"Опел" обнови и "Инсигния OPC"

 



След като обновиха базовата гама на "Инсигния" от "Опел", пипнаха и най-спортното и изпълнение – OPC. За момента има снимки само на комбито, но новостите обхващат и седана. 


По отношение на задвижването "Опел Инсигния ОРС" 2013 не предлага промени и използва познатия V6 бензинов мотор с мощност 325 к.с., генериращ 435 Нм въртящ момент. Моделът запазва и двойното предаване. Освежена е обаче визията, има и подобрения по ходовата част.


Специално внимание е обърнато на задния мост, който използва с около 60 процента променени от инженерите компоненти. В допълнение характеристиките по отношение на шума и вибрациите са подобрени чрез множество промени, свързани с фината настройка. Новият софтуер на системата ESP позволява още по-прецизна  настройка за динамика, особено по отношение на реакцията при поява на тенденция към недозавиване.




Модифицираният софтуер на адаптивната ходова част FlexRide с регулируеми амортисьори осигурява оптимално поведение на пътя. Това специфично програмиране за OPC подобрява пътната динамика, позволява по-бърза и по-прецизна реакция при различните маневри и пътни ситуации.


С шестстепенна механична предавателна кутия и задвижване на четирите колела "Инсигния OPC" ускорява от нула до 100 км/ч за 6.0 секунди (Sports Tourer: 6.3 секунди) и достига максимална скорост  250 км/ч при среден разход на гориво 10.6 литра/100 км в комбиниран цикъл. Спирачната система остава Brembo.


Автомобилът използва електронно контролираната система за задвижване на четирите колела. Тя включва съединител, работещ на принципа на Haldex, и електронно контролиран блокируем диференциал с цел осигуряване на отлично сцепление. Системата функционира в зависимост от пътните условия и променя пропорциите на въртящия момент от нула до 100 процента между предния и задния мост, както и между двете задни колела.


Интериорът впечатлява със спортното излъчване, което идва от седалките "Рекаро", които се предлагат опционално в кожа и с функция за памет. Нови са лостът за превключване, инструменталният панел и централна конзола.


Новият волан (опционално с отопление) е оборудван с лостчета за превключване на предавките, в случай че автомобилът е с автоматична трансмисия. Това позволява на водача на OPC да осъществява изключително бързи превключвания на ръка дори ако автомобилът е в автоматичен режим. Ако лостчетата за превключване не се използват в рамките на 12 секунди, автомобилът се връща в автоматичен режим.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 565 Любопитно

    Хубаво, ама не е за България....
    За тези 325 коня данъка е към 1000 лева, а като гледам цолажа на гумите - 4 гумета са на цена над парите за данъка...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  2. 2 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 626 Любопитно

    Срещу 70,000 лв. за базов модел? Все пак е Опел! Мерси!

    911,959,964,993
  3. 3 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 474 Весело

    [quote#2:"993"]Срещу 70,000 лв. за базов модел? Все пак е Опел! Мерси![/quote]

    това е единственият разумен аргумент - Цената

    Няма комби 4 Х 4 ,
    което да не изгуби поне 25 % от цената си ,
    след като напусне магазина !

    Опел - още по-кофти

    иначе комби , 4Х4 е идеален семеен автомобил ...
    става за всичко

  4. 4 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#1:"dohco"]Хубаво, ама не е за България....
    За тези 325 коня данъка е към 1000 лева, а като гледам цолажа на гумите - 4 гумета са на цена над парите за данъка...[/quote]

    Що да не е за България? Искаш да кажеш - не е за прошляците в България! За хората, които могат да си позволят такъв мощен автомобил, колко бил данъка, разхода на гориво или евентуалната смяна на гумите, е последната им грижа на тоя свят! Виж, за прошляците това са много ,,важни'' неща ... ама те така или иначе нямат пари за Insignia ,,OPC'', така че - напразно се кахърят!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  5. 5 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#2:"993"]Срещу 70,000 лв. за базов модел? Все пак е Опел! Мерси![/quote]

    Не видях в статията да се споменава каква е цената на Insignia ,,OPC'', но ако действително е 70 000 лв. то това е една доста добра цена за автомобил с такава мощност и оборудване!
    Между другото, такова животно като ,,OPC-базов модел'' НЕМА!!!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  6. 6 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#3:"Шукар Меринджей"]Няма комби 4 Х 4 ,
    което да не изгуби поне 25 % от цената си ,
    след като напусне магазина ! [/quote]

    Тука си се поулял малко, 15% може да изгуби от цената си, но не и 25%! Покажи ми някое Ауди Куатро, на не повече от 1 година и 10-ина хиляди километра, което е изгубило 25% от цената си като ново!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  7. 7 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 474 Весело

    [quote#6:"BulgAryan"]Тука си се поулял малко, 15% може да изгуби от цената си, но не и 25%!

    Покажи ми някое Ауди Куатро,

    на не повече от 1 година и 10-ина хиляди километра, което е изгубило 25% от цената си като ново![/quote]

    как да ти го "покажа" за да се убедиш ????

    мога да ти покажа Много Чакащи Ауди куатро....

    спр. всички Авто Портали

    Капитализмът е трудно упражнение -

    има ли Свръхпредлагане-

    има Курс "купува" и Курс "Продава"...........

    Иначе Всичко Чака

    нямаше Чакащи Лади през 85 год -

    цената на нова на Солни пазар беше Х 2

    сега сме 2013 год

    ---------
    ако имотите паднаха с 50 % - автомобилите ????

  8. 8 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    Не мога да разбера тъпата жилавост на някои предубеждения! Опела бил "дърварски"(!),американците пък приемат "Форд"-а за такъв...Дори и "Мондео"-то с врати тип "крила"...Айде ще спра до тук...

  9. 9 Профил на the_lone_rider
    the_lone_rider
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Много разбирачи, но всеки би се накефил ако има възможност да я покара или притежава

    Днес е лесно да изфабрикуваш истината и манипулираш действителността, но будните хора винаги усещат лъжата...
  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    """ Ако лостчетата за превключване не се използват в рамките на 12 секунди, автомобилът се връща в автоматичен режим. """
    =============

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  11. 11 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#9] от "the_lone_rider":


    [quote#9:"the_lone_rider"] но всеки би се накефил ако [/quote]
    -----------------

    АКО гроздето не е кисело

    Ама е кисело да му се не види

    В Е С Е Л О

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  12. 12 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    Какъв волан са барнали,като детелина

  13. 13 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#6] от "BulgAryan": Ами има приятелю. Влез в страницата на Опел. Като му сложиш и опциите отива над 80 и кусур (кожа, ксенони, навигация, шибедах и други). За толкова пари си купувам употребявано Порше Карера 4, 2008 г. и знам, че държи цената! Мерси от Опел. Като млад карах Астра GSI 150 к.с., хубаво беше, но беше... Със здраве!

    911,959,964,993
  14. 14 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#13] от "993":

    Колко струва това Порше новичко?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK