Новият "Ситроен Гранд С4 Пикасо" задава стандартите при минивановете

 



Новият "Ситроен Гранд С4 Пикасо" идва с амбициите да задава стандартите в сегмента на минивановете по отношение на икономичността, системите за сигурност, пространството за пътници и багаж и разходът на гориво, се казва в първата официална пресинформация за модела. Колата използва нова платформа, която е позволила при запазени дължина спрямо предходния модел (4.59 метра), междуосието да бъде увеличена до 2.84 м.(рекордно за сегмента). В същото време теглото е намалена със 100 килограма.


В резултат багажният обем е нараснал със 69 литра, до 700 при използване на пет от седалките, пасажерите има и рекордно голяма пространство в областта на коленете. При сгъване на всички седалки отзад се получава равен под с дължина 2.75 метра. Новият "Ситроен Гранд С4 Пикасо" е рекордьор и по отношение на остъклението – общо 5.70 кв. метра-


Моделът използва изцяло нови дизелови мотори с мощности 90, 115 и 150 к.с. като първите два ползват технологията микрохибрид. Най-екологичният агрегат в гамата отделя под 100 г/км въглероден диоксид. Моторът BlueHDi 150 използва системата Selective Catalytic Reduction, която намалява изхвърляните нива на азотен окис с 90%.




На разположение е нова шестстепенна роботизирана трансмисия, която работа на принципа на механичната, но е без педал на съединителя. От "Ситроен" са категорични, че новият "Гранд С4 Пикасо" има далеч по-добро пътно поведение, като е повишен и комфортът.


В салона се използват по-висококачествени материали, като се появява ново суперлуксозно ниво Lounge Pack. В купето са на разположение два реагиращи на допир екрана. Седем инчовият се използва за настройки на климатичната инсталация, навигацията и аудиосистемата. На допълнителния 12 инчов може да се визуализира допълнителна информация.


Сред асистиращите системи в новия "Ситрон Гранд С4 Пикасо" правят впечатление адаптивният круизконтрол, системата за предупреждения за автомобил в мъртвия ъгъл на огледалата, асистентът да поддържане на избраната лента на движение, система за предпазване от сблъсък при движение с ниска скорост и интелигентен тракшън контрол. Моделът е единственият в сегмента, който предлага система от камери, даваща 360 градусов поглед на зоната около автомобила. Не липсва и система за автоматично паркиране – успоредно и перпендикулярно.

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    Особени са стандартите за качество на Ситроените.
    А още по-особени са стандартите за качество на Специализирания сервиз на Ситроен в БГ....
    Живи и здрави!

  2. 2 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Дали колата е добра, времето ще покаже. Ситроен има върхова, а също и уникални провали.

    Дизайнът е определено небалансиран. Страхотна задница и ... нищо повече. Изключително спорна предница и странен профил. За композицията на прозорците не ми се говори. Така и не се разбира смисъла на двете припокриващи се лайстни. Ката цяло - еклектика.

  3. 3 Профил на калимантан
    калимантан
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Предницата е чисто недоразумение. Останалото е по-скоро безлично. Чакаме "фейслифта"

  4. 4 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1694 Любопитно

    Това което на мен ми се нрави са многото и ГОЛЕМИ прозорци, особено на задните редици. Твърде много съвременни возила приличат по-скоро на крепости, отколкото на превозни средства, които ни пренасят от т.А до т.В, при което можем да се наслаждаваме на гледките.
    3-ти ред седалки при дължина 4.6м - става само за много малки деца или за тъ6тата
    Двигателите са добри, ако и другото е качествено - осен предрасъдъци не виждам какво друго би спряло моделът да е успе6ен.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  5. 5 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Не е моята кола.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  6. 6 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1219 Любопитно

    Голямо, френско, пластмасово, за големи, френски семейства.
    След като минат 2-3 години и се разтропа и дечицата го намажат и износят добре, цената пада с 60% и залива бедните пазари и големите френски провинциални семейства.
    Предницата е смела, де.
    И все пак, макар и пластмасово (возил съм се на по-стари Пикаса, но това надали променя нещо), е най-доброто, което Франция може да предложи в автомобилостроенето.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  7. 7 Профил на pacopsc
    pacopsc
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Ситроен, никога не е задавал стандартите при вановете, виж Рено е друга бира.

  8. 8 Профил на buzanka
    buzanka
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Имах С3 и бях страшно доволна. Малка, удобна почти без проблеми. Интересно е тази да се пробва. Харесва ми предната част определено.

    Обичам да слушам само себе си
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#6] от "Dr. G.":

    В сравнение с Рено Еспейс, този ситроен изглежда като студентска разработка. Няма как това да е най-качественото от Франция. Стандартите при вановете още от начало ги създават Рено.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на deathwalker
    deathwalker
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Остава само да обадят прилична цена.....

    Beyond the horizon....
  11. 11 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#9] от "Тони!":

    Качи се на Мазда 5 или Орландо... сега има и един фиат наскоро го пуснаха за една и съща цена ситроена/реното просто няма как да се класира.

    Ако имаш излишни пари - Б классе или Р классе , БМВ 5 туринг не е за пренебрегване също

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  12. 12 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#10] от "deathwalker":

    За това което на снимката - поне 30К Евро.

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  13. 13 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    Прекрасен семеен автомобил, предлагащ глезотии от калибъра на немските премиум лимузини. Разбира се, комплексарите не го харесват.

    Gunter glieben glauchen globen
  14. 14 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Подвеждащо заглавие - все едно четеш жълт вестник:
    ...задава стандартите.... пък после се оказало, че Ситроен имали амбиция да задават...

  15. 15 Профил на deathwalker
    deathwalker
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#12] от "Capricornicus":

    Цената по принцип е толкова за ван наблъскан с екстри. Въпросът е дали няма да си кажат от Ситроен нещо от рода на "правим рволюция сред вановете да да им сложим 10К евро отгоре"

    Beyond the horizon....
  16. 16 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1368 Неутрално
  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#11] от "Capricornicus":

    Б класата не е в тоя сегмент, при все, че лично за мен е прекрасна кола. Но не е ван. Р класата е нещо феноменално, но е катастрофа от маркетингова гледна точка. В маздата съм се возил, и твърдя, че не може да стъпи на малкия пръст на Еспейса, но все пак зависи какво търсиш в една кола. Рено са родителите на тоя клас и са недостижими според мен..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#10] от "deathwalker":

    В момента "старият" е на примоция с цени между 38 000 и 44 000 лв....,

  19. 19 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 551 Весело

    На мен пък автомобила ми харесва. Перфектна семейна кола. Единственото което не ми харесва е, че непрекъснато чета за проблеми със оторизирания сервиз. Щото тогава и най-добрата кола се превръща в някакъв малък ад.

  20. 20 Профил на borvil
    borvil
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#17] от "Тони!":

    Една кола първо трябва да се движи без дъ създава проблеми, и след това идват комфорт и външен вид. На мен лично красив автомобил, който се чупи редовно не ми трябва..... имам приятели със Ситроени и Рендета ванове.... добре возят (Ситроенът С4 Пикасо е и красив), но много често влизат в бокса.....

  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#20] от "borvil":

    Е, това с ремонтите първо е функция на майсторите, второ на късмет, и едва на трето място на производител. На Рено Еспейс проблемът му не е толкова чупливоста, колко нестандартните решения за разположение на различните агрегати, което ги прави трудни за отремонтиране.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#17] от "Тони!":

    ++++

    Ела да те повозя в моя МПВ и биричка да пийнем, когато кажеш това лято, таман ще се повозиш и в друго, не е хай клас, но на мен ми хареса най-много

    Дори вече съм субективен и то доста... друго си е южно-корейската кола

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  23. 23 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    До коментар [#1] от "ivanasenov":

    То пък оторизираните сервизи на останалите вносители все едно марсианци ги обслужват По всичките сервизи качеството е едно и също, майсторите са един дол дренки и в Мерцедес и в Фолксваген и Ситроен...
    Имал съм си работа в сервиз на WV е нема такъв тъп сервиз.
    Поне в Ситроен цените са по нормални.
    А иначе ванът е хубав - поне на снимка.

  24. 24 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#23] от "SSS":
    70лв. за оглед на колата и после другите работи...

  25. 25 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#8] от "buzanka":
    Колко км. й навъртя....

  26. 26 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#13] от "Blood Red Skies":
    Когато нещо почне да му трака след 10 000 км.в сервиза ще ти кажат: що не си купи Мерцедес, това е Ситроен- нормално е да потраква...

  27. 27 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    [quote#17:"Тони!"]Рено са родителите на тоя клас и са недостижими според мен.. [/quote]
    +++++++++
    Радвам се, че някой знае този факт. Нов Еспейс отдавна не е имало, дано си заслужава чакането. Конкуренцията, както виждаме, не спи.

    Gunter glieben glauchen globen
  28. 28 Профил на ivanasenov
    ivanasenov
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#19] от "znayko84":

    Ами тогава какво й харесваш...

  29. 29 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#15] от "deathwalker":

    Дано да не кажат, че аз сериозно се бях умислил за едно ц4, ама точно цената ме накара да се откажа...

    Това за ремонтите, се решава много лесно с едно две оплаквания в централата на производителя, бързо дръпват ушите на локалните. Вече тествано и работи.

    Между другото, при покупка на ван, поне аз гледам и системите за активна и пасивна сигурност, както и двг... под 115кс ми се виждат малко особено ако не са от дизелови все пак говорим за коли от порядъка на 1.5 - 1.8 тона. Да не говорим, че ако вана се кара глвано в града разхода с по-малък двигател ще се окаже по-голям отколкото по-големия, независимо какво пише по спецификации.

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  30. 30 Профил на pacopsc
    pacopsc
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#27] от "Blood Red Skies":


    Наскоро четох че новия Espace на Рено ще е джип.

  31. 31 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Предницата е най-красивата част от колата която като цяло е много издържана откъм дизайна.

    And Freedom for all
  32. 32 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Таванът на това возило някак ми прати мисълта към филмите на Луи Дьо Финес
    ...бясно шофиращата монахиня...в кабриото...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  33. 33 Профил на frequentflyer
    frequentflyer
    Рейтинг: 461 Любопитно

    респект ако наистина с 90% е намалено изхвърлянето на азотен окис

  34. 34 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3933 Неутрално

    Предишния модел е много практична и функционална кола.
    На френските автомобили ми харесва това, че са много удобни и има място за всичко.
    Честно казано като превключва скоростите се усеща, но не е кой знае какво.

    Любовта ще спаси света!!!
  35. 35 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Типично за френските напоследък - футуристично и многообещаващо.., но... само на пръв поглед. Аз на изложението се захласнах по ДС5 хибрид.. за малко да капарирам.. после като попроучих - оказа се че лъжат с разхода над 70%... при обявен 3,4/100 в реалните тестове е по-скоро 5-6/100 .. повече от 15 годишния ми пасат (знам, че е клише но е факт)..
    Та.. бях готов да пренебрегна предубежденията си към френските автомобили.., но сега просто си ги затвърдих.

  36. 36 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Карам Сценик, но трябва да призная, че Пикасо е по-комфортна и по-глезеща кола, независимо модел от коя година съпоставим. Карах и Мазда 5 и единствения плюс е, че е доста стабилна на пътя, но иначе макар и относително нова, нещо даваше проблемчета.
    Ако говорим за задаване на стандарти то Рено са по-скоро пионерите, но според мен не задават стандартите. При минивановете стандартите ги задават Ситроен и Форд с S-max. За справка можете да видите пазара на коли втора ръка. Вижте, кои се продават най-много и от кои ванове предлагането е ограничено, а съответно и на по-висока цена за идентични модификации.

    generator
  37. 37 Профил на pacopsc
    pacopsc
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Първият миниван на базата на друг модел е на Рено - Сценик, първия ван е на Рено Еспас, е как да не задава стандарта?

  38. 38 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1673 Неутрално

    Прилича ми на автобус.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  39. 39 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#37] от "pacopsc":

    Това е по-скоро "създаване" на стандарта, а задаване се определя от лидерите в продуктовата категория, което се определя не само от продажбите, но и от имиджа на марката/компанията.
    Не Apple създаде смартфоните, защото имаше доста други преди тях, но е факт, че те зададоха стандарта за няколко години.

    generator
  40. 40 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 583 Неутрално
  41. 41 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Боклук с капацитет не повече от 100,000 км при нежно отношение към колата и сервизиране в оторизирани сервизи на по 35 еврака на час.
    Качествен боклук. От най-качествените.
    След капацитета му - заминава за източните пазари - България, Сърбия, Румъния, Албания и там се продава за нов внос. Като нов бе бати, кола чудо!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  42. 42 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 644 Неутрално

    [quote#36:"conTXT"]За справка можете да видите пазара на коли втора ръка.[/quote]
    Виж и кои поевтиняват най-бързо.

  43. 43 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    Не ви ли прави впечатление че французите правят много "джазови" коли които след няколко години изглеждат малко нелепо. Някой ако е виждал Рено Фуего напоследък ще разбере за какво говоря.

    California Über Alles
  44. 44 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#43] от "Pontif":
    Напоследък?
    Модел от трийсе и кусур години?

    „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”
  45. 45 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1445 Весело

    [quote#43:"Pontif"]Някой ако е виждал Рено Фуего напоследък ще разбере за какво говоря.[/quote]

    Тури Фуегото до един Пасат от същата година да видиш кое е нелепо........

    Знанието е сила, информацията - власт
  46. 46 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#35] от "p_s": Това се отнася за всички автомобилни марки. Даденият от производителят разход е винаги по-нисък от реалният. Аз лично се информирам от http://www.spritmonitor.de/. Досега единственният автомобил, който съм срещал да има по-нисък разход от този на прозводителя е Фиат Фриимонт с ръчни скорости.

  47. 47 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Точно този модел и марка е най-разумният избор да си похарчиш парите за нов автомобил. П.П. Впечатленията са ми от предишния модел.

    Too much цензура Баце.
  48. 48 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Пикасо е станал на вентилатор в гроба!

  49. 49 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Циганите във Франция са вече добре дошли - направиха им кола!

  50. 50 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Циганите са вече добре дошли във Франция - направиха им кола!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK