[quote#1:"Stardust"]По-хубава е от предишната, нищо че прилича на Хонда Цвик. Отзад пък ми докарва на едно Субару, ама пък то нали си е тяхна марка. [/quote]
Тойота се учи от най-добите
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
Седан версията на Аурис, сглобявана в Турция, е основно за Източна Европа.
Апропо, не е ясно какво й е световното на премиера като на тази кола има видео в Ютюб от началото на юни...
Иначе по самата кола - все още далеч от най- добрите в класа Голф и Фокус. За заядливците - и защото окачването отзад е зависимо, а двигателите - от миналия век, за разлика от еталоните.
Събуждам се и не мога да разбера как 'Тойота Корола направи световният си дебют в София'. Да не би България да е станала световно значим пазар за една нощ?
[quote#9:"ial"]Седан версията на Аурис, сглобявана в Турция, е основно за Източна Европа.
Иначе по самата кола - все още далеч от най- добрите в класа Голф и Фокус[/quote]
Френд, направи усилия да станеш европеец, т.е. да уважаваш труда на другите. Моделите Корола, Аурис, Ярис и Авенсис са модели за Европа, произвеждат се и се продават в Европа. Ако смяташ, че е далеч от най-успешните модели от този клас, обясни кое им е лошото? Окачване, мотори, купе, дизайн?Направи едно нормално сравнение, но не по примера на Ауто Билд, те са ми малко странни. Тойота е една от най-продаваните марки в света, не бих се учудил, ако е по-продавана от ФВ. Да не говорим, че Корола е сравнима с Джета, а не с Голф. Просто някои стават банални с вманячването по някои германски марки. Днес четох за Голф с адаптивни амортисьори и ми сана смешно - ако ще съм любител на подобни екстри със сигурност нямаше да се заглеждам в Голф.
Всъщност ти купувал ли си нова кола?
"С този факт софийското изложение доказа, че не случайно е в календара на Световната организация на автомобилните конструктори (OICA), заедно с всички престижни салони в света."
Пак сами да се похвалим колко сме велики! Готови са да започнат серийното производство и продажбите и я показват на първия автосалон, който следва. Няма да чакат няколко месеца да дойде време за някой по-реномиран, и едва тогава да започнат производство!
Аз точно за това загатнах, мисля.
Двигателите на VW & Ford са рафинирани, малки, мощни и икономични - с малък обем, турбокомпресор, директно връскване, деактивация на цилиндри (VW) и прочие.
Неслучайно 1.0 ЕкоБууст на Форд втора година е Най- добър двигател.
Окачване - задното на Фокус, както и на по- високите версии на Голф е независимо. Което значи стабилност, комфорт и удоволствие от управлението. Гредата, с която работят масово другите производители е по- евтина за производство, респективно по- посредствена като технология за водача.
За дизайн нищо не споменавам - въпрос на вкус е. За интериора - японски автомобил и хубав интерирор са оксиморон - лично мнение.
Та точно на тестовете на професионалисти от типа на Аутокар и Аутобил, Тойота като цяло е доста назад - колите са нелоши, но само толкова.
Тойота правят добри, скучновати и неблестящи в нито едно отношение автомобили и тази тактика им носи позитиви. Трябва да се отбележи и смелостта им с хибридните технологии.
Тази Корола е основно за Източна Европа (и Русия), на запад седани в този клас много не се продават.
Апропо, неслучайно в Европа Тойота не е много успешен производител с пазарен дял около 4%.
Надявам се, че бях този път по- изчерпателен и аргументиран.
имаше една бьлгарска реклама на една бьлгарска фирма от преди реформите от 1989
ние не продаваме стоки ние задоволиаваме нужди
колите само се продават без да решават проблема на хората без коли
Учат се на какво, да слагат зависимо окачване, пластмаса по таблото, барабани отзад и мотори от пантивека ли??? Тойота е надеждна, обикновена кола, която върши работа и толкова!
тойотите в бг са доста надценени според мен. са в момента съм в близкия изток - тук са много по-евтини и общо взето всеки продавач в магазин може да си купи нова корола. то, даже королите са рядкост - карат се предимно камрита и ленд крузери. иначе за здравина са здрави - няма спор. тука едно ново камри е колкото излиза втора ръка в бг. друг е въпроса, че в бг работиме почти безплатно, та и наполовина по-евтини да са, пак ще са ни скъпи...
[quote#28:"ivailosavoff"]Тойота е надеждна, обикновена кола, която върши работа и толкова![/quote]
А ти какво очакваш от една кола? Да лети в космоса ли?! Говорим(пишем) за коли, а не за атрибути за фукня! Ако искаш кола за фукня с която да се перчиш, купи си Бентли, Мазерати, Ферари, Ролс ройс и т.н. Предполагам, на основание на твоя коментар, че караш таралясник на над 10 години и по-добро не можеш да си купиш, но на основание впечатленията ти от таратайките които си карал, даваш мнение за нови автомобили.
[quote#22:"ial"]Тойота правят добри, скучновати и неблестящи в нито едно отношение автомобили и тази тактика им носи позитиви. [/quote]
Така е, тази скучноватост им носи позитиви - колите им се продават. Най-вече на клиенти семейни, или малко по-възрастни, които държат да имат сигурен и здрав автомобил, за да се придвижват от т. А до т. Б. А в това, че Корола е предназначена за Източна Европа и Русия - какво лошо има? Хората са направили маркетинг, и са установили, че в тези страни се търсят по-малки седани.
Френд, просто бих искал и ние българите да можем да уважаваме труда и постигнатото от другите. А това дали харесваш лично ти, е твоя работа. Можеш да изброиш някои слаби места, в това няма нищо лошо. Никой не те бие и влачи да купуваш Корола - това е въпрос на избор. Но всички и всичко критикуваме - стига, и да се видим, че на баламите вода носим, и караме коли най-вече втора ръка.
Тази не съм я виждал на живо, но старата беше много пластмасова отвътре. Избора на двигател също беше много ограничен. Тази изглежда по-обещаващо откъм интериор, но е същата трагедия при двигателите.
Хайде Тойота, направете най-накрая един добър икономичен и надежден дизел (115 + кс, 300+ нм и разход <=5л / 100) и го сложете на тази Корола!
Преди 2 години като си търсих автомобил точно заради тези 2 неща не си купих Тойота Корола. Просто не всеки гледа само ниската цена.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Moonshine
Рейтинг: 728 НеутралноПо-хубава е от предишната, нищо че прилича на Хонда Цвик. Отзад пък ми докарва на едно Субару, ама пък то нали си е тяхна марка.
madagaskar
Рейтинг: 873 ВеселоИзглежда мноооо`о добре!
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повечеvlado1978
Рейтинг: 477 НеутралноДалеч по-добре от модела с "пчелната пита" отпред.
100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 996 Весело[quote#1:"Stardust"]По-хубава е от предишната, нищо че прилича на Хонда Цвик. Отзад пък ми докарва на едно Субару, ама пък то нали си е тяхна марка. [/quote]
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!Тойота се учи от най-добите
kwadrat
Рейтинг: 367 Неутралносн. 6 - текста
"Производството на новата "Тойота Корола" започна в Турция"
Нужно ли е да коментирам повече?
Nikolay Cankoff
Рейтинг: 418 НеутралноХубавото не е лошо!
dragozow
Рейтинг: 726 НеутралноНаистина Хонда Сивик.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.irons
Рейтинг: 614 НеутралноОтзад изглежда много добре
ial
Рейтинг: 448 НеутралноСедан версията на Аурис, сглобявана в Турция, е основно за Източна Европа.
Апропо, не е ясно какво й е световното на премиера като на тази кола има видео в Ютюб от началото на юни...
Иначе по самата кола - все още далеч от най- добрите в класа Голф и Фокус. За заядливците - и защото окачването отзад е зависимо, а двигателите - от миналия век, за разлика от еталоните.
aglar
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#5] от "kwadrat":
Ами всъщност, нужно е - произвежданите в Турция Тойоти успешно конкурират по надеждност тези, произведени във Великобритания.
Pow
Рейтинг: 700 НеутралноИСКАМ! Имах преди японска колола, наложи се да я продам... Една от големите грешки, които съм правил.
Give a man a mask and he’ll tell you the truthkwadrat
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#10] от "aglar":
С две думи викаш - същите кенефи са.
Когато си вземаш Тойота, искаш да е Made In Japan а не в Турция или Замбия
Веселин Николов
Рейтинг: 470 НеутралноПрилична е. Не че съм очаквал от Тойота някакъв шедьовър, който да ме възпламени, но колата действително изглежда добре.
Euronymous
Рейтинг: 829 НеутралноКласика - корола
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
speedom8
Рейтинг: 8 НеутралноСъбуждам се и не мога да разбера как 'Тойота Корола направи световният си дебют в София'. Да не би България да е станала световно значим пазар за една нощ?
shumkar
Рейтинг: 777 Неутрално[quote#9:"ial"]Седан версията на Аурис, сглобявана в Турция, е основно за Източна Европа.
Иначе по самата кола - все още далеч от най- добрите в класа Голф и Фокус[/quote]
Френд, направи усилия да станеш европеец, т.е. да уважаваш труда на другите. Моделите Корола, Аурис, Ярис и Авенсис са модели за Европа, произвеждат се и се продават в Европа. Ако смяташ, че е далеч от най-успешните модели от този клас, обясни кое им е лошото? Окачване, мотори, купе, дизайн?Направи едно нормално сравнение, но не по примера на Ауто Билд, те са ми малко странни. Тойота е една от най-продаваните марки в света, не бих се учудил, ако е по-продавана от ФВ. Да не говорим, че Корола е сравнима с Джета, а не с Голф. Просто някои стават банални с вманячването по някои германски марки. Днес четох за Голф с адаптивни амортисьори и ми сана смешно - ако ще съм любител на подобни екстри със сигурност нямаше да се заглеждам в Голф.
Всъщност ти купувал ли си нова кола?
Россприматрезил
Рейтинг: 571 Неутрално"С този факт софийското изложение доказа, че не случайно е в календара на Световната организация на автомобилните конструктори (OICA), заедно с всички престижни салони в света."
WWW . ДЕНьГИ .ru.netПак сами да се похвалим колко сме велики! Готови са да започнат серийното производство и продажбите и я показват на първия автосалон, който следва. Няма да чакат няколко месеца да дойде време за някой по-реномиран, и едва тогава да започнат производство!
Иво
Рейтинг: 4330 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Stardust":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Всъщност Тойота притежава само 17 % от акциите на Субару....
Россприматрезил
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#4:"spas27"]Тойота се учи от най-добите [/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netНай-добрите се учат от Тойота.
Волният Ибрик
Рейтинг: 418 НеутралноБезлична... не знам накое ми прилича повече на Дачия или VW отпред..
Димитър Димитров
Рейтинг: 1291 НеутралноНе знам за Королата, но в новия Аурис липсва пространство над главата, а предното стъкло е адски тясно.
ial
Рейтинг: 448 НеутралноДо коментар [#16] от "shumkar":
Аз точно за това загатнах, мисля.
Двигателите на VW & Ford са рафинирани, малки, мощни и икономични - с малък обем, турбокомпресор, директно връскване, деактивация на цилиндри (VW) и прочие.
Неслучайно 1.0 ЕкоБууст на Форд втора година е Най- добър двигател.
Окачване - задното на Фокус, както и на по- високите версии на Голф е независимо. Което значи стабилност, комфорт и удоволствие от управлението. Гредата, с която работят масово другите производители е по- евтина за производство, респективно по- посредствена като технология за водача.
За дизайн нищо не споменавам - въпрос на вкус е. За интериора - японски автомобил и хубав интерирор са оксиморон - лично мнение.
Та точно на тестовете на професионалисти от типа на Аутокар и Аутобил, Тойота като цяло е доста назад - колите са нелоши, но само толкова.
Тойота правят добри, скучновати и неблестящи в нито едно отношение автомобили и тази тактика им носи позитиви. Трябва да се отбележи и смелостта им с хибридните технологии.
Тази Корола е основно за Източна Европа (и Русия), на запад седани в този клас много не се продават.
Апропо, неслучайно в Европа Тойота не е много успешен производител с пазарен дял около 4%.
Надявам се, че бях този път по- изчерпателен и аргументиран.
georgisz
Рейтинг: 367 Неутралнонаправи световниЯ си дебют в София, Дневник
dearblue
Рейтинг: 514 Неутралноимаше една бьлгарска реклама на една бьлгарска фирма от преди реформите от 1989
ние не продаваме стоки ние задоволиаваме нужди
колите само се продават без да решават проблема на хората без коли
TAC
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#5] от "kwadrat":
rock n' roll is king!"..в завод ,многократно награждаван за качество"
TAC
Рейтинг: 701 ВеселоДо коментар [#6] от "cankoff":
rock n' roll is king!Напълни ми душата с това гениално умозаключение
SSS
Рейтинг: 799 НеутралноДо коментар [#12] от "kwadrat":
То пък тия в Германия само от германци са правени. На линията са 1 германец на двама турци.
ivailosavoff
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#19] от "a...":
Учат се на какво, да слагат зависимо окачване, пластмаса по таблото, барабани отзад и мотори от пантивека ли??? Тойота е надеждна, обикновена кола, която върши работа и толкова!
невеж
Рейтинг: 458 Неутралнотойотите в бг са доста надценени според мен. са в момента съм в близкия изток - тук са много по-евтини и общо взето всеки продавач в магазин може да си купи нова корола. то, даже королите са рядкост - карат се предимно камрита и ленд крузери. иначе за здравина са здрави - няма спор. тука едно ново камри е колкото излиза втора ръка в бг. друг е въпроса, че в бг работиме почти безплатно, та и наполовина по-евтини да са, пак ще са ни скъпи...
Россприматрезил
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#28:"ivailosavoff"]Тойота е надеждна, обикновена кола, която върши работа и толкова![/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netА ти какво очакваш от една кола? Да лети в космоса ли?! Говорим(пишем) за коли, а не за атрибути за фукня! Ако искаш кола за фукня с която да се перчиш, купи си Бентли, Мазерати, Ферари, Ролс ройс и т.н. Предполагам, на основание на твоя коментар, че караш таралясник на над 10 години и по-добро не можеш да си купиш, но на основание впечатленията ти от таратайките които си карал, даваш мнение за нови автомобили.
shumkar
Рейтинг: 777 Неутрално[quote#22:"ial"]Тойота правят добри, скучновати и неблестящи в нито едно отношение автомобили и тази тактика им носи позитиви. [/quote]
Така е, тази скучноватост им носи позитиви - колите им се продават. Най-вече на клиенти семейни, или малко по-възрастни, които държат да имат сигурен и здрав автомобил, за да се придвижват от т. А до т. Б. А в това, че Корола е предназначена за Източна Европа и Русия - какво лошо има? Хората са направили маркетинг, и са установили, че в тези страни се търсят по-малки седани.
Френд, просто бих искал и ние българите да можем да уважаваме труда и постигнатото от другите. А това дали харесваш лично ти, е твоя работа. Можеш да изброиш някои слаби места, в това няма нищо лошо. Никой не те бие и влачи да купуваш Корола - това е въпрос на избор. Но всички и всичко критикуваме - стига, и да се видим, че на баламите вода носим, и караме коли най-вече втора ръка.
стафилокок
Рейтинг: 507 НеутралноНаистина прилича на Хонда (коментарите ги прочетох после).
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Biker
Рейтинг: 405 НеутралноТази не съм я виждал на живо, но старата беше много пластмасова отвътре. Избора на двигател също беше много ограничен. Тази изглежда по-обещаващо откъм интериор, но е същата трагедия при двигателите.
Хайде Тойота, направете най-накрая един добър икономичен и надежден дизел (115 + кс, 300+ нм и разход <=5л / 100) и го сложете на тази Корола!
Преди 2 години като си търсих автомобил точно заради тези 2 неща не си купих Тойота Корола. Просто не всеки гледа само ниската цена.