До коментар [#4] от "ivko":
Разбирачите: Вие нещо по-добро ли сте създали, че имате смелостта да критикувате?
-----------------------------
Не ни е работа да създаваме, а да купуваме.
Ако ги раздавахте безплатно - ще се спукаме от хвалби.
Само че искате парички- значи ще слушкате за кусурите на рендетата.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
Меган със сигурност не е най-добрият модел на Рено ... А и този стремеж дизайнът да е малко "по- по-" не винаги дава добър резултат ...
... Отделен разговор е за разбирачите, които реагират като кучето на Павлов щом видят френско возило ...
До коментар [#8] от "Булаир":
Две години служебен Меган, преди да взема истинска кола.
Крушки се сменят в сервиз.
Акумулатор се сменя в сервиз.
Запалването се ремонтира всяка година, включително веднъж ме изостави тотално пред един хотел, добре че имаше кой да ме дръпнем, че ако беше някъде по планините... Самото палене с дърпане при тая вафла е леко проблематично.
Смяна на съединител.
Окачване всяка година.
Личен Пасат- каран 5 години, и то повече на година от Мегана.
За това време извън консумативи сменен ролка на някакъв ремък за 300 лв., веднъж на две години нещо по ходовата част - я тампон, я рейки на кормилна щанга.
Освен това ремонтите на Пасата са много по-евтини от тези на рендето.
ИЗвод - Рено Меган - Евтина, неудобна кола нуждаеща се от честа и скъпа поддръжка.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
,,Ренде''-то пак ли е с фейс-лифт? Германците правят фейс-лифт след 5-6 години, френците на всеки 2! Не бих се очудил ако в скоро време почнат всяка година да си ,,фейс-лифт''-ират моделите, в отчаян опит да подлъжат някой шаран да им клъвне на въдицата и си купи ,,Ренде''!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
Има колкото коли толкова и мнения. Карам Меган 70000 км вече, сменил съм само една крушка и масла, филтри - каквото се полага. Пак ще си купя Рено, защото в сравнение с прехвалените немски коли оставяш 2.5 пъти по-малко пари в сервиза.
Имам евтино рено на 6 години - от три години е при мен - разходи за поправка 100 лева веднъж... Бих си купил с чисто сърце веднага меган стига да имах парите
[quote#6:"qwertqwert"]Както казват сърбите- пичка нечем...[/quote]
Остана да ми цитираш албанци, македонци, косовари, черногорци, и разни други нации автопроизводители и разбиращи от коли.
Между другото от няколко години насам, Рено са или шампион във Ф1, или болиди с техните мотори.
До коментар [#16] от "historama":
беше 2005 или 2006, карах я от 2008 до 2010.
Въобще няма да коментирам поднасянето на задницата, дърварската возия или мъртвите ъгли...последните може и да са ги оправили след 100-те фейс-лифта оттогава...
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
До коментар [#18] от "Пламката":
Е, то някой си викат ел-техник и за смяна на изгоряла крушка вкъщи....
--------------------
Да бе да... Трябва да сваля половиния двигател, да завъртя колелото на е@айната си.... На Пасата си ги сменям за 3 мин. с измиването на ръцете...
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
До коментар [#17] от "Цезар":
не отстъпва по нищо на немските коли !!!!!!!
------------------
Муууууууууухаааааааа Френско Ауди А4 викаш
Френски Москвич е къде по-валидно........
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
До коментар [#20] от "qwertqwert":
Абе не е баш така. Ай питай ме как се сменя спукано казанче за течност за чистачки. Иначе крушки се сменят лесно. Нали в сервизите пак хора ги сменят. Виж друг е проблема ако компа отчита някаква грешка, която трябва да се чисти от спец. софтуеър...
До коментар [#23] от "Blood Red Skies":
само дето частите им струват петкратно повече.
----------
Пасата се нуждае от ремонт в пъти по-рядко от ремонт и частите са му по-евтини, отколкото на Ренде Меган.
Имал съм и Ауди 100 и Голф. И двете бяха железни коли с минимални престои в сервиз - основно консумативи и чат-пат нещо по предницата. Мегана може да се сравнява по возия с Голфа, само дето немеца не си върти задника на всеки по-остър завой като проститутка на околовръстното.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
[quote#24:"qwertqwert"]Пасата се нуждае от ремонт в пъти по-рядко от ремонт и частите са му по-евтини, отколкото на Ренде Меган. [/quote]
Лъжеш.
[quote#24:"qwertqwert"]Имал съм и Ауди 100 и Голф[/quote]
Това са модели от преди 15 г. Тогава наистина бяха хубави. Последният здрав Голф е 2.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
До коментар [#9] от "qwertqwert":
Мерси за хумора, доста се посмях. Имам Меган, вече е на 8 години и почти 200 хил. километра, купен нов от ПроМобил.
Крушката на фара се сменя точно за 2 минути, ако си прочел инструкцията и знаеш какво правиш. Признавам, че първият път и аз бях неподготвен и затова ми трябваха 10 минути. Акумулаторът, дето се сменял в сервиз много ме учуди. Тежък ли ти е, не знаеш как да закачиш двата кабела или пластмасовият капак с два винта е свръх твоите способности?
Съединител още не съм сменял. Смених и двата носача, но и двата заради две отделни катастрофи и то след 150 хил. км. Друго по окачването съм сменял само кормилни накрайници, последица от лошите ни пътища. Никакви проблеми със запалването - натискам бутона и колата си пали сама.
Чакай сега! За кой Пасат и за кой Меган говориш? И ако става дума за втора употреба старо желязо, въобще няма нужда да спорим. Не е ясно колата след какви проблеми се озовава в ръцете ти. А иначе, каруцата на прадядо ти се чупи най-малко. Всяка по-нова технология е по-сложна. Ако сравним Голф2 с Меган2, та това са коли от съвсем други измерения. Голф2 е толкова по-прост, неудобен и малък, че сравнението е безкрайно неуместно. Все едно да сравним Голф1 с Трабант.
Ако ще и 100 години да върви без проблеми - не го ща, както не искам и каруцата на прадядо ти.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
"Смених и двата носача, но и двата заради две отделни катастрофи и то след 150 хил. км."
Това е един от основните проблеми на хората по пътищата - собствениците на "Клио" и "Меган".
Млади, нахъсени - всеки е "карач".
Двигателя - силен за малката кола, спирачки и окачване - никакви.
И се блъскат където им падне и в когото им падне.
По-лоши са и от пернишките "голфаджии"!
До коментар [#29] от "Иван Петров":
Нито двигателите са свръх силни, нито спирачките са зле.Всичко е от задкормилното устройство.Рено са съвсем приемливи коли за качеството и цената си, в цяла Европа, че по света е пълно с тях и явно си имат пазар.
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
Ами няма нужда да проверявам, защото знам ))
Първият москвич си е Опел Кадет, като двигателя с модификации си остава същия в така наречения "осмак", а двигателя на "БМВ" е изкопиран в "дванайстак-а" ))
Този двигател си остава основен и в модела Москвич-2141/Алеко ...
[quote#36:"socioscan"]А тази версия [/quote]
==================
Тази версия http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE
нямах си работа та взех и я прочетох
И открих нещо което изключително ми пропомни как се правеше прототипа на лека кола "БАЛКАН" в Завод 12 - София!
Бяха направени 10 или 12 броя ?
От давна беше -=- около 1960-та + .
Аз започнах там работа на 14.12.1964-та , но баща ми бе от 1935-та там
Та в Завода имаше няколко "бръмбара" , един Гогомобил , една Изета -=- все за образци
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#39:"Чардо"] ми пропомни как се правеше прототипа на лека кола "БАЛКАН" в Завод 12 - София![/quote]
"Прототипите" на повечето потребителски продукти се правеха така: счетоводителя на съответното цинти-мининти или институт-минститут отпуска долари, с които от Кореком се закупува "изследвания" продукт, който се разглобява от инженерно-изследователския екип, копира с известни изменения и ако има много късмет влиза в производство след 5-10 години ))
До коментар [#29] от "Иван Петров":
Нищо подобно. Първата катастрофа беше заради заспал шофьор в насрещното. Дадох всичко от себе си за да няма челен удар и минах през препятствие, където ми остана носача. Не буквално, но само след 150 км. се обади, че иска смяна.
[quote#11:"BulgAryan"]Германците правят фейс-лифт след 5-6 години, френците на всеки 2![/quote]
На германците фейслифът с лупа го търсиш. На аудитата от 10 години им сменят най-вече джантите.
Ей пичове, уважавайте малко труда на хората. Кой от вас може да си купи ново Меган РС, или пък ако не ви харесва реното, нов GT-R или нов AMG. Само че май не става.
Като не става, оставете, статията е за нови автомобили, а не за таралясници от Горубляне, пък било то и Мерцедес 500 (на 20 год.)
До коментар [#9] от "qwertqwert":
Аз пък имам служебни немски - Опел и ФВ - и лична френска. Абе тия немските (служебните) - големи кошници - минаваш ли през легнал полицай без да намалиш се раздрънкват, ако минаваш през дупки - ремонтираш окачване, ако често искаш да си подобриш рекорда от 0 до 100 - сменяш съединител. С две думи - не стават
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2995 Неутрално. 19-цолови черни джанти със сиви ивици
Libertarianism is just anarchy for rich people____
Яко като подкована жаба !
С тези 265 к.с. е направо трепач ...
Nikoi
Рейтинг: 740 Неутралнобреййй ,пак шедьовър от лувъра
442
Рейтинг: 1416 НеутралноТези фейслифтове, изглежда ги правят камионджий !!! Едните 20 цолови, сега тези малко по-скромни 19. Иначе рено !!! шир-потреба превозно средство.
Ivan Kozhuharov
Рейтинг: 374 НеутралноРазбирачите: Вие нещо по-добро ли сте създали, че имате смелостта да критикувате?
townboy
Рейтинг: 479 НеутралноТази марка... ще се въздържа от коментар да не развалям платената публикация.
Too much цензура Баце.qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноНа външен вид го докараха, сега и останалото ако оправят...
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Както казват сърбите- пичка нечем...
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#4] от "ivko":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Разбирачите: Вие нещо по-добро ли сте създали, че имате смелостта да критикувате?
-----------------------------
Не ни е работа да създаваме, а да купуваме.
Ако ги раздавахте безплатно - ще се спукаме от хвалби.
Само че искате парички- значи ще слушкате за кусурите на рендетата.
Булаир
Рейтинг: 585 НеутралноМеган със сигурност не е най-добрият модел на Рено ... А и този стремеж дизайнът да е малко "по- по-" не винаги дава добър резултат ...
... Отделен разговор е за разбирачите, които реагират като кучето на Павлов щом видят френско возило ...
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#8] от "Булаир":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Две години служебен Меган, преди да взема истинска кола.
Крушки се сменят в сервиз.
Акумулатор се сменя в сервиз.
Запалването се ремонтира всяка година, включително веднъж ме изостави тотално пред един хотел, добре че имаше кой да ме дръпнем, че ако беше някъде по планините... Самото палене с дърпане при тая вафла е леко проблематично.
Смяна на съединител.
Окачване всяка година.
Личен Пасат- каран 5 години, и то повече на година от Мегана.
За това време извън консумативи сменен ролка на някакъв ремък за 300 лв., веднъж на две години нещо по ходовата част - я тампон, я рейки на кормилна щанга.
Освен това ремонтите на Пасата са много по-евтини от тези на рендето.
ИЗвод - Рено Меган - Евтина, неудобна кола нуждаеща се от честа и скъпа поддръжка.
DS
Рейтинг: 537 НеутралноСобствени Меган и Клио:
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Никога повече Меган.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 531 Весело,,Ренде''-то пак ли е с фейс-лифт? Германците правят фейс-лифт след 5-6 години, френците на всеки 2! Не бих се очудил ако в скоро време почнат всяка година да си ,,фейс-лифт''-ират моделите, в отчаян опит да подлъжат някой шаран да им клъвне на въдицата и си купи ,,Ренде''!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.TAC
Рейтинг: 636 ВеселоРено - красиви и чупливи!
rock n' roll is king!georgi_ww
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#9] от "qwertqwert":
Има колкото коли толкова и мнения. Карам Меган 70000 км вече, сменил съм само една крушка и масла, филтри - каквото се полага. Пак ще си купя Рено, защото в сравнение с прехвалените немски коли оставяш 2.5 пъти по-малко пари в сервиза.
dj x2805
Рейтинг: 426 НеутралноИмам евтино рено на 6 години - от три години е при мен - разходи за поправка 100 лева веднъж... Бих си купил с чисто сърце веднага меган стига да имах парите
www.soundcloud.com/x2805historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#6:"qwertqwert"]Както казват сърбите- пичка нечем...[/quote]
Остана да ми цитираш албанци, македонци, косовари, черногорци, и разни други нации автопроизводители и разбиращи от коли.
Между другото от няколко години насам, Рено са или шампион във Ф1, или болиди с техните мотори.
historama
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#9] от "qwertqwert":
Щом сам си сменяш крушките, я ми кажи от коя година е колата ти?
Цезар
Рейтинг: 565 ЛюбопитноМеган е със много добра визия !!!! ....... и мотор !!!! не отстъпва по нищо на немските коли !!!!!!!
Пламката
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#16] от "historama":
Крайно среден !Е, то някой си викат ел-техник и за смяна на изгоряла крушка вкъщи....
Ово йе стандарт, йебеш-хвърляш...
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#16] от "historama":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?беше 2005 или 2006, карах я от 2008 до 2010.
Въобще няма да коментирам поднасянето на задницата, дърварската возия или мъртвите ъгли...последните може и да са ги оправили след 100-те фейс-лифта оттогава...
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#18] от "Пламката":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Е, то някой си викат ел-техник и за смяна на изгоряла крушка вкъщи....
--------------------
Да бе да... Трябва да сваля половиния двигател, да завъртя колелото на е@айната си.... На Пасата си ги сменям за 3 мин. с измиването на ръцете...
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#17] от "Цезар":



Френско Ауди А4 викаш 

След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?не отстъпва по нищо на немските коли !!!!!!!
------------------
Муууууууууухаааааааа
Френски Москвич е къде по-валидно........
Пламката
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#20] от "qwertqwert":
Крайно среден !Абе не е баш така. Ай питай ме как се сменя спукано казанче за течност за чистачки. Иначе крушки се сменят лесно. Нали в сервизите пак хора ги сменят. Виж друг е проблема ако компа отчита някаква грешка, която трябва да се чисти от спец. софтуеър...
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6320 Весело[quote#21:"qwertqwert"]Ауди А4 [/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis...те тия, викаш, ич не се чупят, само дето частите им струват петкратно повече.
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#23] от "Blood Red Skies":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?само дето частите им струват петкратно повече.
----------
Пасата се нуждае от ремонт в пъти по-рядко от ремонт и частите са му по-евтини, отколкото на Ренде Меган.
Имал съм и Ауди 100 и Голф. И двете бяха железни коли с минимални престои в сервиз - основно консумативи и чат-пат нещо по предницата. Мегана може да се сравнява по возия с Голфа, само дето немеца не си върти задника на всеки по-остър завой като проститутка на околовръстното.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6320 Неутрално[quote#24:"qwertqwert"]Пасата се нуждае от ремонт в пъти по-рядко от ремонт и частите са му по-евтини, отколкото на Ренде Меган. [/quote]
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisЛъжеш.
[quote#24:"qwertqwert"]Имал съм и Ауди 100 и Голф[/quote]
Това са модели от преди 15 г. Тогава наистина бяха хубави. Последният здрав Голф е 2.
Trayan
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#9] от "qwertqwert":
Мерси за хумора, доста се посмях. Имам Меган, вече е на 8 години и почти 200 хил. километра, купен нов от ПроМобил.
Крушката на фара се сменя точно за 2 минути, ако си прочел инструкцията и знаеш какво правиш. Признавам, че първият път и аз бях неподготвен и затова ми трябваха 10 минути. Акумулаторът, дето се сменял в сервиз много ме учуди. Тежък ли ти е, не знаеш как да закачиш двата кабела или пластмасовият капак с два винта е свръх твоите способности?
Съединител още не съм сменял. Смених и двата носача, но и двата заради две отделни катастрофи и то след 150 хил. км. Друго по окачването съм сменял само кормилни накрайници, последица от лошите ни пътища. Никакви проблеми със запалването - натискам бутона и колата си пали сама.
Trayan
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#24] от "qwertqwert":
Чакай сега! За кой Пасат и за кой Меган говориш? И ако става дума за втора употреба старо желязо, въобще няма нужда да спорим. Не е ясно колата след какви проблеми се озовава в ръцете ти. А иначе, каруцата на прадядо ти се чупи най-малко. Всяка по-нова технология е по-сложна. Ако сравним Голф2 с Меган2, та това са коли от съвсем други измерения. Голф2 е толкова по-прост, неудобен и малък, че сравнението е безкрайно неуместно. Все едно да сравним Голф1 с Трабант.
Ако ще и 100 години да върви без проблеми - не го ща, както не искам и каруцата на прадядо ти.
deutschwagen
Рейтинг: 870 НеутралноОправете задницата най-после. Отпред е добре.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Иван Петров
Рейтинг: 597 НеутралноДо коментар [#26] от "b_d_s":
"Смених и двата носача, но и двата заради две отделни катастрофи и то след 150 хил. км."
Това е един от основните проблеми на хората по пътищата - собствениците на "Клио" и "Меган".
Млади, нахъсени - всеки е "карач".
Двигателя - силен за малката кола, спирачки и окачване - никакви.
И се блъскат където им падне и в когото им падне.
По-лоши са и от пернишките "голфаджии"!
Иван Петров
Рейтинг: 597 НеутралноЗабравих да спомена и ефтинджоса - купуват евтина кола, купуват евтини гуми и бръмчат като обезумели!
soul
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#29] от "Иван Петров":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковНито двигателите са свръх силни, нито спирачките са зле.Всичко е от задкормилното устройство.Рено са съвсем приемливи коли за качеството и цената си, в цяла Европа, че по света е пълно с тях и явно си имат пазар.
soul
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#21] от "qwertqwert":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковКаква е разликата в цените между А4 и Меган провери ли???
Като провериш сподели и ние да знаем!
Иван Петров
Рейтинг: 597 НеутралноДо коментар [#32] от "soul":
Какво общо има между "А 4" и "Меган", за да им се сравняват цените?
Това, че имат по четири колела ли?
Чардо
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#21] от "qwertqwert":
gspot.com/-fMlunmkm2Cw/UMd438Wb6DI/AAAAAAAAMXY/Rez NILZ4E58/s1600/renault-14-04.jpg&imgrefurl=htt p://www.informiran24.com/informiran24/%25D1%2588%2 5D0%25BE%25D0%25BA/page/104/&h=275&w=461&a mp;sz=20&tbnid=II6JPKnjwgnDWM:&tbnh=72& ;tbnw=121&zoom=1&usg=__-utbG0WQBSDLQxNLj6P sFJStaiY=&docid=ns5M27KDfcMcVM&sa=X&ei =DJA4Uv3CJ4vOsga54ICgBA&ved=0CDoQ9QEwAw
ikimedia.org/wikipedia/commons/e/e2/ALEKO_M-2141S_ %28front_view%29.jpg&imgrefurl=http://bg.wikip edia.org/wiki/%25D0%259C%25D0%25BE%25D1%2581%25D0% 25BA%25D0%25B2%25D0%25B8%25D1%2587_%25D0%2590%25D0 %25BB%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE&h=508& w=822&sz=108&tbnid=ETfoRHUa7E5hJM:&tbn h=74&tbnw=119&zoom=1&usg=__P2702Sq53ik Uyr5smbi_HP8d2_g=&docid=Jz8x82S3m5fo7M&sa= X&ei=c5E4UpeuFcrXtQaHo4GgDg&ved=0CDEQ9QEwA A&dur=59
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#21:"qwertqwert"]Френски Москвич е къде по-валидно.[/quote]
====================
Здравей ,
Без да искаш си улучил истината , защото много малко хора знаят тази история :
Режията Рено на времето разработи и пусна в производство РЕНО 14 през 1976-та
и когато го спряха го продадоха на СССР под марката МОСКВИЧ
като модел АЛЕКО
Това е рено 14 :
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://4.bp.blo
А това е Москвич Алеко :
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://upload.w
socioscan
Рейтинг: 426 ВеселоДо коментар [#34] от "Чардо":
)
#ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4Прав си, че москвича е изкопиран от френска кола, но не от Рено а от Симка
http://www.simcatalbotclub.org/scar10.jpg
socioscan
Рейтинг: 426 ВеселоДо коментар [#34] от "Чардо":
)) 1510gld.jpg
#ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4А тази версия спокойно може да бъде сгрешена с москвич
http://www.elisanet.fi/lada-farmi/kalusto/1510gld/
Иван Петров
Рейтинг: 597 НеутралноДо коментар [#35] от "socioscan":
Не е "Симка", не е и френска, а германска - "БМВ".
От 54 или 55 година, ако не те мързи може да провериш.
socioscan
Рейтинг: 426 ВеселоДо коментар [#37] от "Иван Петров":
))
))
#ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4Ами няма нужда да проверявам, защото знам
Първият москвич си е Опел Кадет, като двигателя с модификации си остава същия в така наречения "осмак", а двигателя на "БМВ" е изкопиран в "дванайстак-а"
Този двигател си остава основен и в модела Москвич-2141/Алеко ...
Чардо
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "socioscan":
%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0% BE
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#36:"socioscan"]А тази версия [/quote]
==================
Тази версия
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0
нямах си работа та взех и я прочетох
И открих нещо което изключително ми пропомни как се правеше прототипа на лека кола "БАЛКАН" в Завод 12 - София!
Бяха направени 10 или 12 броя ?
От давна беше -=- около 1960-та + .
Аз започнах там работа на 14.12.1964-та , но баща ми бе от 1935-та там
Та в Завода имаше няколко "бръмбара" , един Гогомобил , една Изета -=- все за образци
socioscan
Рейтинг: 426 Весело[quote#39:"Чардо"] ми пропомни как се правеше прототипа на лека кола "БАЛКАН" в Завод 12 - София![/quote]
))
#ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4"Прототипите" на повечето потребителски продукти се правеха така: счетоводителя на съответното цинти-мининти или институт-минститут отпуска долари, с които от Кореком се закупува "изследвания" продукт, който се разглобява от инженерно-изследователския екип, копира с известни изменения и ако има много късмет влиза в производство след 5-10 години
Trayan
Рейтинг: 788 НеутралноДо коментар [#29] от "Иван Петров":
Нищо подобно. Първата катастрофа беше заради заспал шофьор в насрещното. Дадох всичко от себе си за да няма челен удар и минах през препятствие, където ми остана носача. Не буквално, но само след 150 км. се обади, че иска смяна.
soul
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#33] от "Иван Петров":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковНяма общо!Именно за това питам за цената този който оргиналничи с тъпи сравнения!
historama
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#11:"BulgAryan"]Германците правят фейс-лифт след 5-6 години, френците на всеки 2![/quote]
На германците фейслифът с лупа го търсиш. На аудитата от 10 години им сменят най-вече джантите.
Ей пичове, уважавайте малко труда на хората. Кой от вас може да си купи ново Меган РС, или пък ако не ви харесва реното, нов GT-R или нов AMG. Само че май не става.
Като не става, оставете, статията е за нови автомобили, а не за таралясници от Горубляне, пък било то и Мерцедес 500 (на 20 год.)
historama
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#42] от "soul":
Ти го попитай за цените на нови гуми, защото сигурно и тях не ги знае.
Особено оня приятел, дето сам си сменял крушките.
manimani101
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "qwertqwert":Смях, явно не си се качвал на Рено , затова и пишеш тези глупости.
Р.С. Имам и карам немска щайга.
emil.boev
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#9] от "qwertqwert":
Аз пък имам служебни немски - Опел и ФВ - и лична френска. Абе тия немските (служебните) - големи кошници - минаваш ли през легнал полицай без да намалиш се раздрънкват, ако минаваш през дупки - ремонтираш окачване, ако често искаш да си подобриш рекорда от 0 до 100 - сменяш съединител. С две думи - не стават