"Ауди А3 Спортбек" паркира предпремиерно в София

"Ауди А3 Спортбек" паркира предпремиерно в София

© Ауди, "Ауди"



Най-новото попълнение в моделната гама на "Ауди" - "А3 Спортбек" (A3 Sportback), може да се види от днес до 30 ноември в шоурума на марката в София ("Порше София-запад" - срещу Метро"). Версията с пет врати на компактния модел направи световния си дебют на изложението в Париж в края на септември, а в България се показва предпремиерно.


Колата е дълга 4.31 м, широка 1.78 м и висока 1.43 м, като междуосието е удължено с 35 милиметра, спрямо тривратката, до 2636 милиметра. "Ауди А3 Спортбек" е с 90 кг по-леко от предшественика си. В салона има място за петима души, а обемът на багажника е минимум 380 и максимум 1220 литра.


Моделът се предлага в 13 цвята – три универсални, осем металик и два с перлен ефект. Джантите са 16-, 17- и 18-цолови. За момента изборът е между два турбодизелови двигателя (105 и 150 к.с.) и два бензинови агрегата (122 и 180 к.с.). На малко по-късен етап ще се появят още два бензинови и два дизелови мотора.




Разходът на двигателите е намален с около десет процента в сравнение с предходния модел. Всички двигатели в "Ауди А3 Спортбек" се комбинират серийно с шестстепенна механична трансмисия. Като алтернатива за някои от двигателите се предлага трансмисията с двоен съединител S tronic, като в зависимост от изпълнението разполага с шест или седем предавки.


Фотогалерия: Новото "Ауди А3 Шпортбек" >


Бензиновият 1.8 TFSI мотор е най-мощният в гамата на "Ауди А3 Спортбек" и разполага със 180 к.с. и 250 Нм въртящ момент. С него достигането на 100 км/ч отнема 7.3 секунди, а максималната скорост е 232 км/ч при среден разход 5.6 литра на 100 километра.


От "Ауди" предвиждат сериозно разширяване на гамата на модела, като ще има S-версия, модификация на природен газ, както и с Plug-in хибридно задвижване.


При двигателите с мощност до 140 к.с. тягата се предава на предните колела. За 1.8 TFSI и 2.0 TDI по желание се предлага системата за постоянно задвижване на четирите колела quattro, която използва новоразработен ламелен съединител.


Като опция се предлага системата Audi drive select, която работи в режими comfort, auto, dynamic, individual и efficiency. Адаптивното окачване Audi magnetic ride пък разполага със спортен и комфортен режим на работа.


Сред системите за безопасност присъства почти всичко познато на автомобилната индустрия, като новост е системата, която предотвратява неконтролируемото движение на колата след катастрофа. Новост в премиум сегмента на компактните автомобили са фаровете с LED светлини. Късите светлини използват девет LED чипа, а дългите - десет LED елемента.


Най-евтината версия на "Ауди А3 Спортебек" у нас струва 43 500 лева с ДДС. Най-скъпата се продава за малко над 62 000 лева, но може да се натовари с още порядъчно количество екстри.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Veselin Vasilev
    Veselin Vasilev
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Откога думата Спорт се превърна в Шпорт?

  2. 2 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 737 Неутрално

    След година-две някой 1.8 тфси върнат лизинг...

    Eff U Greta
  3. 3 Профил на bat johnny
    bat johnny
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#1] от "obekt":

    От когато Ауди е немска марка може би

    Дюнери пробирам, ЕГН-та си набирам....
  4. 4 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Смятам да изчакам, когато започнат да им слагат и новите двулитрови TFSI да видим ще стигнат ли 210 к.с.
    С куатро. Благодаря!

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  5. 5 Профил на alter_ego
    alter_ego
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Супер си е машинката, но лично аз си предпочитам А4 allroad или А6 allroad.

  6. 6 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1229 Весело

    [quote#1:"obekt"]Откога думата Спорт се превърна в Шпорт? [/quote]


    +++++
    Станахме по-католици от Папата

  7. 7 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1169 Любопитно

    До коментар [#6] от "popovski31":

    Именно.
    Колата е немска, но името й са го дали интернационално и логичното е немците да си го четат ШпортбАк (така че тук също има грешка на пишещия списвател), а извън Дойчланд да го четат както трябва и на езика, на който е - СпортбЕк.
    Дам.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  8. 8 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    Какво значи "предпремиерно"? Това ми звучи като "малко бременна".

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  9. 9 Профил на DrAvalanche
    DrAvalanche
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Не е лоша колата, но за фамилията трябва по-големичка.

    Just get on stage AND FOOKING AVE IT
  10. 10 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    http://www.autobild.de/marken-modelle/audi/q3/generation-1-2010/
    на тая съм и фърлила едно око

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  11. 11 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Аз досега един немец не съм чул да казва "ШпортбАк" или "ШпортбЕк". Всички си казват "Спортбек".

  12. 12 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Мда, доста малоумно е това "Шпортбек". А ако е 4х4 сигурно е "Шпортбек Кватро" вместо "Куатро"

  13. 13 Профил на gelethian
    gelethian
    Рейтинг: 502 Весело

    До коментар [#3] от "bat johnny":

    Ами по Вашата логика да почнеме да наричаме Германия Дойчландия или Дойчланд

    Alea iacta est!
  14. 14 Профил на smarangesnik
    smarangesnik
    Рейтинг: 426 Неутрално

    И колко "ойро" била цената на тоя Шпортбек???

  15. 15 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 583 Весело
  16. 16 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    С тая цена няма да върви. То почти колкото едно камаро а хачи пак толкова. А за още малко вземаш А4 и се возиш като човек.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  17. 17 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 636 Неутрално

    43 500 лв. за базов модел на компактен автомобил?
    Няма нужда от моя коментал.

  18. 18 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    А3, Голф или Пасат - мечтата на българина! От уста на уста се носят легенди за немският гении, всеки цъка с език размечтано, бленува за денят, в който ще си купи така желаното возило. И един ден го купува, може и на старо. Но някак недовижда, че има доста други, хем по-евтини, хем по-качествени автомобили на пазара в момента. Но по-важното е другите от стадото да цъкат като минаваш покрай тях.

  19. 19 Профил на ky_ky
    ky_ky
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Красавец е новото Ауди

  20. 20 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 393 Неутрално

    1.8 турбо бензин със среден разход 5.6 на 100.

    Ех тези маркетингови брошури

  21. 21 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Е ми грозно и дървено си е.Да не ми се сърдят феновете на Волфсбург Груп ама вече са банални.

  22. 22 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 497 Весело

    До коментар [#9] от "DrAvalanche":

    Предлагам s4 avant! Моят избор, идеална за семеен автомобил!
    Ина4е за мен А3 е перфектна кола за хората с по високо доходи и с предпо4итания към немските автомобили!

  23. 23 Профил на The 8
    The 8
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#8] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Да! Да му дотегне на човек от бисери! "Предпремиерно" - а тогава защо изобщо да се прави "премиерно" после!?

    Малоумните рекламни похвати резултират в достойни за класацията "от глупав по-глупав" думи и словосъчетания!

    Иначе по темата - Ауди си е Ауди, но А3 е компактен клас, който е насочен към определена група потребители, на определена възраст и етап от живота си...



    Събуди се, българино! В противен случай ще изчезнеш безславно ...и то сравнително скоро :( НАУЧИ СЕ ЗАДРУЖНО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ДА ОТСТОЯВАШ ПРАВДАТА!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK