"Рейндж Роувър" става хибрид, БМВ Х5 се включва в контакта



"Рейндж Роувър" и БМВ Х5 стават хибриди, стана ясно вчера. Двата модела ще дебютират на изложението във Франкфурт през септември. Моделът на баварците обаче ще е плъгин хибрид, тоест ще се зарежда от контакта, докато този на британците е нормален и получава електричество от работата на двигателя с вътрешно горене.


"Рейндж Роувър" хибрид, продажбите на който започват още от следващия месец, е първият хибриден модел на британската марка с индийски собственици и съответно първият премиум дизелов SUV хибрид. Моделът ще се предлага в две версии - хибрид и хибрид спорт.

За да докажат качествата на двата си нови продукта, от "Ленд Роувър" ще пуснат машините в преход от централата на марката в Солихил, Великобритания, до седалището на фирмата - собственик на марката, "Тата" в Мумбай, Индия

© Рейндж Роувър

За да докажат качествата на двата си нови продукта, от "Ленд Роувър" ще пуснат машините в преход от централата на марката в Солихил, Великобритания, до седалището на фирмата - собственик на марката, "Тата" в Мумбай, Индия


Те използват изцяло алуминиево купе, трилитров V6 дизел и електромотор, които генерират обща мощност 340 конски сили и 700 Нм максимален въртящ момент. Скоростната кутия е осемстепенна, автоматична.


Така екипиран, "Рейндж Роувър" хибрид спринтира до 100 км/ч за 6.9 секунди и има максимална скорост от 218 км/ч при разход на гориво 6.4 л/100 км. Спортната версия се нуждае от 6.7 секунди, за да достигне 100 км/ч. Максималната скорост е 225 км/ч, а консумацията остава 6.4 л/100 км. Двата модела могат да изминат около два километра само на ток.

Експедицията Silk Trail 2013 ще е с продължитеност 16 000 км и ще мине през 12 страни

© Рейндж Роувър

Експедицията Silk Trail 2013 ще е с продължитеност 16 000 км и ще мине през 12 страни


За разлика от хибридния "Рейндж Роувър", който е готов за серийно производство, зареждащата се от контакта хибридна версия на БМВ Х5 все още е само прототип. Само на ток всъдеходът ще може да изминава до 30 километра при скорост до 120 км/ч. Разходът на гориво пък е 3.8 л/100 км.
"Рейндж Роувър" става хибрид, БМВ Х5 се включва в контакта

© БМВ


БМВ Х5 eDrive използва четирицилиндров бензинов мотор и електродвигател с 95 к.с. Общата мощност не се съобщава, но ускорение до 100 км/ч става за 7 секунди. Задвижването е на четирите колела.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK