Американската версия на "Тойота Корола" излезе от нелегалност

Най-спортната S-версия на "Тойота Корола"



Новото поколение на един от най-продаваните модели на "Тойота" в световен мащаб - "Корола" направи снимков дебют вчера. За момента илюстрациите са само на американската версия на модела, но разликите с европейската ще са само в някои дребни детайли и гамата от двигатели, естествено.


За 47 години на пазара от "Корола" са продадени почти 40 млн. бройки в 154 страни по света. Автомобилът се произвежда на 16 места. При създаването на единадесетото поколение на модела от "Тойота" са се съобразили максимално с препоръките на клиентите.


Една от критиките е била, че "Корола" изглежда твърде скучно и новата има много по-атрактивен дизайн. Визията е в тон с новия дизайнерски език на марката, който видяхме в RAV4 и "Аурис".




В сравнение с десетото поколение, новото има с 10 см. по-дълго междуосие. С толкова е увеличена и общата дължина. Тези промени са се отразили благотворно на мястото в салона и багажният обем.


В изцяло преработения интериор основно внимание е обърнато на подобряването на ергономиката и влагането на по-качествени материали. Не липсва и нова аудио-навигационна система, с реагиращ на допир дисплей.


Гамата от мотори в САЩ включва два 1.8-литрови бензинови двигателя. По-скромната версия на мотора е с мощност 132 конски сили, а тази с променлив ход на клапаните генерира 140 конски сили.


Вторият двигател има "магистрален" разход на гориво 40 мили/галон (5.8 л/100 км) по американските стандарти за измерване. Моторите се комбинират с ново поколение вариаторна трансмисия CVTi-S, като i-то идва от интелигентна, а S-ката от спортна. Новата "Тойота Корола" има еко и спортен режим на движение. Джантите са 15, 16 и 17 цолови, като вторите са с аеродинамичен дизайн


Пък съобразно препоръките на купувачите "Корола" №11 предлага по-рафинирано пътно поведение и по-директен волан.

Ключови думи към статията:

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Корола беше доста популярна преди години

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  2. 2 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 672 Неутрално

    И още е.
    Тойота продължава да бъде еталон за стил и качество, въпреки няколкото гафа в едни от сериите на производство.

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2795 Неутрално

    На всички ДВГ управлявани от компютър газоразпределението е автоматично.Променливия ход на клапаните не е някаква новост.Чудя се какво им е попречило всички джанти да са аеродинамични,по красиво е и сваля разхода на гориво.

  4. 4 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 824 Весело

    И такава няма да карам.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  5. 5 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Имах нова японска корола преди пет години, невероятна кола. Ако можех, и тази бих си я купил. Само малко ще ми е жал по какви пътища я карам

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  6. 6 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Бре, тая специфична решетка отпред, която въведоха за пръв път ,,Ауди'' преди няколко години, не им дава спокойствие на джапоните! Въртят, сучат - все на ,,Ауди'' се опитват да я докарат предницата на ,,Тойота'' ... а и на ,,Лексъс''! Само че при луксозната си марка - за да не ги обвинят в очевадно плагиятство - са ги изопачили малоумно линиите, и се е получил някакъв безвкусен буламач, който само залюхан джапон е в състояние да забърка!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  7. 7 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 561 Неутрално

    [quote#2:"Критик"]И още е.
    Тойота продължава да бъде еталон за стил и качество, [/quote]

    За качество не знам, може и да си прав ... никога не съм имал японска кола, а и нямам намерение да се занимавам с такива! Ама стил ... ,,Тойота'' и стил?! Т'ва определено трябваше да го напишеш с настроение - ,,весело''!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  8. 8 Профил на РАМ
    РАМ
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "Американската версия на "Тойота Корола" излезе от нелегалност".
    Нещо като американска версия на калашника.
    Сега очакваме действия на излезлите от нелегалност.

    Винаги може да сме по-зле. Значи сега сме добре.
  9. 9 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 561 Весело

    [quote#4:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]И такава няма да карам. [/quote]

    Само се облизваш като гладен котарак (в чизми) под всяка статия за автомобили ! Даже и ,,Курола'' -та ли е далече от възможностите ти бе, котак?

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  10. 10 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Прилича на новия Сивик. Дървен е дизайна. Най-евтината Тойота е това.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  11. 11 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1377 Неутрално
  12. 12 Профил на pancerdivision
    pancerdivision
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Вижте Тойота Венза,и ще разберете какви коли правят за Америка,и какъв боклук за Европа.

  13. 13 Профил на Coreni
    Coreni
    Рейтинг: 234 Неутрално

    Събирането на "Тойота" и "стил" в едно изречение си е оригинално. Повечето ревюта не докосват темата, или определят точно тази част като слабото им място. Обикновено е някъде между "Абе... става ако търсиш семейна кола и без претенции" и "ужасно безлична скука". На вид е... различно... спрямо предишната серия.
    За качеството на материалите добре са се усетили че те последните две серии (от тях имам наблюдения) се усещаха по-евтино и от корейските. Не че цената всъщност не оправдава това. Пък и ги произвеждат наблизо

  14. 14 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Предницата са я докарали като Гоуф , задницата все още се държи.
    Тойота е вероятно най-скучната марка , никога с нищо не ме е привлякъл никой техен модел.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  15. 15 Профил на bpenev
    bpenev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За дизайна е истина , че не е доизпипан. Двигатела и трансмисията са отлични. Както е казано - според цената и колата. Дай боже всекиму , да може да си купи тойота , пък макар и най - евтината.

  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#2] от "Критик":

    Не и еталон за стил. Ела да видиш колко стил има средно-статистическия американцец...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1040 Разстроено

    До коментар [#14] от "Karla Hanneman":

    Корола 2011 изглежда в пъти по-добре от тая цепеница на снимките, модел 2013!

    http://www.youtube.com/watch?v=-XegcPnE-cA

    Тойота Камри също е доста добре изглеждаща кола.

    http://www.youtube.com/watch?v=TB6sVE4w1g8

    С този ход Тойота решат клона на който седят.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  18. 18 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#17] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Много добро - "решат клона, на който седят".

  19. 19 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    режат

    Апокалипсисът апокалиптичен
  20. 20 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    режат

    Апокалипсисът апокалиптичен
  21. 21 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#6:"BulgAryan"]Бре, тая специфична решетка отпред, която въведоха за пръв път ,,Ауди'' преди няколко години, не им дава спокойствие на джапоните! [/quote]
    Точно обратното, точно тая решетка Ауди я копираха от Ярис Т-Спорт от 2001-ва:
    http://img2.netcarshow.com/Toyota-Yaris_T_Sport_2001_800x600_wallpaper_02.jpg

    Това че я пуснаха масово във всичките си модели със сигурност не им дава право на авторство.

  22. 22 Профил на Thoth
    Thoth
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Японската пластмаса - ненадмината... по цена...

    “Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.” - Seneca
  23. 23 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    Точно колкото средностатистическия Германец, Българи или Французин.

    California Über Alles
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#21] от "DFGeneer":

    [quote#21:"DFGeneer"]Точно обратното, точно тая решетка Ауди я копираха от Ярис Т-Спорт от 2001-ва:[/quote]



    http://motorgiga.com/cargadatos/fotos2/audi/coches-historicos/1600px/Audi-TT-1998.jpg

    http://www.autowp.ru/pictures/audi/al2_concept/autowp.ru_audi_al2_concept_1.jpg


    http://assets.hemmings.com/uimage/659891-0-0.jpg?rev=1

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#21] от "DFGeneer":

    http://fourtitude.com/news/audi_design/audi-design-boss-wolfgang-egger-explains-single-frame-grille-to-new-york-times/attachment/audi_tt_concept_1995_018/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Такава феноменална кошница само японец може да забърка.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  27. 27 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    В щатите старата я продаваха за около $20,000 със собствен лизинг, което значи смяна на масло за $200 в техен сервиз и застраховки при техните придворни кръвопийци.
    Тоя двгиател 1.8 с 4 степенна автоматична е перфектен за град, но стъпиш ли на магистралата умираш прав и се влачиш като охлюв с тировете.
    Колите със същите параметри ги дават за по 15-16К.
    Тойота са просто един рекламен балон.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  28. 28 Профил на kokora
    kokora
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар #27 Десен

    Писал си глупост,до глупост в коментара си.В Щатите тая кола(Корола) винаги е вървяла за около $15 000-16 000,а не за 20 000.Какво значи собствен лизинг?Аз съм чувал за лизинг. $200 за смяна на масло е пълна лъжа.Лъжа е и за магистралата.Лъжа е и за застраховката.В Щатите никой не може да ти наложи застрахователна компания. Тировете в Щатите всъщност не карат по бавно от колите,а според ограниченията.Колите със същите параметри са обикновено по скъпи и обикновено по калпави.Тойота като цяло са много прилични коли на прилични цени и изобщо не разбирам за какъв балон говориш.Дезинформираш читателите на статията с много явни и груби лъжи.Сигурно ти прави кеф да се правиш на компетентен,но за Корола и Тойота явно не си.Корола за цената си е най-хубавата кола.

  29. 29 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    [quote#27:"Десен"]Тоя двгиател 1.8 с 4 степенна автоматична е перфектен за град, но стъпиш ли на магистралата умираш прав[/quote]

    Че що да е слаб двигателя 1.8? Аз имам 1.6 и е напълно достатъчен, дори на магистралата.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#29] от "Bulgarische Motoren Werke":

    В Щатите е малко различно. Ако двигателят е обикновен (не спортен или с турбо), не очаквай повече от 110-115кс. Даже май има още доста базови двигатели 2.0, които дават толкова (и наливаш базов бензин, който в Европа би попднал между 91 и 92). Базовите двигатели на Нисан са още 2.5 и доста тромави. Този, с ойто аз съм запознат е 2.5 5-цилндорв с 175 к.с. на ФВ, който беше базовия на Голф 5 и 6, сега го използват за местната Джета 6 и местния Пасат.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#28] от "kokora":

    Тировете в САЩ не винаги карат според ограниченията, много често с доста над тях
    Това, което казва колегата е, че ще бъдеш тромав. Ако наистина предлагат автоматик с 4 скорости....
    И за финансовата изгода не е много ясно. Едва ли може реално да се намери Корола за 15-16К. Като сложиш задължителните екстри цената доста се надува и винаги преплащаш. Според мен, в този сегмент корейските автомобили стават доста по-атрактивни - и финансово, и по принцип.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    110 к.с. хич не са малко за 4-местен седан.

    Те и дизела нещо го недолюбват поради редица причини.

    http://www.youtube.com/watch?v=uBnlXGvA1Wk

    Апокалипсисът апокалиптичен
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#32] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Това е интересно. В САЩ системата наистина е направена за по-големи двигатели, които горят повече, но по-евтино гориво.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#33] от "deutschwagen":

    Дизела няма различни октанови числа.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  35. 35 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    До коментар [#7] от "BulgAryan":

    ами това ти е проблема ,че не си карал тойота ,аз карам два авенсиса ,купил съм ги нови ,единия е на 6 г другия на 2 ,за тези години първия е бил в сервиз веднъж за предни дискове ,гори средно 5 л на сто дизел ,2.2 на 177 коня ,лови 240 км спокойно и безшумно ,перфектна кола ,зимата на вън пали безотказно на минус 28 градуса ,за разлика от всичките ми съседи с нови беемвета и мерцедеси ,които не запалиха ,те това е разликата .

  36. 36 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#6] от "BulgAryan":

    Тази специфична решетка я видях за първи път у нисан - мисля 350Z - години преди Ауди.

  37. 37 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5760 Неутрално

    Като я гледам и се прозявам. Скука.

  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#34] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Не, дизелът няма, но пак има разлики понякога. Например, така-нареченият тук "clean diesel" го нямаше до съвсем скоро, мисля 2008-ма. Иначе дизеловите коли не са много популярни - случайният класически Мерцедес от 70-те или 80-те, иначе новите дизелови коли са по-скъпи и се предлагат предимно от ФВ, както и на още по-скъпи модели на БМВ и Мерцедес (може да има някой друг, но това са онсовните, най-масовите са на ФВ). И дори за дизелите във видеото виждаш, че пак липсват най-икономичните агрегати, а blue motion го няма изобщо. Така правилото пак е същото - консумирай повече.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 496 Неутрално

    [quote#30:"deutschwagen"]Този, с ойто аз съм запознат е 2.5 5-цилндорв с 175 к.с. на ФВ, който беше базовия на Голф 5 и 6, сега го използват за местната Джета 6 и местния Пасат.[/quote]
    170 конски сили е мотора, много върви и много гори...
    2.0 мотора на ФВ е 115 конски сили и е много много слаб, но икономи4ен...!

    [quote#30:"deutschwagen"](и наливаш базов бензин, който в Европа би попднал между 91 и 92)[/quote]

    Обикновен бензин поне в Канада е 89 октана, но със сигурност е по добър от А95 в БГ.

    Поздрави

  40. 40 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 496 Неутрално

    [quote#28:"kokora"]Щатите тая кола(Корола) винаги е вървяла за около $15 000-16 000[/quote]
    Къде тази цена, хаиде да видим линк!! Цена без такси без подготовка....!
    Корола с 4 гуми и 4 огледала и минимум екипировка е минимум 20 000-22000!

  41. 41 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#24] от "deutschwagen":

    Хм, нищо общо!
    Някъде бях чел че според някой от дизайнерите на ауди първата сингълфрейм решетка е на концепта Нуволари от 2003-та.

  42. 42 Профил на kokora
    kokora
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#31] от "deutschwagen":

    Да,прав си за тировете За тромавост обаче и дума не може да става,а точно обратното.Пъргава е и то как.Реално аз където живея,базов модел съм го купувал за дооооста под #15 000...Говоря за крайна цена...Не разбирам защо казваш - "...Като сложиш задължителните екстри цената доста се надува..." С допълнителните екстри,които не са "задължителни"...мъжду другото,ми искаха още $1500 отгоре.Така че "реално" може да се намери и за по малко 15-16 К. Не мога да не отбележа,че наистина,къде живее човек е от значение.Има скъпи щати,има и евтини.Корейски автомобил от същия клас,Елантра например изобщо не може да се доближи до королата.Дай да не говорим смешки.Корейците така драпат зад японците от години и копират ли копират...от който им падне.Помисли върху факта,че след 5-10 години королата ще струва повече от елантрата...Защо ли?

  43. 43 Профил на kokora
    kokora
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#40] от "ivailosavoff":

    "Корола с 4 гуми и 4 огледала и минимум екипировка е минимум 20 000-22000!"


    Абе,пич къде продават в света нова кола без гуми??? За какви 4 огледала говориш???В коя държава живееш???
    Линк не мога да си играя да ти търся,а и обикновено там дават MSRP,която е мнооого далеч от цената за която можеш да я купиш.


  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#39] от "ivailosavoff":

    Да, и в САЩ обикновеният е 89. Октановото число също е 89, но доколкото разбирам, в Европа има друг стандарт и този 89 кореспондира на бензин между 91 и 92 в Европа. Дали е по-добър от 95 в БГ не знам, май зависи от коя бензиностанция пълниш
    Колкото до 2.5 на ФВ, наистина харчи доста. Но ако го напълниш с вече редкия 91 (микс между 89 и 93), който поне допреди 3 години го имаше, колата ставаше много по-икономична. Но много зависи и как се кара. Спокойно върви на ниски обороти, но този мотор си е зарибяващ...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    До коментар [#42] от "kokora":

    Карай я със здраве. Не казвам, че е лоша кола. Даже според снимките горе са се постарали и за визията, поне в предницата.
    Иначе корейците доста дърпат последно време. Не копират само от япониците - и КИА, и Хюндай имат дизайнерски студия в Германия. И тази Корола горе не прилича много на Тойота, с изключение на задницата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Все си мислех, че вариаторната кутия е безстепенна, ма нейсе.
    Колчем се появи снимка на тойота и форумните "дизайнери" почват да слюноотделят, т.е. да плюят, като кучето на Павлов. Сори, смотаните японци за толкова години не са се сетили да назначат поне един български форумен дизайнер, който да ги открехне що е дизайн и какви точно пластмаси трябва да сложат. Или, както казва мъдрият български потребител на коли 2-ра - 3-та ръка, "Не е ли немско, не ми го фали!".





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK