Новите "Камаро" купе и кабриолет ще дебютират във Франкфурт

 



По време на 65-ото автомобилно изложение във Франкфурт (10 - 22 септември) "Шевролет" ще представи новите "Камаро" кабриолет и купе. Шестото поколение на култовия модел се отличава с подобрена спортна аеродинамика, която спомага за по-ефективно охлаждане на мотора и по-висока стабилност на автомобила.


Задвижването на двете версии на "Камаро" се осигурява от изпитания 6.2-литров осемцилиндров V-образен двигател в съчетание с шестстепенна механична или автоматична предавателна кутия. Версията с механична предавателна кутия постига максимална мощност 432 к.с. при 5900 об./мин. и максимален въртящ момент 569 Нм при 4600 об./мин. Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е 5.2 секунди при купето и 5.4 секунди при кабриото.


Новият "Камаро" вече се предлага с безключов достъп. Може да бъде поръчан и със спортни анатомични седалки "Рекаро" с кожени тапицерии и електрорегулиране за предните места.




Сред останалите забележителни елементи в интериора са новият heads-up дисплей с цветни показания и инфоразвлекателната система Chevrolet MyLink, вградена в централната конзола на арматурното табло. Управлението на системата се осъществява посредством чувствителен на докосване цветен екран с висока разделителна способност и диагонал седем инча, който предлага ясно структурирано и лесно за използване меню с икони.


В допълнение към разпознаването на гласови команди системата предлага и възможност за TTS (Text-To-Speech – четене на текст чрез гласов синтезатор), което ще позволи на водачите да прослушват текстовите съобщения от своя смартфон, без да отделят вниманието си от пътя и ръцете си от волана. Видеокамера за следене на маневрите и зоната зад автомобила е част от серийното оборудване на модела.


Новият "Камаро" ще започне да се предлага в Европа към края на настоящата година. В България цените ще тръгват от 78 526 лв. с ДДС за купе версията и 88 306 лв. с ДДС за кабриолета. Първият "Шевролет Камаро" се появява през 1966 година и е описано от един автомобилен журналист като "малко зло създание, което се храни с мустанги".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Платена публикация. Иначе истинската гъзария е да караш американ масъл кар у нас, щото всеки селянин и мангал кара мерцедес и бе ем ве.

    Too much цензура Баце.
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    Да му мисли конкуренцията. Имам братовчедка, която има абонамент за "Камаро" и не иска да чуе за друга кола. За тези пари, такива показатели, ще им е зор на германците.

  3. 3 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 598 Весело

    Хубава кола, но аз обичам Порше

    911,959,964,993
  4. 4 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 598 Неутрално

    6.2 л. двигател... А бензиностанция дават ли към него, така, в кризата де. Има няколко в София. Жълтички. Много са готини, но ми е интересна сервизната технология. За колко време пристигат частите?!

    911,959,964,993
  5. 5 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1366 Весело

    """ "малко зло създание, което се храни с мустанги" """
    ==========================

    Шевролет срещу Форд

    , , .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  6. 6 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Жива класика. Не съм голям фен на американското автомобилостроене, но ако някой иска да си взема истинска спортна кола за прилични пари, нека си вземе Камаро или Корвет. Европейските им еквиваленти са малко по-добре изглеждащи и вероятно по-надеждни, но струват много повече.

  7. 7 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1093 Весело

    [quote#6:"simo87"] Европейските им еквиваленти са малко по-добре изглеждащи [/quote]Точно тук не споделям мнението ти.Няма по-сериозно изглеждаш автомобил от американския!

  8. 8 Профил на primoto
    primoto
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Джи-Ти-Ар-ката мачка всичко по пътя и като параметри и като качество и като цена ...

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity...
  9. 9 Профил на damned
    damned
    Рейтинг: 229 Весело

    Никъде не пише колко харчи

  10. 10 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#9] от "damned":

    Който кара такава кола не му пука особено.

    rock n' roll is king!
  11. 11 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    Новият "Камаро",класа

  12. 12 Профил на Arthur Dent
    Arthur Dent
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Все пак "Новият" звучи доста пресилено. Това е фейслифт, като има козметични промени само във фаровете и стоповете. Но в щатите е прието всяка година да има "нов" модел, така че това е Камаро, моделна година 2014.

  13. 13 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    За тези които питат колко харчи:

    EPA Fuel Economy:
    City: 12 – 19 Градско:19 - 12 л/100км
    Highway: 18 – 30 Извън гарадско 13 - 7.8 л/100км
    Available Engines:
    580-hp, 6.2-liter V-8 (premium) 91 октана
    400-hp, 6.2-liter V-8 (premium) 91
    323-hp, 3.6-liter V-6 (regular gas) 87 октана
    426-hp, 6.2-liter V-8 (premium) 91
    Available Transmissions: 6-speed manual w/OD
    6-speed automatic w/OD and auto-manual
    В статията става въпрос за средния 8 цилиндров мотор ще харчи около 14, 15л/100км градско и 9, 10 на дълъг път. Такъв голям мотор при 120км/ч се върти с 1600 оборота.
    Цените в САЩ са около или под $40,000 за този V8 и под $30,000 за V6, който е 320кс. За силния мотор 580кс с много екстри цената може да стигне и до $65,000.Но пък колко коли има на пазара за $65К с 580кс и мегнетореологикал окачване? Аз се сещам само за Ферари но цената е $300,000. Ферари Италия е с 4.5 л мотор 570кс и харчи 19л/100км градско и 14л/100км извън градско.
    Порше Карера 4с със силния мотор 530кс харчи 17л/100км градско, 11л/100км извън градско. Струва $140,000.
    Ако искаш мощност ще ти харчи мотора. Дали ще я правиш мощността в голям обем или с много обороти харченето е еднакво. Кой мотор е по-надежден? Голям мързелив мотор при всяко положение е по-надежден и определено по-евтин.
    Да се сравнява Камаро с Порше или Ферари е глупаво. Въобще не са в една класа. Но за $40 хиляди можеш да караш Камаро което има 80% от възможностите на Порше или Ферари за 15-20% от цената им. За хора които не са сноби става. А за подръжката дори и сравнение не може да става. Камарото ще ти струва колкото и пикапа - сменяш масло за $40 на Поршето е $800 за Ферари честно казано не знам но е повече от Порше.

    California Über Alles
  14. 14 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#8] от "primoto":

    Карам Камаро СС (дето уж е на брат ми) и си е радост за манияците , само дето е много бурно и като настъпиш вдясно глобите почват да си валят сами...

    До коментар [#9] от "damned":

    Към 14Л.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK