1/19
Фоторазказ: "Крадецът" на технологии "Мерцедес Е-класа"
В гамата на "Мерцедес" Е-класата винаги е заемала много специално място. От лансирането на първия модел с това означение преди 60 години досега са купени 13 млн. автомобила, 800 000 от тях са от актуалното поколение.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5543 Неутралнодобра кола !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Велков
Рейтинг: 1375 НеутралноКарам такъв, ма 23 годишен и пак е готин. А това е мечтата на пенсионера.
Чеша си езика
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#2] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.Искам да съм германски пенсионер.
Нефертити
Рейтинг: 1576 ВеселоМоже ли една и за мен ...
Предразсъдъците са за ограничените.442
Рейтинг: 1416 НеутралноВнедряването на нови технологии в автомобилите, ще направи шофирането по-сигурно, но започвам да си мисля дали толкова информация подавана към шофьора няма да доведе до прекалено разконцентриране, и особенно това с вибрацията на волана, ... определено може да доведе до уплаха и нежелателна реакция.
diegos
Рейтинг: 809 НеутралноКласика!
а бе, къде му е скоростния лост?
capitalc
Рейтинг: 381 Неутралногрозна колкото си искаш!!!
emilm13
Рейтинг: 381 НеутралноДа пишат - като пуснат електрически. Моделите им от '33 и '65 са по-иновативни и наистина са правели пробиви в автомобилостроенето. Този е просто еволюция.
ХДС(CDU)
Рейтинг: 488 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "442":
Вероятно следващата екстра ще бъде "добавената реалност" или иновация с изписване на информацията на предното стъкло.
Gaetano Scirea
Рейтинг: 648 ВеселоДо коментар [#2] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)++++++
Другата мечта на пенсионера предполагам е на седалката до него да има нещо 23 г. по-младо?
Чардо
Рейтинг: 1341 Неутрално"" в обновената Е-класа намират място цели 11 нови или преработени, асистиращи водача системи, повечето от които идват от новата S-класа ""
,
,
.
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24===========================
"Крадецът" на технологии "Мерцедес Е-класа"
sandman
Рейтинг: 997 ВеселоДо коментар [#7] от "serpentina123":
", с всичката тази електроника.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Гроздето е кисело?
Добра кола!Само дано не стане прекалено"самостоятелна
nicoleta
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноМерседес си Мерседес!
john_law
Рейтинг: 506 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
"Това, с което така и не мога да свикна в "Мерцедес", е събирането на всички превключватели вляво от кормилото.......
За да станат нещата още по-объркващи, точно под мултифункционалния лост за мигачите се намира и този за нагласяне на круизконтрола със сходна форма, като на няколко пъти не напипвах правилния лост"
На автора кой му е виновен, че е льохман и с две леви ръце ?
Велков
Рейтинг: 1375 ВеселоДо коментар [#10] от "Gaetano Scirea":
[quote#10:"Gaetano Scirea"]Другата мечта на пенсионера предполагам е на седалката до него да има нещо 23 г. по-младо?[/quote]
Не 23, а 32, нооо ... трудно се поддържат две скъпи неща...
varna_11
Рейтинг: 381 НеутралноМерцедеса наистина страда от лоша ергономика за шофьора...
Как може на всеки нормален автомобил всичко да ти е на един пръст разстояние, и да можеш да включиш мигач, чистачки и т.н. с просто отпускане на пръста от волана, а при мерцедес да трябва да пуснеш волана, че да направиш дадената операция... Това винаги ме е възпирало от купуване на мерцедес. Явно и сега не са напреднали много... Оставам с впечатлението, че специално го правят така по примера на Ролс Ройс, където седалката на шофьора трябвало да бъде много неудобна, за да може шофьора да има почитателно изражение към този когото вози...
Gaetano Scirea
Рейтинг: 648 ВеселоДо коментар [#15] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":
Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)Ти пък, за българският пенсионер няма невъзможни неща...Боцко сега нали ти вдигна пенсията? Има и за нафта и за гаджета...
Нинов
Рейтинг: 2522 НеутралноСлед месец Даймлер пак ще платят €2.20 дивидент на акция.... Можеше да е повече, ако не беше безумното сливане с Крайслер навремето....
nea
Рейтинг: 583 Неутрално...а очакваната цена при появата му в България е?
Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
Рейтинг: 549 НеутралноСамо SLK пипната е Боторп си заслужава..., за всичко останало...има БМВ
citoyen
Рейтинг: 865 НеутралноДо неотдавна карах МБ 230 Е, 2004 г. Ами просто приказка! Несравнима возия, стилен интериор и много, много прилична ергономика. Излишно е да споря за качествата на автомобила.
izabell
Рейтинг: 1288 НеутралноВсички сме големи хора
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1174 НеутралноПредната Е класа бе далеч по-красива като визия.Поне според мен.
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."VD
Рейтинг: 393 НеутралноДо коментар [#16] от "varna_11":
VDБла Бла Бла.....но що само това те спира да си купиш мерцедес значи всичко ти е наред.
angelkolev
Рейтинг: 381 НеутралноА бе, каква е тая вузия, дето ви кара да използвате думи като возия и визия?
stef00
Рейтинг: 8 Неутрално"Това, с което така и не мога да свикна в "Мерцедес", е събирането на всички превключватели вляво от кормилото....... ----------------------------
За да станат нещата още по-объркващи, точно под мултифункционалния лост за мигачите се намира и този за нагласяне на круизконтрола със сходна форма, като на няколко пъти не напипвах правилния лост"
--------------------------------------------------
Дрън-дрън!
Всяка марка си има собствен стил на организиране на контроли по таблото. Специално Мерцедес от край време си има един единствен лост от ляво за основните функции, например доста старичкия w123 и т.н.
Глупаво е да се твърди, че не е удобно.
Например - при Рено чистачките се включват надолу, при останалите нагоре. Така че този коментар си е направо непрофеионален. С една дума дай да нямерим на колицата някакъв кусур, че големи подлизурковци ще излезем.
Иначе колицата си е екстра. Аз лично съм за кабриото или комбито!
denz
Рейтинг: 8 НеутралноКарам предишната Е-Класа, т.е. вече овехтелия модел, произведен 2012. Въпреки, че конкретната кола от снимките не съм карала, ще си позволя да се изкажа:
)))
За вибрирането на волана, то е леко и дискретно, трудно ще резултира в отвличане на вниманието.
На мен не ми пречи, че всичко е от ляво на шофьора (а съм все пак жена, сами правете сметка дали това би попречило на един "истински" шофьор
Не намирам също, че има лоша ергономика за шофьора и му се налага да се протяга и разсейва, за да си включи фаровете (най-малкото тук има опция: ауто) или за да си пусне мигача.
Аз лично се разсейвам, ако говоря по телефона или трябва да правя нещо по навигацията.
Това, което има и не ползвам е асистент за паркиране... Не е парктроник, а насочване на къде да въртиш волана, за да влезе колата в дадено място. Значи тепърва трябва да се уча да го следвам и разбирам вибрациите и потрепванията, а преди 10-12 години се научих да паркирам, не ми трябва. Но има хора, които го ползват и препоръчват, особено за гъсто градско движение.
Колата не можа да качи заледен баир. Но все пак не й е това целта. Иначе вози безупречно.
Дизелов мотор, 160к. харчи смесено 7/100км, което намирам за супер прилично. Извънграско съм стигала 4.9 моментен разход.
Много ми допада Еко-драйв асистента, който ти препоръчва предавки, показва какъв стил на каране имаш.
Ако някой е фен на марката и/или му трябва за представителни цели - супер е.
За мен работа върши всяка надеждна кола, която стига от А до Б и има прилична поддръжка. Всичко останало е: асистенти и затопляне на седалките през зимата.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1341 НеутралноВ света има 2 марки: Мерцедес-Бенц и всички останали!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯcmapmep
Рейтинг: 406 Неутрално"Ако обаче автомобилът мине непрекъсната линия или в насрещното платно има превозно средство, чрез прецизно спирачно усилие на правилното колело Е-класата се връща само в своето си платно."
Това наподобява намесата на инструктор, но да не се окаже, че "преценката" е грешна в някои специфични ситуации. Предполагам, че е тествано във всякакви условия.
varna_11
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#24] от "vd":
Ами така си е... Съвсем не разбирам благоговеенето пред Мерцедес. Да не говорим за странната им ценова политика. Приятел купи за жена си А-класа от най-високо оборудване: автоматично паркиране (сам върти волана) и т.н. Дори на него за да включиш мигач трябва да пуснеш волана - ключа е прекалено ниско)... За идиотските други решения като например цветен дисплей, на който обаче в това оборудване с е показва само скала със стрелка? Да не говорим за ценовата им политика. А 'откраднатите' им току-що въвеждащите се иновации като автоматично удряне на спирачка, пазене на лента и т.н. отдавна са стокова опция например при Инфинити - преди 2 г си ги имаше на колите им.. И какво става - получаваш 'реномиран' автомобил с ниско качество (вижте ТЮФ), на необосновано висока цена, с чести и много скъпи ремонти (за смяна на бушон на пневматично окачване ми искаха 45лв)... Не - мерси - да си ги карат немците. Има доста по-качествени и удобни автомобили на нормална (като за по-луксозен автомобил) цена...
@стартер - да, в определени случаи преценката е грешна - например застигам бавнодвижещ се автомобил, който възнамерявам да изпреваря веднага, след като се разминем с приближаващия нарещен трафик, но системата се 'изплашва' и удря спирачка точно когато започвам да се изнасям за изпреварването - това е реален личен опит. Хубавото на автомобила, който карах бе това, че системата можеше да се изключва.
iSiktir
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#30] от "varna_11":
Путин - враг номер 1 на тутраканската селищна системаХората под тази статия се прехласват по мерцедес , все едно не са виждали чисто ново ауди, бмв, тойота, мазда, волво, лексус.
Най-баналната причина да предпочитам ауди пред мерцедес е това, че с мерцедес (произведен 2012) ми се случва 3 пъти да спра внезапно на бензиностанция, защото с коляното натискам бутона на ръчната спирачка.
Какво ли ще стане, ако направа това на магистрала..
Разбира се, има още 50 причини, казвам най-бруталната!
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4670 НеутралноВ този клас Мерцедес винаги са диктували законите.
Gunter glieben glauchen globenDiego
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#15] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)Това ще екстра само за S класата, а за тоя модел се полага само допълнителен 17-ти еърбег надуваема кукла на дясната седалка.
denz
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "iSiktir":
та на другите автомобили.
през живота си.
е, как го правиш като 'ръчната' всъщност е 'крачна', т.е. трябва да стъпиш върху нея? Говоря конкретно за Е-Класата?
Аз не виждам нищо лошо да кажем на хубавата кола, че е хубава. Това не значи, че не уважаваме постиженията/возията/визия
Надхващането БМВ срещу Ауди срещу Мерцедес срещу ..... е супер безмислено (нещо като дизел срещу бензин) и го прави някой, който е карал 5 коли ("Това е марката!"
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4670 НеутралноДо коментар [#34] от "denz":
Gunter glieben glauchen globen++++++
Dollar Akbar
Рейтинг: 1334 Неутрално[quote#6:"diegos"]Класика!
In debt we trustа бе, къде му е скоростния лост? [/quote]
На новите коли от високия клас "лоста" е във форма на шайба, която се върти в двете посоки.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4670 НеутралноДо коментар [#36] от "Dollar Akbar":
Gunter glieben glauchen globenТака е само при Ягуар. И от коли не разбираш, старши.
Biker
Рейтинг: 383 НеутралноМерцедес вече от доста време отстъпи този сегмент на БМВ 5та серия. Колегите по-горе вече обясниха защо. Аз само искам да посоча, че на последната снимка се виждат отзад само 2 места. Какво са си мислели? Това не е S класа! Иначе мога да похваля "новата" E-класа за добрия външен вид и дизеловия хибрид.
Farragut West
Рейтинг: 594 НеутралноИдеалът ми за кола! Моята е модел 2006. Перфектният баланс между мощност, комфорт, разход на гориво и разбира се имидж! С цената се свиква след като я покараш само един ден.
Meir
Рейтинг: 541 НеутралноКакво мислите за автоматичната скоростна кутия? Предпочитате ли я пред ръчната?
Dollar Akbar
Рейтинг: 1334 Неутрално[quote#37:"g_t_DimebagDarrell"]Така е само при Ягуар. И от коли не разбираш, старши. [/quote]
In debt we trustчувал ли си за Рейндж Ровър?
Dollar Akbar
Рейтинг: 1334 Неутрално[quote#40:"Meir"]Какво мислите за автоматичната скоростна кутия? Предпочитате ли я пред ръчната? [/quote]
In debt we trustВ луксозния сегмент ръчната кутия не е позната. Това трябва да отговори на въпроса ти.
gogo2011
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#14] от "john_law":
Авторът е прав според мен. Това прави впечатление не само на него. Но явно според теб ако не харесваш нещо в Мерседес си льохман. Предполагам, че не си карал много други коли за да имаш база за сравнение. Авторът пък от своя страна май е сядал в доста автомобили, зад волана.
john_law
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#43] от "gogo2011":
Предполагаш грешно. Карал съм много, много други коли. И точно ергономията на Мерцедес (не ми е любима марка) е винаги на ниво. Наричам авторът така, защото сам признава, че е объркал многофункционалният лост(мигачи, чистачки, дълги) няколко пъти с този на автопилота!!!!!!! Който е сядал в Мерцедес знае, че са МНОГО различни. Видно от разказа му, това че е сядал в тях не означава, че може и да ги кара
frequentflyer
Рейтинг: 434 Разстроенонапълно разбирам защо това доста слабо, объркано и разбъркано представяне е анонимно, но не разбирам защо някои от снимките са с логото на МЕРЦЕДЕС, а други с това на ДНЕВНИК?
Тарасион
Рейтинг: 552 НеутралноЕй, как пък на "журналиста" Пауновски все не му се отдава да прикрие злобата си по адрес на немските автомобилостроители? Ако сравним статийката му отпреди седмица за ситроен С4 с тази за новата Е-Класа ще останем с впечатление, че тази модификация на Мерцедес е някакъв таралясник в сравнение със ситроена.
Интересно би било да научим, откъде идва цялото това озлобление и настървение у т. нар. "журналист". Може би г-н Пауновски е изпълнен с комплекси поради факта, че не може да си позболи кола от този клас и се опитва да ни внуши, че гроздето е кисело? Недейте така, г-н. Пауновски, ние също не можем да си позволим да караме Е-класи, но и не желаем да четем злобни репортажи... опитайте се да бъдете поне малко обективен, знам, че обективността по принцип противоречи на самовлюбената Ви природа, но поне опитайте, моля! Благодаря!
varna_11
Рейтинг: 381 НеутралноГледам хората, възхваляващи мерцедес са доста... В допълнение към по-горното ми мнение я вижте тук например: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15119-pyl nata-statistika-na-t-v,2341/ Немците класират Е класата си на 87 (осемдесет и седмо) място - близо до най-ненадеждните автомобили до 3г. С увеличаване на възрастта Мерцедес Е класа отива в червената зона - срива се още по-назад.... Няма ги онези железни мерцедеси 200Д...
Немците тръгнаха да правят качество на ширпотреба, но с цена на лукса... Но не ги съдя - явно марката добре се рекламира, щом при такива лоши параметри все още има заблудени души дори и тук
Георги Пауновски
Рейтинг: 1341 НеутралноУважаеми minusm, честно казано съм изненадан от впечатлението, което съм оставил у вас по отношение на германските автомобили. В конкретния случай няма как да се сравнява представяне на нов модел (С4 Пикасо), с тест, при който, изразяваш лично мнение и усещане. Ако погледнете теста на ДС5 на Ситроен, например (http://www.dnevnik.bg/skorost/2012/12/02/1958085_f otorazkaz_sitroen_ds5_-_dostoen_i_za_prezidenti/?p ic=11#picture) и там ще откриете, че съм посочил неща, който не одобрявам. Пак казвам, това че аз не одобрявам и не харесвам не знами, че е хубаво или лошо, просто посочвам, че на мен не ми допада едно или друго решение. В случая бих казал, че съм по-скоро на мястото на хората, който обичайно не карат "Мерцедес", но по една или друга причина, се налага да седнат зад волана му - кола под наем, взета назаем от приятел и т.н. Сигурен съм, че не малко от тях биха имали същите проблеми и претенции, като мен.
Георги Пауновски
Рейтинг: 1341 НеутралноУважаеми frequentflyer, не съм искал представянето да е анонимно. В полето автор на текста в нашата система съм си сложил името, но все забравям, че не се вижда, когато галерията е подредена на челната страница на сайта, или в съответната рубрика и при разглеждането й. В този смисъл, редно беше да си сложа и името на снимките, което и вече направих. Иначе, ако отворите секцията скорост и прегледате последните новини там името се вижда.
gogo2011
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#44] от "john_law":
По въпроса за ергономията не съм съгласен. Но това явно е въпрос на лично усещане.
Мустака на народа
Рейтинг: 434 НеутралноПриятна статия!
denz
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#42] от "Dollar Akbar":
Е- Класата води ли се 'луксозен сегмент'? (Наистина не съм сигурна, за мен луксозен сегмент са по-скоро Ес-Класа, Ягуар, Бентли, Ролс Ройс и някакви такива).
Карам автомобил, илзязъл окт. 2012 от завода с нормална ръчна скоростна кутия. Не бутони, които ползваш след като превключиш от автоматик на "ръчно", не шайба, дет се мърда насам-натам, нито дребно лостче при волана. Човек, ако иска може и топка със зарче да си плесне отгоре.
Според мен, в случая на Е-Класата е както човек си поръча колата...
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4670 Неутрално[quote#41:"Dollar Akbar"]чувал ли си за Рейндж Ровър? [/quote]
Gunter glieben glauchen globenЧувал съм. Те са една фирма с Ягуар, така че ползват общи компоненти. Те са изключението. Другите в луксозния сегмент си имат лост - на средната конзола или на кормилната колона.
Дотук с безплатното ограмотяване на неуки старшини.
Biker
Рейтинг: 383 НеутралноДо коментар [#42] от "Dollar Akbar":
Пич, по-добре спри да коментираш, защото хал хабер си нямаш от автомобили
Пример: Aston Martin DBS v12
Transmission: 6-Speed Manual (optional 6-Speed Automatic)
Ако това не е премиум кола според теб ...
gabrovski
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#46] от "minusm":
[quote#46:"minusm"]Ей, как пък на "журналиста" Пауновски все не му се отдава да прикрие злобата си по адрес на немските автомобилостроители?[/quote]
Жорето е фен на БМВ. Критична дума за тази марка няма да чуеш от него. А като дойде дума за рекламна статия.. бЕгай на далеч.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 922 Неутрално"Е-класата се връща само в своето си платно."Не ме обвинявайте ама се зачетох-колата само се връща или сама се връща-има разлика ,ако някой може да чете или да пише.
Тарасион
Рейтинг: 552 НеутралноДо коментар [#48] от "Георги Пауновски":
Г-н Пауновски, мисля, че не съм единственият, у когото сте оставили това впечатление.
Както сам казвате: Мерцедес не Ви допада, а Ситроен Ви допада. Това е Ваше право, но не е професионално да пишете репортажите си така, че и без да ни го казвате да се досещаме, кои автомобили Ви харесват и кои не. Доста по-добре щеше да е, ако пишехте неутрално и обективно, а вкусовете си споделяхте с близки на Вас хора или в отделни статии, посветени на Вас, а не на автомобилите.
gogo2011
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#57] от "minusm":
Има доста неща, с които не съм бил съгласен при писането на Пауновски. Но в случая не виждам как една такава статия може да бъде обективна. Ако е такава, то вероятно ще имаме само сухи данни, това което е дадено от производителя. Тук обаче говорим за тест-драйв и няма как да не очакваме субективното мнение на авторът базирано на неговото усещане за поведението на автомобила и до голяма степен повлияно от сравнение с други управлявани от него автомобили. Дали е бил стимулиран да наблегне на положителните страни е отделен въпрос, но това ще прецени читателят.
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 621 Неутралноох конетцеее
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общоØϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 621 НеутралноДо коментар [#2] от "Доби Велков - вашият коалиционен партньор":
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общое ти па и аз си мечтая за таковото
Дедо Либен
Рейтинг: 1234 ЛюбопитноМерцедес е не само марка, но и еталон.
Преди време реших да сменям дограмата в къщи и майсторът ми казва: "Вземи си "Трокал", това е Мерцедесът на дограмите".
В един магазин за обувки в Солун, моля продавачката да ми препоръчва накаква марка и тя ми казва: "Вземете си "Саламандър", това е Мерцедесът на обувките"!
Един циганин на пазара в Илиянци пък продава универсално лепило и крещи: "Лепилото "Глу" е Мерцедесът на лепилата"!!!
Здравко Здравков
Рейтинг: 722 НеутралноДо коментар [#7] от "serpentina123":
Нека!
subsonic
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#16] от "varna_11":
Явно не си карал Мерцедес тогава.
Точно мулти-лоста е най-голямото удобство. Наляво-надясно е мигач, натискане надолу мие стъклото, напред е дълги, назад е "светкавица", а като го завъртиш пуска чистачката на съответната степен. Всичко е на лявата ръка, и става за части от секундата. Единствено включването на чистачката изисква да пуснеш волана за да завъртиш лоста, но ръката ти е буквално на сантиметър от волана.
Наскоро ми се наложи да покарам друга марка "модерен" автомобил и умрях от мъка - мигачи, чистачки, всичко отделно. Че и фаровете се пускат както на Мерцедес чистачката. За нивото на комфорт и пътно поведение да не говорим. Вентилацията на салона - мъка, а уж има климатик и е вдва началото на април.
"Модерният" автомобил успя да ме впечатли единствено с разход - но и технологията на мотора е друга. Не може да се сравянват турбо-дизел с директно впръскване, срещу атмосферен бензинов мотор.
И въпреки това, добрият стар атмосферен бензинов мотор на Бенца е по-еластичен от модерния турбо-дизел под 1500-1600 оборота, макар и турбо-дизела да се изстрелва много по-бързо между 1800 и 3000 оборота.
Напоследък автомобилните производители като че са забравили кои са наистина важните неща в един автомобил и засипват водача и пътниците с всевъзможни екстри.
Аз пък се кефя как никога не стържа лед от огледалата за обратно виждане.
Или как многоточкото независимо окачване поема неравностите по пътя