"Фолксваген" направи пясъчна костенурка

"Фолксваген" направи пясъчна костенурка

© Фолксваген



Прототип на популярния "Фолксваген" костенурка, насочен към хората с активен начин на живот, демонстрира германският концерн на продължаващия в Детройт автосалон. Автомобилът е кръстен "Дюн" (Dune) и изглежда достатъчно "нормално", за да се роди от него съвсем скоро сериен модел.


Колата е с 5 см по-дълга от стандартния "Бийтъл" (4.29 м.). Ширината е увеличена леко и е 1.86 м. Височината е 1.56 м.


Въпреки че прилича на малко джипче, моделът е само с предно предаване, но проходимостта се подобрява от самозаключващия се диференциал на предния мост, който прехвърля въртящ момент към колелото с по-добро сцепление.




"Фолксваген Бийтъл Дюн" е боядисан в новия за марката цвят "Аризона" и е качен на 19-цолови джанти. Колата използва бензинов турбомотор с мощност 210 конски сили, който се комбинира с автоматична скоростна кутия с двоен съединител и шест предавки.


Така екипиран, "Дюн" се ускорява до 100 км/ч за 7.3 секунди и консумира малко над 8 л/100 км в магистрален режим на движение. Максималната скорост е 227 км/ч.


На автомобила е монтирана и хитра система за транспортиране на ски и сноуброд. В салона веднага прави впечатление 7.7-инчовият дисплей на системата за забавление, който използва AMOLED (Active Matrix Organic LED) технология.


За колата е изработено и специално приложение, което не само дава информация за най-близките хотели и заведения, но и дали някой от приятелите на собственика е там.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    Страхотна малка сладуранка. Не мога да се отворя само защо им слагат такива мощни двигатели, когато човек иска да си купи бърз спортен автомобил, просто си купува impreza, когато иска да купи кола на дъщеря си не иска тя да се фучи по пътищата с 210 коня мотор.

  2. 2 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Браво много е симпатично.За градски условия е супер

  3. 3 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 832 Весело

    Леле много симпатично малко коленце.

  4. 4 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    "... насочен към хората с активен начин на живот ...

    Т'ва не го разбрах - с мисъл че ходят на работа или? Иначе костенурката е красива.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  5. 5 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":


    [quote#1:"442"]когато иска да купи кола на дъщеря си не иска тя да се фучи по пътищата с 210 коня мотор.[/quote]

    Споко де, кандидат-зетове винаги се намират, хелем ако щерката е "активна" (за такива била правена) и ако има бол пара за това коле. А и 210 няма да вдигне, макс 170 като го гледам.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  6. 6 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 2106 Любопитно

    [quote#2:"xalikarans"]За градски условия е супер[/quote]

    И за извън градски (селски) условия е прекалено супер, а?

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  7. 7 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Цветът кърти мивки

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  8. 8 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Цветът е отвратителен. Съчетанието им в купето - също.
    Който е карал класическата "костенурка", никога няма да се подведе. Това е автомобил "оса" - лек и бърз. За какво са му 210 конски сили?!

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  9. 9 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3195 Неутрално

    Не мога да си обясня с друго коментиращите,освен с това,че НЕ са карали мощна,спортна кола! Знаете ли какво неземно удоволствие е като натиснеш педала за газта,ускорението да те залепи за седалката?!

  10. 10 Профил на Катапулт
    Катапулт
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Много хубав цвят. Жена ми определено ще й се зарадва

    Impossible Is Nothing
  11. 11 Профил на hashtag
    hashtag
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#8] от "дъждовита":

    Какво не ти харесва в цвета? Елегантната охра на повръщано, красота!

  12. 12 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1369 Весело

    До коментар [#11] от "tic_tac":

    Бих го нарекла "@ко на здраво бебе с кехлибарени отблясъци".
    Радваш му се, но... само на пръв поглед

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#5] от "misho73":

    [quote#5:"misho73"] А и 210 няма да вдигне, макс 170 като го гледам[/quote]

    Говориме за километри, не мили в час. Дори базовите им модели от преди 10 години не се затрудняват да вдигнат почти 200 км/ч (в този момент се активира чипа и не дава повече). Този автомобил има потенциала спокойно да вдигне поне 250 км/ч. Ако те интересува, защото колегата говори за 210-те коня, не за 210 км/ч.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 442 Неутрално

    1 Костенурка = 210 жребеца.
    Аре стига, треба да има нек'во допустимо съотношение "габарити/мощност". Моторягите не ги мисля

  15. 15 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2398 Весело

    Убаво, убаво ама перничанино си сака ГоуфЪ!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#12] от "дъждовита":

    Ето и @ко от бебе с разстроен корем:

    http://www.carsbase.com/photo/Rinspeed_Bedouin_model_1820.html

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1369 Весело

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    Да, зеленикавото не винаги действа успокояващо. Жълтото поне ти носи радостта от чистенето ))

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  18. 18 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1257 Весело

    19-цолови джанти, бензинов турбомотор с мощност 210 конски сили и консумация малко над 8 л/100 км в магистрален режим на движение ми се виждат множко за този "Бръмбар"!!!! Ако моделът е предназначен за хамериканския пазар, тогава е разбираемо, понеже янките си падат по ГОЛЕМОТО!!!

  19. 19 Профил на Станислав Георгиев
    Станислав Георгиев
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Хитлер като е искал първата "костенурка", е казал да е с параметри 10-100-1000. Да не гори повече от 10л/100км, да не развива повече от 100км/ч и да не струва повече от 1000 марки.

  20. 20 Профил на pruch
    pruch
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#5] от "misho73":

    А и 210 няма да вдигне, макс 170 като го гледам.

    Аз бих заложил ,че ако е хубаво момето може 250,300 че и до 400мм да го вдигне.
    А колата като ,че ли е откопирала някои идеи от Мини.Не че е лошо.

    Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!
  21. 21 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Весело

    До коментар [#1] от "442":

    За импреза-та се шегуваш, нали?

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  22. 22 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    До коментар [#13] от "deutschwagen":


    [quote#13:"deutschwagen"]колегата говори за 210-те коня, не за 210 км/ч.[/quote]

    Вярно, къде гледам и аз

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  23. 23 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Автомобилно недоразумение, нямащо нищо общо с народен модел на марка уж "народни коли". Нефункционална, с качество нямащо нищо общо с едновремешното качество на колите на фолксфаген и разбира се - зверски оскъпена заради едното име.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  24. 24 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    Нубаво количе!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  25. 25 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 548 Неутрално
  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#23] от "Ойро Пролетариат":

    Май не си разбрал. ФВ не правят "народни коли" от края на 60-те, когато купиха NSU и Auto Union.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#23] от "Ойро Пролетариат":

    [quote#23:"Ойро Пролетариат"]Нефункционална, с качество нямащо нищо общо с едновремешното качество[/quote]

    Туй е за Голф 4-ка (представен в САЩ 1999-та), обратът в сегментовата ориентация на марката:

    "Generally, our editors found this Golf to be a likable vehicle to drive. Compared to other economy cars or hatchbacks of the time, the VW Golf stood out because of its long list of standard features, high-quality cabin materials and generally fun-to-drive nature. Downsides included a high price when new (now largely negated by depreciation), the aforementioned 2.0-liter engine and mediocre reliability."

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 442 Неутрално

    На това тийнейджърките викат cool. а тийнейджърите - shit, ние по-дъртите, подминаваме.

  29. 29 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#23] от "Ойро Пролетариат":

    Отдавна ФВ не е народна кола и хората трошат пари заради едното име.Що се отнася до качеството те всички вече така ги правят - няма коли като Голф2,Ауди 80 и Мерцедес 123.Ама такива са времената,трябва да има потребление,щото ония хора в заводите трябва заплати да заработват.
    Иначе тази машинка е симпатична...поне докато и видим цената

    rock n' roll is king!
  30. 30 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 898 Неутрално

    [quote#29:"TAC"]Иначе тази машинка е симпатична...поне докато и видим цената [/quote]
    Хм, с 207 к.с. няма да е под 45 хил. лв. Макар че със сигурност ще има и с по-малки мотори.
    Между другото странно ми е това прехласване по големите мотори в нашата преса. Наскоро четох в един вестник на едно летище, че в Германия голям успех като фирмени имали мерцедеси S класа с малки двигатели (около 180 к.с.) тъй като тези коли се движели главно в града, и отвреме навреме посрещали някой бизнес партньор на летището.

  31. 31 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Обхванат съм от носталгия. Колата, на която започнах, ФВ 1200, 34 кс, 6 волтова инсталация. Обслужването беше направо фасулско, а усещането от шофирането е незабравимо и до днес. Който има излишни пари - препоръчвам горещо това зверче!

  32. 32 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#9] от "deaf":

    "..че НЕ са карали мощна,спортна кола!"

    След "неземно удоволствие" следва
    треперене на крачоли дали ще успееш да
    спреш.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  33. 33 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Кола Гитлера след фейслифт.
    Подчертаните линии ми изглеждат
    като бръчки на старица (лично мнение).

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  34. 34 Профил на leclerc
    leclerc
    Рейтинг: 388 Неутрално
  35. 35 Профил на tagged18
    tagged18
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Ако е за дъщеря му, ще и купи един обикновен Бийтъл с 1,2 двигател.

  36. 36 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Хубаво автомобилче за младежи и дами , но този як мотор и разход от 8 на магистрален режим не ми се мисли за градско на този бръмбар

  37. 37 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1562 Любопитно

    Любопитно е да съпоставим продажбите с тези на "Мини"?
    Струва ми се че Минито по-точно "уцели ваксата" след рестарта...
    С оглед на съвременния пазар, бръмбарът изглежда прекалено "дамски", което стеснява твърде много аудиторията на модела.
    Нека си припомним, че преди палмата на първенството да отиде при Корола(с различни модели), Бръмбарът беше шампион с над 16млн. продадени машини, преди да спрат поточните линии в Южна Америка!

    I Want To Believe
  38. 38 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1432 Любопитно

    [quote#9:"deaf"]Не мога да си обясня с друго коментиращите,освен с това,че НЕ са карали мощна,спортна кола![/quote]

    Абсолютно съм съгласен - няма такова нещо като "прекалено мощна" кола.
    Мощната кола може да върви и бързо, и бавно - въпрос на (само)контрол на водача. Мощната кола като правило има и добра спирачна уредба, съобразена с възможностите на колата да развива високи скорости.
    Маломощната кола (особено с разни газови уредби и когато ена преклонна възраст) е опасна в доста ситуации - изпреварване, изкачване на планини и пр. и като правило е с тесни гуми и слаби спирачки, както и с малко (или никакви) системи за сигурност.
    Колкото до неразумните скорости - 110 км/час се постигат при добро желание даже и с Трабант с 26 конски сили (личен опит).
    Всичко опира до "задкормилното устройство" в крайна сметка.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  39. 39 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    СЪВРЕМЕНИЯ редизайн на култови автомобили е едно изключително вдъхновяващо поприще на емоции и на създателите и на потребителите му.

  40. 40 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Писна ми от клишета. Всички коли от 10 години насам са насочени "към хората с активен начин на живот"





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK