Как може кола с мотор който може да носи 2 тона да направят една кола в която седиш като на войнишко клекало и на задните седалки можеш да сложиш само пликче от метро
Колата е фантастична. Преплитането на ретро елементи с "картинг усещане" е много интересно. Това е автомобил за хора, които ценят дизайна и усещането за шофиране. Ако това не е критерий има много други автомобили, които ще свършат работа на много по-ниска цена...
Мини определено запазва чара си и за мен остава най-успешната реплика на по-стар модел. Интериорът също запазва спортния си дух, само се надявам материалите в да са с по-добро качество от тези на предшествениците.
Въпреки теглото си, Мини е един от най-добре балансираните автомобили с предно предаване , вероятно увеличеното междуосие ще е още една положителна крачка в тази посока.
Естествено, тоновете ненужна електроника не са подминали Мини, а това като цяло е сериозна предпоставка за проблеми. Модата на трицилиндровите двигатели също е факт и за момента MINI Cooper S изглежда единственият смислен вариант.
До коментар [#3] от "acarid":
Никак даже, това е кола за пройдохи, шантонерки и гейове.
Няма човек със здрав разум който да сложи на задните седалки на това нещо детско столче.
Верно е култов автомобил, ама култа е на евтина английска бричитайка за шир-потреба.
[quote#9:"Десен"]Няма човек със здрав разум който да сложи на задните седалки на това нещо детско столче. [/quote]
Вероятно си слагате детето в "модерен" "пракичен" SUV или multi-purpose vehicle (MPV), като Рено Сценик (просто за пример), като си мислите, че по-голямото му тегло и височината са му предимство и се чувствате измамно сигурни (особено гледайки разни карш тестове). Замисляли ли сте се, колко е важен центъра на тежестта и рол центъра, как подобни "лодки" се преобръщат без грижи дори при скорост от 70км.ч., колко зле е управлението им, да не говорим за спирачките и всички несъвършени системи за стабилност. Това са фактите, останалото е макретинг.
Да, Мини не е префектната семейна кола , но определено бих си возил детето с нея, защото ще мога да разчитам на предвидимо и сигурно поведение на пътя, добра динамика и стабилни спирачки. Неща, които могат да опредложат само автомобили от доста по-висок клас.
Минитата са супер, но всеки, който е карал или поне се е возил знае, че тези мъници возят неконфортно, седалките са неудобни, а вратите на това скъпоценно чудо трябва да ги треснеш като на лада за да се затвори. Цялостно колата не изпъква с изключителна изработка, но на мес все пак ми харесват. (да ме пита човек защо)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
gibi
Рейтинг: 714 НеутралноИ като са скрити за окото какво ми поствате снимчици!
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноКак може кола с мотор който може да носи 2 тона да направят една кола в която седиш като на войнишко клекало и на задните седалки можеш да сложиш само пликче от метро
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.acarid
Рейтинг: 639 НеутралноДо 1 и 2
Гроздето е кисело, да!
gantry
Рейтинг: 388 НеутралноКолата е фантастична. Преплитането на ретро елементи с "картинг усещане" е много интересно. Това е автомобил за хора, които ценят дизайна и усещането за шофиране. Ако това не е критерий има много други автомобили, които ще свършат работа на много по-ниска цена...
p911
Рейтинг: 442 НеутралноМини определено запазва чара си и за мен остава най-успешната реплика на по-стар модел. Интериорът също запазва спортния си дух, само се надявам материалите в да са с по-добро качество от тези на предшествениците.
Въпреки теглото си, Мини е един от най-добре балансираните автомобили с предно предаване , вероятно увеличеното междуосие ще е още една положителна крачка в тази посока.
Естествено, тоновете ненужна електроника не са подминали Мини, а това като цяло е сериозна предпоставка за проблеми. Модата на трицилиндровите двигатели също е факт и за момента MINI Cooper S изглежда единственият смислен вариант.
askbg69
Рейтинг: 225 Неутрално19.10.2013 г.
И пореден безсмислен ден, изпълнене с безсмислени надлъгвания и врели некипели в олигофреностан.
irons
Рейтинг: 618 НеутралноХаресва ми
convince
Рейтинг: 1212 НеутралноАВТОМОБИЛЪТ е култов и не е за всеки, такива са рядко срещани и не във всеки клас ги има.
Любителите на мини колите са хора с късмет и щастливци поради тази причина...
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#3] от "acarid":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Никак даже, това е кола за пройдохи, шантонерки и гейове.
Няма човек със здрав разум който да сложи на задните седалки на това нещо детско столче.
Верно е култов автомобил, ама култа е на евтина английска бричитайка за шир-потреба.
p911
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#9:"Десен"]Няма човек със здрав разум който да сложи на задните седалки на това нещо детско столче. [/quote]
, но определено бих си возил детето с нея, защото ще мога да разчитам на предвидимо и сигурно поведение на пътя, добра динамика и стабилни спирачки. Неща, които могат да опредложат само автомобили от доста по-висок клас.
Вероятно си слагате детето в "модерен" "пракичен" SUV или multi-purpose vehicle (MPV), като Рено Сценик (просто за пример), като си мислите, че по-голямото му тегло и височината са му предимство и се чувствате измамно сигурни (особено гледайки разни карш тестове). Замисляли ли сте се, колко е важен центъра на тежестта и рол центъра, как подобни "лодки" се преобръщат без грижи дори при скорост от 70км.ч., колко зле е управлението им, да не говорим за спирачките и всички несъвършени системи за стабилност. Това са фактите, останалото е макретинг.
Да, Мини не е префектната семейна кола
Николай Русанов
Рейтинг: 388 НеутралноМинитата са супер, но всеки, който е карал или поне се е возил знае, че тези мъници возят неконфортно, седалките са неудобни, а вратите на това скъпоценно чудо трябва да ги треснеш като на лада за да се затвори. Цялостно колата не изпъква с изключителна изработка, но на мес все пак ми харесват. (да ме пита човек защо)