Новият "Фолксваген Голф" намери 500 000 купувачи за година

"Голф" 7 с една от престижните си награди - "Златен волан" на списание "Ауто билд"

© Фолксваген

"Голф" 7 с една от престижните си награди - "Златен волан" на списание "Ауто билд"



Седмото поколение на "Фолксваген Голф" намери 500 000 купувачи за година и спечели 24 престижни награди, сред които "Автомобил на годината" за Европа и "Световен автомобил на годината", съобщиха от концерна производител. Наскоро моделът стана първият чуждестранен автомобил в 34-годишната история на конкурса, спечелил приза за най-добра кола в Япония.


Според изпълнителния директор на "Фолксваген" проф. др. Мартин Винтеркорн "Голф" ще продължи да бъде най-важният модел и мощен двигател за марката. Любопитна подробност е, че "Голф" седем събра половин милион поръчки, преди още да бъде лансиран в Китай и САЩ.


Предстои гамата на модела да бъде разширена, като към комбито ще е присъединят Golf Sportsvan, електрическа и плъг-ин хибридна версия на модела.


Първото поколение "Фолксваген Голф" излиза на пазара през май 1974 като наследник на легендарния "Бийтъл" и продължава успеха на своя предшественик вече почти 40 години. "Голф" дава името на цял автомобилен клас, а през юни тази година беше продаден 30-милионният екземпляр от модела.

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2705 Неутрално

    В Перник?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Хубави автомобили правят "Фолксваген" здрави, надеждни и за това имат и толкова много клиенти.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3476 Неутрално

    Седмото поколение на "Фолксвгане Голф" намери 500
    _________
    До коментар [#1] от "lz2":
    Сигурно е писано от пернишката критика!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#1] от "lz2":
    В Перник ще стане масов 2030 година...засега Двойката е без конкуренция

  5. 5 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1246 Весело

    Мда, "милиони мухи не могат да грешат".......

    Знанието е сила, информацията - власт
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5205 Неутрално

    бих си го купил !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1013 Весело

    До скоро си мислех, че 7-цата е тунинг на 2-ката от пернишки сервиз

    Машини прости, народ неук.
  8. 8 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    Маркетинговите бюра на големите автомобилни марки могат да се поучат от ФВ - не е най-вважното да произвеждаш добър автомобил, но и да намериш формулата да го продаваш успешно. Има и други марки, равностойни на Голф, може би и по-добри и надеждни, но Голф се продава най-добре.

  9. 9 Профил на .
    .
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#8:"historama"]Маркетинговите бюра на големите автомобилни марки могат да се поучат от ФВ - не е най-вважното да произвеждаш добър автомобил, но и да намериш формулата да го продаваш успешно. Има и други марки, равностойни на Голф, може би и по-добри и надеждни, но Голф се продава най-добре.[/quote]
    Вярно е. Може би формулата за добрите продажби е не просто да направиш добър автомобил, а да правиш добър автомобил в продължение на 40 години.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/02/11/2239480_bivolu_internet_trolove_sa_proizveli_nad_10_000/
  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2685 Неутрално

    Едно от нещата, които правят Голф толкова популярен е здравината му. Като изключим 3тото поколение, тази кола просто е здрава. Е рано е да го твърдим за 6та и 7ма версия, но 4-5 също се показаха като много надежни и непретенциозни автомобили. Нещо много рядко срещано днес при европейските производители.

  11. 11 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#10:"niakoi_si"]-5 също се показаха като много надежни и непретенциозни автомобили. Нещо много рядко срещано днес при европейските производители.
    [/quote]


    И стандарт за японските такива.

  12. 12 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1279 Весело

    [quote#1:"lz2"]В Перник?[/quote]

    След 15 години.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  13. 13 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Другари, кога ще прочетем новината: Новият "Москвич" намери 500 000 купувачи за година? Ех, този пуст капитализъм!

    The best way to predict the future is to invent it.
  14. 14 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    [quote#10:"niakoi_si"]Като изключим 3тото поколение, тази кола просто е здрава.[/quote]

    +1

    Апокалипсисът апокалиптичен
  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#13] от "virakocha":

    "Съветският" човек имаше други приоритети, дистанцирани от консуматорството и замърсяването на околната среда. Затова се возеше на обществен транспорт.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2514 Любопитно

    От всички VW - Golf е флагмана. Другите също си ги бива(новият Touareg е уникален и не само той), но имиджът на марката се кове в Golf класата... Пожелавам им успех в плановете да надминат TOYOTA!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Ха, много са се активизирали фордовците и опелджиите, да плюят по голфчето... ама си остава най-доброто....

  18. 18 Профил на it
    it
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Малко перничанче попитало баща си: "Тате, тате, кога ще си купим Голф седмица?" А баща му отговорил: "Като излезе Голф десятка, сине".

  19. 19 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#13] от "virakocha":
    за москвич едва ли , но за уаз може ))

    Тиква под наем.
  20. 20 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1219 Любопитно

    Що никой не споменава, че навремето Хитлер заповядал на Фердинанд Порще да направи автомобил за народа - евтин, сигурен и красив - и така се създава марката Фолксваген ???

    Голфът корекомският вариант на Москвича от соца!!!



  21. 21 Профил на it
    it
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#20] от "Дедо Либен":

    Задачата, която е поставил Хитлер на Фердинанд Порше е била да направи кола, която тежи по-малко от хиляда килограма, да може да развива скорост 100 км/час и да струва под 1000 марки. Така се е родила "Костенурката".

  22. 22 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 498 Неутрално

    До коментар [#13] от "virakocha":
    Москвич вече няма

  23. 23 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    До коментар [#20] от "Дедо Либен":

    Еееее, чак да му се заповядал?
    Помолил го е!

    Иначе Йозеф Сталин през 1930-те години също е бил предложил на Фери Порше да развие съветската автоиндустрия... и Фери без малко да е отишъл.

    1932, Porsche visited the Soviet Union at the request of Josef Stalin, who offered him a post as chief construction director, complete with generous compensation, a villa, and the transfer of his entire Stuttgart staff. He was also promised unlimited development funds to build a small car. Porsche, who still loved to race his own cars on the track, declined the offer since the European Grand Prix circuit did not extend to Communist Russia.

    http://www.encyclopedia.com/topic/Ferdinand_Porsche.aspx

  24. 24 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1867 Весело

    Това изложение е Перник ли се провежда?

    Предразсъдъците са за ограничените.
  25. 25 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1867 Весело

    До коментар [#13] от "virakocha":

    Не съм от другарите, но мога да ти кажа, че това няма никога да го прочетем.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#5] от "pag":

    Щом е спечелил приз дори и в любимата Япония....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#11] от "Волният Ибрик":

    [quote#11:"Волният Ибрик"]И стандарт за японските такива[/quote]

    Сравнявал съм Голф 5 с японски коли. 5-цата е доста по-близо до БМВ, отколкото до тях.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#20] от "Дедо Либен":

    [quote#20:"Дедо Либен"]Голфът корекомският вариант на Москвича от соца!!![/quote]

    Очевидно акълът ти е останал в "навремето" при Хитлер и борците против фашизма. Не си и чувал за Auto Union и NSU.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    Когато човек, който разбира от коли се качва във ФВ, независимо от модела, веднага му става ясно защо тези коли са с една идея по-скъпи от други марки от същия клас. Ами вижте материалите, които са вложени, ергономиката и качеството на сглобката, които съответстват на по-горен клас автомобили. Практически никаква разлика от Ауди, например. Не съм маняк на темата немска кола, но стажът ми на шофьор позволява някои изводи.

  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    В снимката и статията има нещо смущаващо - списание "Ауто билд", финасирано от ФВ дава "престижната" своя награда "Златен волан" на модела на ФВ Голф.
    Учудващото щеше да е, ако призьорът е извън групата на ФВ, а в случая е направо ФВ Голф.

  31. 31 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 844 Неутрално

    [quote#29:"citoyen"]Не съм маняк на темата немска кола, но стажът ми на шофьор позволява някои изводи. [/quote]
    Извинявай, а нова кола имал ли си? И какъв стаж на шофьор имаш? Да не би да си Алонсо или Шумахер? Просто малко ми напомни на един въшльо от Търговище, разбира се с немско БМВ 3, леко колекционерско, който се мотаеше пред мен, и полудя като го изпреварих с моя Акорд дизел (може би защото на години съм два пъти на неговите). Святкаше като луд, как не извръкна от пътя не го знам. Някои хора не знаят ли, че новите CDI мотори са дори по-динамични от бензиновите.

  32. 32 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4147 Весело

    "Народната кола" продължава да доказва,че немците знаят как да правят качествени и сигурни автомобили!

  33. 33 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#27] от "deutschwagen":

    А бмв-то някакъв стандарт ли е?

  34. 34 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#31] от "shumkar":

    Дизела се кара само в Европа, щото нямаме кинти, в 300-милионен САЩ има 100.000 дизелови коли продадени на година!!!
    Скоро няма да се кара и в Европа, СЗО сложи дизела в списука с най-големите канцерогени, наравно с азбест-а, навсякъде в западна европа дизела е по-скъп от бензина с €0.10, обзалагам се, че до 2020-2025 ще забранят дизеловите автомобили в ЕС.

  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#33] от "angelboy8008":

    Със сигурност БМВ е много по-горен клас и е много по-стегнат и изпипан автомобил от разните Нисани, Тойоти и Хонди (особено американските, които са си просто Хонди, а не модели на Акюра с емблемата на Хонда.

    После попаднах на сравнение на Кар енд Драйвър между ГТИ 6-ца и Мазда Спиийд 3. Въпреки по-силните спецификации и повече мощност на Маздата, сравнението рекомендова ГТИ и го описа "като БМВ с предно предаване".

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#30] от "historama":

    Айде ходи и хетвай някъде другаде преди да си прочел статията.

    ""Фолксваген Голф" намери 500 000 купувачи за година и спечели 24 престижни награди, сред които "Автомобил на годината" за Европа и "Световен автомобил на годината"....[н]аскоро моделът стана първият чуждестранен автомобил в 34-годишната история на конкурса, спечелил приза за най-добра кола в Япония"

    Чукча писател, не читател. В българско почти всички сме писатели....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#34] от "angelboy8008":

    Да....понеже има всякакви форумни специалисти, които правят гръмки заключения и сравнение между САЩ и Европа, нека който се интересува да види и другата страна (като се има предвид, че в САЩ дизелът е средно най-скъпото гориво, доста често най-скъпото и по-скъпо от "премиум бензин", че в САЩ се предлага "чист" дизел едва от 2006-та, и че в САЩ не се предлагат най-икономичните варианти на дизеловите модели на нито една марка):

    http://www.motortrend.com/roadtests/alternative/1312_the_big_test_2013_2014_hybrid_and_diesel_sedan_comparison/winner.html

    http://why.vw.com/stories#/stories/show/id/4171

    http://www.prestonvw.com/blog/2012/july/27/2012-vw-passat-tdi-wins-edmunds-40mpg-challenge.htm

    http://inhabitat.com/volkswagen-passat-tdi-clean-diesel-sets-world-efficency-record-with-77-99-mpg/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Beetle
    Колеги, да ви обърна внимание.
    Легендарният Volkswagen Beetle е плагиатстван, а не създаден от Фердинанд Порше.
    V570 е модел на Татра с автор Ханс Ледвинка, който е прототипът на "костенуркото".
    Именно той е
    The matter was re-opened after World War II and in 1961 Volkswagen paid Ringhoffer-Tatra 3,000,000 Deutsche Marks in an out of court settlement.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  39. 39 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#37] от "deutschwagen":

    Па то навсякъде дизела е най-скъпото гориво. Цената в esso днес беше £1.29-А95 и £1.35 дизела. Когато Ф1 почне на дизел, тогава ми хвали печките.

  40. 40 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 614 Неутрално

    "Diesel exhausts are now in the same group as carcinogens ranging from wood chippings to plutonium and sunlight to alcohol."
    http://www.bbc.co.uk/news/health-18415532

  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#39] от "angelboy8008":

    Ф1 не е от най-практичните моторни спортове. Всеки инч е регулиран, трябва да имаш отворени колела и кокпит, и без правото на въздушни канали за граунд ефектс, ами вместо това сложни крила и аеро елементи, които произвеждат и огромно количество съпротивление. Освен това Ф1 върви по един доста странен начин напоследък и има доста спорни промени. Не знам дали знаеш, но от догодина Ф1 ще имат V6 турбо мотори. Аз лично харесвам ерата, когато нямаше задължителен брой цилндри и имаше разнообразие - V8, V10, V12.

    Но там където има по-силна връзка със серийните автомобили, например в ендюрънса, нещата са по-други. Дизелът на Ауди доминира Лю Ман (считано за най-великото състезание в света) и WEC в най-високия ешелон. Именно там приемуществата на дизела пасват идеално, защото болидите са и по-големи от тези на Ф1, а и въртят обиколко от 6 до 24 часа. Даже имаше и един рант на Тойота (и пак изгубиха, въпреки че успяха да лобират):

    http://www.autoweek.com/article/20130508/alms/130509806

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    В момента карам нов модел ФВ /2013/. През март т.г. продадох ФВ Тигуан, който закупих нов в Германия, преди това карах нов Ситроен С2, преди това... и т.н. и т.н. Книжка имам от 1970. Ако Ви интерусува още нещо - на Вашите услуги съм.

  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#40] от "angelboy8008":

    [quote#40:"angelboy8008"]in the same group as carcinogens ranging from wood chippings to plutonium and sunlight to alcohol.[/quote]

    О да, става много ясно от това...

    "It based the findings on research in high-risk workers such as miners, railway workers and truck drivers."

    "It is thought people working in at-risk industries have about a 40% increased risk of developing lung cancer."

    "There have been considerable efforts to clean up diesel exhausts. Lower sulphur fuel and engines which burn the fuel more efficiently are now in use."

    "But director of cancer information Dr Lesley Walker said the overall number of lung cancers caused by diesel fumes was "likely to be a fraction of those caused by smoking tobacco"."


    Също и това:

    "Benzene is formed from both natural processes and human activities. ...It is also a natural part of crude oil, gasoline, and cigarette smoke"


    "The Department of Health and Human Services (DHHS) has determined that benzene causes cancer in humans. Long-term exposure to high levels of benzene in the air can cause leukemia, cancer of the blood-forming organs."

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    Ф1 е върха на автомобилизма, почни всичко в днешните коли идва от Ф1.
    Всяка скъпа кола(ферари, ламборджини...) е бензин. Дизела в следващите години от ЕС ще му наложат такива такси, че самите производители ше спрат да ги произвеждат.

  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#44] от "angelboy8008":

    Айде бре. Ф1 няма нищо общо с автомобилизма. Ф1 е ФОРМУЛА. Дори вече и нормално гуми не се слагат, ами саморазпадащи се.
    Виж хубаво колко неща вднешните коли са измислени във Ф1 и колко идват от Льо Ман и ралитата. Това е и причината Ауди да се състезават там и не във Ф1.

    [quote#44:"angelboy8008"]Всяка скъпа кола(ферари, ламборджини...) е бензин[/quote]

    И харчат като разпрани. Има си си доста скъпи коли, макар и по-практични от Ферарита, Ламборгинита и Бугатита, които са дизели - Мерцедеси, БМВ-та, Аудита, джипове.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Най-добрият вариант на Голф е Октавията!

  47. 47 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 844 Неутрално

    [quote#35:"deutschwagen"]Със сигурност БМВ е много по-горен клас и е много по-стегнат и изпипан автомобил от...[/quote]
    По твоята логика в България карат много по-изпипани автомобили отколкото във Франция или Италия.

    [quote#34:"angelboy8008"]Дизела се кара само в Европа, щото нямаме кинти, в 300-милионен САЩ има 100.000 дизелови коли продадени на година!!!
    Скоро няма да се кара и в Европа,[/quote]
    Сигурно има логика, като гледам дизелите с катализатори, с филтри за твърди частици, и въпреки всичко като го стартираш винаги излиза едно малко черно облаче. CDI е нещо гениално, особено тези с по 4 клапана на цилиндър, турбината и интерколера, да не говорим за новия на Мазда 6 с понижена компресия - всички те като настъпиш педала гърбът ти залепва на облегалката... И въпреки всичко след 200 хил. интерколерът започва да се зацапва, турбината плаче за профилактика, и забелязваш че не малка част от реализираните икономии ги даваш за ремонти и резервни части. За разлика от старият класически дизел, или турбодизел, малко тракащ, ама без толеми усилия навъртяваше по 400 - 500 ихл. км.
    Макар че най-доброто нещо си е новия автомобил, за 4 години навъртяваш 130 хил., и тъкмо като дойде време да сменяш акумулатора, я заменяш за по-нова. Минавката е само, че си принуден да сменяш маслото при кожодерите от фирмения сервиз.

  48. 48 Профил на Dundaky
    Dundaky
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#15] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Ами, гроздето е било много на високо. А е било и страшно кисело, сигурно.

  49. 49 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#48] от "Dundaky":

    Не, просто приоритети бяха други, а не да си напълниш тумбака или да доказваш социален статус пред комшиите с нов автомобил. Макар че имаше и такива, разбира се.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  50. 50 Профил на .
    .
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#34] от "angelboy8008":

    Търсих, но не можах да намеря статията, за да сложа линк към нея. Спомням си, че решението за канцерогенността на дизела и бензина е взето от (примерно) 23 души, от които 23 са гласували, че дизелът е канцерогенен, а за бензина - 22. Затова дизелът става "доказано канцерогенен", а бензинът - "потенциално канцерогенен". Иначе кой знае каква разлика сигурно няма.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/02/11/2239480_bivolu_internet_trolove_sa_proizveli_nad_10_000/
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#47] от "shumkar":

    Добре, ама колко са новите БМВ-та в България? Едва ли при новите автомобили преобладават коли от сегмента на БМВ (премиум), дори на са и на ФВ (ако изключим жълтите Кадита). Виж, ако говориш за БМВ-та на по 10-15 години....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#49] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Да де, къде по-елегантно е да топиш таваришчите-съперници с доноси и целият ти свят да се върти около марксизмо-ленинизма.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  53. 53 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#50] от ".":

    Бензина при изгаряне не отделя "сажди" (твърди частици) за разлика от дизела.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK