Много добре изглежда за китайски автомобил,а и това би трябвало да е градски кросоувър цените също са доста добри.Грейт уол се развиват доста бързо и разликата с предишните им модели и осезаема.Надяваме се,че ще решат след време да произвеждат и да продават у нас хибрида и електромобила който показаха наскоро на едно изложение в Китай.
Само поздравления трябва да се отправят към производителя.
Иска се смелост да си производител в България и то в силно конкурентният сегмент автомобилостроенето.
Държавните и общински учреждения трябво дадат допълнтилене стимул на производителя като подменят автопарка с тези автомобили.
Така хем ще се увеличава заетоста, хем БВП, и ще се мултиплица ефекта от бюджетните средства , стимулирайки местната икономика.
Успех на производителя и ....късмет.
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
Добри са моделите, родно производство са! [/quote]
Ма верно ли?
А думичката "асемблиране" да ви е известна?
Имате ли представа, че всъщност става въпрос за една ЯКО полузаконна далавера между Г.Г. и китайските производители?
"Великия" завод е едно хале, където и асемблирането се прави на ръка от млади дихатели, нахъсани, че произвеждат нещо
И да-имаме 3 пикапа на Грейт "Греда" от една година-е, нЕма по-големи дръвета, а гаранционното обслужване-ЗАБРАВЕТЕ!!!
Гришааа, Гришааа, освен далаверата с "произведено в БГ/еврочленка/, с тия каруци де си ръгнал бе, мутро непоръбена?
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
Абе не знам clutch ли си, пръч ли си, но в крайна сметка има ли заети българи в производството на тези автомобили- има! Какво тогава, а и не мисля, че са чак толкова зле машините, както ги изкарваш.
Лек ден!
Тя и Дачия била "дърво", но е една от малкото марки която има ръст в продажбите в Европа. Те нещата са тръгнали на там, че вече да няма кола 3, 4, 5 употреба. Купуваш нова или най много втора употреба, караш 2х гаранцията и предаваш за рециклиране.
До там ще ни докарат.
Обърнете внимание, че срока за експлоатация се скъси драстично и голяма заслуга за него имат самите производители. Наблъскаха автомобилите с пластмаса и електроника. А електрониката и т.н. компютри как се манипулират - не ми се говори.
Пожелавам на хората "правещи" тези коли да имат прогрес и дълга работа. Доходна, разбира се.
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
Точно с този модел тип "паркетен лъв" не вярвам да имат успех в България, българските гъзари не биха се возили на китайска кола, по-скоро биха си купили БМВ/Мерцедес на старо. Виж другите им модели, при задължително условие да са достатъчно здрави и издържливи, биха били чудесни служебни автомобили или таксита.
Колкото до това, че са "дървета" и "греди", все пак това е сравнително нов производител, и не може да се мери с десетилетията опит на големите. Цените им са добри за качеството, което предлагат. Не знам обаче как стои въпроса с качеството и със сервиза, на няколко места вече виждам оплаквания.
[quote#7:"nuzzo"]Само поздравления трябва да се отправят към производителя.
Иска се смелост да си производител в България и то в силно конкурентният сегмент автомобилостроенето.[/quote]
На теория е точно така, но на практика, в "завода" в с. Баховица не се произвежда нищо и едва ли ще се произвежда. Работници са двадесетина момчета, които основно метат и чистят пустите халета.
До коментар [#9] от "clutch":
полузаконна далавера... глупости на търкалета...то щото заводите на Мазда в Европа не асемблират, или тези на VW в Чехия, или тези на Рено в Турция....
Карал ли си автомобила, откъде са ти сведенията за некачествено гаранционно облсужване?
Да не се окажеш поредното комплексирано хейтърче?
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
Като гледам на една от снимките коловозите, в които сте я вкарали, не се учудвам, че е закачила. И без това повечето СУВ-ове ще имат същият проблем в такива участъци.
А иначе смятам, че за парите си колата е прилична. Първоначално се изненадах приятно, че са вкарали дизел, зашото двигателите им бяха основният проблем до момента. И все пак прогресът тук очевидно не е значителен предвид сериозната турбодупка.
Ако пък някой си мисли, че една Капитива например е по-добра се лъже. Да, там може да имаш автоматик и по-добър мотор, но като цяло е същият клас автомобил с евтини пластмаси. Както има пазар за Дачия, така съм сигурен, че и Грейт Уол ще намерят своите клиенти постепенно.
да, бе, производство.
обзалагам се, че на тия модели пише:
"Designed in sunny Shanghai.
Assembled in Lovech"
иначе само на мен ли изложените модели ми приличат на някакви хартиени апликации от фаровете на Мазда, решетките на Инфинити, предницата на Роувър, задницата на Лексус и т.н.
Аз живея в чужбина, но редовно се прибирам лятото за месец два и зимата за месец. До сега тея коли на живо не съм ги виждал (с изключение на колата, която са я изложили на ъгъла на Витошка и Патриарха).
Някакви данни за продажбите?
Срещат се тук там. Най-вече малкия модел Волекс и джипа Н5. Пикапът Стеед се среща по-рядко. Какви продажби, то в България за миналата година са продадени 9000 коли от всички марки и то част от тях се изнасят веднага, а не се регистрират тук.
Двигателят е лиценз на стария на Хюндай/КИА дизел. Който пък беше взет от ВМ Мотори. За тази цена - приличен СУВ.
За непросветените китайския производител има 54 % ръст, най-висок от всички автомобилостроители по света. Аз лично бих отишъл на тест драйв, но е малко вероятно да го купя без автоматик.
Дано имат продажби в Европа, която е тяхната цел. БАй Ганьо дали ще го купува или ще кара 4та ръка беемве (само на 120 000 км карано от жена), малко ги интересува китайците
Ами за тези пари, човек ще си вземе приличен автомобил - напр. Авенсис започват от 34-5 хиляди лева и 5 г.гаранция. При цялата мизерия в БГ, българинът не обича да купува евтинджос неща, и а когато наистина имаш тези пари надали ще купиш китайска стока, без да са ясни сервизите и гарациите.
Аз също искам да има родно производство на автомобили, но не в ръцете на ГГ и не китайско.
Ама като нема риба и рака е риба
Ще минат още 2-3 поколения (разбирай поне 7-8 години) преди тези коли да могат да се конкурират ефективно с европейските (да се разшири гамата двигатели и да се подобрят като характеристики, автоматични скоростни кутии, да се развие сервизно обслужване и т.н.) За момента единственото им предимство е цената.
Е кАжи ми сега, как да приема на сериозно мнението на човек под автомобилна новина, който твърди, че Мазда имали заводи в Европа. Имаха, но беше отдавна и самите заводи в Испания, дори не бяха техни, а на Форд. И познай, защо се изнесоха - защото за японците качеството на изработка е много важно.
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
До коментар [#29] от "Whiskey Tango Foxtrot":
Умник! Сега "асемблират" в Малайзия, сигурно за да е много по-качествено. Всеки гледа да пусне нещо по-ефтинко, останалото е реклама.
Като за платена статия текстът до снимките е доста критичен.
Трябва да се изчака година-две, да плъзнат повече "китайчета" по пътищата, да навъртят километраж и тогава по форумите ще може да се прочете добра ли е колата.
Съвсем прави са колегите горе, че това "производство" е смехотворно. Когато престанете да се прехласвате по комуноидния бизнес на ниската добавена стойност, само тогава ще видите по-високи заплати в джобетата. Аман от патриотари-защитници на гето икономиката.
Аман и от обратното. Може ли българия без традиции в производството на коли да прави мерцедес. дори да има ресурс финансов и да се намери инвеститор, кой ще купи колата, къде ще се продава. Би ли си купил турско ренде или датчия. Няко наивник, глупак е решил да парви коли в ловеч. Супер пазара сам ще си каже думата.
[quote#37:"joan12"]Аман и от обратното. Може ли българия без традиции в производството на коли да прави мерцедес. дори да има ресурс финансов и да се намери инвеститор, кой ще купи колата, къде ще се продава. Би ли си купил турско ренде или датчия. Няко наивник, глупак е решил да парви коли в ловеч. Супер пазара сам ще си каже думата.[/quote]
Може и се прави, но никой не е казал, че трябва да се прави кола от А до Я. EPIQ и Johnson Controls в София правят сензори и софтуер за титаните в автомобилостроенето.
Сега оставям на цъкачите на минуси, горди автомобилостроители сами да сметнат нетния ефект за БГ икономиката от продукта (висока добавена стойност) на ЕПИК и Джонсън, сравнен със заплатите, които момчето с гумения чук за набиване на седалки в китайския курник изкарва. Дерзайте, другари комсомолци.
Хе хе дерзаем другарю. Тея от Донсън не са дошли заради високата добавена стойност на българския програмист, а щото е ефтино да си напазариш програмисти както и всякакъв друг персонал. Не забравяй, че от вкяко дърво програмист не става. Хубаво е една икономика да не е концентрирана само в един сектор. Всички не могат и не трябва да са програмисти, така като всички не трябва да идват само в София.
[quote#38:"Дилбер Танас"]Успех! Дано това е крачката, която ни отдели да купуваме стари дараци и вместо да ги караме, да ремонтираме! Най-добрата кола и новата, нали?[/quote]
Никога не бих си купил тоя китайски кенеф, вместо за същите пари да взема 3 годишен Touareg примерно. Портокали и ябълки...
[quote#42:"joan12"]Нали не си мислиш, че сме страна която е новатор във високо добавени отрасли?[/quote]
Не сме, няма и да бъдеме никога с гришата ганчев икономически байрактар. С мутро-комуноидите толкова - гумено чукче, плам в очите и блъскай седалки в курника. За другото трябва образователна система, пазарна икономика и върховенство на закона. Дерзаете ли, дерзаете ли?...хахаха
[quote#26:"ugi"]преди тези коли да могат да се конкурират ефективно с европейските[/quote]
Много по-вероятно е да цъфнат налъмите преди тези кошници да се конкурират с колите. Всяка кола е набор от технологии (включително роботизираната поточна линия), а тези се създават от западната цивилизация (Япония е вътре). Пазарът се движи само от иновации, а китайците са супер слаби по ред причини там. Тези коли ще останат само за вътрешна консумация на китайския и други неплатежоспособни пазари като българския.
[quote#40:"vat69"]Johnson Controls в София правят сензори и софтуер за титаните в автомобилостроенето[/quote]
Да кодираш по спецификация е същото като да набиваш седалки - последна дупка на хранителната верига. Български продукт, доставен на "титаните в автомобилостроенето" (т.е. двете страни да са зависими една от друга) няма и няма да има.
[quote#13:"fh11"]на практика, в "завода" в с. Баховица не се произвежда нищо и едва ли ще се произвежда. Работници са двадесетина момчета, които основно метат и чистят пустите халета. [/quote]
И колите се сглобяват сами нощем, когато и пазачите заспят?
Ще припомня на коментиращите, първите касетофони японска изработка. Бяха гола вода. Не можеха да се сравняват с Телефункен и другите немски марки (вече ги забравих). ДА нсе говорим за първите японски коли - сбирток от крадени и подарени американски технологии. После японците се научиха, почнаха корейците да се учат. Първите касетофони на GoldStar (преименувано после на LG) се продаваха по пазарите, редом с марулите и репите, за по 20-на лв. Сега корейците вече се научиха. Колите им също бяха странни в началото, но вече са си супер-коли.
Мисълта ми е, за да се научиш, трябва да почнеш отнякъде. Трябва да се обучат поколения работници и инженери. И стават нещата. Така ще е и с китайските коли. До 10-на години много от нас ще карат такива, няма лошо. Така се оказва натиск на останалите производители, да държат цените ниски и качеството високо. Сори за елементарните разсъждения, ама някои искат още първия модел, произведен в България, да се мери с Мерцедес. Сега се мерим с Дачия.
Много, много сносно изглежда.... да не кажа направо супер! Не много отдавна гледах едно от предаванията на Топ Гиър, надълго и на широко обясняваха за израстването което са постигнали китайските производители. Твърдяха, че това е бъдещето....
[quote#51:"Rael"]Ще припомня на коментиращите[/quote]
ще припомня на по-старите един автор от 70-те - Артър Хейли. Та той имаше една книга озаглавена " Колела" в която се разказваше за крайслер , което не е толкова важно. Та вътре в книгата, Хейли през 70-те, като наште родни плювачи разказваше колко перфектни били немските коли, а японските, като тойота например нямали никакво бъдеще и били сглобявани с тел и канап.
Някой да каже нещо за тойота сега?
Просто се почва отнякъде и при настойчивост, амбиция и т.н. резултат не може да няма.
И още нещо се сетих. преди 150-200 години французи ли бяха англичани ли, за да накарат гражданите си да не купуват немски стоки (щото били символ на некачествено нещо) искали да пише на тях мейд ин джърмани
На външен вид/дизайн изглежда много привлекателно. От критичната оценка на журналиста разбирам, че има доста "трески за дялане" относно дигател, скоростна кутия, фарове и т. н.
Китайците напредват, може да са далеч от БМВ и Мерцедес, но може и да не са много далеч от Шевролет към днешна дата...
Приятно съм изненадан от негативната рецензия, няма нужда да се лъже за "качествата" на този модел на GreatWall само защото ще се сглобява в България. След 2-3 генерации може и да се приближат до базовите европейски стандарти за качество. Собствена разработка на двигател има логика само в главите на китайците, а за 6-те звезди по китайският NCAP хич не ми се коментира.
Изключително добре за България е, че има производство на автомобили. Не можем да се мерим изобщо със Словакия по количества на глава население, но началото е добро. Дано и други производители склонят да започнат такова в страната. Повечето големи фирми имат производства в Европа, но например Шеви , мисля няма такова. А дано се сетят за България покрай Нина Добрев мене ме интересува една малка подробност, обаче... Освен че се сглобяват в страната тези китайски возила, в България има ли производство на части за тях или 99% е внос?
До коментар [#7] от "nuzzo": http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/06/12/2080412_zabaven_turg_prinudi_voennoto_ministerstvo_da/
Пласмасите им миришат. Стелките,2. Газовата бутилка е от Турция- 2 употреба и стърчи под нивото на задния мост. Скоростната кутия е бавна, мудна, за волана съм съгласен с автора- лек и на високи скорости. Айде като се научат да правят коли да започнат да искат да ги продават. За сега не са алтернатива- ДАЧИЯ има модел с цена под тази на С10(спрян) а за кроуовърите казах вече.
Производство в случая няма, китайците сглобяват на дузина места по света по системата complete knock-down (CKD). Преди време имаше информация за отваряне на бояджийски цех в Баховица, а доколкото знам едиственото българско което със сигурност се влага са акумулаторите и маслата на Бобокови.
[quote#24:"SSS"]При цялата мизерия в БГ, българинът не обича да купува евтинджос неща, и а когато наистина имаш тези пари надали ще купиш китайска стока, без да са ясни сервизите и гарациите[/quote]
За българина знаем, той обича да си купи БМВ/Мерцедес на 200000 километра, обяснявайки, че то на тия километри таман се е разработила колата, после в компания от подобни гъзари да се жалва "баце, ако знаеш в Балканстар колко пари ми поискаха за една гумичка, е.ал съм им майката, така ще си я карам."
Аз бих си закупил подобен автомобил, ако имах възможност. Много ми допада дизайна и също цената, надявам се да не е според качеството, само времето ще покаже.
[quote#55:"vankata1"]Китайците напредват, може да са далеч от БМВ и Мерцедес, но може и да не са много далеч от Шевролет към днешна дата...[/quote] аз не исках да пиша за тези коли, тъй като нямам преки впечатления нито от цена, нито от качество, защото никога не съм управлявал автомобил от тази марка, но това мнение ме провокира
Китайските каруци не могат да бъдат конкуренция на нито една нормална марка.
Който иска да дава пари (пък не са и толкова евтини).
гришун си направи далаверата и най вероятно няма вече нищо общо със завода.
Лошото е че накраха държавните институции да се напълнят с този боклук, който в някои случаи (примерно на горските) не им върши никаква рабоота!
До коментар [#72] от "mnodulgaregforma":
Е те китайските коли не струват по 40000 лева, доколкото знам се въртят около 16-22000 лева, което е прилично за нова кола...
И то, ако държавата иска да подкрепи българското автомобилостроене (това е петия опит да се развива автомобилостроене у нас от 1949, досега неуспешни поради държавна незаинтересованост) то тя трялва първа да купува за своите нужди българо-китайски коли.... а, не да дава данъчни облекчения за Шкода-баничарка, както направи преди 18 години....
Въпрос на политика, а българина е слаб в политиката.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
На снимка 31 има цени - стартова 38к. Да речем, че е джиБ, за тия се сравнява с 5 годишна Q7-ца. В едно интервю Гришата каза, че полицията е взела GW коли, ако можело и да ги платят...
Далече от от джиб и е далече от привлекателна цена.Другото лошо е че китайчетата са се правили на откриватели да слагат нов двигател.Този на Мицубиши се слага навсякъде и е проверен-ако не са го оплескали и провалили и него.Ще ги видим след 2-3 години когато започнат да дефектират тук там.
Да, да. Родно, ама друг път. У нас се сглобява само модела Стеед в момента. Повечето автомобили от тази марка които се продават в БГ са внос от Китай, а не сглобени у нас. Моля ви се четете преди да избухвате с върла патриотщина.
Тези коли към момента се продават единствено с обществени поръчки в България естествено нагласени за тях, пазар на вън за износ доколкото знам много малък .
However in 1894, the German Reichstag's commission reported that after suffering initial reduction in exports, German manufacturers soon found the label to be useful, since they could distinguish themselves better from the manufacturers of other countries.
До коментар [#74] от "valic":
А аз живея в страната къдета има много коли Шавролет и возят много гадно,и са таксита и всички клиенти са МНОГО ДОВОЛНИ от комфорта,возията,качеството на материалите вътре,
Имам досег с тази марка от 2007 г. - на 30 хил.км. Хувърът беше грохнал отвсякъде. Дано да са ги поопралили сега и е хубаво да има отзиви за състоянието и сервизното обслужване на коли, които са минали поне 40-50 хил.км.
До коментар [#9] от "clutch":
карай старо Сузуки или Мерцедес мл 2000г и се радвай
не се намесвай на пазара на нови коли [/quote]
За огромно ваше съжаление, и служебната ми кола е нова/сменяме ги когато изтече гаранцията/ и личните ми коли са били винаги нови.
Старо е само зверчето ми за офроуд, ако не знаете защо, поинтересувайте се
И пак повтярям за тези, които четат, но не вдяват-ИМАМЕ 3 щайги, едната подарена от тях с идеята да ни "зарибят" именно заради факта, че постоянно обновяваме автопарка си-120 автомобила не са много, но не са и малко, нали?
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
Що бе Тигана на фолксваген си е точно с 2л дизел 143к.с.
Обаче цените им започват 20хил над Н6. Приличен е според мен мотора.
Трески за дялане - ясно, че има колкото щеш. Въпроса е с времето все повече да се усъвършенстват. Така или иначе разработките идват от Китай, та е въпрос на време да почнат все по читави модели да вадят. Важно е че има работа за хората в района, а и доколкото знам целта е с времето все повече компоненти да са БГ производство. Което в предвид автомобилостроенето в Турция и Румъния си е смислен бизнес.
До коментар [#12] от "sadparrot":
Не само гъзарите биха се дърпали.
И за работене не стават. Едно Л200 макар и на 200 000км на старо е по-държеливо и надеждно от китайчето.
Който се е мъчил навремето с Лада Нива, може да си представи какво го чака. Все пак Нивите бяха с двигатели измислени от италианци.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
zapadnqka
Рейтинг: 518 НеутралноИма ли автоматик за тоя джип?
And Freedom for allbeatles
Рейтинг: 849 Веселокат се качите горе до водопада крушуна до ловече с тоя джиБ, тогава елате да се фукате.....
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другиplf
Рейтинг: 409 НеутралноДръвче, българо-китайско. Повече китайско.
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1416 НеутралноДобри са моделите, родно производство са!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯniakoi_si
Рейтинг: 684 НеутралноДжиБ ли.... абе паркетник си е. Ама поне като за паркетник цената му е паркетна.
Иначе като повечето съвременни "джипове" качването на средновисок бордюр е предизвикателство
purple_rain
Рейтинг: 458 НеутралноМного добре изглежда за китайски автомобил,а и това би трябвало да е градски кросоувър цените също са доста добри.Грейт уол се развиват доста бързо и разликата с предишните им модели и осезаема.Надяваме се,че ще решат след време да произвеждат и да продават у нас хибрида и електромобила който показаха наскоро на едно изложение в Китай.
Дневник:Анкета за или против новият сайт
Рейтинг: 571 НеутралноСамо поздравления трябва да се отправят към производителя.
Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?Иска се смелост да си производител в България и то в силно конкурентният сегмент автомобилостроенето.
Държавните и общински учреждения трябво дадат допълнтилене стимул на производителя като подменят автопарка с тези автомобили.
Така хем ще се увеличава заетоста, хем БВП, и ще се мултиплица ефекта от бюджетните средства , стимулирайки местната икономика.
Успех на производителя и ....късмет.
zapadnqka
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#7] от "nuzzo":
And Freedom for allЗа Ореховски Грейт Уол Ховър!
clutch
Рейтинг: 684 Весело[quote#4:"Курт Деликуртев 523"]
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)Добри са моделите, родно производство са! [/quote]
Ма верно ли?
А думичката "асемблиране" да ви е известна?
Имате ли представа, че всъщност става въпрос за една ЯКО полузаконна далавера между Г.Г. и китайските производители?
"Великия" завод е едно хале, където и асемблирането се прави на ръка от млади дихатели, нахъсани, че произвеждат нещо
И да-имаме 3 пикапа на Грейт "Греда" от една година-е, нЕма по-големи дръвета, а гаранционното обслужване-ЗАБРАВЕТЕ!!!
Гришааа, Гришааа, освен далаверата с "произведено в БГ/еврочленка/, с тия каруци де си ръгнал бе, мутро непоръбена?
mitkokitkata
Рейтинг: 323 ВеселоДо коментар [#9] от "clutch":
Абе не знам clutch ли си, пръч ли си, но в крайна сметка има ли заети българи в производството на тези автомобили- има! Какво тогава, а и не мисля, че са чак толкова зле машините, както ги изкарваш.
Лек ден!
Чарли
Рейтинг: 1711 НеутралноТя и Дачия била "дърво", но е една от малкото марки която има ръст в продажбите в Европа. Те нещата са тръгнали на там, че вече да няма кола 3, 4, 5 употреба. Купуваш нова или най много втора употреба, караш 2х гаранцията и предаваш за рециклиране.
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До там ще ни докарат.
Обърнете внимание, че срока за експлоатация се скъси драстично и голяма заслуга за него имат самите производители. Наблъскаха автомобилите с пластмаса и електроника. А електрониката и т.н. компютри как се манипулират - не ми се говори.
Пожелавам на хората "правещи" тези коли да имат прогрес и дълга работа. Доходна, разбира се.
sadparrot
Рейтинг: 515 НеутралноТочно с този модел тип "паркетен лъв" не вярвам да имат успех в България, българските гъзари не биха се возили на китайска кола, по-скоро биха си купили БМВ/Мерцедес на старо. Виж другите им модели, при задължително условие да са достатъчно здрави и издържливи, биха били чудесни служебни автомобили или таксита.
Колкото до това, че са "дървета" и "греди", все пак това е сравнително нов производител, и не може да се мери с десетилетията опит на големите. Цените им са добри за качеството, което предлагат. Не знам обаче как стои въпроса с качеството и със сервиза, на няколко места вече виждам оплаквания.
fh11
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#7:"nuzzo"]Само поздравления трябва да се отправят към производителя.
Иска се смелост да си производител в България и то в силно конкурентният сегмент автомобилостроенето.[/quote]
На теория е точно така, но на практика, в "завода" в с. Баховица не се произвежда нищо и едва ли ще се произвежда. Работници са двадесетина момчета, които основно метат и чистят пустите халета.
qwertqwert
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#9] от "clutch":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?полузаконна далавера... глупости на търкалета...то щото заводите на Мазда в Европа не асемблират, или тези на VW в Чехия, или тези на Рено в Турция....
Карал ли си автомобила, откъде са ти сведенията за некачествено гаранционно облсужване?
Да не се окажеш поредното комплексирано хейтърче?
gogo2011
Рейтинг: 1051 НеутралноКато гледам на една от снимките коловозите, в които сте я вкарали, не се учудвам, че е закачила. И без това повечето СУВ-ове ще имат същият проблем в такива участъци.
А иначе смятам, че за парите си колата е прилична. Първоначално се изненадах приятно, че са вкарали дизел, зашото двигателите им бяха основният проблем до момента. И все пак прогресът тук очевидно не е значителен предвид сериозната турбодупка.
Ако пък някой си мисли, че една Капитива например е по-добра се лъже. Да, там може да имаш автоматик и по-добър мотор, но като цяло е същият клас автомобил с евтини пластмаси. Както има пазар за Дачия, така съм сигурен, че и Грейт Уол ще намерят своите клиенти постепенно.
RED MAFIA
Рейтинг: 684 ВеселоЕдин от многото евтини китайски боклуци тип Орешарски.
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага тиRage Against
Рейтинг: 1078 НеутралноДо коментар [#4] от "Курт Деликуртев 523":
РЕФОРМИ !да, бе, производство.
обзалагам се, че на тия модели пише:
"Designed in sunny Shanghai.
Assembled in Lovech"
иначе само на мен ли изложените модели ми приличат на някакви хартиени апликации от фаровете на Мазда, решетките на Инфинити, предницата на Роувър, задницата на Лексус и т.н.
Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
Рейтинг: 1183 НеутралноУспех на Българското !
"В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги БенковскиМоди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 577 НеутралноЕдинствено ме притеснява, че двигателя е китайска разработка....
Грейт уол задължително трябва да изкарат и модел "баничарки" тогава ще ударят джакпота!
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноАз живея в чужбина, но редовно се прибирам лятото за месец два и зимата за месец. До сега тея коли на живо не съм ги виждал (с изключение на колата, която са я изложили на ъгъла на Витошка и Патриарха).
Някакви данни за продажбите?
chr81
Рейтинг: 458 НеутралноСрещат се тук там. Най-вече малкия модел Волекс и джипа Н5. Пикапът Стеед се среща по-рядко. Какви продажби, то в България за миналата година са продадени 9000 коли от всички марки и то част от тях се изнасят веднага, а не се регистрират тук.
lefty
Рейтинг: 233 НеутралноДвигателят е лиценз на стария на Хюндай/КИА дизел. Който пък беше взет от ВМ Мотори. За тази цена - приличен СУВ.
За непросветените китайския производител има 54 % ръст, най-висок от всички автомобилостроители по света. Аз лично бих отишъл на тест драйв, но е малко вероятно да го купя без автоматик.
Дано имат продажби в Европа, която е тяхната цел. БАй Ганьо дали ще го купува или ще кара 4та ръка беемве (само на 120 000 км карано от жена), малко ги интересува китайците
Finland
Рейтинг: 693 НеутралноУкраинци трябваше да сглобяват тролеи и автобуси край Габрово. Някой чувал ли е нещо повече по въпроса или за други инвестиции в този сектор?
SSS
Рейтинг: 1063 НеутралноАми за тези пари, човек ще си вземе приличен автомобил - напр. Авенсис започват от 34-5 хиляди лева и 5 г.гаранция. При цялата мизерия в БГ, българинът не обича да купува евтинджос неща, и а когато наистина имаш тези пари надали ще купиш китайска стока, без да са ясни сервизите и гарациите.
Аз също искам да има родно производство на автомобили, но не в ръцете на ГГ и не китайско.
Ама като нема риба и рака е риба
оstavime
Рейтинг: 571 НеутралноМного добре изглежда.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Браво.
ugi
Рейтинг: 571 НеутралноЩе минат още 2-3 поколения (разбирай поне 7-8 години) преди тези коли да могат да се конкурират ефективно с европейските (да се разшири гамата двигатели и да се подобрят като характеристики, автоматични скоростни кутии, да се развие сервизно обслужване и т.н.) За момента единственото им предимство е цената.
lefty
Рейтинг: 233 НеутралноНе сравнявай чушки с портокали. авенсис изобщо не е в класа Ховър 6.
vasill
Рейтинг: 516 НеутралноСпоред мен, Н6 е по-високо ниво от другите им модели. Като гледам, са се справили доста добре. Допада ми.
osl19549478
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#14] от "qwertqwert":
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!Е кАжи ми сега, как да приема на сериозно мнението на човек под автомобилна новина, който твърди, че Мазда имали заводи в Европа. Имаха, но беше отдавна и самите заводи в Испания, дори не бяха техни, а на Форд. И познай, защо се изнесоха - защото за японците качеството на изработка е много важно.
neptun
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#29] от "Whiskey Tango Foxtrot":
Умник! Сега "асемблират" в Малайзия, сигурно за да е много по-качествено. Всеки гледа да пусне нещо по-ефтинко, останалото е реклама.
pariah
Рейтинг: 1066 ЛюбопитноБраво!
- A witty saying proves nothing. VoltaireДосегашните модели никак не впечатляваха, но тази кола вече изглежда много добре!
grand funk railroad
Рейтинг: 1134 ЛюбопитноА този SUV, покрива ли изисванията на ЕС?
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheВовка Вурдалак
Рейтинг: 748 НеутралноИстината е, че в Баховица сглобяват само най-малкия модел - Voleex, останалите модели са сглобени в Китай... Знам го от вътрешен човек.
Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!joan12
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#9] от "clutch":
много комлексарско исказване. Прав си пазара сам ще си каже думата така, че си спести прилагателните.
Баличея
Рейтинг: 662 НеутралноКато за платена статия текстът до снимките е доста критичен.
Трябва да се изчака година-две, да плъзнат повече "китайчета" по пътищата, да навъртят километраж и тогава по форумите ще може да се прочете добра ли е колата.
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 НеутралноСъвсем прави са колегите горе, че това "производство" е смехотворно. Когато престанете да се прехласвате по комуноидния бизнес на ниската добавена стойност, само тогава ще видите по-високи заплати в джобетата. Аман от патриотари-защитници на гето икономиката.
joan12
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#36] от "vat69":
Аман и от обратното. Може ли българия без традиции в производството на коли да прави мерцедес. дори да има ресурс финансов и да се намери инвеститор, кой ще купи колата, къде ще се продава. Би ли си купил турско ренде или датчия. Няко наивник, глупак е решил да парви коли в ловеч. Супер пазара сам ще си каже думата.
Дилбер Танас
Рейтинг: 458 НеутралноУспех! Дано това е крачката, която ни отдели да купуваме стари дараци и вместо да ги караме, да ремонтираме! Най-добрата кола и новата, нали?
tontod
Рейтинг: 1247 ВеселоДо коментар [#38] от "Дилбер Танас":
[quote#38:"Дилбер Танас"]Най-добрата кола и новата, нали? [/quote]
Не, най-добрата кола е служебната. А още по-добре е, ако служебната кола е нова.
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 Неутрално[quote#37:"joan12"]Аман и от обратното. Може ли българия без традиции в производството на коли да прави мерцедес. дори да има ресурс финансов и да се намери инвеститор, кой ще купи колата, къде ще се продава. Би ли си купил турско ренде или датчия. Няко наивник, глупак е решил да парви коли в ловеч. Супер пазара сам ще си каже думата.[/quote]
Може и се прави, но никой не е казал, че трябва да се прави кола от А до Я. EPIQ и Johnson Controls в София правят сензори и софтуер за титаните в автомобилостроенето.
Сега оставям на цъкачите на минуси, горди автомобилостроители сами да сметнат нетния ефект за БГ икономиката от продукта (висока добавена стойност) на ЕПИК и Джонсън, сравнен със заплатите, които момчето с гумения чук за набиване на седалки в китайския курник изкарва. Дерзайте, другари комсомолци.
joan12
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#40] от "vat69":
Хе хе дерзаем другарю. Тея от Донсън не са дошли заради високата добавена стойност на българския програмист, а щото е ефтино да си напазариш програмисти както и всякакъв друг персонал. Не забравяй, че от вкяко дърво програмист не става. Хубаво е една икономика да не е концентрирана само в един сектор. Всички не могат и не трябва да са програмисти, така като всички не трябва да идват само в София.
joan12
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#40] от "vat69":
Нали не си мислиш, че сме страна която е новатор във високо добавени отрасли?
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 Неутрално[quote#38:"Дилбер Танас"]Успех! Дано това е крачката, която ни отдели да купуваме стари дараци и вместо да ги караме, да ремонтираме! Най-добрата кола и новата, нали?[/quote]
Никога не бих си купил тоя китайски кенеф, вместо за същите пари да взема 3 годишен Touareg примерно. Портокали и ябълки...
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 Неутрално[quote#42:"joan12"]Нали не си мислиш, че сме страна която е новатор във високо добавени отрасли?[/quote]
Не сме, няма и да бъдеме никога с гришата ганчев икономически байрактар. С мутро-комуноидите толкова - гумено чукче, плам в очите и блъскай седалки в курника. За другото трябва образователна система, пазарна икономика и върховенство на закона. Дерзаете ли, дерзаете ли?...хахаха
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 Неутрално[quote#26:"ugi"]преди тези коли да могат да се конкурират ефективно с европейските[/quote]
Много по-вероятно е да цъфнат налъмите преди тези кошници да се конкурират с колите. Всяка кола е набор от технологии (включително роботизираната поточна линия), а тези се създават от западната цивилизация (Япония е вътре). Пазарът се движи само от иновации, а китайците са супер слаби по ред причини там. Тези коли ще останат само за вътрешна консумация на китайския и други неплатежоспособни пазари като българския.
iazdakaja
Рейтинг: 1073 НеутралноДо коментар [#40] от "vat69":
[quote#40:"vat69"]Johnson Controls в София правят сензори и софтуер за титаните в автомобилостроенето[/quote]
Да кодираш по спецификация е същото като да набиваш седалки - последна дупка на хранителната верига. Български продукт, доставен на "титаните в автомобилостроенето" (т.е. двете страни да са зависими една от друга) няма и няма да има.
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 Неутрално[quote#46:"iazdakaja"]Да кодираш по спецификация е същото като да набиваш седалки[/quote]
Aaaaaand you just won the internet!
logomat
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#13:"fh11"]на практика, в "завода" в с. Баховица не се произвежда нищо и едва ли ще се произвежда. Работници са двадесетина момчета, които основно метат и чистят пустите халета. [/quote]
И колите се сглобяват сами нощем, когато и пазачите заспят?
joan12
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#44] от "vat69":
тука си ужасно прав. За съжаление.
sto67nes
Рейтинг: 1360 Неутрално[quote#26:"ugi"]За момента единственото им предимство е цената.[/quote]
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!Това е важно за БГ......
Rael
Рейтинг: 696 НеутралноЩе припомня на коментиращите, първите касетофони японска изработка. Бяха гола вода. Не можеха да се сравняват с Телефункен и другите немски марки (вече ги забравих). ДА нсе говорим за първите японски коли - сбирток от крадени и подарени американски технологии. После японците се научиха, почнаха корейците да се учат. Първите касетофони на GoldStar (преименувано после на LG) се продаваха по пазарите, редом с марулите и репите, за по 20-на лв. Сега корейците вече се научиха. Колите им също бяха странни в началото, но вече са си супер-коли.
Мисълта ми е, за да се научиш, трябва да почнеш отнякъде. Трябва да се обучат поколения работници и инженери. И стават нещата. Така ще е и с китайските коли. До 10-на години много от нас ще карат такива, няма лошо. Така се оказва натиск на останалите производители, да държат цените ниски и качеството високо. Сори за елементарните разсъждения, ама някои искат още първия модел, произведен в България, да се мери с Мерцедес. Сега се мерим с Дачия.
Дунав
Рейтинг: 458 НеутралноМного, много сносно изглежда.... да не кажа направо супер! Не много отдавна гледах едно от предаванията на Топ Гиър, надълго и на широко обясняваха за израстването което са постигнали китайските производители. Твърдяха, че това е бъдещето....
hunt
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#51:"Rael"]Ще припомня на коментиращите[/quote]
ще припомня на по-старите един автор от 70-те - Артър Хейли. Та той имаше една книга озаглавена " Колела" в която се разказваше за крайслер , което не е толкова важно. Та вътре в книгата, Хейли през 70-те, като наште родни плювачи разказваше колко перфектни били немските коли, а японските, като тойота например нямали никакво бъдеще и били сглобявани с тел и канап.
Някой да каже нещо за тойота сега?
Просто се почва отнякъде и при настойчивост, амбиция и т.н. резултат не може да няма.
hunt
Рейтинг: 571 НеутралноИ още нещо се сетих. преди 150-200 години французи ли бяха англичани ли, за да накарат гражданите си да не купуват немски стоки (щото били символ на некачествено нещо) искали да пише на тях мейд ин джърмани
vankata1
Рейтинг: 1706 НеутралноНа външен вид/дизайн изглежда много привлекателно. От критичната оценка на журналиста разбирам, че има доста "трески за дялане" относно дигател, скоростна кутия, фарове и т. н.
Китайците напредват, може да са далеч от БМВ и Мерцедес, но може и да не са много далеч от Шевролет към днешна дата...
souler
Рейтинг: 402 НеутралноДобре си е жипката! Тия 143 кончета само ми малеят, но... карай.
Само мъртвата риба следва течението.Alice in Chains
Рейтинг: 571 НеутралноДоста добре ми изглеждат. Трябва да се пробва!
convince
Рейтинг: 1280 НеутралноДо коментар [#39] от "tonitod":
КОМУНОИДИТЕ най-добре го перефразираха, че най-добрата кола била ДЪРЖАВНАТА, хем с шофьор, хем бензин не плащаш.
От тези времена е вицът, но сега отчетът ще е корпоративен, така може и един ден да се наложи неочаквано да се придвижиш с масов транспорт.
А това преди беше изключение, колата се ползваше до пенсия, че и след нея...
THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
Рейтинг: 515 ВеселоПриятно съм изненадан от негативната рецензия, няма нужда да се лъже за "качествата" на този модел на GreatWall само защото ще се сглобява в България. След 2-3 генерации може и да се приближат до базовите европейски стандарти за качество. Собствена разработка на двигател има логика само в главите на китайците, а за 6-те звезди по китайският NCAP хич не ми се коментира.
#killwhiteyLEONBG
Рейтинг: 239 НеутралноДо коментар [#9] от "clutch": А думичката СГЛОБЕНИ известна ли ВИ е.
LEONBGНиколай Колев
Рейтинг: 3395 НеутралноНовите "жипки" са повече за келешлик, отколкото за офф. И качествата им така...
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Ab.Inferis
Рейтинг: 740 ЛюбопитноИзключително добре за България е, че има производство на автомобили. Не можем да се мерим изобщо със Словакия по количества на глава население, но началото е добро. Дано и други производители склонят да започнат такова в страната. Повечето големи фирми имат производства в Европа, но например Шеви , мисля няма такова. А дано се сетят за България покрай Нина Добрев
мене ме интересува една малка подробност, обаче... Освен че се сглобяват в страната тези китайски возила, в България има ли производство на части за тях или 99% е внос?
...And Justice for AllFriedrich Nietzsche
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#7] от "nuzzo": zabaven_turg_prinudi_voennoto_ministerstvo_da/
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/06/12/2080412_
Пласмасите им миришат. Стелките,2. Газовата бутилка е от Турция- 2 употреба и стърчи под нивото на задния мост. Скоростната кутия е бавна, мудна, за волана съм съгласен с автора- лек и на високи скорости. Айде като се научат да правят коли да започнат да искат да ги продават. За сега не са алтернатива- ДАЧИЯ има модел с цена под тази на С10(спрян) а за кроуовърите казах вече.
Friedrich Nietzsche
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#7] от "nuzzo":
k_gorskite_firmi_si_kupuvat_koli_za_7_mln_leva_ot/
http://www.dnevnik.bg/biznes/2012/10/16/1924683_ka
THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#62] от "Ab.Inferis":
#killwhiteyПроизводство в случая няма, китайците сглобяват на дузина места по света по системата complete knock-down (CKD). Преди време имаше информация за отваряне на бояджийски цех в Баховица, а доколкото знам едиственото българско което със сигурност се влага са акумулаторите и маслата на Бобокови.
dearblue
Рейтинг: 564 Неутралнокогато направи фирмен преход ловеч пекин от няколко джипа ще разбереме колко е джип
mnodulgaregforma
Рейтинг: 458 НеутралноСамо с "браво" не става, някой трябва и да ги купува, а не виждам къде може да ги пласираме в региона
boby1945
Рейтинг: 899 ВеселоДо коментар [#67] от "mnodulgaregforma":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Достатъчно е за сега да ги пласираме в България....
Yotce
Рейтинг: 1299 Весело[quote#24:"SSS"]При цялата мизерия в БГ, българинът не обича да купува евтинджос неща, и а когато наистина имаш тези пари надали ще купиш китайска стока, без да са ясни сервизите и гарациите[/quote]
За българина знаем, той обича да си купи БМВ/Мерцедес на 200000 километра, обяснявайки, че то на тия километри таман се е разработила колата, после в компания от подобни гъзари да се жалва "баце, ако знаеш в Балканстар колко пари ми поискаха за една гумичка, е.ал съм им майката, така ще си я карам."
Боли Мауя
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#69] от "Yotce":
Хахахахааа!
Абсолютно си прав!
sehnsucht
Рейтинг: 458 НеутралноАз бих си закупил подобен автомобил, ако имах възможност. Много ми допада дизайна и също цената, надявам се да не е според качеството, само времето ще покаже.
mnodulgaregforma
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#68] от "boby1945":
Тук сме бедни и съответно практични - не знам кой би дал 40000 за китайска кола, вместо 20000 за 8 годишна А8-ца.
Dwight Schrute
Рейтинг: 464 Неутрално[quote#51:"Rael"] Трябва да се обучат поколения работници и инженери. И стават нещата.[/quote]
Да бе, стават. На руснаците нещо хич не им се получават нещата за толкова години. Не ги карат ладичките по света и тва си е....
Не става само с папканеее, трябва и акъл....и малко пазарна икономика (япония, корея), вместо олигархо-комунизъм (русия, китай).
valic
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#55:"vankata1"]Китайците напредват, може да са далеч от БМВ и Мерцедес, но може и да не са много далеч от Шевролет към днешна дата...[/quote]
аз не исках да пиша за тези коли, тъй като нямам преки впечатления нито от цена, нито от качество, защото никога не съм управлявал автомобил от тази марка, но това мнение ме провокира
s.html?seo=goo_|_GM+Chevy+Retention_|_GG-RTN-Chevr olet-SUV-BP-SN-BMM_|_Chevrolet+SUV_|_%2Bchevrolet% 20suv
...знаеш ли ванката1, къде е Шевролет? Аз живея в страната на Шевролет.....много си далеч от истината. разгледай линка и коментирай.
http://www.chevrolet.com/tools/help-choose-vehicle
pbd
Рейтинг: 458 НеутралноНа снимка 27 се вижда една прекрасна скъпа баничарка ,която няма да разлее бозата из дупките по родните пътища.
cucing
Рейтинг: 684 НеутралноКитайските каруци не могат да бъдат конкуренция на нито една нормална марка.
ура и да живей!!!Който иска да дава пари (пък не са и толкова евтини).
гришун си направи далаверата и най вероятно няма вече нищо общо със завода.
Лошото е че накраха държавните институции да се напълнят с този боклук, който в някои случаи (примерно на горските) не им върши никаква рабоота!
boby1945
Рейтинг: 899 ВеселоДо коментар [#72] от "mnodulgaregforma":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Е те китайските коли не струват по 40000 лева, доколкото знам се въртят около 16-22000 лева, което е прилично за нова кола...
И то, ако държавата иска да подкрепи българското автомобилостроене (това е петия опит да се развива автомобилостроене у нас от 1949, досега неуспешни поради държавна незаинтересованост) то тя трялва първа да купува за своите нужди българо-китайски коли.... а, не да дава данъчни облекчения за Шкода-баничарка, както направи преди 18 години....
Въпрос на политика, а българина е слаб в политиката.....
mnodulgaregforma
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#77] от "boby1945":
На снимка 31 има цени - стартова 38к. Да речем, че е джиБ, за тия се сравнява с 5 годишна Q7-ца. В едно интервю Гришата каза, че полицията е взела GW коли, ако можело и да ги платят...
boby1945
Рейтинг: 899 ВеселоДо коментар [#78] от "mnodulgaregforma":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Джиповете не "правят времето" в автомобилостроенето...
Важни са ежедневните, масовите коли..... те затова се и казват масови......
xflood
Рейтинг: 1078 НеутралноОсвен да пожелая успех на родното автомобилостроене (асемблиране), друго не знам какво да кажа.
Fail with honour then succeed by fraudА като говорим за строене, щеше да бъде хубаво ако не бяха съсипали корабостроенето.. Какво бъдеще имахме там.. Много жалко..
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1769 НеутралноДалече от от джиб и е далече от привлекателна цена.Другото лошо е че китайчетата са се правили на откриватели да слагат нов двигател.Този на Мицубиши се слага навсякъде и е проверен-ако не са го оплескали и провалили и него.Ще ги видим след 2-3 години когато започнат да дефектират тук там.
Biker
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#4] от "Курт Деликуртев 530":
Да, да. Родно, ама друг път. У нас се сглобява само модела Стеед в момента. Повечето автомобили от тази марка които се продават в БГ са внос от Китай, а не сглобени у нас. Моля ви се четете преди да избухвате с върла патриотщина.
lokes
Рейтинг: 405 НеутралноТези коли към момента се продават единствено с обществени поръчки в България естествено нагласени за тях, пазар на вън за износ доколкото знам много малък .
dnk
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#23] от "Finland":
Моралът не е порок!Инвестициите умряха. Това правителсто се грижи само за детските на пенсионерите, реалната икономика им е пре оная работа.
shogun
Рейтинг: 423 ВеселоДо коментар [#54] от "hunt":
However in 1894, the German Reichstag's commission reported that after suffering initial reduction in exports, German manufacturers soon found the label to be useful, since they could distinguish themselves better from the manufacturers of other countries.
nogica
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#9] от "clutch":
карай старо Сузуки или Мерцедес мл 2000г и се радвай
не се намесвай на пазара на нови коли
nogica
Рейтинг: 461 ВеселоДо коментар [#74] от "valic":
А аз живея в страната къдета има много коли Шавролет и возят много гадно,и са таксита и всички клиенти са МНОГО ДОВОЛНИ от комфорта,возията,качеството на материалите вътре,
theteaserboy
Рейтинг: 402 Неутралностига платена реклама на китайските пръчки...
volarok
Рейтинг: 2697 НеутралноИмам досег с тази марка от 2007 г. - на 30 хил.км. Хувърът беше грохнал отвсякъде. Дано да са ги поопралили сега и е хубаво да има отзиви за състоянието и сервизното обслужване на коли, които са минали поне 40-50 хил.км.
clutch
Рейтинг: 684 Весело[quote#86:"nogica"]
Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)До коментар [#9] от "clutch":
карай старо Сузуки или Мерцедес мл 2000г и се радвай
не се намесвай на пазара на нови коли [/quote]
За огромно ваше съжаление, и служебната ми кола е нова/сменяме ги когато изтече гаранцията/ и личните ми коли са били винаги нови.
Старо е само зверчето ми за офроуд, ако не знаете защо, поинтересувайте се
И пак повтярям за тези, които четат, но не вдяват-ИМАМЕ 3 щайги, едната подарена от тях с идеята да ни "зарибят" именно заради факта, че постоянно обновяваме автопарка си-120 автомобила не са много, но не са и малко, нали?
hellwitch
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#56] от "souler":
Що бе Тигана на фолксваген си е точно с 2л дизел 143к.с.
Обаче цените им започват 20хил над Н6. Приличен е според мен мотора.
Трески за дялане - ясно, че има колкото щеш. Въпроса е с времето все повече да се усъвършенстват. Така или иначе разработките идват от Китай, та е въпрос на време да почнат все по читави модели да вадят. Важно е че има работа за хората в района, а и доколкото знам целта е с времето все повече компоненти да са БГ производство. Което в предвид автомобилостроенето в Турция и Румъния си е смислен бизнес.
xps
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#33] от "Бодор Жирисов":
Да и се вкарват през нощта тайно в огромни контейнери
xps
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#72] от "mnodulgaregforma":
А ремонта на А8-цата с оригинални части ли ще го правиш от Порше ауто или от арабите на Цар Симеон?
MyTwoCents
Рейтинг: 588 ГневноДо коментар [#5] от "niakoi
@)----,--'--[quote#5:"niakoi_si"]Иначе като повечето съвременни "джипове" качването на средновисок бордюр е предизвикателство[/quote]
Бордюрите не са, за да се катерят! Независимо дали с джип или не. Айде де, види бордюр и се катери!*
*Перифраза на Димби: "Айде де, види варел и влиза!"
izbiram
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#9] от "clutch":
вехт си!!!
petranica
Рейтинг: 458 НеутралноНещо бих се замислил да го взема...
Любов и светлина!k_
Рейтинг: 2865 НеутралноДо коментар [#12] от "sadparrot":
Не само гъзарите биха се дърпали.
И за работене не стават. Едно Л200 макар и на 200 000км на старо е по-държеливо и надеждно от китайчето.
Който се е мъчил навремето с Лада Нива, може да си представи какво го чака. Все пак Нивите бяха с двигатели измислени от италианци.