Прототип на популярния "Фолксваген" костенурка, насочен към хората с активен начин на живот, демонстрира германският концерн на продължаващия в Детройт автосалон. Автомобилът е кръстен "Дюн" (Dune) и изглежда достатъчно "нормално", за да се роди от него съвсем скоро сериен модел.
Колата е с 5 см по-дълга от стандартния "Бийтъл" (4.29 м.). Ширината е увеличена леко и е 1.86 м. Височината е 1.56 м.
Въпреки че прилича на малко джипче, моделът е само с предно предаване, но проходимостта се подобрява от самозаключващия се диференциал на предния мост, който прехвърля въртящ момент към колелото с по-добро сцепление.
"Фолксваген Бийтъл Дюн" е боядисан в новия за марката цвят "Аризона" и е качен на 19-цолови джанти. Колата използва бензинов турбомотор с мощност 210 конски сили, който се комбинира с автоматична скоростна кутия с двоен съединител и шест предавки.
Така екипиран, "Дюн" се ускорява до 100 км/ч за 7.3 секунди и консумира малко над 8 л/100 км в магистрален режим на движение. Максималната скорост е 227 км/ч.
На автомобила е монтирана и хитра система за транспортиране на ски и сноуброд. В салона веднага прави впечатление 7.7-инчовият дисплей на системата за забавление, който използва AMOLED (Active Matrix Organic LED) технология.
За колата е изработено и специално приложение, което не само дава информация за най-близките хотели и заведения, но и дали някой от приятелите на собственика е там.
442
Рейтинг: 1422 НеутралноСтрахотна малка сладуранка. Не мога да се отворя само защо им слагат такива мощни двигатели, когато човек иска да си купи бърз спортен автомобил, просто си купува impreza, когато иска да купи кола на дъщеря си не иска тя да се фучи по пътищата с 210 коня мотор.
izabell
Рейтинг: 1312 НеутралноБраво много е симпатично.За градски условия е супер
Милен Минчев
Рейтинг: 832 ВеселоЛеле много симпатично малко коленце.
misho73
Рейтинг: 1207 Неутрално"... насочен към хората с активен начин на живот ...
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFkТ'ва не го разбрах - с мисъл че ходят на работа или? Иначе костенурката е красива.
misho73
Рейтинг: 1207 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#1:"442"]когато иска да купи кола на дъщеря си не иска тя да се фучи по пътищата с 210 коня мотор.[/quote]
Споко де, кандидат-зетове винаги се намират, хелем ако щерката е "активна" (за такива била правена) и ако има бол пара за това коле. А и 210 няма да вдигне, макс 170 като го гледам.
Чарли Мишкин
Рейтинг: 2106 Любопитно[quote#2:"xalikarans"]За градски условия е супер[/quote]
Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)И за извън градски (селски) условия е прекалено супер, а?
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 944 НеутралноЦветът кърти мивки
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Time is on my side
Рейтинг: 1369 НеутралноЦветът е отвратителен. Съчетанието им в купето - също.
“In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez DavilaКойто е карал класическата "костенурка", никога няма да се подведе. Това е автомобил "оса" - лек и бърз. За какво са му 210 конски сили?!
deaf
Рейтинг: 3195 НеутралноНе мога да си обясня с друго коментиращите,освен с това,че НЕ са карали мощна,спортна кола! Знаете ли какво неземно удоволствие е като натиснеш педала за газта,ускорението да те залепи за седалката?!
Катапулт
Рейтинг: 558 НеутралноМного хубав цвят. Жена ми определено ще й се зарадва
Impossible Is Nothinghashtag
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#8] от "дъждовита":
Какво не ти харесва в цвета? Елегантната охра на повръщано, красота!
Time is on my side
Рейтинг: 1369 ВеселоДо коментар [#11] от "tic_tac":
“In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez DavilaБих го нарекла "@ко на здраво бебе с кехлибарени отблясъци".
Радваш му се, но... само на пръв поглед
deutschwagen
Рейтинг: 2049 НеутралноДо коментар [#5] от "misho73":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#5:"misho73"] А и 210 няма да вдигне, макс 170 като го гледам[/quote]
Говориме за километри, не мили в час. Дори базовите им модели от преди 10 години не се затрудняват да вдигнат почти 200 км/ч (в този момент се активира чипа и не дава повече). Този автомобил има потенциала спокойно да вдигне поне 250 км/ч. Ако те интересува, защото колегата говори за 210-те коня, не за 210 км/ч.
calc
Рейтинг: 442 Неутрално1 Костенурка = 210 жребеца.
Аре стига, треба да има нек'во допустимо съотношение "габарити/мощност". Моторягите не ги мисля
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2398 ВеселоУбаво, убаво ама перничанино си сака ГоуфЪ!
Libertarianism is just anarchy for rich peopledeutschwagen
Рейтинг: 2049 НеутралноДо коментар [#12] от "дъждовита":
el_1820.html
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningЕто и @ко от бебе с разстроен корем:
http://www.carsbase.com/photo/Rinspeed_Bedouin_mod
Time is on my side
Рейтинг: 1369 ВеселоДо коментар [#16] от "deutschwagen":
))
“In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez DavilaДа, зеленикавото не винаги действа успокояващо. Жълтото поне ти носи радостта от чистенето
Дедо Либен
Рейтинг: 1257 Весело19-цолови джанти, бензинов турбомотор с мощност 210 конски сили и консумация малко над 8 л/100 км в магистрален режим на движение ми се виждат множко за този "Бръмбар"!!!! Ако моделът е предназначен за хамериканския пазар, тогава е разбираемо, понеже янките си падат по ГОЛЕМОТО!!!
Станислав Георгиев
Рейтинг: 225 НеутралноХитлер като е искал първата "костенурка", е казал да е с параметри 10-100-1000. Да не гори повече от 10л/100км, да не развива повече от 100км/ч и да не струва повече от 1000 марки.
pruch
Рейтинг: 442 ВеселоДо коментар [#5] от "misho73":
Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!А и 210 няма да вдигне, макс 170 като го гледам.
Аз бих заложил ,че ако е хубаво момето може 250,300 че и до 400мм да го вдигне.
А колата като ,че ли е откопирала някои идеи от Мини.Не че е лошо.
galio
Рейтинг: 660 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQMЗа импреза-та се шегуваш, нали?
misho73
Рейтинг: 1207 НеутралноДо коментар [#13] от "deutschwagen":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#13:"deutschwagen"]колегата говори за 210-те коня, не за 210 км/ч.[/quote]
Вярно, къде гледам и аз
Суджук Герберите
Рейтинг: 442 НеутралноАвтомобилно недоразумение, нямащо нищо общо с народен модел на марка уж "народни коли". Нефункционална, с качество нямащо нищо общо с едновремешното качество на колите на фолксфаген и разбира се - зверски оскъпена заради едното име.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Храбър
Рейтинг: 3553 НеутралноНубаво количе!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"danielv
Рейтинг: 548 НеутралноСимпатично.
deutschwagen
Рейтинг: 2049 НеутралноДо коментар [#23] от "Ойро Пролетариат":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningМай не си разбрал. ФВ не правят "народни коли" от края на 60-те, когато купиха NSU и Auto Union.
deutschwagen
Рейтинг: 2049 НеутралноДо коментар [#23] от "Ойро Пролетариат":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning[quote#23:"Ойро Пролетариат"]Нефункционална, с качество нямащо нищо общо с едновремешното качество[/quote]
Туй е за Голф 4-ка (представен в САЩ 1999-та), обратът в сегментовата ориентация на марката:
"Generally, our editors found this Golf to be a likable vehicle to drive. Compared to other economy cars or hatchbacks of the time, the VW Golf stood out because of its long list of standard features, high-quality cabin materials and generally fun-to-drive nature. Downsides included a high price when new (now largely negated by depreciation), the aforementioned 2.0-liter engine and mediocre reliability."
Минчо Минчев
Рейтинг: 442 НеутралноНа това тийнейджърките викат cool. а тийнейджърите - shit, ние по-дъртите, подминаваме.
TAC
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#23] от "Ойро Пролетариат":
rock n' roll is king!Отдавна ФВ не е народна кола и хората трошат пари заради едното име.Що се отнася до качеството те всички вече така ги правят - няма коли като Голф2,Ауди 80 и Мерцедес 123.Ама такива са времената,трябва да има потребление,щото ония хора в заводите трябва заплати да заработват.
Иначе тази машинка е симпатична...поне докато и видим цената
shumkar
Рейтинг: 898 Неутрално[quote#29:"TAC"]Иначе тази машинка е симпатична...поне докато и видим цената [/quote]
Хм, с 207 к.с. няма да е под 45 хил. лв. Макар че със сигурност ще има и с по-малки мотори.
Между другото странно ми е това прехласване по големите мотори в нашата преса. Наскоро четох в един вестник на едно летище, че в Германия голям успех като фирмени имали мерцедеси S класа с малки двигатели (около 180 к.с.) тъй като тези коли се движели главно в града, и отвреме навреме посрещали някой бизнес партньор на летището.
citoyen
Рейтинг: 845 НеутралноОбхванат съм от носталгия. Колата, на която започнах, ФВ 1200, 34 кс, 6 волтова инсталация. Обслужването беше направо фасулско, а усещането от шофирането е незабравимо и до днес. Който има излишни пари - препоръчвам горещо това зверче!
selianin
Рейтинг: 633 НеутралноДо коментар [#9] от "deaf":
...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN"..че НЕ са карали мощна,спортна кола!"
След "неземно удоволствие" следва
треперене на крачоли дали ще успееш да
спреш.
selianin
Рейтинг: 633 НеутралноКола Гитлера след фейслифт.
...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTINПодчертаните линии ми изглеждат
като бръчки на старица (лично мнение).
leclerc
Рейтинг: 388 Неутралноприлича на микро сув
tagged18
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
Ако е за дъщеря му, ще и купи един обикновен Бийтъл с 1,2 двигател.
shileto
Рейтинг: 1094 НеутралноХубаво автомобилче за младежи и дами , но този як мотор и разход от 8 на магистрален режим не ми се мисли за градско на този бръмбар
2.5
Рейтинг: 1562 ЛюбопитноЛюбопитно е да съпоставим продажбите с тези на "Мини"?
I Want To BelieveСтрува ми се че Минито по-точно "уцели ваксата" след рестарта...
С оглед на съвременния пазар, бръмбарът изглежда прекалено "дамски", което стеснява твърде много аудиторията на модела.
Нека си припомним, че преди палмата на първенството да отиде при Корола(с различни модели), Бръмбарът беше шампион с над 16млн. продадени машини, преди да спрат поточните линии в Южна Америка!
pag
Рейтинг: 1432 Любопитно[quote#9:"deaf"]Не мога да си обясня с друго коментиращите,освен с това,че НЕ са карали мощна,спортна кола![/quote]
Знанието е сила, информацията - властАбсолютно съм съгласен - няма такова нещо като "прекалено мощна" кола.
Мощната кола може да върви и бързо, и бавно - въпрос на (само)контрол на водача. Мощната кола като правило има и добра спирачна уредба, съобразена с възможностите на колата да развива високи скорости.
Маломощната кола (особено с разни газови уредби и когато ена преклонна възраст) е опасна в доста ситуации - изпреварване, изкачване на планини и пр. и като правило е с тесни гуми и слаби спирачки, както и с малко (или никакви) системи за сигурност.
Колкото до неразумните скорости - 110 км/час се постигат при добро желание даже и с Трабант с 26 конски сили (личен опит).
Всичко опира до "задкормилното устройство" в крайна сметка.......
convince
Рейтинг: 1257 НеутралноСЪВРЕМЕНИЯ редизайн на култови автомобили е едно изключително вдъхновяващо поприще на емоции и на създателите и на потребителите му.
irons
Рейтинг: 658 НеутралноПисна ми от клишета. Всички коли от 10 години насам са насочени "към хората с активен начин на живот"