Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 783 Неутрално

    По-хубава е от предишната, нищо че прилича на Хонда Цвик. Отзад пък ми докарва на едно Субару, ама пък то нали си е тяхна марка.

  2. 2 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 958 Весело

    Изглежда мноооо`о добре!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  3. 3 Профил на vlado1978
    vlado1978
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Далеч по-добре от модела с "пчелната пита" отпред.

  4. 4 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1091 Весело

    [quote#1:"Stardust"]По-хубава е от предишната, нищо че прилича на Хонда Цвик. Отзад пък ми докарва на едно Субару, ама пък то нали си е тяхна марка. [/quote]

    Тойота се учи от най-добите

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  5. 5 Профил на kwadrat
    kwadrat
    Рейтинг: 402 Неутрално

    сн. 6 - текста
    "Производството на новата "Тойота Корола" започна в Турция"

    Нужно ли е да коментирам повече?

  6. 6 Профил на Nikolay Cankoff
    Nikolay Cankoff
    Рейтинг: 458 Неутрално
  7. 7 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Наистина Хонда Сивик.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  8. 8 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Отзад изглежда много добре

  9. 9 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Седан версията на Аурис, сглобявана в Турция, е основно за Източна Европа.
    Апропо, не е ясно какво й е световното на премиера като на тази кола има видео в Ютюб от началото на юни...

    Иначе по самата кола - все още далеч от най- добрите в класа Голф и Фокус. За заядливците - и защото окачването отзад е зависимо, а двигателите - от миналия век, за разлика от еталоните.

  10. 10 Профил на aglar
    aglar
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#5] от "kwadrat":

    Ами всъщност, нужно е - произвежданите в Турция Тойоти успешно конкурират по надеждност тези, произведени във Великобритания.

  11. 11 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 785 Неутрално

    ИСКАМ! Имах преди японска колола, наложи се да я продам... Една от големите грешки, които съм правил.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  12. 12 Профил на kwadrat
    kwadrat
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#10] от "aglar":

    С две думи викаш - същите кенефи са.
    Когато си вземаш Тойота, искаш да е Made In Japan а не в Турция или Замбия

  13. 13 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Прилична е. Не че съм очаквал от Тойота някакъв шедьовър, който да ме възпламени, но колата действително изглежда добре.

  14. 14 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Класика - корола

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  15. 15 Профил на speedom8
    speedom8
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Събуждам се и не мога да разбера как 'Тойота Корола направи световният си дебют в София'. Да не би България да е станала световно значим пазар за една нощ?

  16. 16 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 837 Неутрално

    [quote#9:"ial"]Седан версията на Аурис, сглобявана в Турция, е основно за Източна Европа.
    Иначе по самата кола - все още далеч от най- добрите в класа Голф и Фокус[/quote]
    Френд, направи усилия да станеш европеец, т.е. да уважаваш труда на другите. Моделите Корола, Аурис, Ярис и Авенсис са модели за Европа, произвеждат се и се продават в Европа. Ако смяташ, че е далеч от най-успешните модели от този клас, обясни кое им е лошото? Окачване, мотори, купе, дизайн?Направи едно нормално сравнение, но не по примера на Ауто Билд, те са ми малко странни. Тойота е една от най-продаваните марки в света, не бих се учудил, ако е по-продавана от ФВ. Да не говорим, че Корола е сравнима с Джета, а не с Голф. Просто някои стават банални с вманячването по някои германски марки. Днес четох за Голф с адаптивни амортисьори и ми сана смешно - ако ще съм любител на подобни екстри със сигурност нямаше да се заглеждам в Голф.
    Всъщност ти купувал ли си нова кола?

  17. 17 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    "С този факт софийското изложение доказа, че не случайно е в календара на Световната организация на автомобилните конструктори (OICA), заедно с всички престижни салони в света."

    Пак сами да се похвалим колко сме велики! Готови са да започнат серийното производство и продажбите и я показват на първия автосалон, който следва. Няма да чакат няколко месеца да дойде време за някой по-реномиран, и едва тогава да започнат производство!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  18. 18 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4455 Любопитно

    До коментар [#1] от "Stardust":

    Всъщност Тойота притежава само 17 % от акциите на Субару....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  19. 19 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    [quote#4:"spas27"]Тойота се учи от най-добите [/quote]

    Най-добрите се учат от Тойота.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  20. 20 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Безлична... не знам накое ми прилича повече на Дачия или VW отпред..

  21. 21 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Не знам за Королата, но в новия Аурис липсва пространство над главата, а предното стъкло е адски тясно.

  22. 22 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 493 Неутрално

    До коментар [#16] от "shumkar":

    Аз точно за това загатнах, мисля.
    Двигателите на VW & Ford са рафинирани, малки, мощни и икономични - с малък обем, турбокомпресор, директно връскване, деактивация на цилиндри (VW) и прочие.
    Неслучайно 1.0 ЕкоБууст на Форд втора година е Най- добър двигател.
    Окачване - задното на Фокус, както и на по- високите версии на Голф е независимо. Което значи стабилност, комфорт и удоволствие от управлението. Гредата, с която работят масово другите производители е по- евтина за производство, респективно по- посредствена като технология за водача.

    За дизайн нищо не споменавам - въпрос на вкус е. За интериора - японски автомобил и хубав интерирор са оксиморон - лично мнение.

    Та точно на тестовете на професионалисти от типа на Аутокар и Аутобил, Тойота като цяло е доста назад - колите са нелоши, но само толкова.
    Тойота правят добри, скучновати и неблестящи в нито едно отношение автомобили и тази тактика им носи позитиви. Трябва да се отбележи и смелостта им с хибридните технологии.

    Тази Корола е основно за Източна Европа (и Русия), на запад седани в този клас много не се продават.
    Апропо, неслучайно в Европа Тойота не е много успешен производител с пазарен дял около 4%.


    Надявам се, че бях този път по- изчерпателен и аргументиран.

  23. 23 Профил на georgisz
    georgisz
    Рейтинг: 402 Неутрално

    направи световниЯ си дебют в София, Дневник

  24. 24 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    имаше една бьлгарска реклама на една бьлгарска фирма от преди реформите от 1989
    ние не продаваме стоки ние задоволиаваме нужди
    колите само се продават без да решават проблема на хората без коли

  25. 25 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#5] от "kwadrat":

    "..в завод ,многократно награждаван за качество"

    rock n' roll is king!
  26. 26 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 761 Весело

    До коментар [#6] от "cankoff":

    Напълни ми душата с това гениално умозаключение

    rock n' roll is king!
  27. 27 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#12] от "kwadrat":

    То пък тия в Германия само от германци са правени. На линията са 1 германец на двама турци.

  28. 28 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#19] от "a...":

    Учат се на какво, да слагат зависимо окачване, пластмаса по таблото, барабани отзад и мотори от пантивека ли??? Тойота е надеждна, обикновена кола, която върши работа и толкова!

  29. 29 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 498 Неутрално

    тойотите в бг са доста надценени според мен. са в момента съм в близкия изток - тук са много по-евтини и общо взето всеки продавач в магазин може да си купи нова корола. то, даже королите са рядкост - карат се предимно камрита и ленд крузери. иначе за здравина са здрави - няма спор. тука едно ново камри е колкото излиза втора ръка в бг. друг е въпроса, че в бг работиме почти безплатно, та и наполовина по-евтини да са, пак ще са ни скъпи...

  30. 30 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 626 Неутрално

    [quote#28:"ivailosavoff"]Тойота е надеждна, обикновена кола, която върши работа и толкова![/quote]

    А ти какво очакваш от една кола? Да лети в космоса ли?! Говорим(пишем) за коли, а не за атрибути за фукня! Ако искаш кола за фукня с която да се перчиш, купи си Бентли, Мазерати, Ферари, Ролс ройс и т.н. Предполагам, на основание на твоя коментар, че караш таралясник на над 10 години и по-добро не можеш да си купиш, но на основание впечатленията ти от таратайките които си карал, даваш мнение за нови автомобили.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  31. 31 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 837 Неутрално

    [quote#22:"ial"]Тойота правят добри, скучновати и неблестящи в нито едно отношение автомобили и тази тактика им носи позитиви. [/quote]
    Така е, тази скучноватост им носи позитиви - колите им се продават. Най-вече на клиенти семейни, или малко по-възрастни, които държат да имат сигурен и здрав автомобил, за да се придвижват от т. А до т. Б. А в това, че Корола е предназначена за Източна Европа и Русия - какво лошо има? Хората са направили маркетинг, и са установили, че в тези страни се търсят по-малки седани.
    Френд, просто бих искал и ние българите да можем да уважаваме труда и постигнатото от другите. А това дали харесваш лично ти, е твоя работа. Можеш да изброиш някои слаби места, в това няма нищо лошо. Никой не те бие и влачи да купуваш Корола - това е въпрос на избор. Но всички и всичко критикуваме - стига, и да се видим, че на баламите вода носим, и караме коли най-вече втора ръка.

  32. 32 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 557 Неутрално

    Наистина прилича на Хонда (коментарите ги прочетох после).

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  33. 33 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Тази не съм я виждал на живо, но старата беше много пластмасова отвътре. Избора на двигател също беше много ограничен. Тази изглежда по-обещаващо откъм интериор, но е същата трагедия при двигателите.

    Хайде Тойота, направете най-накрая един добър икономичен и надежден дизел (115 + кс, 300+ нм и разход <=5л / 100) и го сложете на тази Корола!

    Преди 2 години като си търсих автомобил точно заради тези 2 неща не си купих Тойота Корола. Просто не всеки гледа само ниската цена.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.