1/21
Фотогалерия: "Киа" показва мускули в Детройт с прототипа "Стингър"
В сърцето на американската автоиндустрия - Детройт, "Киа" показа мускули в буквалния смисъл. Корейците демонстрираха своя версия на емблематичните за янките "масъл карс" от рода на "Форд Мустанг", "Шевролет Корвет", "Додж Чаленджър" и т.н.
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело"Киа" показва мускули в Детройт с прототипа "Стингър"
================================
КИА вероятон имат потенциал , финансов ресурс , амбиции за някакво по-добро класиране........
лошото е , че предните места са заети от брандове-продаващи векове
Инерцията ни води всички , за да си купим КИА или
трябва всяка трета машина да е КИА
или трябва да са поне 30 % под сегашните цени
.....
ето Грейт Уол .........уж са евтини и се куупват...
но не съвсем
Трудно се стъпва на Пазар - формиран за векове....
само с претенции , трябват много Пари или много Време..или и Двете
442
Рейтинг: 1477 НеутралноНад 600 прочитания и няма коментари. Нещо не може да предизвика обичайните дразнения, което означава, че много вероятно е да има проблем при продажбите.
shumkar
Рейтинг: 942 Неутрално4,23м дължина ми се виждат малко за "мускулест" автомобил за САЩ. Мое лично мнение, макар че преди много години една малка Хонда с моторче с 8000 оборота предизвика фурор, и отвори американския пазар за японски автомобили. Този модел на Киа може да направи същото.
дурак
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#2:"442"]Над 600 прочитания и няма коментари. Нещо не може да предизвика обичайните дразнения, което означава, че много вероятно е да има проблем при продажбите. [/quote]
щом се включИхте спекулантите
работата е ясна
сега ще ти се изсипят "Минусите
на справедливия гняв напролетарЯта"
еле пък ако им напишеш нещо за
"онези коли от съзвездието"
отиде коня у ряката
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 ВеселоЯка кола само за Кияци !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleМM
Рейтинг: 458 НеутралноНа нищо не прилича .....грозотия
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 Неутрално[quote#1:"Таласъмски"]Трудно се стъпва на Пазар - формиран за векове.... [/quote]
California Über AllesИнтересно кой пазар имаш предвид? Ако е САЩ - грешиш. Тази кола е създадена в Америка и за Америка. И за разлика от европа на Американците не им пука за марки. Ако колата е добра ще я купуват. Така направиха преди 35г с Хонда Акорд и после с Акюра НСХ и после с Лексъс и сега с Хюндай Дженесис и с новите КИА.
Виждам че ти си вековен автомобилен аристократ но да те попитам би ли си купил семеен седан с луксозен кожен салон по-голям от БМВ5 с аудио Лексикон което се монтира само в един друг автомобил - Ролс Ройс Гоуст, с 3.7л Бензинов мотор 333кс който работи на 83 октанов бензин и прави 0-100 за 5.9сек И също има по-добра надеждност от БМВ и Мерцедес. Струва $36,000. Ако го поръчаш с 5л 429кс мотор ще прави 0-100 за 4.6сек и ще струва $47,000. Също има 8 степенна ZF скоростна кутия. $36к правят около 50,000 лв. Мислиш ли че си заслужава? Защото в САЩ ги купуват повече отколкото могат да произведат. и то в Калифорния където закона за емисиите е доста по-жесток от този в Европа. Ако не се досещаш вече - това е Хюндай Дженесис. В Европа Германия се бори на живот и смърт да не се внасят тези коли. Включително и с ортовни статии в Аутибилд или както приятелски го наричат в Америка - Волксваген Цайтунг.
Та вековните пазари може да са на друго място. Не и в САЩ.
izabell
Рейтинг: 1360 НеутралноСупер.Много прибран и стегнат модел.Харесва ми
Волният Ибрик
Рейтинг: 458 НеутралноОсвен спортните лампички, спортните вежди на калниците, спортните накрайници на кюнците, спортната боя тип дачиа бакшиш и спортите 20 цола капли, нещо друго спортно по колата има ли ?
lo_ridah
Рейтинг: 754 ВеселоДо коментар [#9] от "Волният Ибрик":
Eff U GretaПредноразположен двигател и задно предаване.
Ръчна ск. кутия и добър двигател ако сложат и си става съвсем добре
На мен лично ми допада
Волният Ибрик
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#10] от "lo_ridah":
Предноразположен двигател и задно предаване има и Волга... Окачаване му е майката
eyewitness
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#11] от "Волният Ибрик":
Да не звуча назадничаво, но малко малки ми се виждат двигателчета за спортни коли с 2.0л обем. Нищо, че са ги напомпали и изтискват от тях 300-400кс. Това може да е в духа на съвремието, но е далеч от представата за мускулестите зверове.
2.5
Рейтинг: 1600 Неутрално[quote#1:"Таласъмски"]лошото е , че предните места са заети от брандове-продаващи векове[/quote]
I Want To BelieveЛексъс са бранд от 20г.
Автомобилът изглежда невероятно!
Японците, които според мен трябва да се водят директен конкурент нямат(като изключим може би NISSAN) толкова fancy возило. Освен всичко го докарва и на “Масъл Кар”. Би трябвало янките да го кльопат?!
442
Рейтинг: 1477 НеутралноДо коментар [#4] от "Чобански":
Тези са толкова далеч от СЪЗВЕЗДИЕТО, ... тези даже не са влезли в орбита още.
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело[quote#14:"442"]Тези са толкова далеч от СЪЗВЕЗДИЕТО, ... тези даже не са влезли в орбита още. [/quote]
но компенсират с претенции
а и колко апологети имат.....не е истина
[quote#7:"Pontif"]Виждам че ти си вековен автомобилен аристократ но да те попитам би ли си купил семеен седан с луксозен кожен салон по-голям[/quote]
изобщо не съм "вековен автомобилен аристократ" ,
просто имам друго виждане за тези автомобили
автомобилите са ТРИ ВИДА : Надценени,Оценени и Подценени
Подценен автомобил на тази цена - не , Мерси
но българите купуват всичко на цена "Х 1.5"..
което ви дава грешни отправни точки
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело[quote#13:"2.5"]Лексъс са бранд от 20г. [/quote]
Лексъс е Автомобил ..ток иде реч за друго
chicago514
Рейтинг: 2280 ВеселоАма това не е с инфра-червено насочване,като онова,нали.
2.5
Рейтинг: 1600 НеутралноДо коментар [#16] от "Таласъмски":
I Want To BelieveИ KIA е автомобил, вервай - и то не по-лош!
xflood
Рейтинг: 1079 ВеселоЗадницата малко наподобява тази на Волво.. Съвпадение, или гледат едни и същи филми?
pt-coupe-2013-frankfurt-auto-show_100439732_l.jpg
Fail with honour then succeed by fraudhttp://images.thecarconnection.com/lrg/volvo-conce
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело[quote#18:"2.5"]И KIA е автомобил, вервай - и то не по-лош! [/quote]
имаше един колега във форума ,
забравих му Ника , та думите му за КИА бяха:
Никога повече КИА..
.някакви проблеми с гаранционен автомобил , ако не греша ..
kamm
Рейтинг: 515 Неутралномного готина форма!
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#6:"МM"]На нищо не прилича .....грозотия[/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Когато двама доказани некадърници в автомобилния дизайн - хамериканец и куреец - обединят усилията си да създадат спортна кола, се получава всичко друго но не и красив автомобил! Предницата на тая ,,Кия'' е толкова безлична, простовата и невзрачна, че все едно няма лице ... faceless car!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#1:"Таласъмски"]Трудно се стъпва на Пазар - формиран за векове.... [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleИстината е ,че автомобилите най-много пострадаха от кризата.
Ако преди потребителя от "демократична" страна си е купувал нова кола с лизинг от финансовите "благодетели" на 4-5 години сега го прави през 6-7 години а както е известно в EU младите са предимно 30-40% безработни или вечни студенти така ,че вече не са фактор на пазара както преди 15-20г. Да не говорим ,че даже и деца нямат което допълнително скапва пазара.
А пък в колониите по периферията на EU също вече не купуват коли втора ръка както преди което допълнително ги затруднява ,че няма кой да им купува ръждите!
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело[quote#23:"comandante"]Истината е ,че автомобилите най-много пострадаха от кризата. [/quote]
Тепърва ЩЕ СТРАДАТ !!!
имотите паднаха с 50 %
А автомобилите ????
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 НеутралноДо коментар [#1] от "Таласъмски":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТа мисълта ми е ,че корейците идеално се вписват в новите правила на пазара:
✓ 7 години гаранция
✓ 7 години лизинг
✓ след 7 години ще си купиш нова
✓ Няма да я пазиш като немска бангия дето като е на 4-5г. 30% от цената може да и падне заради изтъркания волан,протрити педали и прокъсани седалки или някакви драскотини!
Колко до конкретния модел не вярвам ,че може да е конкуренция на емблематичните за янките "Форд Мустанг", "Шевролет Корвет", "Додж Чаленджър" ... просто не е!
citoyen
Рейтинг: 876 НеутралноАвтомобилът е доста недодялан на външен вид. Не знам какви гаранции могат да го направят по-привлекателен.
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноДо коментар [#7] от "Pontif":
tinger-versus-2005-vw-ecoracer-concept/
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#7:"Pontif"]Тази кола е създадена в Америка и за Америка.[/quote]
Съвсем се оля с глупостите си. Ето ти американски източник:
http://www.vwvortex.com/features/columns/kia-gt4-s
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноДо коментар [#7] от "Pontif":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#7:"Pontif"]Аутибилд или както приятелски го наричат в Америка - Волксваген Цайтунг[/quote]
Сигурен ли си? Защото средният американец не може дори да го произнесе. "Волксваген Цайтунг" и "Ауди Билд" са по-скоро творения на български фенчета и нямат нищо общо с Америка, ососбено с Калифорния. Не само, че не им пука, а и Калифорния е може би най-големият пазар в САЩ за ФВ Джета ТДИ
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноДо коментар [#25] от "comandante":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#25:"comandante"] 7 години лизинг [/quote]
И кой взима 7 години лизинг? Известно ли ти е, че можеш да си вземеш лизинг и за немските коли, и ти си решаваш колко години.
А за "спадналата цена", опитай пак след като продадеш няколко такива автомобила. Буквално можеш да направиш пари ако купиш колата преди да свърши лизинга и я продадеш.
СССР
Рейтинг: 515 НеутралноУжас, типично грозно недоразумение от Азия.
В жълто-оранжево ??? WTF
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 Неутрално[quote#15:"Таласъмски"]Подценен автомобил на тази цена - не , Мерси
California Über Allesно българите купуват всичко на цена "Х 1.5"..
което ви дава грешни отправни точки[/quote]
Нещо не си разбрал. Аз ти говоря за САЩ и по-точно Калифорния. не ми е ясно какви БЪлгари намесваш тука. Аз живея в Калифорния и ти говоря за Американския пазар където купувам коли от 30 години насам. Американците обичат "подценени" коли и ги купуват с най-голямо удоволствие. Помня в началото как такива аристократи се присмиваха на Лексъс. Вече не толкова след като намалиха продажбите на Мерцедес в САЩ на половина. Сега Корейците правят това което направи Лексъс - много качествени автомобили наблъскани с опции но 25% по-евтини от Японските и Германските. Затова през 2009 - 20012 когато на другите продажбите спаднаха драстично Хюндай си увеличаваше продажбите на модела Дженесис двойно всяка година. Тази година 2013 в САЩ се продадоха над 15 милиона коли и пазара се дигна с 16% на население 330 милиона. В ЕС са продадени 12 М при население 450 милиона ... понеже са големи аристократи и не купуват нищо друго освен МБ, МБВ и Ауди .... Аз като проЗ калифорниец предпочитам Дженесис, който предлага 90% от това което предлагат Лексъс ЛС 450, БМВ 530 и МБ Е 350 но на цена на ФВ Голф.
Yomega
Рейтинг: 773 Неутралногрозно & крадено
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 Неутрално[quote#27:"deutschwagen"]Съвсем се оля с глупостите си. Ето ти американски източник:
California Über Alles[/quote]
Благодаря за източника - ти ако в статията не пише Волксваген не я четеш май?
Та както ти казах ГТ4 е дизайнвана в САЩ - Ървайн, Калифорния. Ако се опиташ да четеш нещо друго освен Германската партийна преса може би ще намериш нещо за това дизайнерско студио.
"GT4 Stinger was conceived by the “gearheads” in Kia’s Irvine, Calif., design studio, birthplace of iconic concept vehicles such as the Track’ster and Cross GT"
Гледах интервю с дизайнерите. само един от тях е с Азиатско име но говори без акцент което значи че е Американц. ( Тук 28% от населението са от Азиатски произход или Азиатски имигранти)
А това че е дизайнвана за Америка се разбира от самата статия. Масъл Карс не са популярни в Азия, нито в Европа а и не вярвам Германците да разрешат такъв внос, както и Французите не разрешават внос на селскостопански продукти.
Та какво точно не ти е ясно сега от изречението че е дизайнвана в Америка и е за Америка? Ако имаш още затруднения ще ти начертая схема, дано да схванеш.
Шеф Дизайнера на КИА е Питър Шрайър - бивш дизайнер на АУДИ. Това е неговия почерк. Ако видиш КИА Оприма ще намериш доста сродни пропорции а АУДИ. Но Същото може да се каже и за Мори Кълъм сега с Форд преди с Астон и Джаг или за Джей Мейс сега с Форд преди с ...мисля ФВ. всеки дизайнер си има стил и те както и другите хора се местят в различни компании. Дизайнера на Ферари Ензо и Феррари 599 е Кен Окуяма - японец по произход.
Много трудно е да кажеш една съвременна кола къде е дизайнвана, къде се произвежда и кои части откъде са. Само селяците още говорят за немски или френски или американски коли. Кое точно е немското на кола дизайнвана в Калифорния и сглобена в Словакия с Китайски, Канадски, Турски и Немски части? Да не говорим че и дизайна вече не се прави на едно място а поне на три от екипи които работят в Азия, Америка и Европа. ...
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноДо коментар [#33] от "Pontif":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#33:"Pontif"]Та както ти казах ГТ4 е дизайнвана в САЩ - Ървайн, Калифорния.[/quote]
Може и в Китай да беше "дизайнвана" (колажирана от вече съществуващи концепти). Източникът ми добре показва приликата с концепта на ФВ от 2005-та. Останалото са елементи от концепта Куатро от преди няколко години. Самата статия пише ясно "Отвън си личат типичните за главния дизайнер на марката Питър Шрайер мотиви"......
Единственото азиатско в дизайан е надписа ГТ4 отзад.
[quote#33:"Pontif"]Масъл Карс не са популярни в Азия, нито в Европа а и не вярвам Германците да разрешат такъв внос[/quote]
Какво точно е "мъсъл кар"? Спортен автомобил с наднормено тегло и мощен и "outdated" двигател, който не може да взима завои? Спориме за семантика. Мощни автомобили се правят навсякъде. Естествено, че от маркетинговия отдел на КИА ще вземат решението да нарекат туй нещо, представено в Детройт "мъсъл кар", а не "cheap copied Audi/VW concept".
Именно защото четох статията, нещата стават още по-интересни:
"Има обаче и едно важно уточнение - от "Киа" имат намерение на базата на "Стингър" да пуснат достъпен спортен автомобил"
Демек "мъсъл" остава за концептуалното представяне. A aко има сериен модел, ще бъде по-скоро "poor man's Audi/GTI/Boxter/Cayman"?
Norman Granz
Рейтинг: 3280 НеутралноПонеже всички разбираме от коли, жени и политика, нека изкажа едно мнение на лаик, за когото колата е средство за (комфортно) придвижване от точка А до точка Б:
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Преди 20-25 години, докато живеех в Америка, корейските коли минаваха за joke - на Хюдная му викаха throwaway car (кола за еднократна употреба); за Кия никой не беше чувал.
Преди 4 години бях в заводите на Хюндай в Улсан, Корея и се повозих малко на (тогава) най-новите модификации на Еккуус и Дженесис. За човек, който игнорира емблемата, няма НИКАКВА РАЗЛИКА между тези автомобили и Е-класата на Мерцедес Бенц - нито като возия, нито като обезшумяване, нито като качество на материалите, ергономия и т.н.
Знам, че за 3/4 от софийската чалгаджийска гъзария това, което казвам, е светотатство, че те освен на Бенц на друго не се качват (дори да е на 40 години, рециклиран жълт рент-а-кар в Японския), но ... нямам намерение да споря с никого, казвам си мнението.
selqka
Рейтинг: 515 НеутралноТея няма ли да си докарат дело с това име ? Доколкото знам Корвет имат модел Стингер
Norman Granz
Рейтинг: 3280 Неутрално[quote#36:"selqka"]Корвет имат модел Стингер[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Стингрей - http://www.youtube.com/watch?v=SsEGlRakmmk
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноДо коментар [#33] от "Pontif":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#33:"Pontif"]да четеш нещо друго освен Германската партийна преса[/quote]
Нали не си от тези, които още се борят срещу фашизма? А и Хитлер трябва да е спечелил ВСВ, за да има Германската партийна преса в САЩ.
Не става дума за партии. Става дума за следването на тенденции.
[quote#33:"Pontif"]iconic concept vehicles such as the Track’ster and Cross GT[/quote]
ROFL, КИА и "iconic" е малко странно съчетание. Може би тогава Scion xB е още по-iconiс (не, че КИА Soul не е за предпочитане, и то в пъти).
[quote#33:"Pontif"]Много трудно е да кажеш една съвременна кола къде е дизайнвана, къде се произвежда.......Кое точно е немското.......Да не говорим че и дизайна вече не се прави на едно място а поне на три... [/quote]
Ами ето:
[quote#33:"Pontif"]Ако видиш КИА Оприма ще намериш доста сродни пропорции а АУДИ[/quote]
Следване на дизайнерски тенденции. Естествено, че в света на глобализма ще има части и екипи от цял свят. Особено с дизайнерите така е било и преди. Но всеки един дизайнер работи за компанията си, не за родината си. КИА взаимстват от Ауди/ФВ не защото Питър Шрайер е немец, а защото дълги години е бил специалист при Ауди/ФВ, където и се е обучил. Това е един от другите ефекти на глобализма - националността няма значение. По същата причина, от Кен Окуяма се е очаквало нищо по-малко от истинско Ферари, спазващо традициите и историята на марката.
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноДо коментар [#35] от "Norman Granz":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningСобствениците на коли се делят на две части - ентусиасти, и такива за които колата е "средство за (комфортно) придвижване от точка А до точка Б".
Две отделни групи, без прави и неправи.
[quote#35:"Norman Granz"]Знам, че за 3/4 от софийската чалгаджийска гъзария това, което казвам, е светотатство, че те освен на Бенц на друго не се качват[/quote]
Няма защо да генерализираш. Сам трябва да знаеш с какво значение е българския пазар за Мерцедес. Не става въпрос само за Мерцедес, и само за "чалгари от БГ". Има много марки, които си имат ентусиасти в цял свят. Това разделя двете групи собтвеници на коли - умението да усетиш разликата.
Един пример от "националистите" от Франция:
Преди време се запознах с момиче от Париж (французойка), която ми разказа как не би препоръчала повечето френски коли, как преди имала БМВ 1-ца на лизинг и била много доволна, но сега имала Алфа, защото искала да види как са Алфите.
Повечето купувачи не се интересуват от такива разлики. Но може би повечето хора не биха направили разликата между добре и недобре настроено пиано. Повечето купувачи на КИА ги избират, защото имали всичките "features" на добра цена. Аз лично когато пробвах Хюндай и КИА не усещам пътя. Същото беше и с Нисан Алтима.
993
Рейтинг: 571 ЛюбопитноХубава кола! Киа правят все по-добри автомобили. Спонсор са на тенис първенства и на Рафа Надал! С тези параметри тази кола не би трябвало да е много скъпа. Около 65 хил. лева. Нека първо започнат да я произвеждат...
911,959,964,993townboy
Рейтинг: 525 НеутралноАз предпочитам Стингрей
Too much цензура Баце.comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2488 Неутрално[quote#29:"deutschwagen"] Буквално можеш да направиш пари ако купиш колата преди да свърши лизинга и я продадеш. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАко ме четеш внимателно точно за това пиша!
Немската евтина народна кола или нещо от по-висок клас ако не се отървеш от него на на третата или четвърта година здраво си го закъсал и директно се пържиш !
Един приятел така сега си кара почти нов ML който отчаяно се опитва да продаде но пазара му налага или да го подари или да продължава със застраховките и данъците които също вече не са му по джоба!
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 Неутрално[quote#39:"deutschwagen"] Аз лично когато пробвах Хюндай и КИА не усещам пътя. Същото беше и с Нисан Алтима. [/quote]
California Über AllesДа бе така е с "усещачите". Аз доста често ходя в Германия - ами масово колите са тип "голф" И хората доста масово си пътуват с градския транспорт. Дори и по-заможните. Аз се разправям с инвестиционни банкери, и главни инженери - определено хора над средна класа. Карат 5ци дизел и ФВ. Но най-важното е че не пътуват много. В градовете е ужас - нито има безплатни паркинги, нито има бързи пътни артерии вътре в града. Трамвайна култура и си личи. По-добре си с трамвая отколкото с колата. Затова и колата е нещо свещенно, нещо което трябва да е малко за да може да се паркира и данъците да са малки но пък луксозно защото ... това е единствената кола и за "сватба и за погребение". Затова и като започнат да "чустват" пътя та чак се уливат от чуства.
В Америка всеки кара всеки ден от 16 годишна възраст докъто стане някъде на 80 и роднините му вземат книжката. И така е от 100 години. Погледни снимка на всеки голям Американски град от 20 и 30 години и я сравни с Европейски град - пълен с файтони. Аз където и да ходя има безплатен паркинг - дори и не се замислям за това. Както ти не носиш едни и същи обувки на опера и на мач така и една кола не може да прави всичко. Това е Европейския модел - понеже в най-добрия случай имаш само един гараж за една кола то тя трябва да е и спортна и комби и луксозна и .. и .. и. Аз мисля че е по-добре да имаш коли за всичко. Имам 8 местен голям ван, малка спортна кола за фън и кола за дълъг път и да ходя на работа. Сина ми има кола и жена ми също. Имам двоен гараж + 2 паркоместа и пред къщата ми има място да се паркират още. Като ми дойдат гости (около 8 - 10 коли) винаги има място на улицата защото квартала е с едно етажни къщи. Ако живееш в блок както е често в Европа на 80 човека има 6 паркинга. Затова и колата обикновено е единствена и е скъпоценна, колкото и да е малка. Затова и марката трябва да е престижна. Тук на никой не му пука. Винаги ти трябва една кола за къмют - да ходиш на работа и тя трябва да е надеждна, икономична (за САЩ) и не много скъпа. Като имаш такава за всеки член на семейството после според начина на живот имаш или спортна и/или някакъв джип ако обичаш дива природа и/или пикап/ван за да си караш големи неща за къщата и доста често имаш някакъв "проджект кар" по която работиш - я стар масъл кар я някоя друга антика. И в този случай ако Хюндай или КИА или който и да е друг ти предложи нещо което е 90% от МБ на50% от цената му ... няма да се замислиш въобще. А и като гледам цените на бензина, заплатите и данъците в Германия .. едва ли много хора могат да си позволят 5 литров 8 цилиндров Хюндай дори и без пари да им го дават. Да живее голфа!
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноКия са много добри и издръжлливи автомобили, с евтина пооддръжка, евтини резервни части и сервизиране, собствено финансиране в САЩ и прекрасна дистрибуторска мрежа, но всичко това ги оскъпи почти до цените на Хонди и Тойоти. Сега Кия са по скъпи от американските си аналози в почти всеки клас. Само Нисан държат ниска цена, но с цената на огромни икономии.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноА дневник по скоро да направи едно ревю на К900 - новия модел на кия дето излиза в САЩ тази пролет.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.