Новите "Рено Флуанс" и "Рено Симбол" дебютират в Истанбул

Огромната емблема, типична за новите модели на "Рено", вече присъства и във "Флуанс"



Новите поколения на седаните на "Рено" "Флуанс" и "Симбол" направиха дебютът си на автомобилното изложение в Истанбул, което отвори врати днес и ще продължи до 11 ноември. Мястото е избрано не случайно, тъй като те се произвеждат в Турция и основният им пазар е в Турция.


Всъщност за "Флуанс" може да се каже, че е минал през фейслифт, докато "Симбол" е нещо като клонинг на новата "Дачия Логан". Рестилизираният "Флуанс" предлага по-модерна визия и нови технологии на борда. Предницата на колата е оформена в тон с новите модели на "Рено", като се появяват LED дневни светлини и черен пиано лак.


Дигиталното приборно табло пък е голямата новост в салона. Материалите са малко по-качествени. Аудиосистемата с Bluetooth свързаност на телефон и USB вход вече е серийна за цялата гама. Като опция може да се поръча и дебютиралата в "Клио" система R-Link, осигуряваща достъп до интернет, управлявана с глас и за която ще се разработят редица интересни приложения..




Разбира се, "Рено Флуанс" се предлага и с новости при моторите и скоростните кутии. Новият 1.6.литров бензинов агрегат със 115 конски сили, вече се комбинира с нова вариаторна автоматична скоростна кутия. Внедряването на двете иновации е намалило разхода на гориво с 1.3 л/100 км. до 6.4 л/100 км.


Гамата от дизелови двигатели пък е разширена с нов представител с работен обем 1.6-литра и мощност 130 конски сили. Той ще предлага отлична динамика, при разход на гориво от 4.6 л/100 км. .


"Рено Флуанс" ще продължи да се произвежда в завода Oyak-Renault в Бурса, а дебютът му на местния пазар е насрочен за януари догодина.


"Симбол" предлага оборудване от по-висок клас


Новото "Рено Симбол" предлага оборудване, което се свързва с по-висок клас автомобили, стана ясно при представянето на колата на автосалона.


И тук новият дизайнерски език на "Рено" е довел до външни промени. В салона новостите са свързани с възможността колата да има навигационна система с 18 сантиметров, реагиращ на допир екран. Сред екстрите се появява и круиз контрол.


"Симбол" ще получи и част от най-новите мотори на "Рено", като трицилиндровия бензинов с мощност 90 к.с. със среден разход 5.3 л/100 км. На разположение са също дизели с мощност 75 и 90 коня.


Първите пазари, на които ще се появи колата са Турция, Алжир и Тунис.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лизандер Проески
    Лизандер Проески
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Рено, Пежо, Дачия и дудуци не правим

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5254 Неутрално

    Турция напредна доста в това производство !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Табела на автосервиз в Сърбия: " Ауто со Борче, со Мачку и со Пичку ... не радим

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  4. 4 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1248 Весело

    До коментар [#1] от "Лизандер Проески":

    -Ние правим тухли за "Великата стена" !

  5. 5 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1250 Любопитно

    Ние преди Турция (60-ге години ваминалия век) започнахме да сглобяваме Булгаррено, но се осрахме и загубихме доверие!

    Първоначално Франция доставя всички необходими детайли и компоненти, но тенденцията е да се пристъпи към прогресивен монтаж, който в крайна сметка да доведе до усвояване на голяма част от тяхното производство в България.
    През 1967 г. монтажната линия се премества в Пловдив, където по същото време приключва строежа на специално проектирания за целта нов завод, разположен на “Асеновградско шосе”. До неговото официално влизане в експлоатация, за монтажно хале временно е приспособена палата № 10 в Панаирното градче.
    Фабриката функционира до 1970 г. и освен с напълно автоматизираната поточна линия, тя е оборудвана и с едни от най-модерните в онези години заваръчни и бояджийски агрегати, чиято обща стойност възлиза на 15 милиона долара.
    Една сериозна част от тях се продава и в чужбина. В периода 1967-1969 г. например, е експортирана серия от 500 автомобила Булгаррено 10 за Югославия, а през 1970 г. партида от 900 автомобила Булгаррено 8 и 10 заминава за Австрия. Наши клиенти стават и някои страни от Близкия изток.
    В началото на 1970 г. производството на Булгаррено е преустановено. ЗАЩО?????

  6. 6 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 463 Неутрално

    не лош фейслифт на морално остарели автомобили. Флуанс е на платформата на стария Меган, Симбол - на по- старото Клио.

  7. 7 Профил на Пламката
    Пламката
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Аз защо си мисля че Рено трябва да е водещото, а не Дачия?

    Крайно среден !
  8. 8 Профил на Ромлянин
    Ромлянин
    Рейтинг: 381 Весело

    [quote#5:"Дедо Либен"]Ние преди Турция (60-ге години ваминалия век) започнахме да сглобяваме Булгаррено,

    но се осрахме и загубихме доверие!
    [/quote]


    и оттогава все се "фекализираме"

    Добре е , че китайците не са толкова придирчиви като французите

    а Флуанс изобщо не е лоша машина за класа си -
    не знам само парите на които се продава

    http://vbox7.com/play:fdb1815b
  9. 9 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#5] от "Дедо Либен":

    Много просто!
    Кой щеше да купува соц боклуците от онова време , да не ги изреждам .По-интересно е кой и къде ги продаде по цената на старо желязо

  10. 10 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#5] от "Дедо Либен":

    Заради ВАЗ 2101 (популярната Жигула). Другарите от СССР са сметнали че Булгарреното е прекалено голяма конкуренция за техният автомобил и затова продукцията е прекратена.

    Освен Булгаррено е сглобявано и Булгаралпин (Рено Алпин) което и до днес си остава един от най-красивите автомобили произведени някога.

    http://bgcars.ovo.bg/_ph/1/2/827188045.jpg

    Вуйчо ми има някъде по тавана брошури на Булгаралпин взети от панаира в Пловдив. Да се разровя и да ги сканирам че след няколко години никой няма да го помни този автомобил

  11. 11
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  12. 12 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#6] от "ial":
    [quote#6:"ial"]Флуанс е на платформата на стария Меган, Симбол - на по- старото Клио.[/quote]

    Ами не, не е. Флуанса е на платформата на новия Меган, а досегашния Симбол беше на платформата на предното Клио.

    Gunter glieben glauchen globen
  13. 13 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Флуанс и меган са на платформата на
    Южнокорейската Самсунг ,
    даже азиатските 4ерти на колата много си ли4ат

  14. 14 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#10] от "gabrovski":


    [quote#10:"gabrovski"]Освен Булгаррено е сглобявано и Булгаралпин (Рено Алпин) [/quote]
    ===========================

    Освен тях се сглобяваха още преди 1966-та и ФИАТ 850 -Берлина и купе ! ! !
    Малки и готини двувратки .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 15 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Флуанса колкото и да е парадоксално но е хомологиран като клас товарен автмобил което теоретично позволява да си дръпнеш ДДСто. А и фактически е с подсилено окачване на задния мост така че може да се товари спокойно с чушки, буркани, връзки с лук и компири от село. Може да носи!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  16. 16 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#14] от "Чардо":

    Мдааа в Ловеч. За жалост никога не успях да видя такова на живо
    Чувал съм че има музей в Ловеч, но някак си все успявам да не мина през него. Знаеш ли дали имат там експонат на 850? Знам че със сигурност имат един Москвич

  17. 17 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#16] от "gabrovski":

    1964-та след като завърших 19 гимназия , започнах работа в Завод 12 -София . Завода имаше музей , но вече и завода го няма ! От ония дни минах по булеварда Борис !!! и видях , че е останал корпуса само на бившия цех 6 - инструменталния. Зад него не можах да видя (все пак карах кола) дали е останала сградата на Прототипно-експерименталнта база на Завода -=- в нея бяха направени на ръка 10 броя леки коли БАЛКАН . Тенекиджията бай Павел Вацев на ръка им оформи тенекийте !
    А в Завода е правен и първия български камион Димитровец -1949-та ! Има и пощенска марка .
    Преди да се направи завода в Ботевград за Чавдарите , рейсовете се правеха в Завода .
    За л.к. Блкан чух и то съвсем тези дни , че има една бройка в Техн.музей.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  18. 18 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#17] от "Чардо":

    Ей ако имаш някакви снимки от тези работи да знаеш как ще ме зарадваш...

  19. 19 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#11] от "SorryLol":



    Добре че не си го направил - виж колко минуси ми набиха феновете на франсетата и рендетата.

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  20. 20 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#18] от "gabrovski":

    За съжаление при пренасяне на няколко етапа до Дома за стари хора в Сливен мнооого голяма част от архива ми просто "побягна". . .
    Но в библиотеките би трябвало да има течения на списанията Авто-мото , Наука и техника за младежта и Космос .
    В тях има снимки на всичко , макар и само в черно-бяло .
    А миналата година предадох на бащата на Митко Илиев -=- адаша Владо Илиев целия архив на рали Златни от първото 1970-та до 13-тото през 1982-ра с много фотоси и автографи, както и медали , плакети , значки и плакати .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  21. 21 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    До коментар [#18] от "gabrovski":

    Имай предвид , че Илия и брат му Кольо Чубрикови участваха с Булгар Алпин мисля на два пъти в рали Монте Карло стартирайки от лъча в Атина .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  22. 22 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#20] от "Чардо":

    Ах, жалко. Много, много неща се губят по този начин. Аз това лято с баба ми се скарах защото решила да разчиства тавана без да ми каже и изхвърли безброй неща.
    В България още липсва навика да се сканират стари снимки и да се пускат в интернет. Аз всяко лято обикалям с апарата където мога ама какво да снимаш.... повечето неща са заминали

  23. 25 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 908 Неутрално

    До коментар [#24] от "gabrovski":
    Още една, вярно на Рено Алпин
    http://www.flickr.com/photos/45676495@N05/7536635260/
    Преди около месец видях едно ретро Булгаралпин, синьо, в много добро състояние. Всъщност това е супер колекционерски автомобил.

  24. 26 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 908 Неутрално

    До коментар [#19] от "dreamboxer":
    Сложих ти (-), макар че не съм фен на френските, а на японските автомобили. Да ти напомня все пак, но през последните 10-15 години, Renault са лидери във F1.
    Много ми е неприятно когато българи се изказват така грубо за работата на нашите приятели от Съюза, а в същото време почти всякакви чужди инвеститори ни заобикалят. Не зная дали си го чувал, но в цеха на Баховица работели доста китайци .
    Да не се окаже, че Баховица е една врата за безмитен внос на китайски автомобили в ЕС?

  25. 27 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 434 Неутрално


    Много голяма п..., такова, емблема му турили отпред...

  26. 28 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 545 Неутрално

    [quote#13:"pixel"]Флуанс и меган са на платформата на
    Южнокорейската Самсунг ,
    даже азиатските 4ерти на колата много си ли4ат [/quote]
    за справка, Renault-Samsung SM3

  27. 29 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#25] от "shumkar":

    Добре запазено Рено Алпин на Запад върви по към 100.000 евро
    Абе класиката си е класика





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK