Супер !!!
Гледах веднъж един Запорожец от тия гърбавите с електроника и въобще уреден по '' новите изисквания '' .
Добре, че има такива хора за да се поразведри човек.
Браво!
Страхотно!
Поздравления, има хляб в тази идея!
Щом е с турбо и 5 скорости - работата е сериозна!
Не виждам с какво един Трабант в този вид е по-кофти от един Мини Купър да речем?!
За разните дребни Пежа и Рена - въобще дума не става!
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
Пфф щом има буустметър и оборотомера е до 8к, явно има коне
Поздравления за студиото !
Ако не бъркам тяхна работа е и "превръщането" на едно старо Ауди Б4 Aвант в RS2..
Карал съм "Трабант". Само че лостът на скоростите беше при волана, а тук е на друго място. Като гледам колко пари и труд са хвърлени, то със сигурност двутактовият двигател е сменен със друг, мощен.
Винаги съм искал Трабанта ми да изглежда така... Иначе си беше супер, карал съм го и с газ за газена лампа от бакалията! Никога не съм бил добър автомеханик, ама си го оправях сам. Може би затова никога не баше във вида на снимките горе...
Нивомера беше една разграфена линийка , която като искаш да провериш колко бензин ти е останал , слизаш , вдигаш капака , отвиваш капачката на резервоара , потапяш , вадиш линийката и гледаш ,
А отдолу на резервуара имаше едно кранче досущ като под мотоциклетните резервоари от едно време със същите 3 фумции :
стоп , нормал и резерв :
Една изключително красива комшийка Нинчето имаше такъв . . . .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Трабантомания и пак не е кола.Известно време след промените идва един приятел при мен и смеейки се казва:Вървя си и гледам лъскав магазин, от горе пише "резервни части за немски автомобили".Влизам вътре и реших да се майтапя и питам Имате ли нещо за трабант,но продавача бързо вдена и отговаря -книжарницата е по натам!
[quote#28:"victor2"] и реших да се майтапя[/quote]
=======================
А случайно да знаеш завършека на един друг виц за Трабантите :
- А сега някой да каже още някой виц за Трабантите ? -=- дал газ и ги оставил в бурната нощ под проливния дъжд
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Трабанта е култова кола. Дори и като идея е велик- това е кола и нищо повече. Всичко освен основната и функция- придвижването е екстра- висока скорост, отопление, охлаждане, следене на масло, ключалки- всичко.
В наши дни колите са като за чалга концерт накачулени със всякакви джуфки. Идеята и дизайна на Трабантината има много хляб, който със съвременни мерки може да бъде изкаран още по-добре. Не се усещат големите производители на коли, колко мляко могат да издоят от нея.
За сравнение- има колекционери в Англия и САЩ които дават за Трабант в движение до 20-30 хилядарки. Не се бъзикам.
До коментар [#25] от "Чардо":
Трабант бе гениално прост, и сигурен автомобил, тип народен (ефтин) с всичко най-необходимо, нищо излишно, но предлагащ елементарен комфорт, включително отопление и багажник. Трудно бе трабито да те остави на пътя (освен ако ти свърши бензина), или се зацапат прекалено свещите. Това, че у нас се продаваше скъпо, е друга тема.
Но защо никой не си спомня за един друг нискобюджетен автомобил, с прякор "отмъщението на Хрушчов"? "Великият" "Запорожец" ЗАЗ 965! С двигател V4, 967 куб. см., сгъстяване 6.2, 27 к.с., въздушно охлаждане като ФВ и Порше, с лесно демонтируем двигател, тъй като всяка седмица собственикът му сам го демонтираше, разглобяваше, поправяше, и заминаваше със семейството си на излет. И по пътя пак го поправяше. Говореше се, че двигателят му бил пусков на Т-34 от войната. Не зная, може и да е било шега.
В сравнение с него трабантът бе един сигурен, надежден автомобил, и все още не малко се движат по пътищата.
Докато ЗАЗ 965 липсват дори у колекционерите.
Не е лошо, но кривите шевове по таблото се виждат от пръв поглед. Иначе добре са се придържали към оригинала. Харесвам такъв тип тунинг, където се познава и уважава оригиналната идея. Искаше ми се да видя и малко снимки на задницата. Там Трабант доста добре може да бъде "пипнат".
Когато разполагаш с излишен паричен ресурс, можеш да си позволиш да тунинговаш трабант. Между другото има някой стари модели на вартбург, от които може да се направи интересен тунинг автомобил.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Чеша си езика
Рейтинг: 853 НеутралноКато бивш собственик на Трабант изказвам мнение, че това са хвърлени пари и време на вятъра.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.portfolio
Рейтинг: 458 ВеселоЛудница! Браво на тия пичове!
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1416 НеутралноЪ-ъ-ъ...ънриъл
Безценно! И ако все пак сложат цена, а неделният джакпот ми влезе в джоба, май ще има сделка
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноЯко
Танас
Рейтинг: 1416 ВеселоСупер !!!
Цацарoff - Оставка ! >:-)Гледах веднъж един Запорожец от тия гърбавите с електроника и въобще уреден по '' новите изисквания '' .
Добре, че има такива хора за да се поразведри човек.
strandzhata
Рейтинг: 233 Веселобраво, впечатляващо!
Sofia Markarian
Рейтинг: 571 НеутралноАплодисменти на ателието. Чудесна работа, браво!
_dan_
Рейтинг: 582 ЛюбопитноЩом има и датчик за "налягане на турбото", явно "конете" са достатъчно!
Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
Рейтинг: 578 НеутралноМи супер, майсторчета!
TAC
Рейтинг: 693 ВеселоДо коментар [#1] от "Чеша си езика":
rock n' roll is king!Като бивш собственик на Трабант питам:колко струва?!
"налягането на турбото"!!!!Лелеееееее
Катапулт
Рейтинг: 578 НеутралноМания!
Impossible Is NothingFlat Mars Society
Рейтинг: 547 НеутралноБраво! уникат! нема нещо да нема, както казват автоджамбазите :)
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192Публикувано през m.dnevnik.bg
silverhead
Рейтинг: 458 ВеселоДали са сложили индикатор за горивото?
Че в оригинала нямаше и когато спираше, се налагаше да се врътне едно кранче за резерва
Спомени...
The Core
Рейтинг: 796 ЛюбопитноБраво!
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! НицшеСтрахотно!
Поздравления, има хляб в тази идея!
Щом е с турбо и 5 скорости - работата е сериозна!
Не виждам с какво един Трабант в този вид е по-кофти от един Мини Купър да речем?!
За разните дребни Пежа и Рена - въобще дума не става!
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#13] от "silverhead":
Верно ли? Кранче! Леле...
lo_ridah
Рейтинг: 754 ВеселоПфф щом има буустметър и оборотомера е до 8к, явно има коне
Eff U GretaПоздравления за студиото !
Ако не бъркам тяхна работа е и "превръщането" на едно старо Ауди Б4 Aвант в RS2..
silverhead
Рейтинг: 458 Весело[quote#15:"angelboy8008"]Верно ли? Кранче! Леле..[/quote]
Да.. Намираше се под волана.. Беше много важно след като караш на резерва и напълниш след това, да не забравиш да го върнеш в нормално положение
Wornoxmaniak фибули тип Букьовци
Рейтинг: 875 НеутралноКарал съм "Трабант". Само че лостът на скоростите беше при волана, а тук е на друго място. Като гледам колко пари и труд са хвърлени, то със сигурност двутактовият двигател е сменен със друг, мощен.
tantanran
Рейтинг: 458 ВеселоНе е зле, бих се пробвала с едно кръгче!
ot_tuk_ot_tam
Рейтинг: 426 ВеселоИскам и аз един такъв дзвер! Ще изтрепя рибата
black_recluse
Рейтинг: 574 НеутралноАй..,ного ми допада! Браво!
стафилокок
Рейтинг: 534 НеутралноТези датчици бутафорни ли са или истински, защото се разбира че "тунинг" ателието е шивашко.
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.tucker case
Рейтинг: 1023 Веселотова не са фарове, а високоговорители... и това не е автомобил, а мебел...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...charlesdegaulle
Рейтинг: 1554 НеутралноВинаги съм искал Трабанта ми да изглежда така... Иначе си беше супер, карал съм го и с газ за газена лампа от бакалията! Никога не съм бил добър автомеханик, ама си го оправях сам. Може би затова никога не баше във вида на снимките горе...
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#15] от "angelboy8008":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#15:"angelboy8008"]Верно ли? Кранче! Леле.[/quote]
==========================
Нивомера беше една разграфена линийка , която като искаш да провериш колко бензин ти е останал , слизаш , вдигаш капака , отвиваш капачката на резервоара , потапяш , вадиш линийката и гледаш ,
А отдолу на резервуара имаше едно кранче досущ като под мотоциклетните резервоари от едно време със същите 3 фумции :
стоп , нормал и резерв :
Една изключително красива комшийка Нинчето имаше такъв . . . .
Euronymous
Рейтинг: 909 НеутралноЩе литне Трабанта
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
ПАВЛА
Рейтинг: 1416 ВеселоМаниашка работа. Добре забравеното Траби се възражда.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.victor2
Рейтинг: 1303 НеутралноТрабантомания и пак не е кола.Известно време след промените идва един приятел при мен и смеейки се казва:Вървя си и гледам лъскав магазин, от горе пише "резервни части за немски автомобили".Влизам вътре и реших да се майтапя и питам Имате ли нещо за трабант,но продавача бързо вдена и отговаря -книжарницата е по натам!
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#27] от "ПАВЛА":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Ако ме сполети джакпота ще им дам да ми тунинговат Туингото
В Е С Е Л О
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#28] от "victor2":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#28:"victor2"] и реших да се майтапя[/quote]
=======================
А случайно да знаеш завършека на един друг виц за Трабантите :
- А сега някой да каже още някой виц за Трабантите ? -=- дал газ и ги оставил в бурната нощ под проливния дъжд
The Core
Рейтинг: 796 ВеселоДо коментар [#30] от "Чардо":
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше- Кога празнуват трабантаджиите?
- На 24-ти май - деня на книжнината!
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#31] от "The Core":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Не само трабантите !
1980-та си купих от Мототехника една Шкода 105 Л ,
та и на този модел Шкода ,
понеже багажника им се отваря като книга !
Трезвен
Рейтинг: 1419 ВеселоТрабанта е култова кола. Дори и като идея е велик- това е кола и нищо повече. Всичко освен основната и функция- придвижването е екстра- висока скорост, отопление, охлаждане, следене на масло, ключалки- всичко.
В наши дни колите са като за чалга концерт накачулени със всякакви джуфки. Идеята и дизайна на Трабантината има много хляб, който със съвременни мерки може да бъде изкаран още по-добре. Не се усещат големите производители на коли, колко мляко могат да издоят от нея.
За сравнение- има колекционери в Англия и САЩ които дават за Трабант в движение до 20-30 хилядарки. Не се бъзикам.
charlesdegaulle
Рейтинг: 1554 НеутралноДо коментар [#33] от "Трезвен":
Все още ми липсва Фрайлауфа, а и имаше за инвалиди и автоматична скоростна кутия...
karak
Рейтинг: 402 ВеселоВървят си двама по пътя и носят Трабант. Среща ги трети и пита: "Кво бе, не върви ли?". "А, върви, ама ние бързаме!"
historama
Рейтинг: 3964 НеутралноДо коментар [#25] от "Чардо":
Трабант бе гениално прост, и сигурен автомобил, тип народен (ефтин) с всичко най-необходимо, нищо излишно, но предлагащ елементарен комфорт, включително отопление и багажник. Трудно бе трабито да те остави на пътя (освен ако ти свърши бензина), или се зацапат прекалено свещите. Това, че у нас се продаваше скъпо, е друга тема.
Но защо никой не си спомня за един друг нискобюджетен автомобил, с прякор "отмъщението на Хрушчов"? "Великият" "Запорожец" ЗАЗ 965! С двигател V4, 967 куб. см., сгъстяване 6.2, 27 к.с., въздушно охлаждане като ФВ и Порше, с лесно демонтируем двигател, тъй като всяка седмица собственикът му сам го демонтираше, разглобяваше, поправяше, и заминаваше със семейството си на излет. И по пътя пак го поправяше. Говореше се, че двигателят му бил пусков на Т-34 от войната. Не зная, може и да е било шега.
В сравнение с него трабантът бе един сигурен, надежден автомобил, и все още не малко се движат по пътищата.
Докато ЗАЗ 965 липсват дори у колекционерите.
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#36] от "historama":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#36:"historama"]с прякор "отмъщението на Хрушчов"? [/quote]
==========================
Последното отмъщение на Хрушчов .
Чардо
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#36] от "historama":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#36:"historama"]Говореше се, че двигателят му бил пусков на Т-34 от войната.[/quote]
==============================
Също така е вярно , че на следващия ЗАЗ двигателя е пусков на самолетните двг на ИЛ 14.
Затова и двата двигателя бяха с малък ресурс .
Trayan
Рейтинг: 969 НеутралноНе е лошо, но кривите шевове по таблото се виждат от пръв поглед. Иначе добре са се придържали към оригинала. Харесвам такъв тип тунинг, където се познава и уважава оригиналната идея. Искаше ми се да видя и малко снимки на задницата. Там Трабант доста добре може да бъде "пипнат".
442
Рейтинг: 1477 НеутралноКогато разполагаш с излишен паричен ресурс, можеш да си позволиш да тунинговаш трабант. Между другото има някой стари модели на вартбург, от които може да се направи интересен тунинг автомобил.
Нефертити
Рейтинг: 1664 ВеселоПреобразили са Трабито до неузнаваемост
Предразсъдъците са за ограничените.