Е чак пък "вечна номер 3"...
S-класата и технологично най-развитата лимузина, винаги е била, с най-много внедрени иновации, просто е за определен кръг потребители...
Новата Ес-класа пак ще налага нови мащаби в луксозния клас. Никоя друга кола не вози толкова комфортно, особено ако е със променливата системата на окачването - Актив-Боди-Контрол, която е серийна при дванайсетцилиндровите модели 600 и Ес65 АМГ. Но дори и стандартното въздушно окачване - ЕЪРМАТИК поема всички неравности на пътя.
В "Дневник" са на почит френските коли. Там единственото важно нещо е количеството, затова смятат, че Мерцедес са по-назад от Ауди и БМВ, защото като брой автомобили продават по-малко.
Фен съм на BMW напоследък и скоро купих тройка, тъй че внимвай
Но S е просто моделът за подражание на луксозните лимузини и безспорно ме радва колко иновации внедряват винаги първи, качеството...
Просто са за "специални хора".
Сред екстрите в модела е системата "magic body control", която сканира пътя пред колата със стереокамери и настройва окачването според терена напред. ""
=====================
За нашите пътища какви ли настройки ще подбере ?
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Отпред изглежда като автомобил от по-нисък клас - някак ненаправена изглежда, а фаровете са направо смехотворни. По отношение интериора имаме един много смел скок към салон тип "Бентли", който поне на мен ми изглежда една идея по-ретро от нормалното. Иначе, по отношение иновациите - няма спор. Но личното ми мнение е, че в този клас лидер е 7-та серия на БМВ - и като екстериор, и като интериор. А тя е модел 2008г. и тепърва предстои да се роди наследника й.
Добре е. От страни и отзад дизайнът ми харесва, предницата прекалено засукана ми идва за висок клас автомобил. Интериорът ме изненада приятно - най-накрая нещо създаващо впечатление за лукс.
Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.
Колега разбираш...
Аз съм роден с усещането,че съм специален,но зад този волан ще се чувствам на работа!
Изказването,че има Бенц и Други е за шофьори на камиони и такива,които не са се качвали на Мерцедес в живота си.Колата на снимки е семпла,но на живо имам усещането,че ще е доста внушителна!Това за третото място на марката издава,че авторът е на около 13 години .Не му се сърдете.
А като цяло идва най-красивата кола= БМВ 7 сериа!
Защо си мисля , че в сегмента луксозни лимузини Мерседес е но1 ? Може би изцяло за прдажби да е 3 ти , но не ми се струва това да е вярно за най-високият клас.
В Дневник може да наричате Боцко -Тиква,Станишев-Гей ,Костов-Мавър,но ако отворите дума за Плевнелиев,сте бан на секундата,
Еми да ти е честита и дано скоро да си я смениш с петица...
А иначе въпросът беше, че дори и БМВ или Ауди да изкарат перфектна кола, историята и имиджът си казват думата и просто във висшата лига Мерцедес винаги ще е с две обиколки пред тях... всичко се наваксва, но история не...
Те и от Фолксваген извадиха Фетон-а, който технологично и по лукс не отстъпва на А8 или седмицата, но въобще не успя да се класира извън държавната поръчка от Шрьдерово време...
Но за "Дневник" имиджът на една марка е маловажен, те гледат продадените бройки...
Благодаря, да ти се връща...
А другото казано - факти, говориш с факти, няма какво да се добави.
Фаетонът е един истински, жалък, чисто имиджов провал.
Но пък който има едни свободни 30 хил., може да намери много качествен low profile продукт, който да го радва дълго, дълго (е, ако има и допълнителни левчета за скъпа поддръжка)
Чесно да си кажа не ми харесва !
Но ... може пук модела да е успешен - какво разборам аз?
Ако не му направят някакъв по-агресивен фейслифт ще е най-предпочитаната кола за таксита а теси с късите пишки няма да и се кефят !
Абе, хубава е, но мерцедес упорито отказват да наемат дизайнери, които да им направят джанти за техните модели, Крайно време е да се замислят, защото джантите отварят много. Тези дето са ги сложили някак си не им отиват.
Кой спец реши,че Мерцедес е номер 3?
Ако питате мен Ауди твърдо е окупирало позицията.
Разходите на гориво,сравнени с мощността на двигателите са умопомрачителни
За интериора просто няма какво да се коментира
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
Винаги обаче ще повтарям - грозно табло. Излагат се с този тамбур отпред. Личи си даже, че дизайнерът се опитва да го "свие надолу", но не става. Защо просто не погледнат как са направени нещата при Ягуар (от които Мерцедес често заема интериорни решения) или още по-просто - при по-старите свои модели?
[quote#29:"Цайко"]Що ми се струва, че данните за разхода си ги пишат малко наизуст. Дизелът дава разход колкото пежо 106 дизел. [/quote]
Вероятно ако го караш с 90-110 км/ч по магистрала ще ги даде тези данни, ама ако го опнеш с 260 км/ч вероятно към то 25-30 л/100 км ще е е разхода
Колата е страхотна, не знам защо обаче имиджа и на българска териотирия ме отблъсква от нея Вероятно вече съм придобил трайни изкривявания
[quote#32:"pa_pa"]Вероятно ако го караш с 90-110 км/ч по магистрала ще ги даде тези данни[/quote]
Дори и при тази скорост разходът пак ми се струва, че ще бъде двуцифрен като му гледам мощността и обема. Не че има значение за собственика.
[quote#35:"Bulgarische Motoren Werke"]Ами то е ясно защо - всякакви мутри и лумпени има качени на мерцедеси. И после чужденците се чудят колко много мерцедеси има в сиромашка България.[/quote]
В тази и подобни коли в Западна Европа и Северна Америка могат да се видят прошарени възрастни господа с дискретни сиви костюми - банкери, лекари, нотариуси, ценени свободни професии; а в Русия, Сърбия и България - стероидни тулупи, които си УМРАТ от кеф да оставят Мерджана паркиран на трамвайната линия, докато си допиват питието в Чака-Рака.
Какво да Ви кажа.. имаме такава в семейството(баща ми), но съм със смесени чувства.
Много удобна кола.. особено за дълъг път. Много добър разход на гориво за размерите и теглото си. Возия, вървеж.. всичко е супер. Едно нещо обаче го проваля.. надеждността.
1. Не може кола за 220 хил лв да има 2 год. гаранция.. по-малко от Голямата стена примерно
2. Гаранционно са сменени: 2те седалки (разкърцаха се като каручки), модул на централното и още 1-2 неща.
3. Следгаранционно - моторче в скоростната кутия, тръбичка на климатика (последния спря), компресор на еърматика, разни датчици на АБС-а.. поне 2-3 на брой (някои от тях гаранционно) и др.
Мерцедеса ни е сега е на 5 год., моето митсубиши също, но до сега не е влизало в сервиз освен за консумативи..
С две думи - аз лично не бих си купил отново. Това е кола на която не може да се разчита, защото за 4 години е влизала в сервиза поне 30 пъти (извън смяна на консумативи). Това е кола за биснесмени, времето на бизнесмена е пари.. тази кола губи и време и пари.
За тези пари май бих опитал с лексус.
На външен вид силуетът си мяза да е абсолютно същия като на стария. Само фаровете и стоповете са различни - като при фейслифт.
Отвътре е супер, само този огромен телевизор нещо не ми харесва.
" „Мерцедес” S 350 BlueTEC е снабден с V6 дизел с мощност 258 конски сили и 620 Нм. въртящ момент, а консумацията е 5.5 л/100 км, което го превръща в най-икономичния дизелов шестцилиндров двигател."
При каква скорост и условия (дълга, къса база... има разлика в теглото на автомобила)? Иначе звучи повече от впечатляващо!!!
"На пищна церемония на мястото, където самолетите си получават компаниите поръчали най-големият самолет в света Airbus A380, „Мерцедес” представи новото поколение на флагмана си S-класа. "
Страхотно изречение!!!
Е за това хората не ви четат, ами гледат картинките само!
"Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
Новата S клас има доста взаимствания от Майбах предполагам че Даймлер ще спре производството на последните и затова прехвърля доста от дизайна на S клас като същия изглежда пропорционално по компактен от сегашния на снимките.
Предполагам че ще е може би размера на моделите от 1997 -2006.
А относно #3 би трябвало да е след ролс роис и би бентли.
Иначе S клас e класата която е истински мерседес за по ниските не си заслужава да се харчат толкова пари след като форд прави подобни и по евтини.
Аз лично никога не съм купувал друга освен S клас но докато е била в сервис съм получавал от дилара заместител като C и Е клас и карайки ги намирам огромна разлика.
обикновенно този които си купува или мисли да си купува S клас не би трябвало да си прави сметка колко бензин ще му харчи и дали ще дизел или не това просто не прави сенз и най добре да стои настрана от тези коли иначе е типично ганьовско дори да се дискутира количеството гориво което харчи.
ако нямаш пари за гориво не си купувай такава кола защото те се чупят и частите им са скъпи също така ако гаранцията им е минала.
До коментар [#12] от "Чардо":
за бг пътища настройката трябва да е високо вдигане на купето
за неравни терени което е стандартно при ес класата и поне две резервни гуми ...
между другото накрая ви благодаря за минусите които не изневеряват на интелекта на някои от вас
оставям ви да си мечтаете по този модел докато аз ще използвам приятното време да се повозя в един от моята колекция от SL до голф игрището
Пълна липса на въображение у дизайнерите на Мерцедес. Почти няма разлика с предшественика си. Дебело, плутократско прасе в автомобилния свят. Неговата цел е да запази живота на водача си докато кара с 200 км/час и прасне в насрещното чичото с Опел Астра, реколта 1998 г.
Абе Дневник, вие у ред ли сте изобщо бе? Знаем, че тоя дето списва Авто рубриката е пълен дилетант, ама чак пък толкова.... Как изобщо Ви хрумна да слагате ненадеждна и изкуствено оскъпена марка, като Ауди в една класация с Мерцедес, че и даже с Ес-класата на Мерцедес. Убеден съм, че автора на текста към тея снимки никога не се е качвал в Ес Класа, а ауди ги обича щото чичо му е имал А-80 "яйце" преди 15 години и го е возил като дете!
Излагате се! А уж сте медия с претенции
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
Какво да се прави Родина.
Напомня ми на вица за двата глиста изпълзяли от задника. Сина гледа слънцето и простора и пита - Абе Тате много хубаво бе, какво правим ние в тоя гъз? Родина, сине, Родина - отговаря Бащата.
Когато и в България Мерцедеси почнат да карат прошарени професионалисти а борците, бичмета почнат да копат на полето ... тогава ще се присъединим към цивилизования свят. А дотогава - Родина, сине, Родина.
прав си за японските коли ,купил съм си 2 тойоти авенсис ,едната е на 6 другата 2 ,нови ,за тези години са влизали общо 3 пъти извън редовното сменяне на масло и филтри за смяна на предни дискове и за реглаж на преден мост след силен удар отдолу ,просто не се чупят ,глупаците с нови мерцедеси преди няколко зими при минус 28 градуса дойдоха специално на работа да ме питат как съм запалил тойотата и как съм дошъл ,щото мерцедесите така и не запалили и ги дърпали с трактори ама ядец ,а моите коли бяха на вън ,не в гараж ,много съм доволен ,на мен тойтотаа сега 177 коня ми прави средно 5.0 нафта разход и безда е хибрид ,а и последната ми беше продадена на промо цена 39000 лв без екстрите ,които си ги сложих за още 1000.
[quote#38:"p_s"]Това е кола за биснесмени, времето на бизнесмена е пари.. [/quote]
Затова ли всички бизнесмени с С-класи се бутате все у лявата лента, изрязвате цялата опашка на светофара и се нареждате най-отпред, а на извънградско карате със 180 и изпреварвате на непрекъсната лента? Сигурно бързате, защото времето ви е пари, а нашето е безплатно. Трябва в правилника да напишем да се дава предимство на бизнесмени. Особено ако са с С-класа или БМВ 7-серия.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
pariah
Рейтинг: 1159 НеутралноЕ чак пък "вечна номер 3"...
- A witty saying proves nothing. VoltaireS-класата и технологично най-развитата лимузина, винаги е била, с най-много внедрени иновации, просто е за определен кръг потребители...
shandur
Рейтинг: 402 НеутралноЧист facelift..........
pora
Рейтинг: 402 Весело"Моделът играе ключова роля в амбициите на компанията да не е вечната номер 3 сред луксозните марки, след БМВ и „Ауди”.
Е, Дневник, вие ме убихте направо!
Thermobee
Рейтинг: 1416 НеутралноХубав автомобил, но ще срещне голяма конкуренция в лицето на 7-ма серия на БМВ.
Не на ислямската инвазия в Европа!Публикувано през m.dnevnik.bg
4u4o
Рейтинг: 579 ВеселоИмам 4-5 такива, ам като ги купвах са бях напил и не помня какъв цвят бяха.
Веселин Николов
Рейтинг: 515 НеутралноНовата Ес-класа пак ще налага нови мащаби в луксозния клас. Никоя друга кола не вози толкова комфортно, особено ако е със променливата системата на окачването - Актив-Боди-Контрол, която е серийна при дванайсетцилиндровите модели 600 и Ес65 АМГ. Но дори и стандартното въздушно окачване - ЕЪРМАТИК поема всички неравности на пътя.
Euronymous
Рейтинг: 909 НеутралноМерцедес си е Мерцедес
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
Тарасион
Рейтинг: 569 ВеселоДо коментар [#1] от "Dr. G.":
В "Дневник" са на почит френските коли. Там единственото важно нещо е количеството, затова смятат, че Мерцедес са по-назад от Ауди и БМВ, защото като брой автомобили продават по-малко.
bgpainter
Рейтинг: 1416 РазстроеноДневник, каква вечна номер 3? След БМВ и Ауди?
Жената е покана за щастиеНещо се шегувкате ми се чини.
pariah
Рейтинг: 1159 НеутралноДо коментар [#8] от "minusm":
- A witty saying proves nothing. VoltaireФен съм на BMW напоследък и скоро купих тройка, тъй че внимвай
Но S е просто моделът за подражание на луксозните лимузини и безспорно ме радва колко иновации внедряват винаги първи, качеството...
Просто са за "специални хора".
denz
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "bgpainter":
Не, не, в момента е така. Мъка и критика голяма по случая.. Думата "вечна" е грешката тук.
Чардо
Рейтинг: 1416 Любопитно"" 11/12 снимки в галерията
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Сред екстрите в модела е системата "magic body control", която сканира пътя пред колата със стереокамери и настройва окачването според терена напред. ""
=====================
За нашите пътища какви ли настройки ще подбере ?
deutschwagen
Рейтинг: 2163 НеутралноКато дизайн, предишната ми харесва повече.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨pentuer
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#10] от "Dr. G.":
Прав си , това вероятно ще са колите на новите депутати от
42-рото народно събрание
Скиорски
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#12] от "Чардо":
Ще вдигне купето 30- 40 см нагоре от нормалното за германските
pentuer
Рейтинг: 684 НеутралноИма два вида автомобили в света,МЕРЦЕДЕС и всички останали...
pariah
Рейтинг: 1159 ВеселоДо коментар [#14] от "pentuer":
- A witty saying proves nothing. Voltaire... Няма да посмеят.
Или ще ни гледат всеки ден пред народното събрание, да им махаме за. Поздрав.
asroma1927
Рейтинг: 868 НеутралноОтпред изглежда като автомобил от по-нисък клас - някак ненаправена изглежда, а фаровете са направо смехотворни. По отношение интериора имаме един много смел скок към салон тип "Бентли", който поне на мен ми изглежда една идея по-ретро от нормалното. Иначе, по отношение иновациите - няма спор. Но личното ми мнение е, че в този клас лидер е 7-та серия на БМВ - и като екстериор, и като интериор. А тя е модел 2008г. и тепърва предстои да се роди наследника й.
Yomega
Рейтинг: 657 НеутралноЗа нов модел определено очаквах доста повече новости в екстериора...интериорът е уникален но отвън наистина прилича на фейслифт на старата
torquemada
Рейтинг: 402 НеутралноДобре е. От страни и отзад дизайнът ми харесва, предницата прекалено засукана ми идва за висок клас автомобил. Интериорът ме изненада приятно - най-накрая нещо създаващо впечатление за лукс.
Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.Варненчик
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#18] от "asroma1927":
.Не му се сърдете.
Колега разбираш...
Аз съм роден с усещането,че съм специален,но зад този волан ще се чувствам на работа!
Изказването,че има Бенц и Други е за шофьори на камиони и такива,които не са се качвали на Мерцедес в живота си.Колата на снимки е семпла,но на живо имам усещането,че ще е доста внушителна!Това за третото място на марката издава,че авторът е на около 13 години
А като цяло идва най-красивата кола= БМВ 7 сериа!
Ламбо
Рейтинг: 515 НеутралноМоделът играе ключова роля в амбициите на компанията да не е вечната номер 3 сред луксозните марки, след БМВ и „Ауди”.
Fortuna favet fortibus.Пляс по челото!
Sion
Рейтинг: 515 ЛюбопитноЗащо си мисля , че в сегмента луксозни лимузини Мерседес е но1 ? Може би изцяло за прдажби да е 3 ти , но не ми се струва това да е вярно за най-високият клас.
В Дневник може да наричате Боцко -Тиква,Станишев-Гей ,Костов-Мавър,но ако отворите дума за Плевнелиев,сте бан на секундата,Тарасион
Рейтинг: 569 ВеселоДо коментар [#10] от "Dr. G.":
Еми да ти е честита и дано скоро да си я смениш с петица...
А иначе въпросът беше, че дори и БМВ или Ауди да изкарат перфектна кола, историята и имиджът си казват думата и просто във висшата лига Мерцедес винаги ще е с две обиколки пред тях... всичко се наваксва, но история не...
Те и от Фолксваген извадиха Фетон-а, който технологично и по лукс не отстъпва на А8 или седмицата, но въобще не успя да се класира извън държавната поръчка от Шрьдерово време...
Но за "Дневник" имиджът на една марка е маловажен, те гледат продадените бройки...
pariah
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "minusm":
- A witty saying proves nothing. VoltaireБлагодаря, да ти се връща...
А другото казано - факти, говориш с факти, няма какво да се добави.
Фаетонът е един истински, жалък, чисто имиджов провал.
Но пък който има едни свободни 30 хил., може да намери много качествен low profile продукт, който да го радва дълго, дълго (е, ако има и допълнителни левчета за скъпа поддръжка)
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3181 НеутралноЧесно да си кажа не ми харесва !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНо ... може пук модела да е успешен - какво разборам аз?
Ако не му направят някакъв по-агресивен фейслифт ще е най-предпочитаната кола за таксита а теси с късите пишки няма да и се кефят !
Нефертити
Рейтинг: 1521 НеутралноПостарали са се по визията на „Мерцедес” S-класа. Освен това този Мерцедесите возят доста комфортно.
Предразсъдъците са за ограничените.442
Рейтинг: 1342 НеутралноАбе, хубава е, но мерцедес упорито отказват да наемат дизайнери, които да им направят джанти за техните модели, Крайно време е да се замислят, защото джантите отварят много. Тези дето са ги сложили някак си не им отиват.
Цайко
Рейтинг: 1022 НеутралноЩо ми се струва, че данните за разхода си ги пишат малко наизуст. Дизелът дава разход колкото пежо 106 дизел.
sashobal
Рейтинг: 687 НеутралноКой спец реши,че Мерцедес е номер 3?
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!Ако питате мен Ауди твърдо е окупирало позицията.
Разходите на гориво,сравнени с мощността на двигателите са умопомрачителни
За интериора просто няма какво да се коментира
irons
Рейтинг: 631 НеутралноНаистина еталон в класа си!
Винаги обаче ще повтарям - грозно табло. Излагат се с този тамбур отпред. Личи си даже, че дизайнерът се опитва да го "свие надолу", но не става. Защо просто не погледнат как са направени нещата при Ягуар (от които Мерцедес често заема интериорни решения) или още по-просто - при по-старите свои модели?
pa_pa
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#29:"Цайко"]Що ми се струва, че данните за разхода си ги пишат малко наизуст. Дизелът дава разход колкото пежо 106 дизел. [/quote]
Вероятно вече съм придобил трайни изкривявания
Вероятно ако го караш с 90-110 км/ч по магистрала ще ги даде тези данни, ама ако го опнеш с 260 км/ч вероятно към то 25-30 л/100 км ще е е разхода
Колата е страхотна, не знам защо обаче имиджа и на българска териотирия ме отблъсква от нея
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2791 НеутралноАрт !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Цайко
Рейтинг: 1022 Неутрално[quote#32:"pa_pa"]Вероятно ако го караш с 90-110 км/ч по магистрала ще ги даде тези данни[/quote]
Дори и при тази скорост разходът пак ми се струва, че ще бъде двуцифрен като му гледам мощността и обема. Не че има значение за собственика.
БМЗ
Рейтинг: 1128 Неутрално[quote#32:"pa_pa"]Колата е страхотна, не знам защо обаче имиджа и на българска териотирия ме отблъсква от нея[/quote]
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченАми то е ясно защо - всякакви мутри и лумпени има качени на мерцедеси. И после чужденците се чудят колко много мерцедеси има в сиромашка България.
Norman Granz
Рейтинг: 1655 Неутрално[quote#35:"Bulgarische Motoren Werke"]Ами то е ясно защо - всякакви мутри и лумпени има качени на мерцедеси. И после чужденците се чудят колко много мерцедеси има в сиромашка България.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.В тази и подобни коли в Западна Европа и Северна Америка могат да се видят прошарени възрастни господа с дискретни сиви костюми - банкери, лекари, нотариуси, ценени свободни професии; а в Русия, Сърбия и България - стероидни тулупи, които си УМРАТ от кеф да оставят Мерджана паркиран на трамвайната линия, докато си допиват питието в Чака-Рака.
pag
Рейтинг: 1221 ВеселоЕ, най-сетне махнаха подутините около предните колела........
Знанието е сила, информацията - властP.S.
Рейтинг: 458 НеутралноКакво да Ви кажа.. имаме такава в семейството(баща ми), но съм със смесени чувства.
Много удобна кола.. особено за дълъг път. Много добър разход на гориво за размерите и теглото си. Возия, вървеж.. всичко е супер. Едно нещо обаче го проваля.. надеждността.
1. Не може кола за 220 хил лв да има 2 год. гаранция.. по-малко от Голямата стена примерно
2. Гаранционно са сменени: 2те седалки (разкърцаха се като каручки), модул на централното и още 1-2 неща.
3. Следгаранционно - моторче в скоростната кутия, тръбичка на климатика (последния спря), компресор на еърматика, разни датчици на АБС-а.. поне 2-3 на брой (някои от тях гаранционно) и др.
Мерцедеса ни е сега е на 5 год., моето митсубиши също, но до сега не е влизало в сервиз освен за консумативи..
С две думи - аз лично не бих си купил отново. Това е кола на която не може да се разчита, защото за 4 години е влизала в сервиза поне 30 пъти (извън смяна на консумативи). Това е кола за биснесмени, времето на бизнесмена е пари.. тази кола губи и време и пари.
За тези пари май бих опитал с лексус.
Камен
Рейтинг: 1137 НеутралноНа външен вид силуетът си мяза да е абсолютно същия като на стария. Само фаровете и стоповете са различни - като при фейслифт.
Отвътре е супер, само този огромен телевизор нещо не ми харесва.
Nach
Рейтинг: 515 НеутралноКолата е страхотна.
993
Рейтинг: 613 Любопитно" „Мерцедес” S 350 BlueTEC е снабден с V6 дизел с мощност 258 конски сили и 620 Нм. въртящ момент, а консумацията е 5.5 л/100 км, което го превръща в най-икономичния дизелов шестцилиндров двигател."
911,959,964,993При каква скорост и условия (дълга, къса база... има разлика в теглото на автомобила)? Иначе звучи повече от впечатляващо!!!
alexan1234
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#41] от "993":
.
Мани ги тия ЕС класи, в Панамерата е истината
GM
Рейтинг: 600 Весело"На пищна церемония на мястото, където самолетите си получават компаниите поръчали най-големият самолет в света Airbus A380, „Мерцедес” представи новото поколение на флагмана си S-класа. "
"Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."Страхотно изречение!!!
Е за това хората не ви четат, ами гледат картинките само!
993
Рейтинг: 613 НеутралноДо коментар [#42] от "alexan1234": Така е!
911,959,964,993212
Рейтинг: 515 ЛюбопитноНовата S клас има доста взаимствания от Майбах предполагам че Даймлер ще спре производството на последните и затова прехвърля доста от дизайна на S клас като същия изглежда пропорционално по компактен от сегашния на снимките.
Предполагам че ще е може би размера на моделите от 1997 -2006.
А относно #3 би трябвало да е след ролс роис и би бентли.
Иначе S клас e класата която е истински мерседес за по ниските не си заслужава да се харчат толкова пари след като форд прави подобни и по евтини.
Аз лично никога не съм купувал друга освен S клас но докато е била в сервис съм получавал от дилара заместител като C и Е клас и карайки ги намирам огромна разлика.
212
Рейтинг: 515 Веселообикновенно този които си купува или мисли да си купува S клас не би трябвало да си прави сметка колко бензин ще му харчи и дали ще дизел или не това просто не прави сенз и най добре да стои настрана от тези коли иначе е типично ганьовско дори да се дискутира количеството гориво което харчи.
ако нямаш пари за гориво не си купувай такава кола защото те се чупят и частите им са скъпи също така ако гаранцията им е минала.
Nikolay Cankoff
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#12:"Чардо"]За нашите пътища какви ли настройки ще подбере ?[/quote]
Лунни...
212
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#12] от "Чардо":
за бг пътища настройката трябва да е високо вдигане на купето
за неравни терени което е стандартно при ес класата и поне две резервни гуми ...
212
Рейтинг: 515 Веселомежду другото накрая ви благодаря за минусите които не изневеряват на интелекта на някои от вас
оставям ви да си мечтаете по този модел докато аз ще използвам приятното време да се повозя в един от моята колекция от SL до голф игрището
emopetrov
Рейтинг: 451 НеутралноПълна липса на въображение у дизайнерите на Мерцедес. Почти няма разлика с предшественика си. Дебело, плутократско прасе в автомобилния свят. Неговата цел е да запази живота на водача си докато кара с 200 км/час и прасне в насрещното чичото с Опел Астра, реколта 1998 г.
cockmeat
Рейтинг: 515 Неутрално"вечната номер 3" ?!?!?!?!?!?
Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!Абе Дневник, вие у ред ли сте изобщо бе? Знаем, че тоя дето списва Авто рубриката е пълен дилетант, ама чак пък толкова.... Как изобщо Ви хрумна да слагате ненадеждна и изкуствено оскъпена марка, като Ауди в една класация с Мерцедес, че и даже с Ес-класата на Мерцедес. Убеден съм, че автора на текста към тея снимки никога не се е качвал в Ес Класа, а ауди ги обича щото чичо му е имал А-80 "яйце" преди 15 години и го е возил като дете!
Излагате се! А уж сте медия с претенции
filmir
Рейтинг: 408 Весело"Моделът играе ключова роля в амбициите на компанията да не е вечната номер 3 сред луксозните марки, след БМВ и „Ауди”."
Наистина много смешно изречение!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5396 НеутралноДизайнът е хем консервативен, какъвто се очаква от една Ес-класа, хем напомня на успешните ЦЛС и по-малкото ЦЛА. ОПределено впечатляващ автомобил.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераPontif
Рейтинг: 2348 НеутралноДо коментар [#36] от "Norman Granz":
California Über AllesКакво да се прави Родина.
Напомня ми на вица за двата глиста изпълзяли от задника. Сина гледа слънцето и простора и пита - Абе Тате много хубаво бе, какво правим ние в тоя гъз? Родина, сине, Родина - отговаря Бащата.
Когато и в България Мерцедеси почнат да карат прошарени професионалисти а борците, бичмета почнат да копат на полето ... тогава ще се присъединим към цивилизования свят. А дотогава - Родина, сине, Родина.
Deaddark
Рейтинг: 2689 ВеселоДо коментар [#12] от "Чардо":
Да не слезе от автовоза.
Nikoi
Рейтинг: 949 НеутралноДо коментар [#38] от "p_s":
прав си за японските коли ,купил съм си 2 тойоти авенсис ,едната е на 6 другата 2 ,нови ,за тези години са влизали общо 3 пъти извън редовното сменяне на масло и филтри за смяна на предни дискове и за реглаж на преден мост след силен удар отдолу ,просто не се чупят ,глупаците с нови мерцедеси преди няколко зими при минус 28 градуса дойдоха специално на работа да ме питат как съм запалил тойотата и как съм дошъл ,щото мерцедесите така и не запалили и ги дърпали с трактори ама ядец ,а моите коли бяха на вън ,не в гараж ,много съм доволен ,на мен тойтотаа сега 177 коня ми прави средно 5.0 нафта разход и безда е хибрид ,а и последната ми беше продадена на промо цена 39000 лв без екстрите ,които си ги сложих за още 1000.
Камен
Рейтинг: 1137 Неутрално[quote#38:"p_s"]Това е кола за биснесмени, времето на бизнесмена е пари.. [/quote]
Затова ли всички бизнесмени с С-класи се бутате все у лявата лента, изрязвате цялата опашка на светофара и се нареждате най-отпред, а на извънградско карате със 180 и изпреварвате на непрекъсната лента? Сигурно бързате, защото времето ви е пари, а нашето е безплатно. Трябва в правилника да напишем да се дава предимство на бизнесмени. Особено ако са с С-класа или БМВ 7-серия.