нм при 285 за V40. При двулитровия дизел за Ауди 320 Нм (140 кс версията), при Волво - 350 Нм (150 кс).
    Ако сравним бензиновите агрегати при А3 - 250 Нм (за 1.8/160 кс) срещу V40 - 270 Нм (1.6/150 кс)


    До коментар [#11] от "Хипчо":

    Ако беше - няма лошо. Но това еи е истинско Волво, ако не бройм хейтърите и некомпетентните.

  15. 15 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1510 Весело

    На мен ми харесва количката.

    Жената е покана за щастие
  16. 16 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#13] от "g_t":

    Оооо, джиджи, пак ли си сред нас!?
    Предния път като ти сритах задника за форда с автоматично отваряне на петата врата помълча малко, сега пак на авто-тема ли се опитваш да се включиш?
    Е... не се получава и това си е...
    Може да пробваш да смениш плочата с остроумия от путинска на някаква друга, поне да е разнообразно.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  17. 17 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5559 Любопитно

    Гледай сега, шуши, вместо да разводняваш темата, да ми беше отговорил на какво се дължи това раздвоение при теб. Обикновено лицемерие?

    Gunter glieben glauchen globen
  18. 18 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    До коментар [#12] от "Жан-Клод":

    Вагаджията си е болен мозък

    Много е яко Волвото. В кръга на шегата - вдигащите се при удар на пешеходец капак повече ми прилича на катапулт...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  19. 19 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 515 Неутрално

    като изключим "малкия" недостатък - предното предаване (лично за МЕН ),с кеф бих карал едно такова чудо.Има много динамична форма,и наподобява повече на хечбек отколкото типичното комби.Определено ми харесва,а за технологиите....шведите са си психари по дифолт....

  20. 20 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#3] от "aris":

    Не се ли поизтърка малко този лаф? Опитите за остроумничене вече не вървят.

  21. 21 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Волво както винаги революционни в предлагането на най-сигурния продукт на пазара.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  22. 22 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    Всичко това е много хубаво, но авторът е пропуснал едно важно нещо- цената. Хващам се на бас, че тая кола ще струва колкото два броя Хюндай I 30´.

  23. 23 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 515 Любопитно

    може би защото е 2 пъти повече кола,а не просто средство за придвижване...

  24. 24 Профил на BloodSport
    BloodSport
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Умниците - не гледайте обем/въртящ момент, а мощност/въртящ момент.

  25. 25 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Волво пак ще банкрутират, тогава и китайците няма да могат да ги спасят..

    Марс е изконна Американска територия!
  26. 26 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Разстроено

    Хм... А какво стана с багажника? На V40/V50 големият багажник беше чудесно за семейства с деца. А сега? Къде ще дяна катуна?

    Ще трябва да се минава на V70 / XC70, само те останаха с големи багажници.

  27. 27 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Разстроено

    Сега проверих. При изправени задни седалки новото V40 има обем за багаж 496 литра. V50 има 1060 литра. Трагедия.

  28. 28 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#24] от "Жан-Клод":

    Умника, човека го е написал ясно и те е оборил с факти.
    Сравнени са конкурентните двигатели, като в повечето случаи съвпадат и като работен обем и като мощност.

  29. 29 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#27] от "Знам и Мога":

    Би ли проверил пак. Убеден съм, че досега не съм срещал лек автомобил с 1 м3 багажник.
    417 л. му е всъщност багажника, т.е. новия автомобил го превъзхожда значително:
    http://www.volvocars.com/intl/all-cars/volvo-v50/details/pages/technical-spec.aspx

  30. 30 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#29] от "RS1600":

    За V50 ползвах тук: http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Volvo_V50/Interior/
    и после тук:
    http://www.asknumbers.com/CubicFeetToLiter.aspx

    Иначе интересно, според твоя източник (официален) си абсолютно прав. Което ми е много странно, защото от снимките багажникът определено изглежда по-малък.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK