"Грейт уол" пенсионира компактния модел "Волекс" С10

Лансирането на "Волекс" беше съпроводено от мащабна рекламна кампания, като лице на модела беше актрисата Ана Пападопулу.

© Литекс моторс

Лансирането на "Волекс" беше съпроводено от мащабна рекламна кампания, като лице на модела беше актрисата Ана Пападопулу.



Компактният модел на "Грейт Уол" "Волекс" С10 излиза в пенсия, става ясно от съобщение на българския партньор на китайския концерн "Литекс Моторс". Решението е взето от китайската компания, която поетапно от средата на миналата година спира производството на автомобила във всички заводи на марката по света.


При това положение, независимо от добрите резултати, на които най-малкият член в семейството на "Грейт Уол" се радва в България, той няма да може да се произвежда вече в завода на "Литекс Моторс", се уточнява в съобщението.


По-рано през годината "Грейт Уол" отдели като самостоятелен сегмент SUV моделите си и компанията се фокусира основно върху пълната гама автомобили в този сегмент. Това е главната причина да се вземе решението за спирането на производството на "Волекс" С10.




Промяната в производствения фокус няма да повлияе върху политиката на гаранционно и следпродажбено обслужване на всички клиенти, собственици на спрения модел, уточняват от "Литекс Моторс".


"Волекс", който в основата си е копирана "Тойота Ярис" от втората генерация, е един от първите модели на "Грейт Уол", който бяха пуснати на българския пазар. Компактният хечбек е дълъг 3.81 метра, широк 1.71 м. и висок 1.54 м. Масата на колата е 1110 кг.


Обемът на багажника варира между 330 и 1100 литра, като облегалките на задните седалки се сгъват в съотношение 60/40. "Волекс" се задвижва от  1.5-литров четирицилиндров бензинов мотор с променлив ход на кпаланите, мощност 97 к.с. и максимален въртящ момент 138 Нм. Скоростната кутия е петстепенна механична.


"Грейт Уол Волекс" има ускорение до 100 км/ч за около 11 секунди и максимална скорост от 175 км/ч. Разходът на гориво е 7.3 на сто в смесен цикъл. Автомобилът се продаваше на цена 15 000 лева и намери не малко купувачи, което го превърна в най-продавания модел на "Грейт Уол" в България.

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Неутрално
  2. 2 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Интересно,защото бях започнал да го виждам все по-често по пътищата у нас.От информацията не разбрах Грей уол ще го заместят ли с нов модел в същия сегмент в бъдеще или ще се насочат само към по-високите сегменти?

  3. 3 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 865 Неутрално

    "Номерът на китайката". Вече нямат модел под 20 хилядарки, явно се целят в по-платежоспособния сегмент.

    Евроатлантида
  4. 4 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 865 Неутрално

    [quote#2:"purple_rain"]не разбрах Грей уол ще го заместят ли с нов модел в същия сегмент в бъдеще или ще се насочат само към по-високите сегменти? [/quote]

    заместват го с ц20, който изглежда като кросовър, по-голям и значително по-скъп

    Евроатлантида
  5. 5 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Явно компанията търси устойчива дългосрочна стратегия.

  6. 6 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Видяха, че евтиния модел на Тата в Индия, почти никой не го купува и са си направили изводите!

  7. 7 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#6] от "_dan_":

    Странното е че ц10 се продаваше повече от добре в България. Това може би означава че китайците смятат нашия пазар за твърде незначителен или действително са решили да се профилират в производство на СУВ-ове.

    Евроатлантида
  8. 8 Профил на masterfori
    masterfori
    Рейтинг: 524 Весело

    буклуци...скраднали от тук, от там и накрая се получил...ФРАНКЕНЩАЙН

  9. 9 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#8] от "masterfori":

    Това е специалитетът на великите китайци, които според някой хора щели да задминат света!

  10. 10 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 482 Разстроено

    Ай стиа ве. Тъкмо му усвоихме производството....

  11. 11 Профил на titan4o
    titan4o
    Рейтинг: 466 Разстроено

    сток няма ли останал на 1/2 цена - прИмоция?

  12. 12 Профил на alex_p
    alex_p
    Рейтинг: 466 Любопитно

    До коментар [#10] от "s.o.a.d.":

    Всичко е интереси и търсене на големите пазари. В България може да е имал успех малкия модел, но това съвсем не означава и че по-големите СУВ няма да намерят своят пазар у нас. Всичко зависи от цената на автомобила, разхода и какво има в джоба българина...дано имаме достъпни и икономични автомобили СУВ защото докато не оправят пътищата ни това ще е един голям плюс откъм пестене от ремонти след всяка дупка.

  13. 13 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Текст под снимка 2- "Екипът на завода в Баховица се снима за спомен с първия "Волекс", направен в него."
    Имало ли е изобщо втори?

  14. 14 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 610 Неутрално

    [quote#12:"alex_p"]дано имаме достъпни и икономични автомобили СУВ защото докато не оправят пътищата ни това ще е един голям плюс откъм пестене от ремонти след всяка дупка. [/quote]

    А не се замисляте тези СУВ къде ще се паркират и как майки с колички заобикалят наспрените СУВ по тротоарите?

  15. 15 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1003 Весело

    Видяла жабата,че подковават коня.

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  16. 16 Профил на humanature
    humanature
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Що така, изглежда симпатично.

  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3138 Неутрално

    Най-вероятно в един момент се е стигнало до тестовете за безопасност и са решили сами да го спрат, вместо да отнасят глоби.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    До коментар [#8] от "masterfori":

    Между другото Франкенщайн е авторът, а не творението.

  19. 19 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1264 Любопитно

    Бе кой цървул не е чел книгата и е набил "-". Съвсем го претаковаха това образование.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK