Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Хубави, но с УЖАСНИ ЦЕНИ.

  2. 2 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    До коментар [#1] от "442":

    Господ трябва да настани в Рая Фердинанд Порше, който създаде Фолксваген и ни даде хубавите и евтини Голф-4ки!!!!

  3. 3 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#2] от "Дедо Либен":

    голф 4-ки - а по белия свят карат 7 или сигурно скоро 8...

    www.soundcloud.com/x2805
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2358 Весело

    Порше, Инфраструктурата на Софийска Община и българин са слабо съвместими !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#3] от "x2805":

    Предлагам в Перник да бъде издигнат паметник на Фердинанд Порше!!!!

  6. 6 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1133 Любопитно

    Проблема е следния. Мен ме изгониха от клуб Порше поради неприлично държание и сега няма къде да питам. Имам 3 въпроса. 1. Някой да е крал скоро Mercedes ? "А" класа? Трябва ми електрониката 2. Кога ще оправят
    пътищата? 3. Къде е Сиса?

    Разяснявам.
    Имам зелен москвич, дванайстак. 73-а производство...
    Но всичко по него е тунинг. Малко ме дразни бордовия компютър, който ми говори на френски, защото е от Рено Лагуна 2.2 TDI, 96-a и постоянно ме пита дали се ебавам като наливам бензин на дизелова кола щото нямал база данни за друга. Седалките ми са Recaro. Подгряващи. Имам модифицирани катапулти от МИГ-21. Климатроникът и DVD системата за car
    theatre ги бях вързал на един бушон и отначало гореше, но сега го оправих. Съраундът в колата е THX, последното на Лукас, след DTS.
    Рисийвъра ONKYO е в багажника, имам 8+1 колони Таной .
    Задният мост отначало го бях направил по идея на Ситроен, понеже французите знаят как да правят коли, но когато я паркирам на неравни терени и колата след изгасяне клекне ниско се удряше в земята и ми трошеше сините неонови лампи по шасито (справка "Бързи и яростни"
    Затова сега съм го сменил със заден мост на мерцедес, А класа, и затова ми трябва електрониката по управлението му. Това по първия въпрос.

    Второ. Пътищата. Абе оправете ги, общинари и други твари.
    Дупките са изкривили шенкела на предницата. Той е предава изкривяване с 3 градуса. През няколко връзки градусите се увеличават и накрая през хидравликата волана ми е на 90 градуса завъртян. Както карам и колата
    почва да се държи странно. Понеже върви напред, а компютъра засича 90 градусово завиване на волана праща сигнали към ABSa все едно колата се занася и е неуправляема... И той се включва. Първо блокира предно дясно, после задно ляво колело. Колкото и да натискам педала за газта
    оборотите падат и колата спира, сама си пуска аварийните и праща по GPS-a авариен сигнал до сервиза на АЗЛК в Байконур. Така не може да се кара по тези пътища !

    Освен това наскоро ходихме със Сиса на една гонка. След като ги накъсах на две коли разстояние останалите и рекох да я повозя по магистрала.
    Карам и изведнъж някаква яка дупка. Краш датчика е някакъв пиропатрон, който се включи, осемте еърбега се издуха и дясната седалка катапултира. Едвам спрях, защото карах с около 250 км/ч и пътя беше станал като нишка. Спирайки се заех да прекъсна аварийните радио сигнали, защото няма нужда от пътна помощ. Тогава се сетих за Сиса.
    Нямаше я. Дожаля ми като си представих как се е изстреляла на 40 м височина пристегната за катапулта и е наблюдавала отдалечаващия се зелен москвич.

    Та по третия въпрос.
    Някой да е виждал Сиса?
    Трябва ми седалката обратно.

  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2358 Неутрално

    [quote#6:"sabbath"]колата спира, сама си пуска аварийните и праща по GPS-a авариен сигнал до сервиза на АЗЛК в Байконур. Така не може да се кара по тези пътища ! [/quote]
    Ще ме умориш от смях!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Хубави с ниски цени няма.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#2] от "Дедо Либен":

    Говори се, че Ф. Порше е създателя на един гениално прост и ефикасен 3 цилиндров 2-тактов двигател, монтиран първо на DKW, а впоследствие на Wartburg. Е, малко пушещ, но елементарен за подръжка, без никакви клапани, сравнително мощен и пъргав.

  10. 10 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#9] от "historama":

    Не ми хвали двигателя на Вартбург. Конструктора му със сигурност трябва да се скрие някъде.
    Навремето баща ми имаше Вартбург. Отвратителна кола. Купи го нов, щото някой го излъгал, че били много хубави. Купето беше прилично за времето си, понеже беше комби и беше много удобно.
    Но под предния капак се криеше голям проблем - слаб, лаком и нестабилен двигател. Колата гореше много, може би 10 на сто, пушеше много, а по баирите губеше мощност и загряваше ужасно. Помня баща ми как се тичаше с тубите с вода. На равното вървеше добре, явно е за условията в ГДР.

  11. 11 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    До коментар [#10] от "simo87":

    Не си прав, момче, и баща ми имаше Вартбург де лукс - бяло и сиво. Това беше гордостта на соца, защото тогава (1965 г.) имаше само Волга, Москвич, Запорожец, Шкода и Вартбург. Трабант-ът и Жигули-то излязоха по-късно!!!!

  12. 12 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#6] от "sabbath":

    Сиса е в Бургас - 3 курс Бизнесадминистрация в свободния.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  13. 13 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Уважаеми Дневник,
    Това е последния път, в който разглеждам ваша галерия, която при всяка нова снимка презарежда цялата страница.
    Имаше няколко изключения тези дни, които само подсказват, че явно не става въпрос за технически затруднения, а по-скоро за нежелание от ваша страна да ни улесните, както много други сайтове го правят.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  14. 14 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Тарга в смисъл щайга?

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  15. 15 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2509 Неутрално

    До коментар [#5] от "Дедо Либен":

    На кой Фердинанд Порше?

    На бащата (Фери), създал Фолксвагена?

    Или на сина, създал Поршето?

  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    Няма друга такава кола, която толкова да не може да се сбърка!
    А освен това го правят все по-добро!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#11] от "Дедо Либен":

    Дедо Либене, говорим за различни неща.
    Някой в коментарите спомена за 3-цилидров, 2-тактов двигател, монтиран във Вартбург. В нашия Вартбург, модел от 80-те години според мен беше монтиран точно този двигател.
    Ти говориш за 60-те години, може тогава във Вартбург да са се монтирали по-добри двигатели.

  18. 18 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#1] от "442":
    [quote#1:"442"]Хубави, но с УЖАСНИ ЦЕНИ.[/quote]

    С ужасни цени, но ХУБАВИ!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    [quote#10:"simo87"]Но под предния капак се криеше голям проблем - слаб, лаком и нестабилен двигател. Колата гореше много, може би 10 на сто, пушеше много, а по баирите губеше мощност и загряваше ужасно.[/quote]
    Не зная от кое време са спомените, но когато се появи Москвич 412 със 75 к.с. двигател (1972г.)-това бе много мощна машина. Отделно по него време повечето коли горяха между 9 и 10 л ( с изключение на Шкода). А това че пуше, нормално, все пак горивото му бе смесено с масло. Все пак оттогава минаха повече от 40 години, а на мен ми се струва, че двутактовия двигател е конструиран малко преди или малко след ВСВ.

  20. 20 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#6] от "sabbath":

    ХАХАХАХА, Великолепно!

  21. 21 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 657 Весело

    До коментар [#6] от "sabbath":

    Разсмя ме искрено,благодаря!

    rock n' roll is king!
  22. 22 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#19] от "historama":

    Не знам точно кога е разработен двутактовия двигател, но във Вартурга на баща ми, произведен в края на 80-те години имаше точно такъв двигател.
    А разход от 10 на сто си беше не малко и за тогава. Ладите горяха по 7 на сто, Шкодите по 5-6 на сто.
    Говоря за разход за извънградско.

  23. 23 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 434 Любопитно

    Всеки път като гледам поредно поколение на 911 си казвам: "Е, това вече е съвършенство. Повече няма накъде." И всеки път дизайнерите ме изненадват приятно със следващата изпипана генерация.

  24. 24 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 803 Весело




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.