Много добре! Цената е съвсем достъпна за такъв автомобил, при това премиум марка. Усещам доста сериозни ядове за конкуренцията. Мерцедес от време на време показват на индустрията кой е царят на джунглата.
Предната решетка на сн.6 е ненормална. Иначе хубава кола, ама не схванах този нов сегмент къв ще е? Микро-седан, купе с 4 врати, голф-сегмент със силует на купе ???
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
[quote#2:"442"]Автомобила е хубав, но има много други автомобили с подобна форма, не виждам нищо чак толкова ново в аеродинамиката му !!! [/quote]
Явно цифрата нищо не ти говори. Тойота Приус, като един от най-аеродинамичните хибриди, има коефициент 0.25. Аз въобще не се сещам за серийна кола с по-нисък, а какво остава за 0.22!!! Дори се чудя дали не е грешка.
Хубава количка само че е за ергени .Няма как да натикаш половинката,мъниците и багажа. А иначе цената и е сносна а визията и е една такава ... хищна.
Даймлер май са решили да разбъркат малко картите.
До коментар [#22] от "Цъкльо":
Някакво тежкобаритно семейство ли сте? И си носите къщурката на гърба? А може би имате по 12 деца като едното време?
Учудвам се, че в D клас седан не може да си събереш семейството, при положение, че някои го правят съвсем успешно в хечбег два класа надолу...
Ако в България това е размерът нова семейна кола, то вече сме отишли много напред.
Таласъмите са малки и винаги ревът за нещо - ползваме Додж Caliber а при пътувания винаги е и с багажник.И о чудо място пак няма... така че мога само да си мечтая за кола като мерцедеса - като поостарея и се разбяга поколението може .
[quote#21:"Harvey Specter"]Като изплющиш подобна глупост не се учудвам, защо си фен на Костов. [/quote]
какво чудно да е 45 000 Е - все пак в БГ всички коли са на двойна цена -
що да не се окаже прав ?
а се разхози из европейските сайтове за коли и виж:
Техните ОФЕРТНИ цени са Нашите след Хипер,Мега , Гига Промоция -
поне с 20 % са по-скъпи колите у нас - щото има "умници" които плащат без да задават въпроси
Едва ли ще такава цената. Поне за България ще е малко по-висока базовата. А базова почти винаги означава орязан от екстри автомобил - вероятно най-малкият бензинов мотор, механична скоростна кутия и вероятно нито една от изброените в статията системи. Единствено старт-стоп явно е серийна. Като добавиш и 500-600 лв за Балкан Стар на всеки 15 хил. за обслужване и май по-добре ако няма пари за версия с екстри, то по-хубаво да си вземеш една Шкода или Форд, може и новата Мазда 6.
А-класа с багажник, абсолютно в класа на Пасат CC, което е голф с багажник, малко удължен и разширен, но иначе голф. С това малко междуосие колицата изглежда някак си смачкана, и форд фиеста седан си му личи че не е правен за седан, и на това си му личи отдалече, колкото и да се опитват да замажат положението с абсурдни линии и повърхности.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
До коментар [#33] от "4140 mitko":
Този оРел къде лети? Или говориш за циганското Ферари? Ама си в грешка. 0.26 му е коефициента на опела и то за слабите двигатели. За по-силните дори е 0.29 заради по-големите отвори за охлаждане.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 581 НеутралноУх че красиво....
442
Рейтинг: 1655 НеутралноАвтомобила е хубав, но има много други автомобили с подобна форма, не виждам нищо чак толкова ново в аеродинамиката му !!!
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 2264 ВеселоНовият сегмент се нарича "Малък Баро"
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Trayan
Рейтинг: 858 НеутралноМного добре! Цената е съвсем достъпна за такъв автомобил, при това премиум марка. Усещам доста сериозни ядове за конкуренцията. Мерцедес от време на време показват на индустрията кой е царят на джунглата.
dido_i
Рейтинг: 237 НеутралноПрилича повече на японски автомобил...
Краят на света не се именува "Apocalypse", а "Dimona"osl19549478
Рейтинг: 581 НеутралноПредната решетка на сн.6 е ненормална. Иначе хубава кола, ама не схванах този нов сегмент къв ще е? Микро-седан, купе с 4 врати, голф-сегмент със силует на купе ???
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!Yotce
Рейтинг: 1932 НеутралноХубав е, но "нов сегмент"...
Чардо
Рейтинг: 1441 НеутралноХаресва ми !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24И никак не иде да се казва ,
че гроздедо е кисело !
Федор Езерский
Рейтинг: 932 ЛюбопитноКато му гледам формата, защо ли ми прилича на Ауди? Нещо на дизайнерите им се е загубила фантазията, май май.
Иначе в муцуната е супер.
И друго ми е чудно. То е бял кахър, ама червен Мерцедес ми е прекалено "екстравагантно", да не кажа друга дума
takeshi303
Рейтинг: 810 НеутралноЧак пък създава нов сегмент, Jaguar X-Type , БМВ 3.
http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_executive_car
Trayan
Рейтинг: 858 Неутрално[quote#2:"442"]Автомобила е хубав, но има много други автомобили с подобна форма, не виждам нищо чак толкова ново в аеродинамиката му !!! [/quote]
Явно цифрата нищо не ти говори. Тойота Приус, като един от най-аеродинамичните хибриди, има коефициент 0.25. Аз въобще не се сещам за серийна кола с по-нисък, а какво остава за 0.22!!! Дори се чудя дали не е грешка.
paf
Рейтинг: 638 ВеселоЦената наистина ли е такава....? Тогава и аз мога да си позволя такъв "Мерцедес"
.
Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 638 ЛюбопитноКОЙ ОТ НАС МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИ ТОЗИ ЛУКС?.А колата е супер.
hinhril
Рейтинг: 508 НеутралноПуканка
maxx
Рейтинг: 237 НеутралноНавремето така са създали сто и деветдесетката - "Бейби-Бенц", сега Ц-класата е базирана на нея и не е като да не се продава. Няма лошо. Успех.
Десен
Рейтинг: 1441 НеутралноИ цената сигурно ще е €45,000
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.torquemada
Рейтинг: 409 НеутралноГрозно пате.
Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.sdafcef
Рейтинг: 409 НеутралноПървото поколение на CLS е най-добрият дизайн на масова кола за последните 5-10 години, фейслифта, както и това тука са твърде далеч от него!
kapito
Рейтинг: 8 НеутралноДесен, не си юел статията докрая
Цената е супер, колата също! Браво на Мерцедес. И аз мисля да си купя
nixx
Рейтинг: 237 НеутралноЗа мен не трябва да се сравнява с ЦЛС, просто няма излъчването му. Иначе е хубава колата.
takeshi303
Рейтинг: 810 Неутрално[quote#16:"Десен"]И цената сигурно ще е €45,000 [/quote]
Като изплющиш подобна глупост не се учудвам, защо си фен на Костов.
Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
Рейтинг: 713 ВеселоХубава количка само че е за ергени
.Няма как да натикаш половинката,мъниците и багажа. А иначе цената и е сносна а визията и е една такава ... хищна.
АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯДаймлер май са решили да разбъркат малко картите.
Trayan
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#22] от "Цъкльо":
Някакво тежкобаритно семейство ли сте? И си носите къщурката на гърба? А може би имате по 12 деца като едното време?
Учудвам се, че в D клас седан не може да си събереш семейството, при положение, че някои го правят съвсем успешно в хечбег два класа надолу...
Ако в България това е размерът нова семейна кола, то вече сме отишли много напред.
Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
Рейтинг: 713 ВеселоДо коментар [#23] от "b_d_s":
.
АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯТаласъмите са малки и винаги ревът за нещо - ползваме Додж Caliber а при пътувания винаги е и с багажник.И о чудо място пак няма... така че мога само да си мечтая за кола като мерцедеса - като поостарея и се разбяга поколението може
MILKO
Рейтинг: 409 Весело[quote#21:"Harvey Specter"]Като изплющиш подобна глупост не се учудвам, защо си фен на Костов. [/quote]
ПАЙНЕР , ШЛЬОКАВИЦА , ЗРЕЛИЩА И НОВА АЕЦкакво чудно да е 45 000 Е - все пак в БГ всички коли са на двойна цена -
що да не се окаже прав ?
а се разхози из европейските сайтове за коли и виж:
Техните ОФЕРТНИ цени са Нашите след Хипер,Мега , Гига Промоция -
поне с 20 % са по-скъпи колите у нас - щото има "умници" които плащат без да задават въпроси
Trayan
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#24] от "Цъкльо":
Е, така е то понякога. Когато повече, толкова повече
Но е хубаво когато човек открие колко малко багаж всъщност е нужен. Освобождаващо е.
ivailosavoff
Рейтинг: 482 Любопитно[quote#24:"Цъкльо"]ползвам Додж Caliber а при пътувания винаги е и с багажник[/quote]
Грабвай едно комби или един Караван! Caliber има един от най лошо скроените и непрактични багажници в света!!!
shandur
Рейтинг: 409 НеутралноЦялата им гама е Copy/Paste!!!
gogo2011
Рейтинг: 1232 НеутралноДо коментар [#12] от "paf":
Едва ли ще такава цената. Поне за България ще е малко по-висока базовата. А базова почти винаги означава орязан от екстри автомобил - вероятно най-малкият бензинов мотор, механична скоростна кутия и вероятно нито една от изброените в статията системи. Единствено старт-стоп явно е серийна. Като добавиш и 500-600 лв за Балкан Стар на всеки 15 хил. за обслужване и май по-добре ако няма пари за версия с екстри, то по-хубаво да си вземеш една Шкода или Форд, може и новата Мазда 6.
kamm
Рейтинг: 524 Веселокиселаж, бре
DareDebil
Рейтинг: 772 НеутралноА-класа с багажник, абсолютно в класа на Пасат CC, което е голф с багажник, малко удължен и разширен, но иначе голф. С това малко междуосие колицата изглежда някак си смачкана, и форд фиеста седан си му личи че не е правен за седан, и на това си му личи отдалече, колкото и да се опитват да замажат положението с абсурдни линии и повърхности.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 НеутралноИскам една такава сребърна стреличка като на сн. 6 и 7.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisDS
Рейтинг: 587 НеутралноДо коментар [#11] от "b_d_s":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Ти ОРЕЛ КАЛИБРА да видиш-0.235
Trayan
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#33] от "4140 mitko":
Този оРел къде лети? Или говориш за циганското Ферари? Ама си в грешка. 0.26 му е коефициента на опела и то за слабите двигатели. За по-силните дори е 0.29 заради по-големите отвори за охлаждане.