Новият "Сеат Леон Купра" ще разполага с до 280 к.с.



Най-мощният сериен автомобил на "Сеат", с този етикет от компанията представиха новото поколение на "Леон Купра". Моделът ще се предлага с две мощности - 265 и 280 конски сили.


И в двата случая потентността се осигурява от нов двулитров турбодвигател. Той предлага 350 Нм максимален въртящ момент независимо от мощността, като тягата е на разположение в изключително широк диапазон - от 1750 до 5300 об/мин.


Потенциалните купувачи могат да избират между версии с три и пет врати. Скоростните кутии са механична или автоматична с двоен съединител. "Сеат Леон Купра" с 280 к.с. спринтира до 100 км/ч за 5.7 секунди с автоматика и с една стотна по-бавно с ръчните скорости. По-маломощната версия се нуждае от съответно 5.8 и 5.9 секунди. Максималната скорост е 250 км/ч.




В същото време независимо от мощността разходът на гориво е 6.4 л/100 км за кола с автоматична скоростна кутия и 6.6 л/100 км за моделите с механична. Специално внимание е обърнато на звука на мотора, който при високи обороти се усилва от специален механизъм в изпускателната система.

Новият "Сеат Леон Купра" ще разполага с до 280 к.с.

© Сеат


Безупречното пътно поведение на "Леон Купра" се гарантира от системата за динамичен контрол на шасито (DCC). Тя е разработена специално за модела и предлага различни режими на шофиране, както и бързо адаптиране на ходовата част към актуалните пътни условия.


Серийният блокаж на диференциала отпред работи в тандем със стабилизиращата програма, като осигурява по-прецизно описване на завоите и задържане на автомобила в курса. Самата стабилизираща програма пък има три режима - стандартен, спортен и напълно изключен.


Фаровете изцяло със светоди придават на "Леон Купра" нужната доза агресия и стил, като същевременно осигуряват максимално близка до дневната светлина. По-мощните версии серийно са качени на 19-цолови джанти, разполагат и с аеродинамичаен пакет, докато за тези с 265 к.с. колелата са 18-инчови.

Новият "Сеат Леон Купра" ще разполага с до 280 к.с.

© Сеат


Интериорът на "Сеат Леон Купра" е спортно-елегантен. Седалките са спортни, а версиите с автоматични скорости имат и планки за превключване от волана. Тапицерията е от черна и сива алкантара, с контрастни шевове. Педалите са покрити с алуминиеви вложки. На разположение е аудинавигационна система с 5.8-инчов реагиращ на допир дисплей. Цветни светодиоди пък осигуряват нежна светлина в основните зони на салона.


Първите "Купра" модела на "Сеат" се появяват през 1996 година с "Ибиса". Оттогава те набират все повече почитатели. За първи път обаче "Леон Купра" има версия с три врати.

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    ГоУемо изхвърляне 265 и 280 коня !!! Директно в класа на ИМПРЕСАТА, ама сеат. Хората, които искат бърза и сигурна кола си купуват ИМПРЕСА.

  2. 2 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 426 Неутрално

    К'ви са тия коне? Еко-меко нема ли?

  3. 3 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 996 Весело

    Добре си бяхме едно време с жигулите и москвичите по 50-60 к.с. После почнахме да купуваме мощни коли и да се трепем по пътищата!

    Апокалипсисът апокалиптичен
  4. 4 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#1:"442"]ГоУемо изхвърляне 265 и 280 коня !!!

    Директно в класа на ИМПРЕСАТА, ама сеат.

    Хората, които искат бърза и сигурна кола си купуват ИМПРЕСА.[/quote]

    Импреса.....това да не е фенско мнение
    иде реч за Сеат , на за "Онези" автомобили ,
    от Съзвездието

    Апропо , знае ли някой дали все още съществува фирма-вносител на Сеат ?

    Сеат не са лоши машини

  5. 5 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 714 Неутрално

    моля Дневник сложете все пак снимка на Сеат-а!
    (че хората дали 20-30% повече пара за Ауди ще им стане лошо)

  6. 6 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Гот само да има пари човек, че са сигурно скъпички...

    www.soundcloud.com/x2805
  7. 7 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 480 Неутрално

    аутотехника са си официален търговец на Сеат...

    www.soundcloud.com/x2805
  8. 8 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#2] от "calc":
    Е точно това исках да попитам и аз.

  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Цена? Или ще се съобразим с тази на конкуренцията, т.е. да очакваме нещо около 50 хил. лв?

  10. 10 Профил на sfsf
    sfsf
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#3:"Bulgarische Motoren Werke"]Добре си бяхме едно време с жигулите и москвичите по 50-60 к.с. После почнахме да купуваме мощни коли и да се трепем по пътищата![/quote]

    Дано е шега това Ако не е, ще ти кажа, че днес при много повече коли по пътищата загиват много по-малко хора от "едно време" с москвичите с 50 к.с.

  11. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    “За първи път обаче “Леон Купра" има версия с три врати."

    За мен е задължително, ако искат да се пласират в сегмента на спортните резачки.
    Иначе “фацата” на лъвчето много ме грабна.

    I Want To Believe
  12. 12 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Кога ще излиза това чудо?

  13. 13 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 703 Неутрално

    а така , трябва да има разнообразие от хот-хечове
    Много готина изглежда купра-та
    [quote#1:"442"]Хората, които искат бърза и сигурна кола си купуват [/quote]
    ауди/бмв/мерцедес.
    Импрезата я мислят само сектантите от субару

    Eff U Greta
  14. 14 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Пропусна и ФВ-то. Това германофилите сте болни мозъци, също като феновете на Субару. Но да те питам дали си карал все пак Импреза? И колко БМВ, Ауди и Мерседес-и си тествал? Освен А3, което си решил че е върха на сладоледа, пък то просто си маскиран Голф-аджия.
    Не искам да звучи като заяждане все пак, но има доста сигурни (макар и това да е относително понятие) и бързи автомобили конструирани и произведени извън Германия.

  15. 15 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 426 Весело

    [quote#13:"lo_ridah"]Импрезата я мислят само сектантите от субару[/quote]

    [quote#14:"gogo2011"]Но да те питам дали си карал все пак Импреза? [/quote]

    той не е карал ,

    но " му е казал един приятел" ,
    на който "също са му казали" ,
    че някакви КАРАЛИ и им казали че Субару са резачки № 1

    абе...радио ЕЖК (една жена каза) работи и при автомобилите

  16. 16 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 703 Весело

    Симпатяги...
    Мой приятел има импреза. Друг мой приятел има сивик тайп ер.
    Имам някакви наблюдения и над 2те коли. И да чуства се доста рязко ускорението, но не е нещо кой знае какво реално.
    Колкото до това какви коли съм тествал, карал, и т.н. не виждам смисъл да пиша пространни разяснения.
    Впрочем и сеат съм карал и хич не беше лоша машина.
    [quote#14:"gogo2011"]Освен А3, което си решил че е върха на сладоледа[/quote]
    Ами не, върха на сладоледа според мен е куатрото от група Б. А3-то ми върши перфектна работа за ежедневна кола.

    Eff U Greta
  17. 17 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 375 Неутрално

    Нищо ново на пазара! Само малко по-мощни мотори. Ако се отвори спецификацията на шкода октавиа рс или голф гти от последните години ще прочета същите неща. Имам чувството, че от фолксваген вървят напред с миши стъпки...

  18. 18 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 492 Весело

    Купи си СЕАТ да те е яд !

  19. 19 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#18:"MMK"]Купи си СЕАТ да те е яд [/quote]

    а ФИАТ

  20. 20 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 490 Неутрално

    СЕАТ като ФИАТ

    Too much цензура Баце.
  21. 21 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#3:"Bulgarische Motoren Werke"]Добре си бяхме едно време с жигулите и москвичите по 50-60 к.с. После почнахме да купуваме мощни коли и да се трепем по пътищата![/quote]

    То затова от 1960г до преди две-три години имаше по 1000 жертви на катастрофи на година.И това при трафик и автомобили,които са в пъти по-малко отколкото в момента.Ладите и москвичите си бяха като ковчежи.

  22. 22 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 996 Неутрално

    До коментар [#21] от "kermit":

    Да, а ако жигулите бяха с по 150 к.с. щяха да са по 3000 на година.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    До коментар [#14] от "gogo2011":

    [quote#14:"gogo2011"]Не искам да звучи като заяждане все пак, но има доста сигурни (макар и това да е относително понятие) и бързи автомобили конструирани и произведени извън Германия.[/quote]

    Добре, нека си има. Това май включва и въпросния СЕАТ.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    До коментар [#16] от "lo_ridah":

    [quote#16:"lo_ridah"]Колкото до това какви коли съм тествал, карал, и т.н. не виждам смисъл да пиша пространни разяснения. [/quote]

    В БГ форумите се прави предимно това!

    [quote#16:"lo_ridah"] върха на сладоледа според мен е куатрото от група Б.[/quote]

    Чудесен избор! Има два други любими звяра - Пежо 205 Т16 и Ланча Делта S4, но Куатрото поне никога не е имало сериозен инцидент в Група Б. Шефът на Мартини Рейсинг обяснява в едно интервю, как след като са слизали от Делта S4, пилотите са изглеждали все едно са видяли призрак.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK