3/16
Фотогалерия: "Порше" възроди класическия тарга силует
Името на модела идва от знаменитото състезания през 60-те "Targa Florio". Моделът се произвежда почти без промяна до 1996 година. Тогава се появява второто поколение на 911 "Тарга", което е с малко по-различна концепция. При него целият покрив е стъклен, като предната част се подпъхва под задната и липсва металната арка. Така обаче автомобилът има коренно различна визия.
442
Рейтинг: 1477 НеутралноХубави, но с УЖАСНИ ЦЕНИ.
Дедо Либен
Рейтинг: 1303 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "442":
Господ трябва да настани в Рая Фердинанд Порше, който създаде Фолксваген и ни даде хубавите и евтини Голф-4ки!!!!
dj x2805
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#2] от "Дедо Либен":
www.soundcloud.com/x2805голф 4-ки - а по белия свят карат 7 или сигурно скоро 8...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 ВеселоПорше, Инфраструктурата на Софийска Община и българин са слабо съвместими !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДедо Либен
Рейтинг: 1303 НеутралноДо коментар [#3] от "x2805":
Предлагам в Перник да бъде издигнат паметник на Фердинанд Порше!!!!
Sabbath
Рейтинг: 1189 ЛюбопитноПроблема е следния. Мен ме изгониха от клуб Порше поради неприлично държание и сега няма къде да питам. Имам 3 въпроса. 1. Някой да е крал скоро Mercedes ? "А" класа? Трябва ми електрониката 2. Кога ще оправят
пътищата? 3. Къде е Сиса?
Разяснявам.
Имам зелен москвич, дванайстак. 73-а производство...
Но всичко по него е тунинг. Малко ме дразни бордовия компютър, който ми говори на френски, защото е от Рено Лагуна 2.2 TDI, 96-a и постоянно ме пита дали се ебавам като наливам бензин на дизелова кола щото нямал база данни за друга. Седалките ми са Recaro. Подгряващи. Имам модифицирани катапулти от МИГ-21. Климатроникът и DVD системата за car
theatre ги бях вързал на един бушон и отначало гореше, но сега го оправих. Съраундът в колата е THX, последното на Лукас, след DTS.
Рисийвъра ONKYO е в багажника, имам 8+1 колони Таной .
Задният мост отначало го бях направил по идея на Ситроен, понеже французите знаят как да правят коли, но когато я паркирам на неравни терени и колата след изгасяне клекне ниско се удряше в земята и ми трошеше сините неонови лампи по шасито (справка "Бързи и яростни"
Затова сега съм го сменил със заден мост на мерцедес, А класа, и затова ми трябва електрониката по управлението му. Това по първия въпрос.
Второ. Пътищата. Абе оправете ги, общинари и други твари.
Дупките са изкривили шенкела на предницата. Той е предава изкривяване с 3 градуса. През няколко връзки градусите се увеличават и накрая през хидравликата волана ми е на 90 градуса завъртян. Както карам и колата
почва да се държи странно. Понеже върви напред, а компютъра засича 90 градусово завиване на волана праща сигнали към ABSa все едно колата се занася и е неуправляема... И той се включва. Първо блокира предно дясно, после задно ляво колело. Колкото и да натискам педала за газта
оборотите падат и колата спира, сама си пуска аварийните и праща по GPS-a авариен сигнал до сервиза на АЗЛК в Байконур. Така не може да се кара по тези пътища !
Освен това наскоро ходихме със Сиса на една гонка. След като ги накъсах на две коли разстояние останалите и рекох да я повозя по магистрала.
Карам и изведнъж някаква яка дупка. Краш датчика е някакъв пиропатрон, който се включи, осемте еърбега се издуха и дясната седалка катапултира. Едвам спрях, защото карах с около 250 км/ч и пътя беше станал като нишка. Спирайки се заех да прекъсна аварийните радио сигнали, защото няма нужда от пътна помощ. Тогава се сетих за Сиса.
Нямаше я. Дожаля ми като си представих как се е изстреляла на 40 м височина пристегната за катапулта и е наблюдавала отдалечаващия се зелен москвич.
Та по третия въпрос.
Някой да е виждал Сиса?
Трябва ми седалката обратно.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#6:"sabbath"]колата спира, сама си пуска аварийните и праща по GPS-a авариен сигнал до сервиза на АЗЛК в Байконур. Така не може да се кара по тези пътища ! [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЩе ме умориш от смях!
Индиана
Рейтинг: 1390 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Хубави с ниски цени няма.
historama
Рейтинг: 3964 НеутралноДо коментар [#2] от "Дедо Либен":
Говори се, че Ф. Порше е създателя на един гениално прост и ефикасен 3 цилиндров 2-тактов двигател, монтиран първо на DKW, а впоследствие на Wartburg. Е, малко пушещ, но елементарен за подръжка, без никакви клапани, сравнително мощен и пъргав.
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#9] от "historama":
Не ми хвали двигателя на Вартбург. Конструктора му със сигурност трябва да се скрие някъде.
Навремето баща ми имаше Вартбург. Отвратителна кола. Купи го нов, щото някой го излъгал, че били много хубави. Купето беше прилично за времето си, понеже беше комби и беше много удобно.
Но под предния капак се криеше голям проблем - слаб, лаком и нестабилен двигател. Колата гореше много, може би 10 на сто, пушеше много, а по баирите губеше мощност и загряваше ужасно. Помня баща ми как се тичаше с тубите с вода. На равното вървеше добре, явно е за условията в ГДР.
Дедо Либен
Рейтинг: 1303 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "simo87":
Не си прав, момче, и баща ми имаше Вартбург де лукс - бяло и сиво. Това беше гордостта на соца, защото тогава (1965 г.) имаше само Волга, Москвич, Запорожец, Шкода и Вартбург. Трабант-ът и Жигули-то излязоха по-късно!!!!
DS
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#6] от "sabbath":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Сиса е в Бургас - 3 курс Бизнесадминистрация в свободния.
osl19549478
Рейтинг: 571 НеутралноУважаеми Дневник,
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!Това е последния път, в който разглеждам ваша галерия, която при всяка нова снимка презарежда цялата страница.
Имаше няколко изключения тези дни, които само подсказват, че явно не става въпрос за технически затруднения, а по-скоро за нежелание от ваша страна да ни улесните, както много други сайтове го правят.
kihano
Рейтинг: 740 НеутралноТарга в смисъл щайга?
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!Нинов
Рейтинг: 2679 НеутралноДо коментар [#5] от "Дедо Либен":
На кой Фердинанд Порше?
На бащата (Фери), създал Фолксвагена?
Или на сина, създал Поршето?
2.5
Рейтинг: 1600 НеутралноНяма друга такава кола, която толкова да не може да се сбърка!
I Want To BelieveА освен това го правят все по-добро!
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#11] от "Дедо Либен":
Дедо Либене, говорим за различни неща.
Някой в коментарите спомена за 3-цилидров, 2-тактов двигател, монтиран във Вартбург. В нашия Вартбург, модел от 80-те години според мен беше монтиран точно този двигател.
Ти говориш за 60-те години, може тогава във Вартбург да са се монтирали по-добри двигатели.
grand funk railroad
Рейтинг: 1134 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche[quote#1:"442"]Хубави, но с УЖАСНИ ЦЕНИ.[/quote]
С ужасни цени, но ХУБАВИ!
historama
Рейтинг: 3964 Неутрално[quote#10:"simo87"]Но под предния капак се криеше голям проблем - слаб, лаком и нестабилен двигател. Колата гореше много, може би 10 на сто, пушеше много, а по баирите губеше мощност и загряваше ужасно.[/quote]
Не зная от кое време са спомените, но когато се появи Москвич 412 със 75 к.с. двигател (1972г.)-това бе много мощна машина. Отделно по него време повечето коли горяха между 9 и 10 л ( с изключение на Шкода). А това че пуше, нормално, все пак горивото му бе смесено с масло. Все пак оттогава минаха повече от 40 години, а на мен ми се струва, че двутактовия двигател е конструиран малко преди или малко след ВСВ.
sbk
Рейтинг: 607 НеутралноДо коментар [#6] от "sabbath":
ХАХАХАХА, Великолепно!
TAC
Рейтинг: 693 ВеселоДо коментар [#6] от "sabbath":
rock n' roll is king!Разсмя ме искрено,благодаря!
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#19] от "historama":
Не знам точно кога е разработен двутактовия двигател, но във Вартурга на баща ми, произведен в края на 80-те години имаше точно такъв двигател.
А разход от 10 на сто си беше не малко и за тогава. Ладите горяха по 7 на сто, Шкодите по 5-6 на сто.
Говоря за разход за извънградско.
Ron
Рейтинг: 458 ЛюбопитноВсеки път като гледам поредно поколение на 911 си казвам: "Е, това вече е съвършенство. Повече няма накъде." И всеки път дизайнерите ме изненадват приятно със следващата изпипана генерация.
deymus
Рейтинг: 850 ВеселоМалииииии!!!!