"Хонда" готви микро кабрио



Компактен родустър ще покаже "Хонда" на домашното изложение в Токио, което ще се проведе между 23 ноември и 1 декември. Серийният модел, базиран на S660 Concept, се очаква да влезе в производство през 2015 година.


За момента плановете са мъникът да се продава само в Япония. Колата е снабдена с трицилиндров мотор с работен обем 660 кубика с мощност 64 конски сили. Предвижда се моделът да има и версия с еднолитров двигател със 100 конски сили. Скоростната кутия е вариаторна със седем предавки. 


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 802 Любопитно

    Е, като е само за Япония, къде е новината?

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  2. 2 Профил на deeper
    deeper
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Дневник са пропуснали да допишат, че еднолитровият двигател ще се произвежда за Европа към 2015г.
    От 664 куб. да направиш 64 к.с. си е голямо постижение. От 2,0л 200 к.с. - това правеха Хонда преди 2000-та година.

    Страхотна градска кола. Дано излезе по-скоро.

  3. 3 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2365 Неутрално
  4. 4 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Страхотна, и с малкия данък. Чобан, сори.Определено имам интерес!

  5. 5 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Весело

    доста симпатична кола.
    решетката й изглежда крадена от Форд, а задницата от Ауди, но пак е симпатична

    РЕФОРМИ !
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3509 Неутрално

    За момента плановете са мъникът да се продава само в Япония. Колата е снабдена с трицилиндров мотор с работен обем 660 кубика с мощност 64 конски сили.
    _________________
    Хаха това в ЕС и САЩ няма кой да им го купи тук под 200к.с. кабрио няма вече.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    Голям фен съм на Хонда!
    Въпреки, че съм прескочил възрастта за този модел...
    Качеството на изпълнение на автомобилите, почти не се среща в дру сериен автомобил.

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на svet_cvet
    svet_cvet
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Кукличка, дано скоро да излезе.

  9. 9 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 639 Весело

    До сега не съм успял да седна удобно в нито едно японско кабрио...просто ги правят за до 180 см ръст
    А в това като гледам трябва първо да ме сгънат

  10. 10 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 442 Неутрално

    В този сегмент на миниатюрните кабриолети имаше един изтъкнат представител - Daihatsu Copen - http://goo.gl/r7aR7V Жалко, че Daihatsu спряха да изнасят към Европа, имаха качеството на Toyota, но на много по-достъпна цена.
    Сега Honda развиват концепцията на тези автомобили на високо ниво и вероятно ще направят значителни продажби, защото практически това е пазарна ниша за разработване.

  11. 11 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#2] от "deeper":

    в моторите отдавна се постигат такива мощности, според мен тук ключът е 7 степенната кутия. Тя прави възможно такъв мотор да задвижва нещо по тежко където е нужен по сериозен въртящ момент.

  12. 12 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Японците са от друга планета. Светлинни години пред всички останали. Сега Хонда изкарват новия НСХ, който някои разбирачи сравниха с Ферари. Старият модел, в разработката на който е участвал самият Аертон Сена, изглежда актуален и до ден днешен.

    Hang on tightly, let go lightly
  13. 13 Профил на borvil
    borvil
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#11] от "Big_Villager":

    Кутията е вариаторна (т.е. безстепенна). 7-те предавки за които пише в статията предполагам са плод на неуточнен или непроверн превод от чужд език.

    При някои безстепенни кутии (Хонда, Тойота и др.) се предлага възможност да се имитира "степенна" кутия - т.е. при увеличаване на скоростта кутията да имитира смяна на предавки. Но истината е, че предавки няма.....

  14. 14 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#13] от "borvil":

    въпроса не е вариаторна ли е куията, а дали осигурява достатъчно голяма обхват предавателни числа така, че двигател с малък въртящ момент да даде прилично ускорение.
    Без да претендирам, че съм прав вариаторната кутия сменя безстепенно предавките, но не поддържа някакво динамично предавателно число. Просто имам няколко фиксирани предавки на които се установява.

  15. 15 Профил на Claus von Stauffenberg
    Claus von Stauffenberg
    Рейтинг: 660 Неутрално

    ХОНДА (ЕН ЕС ИКС) ............ МОЖЕ БИ е най- технологичната кола в този сегмент. Изпреварва ФЕРАРИ и ПОРШЕ !!!
    Колата е техническо чудо!

    Claus von Stauffenberg
  16. 16 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1277 Весело

    За нашия климат и запрашеност кабриолетите са чист мазохизъм.
    Или играчки за празноглави силиконки с яки спонсори.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  17. 17 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Пуканка...!
    С радост бих си я купила, но изпълнителният директор на „Технотест” инж. Драгомир Мицов настоя да се забранят колите с десен волан, та за сега ше се въздържа...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  18. 18 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    Дайхатцу имаше подобен модел, но струва ми се, че съдбата му не беше особено щастлива. Може би на Хонда ще и провърви с този икономичен и достъпен модел кабрио.

  19. 19 Профил на mrmarbles
    mrmarbles
    Рейтинг: 225 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK