Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Aragorn
    Aragorn
    Рейтинг: 433 Любопитно

    Е как може така да развалят хубавата кола. Сега прилича на пежо. То това й беше чара, че беше яко купе...., а сега!!!

  2. 2 Профил на ermaht
    ermaht
    Рейтинг: 535 Весело

    До коментар [#1] от "Aragorn":

    И защо смяташ, че като прилича на Пежо са я развалили ???

    Че пежото има един от най футуристичните дизайни. Все пак този съвременен дизайн започва с модела на Пежо-206 направен от Пинин Фарина.
    А и Пежото е в пъти по добър автомобил по ред характеристики - икономичност и здравина на двигателя, по евтина поддръжка в сравнение с БМВ, комфорт на салона, комфорт на возията, широчина и простор в купето и т.н. и т.н.

  3. 3 Профил на fanagoreca
    fanagoreca
    Рейтинг: 653 Неутрално

    GT - серията е много удобна и приятна , това е същото -малко по-тясно струва ми се . Предвид това че , се возят децата отзад обикновенно си е много хубава кола . Като се добави е един джам-покрив е О.К. .

    Баварец -комфортен , удобен , здрав и солиден .

  4. 4 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 704 Неутрално

    американските пенсионери много ще му се зарадват. като гледам е дълго и голямо колкото семейните им комбита от 80 -те, обаче си е ново БМВ

  5. 5 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 418 Неутрално

    ЛЕЛЛЕЛЕЕ.Бих изкрещял СТРАХОТЕН ДИЗАЙН от БМВ.Просто БМВ дръпнаха страшно много в дизайна и нямат нищо общо с грозният дизайн на предното поколение 5-та серия.Фамозен дизайн направо съм възхитен на светлинни години от Ауди с онези решетки от камион.

  6. 6 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 773 Весело

    Мммм да... с най-голямо удоволствие бих имал три... примерно

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3549 Неутрално
  8. 8 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Посочените два бензинови агрегата / с две турбини / и един дизелов / отново с две турбини / са мотори за BMW 6 series, а за версията BMW 6 series Gran coupe 650i е предвиден и бензинов агрегат с 444 к.с. / 331 kW /.

    сн.10 - "която променя режима на работа на основните възли и агрегати в пет режима - комфортен, по-комфортен, спортен, по-спортен и икономичен."

    Режимите са 4-ри - Normal, Comfort, Sport и Sport+. Даже на сн. 21 автомобила е в именно този режим. В тази връзка, не отговаря на истината написаното под сн.11, че най-екстренния режим е Sport. ESP / при BMW се нарича DSC / и тракшън контрола се изключват при Sport+, а не при Sport. За тези, които се интересуват - сн.17 - двете копчета в ляво на скоростния лост променят режимите.

    ----------------------------------------------------

    Последното поколение BMW / включително последната 5 серия F10 / е най-добре стоящата кола в завой, с най-добрите възможни спирачки, с най-съвършенната 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF с два съединителя. Моторите са без коментар - най-добрите двигатели в света стоят под капака на тази марка. И не е случаен факта, че Тойота избра да купува БМВ дизелови агрегати за европейската версия на Аурис.
    Струва си всеки лев.

  9. 9 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Как изобщо можем да сравняваме БМВ с Пежо )

    Страшно дръпнаха напред с новите автомобили. Докато предните тройка, петица, шестица и седмица (творенията на Крис Бангъл) бяха изключително грозни, най-новите им модели във всеки клас са изключително красиви. А като гледам ГранКупе-то, и екстрите в него (за съжаление всяка на четирицифрена цена, нямам думи - просто шедьовър е тази кола

  10. 10 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#8] от "asroma1927":

    Ех,петицата. Чел съм (и виждал) за нея,но не съм се качвал. Но дизайна (аз съм художник),отстъпва...

  11. 11 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#10] от "deaf":

    BMW F10 530 xDrive е единствената кола, която ме е оставяла без думи. И единствената, която съм карал просто ей така - без цел и посока. Заради радостта от шофирането. Просто ..... уникална кола. И напъните на VW с четирите кръгчета отпред на решетката, да са конкурент ........ поне у мен предизвикват само насмешка.

  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#11] от "asroma1927":

    Явно сме от една кръвна група. Единствено спортната кола ми доставя върховно удоволствие. Такава е (знам,че ще се смееш),мойта Калибра. Като тръгна за морето-не ми се иска да свършва. Имам "излишни" 80 000лв.,но просто не стигат (за най-доброто). А аз само него искам.

  13. 13 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 549 Весело

    Безкомпромисни са немците в правенето на автомобили за мен!
    Но все ми се струва, както спомена и асрома1927 в коментара си, 4е БМВ имат предимство (мотори, стабилност на пътя и най ве4е удоволствие от карането) пред останалите немски марки!

  14. 14 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 535 Неутрално

    новата 3ка и 5ца са определено най-красивите автомобили в класовете си. и то с голяма преднина.

    с предницата на 6цата обаче, БМВ нещо здраво са се изложили според мен. липсва и нещо, не е достатъчно агресивна,по-скоро глуповата изглежда в сравнение с 3 и 5. задницата е точно каквато трябва да бъде, по агресивна от тази на 5, ама отпред....

    дано скори изкарат нов дизайн на 7цата, щото тази е адски зле.

    Ти за мен си Мики Маус!
  15. 15 Профил на Асенчо
    Асенчо
    Рейтинг: 411 Неутрално

    немците окупираха пазара в всички сегменти

    Казвам се Асен и съм от Сливен но не съм Костовист
  16. 16 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#12] от "deaf":

    Поне според мен няма много смисъл в покупка на подобна кола като нова, освен ако нямаш половин или един милион. Или ако заработваш месечно десетина хиляди, имаш собствено жилище и нямаш кредити. БМВ са много скъпи коли и бият по цена Бенц и Ауди / еквивалентни мотори и екстри /. Едно базово 525xDrive стъпва на цена около 50.000 евро. Като сложиш екстрите отива на 65.000 евро. 530д и 535д са още по-скъпи. С бензиновите е същия филм. Но усещането в БМВ е несравнимо / правя уговорка, че не съм карал Порше, Ферари, Нисан ГТ-Р или други подобни /. Когато настъпих на кикдаун / в режим Sport+ / 530xDrive ........ просто имах усещане, че ще получа оргазъм. Воланът става изключително директен / като на картинг/, педала на газта не дава да го пипаш, а предавките стават къси и за секунди си на 7-ма или 8-ма, а автомобила лети с 235км/ч. С тази скорост на темпомат се кара с лекота по магистрала, а колата стои като закована.

    Имам предния модел / Е60 на Бенгълс /, който изглежда като Опел Кадет / екстериор, интериор / в сравнение с новата 5-ца.

  17. 17 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":

    Някога,дай боже,като посъбера още пари и си купя (може би,петица),ще те поканя да изкуфееме по пътищата.

  18. 18 Профил на incognito
    incognito
    Рейтинг: 684 Неутрално

    "Багажният обем е минимум 460 литра. Помислено е и за "тунел" за превозване на дълги предмети (ски или скейтборд например)."

    Интересно къв е този скейтборд, на който му трябва тунел в багажник 460 литра. : )

  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4410 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":
    Прав си. Напоследък БМВ се поувлякоха с цените. Традицията винаги е била най-скъп да е Мерцедес, след него с около 10% надолу да е съответното БМВ, след БМВ на около 5% да е Ауди. В момента БМВ определено измества Мерцедес по скъпотия. Това Гран купе си е на цената на 7 серия. Адски красиво и скъпо.

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 20 Профил на zanzibar87
    zanzibar87
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Видях такава 6-ца в Германия преди седмица. Наистина има уникална визия и истинска агресия за едно четириврато купе.

  21. 21 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Приятна кола, но няма начин да я опазите в БГ, освен ако не сте турбо тъпанар от рунтавата милиционерска върхушка!
    За протокола, видях комби Ферари, не го видях обаче с колко врати е!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  22. 22 Профил на Ivan Petrov
    Ivan Petrov
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Ако не излезне седан Ламборгини, в краен случай ще заложа на тази елегантна кола!

    "Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
  23. 23 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#2] от "ermaht":

    Май не си карал БМВ. От изброените вероятно само за по-евтината поддръжка мога да се съглася.

  24. 24 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Айде сега някой от разбирателите на дизайна да ми обясни как при бмв тоя ход е гениаленм, обаче при ауди а7 е грешка. Принципа е същия.

    Accelerates Under Demonic Influence
  25. 25 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#24:"lo_ridah"]Айде сега някой от разбирателите на дизайна да ми обясни как при бмв тоя ход е гениаленм, обаче при ауди а7 е грешка. Принципа е същия.
    [/quote]

    Ами не, А7 е много симпатичен автомобил - с това триъгълното прозорче зад вратите и купе силуета изглежда много ретро и елегантно, навява спомени за една епоха когато. Може би най-красивото Ауди в момента. С А8-цата също успяха да напипат някаква златна среда между стил и солидно излъчване. За съжаление другите им модели: А3, А4 и А6 седан за мен са доста безлични на външен вид. Комбитата А4 и А6 продължават да са най-яки изглеждащите комбита в сегментите си. Освен може би само CLS комби версията на Мерцедес

  26. 26 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 418 Неутрално

    *за една епоха когато автомобилите бяха по-красиви като цяло

  27. 27 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 524 Любопитно

    както АутоБилд бяха казали лятото: "БМВ вече не е това което беше. Прекалено разточителен характер. Къде е спортния дух? Днес повече се залага на лукса и комфорта, отколкото на спорта и динамиката... във всички модели." И т.н....

  28. 28 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Не казвам, че не е красиво. Напротив. Но друга ми е идеята...

  29. 29 Профил на Бриго докара Симеон
    Бриго докара Симеон
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    [quote#21:"Ivan Petrov"]Приятна кола, [/quote]
    Прощавай, какво му е приятното на кола, с базова цена 155 000 лв.! И с няколко екстри вече за 190 000 лв.!
    Това е свръхлуксозна кола, внесена в БГ единствено за шефовете на 7-8 фирми, които си поделят обществените поръчки, и си разпределаят по между си може би едно 15-20% от всички данъци, които плащаме!
    Нека тези, които пътуват из Западна Европа да си сложат ръка на сърцето виждат ли там подобни автомобили?

  30. 30 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Това баш си е истинско БМВ... за онова с трите цилиндъра не съм сигурен. А цената си е подобаваща като за такъв автомобил и е оправдана предвид "ресекта", който простосмъртните трябва да изпитват към каращия такава кола

  31. 31 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Еми че какво му е?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  32. 32 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 956 Неутрално

    че е страхотен автомобил едва ли има съмнение, но отново показва, че дизайнерското бюро на БМВ доста е зациклило - никакъв собствен облик - погледнето муцуните на 3, 5, 6, 7 серия - ако не си съвсем до тях няма с какво да ги различиш...Жалко. Без да съм върл Мерцедес почитател много ми допада, че при тях всявсеки модел си има както 100% Мерцедес излъчване така и напълно собствен облик. При БМВ единия модел е просто уголемен съседния му в продуктовата гама...(повтарям, основно коментирам екстериор)

  33. 33 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#29:"shumkar"]Прощавай, какво му е приятното на кола, с базова цена 155 000 лв.! И с няколко екстри вече за 190 000 лв.!
    Това е свръхлуксозна кола, внесена в БГ единствено за шефовете на 7-8 фирми, които си поделят обществените поръчки, и си разпределаят по между си може би едно 15-20% от всички данъци, които плащаме!
    Нека тези, които пътуват из Западна Европа да си сложат ръка на сърцето виждат ли там подобни автомобили? [/quote]

    Ми дайте да ги национализираме и да ги дадем "на народа", а.

    Това, че в България по-голямата част от бизнеса е извратена, не означава, че навсякъде е така. Може би искаш да кажеш, че са произведени едва 7-8 бройки, специално за нуждите на въпросните български фирми.

  34. 34 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#27:"rycher"]както АутоБилд бяха казали лятото: "БМВ вече не е това което беше. Прекалено разточителен характер. Къде е спортния дух? Днес повече се залага на лукса и комфорта, отколкото на спорта и динамиката... във всички модели." И т.н.... [/quote]

    Не съм съгласен. Спортът и динамиката никога не са били по-силно застъпени. Просто сега се залага И на лукса и комфорта, но не за сметка на спорта и динамиката

  35. 35 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 923 Неутрално

    [quote#30:"Д.Станев"]А цената си е подобаваща като за такъв автомобил и е оправдана предвид "ресекта", който простосмъртните трябва да изпитват към каращия такава кола [/quote]

    Как се изразява този респект на практика - като си караме по магистралата със 130-140 и онези летят като луди с 200 и мигат, да им отстъпваме веднага лявата лента, така ли?
    Или на светофар където всички чинно чакат реда си тези да изрязват цялата опашка отстрани и да се нареждат най-отпред?
    Или да паркират по тротоари и градинки, щото много скъпа колата и не им е останало левче на час за паркинг?

  36. 36 Профил на Jean-Luc Picard
    Jean-Luc Picard
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#35:"Камен"]Как се изразява този респект на практика - като си караме по магистралата със 130-140 и онези летят като луди с 200 и мигат, да им отстъпваме веднага лявата лента, така ли?
    Или на светофар където всички чинно чакат реда си тези да изрязват цялата опашка отстрани и да се нареждат най-отпред?
    Или да паркират по тротоари и градинки, щото много скъпа колата и не им е останало левче на час за паркинг? [/quote]

    Не всички са такива. Да не говорим, че напоследък забелязвам и брадясали сульовци с раздрънкани таратайки да карат в бус-лентата и да се нареждат пред опашка на завой ...

  37. 37 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#30] от "Д.Станев":

    Ами купи си Хамър Н1 - по-респектиращо ще ти е...
    Заради такива изцепки е половината от негативния образ на шофьора на бмв/ауди/мерц. Респект вдъхвал... Ако си тотална шматка и в Лиърджет да чакаш на светофара, пак ще си шматка.
    Комфорт, качество, динамика - примерно за това се предполага да се купува немски седан.
    От кой си по-респектиран - от миро от каризма в Мерцедес или от Шварценегер в Смарт ?

    Accelerates Under Demonic Influence




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.