Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Корейците наистина започнаха да правят хубави автомобили, но се изгубиха в ценообразуването. Дори по-евтината марка КIA става все по-труднодостъпна.

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5552 Неутрално

    МНОГО СА ДАЛЕЧЕ ОТ ГОЛФА КАТО ТЕХНОЛОГИИ И КАЧЕСТВО !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на nomer37
    nomer37
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Ново предизвикателство за Перник, дано да се запалят по тази кола, че да си купя голф!

    "Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон Кутев
  4. 4 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "за по-притенциозните" снимка 8

  5. 5 Профил на nomer37
    nomer37
    Рейтинг: 515 Весело

    И поговорката да стане пред винкело всички са равни, пред 30-цата всички са бавни!

    "Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон Кутев
  6. 6 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1134 Весело

    И какво ще правят в Перник сега

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  7. 7 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Не виждам как този автомобил би изместил каквото и да било. Хюндай правят все по-хубави автомобили, но за да изместиш някаква наложила се марка не е достатъчно да произведеш нещо подобно на "Голф", струващо колкото (че и повече) от "Голф". Дори не говорим за пернишките сърца, а за обикновенния потребител на немска кола среден клас.

  8. 8 Профил на rotorblade
    rotorblade
    Рейтинг: 515 Неутрално

    От няколко години Хюндай правят все по хубави коли. Но 33 хиляди за базов модел - не благодаря. Има ванове/СУВове с прилично качество за по 40 хиляди, със всичките си им предимства - по-висок просвет(клиренс), по-голям багажник, т.н. А това, че еди-къде-си имало еди-как-си осветено копче, а и по-мека пластмаса не е оправдание за такива цени.

  9. 9 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Изгледът отпред досадно напомя на Рeugeot. Иначе като цяло ми се вижда по-симпатична от последния Голф.
    За подобна цена вероятно са мръднали напред не само с дизайна, но и с качеството, но адли ще успеят да го докажат на европейския пазар?!? Аз лично се съмнявам.

  10. 10 Профил на Васил Бояджиев
    Васил Бояджиев
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Много си далече от истината, ама това е хубаво, такива като теб да са повече, че да държат ниски цените на азиатските производители, купувайки германските тояги. Само дето хората почват да се усещат кое е автомобил и затова японците и корейците почнаха да надуват цените.

    Vasko
  11. 11 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 741 Весело

    сн.8 - "автомобилът е на под 1000 км"
    Показания на таблото 1495. Ей в дневник такива горублянски номера не очаквах

    Eff U Greta
  12. 12 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#11] от "lo_ridah":

    Ако номерата беха горублянски, щеше да показва 999.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  13. 13 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Корейците сигурно са полудели, с тези цени просто не виждам кой ще си ги купи.

  14. 14 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3826 Неутрално

    [quote#13:"normandy"]Корейците сигурно са полудели, с тези цени просто не виждам кой ще си ги купи. [/quote]
    Напротив! Изходът от кризата е намаляване на цените. По този начин стимулиране обръщението на парите.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  15. 15 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 741 Неутрално

    иначе - 69 000 за това; 33 за базовия - какво има базовия ? Волан ? Айде стига Фабия RS е 37 - кое да предпочета...

    Eff U Greta
  16. 16 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#13] от "normandy":

    Пробват се хората!? Може пък да им се отвори парашута в Бг.?!? Какви ли не боклуци се продават у нас! А това ми прилича, ако мога да го сравня с жена- на малка красива и изящна корейка!

  17. 17 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 571 Неутрално

    "При нормално каране, без мисъл за икономия, но и без колата да е тормозена, разходът се оказа 7.4 л/100 км. в смесен цикъл. По книжка разходът е 5.5 л/100 км., но все пак караният автомобил беше на по-малко от 1000 километра"

    Кефещо ! Вроятно на 100 000 колата ще харчи 3/100.

    Не съм магаре;-)
  18. 18 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 537 Любопитно


    Сива кола, сив ден, сива цена ...

  19. 19 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3083 Весело

    Хубава количка но и ботушките да си хвърли след ръкавицата....ГОЛФ НЕ СТАВА !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  20. 20 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    Това част от поредицата как паркират идиотите около народното събрание ли е ?


    [quote#7:"Yotce"]Не виждам как този автомобил би изместил каквото и да било. [/quote]
    Това няма как да разберем преди 2022г.
    При положение ,че сега 10 годишен голф струва 6-7х. лева
    Тогава ще се направи проучване в Перник. Гоуфувете пак ще се карат а Хундайте на 10г. дали ще са за скрап или ще са повече от голфувете?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  21. 21 Профил на Barionas
    Barionas
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Не забравяйте ,че корейците едва ли се интересуват от вкусовете в Перник и окръго . Те си правят коли , който се продават в нормални държави . Сега ,че тука са скъпи , не значи ,че навсякъде е така .Тука има ли нещо евтино ,че не се сещам?

  22. 22 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 627 Неутрално

    интериора е добре направен харесва ми ,че има и камера за задно виждане докато паркираш

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  23. 23 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 571 Весело

    Да гледа и гащите да не си хвърли, тоя хиудай...

  24. 24 Профил на _scythe_
    _scythe_
    Рейтинг: 458 Неутрално

    То и Голф-а си е доста скъп за това, което предлага : най-базовия 'заяк' започва от 30 хилки. Един Авенсис започва от 36 хилки. Корейците сигурно разчитат за по-високата цена на 7-те години гаранция, а и на многото награди през последните години на колите си. На немските класации за надеждност не вярвам, те са леко предубедени. Например според англииските, Мерцедесите са доста зле: http://www.reliabilityindex.com/top-100

  25. 25 Профил на vanko79
    vanko79
    Рейтинг: 233 Неутрално

    69 000 лв. за Хюндай?! Тия не са в ред, то за тези пари човек може да си купи ново БМВ или Ауди бе!!! Ненормалници...

  26. 26 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Известно е, че на Хюндай вече само марката е корейска, а самата кола е европейска, че даже германска (конструкторското бюро е в Германия, дизайнерите мисля че са германци), а и се произвежда за Европа. Но 33 990лв за базов модел на компактен клас автомобил (ако Г. Пауновски не е сбъркал) е страшно много.

  27. 27 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Hyundai вече правят страхотни автомобили. Бях на Auto Bild в петък и там имаше точно i30. Колата наистина е страхотна, материалите както пише и встатията са на много високо ниво. Имаше страхотно оборудване и функции. Като оставим цената на страна колата е просто едно бижу и с удоволствие бих карал такава. Е като прибавим и цената вече нещата стават доста солени. Наистина в България не всеки може да си купи кола за 34к+ за жалост

  28. 28 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Последно?Кое е вярното?На 7-а снимка казвате, че прави 4.0 л смесен цикъл, след това....че по книжка е 5.5 пък направил 7.5л.Да попитам тестващия на какви автомобили се е возил до момента....защото няма как на такъв клас автомобил да е тихо и приятно при 130 км/ч.Още повече при твърдото окачване за което също говорите.По отношение на базовото оборудване - предлагам ви да разгледате и други марки автомобили освен Дачия та да разберете че ел.стъкла в базовото не е кой знае колко "щедро".
    От цялата работа - харесаха ми нимките.Рекламата която направихте е поне малко успешна.....а теста.....честно казано не съм убеден, че изобщо сте карали нещо....

  29. 29 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Автомобилът изглежда добре.Хюндай обаче за мен са един от автопроизводителите, които нямат дълготрайни дизайни.Да колата е актуална сега, но след време е кич или невзрачна.Досега са такива в моите очи....времето ще покаже дали и този дизайн ще е такъв.За момента обаче изглежда трепач.За цената - 69 000 за малък семеен хечбек - ХА ХА ХА.

  30. 31 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    Пауновски, я уточни сега, последно какъв е средният разход на автомобила?! На сн.#18 твърдиш, че ,,по книжка'' е 5,5 л. , а на сн.#7 разправяш, че бил под 4 л. Да не би случайно тоя разход под 4 л. (което малко ме съмнява) да е на дълъг път, при скорост не по-голяма от 90-100 км/ч, а не в ,,смесен цикъл'' както си написал? Или нарочно си се направил на разсеян, използвайки един ,,невинен'' трик за влияние на подсъзнанието? Като целта е някой заблуден шаран да налапа въдицата, подведен от невероятната ,,икономичност'' на ,,хюндая''!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  31. 32 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#1:"virgin"]Корейците наистина започнаха да правят хубави автомобили,

    но се изгубиха в ценообразуването.

    Дори по-евтината марка КIA става все по-труднодостъпна. [/quote]

    Цените им в Германия са МИНУС 25 % от нашите-

    за това НЕ продават -

    почти всички нови машини Хюндай и КИА са внос от Германия - който разбира-внася от чужбина
    [quote#25:"vanko79"]69 000 лв. за Хюндай?! Тия не са в ред, то за тези пари човек може да си купи ново БМВ или Ауди бе!!! [/quote]

    69 000 лв е цената на витрината в шоурума - за да я изкараш от шоурума - минимум 25 % надолу.........

    или после ти ще ги изгубиш -няма покупки на тази цена - доверчивците привършиха

  32. 33 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 467 Неутрално

    Сега забелязах, че в брошурата на сайта им няма цени, докато тази, която взех от Auto Bild има. Направих една снимка на страницата с цените - https://www.dropbox.com/s/2pmlfwopgzgv2oi/1.JPG

    А ето и цените в Германия в Евро - http://hyundai.de/pages/modelle/i30GD/varianten.html

  33. 34 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    70 000 лв. (около 35 000 евро) за малък ,,Хюндай'' с мощност 128 к.с. и разход 5,5/100 км.?! Дръпнатите ,,жълти'' малоумници са тотално изкуфяли! Че той по-скъп от БМВ-,,3'', Ауди-,,А4'' и Мерседес-,,С''. Логичният въпрос, който следва в такъв случай би трябвало да е следният: има ли такъв олигофрен, който би предпочел Хюндай-,,i30'' вместо изброените по-горе автомобили? Но като знам, че Земята е нагъната от глупаци, без съмнение ще се намерят и такива!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  34. 35 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#28:"Димитър"]Последо?Кое е вярното?На 7-а снимка казвате, че прави 4.0 л смесен цикъл, след това....че по книжка е 5.5 пък направил 7.5л.[/quote]

    Явно докато съм писал моя коментар си ме изпреварил.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  35. 36 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#32:"old_buyer"]Цените им в Германия са МИНУС 25 % от нашите-
    [/quote]

    Я го изясни т'ва, че ми е малко трудно да го повярвам! Що да са по-евтини в Германия, и то с цели 25%?

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  36. 37 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#36] от "BulgAryan":
    Мда доста нереални са тези 25%, за които твърди. Реално разликата е от 1000лв до 3000лв в зависимост от двигателя и оборудването. Но все пак са по-евтини там...

  37. 38 Профил на mitkopom
    mitkopom
    Рейтинг: 451 Неутрално

    ако цената е толкова надута предричам грандиозен провал за модела...

  38. 39 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 708 Весело

    При тези цени ще си карам стария Голф

    rock n' roll is king!
  39. 40 Профил на sasho1914
    sasho1914
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#25:"vanko79"]69 000 лв. за Хюндай?! Тия не са в ред, то за тези пари човек може да си купи ново БМВ или Ауди бе!!! Ненормалници..[/quote]

    Да, базов модел с най-слабия мотор и без климатик примерно хахахаха

  40. 41 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Аз си мисля, че Г. Пауновски е в грешка, Хюндай хвърлят ръкавицата на Ауди, засега на А3. Хюндай вървят по пътя на германците, започват да пълнят колите с куп скъпи екстри (на сн. 19 и 20 виждаме цветен монитор за камера за заден ход), колите им стават все по-скъпи, съответно и престижни. И не си мислете, че германци и други западняци гледат с насмешка "корейките" - това отдавна е отминало, а и общественото мнение там се формира не само от "Ауто Билд". А и у нас има не малко, които със злоба си припомнят "леко" (според Ауто Билд) напуканите глави на 2,0 TDI, проблемите с турбото, и честата подмяна на алуминиевите носачи.
    Но все пак си мисля, че Европа не е много засегната, де факто "Hyundai i30" е повече европейски автомобил, отколкото "Renault Latitude", конструирано и произвеждано в Корея

  41. 42 Профил на Nikolay Rusev
    Nikolay Rusev
    Рейтинг: 236 Весело

    69 205 лева с ДДС ?! Алоо Хюндай, да не сте имали впредвид 69 205 гръцки драхми? Все пак това не е висок клас автомобил.

  42. 43 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#36:"BulgAryan"]Я го изясни т'ва, че ми е малко трудно да го повярвам! Що да са по-евтини в Германия, и то с цели 25%?[/quote]

    провери сам - аз имах предвид (МИНУС 25 % ) за ИХ-35 , 4Х4

    тези И-30 , базовата верися започва от 22 000 ЛВ
    ето източника - само да не го изтрият заради тукашния вносител

    http://bg.automobile.de/

  43. 44 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#41:"shumkar"]Аз си мисля, че Г. Пауновски е в грешка, Хюндай хвърлят ръкавицата на Ауди, засега на А3. [/quote]

    Те дръпнатите освен да хвърлят ръкавици друго не могат всъщност. С тия цени моделите им са обречени на провал. След което ще си приберат прашните ръкавици от земята, които предварително са разхвърляли към европейските си конкуренти и побеснели от безсилен гняв, ще си ги наврат в задника.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  44. 45 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#43:"old_buyer"]тези И-30 , базовата верися започва от 22 000 ЛВ
    ето източника - само да не го изтрият заради тукашния вносител [/quote]

    Това ,,automobile'' мисля, че е за употребявани автомобили. Опитах се да намеря цена на ,,i30'' (2012), но показват само предния модел, а не този от статията. Най-добре е да се провери в сайта на официалния вносител за съответната страна. Sorry, ама аз продължавам да не вярвам, че нов автомобил (не само ,,Хюндай''), в Германия струва с една четвърт по-евтино, отколкото в България. Освен ако, разбира се, не ми докажеш, че е обратното. Или ако става дума за цена без ДДС, тогава всичко е ОК.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  45. 46 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#41:"shumkar"]И не си мислете, че германци и други западняци гледат с насмешка "корейките" -[/quote]

    При такива цени за ,,Хюндай'', германците не само че ще ги гледат с насмешка жълтурите, ами направо ще се напикаят от смях.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  46. 47 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#41:"shumkar"] колите им стават все по-скъпи, съответно и престижни. [/quote]

    Е, тука вече се изпусна в гащите, (отзад). Значи според глупавата ти и наивна теория, всеки малоумник, който обяви някаква бомбастична цена за своите автомобили, това непременно ги превръща в престижни, ха-ха! И после като продаде 2-3000 бройки от ,,престижните'' си коли, едно грубо и болезнено приземяване след краткотрайния му опит за летеж в облаците, го връща обратно в реалността.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  47. 48 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 485 Весело

    в щатите моделът се казва еланта и е седан с 1.8 двигател и 148кс., а базовата му цена е 17 000$ с таксата за доставка до стане преко сили 18 000$. винаги съм се чудел на "кожодерските" ДДС-та и акциза на бензина в европа?
    по логиката, че И30 е 33000лв база, то сонатата трябва да почва от 55000лв?

  48. 49 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 686 Неутрално
  49. 50 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#41:"shumkar"]Хюндай хвърлят ръкавицата на Ауди, засега на А3. [/quote]

    Ти карал ли си въобще Ауди-,,А3'' или си го разглеждал само отвън, паркирано на улицата? Въпросът ми беше риторичен разбира се, щото ако беше го карал нямаше да ръсиш такива глупости. Наскоро бях оставил моето Ауди за сервис и ми дадоха едно ново ,,А3'' да го ползвам през деня. Не бях карал подобен автомобил, понеже не си падам по малки коли. Но бях наистина приятно изненадан и очарован от него. Усещането е, че караш автомобил от по-горния клас. Поведението му на пътя по нищо не се различава от това на ,,А4'' примерно. Чувстваш го някакси стегнато, тежко (въпреки, че в действителност е доста леко) и стабилно. Като това по никакъв начин не се отразява на комфорта. Такова удоволствие от шофирането човек може да изпита само в немски автомобил, даже и в такива от по-нисък клас, което си беше изненада за мене. Германците вдъхват някаква ,,магия'' в колите, които произвеждат. Не е възможно да се опише, може само да се почувства. Хората, които притежават или са карали немски автомобил, особено по-нов, знаят за какво говоря. Та, тази ,,магия'' не могат да я постигнат другите (камо ли пък ,,Хюндай) и колкото и да се опитват с футуристичен дизайн и модерни джунджурии да впечатлят клиента, винаги ще дишат прахта на немците в автомобилостроенето.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  50. 51 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ще те разочаровам, но отдавна са по-напред.

  51. 52 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Хюндай напреднаха много в последните години.
    ЙИА позиционират по- ниско, Хюндай сигурно - около Фолксваген и Форд.
    Според небългарски ревюта Хюндай се се справили навсякъде много добре сравнено с конкуренцията с изключение на скоростна кутия и двигател.
    Така че за по- непретенциозни и неразбиращу купувачи и ако цената е правилна - а тя не може да е като на Голф и Фокус, i30 вероятно е доста добър избор.

  52. 53 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 899 Неутрално

    До коментар [#46] от "BulgAryan":
    Още един път: Конструкторското бюро на "Хюндай" е в Германия, със сигурност там освен корейци работят и много германци.
    "Хюндай i30" е европейски автомобил, само марката е корейска, произвежда се в гр. Ношовице, Чехия. От 2011г. в завода са произведени над 530 000 втомобила, вероятно и други модели на Хюндай.
    Киа се произвежда в Словакия.


  53. 54 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 899 Неутрално

    Към 53: Конструкторското бюро е в гр. Рюселхайм, Германия.
    Аман от голфаджии!

  54. 55 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#50:"BulgAryan"]Ти карал ли си въобще Ауди-,,А3'' или си го разглеждал само отвън, паркирано на улицата?[/quote]
    Не, не съм карал.Никога не бих дал 50 хил. лв за автомобил от компактния клас. Карам Акорд 2,2 CDI. Купил съм я от "Хонда-Варна". Вече е на 4 години.

  55. 56 Профил на m_art_in
    m_art_in
    Рейтинг: 619 Любопитно

    Изминах повече от 1000км с и40(последната модификация), която е (предполагам) подобрената версия на представения и30. Като цяло не лош автомобил, с приятен дизайн и поведение на пътя (карахме го по доста лоши пътища). Но за тези пари и аз бих предпочел съвсем друг автомобил.

  56. 57 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Голф винаги са били технически издържани , надеждни и по немски скучни автомобили. Логично е амбициозна кампания като Хундай да го измести.

  57. 58 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#53:"shumkar"]Още един път: Конструкторското бюро на "Хюндай" е в Германия, със сигурност там освен корейци работят и много германци.
    [/quote]

    Абе ти не можеш да вденеш май за какво става въпрос. Няма значение, че ,,Хюндай'' се произвежда в Европа или че в конструкторското им бюро работят (евентуално) германци. Нелепото в цялата тази история е високата цена, а тя се определя от корейците. Малоумно е да се опитват да продават Хюндай ,,i30'' на по-висока цена от преките си европейски конкуренти ,,Фокус'', ,,Астра'', ,,Голф'', известни марки, които са доказали качествата си през годините и по един или друг начин са спечелили доверието на голям брой купувачи. И реализират едни доста добри продажби, не на последно място и поради умерената, балансирана и отговаряща на предлаганото качество цена. А да обявиш за същия малък и ,,импотентен'' (128 к.с.) Хюндай, само че наблъскан с екстри, цена от 35 000 евро, колкото струва примерно БМВ ,,320d'', граничи направо с олигофрения.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  58. 59 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#54:"shumkar"]Конструкторското бюро е в гр. Рюселхайм, Германия.
    Аман от голфаджии! [/quote]

    Е и, к'во значение има? Той и завода на ,,Опел'' е в Рюселсхайм, ама новодошлите в същия град ,,жълти'' шамандури искат да продават своя ,,i30'' по-скъпо от ,,Астра''. Прекалено голям залък се опитват да лапнат и ми се струва, че скоро ще се задавят.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  59. 60 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#56:"m_art_in"]Изминах повече от 1000км с и40(последната модификация), която е (предполагам) подобрената версия на представения и30.[/quote]

    Абе не съм много добре запознат с моделите на Хюндай, ама мисля, че ,,i40'' не е подобрена версия на ,,i30'', а по-голям автомобил, в по-горния ,,С''-клас.

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  60. 61 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#45] от "BulgAryan":
    Със сигурност има голяма разлика в цената. Миналата година гледахме за приятел ix55. Разликата за еднакъв автомобил у нас и в Германия беше почти 15 хил. лева. Говоря за нова кола. Пробват се нашите, но са им криви сметките. Тук ще продават само коли с N1 сертификат и ако клъвне някой заблуден.

  61. 62 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Спъната, малка кола за много пари.

  62. 63 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    "69 205 лева с ДДС"

    Пфффффффффффф...
    Като ще си говорим за класове... Върхвият VW Golf - GTI, гарантиращ много по-голям кеф със своите 210 к.с. и DSG, започва от 51 220 левчета.
    От Инд комерс бързо да кажат, че са пускали листата на 1 април, само това може да ги спаси. Не знам дали има балък, който да даде тези пари.
    33 000 лв. за базов автомобил също са много. За тези пари мацките ще предпочетат МИНИ. Да не говорим, че за сумата има къде-къде по-мощни автомобили.

  63. 64 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 515 Неутрално

    И40 е м/у е ценово м/у Фокус и Пасат. Няма начин и30 да е повече от голф, но може да е по-скъп от Астра или Фокус (вероятно базово със 6 въздушни възглавници). Не знам откъде ги изравяте тези цени, но старият комби с 1.6 бензин струваше 24 000 лв. в началото на кризата.

    Отделно тези цени винаги подлежат на отстъпки, и може от 5-10% да им се свали.

  64. 65 Профил на Donix
    Donix
    Рейтинг: 571 Любопитно

    Не знам какво става - от месец насам имам чувството, че този модел здраво разработва пазара. Както тук, така и в Германия, където бях преди седмица, постоянно ми се набиват тези И30 в очите. Много хора са почнали да ги карат. Не знам дали са здрави, но Хюндай водеха класацията за качество на АутоБилд преди време. Иначе ми приличат отзад повече на най-малките БМВ, а отпред на Пежо триста и нещо, отколкото на Голф.

    Боян Р.
  65. 66 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Много голям напредък показва Хюндай, не случайно се целят толкова високо. Според първите ревюта, обаче, колата не е чак от класата на най-добрите (Голф, Фокус), а цените пък бих ги нарекъл ултра амбициозни.
    Базова цена 34 000 лв. за двигател 1.4 бензин е абсолютно нелепа.
    Новият Фокус с прилично оборудване (климатик, всички въздушни възгл., ESP, аудио и пр.) е 31 000 лв., при това с новия 1.0 Ecoboost двигател с разход 4.8, което е най-добрия мотор в сегмента с 2 поколения преднина.

  66. 67 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 461 Любопитно

    Мерцедес C 250 CDI BE , 204кс е 69000 лв с ДДС ..., как точно тестовият автомобил и30 ще му стъпи на пръста ???

  67. 68 Профил на theauthor
    theauthor
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Навремето първите Део (май бяха Рейсър) с 4 врати чисто нови бяха по 10 000 марки. Какво стана, та 10-те хил. лв станаха 30 или 70 хил.?

  68. 69 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Колицата сама по себе си е супер, но цената ѝ е повече от обезкуражаваща.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  69. 70 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Ako ще давам 69 000 лв за кола, за тая сума ще си купя Mercedes или нещо подобно, но не и тая кола!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  70. 71 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Предполагам, че цената е сгрешена, а ако не е, е безумна.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  71. 72 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 899 Неутрално

    [quote#68:"theauthor"]Навремето първите Део (май бяха Рейсър) с 4 врати чисто нови бяха по 10 000 марки. [/quote]
    Деу сега са Шевролет. Все пак не забравяй, че сегашнитеколи нямат нищо общо с колите оттогава. Тога хидравликата на управлението, антиблокиращите спирачни с-ми и климатиците бяха непознати. А и заплащането все пак се е променило

  72. 73 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3391 Неутрално

    Един от първите спортни модели на Хюндай бяха с...пластмасови педали?!

  73. 74 Профил на qwertzz
    qwertzz
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#32:"old_buyer"]Цените им в Германия са МИНУС 25 % [/quote]

    Цените на Хюндай в магазините в Германия са много малко над и около тези в България.

  74. 75 Профил на qwertzz
    qwertzz
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#64:"sasvirco"]И40 е м/у е ценово м/у Фокус и Пасат[/quote]

    И40 е в класа на Пасат, Мондео, Ауди А6, Опел Инсигния, Авензис и т.н.
    И30 е в класа на Голф, Шкода Октавия, Форд Фокус, Ауди А3 ...
    И20 е в класа на Поло, Фабиа...

  75. 76 Профил на A.V.P.
    A.V.P.
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#75] от "qwertzz":

    За всичко си прав, ама изкарай А6 от тоя списък и го смени с А4, за да си говорим за един клас коли, че и хората се бъркат така.
    Пасат ползва същата платформа с тази на А4, а не с А6

    Никоя от горните МАРКИ не произвежда по-висока база от тази на А4, БМВ 3 и С-клас за европейския пазар, с изключение на Фолксваген.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.