Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5543 Неутрално

    добра кола !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    Карам такъв, ма 23 годишен и пак е готин. А това е мечтата на пенсионера.

  3. 3 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#2] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":

    Искам да съм германски пенсионер.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  4. 4 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1576 Весело

    Може ли една и за мен ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Внедряването на нови технологии в автомобилите, ще направи шофирането по-сигурно, но започвам да си мисля дали толкова информация подавана към шофьора няма да доведе до прекалено разконцентриране, и особенно това с вибрацията на волана, ... определено може да доведе до уплаха и нежелателна реакция.

  6. 6 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Класика!

    а бе, къде му е скоростния лост?

  7. 7 Профил на capitalc
    capitalc
    Рейтинг: 381 Неутрално

    грозна колкото си искаш!!!

  8. 8 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Да пишат - като пуснат електрически. Моделите им от '33 и '65 са по-иновативни и наистина са правели пробиви в автомобилостроенето. Този е просто еволюция.

  9. 9 Профил на ХДС(CDU)
    ХДС(CDU)
    Рейтинг: 488 Любопитно

    До коментар [#5] от "442":

    Вероятно следващата екстра ще бъде "добавената реалност" или иновация с изписване на информацията на предното стъкло.

  10. 10 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#2] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":

    ++++++
    Другата мечта на пенсионера предполагам е на седалката до него да има нещо 23 г. по-младо?

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  11. 11 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "" в обновената Е-класа намират място цели 11 нови или преработени, асистиращи водача системи, повечето от които идват от новата S-класа ""
    ===========================

    "Крадецът" на технологии "Мерцедес Е-класа"

    , , .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  12. 12 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 997 Весело

    До коментар [#7] от "serpentina123":

    Гроздето е кисело?

    Добра кола!Само дано не стане прекалено"самостоятелна", с всичката тази електроника.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  13. 13 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Мерседес си Мерседес!

  14. 14
    john_law
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  15. 15 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1375 Весело

    До коментар [#10] от "Gaetano Scirea":


    [quote#10:"Gaetano Scirea"]Другата мечта на пенсионера предполагам е на седалката до него да има нещо 23 г. по-младо?[/quote]
    Не 23, а 32, нооо ... трудно се поддържат две скъпи неща...

  16. 16 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Мерцедеса наистина страда от лоша ергономика за шофьора...
    Как може на всеки нормален автомобил всичко да ти е на един пръст разстояние, и да можеш да включиш мигач, чистачки и т.н. с просто отпускане на пръста от волана, а при мерцедес да трябва да пуснеш волана, че да направиш дадената операция... Това винаги ме е възпирало от купуване на мерцедес. Явно и сега не са напреднали много... Оставам с впечатлението, че специално го правят така по примера на Ролс Ройс, където седалката на шофьора трябвало да бъде много неудобна, за да може шофьора да има почитателно изражение към този когото вози...

  17. 17 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#15] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":

    Ти пък, за българският пенсионер няма невъзможни неща...Боцко сега нали ти вдигна пенсията? Има и за нафта и за гаджета...

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2522 Неутрално

    След месец Даймлер пак ще платят €2.20 дивидент на акция.... Можеше да е повече, ако не беше безумното сливане с Крайслер навремето....

  19. 19 Профил на nea
    nea
    Рейтинг: 583 Неутрално

    ...а очакваната цена при появата му в България е?

  20. 20 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Само SLK пипната е Боторп си заслужава..., за всичко останало...има БМВ

  21. 21 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До неотдавна карах МБ 230 Е, 2004 г. Ами просто приказка! Несравнима возия, стилен интериор и много, много прилична ергономика. Излишно е да споря за качествата на автомобила.

  22. 22 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    Всички сме големи хора

  23. 23 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Предната Е класа бе далеч по-красива като визия.Поне според мен.

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  24. 24 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#16] от "varna_11":
    Бла Бла Бла.....но що само това те спира да си купиш мерцедес значи всичко ти е наред.

    VD
  25. 25 Профил на angelkolev
    angelkolev
    Рейтинг: 381 Неутрално

    А бе, каква е тая вузия, дето ви кара да използвате думи като возия и визия?

  26. 26 Профил на stef00
    stef00
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Това, с което така и не мога да свикна в "Мерцедес", е събирането на всички превключватели вляво от кормилото.......
    За да станат нещата още по-объркващи, точно под мултифункционалния лост за мигачите се намира и този за нагласяне на круизконтрола със сходна форма, като на няколко пъти не напипвах правилния лост"
    ------------------------------------------------------------------------------

    Дрън-дрън!
    Всяка марка си има собствен стил на организиране на контроли по таблото. Специално Мерцедес от край време си има един единствен лост от ляво за основните функции, например доста старичкия w123 и т.н.
    Глупаво е да се твърди, че не е удобно.
    Например - при Рено чистачките се включват надолу, при останалите нагоре. Така че този коментар си е направо непрофеионален. С една дума дай да нямерим на колицата някакъв кусур, че големи подлизурковци ще излезем.

    Иначе колицата си е екстра. Аз лично съм за кабриото или комбито!

  27. 27 Профил на denz
    denz
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Карам предишната Е-Класа, т.е. вече овехтелия модел, произведен 2012. Въпреки, че конкретната кола от снимките не съм карала, ще си позволя да се изкажа:
    За вибрирането на волана, то е леко и дискретно, трудно ще резултира в отвличане на вниманието.
    На мен не ми пречи, че всичко е от ляво на шофьора (а съм все пак жена, сами правете сметка дали това би попречило на един "истински" шофьор )))
    Не намирам също, че има лоша ергономика за шофьора и му се налага да се протяга и разсейва, за да си включи фаровете (най-малкото тук има опция: ауто) или за да си пусне мигача.
    Аз лично се разсейвам, ако говоря по телефона или трябва да правя нещо по навигацията.
    Това, което има и не ползвам е асистент за паркиране... Не е парктроник, а насочване на къде да въртиш волана, за да влезе колата в дадено място. Значи тепърва трябва да се уча да го следвам и разбирам вибрациите и потрепванията, а преди 10-12 години се научих да паркирам, не ми трябва. Но има хора, които го ползват и препоръчват, особено за гъсто градско движение.
    Колата не можа да качи заледен баир. Но все пак не й е това целта. Иначе вози безупречно.
    Дизелов мотор, 160к. харчи смесено 7/100км, което намирам за супер прилично. Извънграско съм стигала 4.9 моментен разход.
    Много ми допада Еко-драйв асистента, който ти препоръчва предавки, показва какъв стил на каране имаш.
    Ако някой е фен на марката и/или му трябва за представителни цели - супер е.
    За мен работа върши всяка надеждна кола, която стига от А до Б и има прилична поддръжка. Всичко останало е: асистенти и затопляне на седалките през зимата.

  28. 28 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    В света има 2 марки: Мерцедес-Бенц и всички останали!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  29. 29 Профил на cmapmep
    cmapmep
    Рейтинг: 406 Неутрално

    "Ако обаче автомобилът мине непрекъсната линия или в насрещното платно има превозно средство, чрез прецизно спирачно усилие на правилното колело Е-класата се връща само в своето си платно."
    Това наподобява намесата на инструктор, но да не се окаже, че "преценката" е грешна в някои специфични ситуации. Предполагам, че е тествано във всякакви условия.

  30. 30 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#24] от "vd":

    Ами така си е... Съвсем не разбирам благоговеенето пред Мерцедес. Да не говорим за странната им ценова политика. Приятел купи за жена си А-класа от най-високо оборудване: автоматично паркиране (сам върти волана) и т.н. Дори на него за да включиш мигач трябва да пуснеш волана - ключа е прекалено ниско)... За идиотските други решения като например цветен дисплей, на който обаче в това оборудване с е показва само скала със стрелка? Да не говорим за ценовата им политика. А 'откраднатите' им току-що въвеждащите се иновации като автоматично удряне на спирачка, пазене на лента и т.н. отдавна са стокова опция например при Инфинити - преди 2 г си ги имаше на колите им.. И какво става - получаваш 'реномиран' автомобил с ниско качество (вижте ТЮФ), на необосновано висока цена, с чести и много скъпи ремонти (за смяна на бушон на пневматично окачване ми искаха 45лв)... Не - мерси - да си ги карат немците. Има доста по-качествени и удобни автомобили на нормална (като за по-луксозен автомобил) цена...
    @стартер - да, в определени случаи преценката е грешна - например застигам бавнодвижещ се автомобил, който възнамерявам да изпреваря веднага, след като се разминем с приближаващия нарещен трафик, но системата се 'изплашва' и удря спирачка точно когато започвам да се изнасям за изпреварването - това е реален личен опит. Хубавото на автомобила, който карах бе това, че системата можеше да се изключва.

  31. 31 Профил на iSiktir
    iSiktir
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#30] от "varna_11":

    Хората под тази статия се прехласват по мерцедес , все едно не са виждали чисто ново ауди, бмв, тойота, мазда, волво, лексус.
    Най-баналната причина да предпочитам ауди пред мерцедес е това, че с мерцедес (произведен 2012) ми се случва 3 пъти да спра внезапно на бензиностанция, защото с коляното натискам бутона на ръчната спирачка.
    Какво ли ще стане, ако направа това на магистрала..
    Разбира се, има още 50 причини, казвам най-бруталната!

    Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна система
  32. 32 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4670 Неутрално

    В този клас Мерцедес винаги са диктували законите.

    Gunter glieben glauchen globen
  33. 33 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#15] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":
    Това ще екстра само за S класата, а за тоя модел се полага само допълнителен 17-ти еърбег надуваема кукла на дясната седалка.

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  34. 34 Профил на denz
    denz
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#31] от "iSiktir":

    е, как го правиш като 'ръчната' всъщност е 'крачна', т.е. трябва да стъпиш върху нея? Говоря конкретно за Е-Класата?

    Аз не виждам нищо лошо да кажем на хубавата кола, че е хубава. Това не значи, че не уважаваме постиженията/возията/визията на другите автомобили.
    Надхващането БМВ срещу Ауди срещу Мерцедес срещу ..... е супер безмислено (нещо като дизел срещу бензин) и го прави някой, който е карал 5 коли ("Това е марката!" през живота си.

  35. 35 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4670 Неутрално

    До коментар [#34] от "denz":

    ++++++

    Gunter glieben glauchen globen
  36. 36 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    [quote#6:"diegos"]Класика!

    а бе, къде му е скоростния лост? [/quote]


    На новите коли от високия клас "лоста" е във форма на шайба, която се върти в двете посоки.

    In debt we trust
  37. 37 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4670 Неутрално

    До коментар [#36] от "Dollar Akbar":
    Така е само при Ягуар. И от коли не разбираш, старши.

    Gunter glieben glauchen globen
  38. 38 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 383 Неутрално

    Мерцедес вече от доста време отстъпи този сегмент на БМВ 5та серия. Колегите по-горе вече обясниха защо. Аз само искам да посоча, че на последната снимка се виждат отзад само 2 места. Какво са си мислели? Това не е S класа! Иначе мога да похваля "новата" E-класа за добрия външен вид и дизеловия хибрид.

  39. 39 Профил на Farragut West
    Farragut West
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Идеалът ми за кола! Моята е модел 2006. Перфектният баланс между мощност, комфорт, разход на гориво и разбира се имидж! С цената се свиква след като я покараш само един ден.

  40. 40 Профил на Meir
    Meir
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? Предпочитате ли я пред ръчната?

  41. 41 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    [quote#37:"g_t_DimebagDarrell"]Така е само при Ягуар. И от коли не разбираш, старши. [/quote]


    чувал ли си за Рейндж Ровър?

    In debt we trust
  42. 42 Профил на Dollar Akbar
    Dollar Akbar
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    [quote#40:"Meir"]Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? Предпочитате ли я пред ръчната? [/quote]


    В луксозния сегмент ръчната кутия не е позната. Това трябва да отговори на въпроса ти.

    In debt we trust
  43. 43 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#14] от "john_law":

    Авторът е прав според мен. Това прави впечатление не само на него. Но явно според теб ако не харесваш нещо в Мерседес си льохман. Предполагам, че не си карал много други коли за да имаш база за сравнение. Авторът пък от своя страна май е сядал в доста автомобили, зад волана.

  44. 44 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#43] от "gogo2011":

    Предполагаш грешно. Карал съм много, много други коли. И точно ергономията на Мерцедес (не ми е любима марка) е винаги на ниво. Наричам авторът така, защото сам признава, че е объркал многофункционалният лост(мигачи, чистачки, дълги) няколко пъти с този на автопилота!!!!!!! Който е сядал в Мерцедес знае, че са МНОГО различни. Видно от разказа му, това че е сядал в тях не означава, че може и да ги кара

  45. 45 Профил на frequentflyer
    frequentflyer
    Рейтинг: 434 Разстроено

    напълно разбирам защо това доста слабо, объркано и разбъркано представяне е анонимно, но не разбирам защо някои от снимките са с логото на МЕРЦЕДЕС, а други с това на ДНЕВНИК?

  46. 46 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Ей, как пък на "журналиста" Пауновски все не му се отдава да прикрие злобата си по адрес на немските автомобилостроители? Ако сравним статийката му отпреди седмица за ситроен С4 с тази за новата Е-Класа ще останем с впечатление, че тази модификация на Мерцедес е някакъв таралясник в сравнение със ситроена.
    Интересно би било да научим, откъде идва цялото това озлобление и настървение у т. нар. "журналист". Може би г-н Пауновски е изпълнен с комплекси поради факта, че не може да си позболи кола от този клас и се опитва да ни внуши, че гроздето е кисело? Недейте така, г-н. Пауновски, ние също не можем да си позволим да караме Е-класи, но и не желаем да четем злобни репортажи... опитайте се да бъдете поне малко обективен, знам, че обективността по принцип противоречи на самовлюбената Ви природа, но поне опитайте, моля! Благодаря!

  47. 47 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Гледам хората, възхваляващи мерцедес са доста... В допълнение към по-горното ми мнение я вижте тук например: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15119-pylnata-statistika-na-t-v,2341/ Немците класират Е класата си на 87 (осемдесет и седмо) място - близо до най-ненадеждните автомобили до 3г. С увеличаване на възрастта Мерцедес Е класа отива в червената зона - срива се още по-назад.... Няма ги онези железни мерцедеси 200Д...
    Немците тръгнаха да правят качество на ширпотреба, но с цена на лукса... Но не ги съдя - явно марката добре се рекламира, щом при такива лоши параметри все още има заблудени души дори и тук

  48. 48 Профил на Георги Пауновски
    Георги Пауновски
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Уважаеми minusm, честно казано съм изненадан от впечатлението, което съм оставил у вас по отношение на германските автомобили. В конкретния случай няма как да се сравнява представяне на нов модел (С4 Пикасо), с тест, при който, изразяваш лично мнение и усещане. Ако погледнете теста на ДС5 на Ситроен, например (http://www.dnevnik.bg/skorost/2012/12/02/1958085_fotorazkaz_sitroen_ds5_-_dostoen_i_za_prezidenti/?pic=11#picture) и там ще откриете, че съм посочил неща, който не одобрявам. Пак казвам, това че аз не одобрявам и не харесвам не знами, че е хубаво или лошо, просто посочвам, че на мен не ми допада едно или друго решение. В случая бих казал, че съм по-скоро на мястото на хората, който обичайно не карат "Мерцедес", но по една или друга причина, се налага да седнат зад волана му - кола под наем, взета назаем от приятел и т.н. Сигурен съм, че не малко от тях биха имали същите проблеми и претенции, като мен.

  49. 49 Профил на Георги Пауновски
    Георги Пауновски
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Уважаеми frequentflyer, не съм искал представянето да е анонимно. В полето автор на текста в нашата система съм си сложил името, но все забравям, че не се вижда, когато галерията е подредена на челната страница на сайта, или в съответната рубрика и при разглеждането й. В този смисъл, редно беше да си сложа и името на снимките, което и вече направих. Иначе, ако отворите секцията скорост и прегледате последните новини там името се вижда.

  50. 50 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#44] от "john_law":

    По въпроса за ергономията не съм съгласен. Но това явно е въпрос на лично усещане.

  51. 51 Профил на Мустака на народа
    Мустака на народа
    Рейтинг: 434 Неутрално
  52. 52 Профил на denz
    denz
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dollar Akbar":

    Е- Класата води ли се 'луксозен сегмент'? (Наистина не съм сигурна, за мен луксозен сегмент са по-скоро Ес-Класа, Ягуар, Бентли, Ролс Ройс и някакви такива).
    Карам автомобил, илзязъл окт. 2012 от завода с нормална ръчна скоростна кутия. Не бутони, които ползваш след като превключиш от автоматик на "ръчно", не шайба, дет се мърда насам-натам, нито дребно лостче при волана. Човек, ако иска може и топка със зарче да си плесне отгоре.
    Според мен, в случая на Е-Класата е както човек си поръча колата...

  53. 53 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4670 Неутрално

    [quote#41:"Dollar Akbar"]чувал ли си за Рейндж Ровър? [/quote]
    Чувал съм. Те са една фирма с Ягуар, така че ползват общи компоненти. Те са изключението. Другите в луксозния сегмент си имат лост - на средната конзола или на кормилната колона.
    Дотук с безплатното ограмотяване на неуки старшини.

    Gunter glieben glauchen globen
  54. 54 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dollar Akbar":

    Пич, по-добре спри да коментираш, защото хал хабер си нямаш от автомобили

    Пример: Aston Martin DBS v12
    Transmission: 6-Speed Manual (optional 6-Speed Automatic)

    Ако това не е премиум кола според теб ...

  55. 55 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#46] от "minusm":
    [quote#46:"minusm"]Ей, как пък на "журналиста" Пауновски все не му се отдава да прикрие злобата си по адрес на немските автомобилостроители?[/quote]

    Жорето е фен на БМВ. Критична дума за тази марка няма да чуеш от него. А като дойде дума за рекламна статия.. бЕгай на далеч.

  56. 56 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 922 Неутрално

    "Е-класата се връща само в своето си платно."Не ме обвинявайте ама се зачетох-колата само се връща или сама се връща-има разлика ,ако някой може да чете или да пише.

  57. 57 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 552 Неутрално

    До коментар [#48] от "Георги Пауновски":

    Г-н Пауновски, мисля, че не съм единственият, у когото сте оставили това впечатление.
    Както сам казвате: Мерцедес не Ви допада, а Ситроен Ви допада. Това е Ваше право, но не е професионално да пишете репортажите си така, че и без да ни го казвате да се досещаме, кои автомобили Ви харесват и кои не. Доста по-добре щеше да е, ако пишехте неутрално и обективно, а вкусовете си споделяхте с близки на Вас хора или в отделни статии, посветени на Вас, а не на автомобилите.

  58. 58 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#57] от "minusm":

    Има доста неща, с които не съм бил съгласен при писането на Пауновски. Но в случая не виждам как една такава статия може да бъде обективна. Ако е такава, то вероятно ще имаме само сухи данни, това което е дадено от производителя. Тук обаче говорим за тест-драйв и няма как да не очакваме субективното мнение на авторът базирано на неговото усещане за поведението на автомобила и до голяма степен повлияно от сравнение с други управлявани от него автомобили. Дали е бил стимулиран да наблегне на положителните страни е отделен въпрос, но това ще прецени читателят.

  59. 59 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 621 Неутрално

    ох конетцеее

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  60. 60 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#2] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":

    е ти па и аз си мечтая за таковото

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  61. 61 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    Мерцедес е не само марка, но и еталон.
    Преди време реших да сменям дограмата в къщи и майсторът ми казва: "Вземи си "Трокал", това е Мерцедесът на дограмите".
    В един магазин за обувки в Солун, моля продавачката да ми препоръчва накаква марка и тя ми казва: "Вземете си "Саламандър", това е Мерцедесът на обувките"!
    Един циганин на пазара в Илиянци пък продава универсално лепило и крещи: "Лепилото "Глу" е Мерцедесът на лепилата"!!!

  62. 62 Профил на Здравко Здравков
    Здравко Здравков
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#7] от "serpentina123":

    Нека!

  63. 63 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#16] от "varna_11":

    Явно не си карал Мерцедес тогава.

    Точно мулти-лоста е най-голямото удобство. Наляво-надясно е мигач, натискане надолу мие стъклото, напред е дълги, назад е "светкавица", а като го завъртиш пуска чистачката на съответната степен. Всичко е на лявата ръка, и става за части от секундата. Единствено включването на чистачката изисква да пуснеш волана за да завъртиш лоста, но ръката ти е буквално на сантиметър от волана.

    Наскоро ми се наложи да покарам друга марка "модерен" автомобил и умрях от мъка - мигачи, чистачки, всичко отделно. Че и фаровете се пускат както на Мерцедес чистачката. За нивото на комфорт и пътно поведение да не говорим. Вентилацията на салона - мъка, а уж има климатик и е вдва началото на април.

    "Модерният" автомобил успя да ме впечатли единствено с разход - но и технологията на мотора е друга. Не може да се сравянват турбо-дизел с директно впръскване, срещу атмосферен бензинов мотор.

    И въпреки това, добрият стар атмосферен бензинов мотор на Бенца е по-еластичен от модерния турбо-дизел под 1500-1600 оборота, макар и турбо-дизела да се изстрелва много по-бързо между 1800 и 3000 оборота.

    Напоследък автомобилните производители като че са забравили кои са наистина важните неща в един автомобил и засипват водача и пътниците с всевъзможни екстри.

    Аз пък се кефя как никога не стържа лед от огледалата за обратно виждане.

    Или как многоточкото независимо окачване поема неравностите по пътя





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.