Вчера сутринта мернах един оранжево-черен такъв на ъгъла на Васил Левски и Оборище. Българите може и да сме най-страдащата нация, но с автомобилите сме напред Като се абстрахираме от малко странния - особено за БМВ - екстериор, возилцето има впечатляваща плънка... След 3-4 години, като почнат да излизат данните от техническите прегледи, ще видим кое-как
— Значи твоята диря свършва тук, Човече? — каза Каа... — Я извикай Думите! Ние сме от една кръв, ти и аз, Човек и змия!
Докато ние караме димящи трошки на 20 години, хората в белите държави се избиват да купуват екологични коли..У нас никоя мутра или политик не би се наместил в тази количка. Виж на зелената енергия и блъскаме данъци
За дозареждане екологично бензиново двигателяче,за отопление през зимата екологична печица на твърдо гориво...Като махнем иронията,наистина ме интересува как и дали е решен проблема с отоплението през зимата.
[quote#8:"p_s"]После как ще печелят от сервизи, обслужване.. масла филтри, ДВг ремонти и пр глупости..
[/quote]Ще избиват от батерии-не ги мисли.5 години няма да ходиш за ремонт и на 5-тата ще се одрусаш за нова батерия и готово.
Хората в Европа са си надвили масрафа. Щом могат да "кихнат" тази сума чакат на опашки за още, значи да не ги мислим. А поначало, БМВ нямат проблеми с продажбите засега.
Следвайки твоята глупава логика ще ти кажа, че НАСА от 50 години правят космически кораби с пробег стотици хиляди километри, а Тесла си хвалят с някакви си 500.
Всяко нещо си има предназначение, мисли малко, главата е за това.
[quote#15:"kukuf"]Като махнем иронията,наистина ме интересува как и дали е решен проблема с отоплението през зимата.[/quote]
Еми има си отопление, работещо с ток, какво има да се чудиш Батерията също се поддържа над определена температура, защото при студ капацитетът й намалява доста.
на китайски сайтове излизат над 5000 вида електрически автомобили и превозни средства от всякакво естество с цени далеч далеч по ниски от тези на това прекрасно БМВ
До коментар [#29] от "tur671": да, ама кой ще си купи от китайските ти сладурчета дори и да няма възможност за БМВ...никога не бих взел евтин боклук дори и да ми го даряват
За 30 минути зареждане на Суперчарджър, Телса модел С може да измине над 300 км, а пълното зареждане става за 70 минути. При това е напълно безплатно. Освен това има опция за смяна на батерията, което става за 90 секунди . Цената на модела е съпоставима с тази на Ауди А7, например, което прелага аналогичен набор от екстри. Единственият проблем е, че говорим за САЩ и Канада, макар че и в Западна Европа започнаха да развиват мрежа от зарядни станции.
До коментар [#31] от "Без соц":
До коментар [#8] от "p_s":
Ами няма да печелят. Ще печелят направо от "хардуеъра", по бизнес модела на Апъл. Подсказва ни го цената му - 35 000 Евро!!! В момента на такава цена може да се сдобиете с чудесно оборудвана чисто нова трета серия (тройка). Дизел, осемстепенен автомат и т.н.
Изберете сами. Ако не сте в Калифорния, не бих се надявал да се нахвърлите на електробавареца.
Моля без митове, легенди и клишета.
Ти притежаваш ли ел. автомобил? - Аз да.
Има Шеви Волт с навъртяни над 200 000 км без забележим спад в капацитета на батерията. За да мина 200 000 км с моята ще ми трябват сигурно поне 8 години.. колкото е и гаранцията на батерията.
В момента се продава батерия в и-бей на волт/ампера за 1800 долара. Мисля, че на фона на поддръжката на други коли за 8 години, 1800 долара не са много.. да не говорим, че след 8 години може и да е под 1000 долара.
Време е малко да се оттърси Бай Ганьо от предрасъдъците си и "образованието" си тип "един ми каза".
Лично за себе си - аз повече на кола само с ДВГ няма да се кача.
Дори не е необходимо да се сменя цялата батерия. Тя се състои от елементи, които могат да се подменят. Но все пак са скъпи.
Проблем е началната цена. Все пак става дума за градска кола. Също така къде живее собственика. Ако е в апартамент, малко трудно ще зарежда.
С твойта кола не можеш да пътуваш в чужбина. До никъде няма да стигнеш.
ЪЪ, не. Амперата е електрически автомобил с удължен обсег... има голяма разлика
Приуси, Лексуси и тем подобни са хибриди.. минават 2-3 км на ток ако я галиш..
Амперата минава 70-80 км и ако искаш можеш да я караш и със 170 км/ч на ток... зареждам я от контакта и мога с месеци да не сложа гориво... така че си е ел. автомобил.. така го води и производителят.
Аз получавам месечното списание на ADAC.Не си спомням кой модел бяха предтавили там на Тесла но съм 100% сигурен,че модела искаше 8 часа зареждане и пробега беше много над 300 км ако не се лъжа 560.
Това за супер зареждачката, сега видях колко стурва 2000 $ и после си доплащаш за ъпдейт.
Лично аз не разбирам,кому са нужни толкова скъпи (Тесла е лускозна) коли.Самите производители НЕ искат това да стане масова технология.
Един "познавач" по-горе се изказа резервирано за китайските машини.То е защото скатан в панелката си няма понятие къде се развиват технлогиите.Китай ще завземат и този бранш защото големите "скубят" с цени и коли за малък брой потребители а китайците печелят от оборота,произвеждат много и на добра цена.Не разбира защо Костов моторс или Балканкар Пловдив не произвеждат малки 2 местни коли.
За край да кажа,че за мен електормобилите имат бъдеще и то е на малки растояния в населени места. Тесла и БМВ са за семкаджиите форумци,който си чешат езиците!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
izabell
Рейтинг: 1276 НеутралноБих си поръчала такова моделче
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Ghostенин
Рейтинг: 374 НеутралноВчера сутринта мернах един оранжево-черен такъв на ъгъла на Васил Левски и Оборище. Българите може и да сме най-страдащата нация, но с автомобилите сме напред
Като се абстрахираме от малко странния - особено за БМВ - екстериор, возилцето има впечатляваща плънка... След 3-4 години, като почнат да излизат данните от техническите прегледи, ще видим кое-как
— Значи твоята диря свършва тук, Човече? — каза Каа... — Я извикай Думите! Ние сме от една кръв, ти и аз, Човек и змия!Xintu
Рейтинг: 688 ВеселоДо коментар [#2] от "xabren":
Close to the EdgeСписвача явно е бързал да се нареди на опашката, а редакторът още от вчера е на нея, та така
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
the_lone_rider
Рейтинг: 426 ВеселоЕй, редакторчето!!! Я влез в час или излизай в междучасие
Днес е лесно да изфабрикуваш истината и манипулираш действителността, но будните хора винаги усещат лъжата...Бо По
Рейтинг: 517 НеутралноОт 2 години Тесла правят електро-автомобили с преобег от 500км, а тези се хвалят с пробег от 160км.
P.S.
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#7] от "bpcorp":
Защото големите в бранша само отбиват номера с тези модели.. те не искат и нямат изгода от масови ел. коли..
После как ще печелят от сервизи, обслужване.. масла филтри, ДВг ремонти и пр глупости..
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4280 Неутрално[quote#2:"xabren"]Какво е "опашси"? [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСигурно са се извили опашки както едно време се е чакало Мото Техника за "Мускалеро 412 "
sa6
Рейтинг: 1526 Весело[quote#7:"bpcorp"]От 2 години Тесла правят електро-автомобили с преобег от 500км, а тези се хвалят с пробег от 160км. [/quote]
Евроатлантидада ама 170 коня електродвигател.
БМЗ
Рейтинг: 1261 НеутралноПовече електромобили за народа.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченbmw_fan
Рейтинг: 377 ГневноДо коментар [#7] от "bpcorp":
Не всички, които слушат чалга са простаци, но всички простаци слушат чалгаВиж колко струва теслата, и тогава ще си говорим пак!
elevation04
Рейтинг: 583 ВеселоДокато ние караме димящи трошки на 20 години, хората в белите държави се избиват да купуват екологични коли..У нас никоя мутра или политик не би се наместил в тази количка. Виж на зелената енергия и блъскаме данъци
Волният Ибрик
Рейтинг: 431 НеутралноСакън! Недейте! Ще ви вдигнат тока...

kukuf
Рейтинг: 430 НеутралноЗа дозареждане екологично бензиново двигателяче,за отопление през зимата екологична печица на твърдо гориво...Като махнем иронията,наистина ме интересува как и дали е решен проблема с отоплението през зимата.
wre501051215
Рейтинг: 2981 НеутралноДо коментар [#8] от "p_s":
[quote#8:"p_s"]После как ще печелят от сервизи, обслужване.. масла филтри, ДВг ремонти и пр глупости..
[/quote]Ще избиват от батерии-не ги мисли.5 години няма да ходиш за ремонт и на 5-тата ще се одрусаш за нова батерия и готово.
sa6
Рейтинг: 1526 Весело[quote#15:"kukuf"]Като махнем иронията,наистина ме интересува как и дали е решен проблема с отоплението през зимата. [/quote]
Евроатлантида.. с гараж
Дразнител
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#10] от "sa6":
Жизнь или Life - избор има.?! Е па на Тесла е дори по-мощен! Най-немощните им двигатели са по 225Kw и стигат до 310Kw за Performance моделите.
Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноТесла обаче струва кинти.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Нинов
Рейтинг: 1703 НеутралноЗначи слагаш си навес от фотоци и докато стои на сянка се зарежда.
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.citoyen
Рейтинг: 1205 НеутралноХората в Европа са си надвили масрафа. Щом могат да "кихнат" тази сума чакат на опашки за още, значи да не ги мислим. А поначало, БМВ нямат проблеми с продажбите засега.
DareDebil
Рейтинг: 704 НеутралноДо коментар [#16] от "yanne":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.няма да издържат 5 години, а всъщност батериите имат живот поне 8 години
бабачко
Рейтинг: 433 Весело[quote#16:"yanne"]Ще избиват от батерии-не ги мисли.5 години няма да ходиш за ремонт и на 5-тата ще се одрусаш за нова батерия и готово. [/quote]
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############А, че те китайците спят ... Ще им пуснат двойници веднага и ще има: "и3 се подпали в движение ... и3 се взриви докато се зарежда" и т.н.
2.5
Рейтинг: 1159 Неутрално“Зареждането им може да се извършва от конвенционален домакински контакт, от BMW i Wallbox или от обществена станция за зареждане.”
I Want To BelieveСупер! От всички електромобили които съм виждал, i3 ми допада най-много. Хем личи че е BMW, хем е ясно, че става дума за друга порода...
Trayan
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#7] от "bpcorp":
Следвайки твоята глупава логика ще ти кажа, че НАСА от 50 години правят космически кораби с пробег стотици хиляди километри, а Тесла си хвалят с някакви си 500.
Всяко нещо си има предназначение, мисли малко, главата е за това.
sfsf
Рейтинг: 403 Неутрално[quote#15:"kukuf"]Като махнем иронията,наистина ме интересува как и дали е решен проблема с отоплението през зимата.[/quote]
Батерията също се поддържа над определена температура, защото при студ капацитетът й намалява доста.
Еми има си отопление, работещо с ток, какво има да се чудиш
Бо По
Рейтинг: 517 НеутралноВсе пак аз сравнявам коли, па макар и в различен ценови диапазон. Не сравнявам човешки пенис със слонски хобот.
До коментар [#25] от "b_d_s":
pag
Рейтинг: 1122 Весело[quote#27:"bpcorp"]Все пак аз сравнявам коли, па макар и в различен ценови диапазон. [/quote]
Culus capitem delitОставаше четворно по-скъпата да не е по-добра.......
Nikoi
Рейтинг: 751 Неутралнона китайски сайтове излизат над 5000 вида електрически автомобили и превозни средства от всякакво естество с цени далеч далеч по ниски от тези на това прекрасно БМВ
BarBQ
Рейтинг: 845 ЛюбопитноВидео:
http://www.youtube.com/watch?v=wmT-vUjFXFo
Без коз
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#7] от "bpcorp":
има също и 6 цифрена цена!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Тесла има нужда от 8 часа за зареждане на батериите
Нефертити
Рейтинг: 1341 НеутралноЕх, че голямо сладурче
Предразсъдъците са за ограничените.richardnixon
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#29] от "tur671": да, ама кой ще си купи от китайските ти сладурчета дори и да няма възможност за БМВ...никога не бих взел евтин боклук дори и да ми го даряват
plf
Рейтинг: 381 НеутралноГолямото търсене на малки коли продължава...
Бо По
Рейтинг: 517 НеутралноЗа 30 минути зареждане на Суперчарджър, Телса модел С може да измине над 300 км, а пълното зареждане става за 70 минути. При това е напълно безплатно. Освен това има опция за смяна на батерията, което става за 90 секунди . Цената на модела е съпоставима с тази на Ауди А7, например, което прелага аналогичен набор от екстри. Единственият проблем е, че говорим за САЩ и Канада, макар че и в Западна Европа започнаха да развиват мрежа от зарядни станции.
До коментар [#31] от "Без соц":
16bit
Рейтинг: 493 ВеселоОпределено радва идеята за електромобил, малко е грозничко точно това с тази зурличка, но не бих го отказала. Дядо Коледа, четеш ли?
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#8] от "p_s":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАми няма да печелят. Ще печелят направо от "хардуеъра", по бизнес модела на Апъл. Подсказва ни го цената му - 35 000 Евро!!! В момента на такава цена може да се сдобиете с чудесно оборудвана чисто нова трета серия (тройка). Дизел, осемстепенен автомат и т.н.
Изберете сами. Ако не сте в Калифорния, не бих се надявал да се нахвърлите на електробавареца.
dissident
Рейтинг: 740 НеутралноИдеална като градска кола, неизползваема като междуградска. С тази кола софиянец не може да отиде до морето.
P.S.
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#16] от "yanne":
Моля без митове, легенди и клишета.
Ти притежаваш ли ел. автомобил? - Аз да.
Има Шеви Волт с навъртяни над 200 000 км без забележим спад в капацитета на батерията. За да мина 200 000 км с моята ще ми трябват сигурно поне 8 години.. колкото е и гаранцията на батерията.
В момента се продава батерия в и-бей на волт/ампера за 1800 долара. Мисля, че на фона на поддръжката на други коли за 8 години, 1800 долара не са много.. да не говорим, че след 8 години може и да е под 1000 долара.
Време е малко да се оттърси Бай Ганьо от предрасъдъците си и "образованието" си тип "един ми каза".
Лично за себе си - аз повече на кола само с ДВГ няма да се кача.
dissident
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#39] от "p_s":
Дори не е необходимо да се сменя цялата батерия. Тя се състои от елементи, които могат да се подменят. Но все пак са скъпи.
Проблем е началната цена. Все пак става дума за градска кола. Също така къде живее собственика. Ако е в апартамент, малко трудно ще зарежда.
С твойта кола не можеш да пътуваш в чужбина. До никъде няма да стигнеш.
P.S.
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#40] от "dissident":
Ъъъ не, колата е Ампера. Карам я всеки ден като 100% ел, а ако искам мога да отида и до Германия.
Фифо
Рейтинг: 374 НеутралноСимпатичен изглежда.
dissident
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#41] от "p_s":
Тогава става дума за хибрид, което не е електрическа кола, каквато е тази в статията. Аз също карам хибрид. Идеална навсякъде и с предимство в града.
P.S.
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#43] от "dissident":
ЪЪ, не. Амперата е електрически автомобил с удължен обсег... има голяма разлика
Приуси, Лексуси и тем подобни са хибриди.. минават 2-3 км на ток ако я галиш..
Амперата минава 70-80 км и ако искаш можеш да я караш и със 170 км/ч на ток... зареждам я от контакта и мога с месеци да не сложа гориво... така че си е ел. автомобил.. така го води и производителят.
P.S.
Рейтинг: 426 НеутралноГоре долу същото е и гореобсъжданото БМВ
Без коз
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#35] от "bpcorp":
сега видях колко стурва 2000 $ и после си доплащаш за ъпдейт.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Аз получавам месечното списание на ADAC.Не си спомням кой модел бяха предтавили там на Тесла но съм 100% сигурен,че модела искаше 8 часа зареждане и пробега беше много над 300 км ако не се лъжа 560.
Това за супер зареждачката,
Лично аз не разбирам,кому са нужни толкова скъпи (Тесла е лускозна) коли.Самите производители НЕ искат това да стане масова технология.
Един "познавач" по-горе се изказа резервирано за китайските машини.То е защото скатан в панелката си няма понятие къде се развиват технлогиите.Китай ще завземат и този бранш защото големите "скубят" с цени и коли за малък брой потребители а китайците печелят от оборота,произвеждат много и на добра цена.Не разбира защо Костов моторс или Балканкар Пловдив не произвеждат малки 2 местни коли.
За край да кажа,че за мен електормобилите имат бъдеще и то е на малки растояния в населени места. Тесла и БМВ са за семкаджиите форумци,който си чешат езиците!