Снимка 2 ми прилича на по-висок Авенсис Комби в профил. Специално това ми харесва. Надявам се японците да са подобрили модела, защото за сегашната генерация, отзивите не са много благосклонни.
Някой трябва да светне японците преди да пуснат нов модел,че
има една нация техническа, компетентна, иновативна,непредубедена, с богат опит в автомобилизма до която трябва да се допитват ако искат по предни позиции от първо по надежност и второ по продажби в света.
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
имам два нови авенсиса модели 2007 и 2011 мога да кажа само добри неща ,много икономични ,разходи за сервиз за 6 те години които карам единия и 2 години другия са от порядъка на 2000 лв ,много добро обслужване и разход достигащ на дълъг път до 4 л на 100 дизел ,доволен съм ,специално от джиповете до сега ми харесва само стария лендкруизър и факта ,че масово този джип се уважава от арабите в Дубай ,където са най екстремните условия за каране на земното кълбо е достатъчно за всички писали против тойота,защо ли никак нямаше джипове от други известни немски или френски италиански марки .
Препоръчвам на всички производители на такъв тип автомобили,да си закупят с образователна цел по един "FIAT"Multipla.Тогава вероятно ще разберат как това се прави.
Немците ще ги задминат по качество в някой друг живот. Ако не бяха ТМ Ауто нямаше да слизам от Тойота. Който иска да си кара скъпият и трошлив Фолксваген.
Много по-добра от сегашната. Най-накрая са скрили резервната гума в багажника.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Красотата е въпрос на лични предпочитания, но качеството на японските коли и в частност на "Тойота" от години ги поставя сред първите марки, а най-често на първо място. В сравнение с немските коли от същия клас тойотите имат по-добро оборудване, по ниска цена и несравнимо по-добър комфорт.
[quote#15:"Армандо"]но качеството на японските коли и в частност на "Тойота" от години ги поставя сред първите марки, а най-често на първо място.[/quote]
По брой на отзованите поради фабрични дефекти Тойоти за изминалите 2-3-4 години, Тойота вече "бие" всички рекорди.
[quote#7:"_scythe_"]И по-лесно се трошат, и струват по-скъпо. [/quote]
Разбира се. В Бг- където дупките са от по метър и повече, на всеки метър.
В цивилизованите държави да видиш дупка е голяма рядкост.
Ауди и БМВ не са правени да се карат по руски пътища ( по качество). Логиката е че, ако искаш джип- си купуваш джип. БМВ 1 серия не е джип. Нито е правена да бъде джип.
Карам и БМВ. За качеството на автомобила съдя не само по здравината на окачването. Немските коли, в това число и по-скъпичките, си имат сериозни проблеми и с други агрегати. Карал съм два модела Тойота, изминати доста километри, но не са ме оставяли никъде, никога. Единствено ТМ Ауто им е проблемът у нас.
Това, че държат на реномето си е похвално. Вероятно има множество други автомобили дори с по-сериозни дефекти, които обаче са неглижирани от производителя.
Имам една 30 годишна Тойота Краун, дизел. Единствените ми разходи са за консумативи. Колата е непродаваема за качествата й. В Интернет съм срещал от подобен модел на 35 г, на 700,000 - 900,000 км в САЩ (с изчисление от мили). Гори доста - средно 6.5-7.2 дизел, но вози като файтон и почти без смяна на скоростите извън града.
Да де, само дето японците си признават за дефектите и коректно ги оправят, а немци, франсета, италианци си траят и чакат таванът да падне!
Да оставим и това, че проблемите с педала за газта и управлението идваха от американския производител и засягаха и драги фирми - фард, Крайслер и п. Само че онези си замълчаха, а Тойота почтено поправи всичко.
Пролетта си купих големия брат на RAV4 и съм много доволен. Карал съм най-различни 4Х4, но Тойотата надмина всичките ми очаквания. На сняг и лед е много стабилна. Вътре е много комфортна, като всичко е направено за удобството на шофьора и пътниците. Преминах 800км за един ден, за 7 часа и не бях изморен.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Торбеш
Рейтинг: 1460 НеутралноЧудесен!
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Разход?
Цена?
Някой по-свестен продавач и поддържащ в България?...Щото сегашните - не, благодаря!
nixx
Рейтинг: 221 НеутралноАми много добре. Не бих казъл красив, но с внушителна осанка и респектиращ вид. Успех.
panzerino
Рейтинг: 754 НеутралноТойота днес не е това, което беше някога.
Задминаха ги вече немските производители.
И по качество, и по опции.
Далеч, далеч... .
fanagoreca
Рейтинг: 594 ВеселоКонкурират фолк-колата по безличност.Имам предвид куфара "Тигуан".
Daniel Ivanov
Рейтинг: 488 НеутралноМен пък старата генерация много повече ми харесва. Новата ако не гледаш емблемата можеш да я сбъркаш с още поне 2-3 модела на други марки.
Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts._scythe_
Рейтинг: 434 НеутралноСнимка 2 ми прилича на по-висок Авенсис Комби в профил. Специално това ми харесва. Надявам се японците да са подобрили модела, защото за сегашната генерация, отзивите не са много благосклонни.
_scythe_
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#3] от "panzerino":
Може би турските Тойоти не са това, което са японските
Иначе в тазгодишното издание на Consumer Reports (важи за САЩ), някои модели Тойоти са пак на челни места по надеждност.
Немските коли са най-яки само в ревюта на немски списания. И по-лесно се трошат, и струват по-скъпо. Но всеки си има предпочитания.
Radon
Рейтинг: 434 ВеселоМнооооого мазен ... !
shake and rattlesoul
Рейтинг: 441 НеутралноНякой трябва да светне японците преди да пуснат нов модел,че
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалковима една нация техническа, компетентна, иновативна,непредубедена, с богат опит в автомобилизма до която трябва да се допитват ако искат по предни позиции от първо по надежност и второ по продажби в света.
Nikoi
Рейтинг: 767 Неутралноимам два нови авенсиса модели 2007 и 2011 мога да кажа само добри неща ,много икономични ,разходи за сервиз за 6 те години които карам единия и 2 години другия са от порядъка на 2000 лв ,много добро обслужване и разход достигащ на дълъг път до 4 л на 100 дизел ,доволен съм ,специално от джиповете до сега ми харесва само стария лендкруизър и факта ,че масово този джип се уважава от арабите в Дубай ,където са най екстремните условия за каране на земното кълбо е достатъчно за всички писали против тойота,защо ли никак нямаше джипове от други известни немски или френски италиански марки .
Sabbath
Рейтинг: 1089 НеутралноПрепоръчвам на всички производители на такъв тип автомобили,да си закупят с образователна цел по един "FIAT"Multipla.Тогава вероятно ще разберат как това се прави.
Десен
Рейтинг: 1341 Неутрално[quote#1:"Торбеш"]Разход?
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Цена?[/quote]
10.69 л/100 км градско и 8.40 л на дълго.
Цена $25К.
gogo2011
Рейтинг: 1010 НеутралноДо коментар [#3] от "panzerino":
Немците ще ги задминат по качество в някой друг живот. Ако не бяха ТМ Ауто нямаше да слизам от Тойота. Който иска да си кара скъпият и трошлив Фолксваген.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6324 НеутралноМного по-добра от сегашната. Най-накрая са скрили резервната гума в багажника.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Gai-jin
Рейтинг: 501 НеутралноКрасотата е въпрос на лични предпочитания, но качеството на японските коли и в частност на "Тойота" от години ги поставя сред първите марки, а най-често на първо място. В сравнение с немските коли от същия клас тойотите имат по-добро оборудване, по ниска цена и несравнимо по-добър комфорт.
panzerino
Рейтинг: 754 Неутрално[quote#13:"gogo2011"]Който иска да си кара скъпият и трошлив Фолксваген.[/quote]
Фау-В карате в Бг.
В "добрите" места карат Ауди, БМВ и Мерцедес, Волво. Та дори и ФИАТ, които апропо, съвсем не са лоши.
Нищо в сравнение с БМВ 1-а серия, или Ауди А 1.
panzerino
Рейтинг: 754 Неутрално[quote#15:"Армандо"]но качеството на японските коли и в частност на "Тойота" от години ги поставя сред първите марки, а най-често на първо място.[/quote]
По брой на отзованите поради фабрични дефекти Тойоти за изминалите 2-3-4 години, Тойота вече "бие" всички рекорди.
panzerino
Рейтинг: 754 Неутрално[quote#7:"_scythe_"]И по-лесно се трошат, и струват по-скъпо. [/quote]
Разбира се. В Бг- където дупките са от по метър и повече, на всеки метър.
В цивилизованите държави да видиш дупка е голяма рядкост.
Ауди и БМВ не са правени да се карат по руски пътища ( по качество). Логиката е че, ако искаш джип- си купуваш джип. БМВ 1 серия не е джип. Нито е правена да бъде джип.
gogo2011
Рейтинг: 1010 НеутралноДо коментар [#16] от "panzerino":
Карам и БМВ. За качеството на автомобила съдя не само по здравината на окачването. Немските коли, в това число и по-скъпичките, си имат сериозни проблеми и с други агрегати. Карал съм два модела Тойота, изминати доста километри, но не са ме оставяли никъде, никога. Единствено ТМ Ауто им е проблемът у нас.
gogo2011
Рейтинг: 1010 НеутралноДо коментар [#17] от "panzerino":
Това, че държат на реномето си е похвално. Вероятно има множество други автомобили дори с по-сериозни дефекти, които обаче са неглижирани от производителя.
Минувач
Рейтинг: 557 НеутралноИмам една 30 годишна Тойота Краун, дизел. Единствените ми разходи са за консумативи. Колата е непродаваема за качествата й. В Интернет съм срещал от подобен модел на 35 г, на 700,000 - 900,000 км в САЩ (с изчисление от мили). Гори доста - средно 6.5-7.2 дизел, но вози като файтон и почти без смяна на скоростите извън града.
Gai-jin
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#17] от "panzerino":
Да де, само дето японците си признават за дефектите и коректно ги оправят, а немци, франсета, италианци си траят и чакат таванът да падне!
Да оставим и това, че проблемите с педала за газта и управлението идваха от американския производител и засягаха и драги фирми - фард, Крайслер и п. Само че онези си замълчаха, а Тойота почтено поправи всичко.
1_chrome.
Рейтинг: 1287 ВеселоПролетта си купих големия брат на RAV4 и съм много доволен. Карал съм най-различни 4Х4, но Тойотата надмина всичките ми очаквания. На сняг и лед е много стабилна. Вътре е много комфортна, като всичко е направено за удобството на шофьора и пътниците. Преминах 800км за един ден, за 7 часа и не бях изморен.