1/20
Фотогалерия: "Хюндай" демонстрира самочувствие с новия "Дженезис"
Година след като "Хюндай" обявиха, че пускат собствена марка, която да обедини най-луксозните им модели, кръстена "Дженезис", корейците представиха и първия модел от нея. Това е новото поколение на "Хюндай Дженезис", който през 2009 година спечели наградата "Автомобил на годината" за Северна Америка.
442
Рейтинг: 1477 НеутралноОлеле, чак пък и кола на годината в Северна Америка !!! Гледали са някое ударено отпред ауди и са творили. А пък 17-те тонколони ??!! За какво !?!
Михаил
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.Бахти злобата
manu_chao
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Хората работят, опитват и очевидно успяват...Ти намираш удовлетворение в плюнките ли?
stonedridah1
Рейтинг: 542 Неутралноне успяват с дизайна. не знам кого са наели, но няма стил предницата.
Ти за мен си Мики Маус!винаги има нещо много дразнещо. в случая тия оранжеви мигачи и диодчетата на дневните светлини. цигания.
а е толкова лесно...просто да погледнат Ауди. или БМВ от чиято 7ца, а и 6ца са копирали в случая.
иначе колата е перфектна.
stest
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#3:"Walter_White"]Хората работят, опитват и очевидно успяват...Ти намираш удовлетворение в плюнките ли? [/quote]
Абе подозирам,че човека просто е имал Хюндай.Аз имах преди няколко години една Елантра,много добре изглеждаше,добър мотор,добро окачване като концепция,общо взето всичко добре замислено,но много ниско качество материали.Говоря за метала-окачване,болтове и тн.Та мисълта ми беше,че скоро не мисля да опитвам отново Хюндай.Окачването беше от кухи метални профили и разни затворени обеми със големи отвори от горната страна а отдолу затворени.Иначе казано минаваш през локва влиза вода и докато не изгние отдолу,не излиза.Според мен програмирано да се скапе след не особено дълго време.
МM
Рейтинг: 458 НеутралноПредницата изкопирана от МЕРЦЕДЕС ....и пак не им се получават нещата.....
МM
Рейтинг: 458 Неутралноотзад Ауди А4....
senser
Рейтинг: 436 Неутрално[quote#4:"stonedridah1"] иначе колата е перфектна. [/quote]
simple mindДобре де, как разбра, че е перфектна - шофирал ли си я, или поне виждал ли си я наживо. Щото на снимки и в полу-рекламни статии всички са много добри.
yanne
Рейтинг: 1047 НеутралноИстината е,че Хюндай,а и КИА доста напреднаха и се имат подобрение в продажбите в САЩ.А някои техни модели са хит в Европа в своя клас.Не са колите,които бяха преди 10-тина години.Аз карам Киа Сийд и съм доволен-здрава и с добър разход.Познати с такива и с Хюндай И30 и И20 също са доволни.Иначе всеки има предпочитания,но в техния си клас за такива пари са добър вариант.
dj x2805
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#5] от "nabradpitbratmu":
www.soundcloud.com/x2805на колко години беше?
Както каза един човек търговец на НОВИ автомобили - купи си който модел ти хреса - "В даден клас са почти еднакви.."
eyewitness
Рейтинг: 458 НеутралноВъпреки приликите с няколко марки, колата си изглежда прилично. Ако са успели да го докарат откъм качество на изработка и издръжливост поне в рамките на гаранцията, определено ще има успех. Още повече, че и цената и направо ниска за класа си. Това, последното, в САЩ, за Европа не знам.
stest
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#10:"x2805"]на колко години беше? [/quote]
На седем години.
[quote#10:"x2805"] купи си който модел ти хреса - "В даден клас са почти еднакви.." [/quote]
Като ще давам 15-20 000 $ за кола няма да съм много щастлив ако след 5-6 години започнат да падат парчета от нея по земята.Това е разликата между истинската кола(Хонда,Тойота) и имитацията.Тука в Канада много си проличава коя кола е добра.Зимата им разказва играта на колите-ето повече от месец температурите са -15 -до -30,улиците са бели от сол,колите също.Имаше една седмица топла колкото да разтопи малко сняг,който после стана на лед при следващата студена вълна.По тая причина още сол по пътищата и съответно по колите.Хондите и тойотите гният два пъти по бавно от хюндайчетата.Единствената причина да се продават хюндаите е доста по ниската цена.
Rage Against
Рейтинг: 1078 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
напълно съгласен.
РЕФОРМИ !в дизайна на този модел определено виждам намесата на главния им германски дизайнер, а след това виждам намесата на малкото корейско шефче, което е дошло в дизайнерското студио и е започнало да се намесва:
"задницата да прилича повече на Ауди7"
"фаровете да са като на Лексъс"
"предният капак да е като на Волво"
"задният капак нещо средно между Ауди и БМВ"
и т.н.и т.н.
корейците показват, че могат да крадат повече и по-бързо и по-успешно от японците. но във всичко останало показват, че са много далече от европейците и американците и все още трудно могат да скъсат с китайските си корени...
stest
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#12:"nabradpitbratmu"] разликата между истинската кола(Хонда,Тойота) и имитацията.[/quote]
Забравих да кажа и за цените на частите.Пример-тайминг белт Хонда сивик 25 $;хюндай елантра 85$-лично съм ги купувал и сменял.Най обикновени бушинги за елантра по 30-40$ и тн.Евтина кола обаче скъпи части.Кросмембър за задното окачване направен от ламарина и на седем годишна кола беше изгнил толкова че го счупих с голи ръце-550$
оstavime
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#7] от "МM":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Препоръчвам незабавна консултация при офталмолог.
Много кефи, браво. Супер е колицата.
Еколог
Рейтинг: 691 НеутралноОтносно навигацията (сн. 16) - моят Гармин също се управлява с гласови команди, вкл. и избиране на тел. номер.
Път без препятствия не води до никъде.Та няма какво чак толкова да се тръшкат по тази функция на "най-луксозната версия".
Суджук Герберите
Рейтинг: 458 НеутралноИзкопиран от дизайна на Мазда 6 (и Мазда 3). Видно е от километър.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Но пък именно това го прави красив.
стафилокок
Рейтинг: 534 НеутралноОтпред прилича на Мерцедес, отзад на Ауди, а емблемата докарва на Астън Мартин . . . Изобщо дизайн - карашик дизайн!
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.xflood
Рейтинг: 1079 НеутралноДоста добре изглежда, браво!
Fail with honour then succeed by fraudkamm
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#2] от "Михаил":
До коментар [#3] от "Walter_White":
Хич не е зле.
Явно хейтърите са свикнали на голф 2, бмв е30 или стари советски талиги...
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 5151 НеутралноНа мен по- ми хареса Крайслер 200 от вчера. По-красив дизайн, по-красив интериор, със същите екстри. Нищо, че се води среден клас, а това горното - висок. На Хюндай силата им е в по-малките класове, по-добре да не се пънат в луксозния клас.
Gunter glieben glauchen globenkabico
Рейтинг: 402 НеутралноАстън Мартин
deutschwagen
Рейтинг: 2116 НеутралноМного забавно е как в тези форуми, всеки който се осмели да каже очевадната истина за копи-пейста на корейските дизайни от немските марки е веднага бомбардиран с минуси. Просто тази тема забива греди в съзнанието на някои.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning2.5
Рейтинг: 1600 ВеселоМного е готин - Поздравления!
I Want To BelieveЯпонците има какво да научат от Корейците, когато говорим за дизайн!
Доста при това...
Time is on my side
Рейтинг: 1405 Весело[quote#24:"2.5"]Много е готин - Поздравления! [/quote]
)))
“In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez DavilaИ на мен ми хареса. По-малкия мотор, задвижване на четирите колела, ръчни скорости, купето е добро... Само часовникът не ми хареса, но мога да му сложа лепенка
tonywalker
Рейтинг: 421 НеутралноТези автомобилчета се развиха доста. КИА и Хюндай скоро ще надминат продажбите на ЕС производителите. По - здрави, по - евтини са им количките.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 НеутралноАз карам сегашния модел. Този на картинките още не се продава. Ще го пуснат след 2, 3 месеца.
California Über AllesПовечето хора тук въобще не схващат стратегията на Хюндай. Това е кола която предлага поне 90% от това което предлага БМВ 5, Лексъс, МБ или Кадилак но на 60% от цената. И тези 10% разлика могат да се усетят само на писта или на планински път при спортно каране. Нещо което аз не правя.
Вътре е точно толкова тих и луксозен колкото и другите.
Някой питаше защо са ти 17 спикъра ... ами това е част от лукса. Аудиото е Lexicon Harman. Единствената друга кола с такава уредба е Ролс Ройс. 900 вата не е за да дупиш чалгата а дава страшна дълбочина на звука. Имаш чуството че седиш сред оркестъра. Има Съраунд саунд на който можеш да местиш центъра и ефекта е поразителен.
Всеки дизайн може да бъде подложен на критика. И на мене някои неща не ми харесват а други ми харесват. Но това мога да го кажа за всички коли. Аз преди карах Лексъс - чудесна кола. Сега в Хюндая не се чуствам по-зле. Усещането за лукс и качество е сравнимо с Лексъс. В Лексъс всичко е мако и "мазно". В този Хюндай нещата са по-твърди но в никакъв случай не толкова колкото в Мерцедес или БМВ. Усещането е някъде по средата.
Доста са надеждни. Има гаранция 10 години за мотор, трансмисия и всичко движещо се и 5 години за абсолютно всичко друго. Като дори и ако спукам гума идват и ми я оправят на пътя където и да съм.
Карам го всеки ден по около 80км - нищо не се е изтрило или износило. Харчи ми под 10 а тук се кара или 140 или тръгни-спри.
В Калифорния колите не гният и не мога да кажа нищо по този въпрос. Един колегаот Канада , по-нагоре се оплаква че неговия бил изгнил. Вероятно това е стар модел. От 2009г качеството им е коренно различно. Хюндай притежават едни от най-големите металургични комбинати в света и произвеждат най-добрата high strength стомана за коли. Почти всички други производители купуват от тях ... и да не могат да си направят техните коли да не гният???
И всичко това за $38,000. За такава цена не можеш да си купиш никъква Немска кола ... освен Волксваген ... но да сравняваш тази кола с Волксваген трябва да си пълен аматьор. Най-малко защото е голяма колкото БМВ 7. 0-100 за 3.8Л мотор е 6сек за 5Л мотор е 4.4сек.
townboy
Рейтинг: 525 НеутралноВъпросът ми е защо Соната в САЩ струва 19500$ а И30 у нас е 42000лв?!
Too much цензура Баце.iazdakaja
Рейтинг: 805 ЛюбопитноОтвън прилича на нещо между БМВ и Ауди с елементи на Мерцедес, а отвътре на... нещо между Ивеко и Скания с елементи на МАН.
2.5
Рейтинг: 1600 НеутралноДо коментар [#25] от "дъждовита":
I Want To BelieveАко предпочиташ Breitling си вземи Bentley...
Time is on my side
Рейтинг: 1405 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "2.5":
“In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila[quote#30:"2.5"]Breitling [/quote]
Лепенка на Breitling? Това е добра идея!
takeshi303
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#23] от "deutschwagen":
ainer-na-bmw-syzdava-noviia-stil-na-hyundai/
Никакъв копи пейст няма , корейците са наели дизайнери, които са работели за европейски брандове и затова ти се струва така.
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17812-diz
Григор Лилов
Рейтинг: 965 Неутрално"Хюндай" през 2003 оглеждаше и България за завода си наред с Полша, Румъния, Унгария, Словения - избраха последната. У нас ги отказа подкупа - родни вицепремиери им поискаха 100 млн. долара. Твърдя го, понеже работех с корейците и така разбрах. Те побесняха и в резултат се изтеглиха от Бургас и отидоха в Констанца като терминал за вноса на колите им в Европа.
Толкова за пропуснатите шансове на България.
Имам и един "Хюндай Лантра", купен чисто нов в края на 1993 (модел 1994). Тогава струваше малко над 12 000 долара и АутоБилд беше написал в заключение на теста си следното "ако искате да стигнете бързо и удобно донякъде, все едно че сте с с БМВ, вземете си този Хюндай. Но никога не забравяйте, че с него ще сте извън всякакви класации на престижа".
Думата "бързо" е написано с основание - много добро ускорение, възможност за поддържане на високи скорости без проблем - наложи се веднъж да го карам стотици километри с над 210 км скорост с 4 души и пълен багажник.
За толкова години и километри - малко ръжда по калниците (и двата обаче са удряни) и никъде другаде, една изгоряла крушка на задния стоп, една заварена тенекия при педалите на спирачката и съединителя, едно поправено моторче на чистачките. Има ремонти по ходовата част - дребни, но като следствие от пътищата ни. Продължавам да го карам с фулсинтетик - не гори никакво масло.
Накратко - надеждни и сигурни коли.
yanne
Рейтинг: 1047 НеутралноДо коментар [#33] от "pogled":
[quote#33:"pogled"]"Хюндай" през 2003 оглеждаше и България за завода си наред с Полша, Румъния, Унгария, Словения - избраха последната. У нас ги отказа подкупа - родни вицепремиери им поискаха 100 млн. долара. Твърдя го, понеже работех с корейците и така разбрах. Те побесняха и в резултат се изтеглиха от Бургас и отидоха в Констанца като терминал за вноса на колите им в Европа. [/quote]За това и аз съм чувал.
firstfirst
Рейтинг: 8 НеутралноМного ми допада, от половин година имам и30 комби версията, става за градска кола, дори и за дълъг път от време на време, поради доста икономичния двигател съм принуден да го ползвам и за дълъг път. Но не може да се сравнява с удобството на SUV-то, което имам, но при 15-20 на 100, напоследък ми идва много. Преди на джипчето му пълнех резервоара 2 пъти седмично, горе доло по 60 литра, в момента на хюндайчето веднъж седмично по 30-35 литра.
Но пък голям плюс е гаранцията с неограничен пробег
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 НеутралноДо коментар [#33] от "pogled":
California Über AllesАко си доволен от модела 94 ще си сто пъти по-доволен от модел 14. Качеството, материалите, инженеринга им е сто пъти по-добър сега.
Да, не е престижна марка, особено за снобите които са готови да изплащат някоя омекнала стара таратайка само и само да е немска.
Само не мога да разбера защо толкова скъпи ги пускат в България. В САЩ са по-евтини отколкото в Корея. Имаше разследване за дъмпинг но Корейците се отърваха, като доказаха че в Корея имало други опции които уж били по-скъпи. На 2 години може да се вземе Дженесис за около $25,000. Това са около 37х лв. Дори с транспорта пак ще излезне под 40х. Не знам какви са митата в БГ. Но ако не са големи мисля че си заслужава.
Yomega
Рейтинг: 773 Неутралное няма кола с по-малко собствен облик...
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#27] от "Pontif":
Да ти кажа честно, до момента не съм карал Хюндай, който да се доближава дори 10% до БМВ 5 например, не само при шофиране по планински път. С този модел може и да напреднат повечко.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 НеутралноДо коментар [#38] от "gogo2011":
California Über AllesНе знам какво си карал. Аз карам Дженесис 2013 3.8Л, 333кс. Има повече bells and whistles от БМВ 5 3Л двойно турбо. като карам със 140, 150 държи пътя чудесно, спира както и БМВ, 0-100 ги прави за подобно време, въпреки че не се сещам изобщо някога да ми се е налагало да изпробвам колко бързо ще направо 100км.ч. По-бързо от 150км/ч карам много рядко, почти никога. Абсолютно ти гарантирам че 99% от БЪлгарите не карат толкова бързи и поне не всеки ден. За всеки ден карам 80 - 100км. Колко хора в БГ карат толкова всеки Божи ден? Колко в Германия? Аз ходя често в Германи - освен че няма пракинги, бензина е адски скъп и карането в града е неприятно .. не виждам големи състезатели на които да им трябва огромно странично G. По аутобаните можеш да караш с 240 но само за няколко километра и винаги има я ремонт, я задръстване .. Да не говорим че всички коли кото съм имал досега са можели да вдигат 240 и да ги подържат колкото искаш. Не знам къде ги виждаш тези 90% разлика?! Като съм в Германия карам 5ца дизел .. ами не е по-луксозна. Предишната ми кола беше Лексъс - пак са сравними. Имах на времето Линкълн Марк 7, преди да имаме кола в Германия винаги рентвах Мерцедес ... просто не виждам къде ги намираш тези разлики!
Пак ти казвам - аз карам нормално! В калифорния се кара най-много от цял свят. Трафика или се движи много бързо - 120 - 140 или пълзи. При температури 35г климатика си работи нормално, колата пълзи с километри и водата и маслото не мърдат, колата е тиха, уредбата определено е по-готина от на БМВ, кожата на салона е първокласна.
Може би си карал някой стар модел или не Дженесис или Екуис.
Вкусове всякъкви. Разбирам ако не ти харесва но да кажеш че е 90% по-лошо ... нещо май не е наред тука. Освен това не знам какво значение има мнението ти. Тази кола не се продава в Европа. А в Америка продажбите се удвояват всяка година. Аз вярвам повече на себе си и на Американския потребител. Хората не са глупави. Имат пари но си гледат сметката. За моите пари и за моя начин на каране .. мойто е като на повечето хора .. Дженесис за $40,000 е по-добра сделка от БМВ 5 за $67,000.
Ако за тебе парите нямат значение - радвай се на живота и карай БМВ. Аз лично не виждам $27,000 разлика.
Добавям ти един клип за сравнение, просто не мога да повярвам че си карал този модел ... но мнения всякъви.
http://www.youtube.com/watch?v=4zx3ckJvWk8
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#39] от "Pontif":
Прав си, не съм карал Дженезис, но вероятно скоро няма и да имам този шанс. Някак обаче голямата бензинова ламя, която описваш не ме влече, нагласите на европейският потребител са малко по-различни. Да, бензинът е скъп в Германия, но автомобилните производители се адаптират. Карал си трилитров дизел на БМВ, ами покарай и следващото ниво 40, което макар и със същият мотор ще успее да те изненада, а разходът на гориво ще е наполовина на Дженезиса. Пробвай и с Ауди. А и пътищата у нас не са предимно магистрали, че да караш само със 140, което го могат повечето автомобили.
Щом казваш, че нивото на оборудване и усещането за лукс е на ниво - ОК. Може и да е така при този модел.
Като управление, прецизност на скоростна кутия, динамика и пътно поведение обаче имам големи съмнения, ако ще 500 к. с. бензинов мотор да сложат.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 Неутрално[quote#40:"gogo2011"]Като управление, прецизност на скоростна кутия, динамика и пътно поведение обаче имам големи съмнения, ако ще 500 к. с. бензинов мотор да сложат.[/quote]
California Über AllesС опасението този спор да стане отегчителен ще ти кажа - аз не съм маняк на марки. Нито на БМВ, нито на Лексъс, нито на Хюндай. Ако утре Китайците или Индийците или ако ще Албанците направят качествен автомобил - ще го карам с удоволствие. Аз съм инженер и оценявам нещата обективно а не по това дали мутрите или чалгаджийките ги карат.
Добре е че питаш за трансмисията на Хчндай Дженесис. Тя е ZF 8 степенна. ЗФ е германски специалист по трансмисии. Знаеш ли кои други коли имат такава трансмисия? Ще ти ги изброя:
List of ZF 8HP
Audi A4 North American version
Audi A5 North American version
Audi A6[10]
Audi A7[11]
Audi A8[12]
Audi Q5 8AT version[13]
Bentley
Bentley Mulsanne (2010)
Bentley Continental GT V8
Bentley Continental Flying Spur (2013)
BMW
BMW 1 Series
BMW 3 Series
BMW 4 Series
BMW 5 Series
BMW 5 GT
BMW 6 Series
BMW 7 series
BMW X1
BMW X3
BMW X5
BMW X6
BMW Z4
Chrysler
Chrysler 300 V6 (2012+ MY) V8 (2014+ MY)[14]
Dodge
Charger V6 (2012+ MY) V8 (2014+ MY) [15]
Dodge Durango [16][17](2014 MY+)
Jaguar
F-Type
XF
XJ
Jeep
Jeep Grand Cherokee (WK2) (2014 MY+)
3.6 (845RE)
3.0, 5.7, 6.4 (8HP70)
Lancia
Thema V6
Land Rover[edit]
Discovery 4/LR4
Range Rover
Range Rover Sport
Maserati
Maserati Ghibli III
Maserati Quattroporte[18]
Ram Trucks[edit]
Ram 1500 3.6 L V6, 5.7L V8[19][20][21] (2013 MY+)
Ram 1500 3.0 L V6 (2014 MY+)
Rolls-Royce
Rolls-Royce Ghost
Rolls-Royce Phantom (2013)
Rolls-Royce Wraith (2013)
Volkswagen
Volkswagen Amarok[22]
Аз все си мисля че щом тази скоростна кутия е добра за всички тези коли, ще е добра и за Хюндай.
За поведението на пътя ... окачването е мултилинк, шоковете са Билщайн, джантите са 19 инчови Алкоа - които правят джанти и за Ферари, гумите са Мишелин ...
По спесификация и в реалния живот харчи колкото другите коли в този клас. Но понеже мотора му е с директно впръскване кара и с бензин 83 октана за разлика от БМВ който иска 91.
Виз сега аз мога да продължавам да ти пращам данни и ти да продължаваш да ми казваш - да ама не е БМВ, да ама карал ли си 550 ... Да ама аз ще ти кажа ето ти $38,000 ходи и ми купи нещо по-добро за тези пари. Гарантирам ти че няма да бъде произведено в Европа, Америка или Япония.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2303 НеутралноДо коментар [#40] от "gogo2011":
California Über AllesСъщо да добавя, понеже питаш това или онова дали съм карал.
в Европа понеже карам коли под наем гледам да взимам по-скъпи за да ги пробвам. Най-често Мерцедес Е или БМВ 5. Тук имам приятели и колеги на които съм карал колите за проба като ходим на обяд. Това са по 5, 10 км но горе долу усещаш колата. Последната година ако се сещам правилно карах Миата ГТ, БМВ 650 кабрио, БМВ 5 350, Порше Кайен С, Лексъс 460 ЛС, Ауди 6 и 6С. Аз лично мисля че Ауди 6с е най-добрия автомовил от изброените ако не гледаме парите, защото е $80,000. Но ако някой иска да ми купи колата .... бих избрал Лексъс ЛС 460 - лукса е на нивото на Бентли и Ролс Ройс. Но пак струва около $76,000. За кола не бих дал толкова пари. Но тава съм аз. Ти ако можеш да си позволиш повече от $70 хиляди за кола .. не се страхувай. каквото и да вземеш за тези пари ще е чудесно. И със здраве да си го караш.
Григор Лилов
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#36] от "Pontif":
Напълно съм съгласен с коментара. По неизвестни причини Хюндай се продава по-скъпо у нас, отколкото например в някои западноевропейски държави. Благодаря за идеята да закупя от САЩ - вече обмислям този вариант. Има някаква такса в България в размер на малко над 2 000 лева за нагаждане към европейските правила (жълти мигачи, скоростомер в км вместо мили), но пак излиза по-евтино.
firstfirst
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#41:"Pontif"]Да ама аз ще ти кажа ето ти $38,000 ходи и ми купи нещо по-добро за тези пари.[/quote]
Лично бих избрал новото Гранд Чироки за тези пари в Америка, но проблема, е че живея в Англия и вместо около 40к долара е толкова в паунди.... докато Хюндай и30 почва от малко под 11к паунда. За моята версия 15к паунда.
Иначе докато бях в Америка, едно приятелче имаше генезис купе и от тогава хвърлих око на Хюндай. Но повечето имаха разни пикапи и няколко джипа. Затова и се хвърлих на втора ръка Джип тук, за което едновременно съжалявам и не толкова. Много скъпа поддръжка има тук, но пък е супер комфортен и дълъг път не се усеща.
Аз минавам по около 30км на ден в момента. През уйкенда по около 300-400км
gogo2011
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#41] от "Pontif":
Също не съм маниак по някакви марки. Както казах, не съм карал Дженезис, до момента просто не е имало Хюндай, който да ме впечатли.
Отлично знам кои са ЗФ.
Станислав Георгиев
Рейтинг: 8 НеутралноОтзад емблемата е Хюндай, а отпред - Genesis. Интересно решение, което не сме виждали при другите луксозни марки на големите производители (Lexus, Infiniti, Acura).
www.parts.bg