Фоторазказ: С новия всъдеход на "Грейт Уол" до Ловеч и назад

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (97)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Има ли автоматик за тоя джип?

    And Freedom for all
  2. 2 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 849 Весело

    кат се качите горе до водопада крушуна до ловече с тоя джиБ, тогава елате да се фукате.....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  3. 3 Профил на plf
    plf
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Дръвче, българо-китайско. Повече китайско.

  4. 4 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Добри са моделите, родно производство са!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    ДжиБ ли.... абе паркетник си е. Ама поне като за паркетник цената му е паркетна.

    Иначе като повечето съвременни "джипове" качването на средновисок бордюр е предизвикателство

  6. 6 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Много добре изглежда за китайски автомобил,а и това би трябвало да е градски кросоувър цените също са доста добри.Грейт уол се развиват доста бързо и разликата с предишните им модели и осезаема.Надяваме се,че ще решат след време да произвеждат и да продават у нас хибрида и електромобила който показаха наскоро на едно изложение в Китай.

  7. 7 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Само поздравления трябва да се отправят към производителя.
    Иска се смелост да си производител в България и то в силно конкурентният сегмент автомобилостроенето.
    Държавните и общински учреждения трябво дадат допълнтилене стимул на производителя като подменят автопарка с тези автомобили.
    Така хем ще се увеличава заетоста, хем БВП, и ще се мултиплица ефекта от бюджетните средства , стимулирайки местната икономика.
    Успех на производителя и ....късмет.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  8. 8 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#7] от "nuzzo":

    За Ореховски Грейт Уол Ховър!

    And Freedom for all
  9. 9 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 684 Весело

    [quote#4:"Курт Деликуртев 523"]

    Добри са моделите, родно производство са! [/quote]
    Ма верно ли?
    А думичката "асемблиране" да ви е известна?
    Имате ли представа, че всъщност става въпрос за една ЯКО полузаконна далавера между Г.Г. и китайските производители?
    "Великия" завод е едно хале, където и асемблирането се прави на ръка от млади дихатели, нахъсани, че произвеждат нещо
    И да-имаме 3 пикапа на Грейт "Греда" от една година-е, нЕма по-големи дръвета, а гаранционното обслужване-ЗАБРАВЕТЕ!!!
    Гришааа, Гришааа, освен далаверата с "произведено в БГ/еврочленка/, с тия каруци де си ръгнал бе, мутро непоръбена?

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  10. 10 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 323 Весело

    До коментар [#9] от "clutch":

    Абе не знам clutch ли си, пръч ли си, но в крайна сметка има ли заети българи в производството на тези автомобили- има! Какво тогава, а и не мисля, че са чак толкова зле машините, както ги изкарваш.
    Лек ден!

  11. 11 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Тя и Дачия била "дърво", но е една от малкото марки която има ръст в продажбите в Европа. Те нещата са тръгнали на там, че вече да няма кола 3, 4, 5 употреба. Купуваш нова или най много втора употреба, караш 2х гаранцията и предаваш за рециклиране.
    До там ще ни докарат.
    Обърнете внимание, че срока за експлоатация се скъси драстично и голяма заслуга за него имат самите производители. Наблъскаха автомобилите с пластмаса и електроника. А електрониката и т.н. компютри как се манипулират - не ми се говори.
    Пожелавам на хората "правещи" тези коли да имат прогрес и дълга работа. Доходна, разбира се.

    Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
  12. 12 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Точно с този модел тип "паркетен лъв" не вярвам да имат успех в България, българските гъзари не биха се возили на китайска кола, по-скоро биха си купили БМВ/Мерцедес на старо. Виж другите им модели, при задължително условие да са достатъчно здрави и издържливи, биха били чудесни служебни автомобили или таксита.

    Колкото до това, че са "дървета" и "греди", все пак това е сравнително нов производител, и не може да се мери с десетилетията опит на големите. Цените им са добри за качеството, което предлагат. Не знам обаче как стои въпроса с качеството и със сервиза, на няколко места вече виждам оплаквания.

  13. 13 Профил на fh11
    fh11
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#7:"nuzzo"]Само поздравления трябва да се отправят към производителя.
    Иска се смелост да си производител в България и то в силно конкурентният сегмент автомобилостроенето.[/quote]

    На теория е точно така, но на практика, в "завода" в с. Баховица не се произвежда нищо и едва ли ще се произвежда. Работници са двадесетина момчета, които основно метат и чистят пустите халета.

  14. 14 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#9] от "clutch":
    полузаконна далавера... глупости на търкалета...то щото заводите на Мазда в Европа не асемблират, или тези на VW в Чехия, или тези на Рено в Турция....
    Карал ли си автомобила, откъде са ти сведенията за некачествено гаранционно облсужване?
    Да не се окажеш поредното комплексирано хейтърче?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  15. 15 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Като гледам на една от снимките коловозите, в които сте я вкарали, не се учудвам, че е закачила. И без това повечето СУВ-ове ще имат същият проблем в такива участъци.
    А иначе смятам, че за парите си колата е прилична. Първоначално се изненадах приятно, че са вкарали дизел, зашото двигателите им бяха основният проблем до момента. И все пак прогресът тук очевидно не е значителен предвид сериозната турбодупка.
    Ако пък някой си мисли, че една Капитива например е по-добра се лъже. Да, там може да имаш автоматик и по-добър мотор, но като цяло е същият клас автомобил с евтини пластмаси. Както има пазар за Дачия, така съм сигурен, че и Грейт Уол ще намерят своите клиенти постепенно.

  16. 16 Профил на RED MAFIA
    RED MAFIA
    Рейтинг: 684 Весело

    Един от многото евтини китайски боклуци тип Орешарски.

    Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти
  17. 17 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#4] от "Курт Деликуртев 523":

    да, бе, производство.
    обзалагам се, че на тия модели пише:
    "Designed in sunny Shanghai.
    Assembled in Lovech"

    иначе само на мен ли изложените модели ми приличат на някакви хартиени апликации от фаровете на Мазда, решетките на Инфинити, предницата на Роувър, задницата на Лексус и т.н.

    РЕФОРМИ !
  18. 18 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Успех на Българското !

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  19. 19 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Единствено ме притеснява, че двигателя е китайска разработка....

    Грейт уол задължително трябва да изкарат и модел "баничарки" тогава ще ударят джакпота!

  20. 20 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Аз живея в чужбина, но редовно се прибирам лятото за месец два и зимата за месец. До сега тея коли на живо не съм ги виждал (с изключение на колата, която са я изложили на ъгъла на Витошка и Патриарха).
    Някакви данни за продажбите?

  21. 21 Профил на chr81
    chr81
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Срещат се тук там. Най-вече малкия модел Волекс и джипа Н5. Пикапът Стеед се среща по-рядко. Какви продажби, то в България за миналата година са продадени 9000 коли от всички марки и то част от тях се изнасят веднага, а не се регистрират тук.

  22. 22 Профил на lefty
    lefty
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Двигателят е лиценз на стария на Хюндай/КИА дизел. Който пък беше взет от ВМ Мотори. За тази цена - приличен СУВ.
    За непросветените китайския производител има 54 % ръст, най-висок от всички автомобилостроители по света. Аз лично бих отишъл на тест драйв, но е малко вероятно да го купя без автоматик.
    Дано имат продажби в Европа, която е тяхната цел. БАй Ганьо дали ще го купува или ще кара 4та ръка беемве (само на 120 000 км карано от жена), малко ги интересува китайците

  23. 23 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Украинци трябваше да сглобяват тролеи и автобуси край Габрово. Някой чувал ли е нещо повече по въпроса или за други инвестиции в този сектор?

  24. 24 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Ами за тези пари, човек ще си вземе приличен автомобил - напр. Авенсис започват от 34-5 хиляди лева и 5 г.гаранция. При цялата мизерия в БГ, българинът не обича да купува евтинджос неща, и а когато наистина имаш тези пари надали ще купиш китайска стока, без да са ясни сервизите и гарациите.
    Аз също искам да има родно производство на автомобили, но не в ръцете на ГГ и не китайско.
    Ама като нема риба и рака е риба

  25. 25 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Много добре изглежда.
    Браво.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  26. 26 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Ще минат още 2-3 поколения (разбирай поне 7-8 години) преди тези коли да могат да се конкурират ефективно с европейските (да се разшири гамата двигатели и да се подобрят като характеристики, автоматични скоростни кутии, да се развие сервизно обслужване и т.н.) За момента единственото им предимство е цената.

  27. 27 Профил на lefty
    lefty
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не сравнявай чушки с портокали. авенсис изобщо не е в класа Ховър 6.

  28. 28 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Според мен, Н6 е по-високо ниво от другите им модели. Като гледам, са се справили доста добре. Допада ми.

  29. 29 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#14] от "qwertqwert":

    Е кАжи ми сега, как да приема на сериозно мнението на човек под автомобилна новина, който твърди, че Мазда имали заводи в Европа. Имаха, но беше отдавна и самите заводи в Испания, дори не бяха техни, а на Форд. И познай, защо се изнесоха - защото за японците качеството на изработка е много важно.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  30. 30 Профил на neptun
    neptun
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#29] от "Whiskey Tango Foxtrot":
    Умник! Сега "асемблират" в Малайзия, сигурно за да е много по-качествено. Всеки гледа да пусне нещо по-ефтинко, останалото е реклама.

  31. 31 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1066 Любопитно

    Браво!
    Досегашните модели никак не впечатляваха, но тази кола вече изглежда много добре!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  32. 32 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1134 Любопитно

    А този SUV, покрива ли изисванията на ЕС?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  33. 33 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Истината е, че в Баховица сглобяват само най-малкия модел - Voleex, останалите модели са сглобени в Китай... Знам го от вътрешен човек.

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  34. 34 Профил на joan12
    joan12
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#9] от "clutch":

    много комлексарско исказване. Прав си пазара сам ще си каже думата така, че си спести прилагателните.

  35. 35 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Като за платена статия текстът до снимките е доста критичен.

    Трябва да се изчака година-две, да плъзнат повече "китайчета" по пътищата, да навъртят километраж и тогава по форумите ще може да се прочете добра ли е колата.

  36. 36 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Съвсем прави са колегите горе, че това "производство" е смехотворно. Когато престанете да се прехласвате по комуноидния бизнес на ниската добавена стойност, само тогава ще видите по-високи заплати в джобетата. Аман от патриотари-защитници на гето икономиката.

  37. 37 Профил на joan12
    joan12
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#36] от "vat69":

    Аман и от обратното. Може ли българия без традиции в производството на коли да прави мерцедес. дори да има ресурс финансов и да се намери инвеститор, кой ще купи колата, къде ще се продава. Би ли си купил турско ренде или датчия. Няко наивник, глупак е решил да парви коли в ловеч. Супер пазара сам ще си каже думата.

  38. 38 Профил на Дилбер Танас
    Дилбер Танас
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Успех! Дано това е крачката, която ни отдели да купуваме стари дараци и вместо да ги караме, да ремонтираме! Най-добрата кола и новата, нали?

  39. 39 Профил на tontod
    tontod
    Рейтинг: 1247 Весело

    До коментар [#38] от "Дилбер Танас":

    [quote#38:"Дилбер Танас"]Най-добрата кола и новата, нали? [/quote]

    Не, най-добрата кола е служебната. А още по-добре е, ако служебната кола е нова.

  40. 40 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    [quote#37:"joan12"]Аман и от обратното. Може ли българия без традиции в производството на коли да прави мерцедес. дори да има ресурс финансов и да се намери инвеститор, кой ще купи колата, къде ще се продава. Би ли си купил турско ренде или датчия. Няко наивник, глупак е решил да парви коли в ловеч. Супер пазара сам ще си каже думата.[/quote]

    Може и се прави, но никой не е казал, че трябва да се прави кола от А до Я. EPIQ и Johnson Controls в София правят сензори и софтуер за титаните в автомобилостроенето.

    Сега оставям на цъкачите на минуси, горди автомобилостроители сами да сметнат нетния ефект за БГ икономиката от продукта (висока добавена стойност) на ЕПИК и Джонсън, сравнен със заплатите, които момчето с гумения чук за набиване на седалки в китайския курник изкарва. Дерзайте, другари комсомолци.

  41. 41 Профил на joan12
    joan12
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#40] от "vat69":

    Хе хе дерзаем другарю. Тея от Донсън не са дошли заради високата добавена стойност на българския програмист, а щото е ефтино да си напазариш програмисти както и всякакъв друг персонал. Не забравяй, че от вкяко дърво програмист не става. Хубаво е една икономика да не е концентрирана само в един сектор. Всички не могат и не трябва да са програмисти, така като всички не трябва да идват само в София.

  42. 42 Профил на joan12
    joan12
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#40] от "vat69":

    Нали не си мислиш, че сме страна която е новатор във високо добавени отрасли?

  43. 43 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    [quote#38:"Дилбер Танас"]Успех! Дано това е крачката, която ни отдели да купуваме стари дараци и вместо да ги караме, да ремонтираме! Най-добрата кола и новата, нали?[/quote]

    Никога не бих си купил тоя китайски кенеф, вместо за същите пари да взема 3 годишен Touareg примерно. Портокали и ябълки...

  44. 44 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    [quote#42:"joan12"]Нали не си мислиш, че сме страна която е новатор във високо добавени отрасли?[/quote]

    Не сме, няма и да бъдеме никога с гришата ганчев икономически байрактар. С мутро-комуноидите толкова - гумено чукче, плам в очите и блъскай седалки в курника. За другото трябва образователна система, пазарна икономика и върховенство на закона. Дерзаете ли, дерзаете ли?...хахаха

  45. 45 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    [quote#26:"ugi"]преди тези коли да могат да се конкурират ефективно с европейските[/quote]

    Много по-вероятно е да цъфнат налъмите преди тези кошници да се конкурират с колите. Всяка кола е набор от технологии (включително роботизираната поточна линия), а тези се създават от западната цивилизация (Япония е вътре). Пазарът се движи само от иновации, а китайците са супер слаби по ред причини там. Тези коли ще останат само за вътрешна консумация на китайския и други неплатежоспособни пазари като българския.

  46. 46 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#40] от "vat69":


    [quote#40:"vat69"]Johnson Controls в София правят сензори и софтуер за титаните в автомобилостроенето[/quote]

    Да кодираш по спецификация е същото като да набиваш седалки - последна дупка на хранителната верига. Български продукт, доставен на "титаните в автомобилостроенето" (т.е. двете страни да са зависими една от друга) няма и няма да има.

  47. 47 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    [quote#46:"iazdakaja"]Да кодираш по спецификация е същото като да набиваш седалки[/quote]

    Aaaaaand you just won the internet!

  48. 48 Профил на logomat
    logomat
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#13:"fh11"]на практика, в "завода" в с. Баховица не се произвежда нищо и едва ли ще се произвежда. Работници са двадесетина момчета, които основно метат и чистят пустите халета. [/quote]
    И колите се сглобяват сами нощем, когато и пазачите заспят?

  49. 49 Профил на joan12
    joan12
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#44] от "vat69":

    тука си ужасно прав. За съжаление.

  50. 50 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#26:"ugi"]За момента единственото им предимство е цената.[/quote]
    Това е важно за БГ......

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  51. 51 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Ще припомня на коментиращите, първите касетофони японска изработка. Бяха гола вода. Не можеха да се сравняват с Телефункен и другите немски марки (вече ги забравих). ДА нсе говорим за първите японски коли - сбирток от крадени и подарени американски технологии. После японците се научиха, почнаха корейците да се учат. Първите касетофони на GoldStar (преименувано после на LG) се продаваха по пазарите, редом с марулите и репите, за по 20-на лв. Сега корейците вече се научиха. Колите им също бяха странни в началото, но вече са си супер-коли.
    Мисълта ми е, за да се научиш, трябва да почнеш отнякъде. Трябва да се обучат поколения работници и инженери. И стават нещата. Така ще е и с китайските коли. До 10-на години много от нас ще карат такива, няма лошо. Така се оказва натиск на останалите производители, да държат цените ниски и качеството високо. Сори за елементарните разсъждения, ама някои искат още първия модел, произведен в България, да се мери с Мерцедес. Сега се мерим с Дачия.

  52. 52 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Много, много сносно изглежда.... да не кажа направо супер! Не много отдавна гледах едно от предаванията на Топ Гиър, надълго и на широко обясняваха за израстването което са постигнали китайските производители. Твърдяха, че това е бъдещето....

  53. 53 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 571 Неутрално

    [quote#51:"Rael"]Ще припомня на коментиращите[/quote]
    ще припомня на по-старите един автор от 70-те - Артър Хейли. Та той имаше една книга озаглавена " Колела" в която се разказваше за крайслер , което не е толкова важно. Та вътре в книгата, Хейли през 70-те, като наште родни плювачи разказваше колко перфектни били немските коли, а японските, като тойота например нямали никакво бъдеще и били сглобявани с тел и канап.
    Някой да каже нещо за тойота сега?
    Просто се почва отнякъде и при настойчивост, амбиция и т.н. резултат не може да няма.

  54. 54 Профил на hunt
    hunt
    Рейтинг: 571 Неутрално

    И още нещо се сетих. преди 150-200 години французи ли бяха англичани ли, за да накарат гражданите си да не купуват немски стоки (щото били символ на некачествено нещо) искали да пише на тях мейд ин джърмани

  55. 55 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    На външен вид/дизайн изглежда много привлекателно. От критичната оценка на журналиста разбирам, че има доста "трески за дялане" относно дигател, скоростна кутия, фарове и т. н.
    Китайците напредват, може да са далеч от БМВ и Мерцедес, но може и да не са много далеч от Шевролет към днешна дата...

  56. 56 Профил на souler
    souler
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Добре си е жипката! Тия 143 кончета само ми малеят, но... карай.

    Само мъртвата риба следва течението.
  57. 57 Профил на Alice in Chains
    Alice in Chains
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Доста добре ми изглеждат. Трябва да се пробва!

  58. 58 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#39] от "tonitod":

    КОМУНОИДИТЕ най-добре го перефразираха, че най-добрата кола била ДЪРЖАВНАТА, хем с шофьор, хем бензин не плащаш.

    От тези времена е вицът, но сега отчетът ще е корпоративен, така може и един ден да се наложи неочаквано да се придвижиш с масов транспорт.

    А това преди беше изключение, колата се ползваше до пенсия, че и след нея...

  59. 59 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 515 Весело

    Приятно съм изненадан от негативната рецензия, няма нужда да се лъже за "качествата" на този модел на GreatWall само защото ще се сглобява в България. След 2-3 генерации може и да се приближат до базовите европейски стандарти за качество. Собствена разработка на двигател има логика само в главите на китайците, а за 6-те звезди по китайският NCAP хич не ми се коментира.

    #killwhitey
  60. 60 Профил на LEONBG
    LEONBG
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#9] от "clutch": А думичката СГЛОБЕНИ известна ли ВИ е.

    LEONBG
  61. 61 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3395 Неутрално

    Новите "жипки" са повече за келешлик, отколкото за офф. И качествата им така...

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  62. 62 Профил на Ab.Inferis
    Ab.Inferis
    Рейтинг: 740 Любопитно

    Изключително добре за България е, че има производство на автомобили. Не можем да се мерим изобщо със Словакия по количества на глава население, но началото е добро. Дано и други производители склонят да започнат такова в страната. Повечето големи фирми имат производства в Европа, но например Шеви , мисля няма такова. А дано се сетят за България покрай Нина Добрев мене ме интересува една малка подробност, обаче... Освен че се сглобяват в страната тези китайски возила, в България има ли производство на части за тях или 99% е внос?

    ...And Justice for All
  63. 63 Профил на Friedrich Nietzsche
    Friedrich Nietzsche
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#7] от "nuzzo":
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/06/12/2080412_zabaven_turg_prinudi_voennoto_ministerstvo_da/
    Пласмасите им миришат. Стелките,2. Газовата бутилка е от Турция- 2 употреба и стърчи под нивото на задния мост. Скоростната кутия е бавна, мудна, за волана съм съгласен с автора- лек и на високи скорости. Айде като се научат да правят коли да започнат да искат да ги продават. За сега не са алтернатива- ДАЧИЯ има модел с цена под тази на С10(спрян) а за кроуовърите казах вече.

  64. 64 Профил на Friedrich Nietzsche
    Friedrich Nietzsche
    Рейтинг: 458 Неутрално
  65. 65 Профил на THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#62] от "Ab.Inferis":

    Производство в случая няма, китайците сглобяват на дузина места по света по системата complete knock-down (CKD). Преди време имаше информация за отваряне на бояджийски цех в Баховица, а доколкото знам едиственото българско което със сигурност се влага са акумулаторите и маслата на Бобокови.

    #killwhitey
  66. 66 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    когато направи фирмен преход ловеч пекин от няколко джипа ще разбереме колко е джип

  67. 67 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Само с "браво" не става, някой трябва и да ги купува, а не виждам къде може да ги пласираме в региона

  68. 68 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 899 Весело

    До коментар [#67] от "mnodulgaregforma":

    Достатъчно е за сега да ги пласираме в България....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  69. 69 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1299 Весело

    [quote#24:"SSS"]При цялата мизерия в БГ, българинът не обича да купува евтинджос неща, и а когато наистина имаш тези пари надали ще купиш китайска стока, без да са ясни сервизите и гарациите[/quote]
    За българина знаем, той обича да си купи БМВ/Мерцедес на 200000 километра, обяснявайки, че то на тия километри таман се е разработила колата, после в компания от подобни гъзари да се жалва "баце, ако знаеш в Балканстар колко пари ми поискаха за една гумичка, е.ал съм им майката, така ще си я карам."

  70. 70 Профил на Боли Мауя
    Боли Мауя
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#69] от "Yotce":

    Хахахахааа!
    Абсолютно си прав!

  71. 71 Профил на sehnsucht
    sehnsucht
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Аз бих си закупил подобен автомобил, ако имах възможност. Много ми допада дизайна и също цената, надявам се да не е според качеството, само времето ще покаже.

  72. 72 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#68] от "boby1945":

    Тук сме бедни и съответно практични - не знам кой би дал 40000 за китайска кола, вместо 20000 за 8 годишна А8-ца.

  73. 73 Профил на Dwight Schrute
    Dwight Schrute
    Рейтинг: 464 Неутрално

    [quote#51:"Rael"] Трябва да се обучат поколения работници и инженери. И стават нещата.[/quote]

    Да бе, стават. На руснаците нещо хич не им се получават нещата за толкова години. Не ги карат ладичките по света и тва си е....

    Не става само с папканеее, трябва и акъл....и малко пазарна икономика (япония, корея), вместо олигархо-комунизъм (русия, китай).

  74. 74 Профил на valic
    valic
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#55:"vankata1"]Китайците напредват, може да са далеч от БМВ и Мерцедес, но може и да не са много далеч от Шевролет към днешна дата...[/quote]
    аз не исках да пиша за тези коли, тъй като нямам преки впечатления нито от цена, нито от качество, защото никога не съм управлявал автомобил от тази марка, но това мнение ме провокира

    ...знаеш ли ванката1, къде е Шевролет? Аз живея в страната на Шевролет.....много си далеч от истината. разгледай линка и коментирай.
    http://www.chevrolet.com/tools/help-choose-vehicles.html?seo=goo_|_GM+Chevy+Retention_|_GG-RTN-Chevrolet-SUV-BP-SN-BMM_|_Chevrolet+SUV_|_%2Bchevrolet%20suv

  75. 75 Профил на pbd
    pbd
    Рейтинг: 458 Неутрално

    На снимка 27 се вижда една прекрасна скъпа баничарка ,която няма да разлее бозата из дупките по родните пътища.

  76. 76 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Китайските каруци не могат да бъдат конкуренция на нито една нормална марка.
    Който иска да дава пари (пък не са и толкова евтини).
    гришун си направи далаверата и най вероятно няма вече нищо общо със завода.
    Лошото е че накраха държавните институции да се напълнят с този боклук, който в някои случаи (примерно на горските) не им върши никаква рабоота!

    ура и да живей!!!
  77. 77 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 899 Весело

    До коментар [#72] от "mnodulgaregforma":
    Е те китайските коли не струват по 40000 лева, доколкото знам се въртят около 16-22000 лева, което е прилично за нова кола...
    И то, ако държавата иска да подкрепи българското автомобилостроене (това е петия опит да се развива автомобилостроене у нас от 1949, досега неуспешни поради държавна незаинтересованост) то тя трялва първа да купува за своите нужди българо-китайски коли.... а, не да дава данъчни облекчения за Шкода-баничарка, както направи преди 18 години....
    Въпрос на политика, а българина е слаб в политиката.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  78. 78 Профил на mnodulgaregforma
    mnodulgaregforma
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#77] от "boby1945":

    На снимка 31 има цени - стартова 38к. Да речем, че е джиБ, за тия се сравнява с 5 годишна Q7-ца. В едно интервю Гришата каза, че полицията е взела GW коли, ако можело и да ги платят...

  79. 79 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 899 Весело

    До коментар [#78] от "mnodulgaregforma":

    Джиповете не "правят времето" в автомобилостроенето...
    Важни са ежедневните, масовите коли..... те затова се и казват масови......

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  80. 80 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Освен да пожелая успех на родното автомобилостроене (асемблиране), друго не знам какво да кажа.

    А като говорим за строене, щеше да бъде хубаво ако не бяха съсипали корабостроенето.. Какво бъдеще имахме там.. Много жалко..

    Fail with honour then succeed by fraud
  81. 81 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    Далече от от джиб и е далече от привлекателна цена.Другото лошо е че китайчетата са се правили на откриватели да слагат нов двигател.Този на Мицубиши се слага навсякъде и е проверен-ако не са го оплескали и провалили и него.Ще ги видим след 2-3 години когато започнат да дефектират тук там.

  82. 82 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#4] от "Курт Деликуртев 530":

    Да, да. Родно, ама друг път. У нас се сглобява само модела Стеед в момента. Повечето автомобили от тази марка които се продават в БГ са внос от Китай, а не сглобени у нас. Моля ви се четете преди да избухвате с върла патриотщина.

  83. 83 Профил на lokes
    lokes
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Тези коли към момента се продават единствено с обществени поръчки в България естествено нагласени за тях, пазар на вън за износ доколкото знам много малък .

  84. 84 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#23] от "Finland":

    Инвестициите умряха. Това правителсто се грижи само за детските на пенсионерите, реалната икономика им е пре оная работа.

    Моралът не е порок!
  85. 85 Профил на shogun
    shogun
    Рейтинг: 423 Весело

    До коментар [#54] от "hunt":

    However in 1894, the German Reichstag's commission reported that after suffering initial reduction in exports, German manufacturers soon found the label to be useful, since they could distinguish themselves better from the manufacturers of other countries.

  86. 86 Профил на nogica
    nogica
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#9] от "clutch":
    карай старо Сузуки или Мерцедес мл 2000г и се радвай
    не се намесвай на пазара на нови коли

  87. 87 Профил на nogica
    nogica
    Рейтинг: 461 Весело

    До коментар [#74] от "valic":
    А аз живея в страната къдета има много коли Шавролет и возят много гадно,и са таксита и всички клиенти са МНОГО ДОВОЛНИ от комфорта,возията,качеството на материалите вътре,

  88. 88 Профил на theteaserboy
    theteaserboy
    Рейтинг: 402 Неутрално

    стига платена реклама на китайските пръчки...

  89. 89 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    Имам досег с тази марка от 2007 г. - на 30 хил.км. Хувърът беше грохнал отвсякъде. Дано да са ги поопралили сега и е хубаво да има отзиви за състоянието и сервизното обслужване на коли, които са минали поне 40-50 хил.км.

  90. 90 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 684 Весело

    [quote#86:"nogica"]

    До коментар [#9] от "clutch":
    карай старо Сузуки или Мерцедес мл 2000г и се радвай
    не се намесвай на пазара на нови коли [/quote]
    За огромно ваше съжаление, и служебната ми кола е нова/сменяме ги когато изтече гаранцията/ и личните ми коли са били винаги нови.
    Старо е само зверчето ми за офроуд, ако не знаете защо, поинтересувайте се
    И пак повтярям за тези, които четат, но не вдяват-ИМАМЕ 3 щайги, едната подарена от тях с идеята да ни "зарибят" именно заради факта, че постоянно обновяваме автопарка си-120 автомобила не са много, но не са и малко, нали?

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  91. 91 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#56] от "souler":

    Що бе Тигана на фолксваген си е точно с 2л дизел 143к.с.
    Обаче цените им започват 20хил над Н6. Приличен е според мен мотора.

    Трески за дялане - ясно, че има колкото щеш. Въпроса е с времето все повече да се усъвършенстват. Така или иначе разработките идват от Китай, та е въпрос на време да почнат все по читави модели да вадят. Важно е че има работа за хората в района, а и доколкото знам целта е с времето все повече компоненти да са БГ производство. Което в предвид автомобилостроенето в Турция и Румъния си е смислен бизнес.

  92. 92 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#33] от "Бодор Жирисов":

    Да и се вкарват през нощта тайно в огромни контейнери

  93. 93 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#72] от "mnodulgaregforma":

    А ремонта на А8-цата с оригинални части ли ще го правиш от Порше ауто или от арабите на Цар Симеон?

  94. 94 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 588 Гневно

    До коментар [#5] от "niakoi
    [quote#5:"niakoi_si"]Иначе като повечето съвременни "джипове" качването на средновисок бордюр е предизвикателство[/quote]

    Бордюрите не са, за да се катерят! Независимо дали с джип или не. Айде де, види бордюр и се катери!*

    *Перифраза на Димби: "Айде де, види варел и влиза!"

    @)----,--'--
  95. 95 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#9] от "clutch":

    вехт си!!!


  96. 96 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Нещо бих се замислил да го взема...

    Любов и светлина!
  97. 97 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    До коментар [#12] от "sadparrot":
    Не само гъзарите биха се дърпали.
    И за работене не стават. Едно Л200 макар и на 200 000км на старо е по-държеливо и надеждно от китайчето.
    Който се е мъчил навремето с Лада Нива, може да си представи какво го чака. Все пак Нивите бяха с двигатели измислени от италианци.






За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK