Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    Киите, от снимки 5 и 6 направо са одрали кожата на СУБАРУ ИМПРЕСА.

  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 786 Неутрално

    Докато плащат 1/3 от цената за литър бензин в сравнение с Европа не очаквайте да карат дизели, електроавтомобили и т.н.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 816 Разстроено

    [quote#1:"442"]Киите, от снимки 5 и 6 направо са одрали кожата на СУБАРУ ИМПРЕСА.[/quote]
    Компютъра вече прави само матрици!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  4. 4 Профил на ish
    ish
    Рейтинг: 213 Весело

    До къде я докарахме.... Европейци да продават автомобилни технологии на Американци....

  5. 5 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 867 Весело

    [quote#1:"442"]Киите, от снимки 5 и 6 направо са одрали кожата на СУБАРУ ИМПРЕСА.[/quote]

    По-скоро 5 е Infinity, а 6 е Lexus.

  6. 6 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 867 Неутрално

    [quote#2:"dragozow"]Докато плащат 1/3 от цената за литър бензин в сравнение с Европа не очаквайте да карат дизели, електроавтомобили и т.н.[/quote]

    Не е точно така, бензина им е много по-евтин, но големия разход и големите разстояния донякъде изравняват сметката. Дизелови бусове и баничарки може и да продадат, но за леки автомобили... съмнявам се.

  7. 7 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    "Тойота" представи миналия през фейслифт пикап "Тундра". В него, за първи път в класа, се предлага система за предупреждение при наличието на автомобил в мъртвата зона на огледалата.
    =============НА това нещо всичко му е мъртва зона, постоянно ще предупреждава.

  8. 8 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4323 Неутрално

    Тойота Тундра (сн. №11) е едно много удобно решение за автомобил за обслужващ бизнес. Има достатъчно място както за работещите, така и за не толкова малогабаритна техника, необходима за работата. Този автомобил би имал много добро приложение на село. За съжаление ние българите сме толкова бедни, че закупуването на такъв автомобил е по силите само на много богати, които се перчат с него из големите градове, където приложението му е минимално (да не кажа никакво).

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  9. 9 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#8] от "Храбър":

    не мисля, че е до бедност. пикапите са удобни ауто, които за съжаление не са популярни в европа. в германия се продават годишно 2000 пикапа от всички класове, а немците не са бедни. просто няма традиция за покупка на пикап. а че е много удобен ауто, много удобен е, спор няма.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  10. 10 Профил на Момчил Карабулев
    Момчил Карабулев
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    До коментар [#6] от "Yotce":

    интересен текст защо не карат дизели и как това се променя

    http://www.bbc.com/autos/story/20130109-why-do-americans-not-buy-diesels

  11. 11 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3639 Неутрално

    Дизеловите автомобили нямат бъдеще в САЩ не толкова заради разликата между цената на дизела и бензина, а заради по- стриктният контрол на емисиите. Всички дизелови коли в САЩ се продават с катализатор на базата на урея, който изчиства азотните окиси от изгорелите газове. Това чудо се сменя като филтъра и маслото на всеки 15000 мили. Ниша, малка са дизеловите коли в САЩ, и все пак 30% от продадените коли на Фолксваген в САЩ са дизели, а Дженерала пък ще продава дизелов Круз от тази година. Бусовете са друга бира, при тях няма такива стриктни изисквания като при колите.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  12. 12 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 673 Неутрално

    До коментар [#2] от "dragozow":

    Цената на дизела е само с 50 цента на галон над тази на бензина. Имайки в предвид големите разстояния, които изминават американците с колите си, при всички случаи вече един икономичен малолитражен дизелов автомобил им излиза на сметка. Отделно, че по-високата цена на дизела се дължи и на едни 7-8% и още толкова за производствени разходи отделени повече за дистрибуция и маркетинг. При употреба на повече дизел, тези два разхода биха паднали и цените на практика биха се изравнили. Дизелът е дори с 1% по-нисък данък. При настоящото свиване на разходите на американците, навлизането на дизеловите автомобили е повече от логично. Естествено, това ще е първо в гаражите на мислещите хора, които отдавна карат европейски малолитражни автомобили. Тези, които си робуват на американските традиции ще продължат да си карат огромните бензинови камиони и коли, които не мога да завиват.

  13. 13 Профил на Alexandros
    Alexandros
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Всички фенове на КИА под 12 години искат супермен варианта.

    Inside every cynical person, there is a disappointed idealist.
  14. 14 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 786 Неутрално

    До коментар [#12] от "irons":

    Въпроса е че като е евтино на никой не му пука.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  15. 15 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#8] от "Храбър":

    Карам тундра 2010, много е практичен, тук в Канада с пикап си гарантираш ринене на един кубик сняг през зимата ( а тя е 6 месеца в годината), а да не забравя харчи както не е истина!
    Та думата ми е, има причина германците да не ги купуват! Един голям ван 4х4 е в пъти по добро решение за мен лично!

  16. 16 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3639 Весело

    [quote#12:"irons"]Имайки в предвид големите разстояния, които изминават американците с колите си, при всички случаи вече един икономичен малолитражен дизелов автомобил им излиза на сметка. [/quote]

    Хибридите са много по- изгодни от дизелите, почти на същата цена и с много по- малка и лесна поддръжка, гледайте трендовете.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  17. 17 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Надявам се да не станат масови дизеляците и в Америка , да не можеш да си отвориш прозореца в градското движение...

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  18. 18 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1401 Любопитно

    Доколкото знам дизеловите коли са забранени в Америка, като ужким не можели да покрият еко нормите.

    http://www.youtube.com/watch?v=uBnlXGvA1Wk

    Апокалипсисът апокалиптичен
  19. 19 Профил на Karla BAN Hanneman XIII
    Karla BAN Hanneman XIII
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#18] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Заради твърдите частици.
    Само строителна и минна техника може да е дизеляк. Е , и военна де , но те са със специален статут.

    Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
  20. 20 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3639 Неутрално

    За катализатора, изскванията на EPA, амариканската агенция за защита на природата са, смяна на 10 до 15 хиляди мили и ако катализатора не е сменен колата не може да се пусне. Цената на дизеловият Круз на GM е с две хиляди долара повече от Круз ЕКО, най- икономичният Круз на бензин, който харчи горе- долу същото количество гориво (5 на сто) като дизеловата версия. Икономията при Круз ЕКО се постига с автоматичен шутер на въздухозаборника над определена скорост и специални гуми, Форд също има Фокус с подобни характеристики.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  21. 21 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3639 Неутрално

    Ето линк към предишният коментар:

    http://autos.yahoo.com/blogs/motoramic/chevy-cruze-diesel-tests-american-demand-140108500.html

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  22. 22 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#20] от "Realist":

    Имам Круз Еко авотматик от две години. Всичките приказки за голямата му икономичност се оказаха празни а публикувания разход от 38 мили за галон не е реалистичен. Средно годишно докарвам 31 мили за галон с него , така че според мен един добре направен дизел ще бъде значително по-икономичен. Иначе върви колата, досега не съм имал никакви проблеми.

    Марс е изконна Американска територия!
  23. 23 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3639 Неутрално

    [quote#22:"michobeizadeto"]Имам Круз Еко авотматик от две години. [/quote]

    Зависи на какво го караш, в Yahoo преди година имаше сравнение между Хонда Сивик, Форд Фокус с икономичният пакет и Шевролет Круз Еко. Последният изкара 47 MPG на магистрала, , което е точно 5 литра на 100. Дизеловата версия на Джетата кара по 42 мили на галон на магистрала, дизеловият Круз ще е в същият диапазон.

    Аз карам Волт от 6 месеца и съм много доволен, 92% от времето е на ток, средно 128 MPG.

    ПП: В САЩ няма особен смисъл от дизела, ако търсиш икономична кола има хибриди, плъг-ин хибриди и електрически достатъчно на пазара. Същото е и в Япония. В Европа не е така, защото дизела се субсидира.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  24. 24 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3639 Весело

    [quote#23:"Realist"]В САЩ няма особен смисъл от дизела, [/quote]

    Не искам да оставате с убеждението, че съм противник на дизеловият двигател. Става въпрос за обикновени сметки. Единственото място в САЩ където би била изгодна дизелова кола е средният запад, там където произвеждат много биодизел и горивото е евтино. Имам познат в Айдахо, който събира стари дизелови Мерцедеси и ги прави да вървят на използвано олио. Това върви в Айдахо, ама ако реши да се премести в Калифорния, Невада, Аризона Орегон или Вашингтон ще трябва да се откаже от колата си, защото няма да мине прегледа за изгорелите газове.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  25. 25 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Весело

    Фиат /ФехлерИнАллеТайле/ , грешки във всички детайли, умирам от смях, вече го предлагат на талигарите от Америка!

    Че му измислили едно завързано име, белки не се усетят, че става дума за едно недоразумение!

    Спринтер е бусът на света, с мотори минаващи 1 милион километра без основен ремонт!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  26. 26 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#19:"Karla Bartoli Hanneman"]Заради твърдите частици. [/quote]

    От няколко години всички дизели в Европа слизат от конвейрите с дизел-партикел-филтер, който улавя саждите!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  27. 27 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 451 Неутрално

    [quote#23:"Realist"]Последният изкара 47 MPG на магистрала, , което е точно 5 литра на 100. Дизеловата версия на Джетата кара по 42 мили на галон на магистрала, дизеловият Круз ще е в същият диапазон.
    [/quote]

    БЕзмислено сравнение! КАрайте дизел и тогава говорете! Бензинов мотор не може да гори под 10 средно за живота на автомобила!

    Поздрави

  28. 28 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    До коментар [#24] от "Realist":

    Аз пък си мислех, че точно за големите американски разстояния дизела ще е много икономичен, нищо че е малко по-скъп от бензина (това сигурно е по политически причини). По-ниският разход ще го компенсира и надкомпенсира.

    Апокалипсисът апокалиптичен




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.