"Фискер" представи прототип на електрически седан

 

© Фискер аутомотив

 



Калифорнийската компания "Фискер аутомотив" представи прототип на бъдещия си спортен седан, който ще носи името "Атлантик". Това ще е вторият електрически модел на американците след спортното купе "Карма". Той ще дебютира през широката публика на откриващото се днес автомобилно изложение в Ню Йорк. 


"Атлантик" използва същата система за задвижване, като "Карма", но разполага с четири врати. От "Фискер" твърдят, че той се цели в младите семейства, който се вълнуват от екологията.


Седанът, както и "Карма", всъщност е електромобил с разширен обхват, като на борда се намира и четирицилиндров бензинов мотор, който при изчерпване на батериите работи като генератор. Той обаче не е свързан с колелата, като "Атлантик" постоянно се задвижва от електрическите си мотори.




Серийно новият седан на "Фискер" ще е със задно предаване, а като опция ще може да се поръча и версия с четири двигателни колела.


Технически подробности за автомобила ще бъдат дадени, когато е готова серийната версия. За момента се казва, че размерите са сходни с тези на "Ауди" A5, тоест дължината е около 4.70 м.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Супер кола!
    Само където няма достатъчно широка сервизна мрежа.

  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    Фискеровите машинки са супер.
    Бутикови технологични автомобили.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Нямам им никаква вяра,докато не ги коментира нашият Президент.

  4. 4 Профил на nel_ka0509
    nel_ka0509
    Рейтинг: 435 Весело

    Здравей бъдеще,от кога мечтая да станат реалност такива автомобили!Единствената спънка са петролните магнати,и богатите чаршафи,ама скоро ще сдадат фронта!

  5. 5 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1422 Весело

    [quote#1:"bag"]Само където няма достатъчно широка сервизна мрежа.[/quote]

    Така де, и резервните части скъпи, и една газова уредба няма къде да мотнираш...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  6. 6 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Тесла, Фискър - щом долината се захвана да човърка в автомобилния бранш, да очакваме революции след 5-6 години...

    С нетърпение очаквам рожбата на брака между Tesla и Google - the self-driving 0-60 in 3.2 seconds roadster.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  7. 7 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Винаги съм се чудила за какво им са на електромобилите предните решетки като не им трябва въздух за горене. Без тях биха свалили коефициента на съпротивлението и биха били още по-еко. Дизайна май изостава от технологията.

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  8. 8 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 706 Неутрално

    До коментар [#7] от "Karla LaVey":
    Първо - климатик, а той си има радиатор. Второ - точно този ел-автомобил си има ДВГ, който е генератор като резервен вариант - също е необходим радиатор. Никой няма да остави решетките ако няма нужда, особено във високотехнологичен автомобил. Дори има вече коли на пазара с жалузи в предната решетка, които пропускат само необходимия въздушен поток и понякога се затварят напълно.

  9. 9 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 489 Неутрално

    ахаха по голяма измама от тоя дрисня на пазара в момента няма.А Вие "журналисти" в автосекцията на дневник почнете най накрая да отсявате качествената информация от тази която е просто за запълване на страницата...например къде е новината за новия ВАЙПЪР?

  10. 10 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    [quote#7:"Karla LaVey"]за какво им са на електромобилите предните решетки като не им трябва въздух за горене[/quote]
    Душко, решетките не са за да поема въздух от там за горене, а за охлаждане на радиатора с охладителната течност на двигателя - тоя на колата, за климатика, както и евентуално интеркулера ако караш дизелак от старите, понякога радиатора на картерното масло, а ако си почитателка на топ версиите и радиатор на спирачната течност. Също така и двигателя бива обдухван по специална технология която е защитена и патентована от всички автопроизводители.
    Тъй, вече знаеш. Може да идеш да изкараш една книжка.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  11. 11 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 437 Неутрално

    първо един познат ми прати снимки на "кармат-а" от вирджиния бийч, след това минах случайно покрай авто-салонът им в санта моника, КА - е напълниха ми се очите от този автомобил. много е як, поне на външен и вътрешен вид.

  12. 12 Профил на Станислав Георгиев
    Станислав Георгиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Любимата ми електрическа кола, тя и Тесла. Не е за всеки и определено не е за България - моделът карма е с джанти 22"

    www.parts.bg
  13. 13 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3260 Весело

    До коментар [#7] от "Karla LaVey":

    Решетката е турена за заблуда на кандидат-зукърбъргите от Купертино. Хем еко-пико-шико, хем прилича на легендата Z8, само дето младите нърдове нямат спомени назад до 2003.

    http://futurekars.com/wp-content/uploads/2011/11/Z8-bmw-1.jpg





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK