"Н5 например се купувал предимно от мъже, собственици на малък бизнес или на средно управленско ниво, които демонстрирали чрез автомобила си социален статус." - точно пък с Великата Стена ще демонстрираш социален статус... Да, може да си я купи някой псевдо гъзар, нямайки пари за Range Rover или BMW X6.
Един колега, "гъзар", е с BMW 740 2009г. Свиха му парктрониците (паркирал за 1 час в центъра) и е 4 бона назад.. Отделно са "допълнителните разходи" за застраховки, патрули и т.н. Айде мерси.. Такива коли само в уредена страна. Тук нещо за до 5000 лв. втора ръка или ново до 25-30 хил.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
Има нещо много гнило около тоя "завод". Това всъщност не е завод, а хале за довършителен монтаж... И колите които излизат от там са прекалено малко.
Дано не съм прав, но ми мирише на заобикаляне на ЕС законодателството - завода в Ловеч съществува проформа, колкото китайците да могат да напишат в бумагите - мейд ин ЕУ. Да не се окаже, че обема пласирани в ЕУ коли е в пъти по-голям, от излезналите реално от халето...
точно пък с Великата Стена ще демонстрираш социален статус... Да, може да си я купи някой псевдо гъзар, нямайки пари за Range Rover или BMW X6
Чудя се Рейндж Ровер, чия собственост е...
Вижда се очевидна разлика и напредък между предишния и новия SUV на Грейт уол.В автомобилния бизнес нещата не стават много бързо,но китайците се развиват добре и могат да пробият стига да вдигнат още малко качеството и защо не да започнат да произвеждат в Ловеч двата модела електромобил и хибрид които показаха на изложението е Пекин,ако са на конкурентни цени.
"работи само една смяна и на ден се правят по едва 20 автомобила. Вместо планираните 2000 работни места пък се оказа, че са открити 150"
Това е то бизнес по комунистически - Нора Ананиева и Цветан Василев си направиха играчка, с която да перат парици.
А това заетост, икономическа целесъобразност, пазарно поведение, интерес на клиента и прочие империалистически щуротии на са за главите им, излезли от чугунолеярната на Бузлуджа.
До коментар [#6] от "brutester":
За България най-добрия вариант е нещо почти ново-да речем на две -три години,до 40-50 хил.км.от средния клас,до 15-20 хиляди лева.
Доста наивно е да се смята, че ако се увеличи производството ще паднат цените. Ако искате да купувате, направете избора си и действайте. А какво ще купите зависи от Вашия джоб и, не рядко, от половинката Ви.
Напълно съм съгласен. Няма стимул да се купува нищо скъпо,защото няма полиция (заета е да пази властта от народа) и няма съдебна система (работи само ако ръснеш много).
Тези обстоятелства пречат на сериозните производители търговци у нас и явно трябва интересът на ЕС да "натисне" нашите управляващи пък дано нещо се промени.
До тогава стара кола (и да изчезне няма да е много фатално, пък и застрахователите може и да платят нещо по някое време), да харчи (респективно цапа) разумно и да те заведе от точка А до точка Б без проблеми. Голяма част от най-новите модели автомобили са съобразени с това и се правят да се разпадат след 6-7 години така че старите стават златни
До коментар [#4] от "chevyvolt - ОСТАВКА на правителството "Олигарски"!":
Хубаво казваш да не купуваме от мафията, ама я кажи как да го направим. Мустака не държи само акции в този завод. Той държи футболното първенство, половината вестници, телевизии, банки, мобилни оператори, квото се сетиш. А останлите вестници и телевизии от честни бизнесмени ли се държат? Да не взимам хапчета, щото са на Донев, да не чета Дневник, щото е на Прокопиев, да не гледам мачове, щото са на Василев или Гергов, да не говоря по телефона, щото е на Василев - е какво да правя??? С кое от нещата, с които ти е свързан живота, можеш да пренебрегнеш, защото са на някой от мафията? Може да звучи добре - няма да му пълним джоба на еди кой си, но е неосъществивмо.
До коментар [#8] от "StanDim":
Собствеността не е от съществено значение.Важно е къде са разработките и ноу хауто.
Та от там е и разликата с Грейт Уол-едното е доказана класическа марка от най-висок клас,другото е китайска марка,която може и да има напредък,но много хляб има да яде още,за да достигне ниво и познаваемост
Пазарът все още няма доверие на "Великата стена". И правилно. Имал съм пряк досег с тази марка още от 2007 г.- внесеният от Китай екземпляр беше пълна трагедия. Дано сега поне малко да са ги оправили.
ПР-четата на корпоративно-търговската банда пак са впрегнати да бичат минуси, но засега се въздържат от коментари.
Явно чакат опорните точки от Моника.
Чудя се дали поне веднъж сте си задавали въпроса "Това нашето живот ли е - да се държиш като роб и да се страхуваш дори насън от санкцията на Боса".
Халал да са ви стотинките, които ви подхвърлят червените мафиоти!
Аз засега съм най-доволен от Logan MCV 2007г -> 7 места, 1.6 л, "фабрична" газова и климатик. Какво друго му трябва на човек (За да се придвижи от точка А до точка Б). (За "гъзарите" -> когато тръгнем със семейството, автомобила е пълен и качвам багаж на тавана).
Кола са "фън" ми е BMW e30 1990г. със сменен двигател (в момента m20b27, че жената ме спря за s50b30), заден мост с дискови спирачки, диференциал с променливо сцепление от 320ix (известен като "голямото прасе" и най-важното -> ХУБАВИ ГУМИ!
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
Та значи заводът произвеждал по едва 20 коли на ден. Е как да продава повече, като в самата България няма публичност и говорене за този завод?
Дневник, за Грейт Уол публикувахте не повече от 6-7 материала за последните две години. В последния материал с огромно удоволствие си намирахте и изтъквахте и най-дребното проблемче с българските автомобили, като например че "воланът се усещал синтетичен" (цитирам). Жалка работа. Нали уж сте за развитието на българската икономика?
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
До коментар [#20] от "brutester":
Шкода също са добър вариант.Добро качество,евтина поддръжка,добри двигатели.А през следващите две три години планират нова Октавия Купе,два нови SUV-а,нов модел на Суперб...
и още нещо - великата стена, поне в китай и в русия, имат малък 4х4 - мисля, че се казва м1 или м2. поне по обзори - много готино и оригинално автомобилче. може би си струва и него да правят тук.
Грейт уол са много добра компания и произвеждат качествени автомобири с красив дизайн, ако реша да си купувам нов автомобил то определено ще избера такъв на Грейт уол.
Не е толкова важно чия собственост е, а какви материали, качествен контрол и пр. се използват. В Китай примерно има заводи, които правят таблети за 80 лева, и таблети със същите параметри за 280 лева. Има разлика, нали?
Относно коментар 8 StanDim - за съжаление си прав, просто статията е написана така...
[quote#7:"niakoi_si"]Има нещо много гнило около тоя "завод". Това всъщност не е завод, а хале за довършителен монтаж... И колите които излизат от там са прекалено малко.
Дано не съм прав, но ми мирише на заобикаляне на ЕС законодателството - завода в Ловеч съществува проформа, колкото китайците да могат да напишат в бумагите - мейд ин ЕУ.[/quote]
Няма си нищо гнило според мене. То това е и целта на високите мита за готовите стоки и липсата на такива за суровини и части. Да се отварят тук заводи за сглобяване и все повече части и довършително работи да се правят тук. Пък и 150 места са си 150 места все пак и то целогодишно а не само лятото. Ако всеки олигарх направи нещо подобно, а не само хотели ще е доста по-добре.
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
[quote#27:"Ф.Нинов"]Чудя се само защо още правителството не се вози с кола собствено производство както е в САЩ, Япония, Франция, Италия и Кореа??? [/quote]
Защото са по умни, и по важни, от правителствата на тези които си ги изброил
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#12:"Цецо"]
С тая цена за седана ще им е трудно. Освен ако по братска линия не задължат държавата да се набутва за него. [/quote]
За качеството и екстрите тази цена е направо дъмпингова. Говоря от лични наблюдения. А който е мераклия винаги може да си потроши парите за "нов внос" таралясник от германските и италианските автобитаци, заради "социалния статус" на раждясалата емблемка.
Засега този проект очевидно буксува щом работят само 150 души на ден в автозавода край Ловеч!Дано с течение на времето нещата се подобрят и се постигне едно прилично ниво на произведени коли у нас!
Снимките на производствената площадка показват, че се пипа професионално по стандартите на Тойота. Всичко е чисто, като в лаборатия, стандартизирано, маркирано и тн.
Не знам къде и как ги правят,ама малкият волекс вече го има навсякъде и по много.Един дилър успя да накара жена ми да си купи една такава кола.Дотук само хубаво.Като ходила на 6 тия месец за някакво ТО,заради гаранцията/5ГОДИНИ/и се похвалил,че само той продал 230 бройки.Като страничен ефект Ярисът на тойота се предлага за много по-нормални цени,щото като търсихме малка кола тойотата беше с 8-10 хил.лв.по-скъпа от китайката.Сега не е така.
П.С.Това Н6 много ми прилича по снимки на субару форестър.Ако и на живо е така,ще се замисля и аз-бълхата на жена ми засега няма грешка!
Първо, дневник има много малка аудитория, особено сравнено с вестниците на ктб и пеевски. Там защо не се пише и рекламира постоянно, нали мустка финансира цехчето? Второ, от сглобяване на вече готови коли, което се извършва на много места в третия свят между другото, нито една страна не е забогатяла. Това е производство с изключително ниска добавена стойност, което се вижда и от снимките на голото цехче, вътре няма никаква техника, всичко е ръчен труд с чук и отверка.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
brutester
Рейтинг: 518 ЛюбопитноИскам 7 местен "фемили ван" и си купувам.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаlamerman
Рейтинг: 393 Неутрално"Н5 например се купувал предимно от мъже, собственици на малък бизнес или на средно управленско ниво, които демонстрирали чрез автомобила си социален статус." - точно пък с Великата Стена ще демонстрираш социален статус... Да, може да си я купи някой псевдо гъзар, нямайки пари за Range Rover или BMW X6.
emilm13
Рейтинг: 381 НеутралноДано увеличавайки производството да паднат още цените!
chevyvolt
Рейтинг: 1201 НеутралноВъпреки че са българска сглобка НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ МАФИЯТА!!!
Цеко мустака има 30-40% от Литекс Моторс!!!
dimitar2007
Рейтинг: 381 НеутралноМного малко произвеждат - по 20 автомобила на ден. Чудя се как му излиза сметката на Гриша Ганчев, че да плаща на кредитора си Караибрахим
brutester
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#2] от "lamerman":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаЕдин колега, "гъзар", е с BMW 740 2009г. Свиха му парктрониците (паркирал за 1 час в центъра) и е 4 бона назад.. Отделно са "допълнителните разходи" за застраховки, патрули и т.н. Айде мерси.. Такива коли само в уредена страна. Тук нещо за до 5000 лв. втора ръка или ново до 25-30 хил.
niakoi_si
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#5] от "dimitar2007":
Има нещо много гнило около тоя "завод". Това всъщност не е завод, а хале за довършителен монтаж... И колите които излизат от там са прекалено малко.
Дано не съм прав, но ми мирише на заобикаляне на ЕС законодателството - завода в Ловеч съществува проформа, колкото китайците да могат да напишат в бумагите - мейд ин ЕУ. Да не се окаже, че обема пласирани в ЕУ коли е в пъти по-голям, от излезналите реално от халето...
StanDim
Рейтинг: 434 Неутралноточно пък с Великата Стена ще демонстрираш социален статус... Да, може да си я купи някой псевдо гъзар, нямайки пари за Range Rover или BMW X6
Чудя се Рейндж Ровер, чия собственост е...
simeonov_
Рейтинг: 488 ЛюбопитноВижда се очевидна разлика и напредък между предишния и новия SUV на Грейт уол.В автомобилния бизнес нещата не стават много бързо,но китайците се развиват добре и могат да пробият стига да вдигнат още малко качеството и защо не да започнат да произвеждат в Ловеч двата модела електромобил и хибрид които показаха на изложението е Пекин,ако са на конкурентни цени.
oldie
Рейтинг: 381 Неутрално"работи само една смяна и на ден се правят по едва 20 автомобила. Вместо планираните 2000 работни места пък се оказа, че са открити 150"
Това е то бизнес по комунистически - Нора Ананиева и Цветан Василев си направиха играчка, с която да перат парици.
А това заетост, икономическа целесъобразност, пазарно поведение, интерес на клиента и прочие империалистически щуротии на са за главите им, излезли от чугунолеярната на Бузлуджа.
oldie
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#7] от "niakoi_si":
Топло, топло
Цецо
Рейтинг: 1486 НеутралноС тая цена за седана ще им е трудно. Освен ако по братска линия не задължат държавата да се набутва за него.
Covid live matter. Stop the genocide.Boris Popov
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#6] от "brutester":
За България най-добрия вариант е нещо почти ново-да речем на две -три години,до 40-50 хил.км.от средния клас,до 15-20 хиляди лева.
citoyen
Рейтинг: 1228 НеутралноДоста наивно е да се смята, че ако се увеличи производството ще паднат цените. Ако искате да купувате, направете избора си и действайте. А какво ще купите зависи от Вашия джоб и, не рядко, от половинката Ви.
Един Българин
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#6] от "brutester":
Един БългаринНапълно съм съгласен. Няма стимул да се купува нищо скъпо,защото няма полиция (заета е да пази властта от народа) и няма съдебна система (работи само ако ръснеш много).
Тези обстоятелства пречат на сериозните производители търговци у нас и явно трябва интересът на ЕС да "натисне" нашите управляващи пък дано нещо се промени.
До тогава стара кола (и да изчезне няма да е много фатално, пък и застрахователите може и да платят нещо по някое време), да харчи (респективно цапа) разумно и да те заведе от точка А до точка Б без проблеми. Голяма част от най-новите модели автомобили са съобразени с това и се правят да се разпадат след 6-7 години така че старите стават златни
vlado1978
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#4] от "chevyvolt - ОСТАВКА на правителството "Олигарски"!":
Хубаво казваш да не купуваме от мафията, ама я кажи как да го направим. Мустака не държи само акции в този завод. Той държи футболното първенство, половината вестници, телевизии, банки, мобилни оператори, квото се сетиш. А останлите вестници и телевизии от честни бизнесмени ли се държат? Да не взимам хапчета, щото са на Донев, да не чета Дневник, щото е на Прокопиев, да не гледам мачове, щото са на Василев или Гергов, да не говоря по телефона, щото е на Василев - е какво да правя??? С кое от нещата, с които ти е свързан живота, можеш да пренебрегнеш, защото са на някой от мафията? Може да звучи добре - няма да му пълним джоба на еди кой си, но е неосъществивмо.
Boris Popov
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#8] от "StanDim":
Собствеността не е от съществено значение.Важно е къде са разработките и ноу хауто.
Та от там е и разликата с Грейт Уол-едното е доказана класическа марка от най-висок клас,другото е китайска марка,която може и да има напредък,но много хляб има да яде още,за да достигне ниво и познаваемост
volarok
Рейтинг: 2495 НеутралноПазарът все още няма доверие на "Великата стена". И правилно. Имал съм пряк досег с тази марка още от 2007 г.- внесеният от Китай екземпляр беше пълна трагедия. Дано сега поне малко да са ги оправили.
oldie
Рейтинг: 381 НеутралноПР-четата на корпоративно-търговската банда пак са впрегнати да бичат минуси, но засега се въздържат от коментари.
Явно чакат опорните точки от Моника.
Чудя се дали поне веднъж сте си задавали въпроса "Това нашето живот ли е - да се държиш като роб и да се страхуваш дори насън от санкцията на Боса".
Халал да са ви стотинките, които ви подхвърлят червените мафиоти!
brutester
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#13] от "eurogi":
(За да се придвижи от точка А до точка Б). (За "гъзарите" -> когато тръгнем със семейството, автомобила е пълен и качвам багаж на тавана).
и най-важното -> ХУБАВИ ГУМИ!
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаАз засега съм най-доволен от Logan MCV 2007г -> 7 места, 1.6 л, "фабрична" газова и климатик. Какво друго му трябва на човек
Кола са "фън" ми е BMW e30 1990г. със сменен двигател (в момента m20b27, че жената ме спря за s50b30), заден мост с дискови спирачки, диференциал с променливо сцепление от 320ix (известен като "голямото прасе"
Търпана
Рейтинг: 381 НеутралноТа значи заводът произвеждал по едва 20 коли на ден. Е как да продава повече, като в самата България няма публичност и говорене за този завод?
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!Дневник, за Грейт Уол публикувахте не повече от 6-7 материала за последните две години. В последния материал с огромно удоволствие си намирахте и изтъквахте и най-дребното проблемче с българските автомобили, като например че "воланът се усещал синтетичен" (цитирам). Жалка работа. Нали уж сте за развитието на българската икономика?
Boris Popov
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#20] от "brutester":
Шкода също са добър вариант.Добро качество,евтина поддръжка,добри двигатели.А през следващите две три години планират нова Октавия Купе,два нови SUV-а,нов модел на Суперб...
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 425 Неутралноправих тест на h6. заслужава си цената. като махнем турбо дупката на двигателя - заради нея не бих си го взел.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 425 Неутралнои още нещо - великата стена, поне в китай и в русия, имат малък 4х4 - мисля, че се казва м1 или м2. поне по обзори - много готино и оригинално автомобилче. може би си струва и него да правят тук.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28traqn_pl
Рейтинг: 221 НеутралноГрейт уол са много добра компания и произвеждат качествени автомобири с красив дизайн, ако реша да си купувам нов автомобил то определено ще избера такъв на Грейт уол.
lamerman
Рейтинг: 393 НеутралноДо коментар [#8] от "StanDim":
Не е толкова важно чия собственост е, а какви материали, качествен контрол и пр. се използват. В Китай примерно има заводи, които правят таблети за 80 лева, и таблети със същите параметри за 280 лева. Има разлика, нали?
Относно коментар 8 StanDim - за съжаление си прав, просто статията е написана така...
Нинов
Рейтинг: 1777 НеутралноЧудя се само защо още правителството не се вози с кола собствено производство както е в САЩ, Япония, Франция, Италия и Кореа???
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Трябва още преди Коледа да гласуват нов закон според който всите министри барабар с премиер и президент да ги развозват на Великата Стена!
Делян Ковачев
Рейтинг: 488 НеутралноОще много неща ще излизат на яве относно китайските комунистически капиталисти и тяхното така наречено производство с наши тъмни оригархични бизнеси!
The.Teacher
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#7:"niakoi_si"]Има нещо много гнило около тоя "завод". Това всъщност не е завод, а хале за довършителен монтаж... И колите които излизат от там са прекалено малко.
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.Дано не съм прав, но ми мирише на заобикаляне на ЕС законодателството - завода в Ловеч съществува проформа, колкото китайците да могат да напишат в бумагите - мейд ин ЕУ.[/quote]
Няма си нищо гнило според мене. То това е и целта на високите мита за готовите стоки и липсата на такива за суровини и части. Да се отварят тук заводи за сглобяване и все повече части и довършително работи да се правят тук. Пък и 150 места са си 150 места все пак и то целогодишно а не само лятото. Ако всеки олигарх направи нещо подобно, а не само хотели ще е доста по-добре.
d10001
Рейтинг: 786 НеутралноДо коментар [#19] от "oldie":
питай Бареков
Мойше. Деактивирах си акаунта! Толкоз!!!!
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#27:"Ф.Нинов"]Чудя се само защо още правителството не се вози с кола собствено производство както е в САЩ, Япония, Франция, Италия и Кореа??? [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Защото са по умни, и по важни, от правителствата на тези които си ги изброил
DeepBlue
Рейтинг: 1657 НеутралноДо коментар [#25] от "traqn_pl":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Позна.
DeepBlue
Рейтинг: 1657 НеутралноДо коментар [#25] от "traqn_pl":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Купи два.
sa6
Рейтинг: 1553 Весело[quote#12:"Цецо"]
ЕвроатлантидаС тая цена за седана ще им е трудно. Освен ако по братска линия не задължат държавата да се набутва за него. [/quote]
За качеството и екстрите тази цена е направо дъмпингова. Говоря от лични наблюдения. А който е мераклия винаги може да си потроши парите за "нов внос" таралясник от германските и италианските автобитаци, заради "социалния статус" на раждясалата емблемка.
bat_plamen
Рейтинг: 4312 НеутралноЗасега този проект очевидно буксува щом работят само 150 души на ден в автозавода край Ловеч!Дано с течение на времето нещата се подобрят и се постигне едно прилично ниво на произведени коли у нас!
Баличея
Рейтинг: 603 НеутралноСнимките на производствената площадка показват, че се пипа професионално по стандартите на Тойота. Всичко е чисто, като в лаборатия, стандартизирано, маркирано и тн.
Дано им провърви!
kukuf
Рейтинг: 439 НеутралноНе знам къде и как ги правят,ама малкият волекс вече го има навсякъде и по много.Един дилър успя да накара жена ми да си купи една такава кола.Дотук само хубаво.Като ходила на 6 тия месец за някакво ТО,заради гаранцията/5ГОДИНИ/и се похвалил,че само той продал 230 бройки.Като страничен ефект Ярисът на тойота се предлага за много по-нормални цени,щото като търсихме малка кола тойотата беше с 8-10 хил.лв.по-скъпа от китайката.Сега не е така.
П.С.Това Н6 много ми прилича по снимки на субару форестър.Ако и на живо е така,ще се замисля и аз-бълхата на жена ми засега няма грешка!
DareDebil
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#21] от "Търпана":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Първо, дневник има много малка аудитория, особено сравнено с вестниците на ктб и пеевски. Там защо не се пише и рекламира постоянно, нали мустка финансира цехчето? Второ, от сглобяване на вече готови коли, което се извършва на много места в третия свят между другото, нито една страна не е забогатяла. Това е производство с изключително ниска добавена стойност, което се вижда и от снимките на голото цехче, вътре няма никаква техника, всичко е ръчен труд с чук и отверка.
Нефертити
Рейтинг: 1370 НеутралноКитайска кола?
Предразсъдъците са за ограничените.Не, мерси!