Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1044 Неутрално
  2. 2 Профил на barmalei
    barmalei
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Дневник, кога ще се научите да правите галерии без презареждане на страницата, и вие сте ретро...

  3. 3 Профил на Sdoto...to
    Sdoto...to
    Рейтинг: 395 Весело

    Сн. № 2 - това е соц вариант на Субару Леоне ...

    сигурно харчи най-много 10 л. на 20 км

    съществена екстра - електрически чистачки

    преди това с чистачките са били с педали - задвижвани от втория шЕфьор

    ...........
    шегата настрана - но немам нищо против да карам такъв автомобил -
    стига са ми "върнат" Три Десетилетки от живота

    спечелете 6+1 от сдото...то
  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2206 Неутрално


    ЗиМ-12 поглед отзад

    4/13 снимки в галерията ЗиМ-12 поглед отзад
    ======================

    А до него ЗАЗ

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  5. 5 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1952 Любопитно

    Благодаря за хубавите снимки и благодаря на човека който е събрал тези соц. возила.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  6. 6 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Весело

    Супер. С кеф бих се метнала на предшественика на Чайката да врътна едно кръгче из Студентски град, примерно...

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  7. 7 Профил на Sdoto...to
    Sdoto...to
    Рейтинг: 395 Весело

    Сн № 5 - шедьовър

    ЗАЗ 965

    "Завод Автомобилних Зверей" 965 км/ч с крила- шосейната аверсия беше електронно ограничена до 60 - 70 км/час

    с пълна газ успешно заместваше сирените на Гражданската отбрана

    спечелете 6+1 от сдото...то
  8. 8 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1225 Любопитно

    сн.6 Черна "Волга" с бял волан...!!! Спомням си ги и, като таксита...

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  9. 9 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1404 Весело

    Най-старият експонат в колекцията е ГАЗ М-20 ("Победа", която се произвежда между 1946 и 1958 година.
    Това е всъщност Opel Kapitän (рус. «О́пель Капите́н»), просто на Опела слагат едно "Победа" и задължителното
    "Сделано в СССР", и толкоз.
    http://img.fotocommunity.com/Oldtimer-Youngtimer/Oldtimer/Opel-Kapitaen-a19868174.jpg
    Съветска му работа, крадлива..

    nemo malus felix, minime corruptor.
  10. 10 Профил на Sdoto...to
    Sdoto...to
    Рейтинг: 395 Весело

    кой Хатер с кофти "уклон" гласува с минуси

    кофти уклон = пед****З

    спечелете 6+1 от сдото...то
  11. 11 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1225 Весело

    До коментар [#7] от "Наблюдател":

    ЗАЗ - "Заплаха за Автомобилите на Запад"...Обаче кола - на 4 колела и с покрив. "Като няма риба и ракът е риба".

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  12. 12 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Хубаво събрал е човека де каквото намерил само не зная този Джоган за какво служи с това приспособление отпред !!!
    За сондажи ли го ползва ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  13. 13 Профил на Sdoto...to
    Sdoto...to
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#11:"yu22"]ЗАЗ - "Заплаха за Автомобилите на Запад"[/quote]

    имаше и такава трактовка на "ЗАЗ"

    в Аржентина няма ли

    подобни "технически престъпления "

    спечелете 6+1 от сдото...то
  14. 14 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#10] от "Наблюдател":
    На такива обикновено им пожелавам да чистят ауспуси - устно.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  15. 15 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#9:"СДС ( уцели 10-ката! )"]Това е всъщност Opel Kapitän
    -----------------------------------
    +++

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  16. 16 Профил на Sdoto...to
    Sdoto...to
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#14:"ПАВЛА - за България - с бюлетина 27!"]На такива обикновено им пожелавам да чистят ауспуси - устно[/quote]
    толкова много ..........има , че

    не мога да се разсърдя на всички.....

    а и ми е забранено да се сърдя.....

    приемам ги "за сведение"

    спечелете 6+1 от сдото...то
  17. 17 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Красота!Жалко,че и на двете Волги еленчетата са избягали

    rock n' roll is king!
  18. 18 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 410 Весело

    До коментар [#2] от "barmalei":

    това е нарочно: презареждане на страницата=презареждане на банерите="повече посещения"=повече кинти

  19. 19 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    На този ЗиМ-12 (предшественика на "Чайка", от който са направени 21 527 броя, може след някоя година доста да му се качи цената.... руски колекционери да го откупят за много рубли...

  20. 20 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 729 Неутрално

    последната снимка тоя камион и джипа продават ли се ?????

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  21. 21 Профил на torquemada
    torquemada
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#9] от "СДС ( уцели 10-ката! )":

    Нищо сходно не видях в автомобилите, освен че имат 4 колела.
    Капитанът от линка е с издути калници по бордовете, докато ГАЗ-ката е с прибрани такива. Предниците също са различни. Изобщо нещо като приликите между Щурмгевер 44 и Калашников.

    Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.
  22. 22 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    Старите черни соц. номера също кефят.... Вр А 3257.... 3257-мият автомобил във врачански окръг....

    Навремето имахме трабанче с Пл А 0990 произведено 60-те години... така го взехме от стария собственик от един хамбар... и после някои катаджии си мислеха, че това кола на връзкари и не спираха... въпреки, че колата имаше доста трагичен облик...

  23. 23 Профил на КОНПИ
    КОНПИ
    Рейтинг: 830 Весело


    Автомобилите от този период са много здрави защото стоманата в тях е от немски каски...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  24. 24 Профил на barmalei
    barmalei
    Рейтинг: 395 Весело
  25. 25 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1500 Неутрално

    Много приятен снимков репортаж. Поздравления за автора.

  26. 26 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#16] от "Наблюдател":
    [quote#16:"Наблюдател"]а и ми е забранено да се сърдя...[/quote]
    Браво на този, който го е направил.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  27. 27 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#24] от "barmalei":

    И защо да е смешка?!?!Рено 8 се произвеждаше в Пловдив,както и Булгаррено 10.Обаче руснаците ни пляснаха зад врата,кой щеяе да им купува Москвичите и Жигулите?!Ако това беше продължило,сега ние щяхме да правим Дачия.

    rock n' roll is king!
  28. 28 Профил на barmalei
    barmalei
    Рейтинг: 395 Любопитно

    [quote#27:"TAC"]сега ние щяхме да правим Дачия.[/quote]


    Колкото и електрокари ли?

  29. 29 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#2] от "barmalei":

    Съгласен. Галерията е много хубава, но презареждането на страницата създава мъки и разваля удоволствието.

  30. 30 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 683 Весело

    Ето една леко осъвременена Волга

    http://fakti.bg/avto/65236-prodava-se-volga-kupe-s-motor-ot-bmw

    rock n' roll is king!
  31. 31 Профил на Стак
    Стак
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Газ 21 (Волга), все още може да се види тук таме по пътищата, но вече "тунингована" като селскостопански пикап. Преди година или малко повече видях една "тунингована" в този вариант. Беше набамкана с поне тон зеле и влачеше и ремарке след себе си с поне още толкова и се държаше доста добре на пътя. Е, не напразно на този модел и на още един викахме "спортния вариант на Т-34". Удивителното е, че са минали над 40 години и все още се движат. Вярно лапат като лами, но кой модел от онези години гълташе малко?

  32. 32 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1140 Весело

    До коментар [#6] от "ПАВЛА - за България - с бюлетина 27!":
    Първо трябва да ходиш на фитнес да заякнеш , че този дзвер няма хидравлика но е тежка и вози добре

  33. 33 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Ретро колите ме впечатляват с някои свои елементи и цветовата гама,едни наситени почти натурални тонове

  34. 34 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1140 Весело

    До коментар [#20] от "In my world": Камиона е ЗИЛ 157 триоска така известния "Джуган" и гори около 70/80 на сто но никога не закъсва

  35. 35 Профил на αлферац
    αлферац
    Рейтинг: 616 Весело

    Между другото, тия автомобили ги има и на снимки на Гугъл Земя от Вършец

  36. 36 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#34] от "shileto само № 10 не на 27=5":
    мен точно за това ми трябва ,защото не закъсва

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  37. 37 Профил на Стак
    Стак
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#24] от "barmalei":
    Защо да е смешка? Такива бяха моделите за времето си и се правеха в Пловдив с 30% до 40% части наше производство. Договора с Рено е за 3 модела, Билгаррено 8, Булгаррено 10 и Рено Алпин. На пазара последният вървеше под името Булгаралпин и не бяха хич лоши автомобилчета, че и доста по-добри от продаваните тогава Москвичи, а цената е беше приемлива. Жалко че са произведени само около 4000 броя от трите модела, че даже и са изнесени стотици, и 1970 е прекратено производството им, въпреки големия интерес на пазара

  38. 38 Профил на ЛиБератор
    ЛиБератор
    Рейтинг: 507 Весело

    Сн. 11/13

    Преди време сме имали такъв семеен мОсквич, за съжаление така и не успях да го видя.

    Може би най-солидните автомобили са от тази епоха- 2 тона железа и неподправим стил Страшни снимки!

    #СъдебнаРеформа ‬
  39. 39 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    [quote#34:"shileto само № 10 не на 27=5"]Камиона е ЗИЛ 157 триоска така известния "Джуган" и гори около 70/80 на сто но никога не закъсва [/quote]

    Шиле на тези Джугани и Компресорите С 100 са ми казвали че са крадени от Катърпилър

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  40. 40 Профил на Стак
    Стак
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#34] от "shileto само № 10 не на 27=5":
    Колега, не харчи толкова! Харчи колкото нормален камион за времето си, 40 - 50/100 км. Контролния разход на гориво е 42/100 км. И е 6 х 6, т.е. трябва да потъне целия, за да закъса. При това е само 109 коня. Все пак тая машина е правена за военните и е доказано, че от там, където може да мине, никой друг от класа му не може. Ако гледаш разни филмчета по Дискавъри и Нейшънъл Джиографик, де що ходят из Русия по бездорожието, все това чудо ползват.

  41. 41 Профил на Стак
    Стак
    Рейтинг: 450 Неутрално

    А, пропуснах, има 2 резервоара 150 + 65 литра, гарантиращи му 510 км пробег, и регулатор за налягането на гумите до 0.7 кг/см2, при нормални 2.8 кг/см2, което му гарантира изключително добра проходимост при сняг и блата. Е това е "Джогана". И не напразно хората го купуват за работа из горите. Безотказни са, стига да се подържат.
    До коментар [#39] от "Танас":
    Танасе, може да са ти казвали, но не е така. Катерпилар не прави този тип автомобили. Може и да е краден от някъде, но не и от Катерпилар.

  42. 42 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#41] от "Ахерон":
    Само казах какво съм чул иначе в казармата го знам какво е и мисляр че е 6 цилиндров а ЗИЛ 131е 8 цилиндров и харчи като ламя

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  43. 43 Профил на Стак
    Стак
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#42] от "Танас":
    Вярно е, 157 е 6 а 131 е 8 и разхода е 49.5 на 100 км и има пробег от над 600 км с два резервоара по 140 л всеки, което не е кой знае каква разлика при 42 на 157-та (Джогана), и прави до 85 км/ч. Все пак не забравяй, че когато се произвеждаха тези автомобили, цената на бензина из бензиностанциите в бившия СССР беше 10 копейки, а за армията вероятно се е оценявал на не повече от 1-2 копейки на литър. Та кой ти е смятал по онез времена разхода? Вярно, че това води до допълнителни усложнения, но пък няма военна машина на тоя свят, дето да харчи малко. Само за пример ще ти дам, американския танк М1А2 с газотурбинен двигател от 1000 к.с. харчи 150 на 100 км и с резервоар 1000 литра има пробег около 600 км. Те, "овенните", понятието икономии не го познават, макар че съвсем скоро, волю-неволю, ще опрат и до това.

  44. 45 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 506 Любопитно

    всички съветски автомобили са копие/патент на дженерал мотърс малко или много. същия внася в ссср доста продукция по време на войната през аляска.

  45. 46 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 506 Весело

    това не е колекция това е по скоро изоставени афтомобили без стопанин
    ако беше колекция те би трябвало да са под покрив и на закрито и при влажност на въздуха е необходимо да имат климатичен контрол какъвто аз подържам постоянно за моята колекция от мерседес'и иначе автомобилите ръждясват, а дървените части по тях гният и трудно се риплейсват ...

  46. 47 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    До коментар [#39] от "Танас": Не знам , може би пълвата модификация е взаимствана от едни американски камиони от войната сега не мога да се сетя за името По късните модификации са си чисто ссср Знам че са произвеждани до 1987г , а първите излизат някъде около 1958 1959 г

  47. 48 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    До коментар [#40] от "Ахерон": Прав си за 42 л , но това е по каталог и не по черен път Натоварен с радиостанцията зимата на занятие по горите е отивал и на стотачка

  48. 49 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    До коментар [#21] от "torquemada":
    Нищо сходно не видях в автомобилите, освен че имат 4 колела.
    Капитанът от линка е с издути калници по бордовете, докато ГАЗ-ката е с прибрани такива.
    .............
    Викаш, око да види, ръка да пипне и тн., пък те хората сами си го казват:
    "При проектировании узлов шасси (в первую очередь, независимой передней подвески) и силовой конструкции днища «Победы» были использованы в качестве прототипов элементы конструкции немецкого автомобиля «Опель Капитен» (Opel Kapitän) образца 1938 года, хотя напрямую они скопированы не были.
    «Опель» к тому времени был европейским филиалом американской фирмы GM и, в общем и целом демонстрировал американский подход к проектированию автомобилей. Были неплохо известны создателям «Победы» и сами американские модели предвоенных лет. Всё это, безусловно, в значительной степени повлияло на конструктивное и стилистическое оформление «Победы», архитектуру и тектонику её кузова."

    nemo malus felix, minime corruptor.
  49. 50 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    [quote#12:"Танас"]само не зная този Джоган за какво служи с това приспособление отпред[/quote]
    Това отпред е кран.Ползва се с лебедката

  50. 51 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#50] от "slonsco":
    Благодарско не съм виждал монтиран до сега та затова попитах.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  51. 52 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1339 Весело

    Тази галерия ме накефи! Браво на автора! Дано тези коли се запазят и се приберат в музей на колите. А пропо, има ли такъв в България?

  52. 53 Профил на filmir
    filmir
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#2] от "barmalei":

    Така въртят по-бързо брояча на посещенията. Полезно е пред рекламодателите!

  53. 54 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#35] от "αлферац":

    къде? дай kmz линк моля

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  54. 55 Профил на αлферац
    αлферац
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#54] от "512":

    Ох, в центъра в една къща бяха ! Ако питаш, ще ти ги покажат (по-лесно е така

  55. 56 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Срещат се две блондинки със Заски на пътя. Едната решила да провери маслото, отваря предния капак и ахва учудено:
    - Скъпа, някой ми е откраднал мотора!
    - Аз имам един резервен мотор, вчера исках да сложа една чанта отзад, та го видях!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  56. 57 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    А Варшавите имаха само 3 скорости и една задна разбира се!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  57. 58 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1837 Неутрално

    Браво, Пауновски, хубава галерия. Кой ли е скромният колекционер на возилата ....

    Предразсъдъците са за ограничените.
  58. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  59. 60 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 928 Неутрално

    "Двигателят е с въздушно охлаждане, V-образен, 4-цилиндров с работен обем 887 кубика и мощност 26 конски сили. Двигателят е с въздушно охлаждан и е монтиран отзад."
    Пауновски,повярвах ви от първият път Не е нужно да повтаряте.
    Бързата работа-срам за майстора!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  60. 61 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2183 Неутрално

    Браво на човека който е събрал колекцията. На фона на Българското безхаберие и разсипия това си е направо подвиг. Повечето говедовъди щяха да са ги предали тези коли за старо желязо. Няма значение дали колите са хубави или лоши. Важното е че някой си е направил труда да ги събере и подържа поне във вид за показване.
    Ще се отнася до Джогана - голям боклук е. Карах такъв в казармата и после КрАЗ ТММ. При всяко излизане под тревога 40% от парка закъсваше на първия километър. Имахме специално нареждане да избутваме камионите на ръце в съседните улички само и само проверяващите да видят парка празен и да не смучат кръглите шапки. Пълна тъпаштина, както и цялата Тошова държава. А бяхме елитна танкова бригада. Една от три в България.
    Джогана не е базаналогов. Има много такива военни камиони - 3 оси с 3 блокиращи диф, само че много по-добре направени и с независимо окачване. Ето ви един Oshkosh МRTV ето ви и линк

    http://www.youtube.com/watch?v=0SEkcz_fVsE

    Но едното няма нищо общо с другото. Колите са боклуци но колекционерството е носталгия, грижа, труд .. на някой му пука за нещо. Пак браво на човека.

    California Über Alles
  61. 62 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3114 Весело

    "... първият съветски автомобил с мигачи, електрически чистачки, електрическо отопление и радио"

    Пауновски, къртиш.

  62. 63 Профил на varog
    varog
    Рейтинг: 463 Неутрално

    [quote#45:"swich2green"]всички съветски автомобили са копие/патент на дженерал мотърс малко или много. [/quote]
    Това се дължи на факта, че всички съветски автомобили се раждат със съответното решение на Партията, а Партията поръчва това, което е видяла, че го има. Не се шегувам, чел съм историите на най-легендарните модели.
    Характерен е случаят с Ладите: тогава е обявено съревнование между няколко западни малолитражки, коя да се пусне за производство в СССР. Победител излиза Рено 16 (с предно предаване!) - много напредничав за времето си автомобил. Но точно тогава Партията се нуждае от силните позиции на италианската компартия в Европа и избира Фиат 124, с което налива много-много милиони в Италия.
    Иначе съветските автоконструктори имат много авангардни разработки, предизвикали фурор по автосалоните и станали родоначалници на цели класове автомобили - микробусът Юность, кросовърът Нива и др.

  63. 64 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1064 Весело

    грозно, нефункционално, скъпо за поддръжка, крадено от запада.
    ето това са "технологиите" на съветите и соц. блока. колко се радвам, че се откъснахме от азиатщината на СССР/РСФСР. все още гравитираме частично в тяхната орбита заради всичките лукановци, виденовци, сергишевци, догановци, овчаровци и друга измет, но и тяхното време изтича. ЕС просто няма да допусне свинщините на съветите да се материализират в една малка бедна държава в периферията на ЕС. веднъж като се отскубне от прегръдките на кризата, искрено се надявам ЕС да нашамароса комунистите в България, за да видим и ние какво е пазарна икономика

    РЕФОРМИ !
  64. 65 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4144 Неутрално

    [quote#64:"Rage Against"]грозно, нефункционално, скъпо за поддръжка, крадено от запада.
    ето това са "технологиите" на съветите и соц. блока. колко се радвам, че се откъснахме от азиатщината на СССР/РСФСР. все още гравитираме частично в тяхната орбита заради всичките лукановци, виденовци, сергишевци, догановци, овчаровци и друга измет, но и тяхното време изтича. [/quote]
    Макар и да споделям голяма част от написаното от теб, аз все още си мисля, че на руснаците ще им дойде акъла.
    Не! Не да приемаят всичко от западната култура, но да схванат онзи смисъл на свободата на човешкото творчество и така да избегнат това тъпо и безсмислено...."поданичество".
    Руснаците имат и потенциала и възможностите да преудолеят тази глупава подчинениост и подлагане! Те просто трябва да отхвърлят путиновщината и липсата на смелост, когато се опитват да надхвърлят изградените от путиновци окови...
    Те вече са започнали да работят в тази посока...!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  65. 66 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Слабичка колекция, има толкова много соцавтомобили още, примерно:
    Шкодите и Татрата от онова време, Трабант и Вартбург, а произвежданите в България Рена и т.н.

    ура и да живей!!!
  66. 67 Профил на HXP
    HXP
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Къде се намира точно този хотел?

  67. 68 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 588 Неутрално

    [quote#2:"barmalei"]Дневник, кога ще се научите да правите галерии без презареждане на страницата, и вие сте ретро...[/quote]

    Това е евтин трик за трупане на импресии на рекламите. Всяко презареждане на страницата = 1 импресия. Като има 20 снимки = 20 импресии. И ако рекламодателите плащат на импресия, сигурно пречалбите не са хич малки.

  68. 69 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Чайка-имаш кола ,чистиш апартамент

  69. 70 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#67] от "HXP":

    Отиваш в гр.Вършец на центъра и тръгваш по край Слънчевата градина нагоре по главната улица и продължаваш все така докато подминеш градският басейн и футболното игрище, които остават от лявата ти страна. Вървиш в посока към кв.Заножене, ако си с кола продължаваш към квартала и на центъра свиваш наляво и продължаваш по пътя които ще те отведе на водопада и хотела. Ако си пеша, непосредствено след футболният стадион има мост над Вършешката река, намира е отляво, пресичаш го и веднага след него има пътека, която се отклонява леко в дясно от този път с моста и поемаш по тази пътека. Минаваш покрай орехи, сливи поляни,запуснати и използувани парцели и в далечината виждаш къщи, там е и хотелчето а също и водопадът.
    До водопада имаше и нещо като маршрутка или градска автобусна линия.
    Отиването е около час, час и четвърт!
    Хотелчето има и басейн!


    Когато говорим за ретро колекции във Врачанският гарнизон имаше някаква хубава военна колекция, в която имаше запазени знакови военни автомобили, но какво е сегашното и състояние не знам.

    Хитростта пречи на мисълта!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK