"Мерцедес" пусна лимузина за осем човека

 



Германският производител на луксозни автомобили "Мерцедес" продължава да разширява гамата си от модели с кръстоска между лимузина и ван. V-класата на концерна от Щутгарт предлага до осем седящи места и гъвкаво вътрешно пространство.
Моделът се предлага в три дължини – между 4.90 и 5.37 метра и два варианта на междуосието. Нивата на оборудване са две - V-класа и V-класа AVANTGARDE. На разположение е и спортен пакет за отвън и дизайнерски за вътре.


Първа на пазара още в края на май излиза версията с дължина 5.14 метра и 3.2 м. междуосие. Компактният и екстра дългият вариант ще бъдат пуснати в последствие.


"Като лимузина за до осем човека", определя новия модел председателят на борда на директорите на Даймлер АГ и ръководител на направлението леки автомобили "Мерцедес" д-р Дитер Цетче. Според него моделът обединява функционалността и комфортът по начин, който няма аналог.




Елегантност в XXL-формат
Един поглед към новата V-класа е достатъчен, за да бъде разпозната тя безпогрешно като член на фамилията леки автомобили "Мерцедес". Според ръководителя на направлението за ванове в концерна Фолкер Морнхинвег, моделът показва, че е възможен елегантен и динамичен външен вид и в XXL-формат.

 

© Дневник


Формата на автомобила е на типичен ван, като напомня на "Виано". Същото може да се каже и за задницата.
Интериорът предлага висококачествени материали, фино изпълнени детайли и дискретно амбиент осветление в три цветови тона.


Арматурното табло е стилно с два дълбоки "кладенеца" за километража и оборотомера с информационен дисплей между тях. Сякаш висящ във въздуха диплей, напомнящ на таблет пък е разположен в средата на арматурното табло. Работата с навигацията и аудиосистемата става с бутони за бърз достъп и тъчпад, на който може да се въвежда ръкописен текст. Той работи на принципа на смартфоните, що се отнася до увеличаване и намаляване на изображението. Всички телематични функции се управляват също чрез жестове и глас. Като опция се предлага озвучителна система Burmester Surround с 16 високоговорителя и Bass Reflex Box.


Климатизация според слънцето
Усъвършенстваната автоматична климатична система има с три си различни вентилационни режима - FOCUS, MEDIUM и DIFFUSE. Тя предлага автоматична предварителна климатизация, както и интегриран датчик за запотяването и разпределяне на охлаждащия въздух между страната на водача и страната на спътника, чиято интензивност се определя в зависимост от слънцестоенето.

 

© Дневник


Седалките в задната част на купето позволяват многобройни конфигурации, покриващи всякакви нужди. Серийно просторната лимузина е оборудвана шест места – две отпред и четири единични комфортни седалки с подлакътници в два реда отзад. По желание между единичните седалки на първия ред задни кресла може да се монтира сгъваема масичка.


Като алтернативно решение на единичните седалки за двата реда в задната част се предлагат двуместни седалки с облегалки от две части, сгъваеми отделно, както и триместни седалки с възглавница и облегалки от три части. Единичните и многоместните седалки могат да се придвижват напред и назад върху релси има и възможност креслата да се обърнат едно срещу друго.


Трансформация от хол в спалня
Който желае да има възможност за нощуване във V-класата, може да оборудва задния ред и с триместна седалка - легло. Под комфортното легло, което може да се използва и като второ ниво за багаж, има обособени чекмеджета.


За комфортно товарене и разтоварване V-класата има задно стъкло, което може да се отваря и затваря независимо от задния капак. Багажникът е на две нива, като разделителят на товарното отделение може лесно да се монтира и демонтира. Автомобилът ще се предлага и с електрически задвижван заден капак.

 

© Дневник


Серийно или като опция с новия модел се предлагат общо единадесет асистиращи системи за водача, използващи радарни и ултразвукови датчици и камери, който са на разположение и с новите E и S-класа. Сред по-интересните системи за активен асистент за паркиране, 360-градусов поглед около колата, адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на сблъсък, асистент за разпознаване на пътни знаци с предупредителна функция за непозволено движение, асистент за задържане на автомобила в пътната лента, предупреждение за автомобил в сляпата зона на огледалата, фарове с LED светлини и интелигентно управление.


Четирицилиндров турбодизел с три мощности
С излизането си на пазара новата V-класа ще се предлага с 2.1-литров четирицилиндров турбодизел с двустепенно нагнетяване и три мощности – 136 конски сили и 330 Нм. (V 200 CDI), 163 к.с. и 380 Нм. (V 220 CDI) и 190 к.с. и 440 Нм. (V 250 BlueTEC). Най-икономичният от тях се задоволява с 6.0 л/100 км.


Версията V 250 BlueTEC е оборудвана серийно със седемстепенна автоматична трансмисия с възможност за превключване с планки на волана. За другите две модификации базовата трансмисия е механична.


Автомобилът може да се поръча и със система, която променя настройките на мотора и скоростната кутия в четири режима -икономичен, комфортен, спортен и ръчен. На разположение е и окачване с променливи харасктеристики.


С дебюта излиза лимитирана серия Edition 1
Както всяка нова продуктова гама леки автомобили на "Мерцедес" V-класата стартира с лимитирана серия Edition 1, чието базово оборудване включва мотора с мощност 190 к.с., автоматична предавателна кутия 7G-TRONIC PLUS, спортната ходова част, 19-цолови алуминиеви джанти, тапицерия "напа", озвучителната система е Burmester, електрически задвижване задни врати и капак на багажника, асистент за предотвратяване на сблъсък, асистентът за задържане на автомобила в пътната лента и асистентът за сляпа зона и др.

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2510 Весело

    "кръстоска между лимузина и ван."

    Дръвено джилезу!
    Сега да чакаме мелезмежду рикша и баничарка с хибридно задвижване - за теглене ромей, а шофьорът афро албинос от Танзания?!

    I Want To Believe
  2. 2 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 968 Весело

    Две марки автомобили има в света !
    "Мерцедес" и всички останали марки автомобили !

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  3. 3 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1341 Весело

    Тва е ван....

    Е те тва е лимузина.....

    цък...
    http://interesen.com/wp-content/uploads/2009/06/ferrari-limo1.jpg

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Мисля си, че всички производители трябва да престанат с лъжите за разхода в книжките! Получава се едно надцакване със 100% неверни данни. Един обяви 7.8, другия веднага 7.7, следва 7.6 и т.н. и т.н. До кога? Докато не започнат да връщат от резервовара ли?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#4] от "оstavime":

    Разходите са възможни при определени условия - разработен автомобил, спокойно шофиране, сух път, оптимални температури, ненатоварен автомобил, ненатоварени пътища.
    Разбира се, при реална експлоатация разходът скача по много причини - натоварен автомобил, задръстени пътища, ползване на фарове, климатик, каране по мокро шосе.
    Карайте спокойно, без резки ускорения и спирания, все едно возите сватбена торта или на таблото имате сурови яйца и ще се учудите, че в реални условия можете да постигнете разход, близък до предвидения от производителя, дори при по-старите модели - по-нисък от предвидения. На мен ми се случва, значи е възможно.

  6. 6 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Пич, ясно ми е това. Кое ти случва? Случвало ли ти се е да докараш разход по книжка след като си изминал 3-4 хил. км. градско?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  7. 7 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Кое му е лимузинското на тоя Спринтер?

  8. 8 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    С този външен вид, пропорции и тези двигатели е комично да се говори за лимузина. Това е един добре оборудван ван с повечко лукс в интериора. Нищо повече.
    А относно разхода - не само са възможни разходите по книжка, а и се стига под тях. Но е нужно да можеш да караш и имаш търпение да спазваш определени правила - като например да не караш с висока скорост. Някои надуват със 180 км/ч по магистралата и питат защо колата горяла толкова много. Ами - физика. Разликата в съпротивлението и съответно разхода при скорост от 110 и 180 е огромна. Още повече това се отразява на малките, икономични двигатели, които могат да горят 3/100 при 80 км/ч и 9/100 при 180 км/ч. А като става дума за градско трябва да се пита: "Кой град?", "В коя част на града?", "В какъв час?", "Водачът познава ли добре маршрута?" Всичко това може да се отрази в пъти на разхода, особено ако в единият случай е перко, тръгваш с въртене на гуми и ускоряваш до момента, в който скача на спирачката, а в другия е някой, който умее да кара.

  9. 9 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#6] от "оstavime":

    Случвало ми се е да докарам разход по книжка при изминати доста километри, но смесено или извънградско. Трудно мога да карам 34- хиляди километра само градско.
    Но и градското е най-необективно. Едно е градско в София, друго е в Монтана или Каспичан. Освен това, ако караш 100 километра градско на ден, при топъл двигател, разходът ще един. Ако караш по 5 километра на ден, при студен двигател, разходът ще е доста различен.

  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    [quote#4:"оstavime"]Мисля си, че всички производители трябва да престанат с лъжите за разхода в книжките! [/quote]
    Не си прав, тази величина е важна информация. Достатъчно е да знаеш, че разходът е засечен при 90 км/ч, или при 130 км/ч, и при идеални условия: без включени светлини, климатик, дори и вентилатори, мисля че даже това се случва в тунел, на валяци. След като имаш каталожните данни за разхода, добавяш още 1 л, и готово, и си наясно каква е реалната консумация. Но и не си мисли, че като ти светят всички светлини, къси, дълги и за мъгла, и климатика, че това не се отразява на разхода.

  11. 11 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Ван за жипси кингс.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  12. 12 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Луксозно вито за богати турци от Германия. Трябвало е да сложат и тоалетна та кадъните да не пикаят из храсталаците край шосето.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Too much цензура Баце.
  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1265 Весело

    Става за возене на неособено претенциозни клиенти/бизнес партньори от/до летището.
    Но "лимузина"? Хахаха.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#12] от "townboy":

    с биде?

  15. 15 Профил на Pima
    Pima
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#4] от "оstavime":

    любопитно ми е кой ще се изръси със повече от сто бона за тая "лимузина" и после ще спестява от хотел като преспива в нея...

    Най-страшното на комунизма е това което идва след него...
  16. 16 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    След 15 години ще разнася торби цимент, плочки и ламинат по родните пътища.

  17. 17 Профил на diversant
    diversant
    Рейтинг: 381 Неутрално


    "Мерцедес" си е "Мерцедес"!

  18. 18 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2761 Весело

    Те таково бусчи ми тряа да карам свинкята на нерес, чи да е по иврупейскити стандарте щтастлива.

  19. 19 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Полукамион натъпкан с екстри който не знаеш кога ще те изненадат за да ти одерат кожата

  20. 20 Профил на wolfbul
    wolfbul
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#5] от "simo87":

    Много си прав ! Освен това и по-безопасно !

  21. 21 Профил на zztop11
    zztop11
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Харесва ми, не знам, защо му казват лимузина, но ми харесва, многофункционално, семейно, сигурно!

  22. 22 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    могат да направят надуваема с компресор палатка която да интегрира вана и да прави надуваемо жилище юрта което в походен вариант да се прибира в багажното отделение и да стане кьмпинг ван

  23. 23 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    подвижни балон жилища за номади с автомобили носители

  24. 24 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    гедереиците идваха с ремаркета и в тях имаше палатки и кьмпинг оборудване на море в бьлгария а бяха с вартбурзи и трабанти

  25. 25 Профил на Станислав Георгиев
    Станислав Георгиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да, микробус е, но луксът в интериора е забележителен. Особено що се отнася до шофьорското място. Този ван е перфектен както за бизнес пътувания с колеги, така и за незабравими пътешествия с приятели.

    www.parts.bg




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK