"Бугати Вейрон" за 1.58 млн. евро - единична бройка с порцелан и дракони



Германският производител на бутикови луксозни спортни автомобили "Бугати" представи на приключващото днес изложение в Пекин уникалния модел "Вейрон Гранд спорт Wei Long 2012". Той е направен съвместно с германския производител на порцелан Königliche и от него ще бъде произведена само една бройка


В колата има релефни изображения на дракони, изработени от порцелан. Декорацията е тематична, тъй като 2012 г. е годината на Дракона по китайския календар.


Релефен дракон има също на капачките за наливане на масло в двигателя и на резервоара. Интериорът на колата е в червено, с бродирани дракони. Стелките пък са от чиста коприна.




"Бугати Вейрон Гранд спорт Wei Long 2012" се задвижва от осемлитров W16 мотор с четири турбокомпресора, който осигурява мощност 1001 конски сили.


Той осигурява достигане на максимална скорост 407 км/ч с поставен покрив, а при свален таван ограничителят се задейства на 350 км/ч. Цената на "Бугати Вейрон Гранд спорт Wei Long 2012" е 1.58 млн. евро.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Всички гледат към китайския пазар.

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5958 Весело

    китайското е на мода !!! - дори и за политиквите !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 402 Неутрално

    А германският производител Ламборгини как е? Явно всичко, което ФВ купи, става германско по произход и същност

  4. 4 Профил на да защитим животните
    да защитим животните
    Рейтинг: 571 Весело
  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    Грозно, но мощно. За китайци - става.

  6. 6 Профил на Barionas
    Barionas
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#1] от "Thermobee":

    Е към кой пазар да гледат ? Гледат където има пара .

  7. 7 Профил на Svetko
    Svetko
    Рейтинг: 404 Весело

    Порцелан в спортна кола... направо да бяха направили арматурното табло от мрамор....

  8. 8 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Весело

    Кичът си е кич, а порцеланът е китайско творение!
    Освен това, китайските пари не са по-лоши от арабските или руските, така че който има пари - всеки го ухажва!!!!

  9. 9 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1203 Любопитно

    ИЧ НЕ Е ГЕРМАНСКИ, да ви кажа пък аз...
    Така мисля...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  10. 10 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 853 Неутрално

    На мен ми направи впечатление, че снимките от галерията се зареждат без да се рефрешва цялата страница, което беше много досадно и бавно, особено ако има повече коментари. Значи можело. Остава Дневник да въведе тази екстричка навсякъде където има снимки. Успех.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    Китайците явно имат парички в ЕС купувачите на подобни коли останаха доста малко ... баровците се изнесоха на острови без пътища да живеят ,че няма кой да им гледа в канчето !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Сиа, порцеланът китайски ли е? Щото има разлика. Китайският стои някак полупрозрачен. Различен е от тоя в музеите, пак китайски, например богатата колекция на султаните в Топ Капъ.
    Не се казва кое точно е от порцелан. Ако са седалките, все едно си седнал в клозетната чиния и ако се монтира една химическа под него, няма да се оцапаш, ако се изтървеш.

  13. 13 Профил на ггг
    ггг
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Бугати е френска марка автомобили...вижда се колко сте добри журналисти, на запад само кенефи бихте чистили

  14. 14 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Любопитно

    До коментар [#13] от "георги георгиев златев":

    На 21 август се навършват 65 години от смъртта на легендарния италински конструктор на състезателни и спортни автомобили - Етторе Бугати. Той създава и суперлуксозни коли през първата половина на миналия век. След смъртта му през 1947 год. фирмата запада и трудно свързва двата края. Славните времена на Бугати връща внукът на Фердинанд Порше, Фердинанд Пих - тогавашен директор на групата Фолксваген от Волфсбург, Германия. През 1998 г. Фолксваген-груп купува марката Бугати и още същата година на изложението в Париж представя първия модел от новата ера на Бугати.

  15. 15 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1307 Любопитно

    До коментар [#13] от "георги георгиев златев":

    Наистина фирмата Bugatti е регистрирана във Франция!!!!!

    Automobiles E. Bugatti was a French car manufacturer founded in 1909 in Molsheim, Alsace, as a manufacturer of high-performance automobiles by Italian-born Ettore Bugatti.

  16. 16 Профил на Маргарит Пицов
    Маргарит Пицов
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#15] от "Дедо Либен":

    Видиш ли дедо - видиш ли... ама поне инглиша го знаеш - затуй ша си затворим о4ито този път....

    В България само гюмаджии карат таквиз коли....

    На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
  17. 17 Профил на ггг
    ггг
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Еврика, компанията престава да съществува в първоначалния си вид през 70-те мисля, а това че собственика е немска фирма е друго. Надявам се скоро няма да напишат, че Ягуар е индийска марка, но от тия всичко може да се очаква...

  18. 18 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Добре, че са го направили кабрио, та да могат ушите на онова магаре дето ще даде толкова пари за кола, да се виждат отдалече.

  19. 19 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 900 Неутрално

    аз пък си взех комплект керамични ножове от Икеа, три за 49 лв, и да го изтърва на пода няма да е голяма загуба

    а и на дизайн да ме извиняват ама. ламбото или Астън Мартин имат къде по-добра линия

  20. 20 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    [quote#7:"Svetko"]Порцелан в спортна кола... направо да бяха направили арматурното табло от мрамор.... [/quote]

    Това е като кайбойски ботуши с кристалчета "Сваровски" - виждал съм ги с очите си на краката на Никито Банев. Може би ще купи едно изрисувано с дракони цукало за другарката си?
    http://kliuki.bg/wp-content/uploads//2011/04/evgeniya_baneva.jpg

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  21. 21 Профил на zanzibar87
    zanzibar87
    Рейтинг: 458 Неутрално

    И розово с картинки на "The Powerpuff Girls" да ми го подарят, с кеф ще си го карам .

  22. 22 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 458 Любопитно

    Никой ли освен мен не се впечатлява от факта, че в текста се пише за "осемцилиндров W16 мотор"?

    Всички се хващат за "германския производител", а другите слабости на статия някакси минават между капките.

    А това с произхода не е лесна работа... Фирмата е основана в тогавашна Германия от италианец, после заедно с областите Елзас и Лотрингия минава във Франция, после става част от немския концерн Фолксваген, но базата си остава в Елзас. т.е. Франция.
    Може би Дневник не признава Версайския мирен договор и счита Елзас и Лотрингия за германски области?

  23. 23 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 852 Неутрално

    [quote#8:"Дедо Либен"]Освен това, китайските пари не са по-лоши от арабските или руските, така че който има пари - всеки го ухажва!!!! [/quote]
    Е, и част от парите трябва да се върнат там, откъдето са тръгнали.

  24. 24 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 515 Любопитно

    производството на автомобили е тежък бизнес
    с голяма конкуренция и при малка финансова нестабилност по време на кризи те изхвърля от бизнес.
    прозводители на леки автомобили като сааб затварят врати завинаги.
    няма да ме изненада един ден ако това се случи и със даймлер
    който напоследък показва само загуби и среща вече сериозна конкуренция от азия
    бугати просто е с една такава участ и фолцваген не вярвам да го обърне към печалба
    в случая 1.5 м.евро е много за кола която е един вид непозната но пук е и история могат да я купят едвама трима но това не вярвам да е целта на VW

  25. 25 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 965 Любопитно

    До коментар [#5] от "niakoi_si":
    +++++++++++=
    Ама наистина, не разбирам защо тази кола толкова я купуват разни ... всъщност футболисти и тем подобни по акъл ... дали силикон, дали порцелан, все им е тая

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  26. 26 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 458 Любопитно

    къде е порцелана в цялата работа?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK