Германски автопроизводители връщат награди сред разрастващия се скандал с нагласена класация

Кола на ADAC оказва пътна помощ на закъсал автомобил

© Reuters

Кола на ADAC оказва пътна помощ на закъсал автомобил



Водещите германски автомобилни производители Daimler, Volkswagen и BMW заявиха, че ще върнат получените награди за нови модели "Жълт ангел", които се връчват от списанието Motorwelt на най-популярната германска автомобилна асоциация ADAC (Аllgemeine Deutsche Automobil-Club). Това става в разгара на скандала, избухнал миналия месец, когато от списанието признаха, че са допуснали грешка при обработката на гласовете, чрез които се подрежда престижната класация.


След това разкритие през януари оставка подаде шефът на комуникационния отдел и главен редактор на Motorwelt Михаел Рамщетер, а изпълнителният директор на ADAC Карл Обермайер нареди пълно разследване на случая.


В понеделник президентът на асоциацията Петер Майер също се оттегли, а няколко часа по-късно бяха публикувани резултатите от независимата проверка на Deloitte, според които редът на четири от първите пет места в класацията за автомобил на 2014 г. са били манипулирани.




При обявяването на резултатите от Motorwelt твърдяха, че колата на годината – "Фолксваген Голф" – е получила 34 299 гласа. Разследването на Deloitte сочи обаче, че това число е силно увеличено и реалните гласове са били едва 3271. Според одиторите има доказателства за "умишлена манипулация", както и за технологични дефекти при обработката на данните. Тъй като са забелязани сходства с начина, по който са били формирани класациите през последните години, предстои да се направят проверки и на процесите от 2005 до 2013 г.


От "Фолксваген" веднага обявиха, че ще върнат наградата за 2014 г., а от Daimler съобщиха, че се отказват не само от последното, но и от отличията, получени през последните няколко години.


"Наградите на публиката са много важни за Daimler, тъй като отразяват общественото мнение. Задължително условие за това е гласовете на читателите да са били събрани по коректен начин. Това обаче явно не е случаят при "Жълтия ангел", заявиха от компанията.


Скандалът нанесе тежък удар върху репутацията на ADAC, която се смяташе за една от най-уважаваните автомобилни институции. Нейните служители, наричани "жълтите ангели", оказват помощ на закъсали автомобили 24 часа в денонощието на цялата територия на страната. Освен с коли за пътна помощ, те разполагат и с хеликоптери за оказване на спешна медицинска помощ.


"Това е най-сериозната криза в нашата 111-годишна история", коментира вицепрезидентът на ADAC Аугуст Маркл, който ще поеме временно поста на президент след напускането на Майер и до следващите общи избори през май. Той обеща мащабни реформи, чрез които да се отговори на критиките за надути цени за услугите на асоциацията и неуместно използване на нейните хеликоптери от страна на висши служители.


Германският министър на правосъдието Хайко Маас заяви, че ADAC трябва да бъде реформирана. "Настоящото устройство на организацията е довело до тези грешки. То трябва да се промени", коментира Маас.


От избухването на скандала хиляди германци са напуснали асоциацията, наброяваща 19 милиона членове.

Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Къде е специалиста по автомобили deutschwagen?

    And Freedom for all
  2. 2 Профил на v_vendeta
    v_vendeta
    Рейтинг: 740 Неутрално

    У дома това е невъзможно.
    Морал е понятие само в речниците...

    the more we learn, the more we die...
  3. 3 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2572 Весело

    До коментар [#2] от "v_vendeta":
    "У дома това е невъзможно. "

    Моника върна....

    подпис
  4. 4 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 631 Любопитно

    А каква е реалната класация в крайна сметка? Или още не са я нагласили

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  5. 5 Профил на v_vendeta
    v_vendeta
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#3] от "Иван К":

    Върна трохи.
    Пък и за оставки никой не говори

    the more we learn, the more we die...
  6. 6 Профил на kalinas
    kalinas
    Рейтинг: 402 Неутрално

    С оглед на манипулациите на резултате от класациите на ADAC най-вероятно по подобен начин се раздават и наградите "Златен волан" на "престижното" германско автомобилно списание "Ауто Билд", тъй като Фолксваген е абониран за отличието всяка година. Германска му работа или както се казва: Deutschland über alles ...

  7. 7 Профил на Long One
    Long One
    Рейтинг: 627 Весело

    Тези немци много лесно си подават оставките.
    Гледай ти какви хора.

    "We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"
  8. 8 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Големи измамници са немците. Продаваха на Гърция подводници и влакове от които не се нуждаят а на България соларни паркове посредством законодателство което те приеха за собствения си соларен бизнес. Германец = измама.

    And Freedom for all
  9. 9 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Без пропаганда няма продажби
    (древна немска поговорка)

    And Freedom for all
  10. 10 Профил на Hristo Athom Yordanov
    Hristo Athom Yordanov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#7] от "Long One":


    Мекушави хора, нищо не става от тях!
    Друго си е нашия чугун!

    "Being second is being the first one of those who lose" A. Senna
  11. 11 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 515 Неутрално

    И на кое място по корупция казвате се намира Германия?

    Което не им пречи да ни дават постоянно акъл.

  12. 12 Профил на лизард
    лизард
    Рейтинг: 545 Весело

    Орешарски бре чети! Станишеф - тоже!

  13. 13 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#7:"Long One"]Тези немци много лесно си подават оставките.
    Гледай ти какви хора. [/quote]


    А довечера се качват на полет за Кайманите.

    And Freedom for all
  14. 14 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 822 Неутрално

    [quote#3:"Иван К"]Моника върна....

    [/quote]
    Европейските пари се връщат, защото няма как да не се върнат.
    Виж в България не помня някой някъде да е върнал нещо защото се доказало, че ги е откраднал или ги е получил неправомерно.
    Главния хидролог на ДС републиката, е само един дребен индикативен пример....

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  15. 15 Профил на МъдиУотърс
    МъдиУотърс
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Еййй, не се посвениха и тия посегнаха на НАЙ-СВЯТОТО - ГОЛФ-а...

    ходя по въже, не ми ръкопляскайте - това е моят път. Сложил съм костюм на клоун, за да ми се смеете, когато падна...
  16. 16 Профил на Jindo
    Jindo
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#8:"zapadnqka"]посредством законодателство което те приеха за собствения си соларен бизнес.[/quote]
    Гюнтер и Ахим дойдоха на гости за една седмица и го гласуваха... или пък бяха едни 240 подлоги избрани от теб?

    https://www.favtool.com
  17. 17 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#8] от "zapadnqka":

    като не се нуждаят, да не са ги поръчвали. А всички панели в българия са китайски внос.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  18. 18 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Балонът на ФВ и Тойота се пукна. Като знам колко много хора си избраха марките заради класацията на ADAC и плащаха в повече за избраната марка. И на никого не му правеше впечатление, че класации на други независими организации даваха съвсем други резултати. Аз го отдавах на начина на формиране на класацията в ADAC, която е на база търсена техническа помощ, която често е за неща, несвързани с дефектите и това, че има голяма субективност в това, че определени марки и модели се карат по-малко, на други пък собствените им са по-капризни, а на трети небрежни. Но не съм предполагал, че съвсем съзнателно се подменят данни. Та те са увеличили точките на Голф почти 10 пъти!!!

  19. 19 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#17:"DareDebil"]като не се нуждаят, да не са ги поръчвали. [/quote]


    Народа не ги е поръчвал разбира се. Поръчали са ги корумпирани от Сименс и други немски фирми гръцки чиновници.

    And Freedom for all
  20. 20 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#19] от "zapadnqka":

    брейй, много лоши джедаи тез сименс бе, как само корумпираха невинните като агънца гръцки политици. Сигурно после с мъка на сърцето са си харчили парите политиците и чиновниците, след като са знаели че са прахосал парите на неродените още гръцки деца. Репликата на бащата на Папандреу, когато през 86та му казали че чиновник е взел няколко милиона подкуп за строеж на язовир от италианска фирма, че "няма проблем държавен служител да си направи малък подарък, стига сумата да не е твърде висока", сигурно пак германците са му я продиктували от задкулисието.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  21. 21 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1420 Весело

    """Фолксваген Голф" – е получила 34 299 гласа. Разследването на Deloitte сочи обаче, че това число е силно увеличено и реалните гласове са били едва 3271.""
    ======================

    Това е всил на Лая Костинбродска

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  22. 22 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    [quote#21:"Чардо"]Това е всил на Лая Костинбродска [/quote]

    в СТИЛ

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  23. 23 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1420 Разстроено

    . "Настоящото устройство на организацията е довело до тези грешки. То трябва да се промени", коментира Маас
    ====================
    И ние искаме промени ,
    НО се правят на глухи !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  24. 24 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    До коментар [#3] от "Иван К":


    [quote#3:"Иван К"]Моника върна.... [/quote]Върна,ама каза,че не била виновна и всичко било изрядно.

  25. 25 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    До коментар [#19] от "zapadnqka":


    [quote#19:"zapadnqka"]Поръчали са ги корумпирани от Сименс и други немски фирми гръцки чиновници. [/quote]А тия гръцки чиновници не искали подкупите,ама на-принудени били и те като едни гръцки росенпетровци.

  26. 26 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#20:"DareDebil"]брейй, много лоши джедаи тез сименс бе, как само корумпираха невинните като агънца гръцки политици. [/quote]


    Акта е подъл - да дадеш на някого пари за да набута страната си с ненужни инвестиции. Това е.

    And Freedom for all
  27. 27 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#1:"zapadnqka"]Къде е специалиста по автомобили deutschwagen?[/quote]
    не бъди гаднярче

    Дойчомашинише са точно толкова добри , колкото Джапан и Кореян..

    но са напомпани с Реклама ........
    имидж,премиум,шашкъниум..

    докато има доверчивци-ще има и продавачи ни премиуми, престижиуми и пр алабалистики

  28. 28 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    най-добре е феновете на дойчофалшификатишемашинише

    да се скрият докато отмине бурята........

    или да си сменят никовете

  29. 29 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Това Барека, положително е подшушнал нещо...

  30. 30 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 458 Весело

    ква я мислИхме...ква станА

    уж дойчо квалитетише е най...а то кво....
    .......

    за това само "Съзвездието" .....то Само говори да себе си !
    .............................


    Повикайте Subaru на помощ
    ..................

    http://fakti.bg/avto/88199-povikaite-subaru-na-pomosht
    ...........

    Щатската полиция го пише № 1

  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#8] от "zapadnqka":

    [quote#8:"zapadnqka"]Големи измамници са немците. Продаваха на Гърция подводници и влакове от които не се нуждаят [/quote]

    A така, покажи, че си червен трол борещ се срещу фашизма. На гърците им опрели пистолет на главата да купуват.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#18] от "b_d_s":

    Аз пък не знам някой, който се е водил от такива класации. И има и много други класации, интернационални, които малко трудно ще се фалшифицират.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#27] от "Опозоряващата ръка":

    [quote#27:"Опозоряващата ръка"]докато има доверчивци-ще има и продавачи ни премиуми, престижиуми и пр алабалистики[/quote]

    Има хора, които си купуват каквото те си решат. Това е нормалното. Само в България се дава акъл за всичко......защото нямаме никакъв. А такива като "западняка" още се борят с фашизма.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#28] от "Опозоряващата ръка":

    Пак почна. Виж коментар 31. Или и това е фалшифицирано? За ADAC чух едва от този скандал, но очевидно ще е опорната точка на едни хора. Жалка работа, ама сега виждам откъде им е хрумнало на червените мафиоти - от народната "мъдрост", естествено

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#34:"deutschwagen"]Има хора, които си купуват каквото те си решат. [/quote]


    Ооооо, Дойчине...
    яко са те налазили опозиционерите
    .........

    ще ти сложе едно Плюсче , белким се позамогнеш откъм Рейтинг
    .........

    в Щатите признават само "Онези" автомобили ..и то Полицията..

    дали нямат основание

  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#30] от "Оселски":

    Ама Consumer Reports писа сега едни работи за Субару, дето хич не са приятни за форумните фанатици. Има ли нужда и за това да давам линк, или ще се държим като възрастни?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#36] от "Оселски":

    Какви опозиционери? Онзи е форумен лумпен, чак флагче си е сложил да не му личи.


    [quote#36:"Оселски"]Щатите признават само "Онези" автомобили[/quote]

    Не мисля, виж по-хубаво


    [quote#36:"Оселски"]и то Полицията[/quote]

    Най-ЕнтИлЕгИнтната иституция в САЩ. Да.....

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#37:"deutschwagen"]Ама Consumer Reports писа сега едни работи за Субару, [/quote]

    всеки има право да Хвали "Съзвездието"

    сменяй ника ,че става сложно

    няма да те оставят да спиш тази нощ
    **********

    не разбра ли , че нищо не ми действа...

    не съм Акционер в Субару..

    каквото и да пишат ми е "все 20"

  40. 40 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#38:"deutschwagen"]Онзи е форумен лумпен, чак флагче си е сложил да не му личи. [/quote]


    стига да...той ти е "сънародник"
    немой с лошо

  41. 41 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#35:"deutschwagen"]Пак почна[/quote]

    да се върти колелото
    не обръщай внимание
    .........

    не знам за теб.........но аз тук разтоварвам главата
    много важно кой какво щял да каже..

  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#39] от "Оселски":

    Абе да, ще сменям ника. В момент в който ФВ за малко да гепят 1-2-3 на Рали Швеция. Когато ФВ събраха всички призове. Когато продажбите на Ауди само растат.

    Има една поговорка - кучетата лаят, дойчвагенът си върви.

    А онзи няма нищо общо с аватара си.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#41] от "Опозоряващата ръка":

    [quote#41:"Опозоряващата ръка"]но аз тук разтоварвам главата[/quote]

    Добър признак за интелигентността на даден човек/народ е начина по който разтоварва. Тук си го знаем как е - простотийки, дрънкане на глупости, чалгичка.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#28] от "Опозоряващата ръка":
    Карам си НОВ Голф Спортваген и хич, ама хич не ми пука за АДАК!
    И съм много доволен! Поздрави

  45. 45 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Фолксваген се котира само в перник. Всички производители задминаха като качество и екстри немците. От масовите автомобили аз слагам например ситроен ц4 пикасо като номер 1.

    Too much цензура Баце.
  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#45] от "townboy":

    Нищо против Ситроена, харесвам ги. Но другото, което си написал е невежи глупости.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#44] от "ivailosavoff":

    Викаш, не сънуваш "жълти ангели", както някои тук

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#47] от "deutschwagen":

    Dude, не е необходимо да закриваш амбразурата на Волксваген с гърди. Те и без тебе ще се оправят. Собственик на концерна Волксваген да беше пак нямаше толкова да милееш за тях. Толкова много мед им носиш на Германците че хората ще почнат да подозират че си любен страстно от германец и си останал много доволен. Вземи един ден почивка, поне. Излез навънка, поразходи се. Има и други коли и други държави. Хората имат различни вкусове. Така ще си помислим че си пристрастен и необективен.

    California Über Alles
  49. 49 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    Въпросът не е в това, коя кола била най-добра (макар за потребителите, закупили си автомобили също е важно), а в манипулацията - на ADAC германците вярват, по-скоро вярваха, безусловна, организацията с най-висок рейтинг на доверие, дори повече от полиция, пожарна и т.н.
    И сега този скандал! Кой знае още какво ли са манипулирали и излъгали, на страниците на месечното им издание (членовете го получават безплатно) има постоянно някакви класации, хората си формираха мнението и вземаха решенията за покупки на автомобили въз основа на публикациите.

    Така че една реформа изглежда съвсем логична.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#48] от "Pontif":

    Ами виж dude, не че ми пука особено, но отново се намесваш неадекватно. Ако ще проповядваш баланс и неутралитет във форума, виж по-добре някои от по-горните мнения. Човек да се запита защо на нях никога не им даваш акъл, идваш само да ги спасяваш, когато са поставени на мястото им. Иначе и на мен не ми пука, но понякога ми е кеф да правя форумните тролове и простотията им на пет стотинки. Ако те имат право, значи и аз имам. Освен това, бях поканен още с първия коментар. А да се обаждаш пак при мой разговор с друг човек във форума (който очевидно дава нетърпимо за теб мнение) е (отново) нелепо. Следователно, мога само да те помоля или да промениш нещо в подхода си, или да си гледаш работата.

    А и не става въпрос за ФВ (или Ауди, БМВ, Мерцедес, Порше), това е само поводът. Темата е простотията, и как българинът винаги знае всичко за всичко.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#49] от "Jessika":

    Именно, най-после някой да коментира темата. Могат да я закрият, реструктуират, преименуват. ADAC си е вид услуги за автомобилистите, като пътна помощ например. Изобщо нямат влиятелна дума при съставените от тях класации.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#50:"deutschwagen"]Иначе и на мен не ми пука, но понякога ми е кеф да правя форумните тролове и простотията им на пет стотинки.[/quote]


    Аз не знам някой тук да е станал повече за смях от теб. А да им - ADAC но ти си плътно след тях. Вземай Голфа и отпрашвай към Перник там всички са на твоето мнение.

    And Freedom for all
  53. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#52] от "zapadnqka":

    Фактите говорят, умнико. И показват какви глупости дрънкаш. Повика ме, дойдох, и сега ме пъдиш "към Перник". Освен че си много прост,ти си и шизофреник.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  54. 54 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 710 Неутрално

    До коментар [#53] от "deutschwagen":

    Пращай го да пасе!Този човек има нужда постоянно да храчи по някого.Един позитивен коментар не съм прочел от него.Любимите му теми са Бербатов и немските автомобили!

    rock n' roll is king!
  55. 55 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#2:"v_vendeta"]Морал е понятие само в речниците... [/quote]

    Ако става дума за речника на г-н Пеевски - със сигурност думата я няма там или поне е със същото значение. Що се отнася до служителите в АДАК - виж как са реагирали: оставки и върнати награди валят като из ведро. Това е белег на един малко по-различен /от този на Пеевски/ морал! Защото моралът се обозначава не само от неправенето на гафове, а и от начина по който реагираш, след като си престъпил границите му!

  56. 56 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#50] от "deutschwagen":

    А и не става въпрос за ФВ (или Ауди, БМВ, Мерцедес, Порше), това е само поводът. Темата е простотията, и как българинът винаги знае всичко за всичко.

    От което разбирам че ти си може би Французин? Като гледам добре се вписваш в Българската схема. От 20 коментара които си написал се разбира че въпреки че самите немци признават че има фалшификация и компаниите се отказват от наградите, според тебе всичко е ОК и ФВ си е пак на първо място защото и други конкурси по света избират ФВ. Българин чиста проба!

    California Über Alles
  57. 57 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Всички знаят че АДАС лъже и то нагло.
    Само българите не го знаят.
    Еми какво да се прави, кьорав карти не играе!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  58. 58 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#42:"deutschwagen"]Абе да, ще сменям ника.[/quote]

    Гутен морген , Дойчине

    последният ти пост е в 02:32.........

    както ти писах , няма да спиш тази нощ...

    освен форумаджийствуванЬе трябва и Сън ..

    най-добре смени ника с "Автомобил от Съзвездието"..

    хем ще ти е спокойно , хем Мноого апологети , хем ще се почувстваш значим.........
    а и "Съзвездието" си ги бива

    и по-рано съм ти писал....не го давай прекалено мотивирано

    Вагин машинише.. ,Капут квалитетише

  59. 59 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#56:"Pontif"]А и не става въпрос за ФВ (или Ауди, БМВ, Мерцедес, Порше), това е само поводът. Темата е простотията, и как българинът винаги знае всичко за всичко. [/quote]

    Колега , остави простотията , тя има други измерения !
    отвори който и да е сайт за втора ръка и виж кои са най-Масовите автомобили...

    ключът е в термина "МАСА"...да си с "МАСАТА" не е добър атестат ,

    защото синонимите са: "Тълпа" , "Стадо" и пр..

    Да мислиш като станалите е Дефект !
    напиши в Гугъл "Когато всички мислят еднакво" ...и ще прочетеш резултата !
    .............
    маркетингът и рекламата са врагове , защото маркетинг правят само 5 % от хората..........
    останалите мислят Масово

  60. 60 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 458 Весело

    добра "дискусия".....
    конграчулейш.......
    .......

    мъдрецът е написал :
    "количествените натрупвания водят до ново Качество"

    но в БГ натрупванията никога не са достатъчни...и качеството ни е лошо

    за това ще си купуваме Надценени коли,апартаменти , телефони
    които като решим да продаваме Обратно - носят много сълзи и сополи
    ----------

    Свръхпредлагането на една стока я прави Лоша Инвестиция

  61. 61 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#26] от "zapadnqka":

    Разбирам гърците да имаха някакъв висок морал, че само и единствено чрез парите на подлите германци да могат да се корумпират, ама то не са само германци, а всичко живо което прави бизнес в гърция, дава подкупи. Защото така стават нещата по тия земи. Гръцките политици сами взеха решението да организират олимпиада, абсолютно ненужно прахосване на пари, докато подводниците поне можеха да им послужат за кнотрол над залежите на петрол и газ в спорните води, към които и турция има претенции. А гръцкото население беше доволно политиците да се облажват, стига да хвърлят по някоя троха и на въпросното блеещо население. Щото не е работа на немците да следят за какво гърците харчат парите които им дават, работата е на гръцките гласоподаватели, които блаженно се бяха качили на масите и си бяха повярвали че от небето валят пари, щото европа и сащ ги кътат от десетилетия, сакън да не паднат под влиянието на ссср. А гърците по душа са си много повече комунисти от унгарците или дори българите преди 44та. Сега като секна сиртакито, и трябваше да се слезе от масата, изведнъж всички станаха невинни жертви на неморалните лоши немци. Как пък немците не успяват да корумпират нито швейцария, нито холандия, нито норвегия? Там има доста повече пари за взимане отколкото от мизерната гръцка икономика все пак.

    Ти като имаш знаменце на сащ, данеби сащ и контролираните от сащ институции, като МВФ и Световната банка, да отпускат морално оправдани заеми? И много не-подло ли беше сащ да кажат, като единствена страна останала неразрушена след ВСВ, единствената страна кредитор, "Дайте си златото, ние ще ви го пзаим и ще ви дадем долари, които са същото нещо"? След което почнаха да печатат като невидели, та 71ва като некои страни си поискаха златото, сащ им казаха да си гледат работата?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  62. 62 Профил на sheldonm
    sheldonm
    Рейтинг: 402 Неутрално

    На мен ми е по-интересно каква точно стойност има въпросното "връщане на наградите". Това са едни условни отличия, които за години в които са били носени от съответните модели са им донесли огромен престиж и печалби... та какво точно връщат?

  63. 63 Профил на pruch
    pruch
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#3] от "Иван К":

    Моника върна....

    Грешка .Моника ПОвърна...

    Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!
  64. 64 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#59] от "Опозоряващата ръка":

    Нещо си объркал - това е цитат от дойчеваген който поствах без кавичките.
    Иначе нищо лошо няма в "масов' автомобил стига да не е станал масов чрез манипулации. Тези неща трудно се доказват. Затова и менията и класациите от тези "уважавани" организации трябва да са честни. Не случайно германците се чустват излъгани. ФВ е чудесна кола. Никой не го отрича това но има и други в съотвентите класове които предлагат качество и представяне със съобразени цени и гаранции. Моето впечатление от Германския пазар е че е доста манипулиран в полза на Германските производители. Германците за съжеление доста се подават на такива внушения. В истинските свободни пазари ФВ не се продава толкова добре защото има честна конкуренция от много други производители. В края на краищата "масата" трябва да има думата как да ще си харчи парите. Дори и ФВ да са най-добрите, което е доста съмнително, има други които предлагат 90% от качеството за 70% от цената. Само купувача може да реши какъв компромис да направи. Защото всички коли, както и всички стоки са някакъв компромис. И Българина както и всеки друг консуматор си прави избора на базата на нуждите си, на парите които има и на това което има на пазара. Точно както и Германеца, точно както и Американеца. Възможностите може да са различни но мотивацията е една и съща. Затова и тези тъпизми за "Българска работа" ми приличат доста на - "пази Боже сляпо да прогледа"

    California Über Alles
  65. 65 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Голям морал, няма що. Немците са лъжлива нацийка. И корумпирана. Само че всичко обвиват в опаковката на безпардонност и наглост, което пък обвиват в "технически гении" и хладна "безпристрастност". Сетете се за колосалните корупционни скандали на Мерцедес и Сименс. Двата колоса на икониката на Швабите. Давали десетки милиони подкуп, за да им се купуват продуктите. Сега тези от АДАЦ. Но кой ще коригира милиардите печалби на автоконцерните на Германия, дошли от положителните доклади на АДАЦ и подтикнали милиони купувачи към "правилния избор"!

  66. 66 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    До коментар [#65] от "wds23355772":
    Няма как да развиеш колосална икономика само с подкупи. В дългосрочен план се прецакваш точно като СССР и СИВ (само дето подкупите бяха в евтина суровина и гарантиран пазар). Това с подкупите е просто част от "живота на марката" (същото като "живота на продукта" и се рестартира точно с такива скандали. Японските автомобили точно по същата схема се развиха — достигнаха качество, стъпиха на световни пазари, направиха реклама и ... я осребриха за сметка на качеството (онова с изтеглянето на автомобили за подмяна на части). Естествен икономически цикъл, за всякак стока и услуга. Сега ще се напънат отново да доказват качество, докато някой друг си "осребрява" имиджа.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  67. 67 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 997 Неутрално

    Винаги съм се удивлявал, как така голфа печели разни класации. Е, ето как!

  68. 68 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1987 Весело

    [quote#67:"bpcorp"]Винаги съм се удивлявал, как така голфа печели разни класации. Е, ето как![/quote]
    Едно е леко да побутнеш везната, съвсем друго е празен кантар да показва тежка стока.
    Трябва ти основа, на която да стъпиш, че да ти мине номера. Ладата що не е печелела такива класации, а? Щото колкото и рушвет да дават, ако ще и цялото списание да купят (имали са достатъчно пари), пак нямаше да им мине номера...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#56] от "Pontif":

    Именно. ADAC (пътна помощ) изобщо не е класацията, която се псоменава пос световната медия. Освен докато не стана скандла и има сензация. Аз лично не нябх чувал за тях и нямам никакво отношение.
    Виж хубаво световните класации, като Car of the Year (включително и в Япония - тях ги харесваме, нали), които са спечелени от дадения модел. И ми ибясни какво става, нали всичко е нагласено?
    Или пък си стой в тъпотията и търси нещо, за което да се захванеш. И в моиментът, в който стане напечено за форумните дрънкачи, идвай да спасяваш.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  70. 70 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#65] от "wds23355772":


    Глупости. Класацията на АДАК дори не е експертна. Гласуват читатели на някакво си списание.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  71. 71 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#58] от "Евлоги":

    Изобщо не говорих за теб в случая, няма защо да се цупиш и да ме сток-ваш кога и какво съм правил (или къде........)

    Ника си не сменям. Не съм като теб, да си сменям И ДВАТА ника по няоколко пъти на седмица. Само вчере беше с друг.

    А за снимката, шом желаеш:

    http://motioncars.inquirer.net/files/2013/11/251113coty.jpg

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  72. 72 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#59] от "Евлоги":

    Ама ти си бил много сбъркан в главата. Значи Ауди, Порше, БМВ, ключително и модели на ФВ като Тоарег и ГТИ сега били масови?

    Ти глава ли имаш на раменете, или ник-генератор?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  73. 73 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#59] от "Евлоги":

    Защото сигурно си намеквал нещо за Субару, мога ли да те попитам защо последните ви години в WRC Ситроен и Форд ви мачкаха като мокър парцал. А откакто ФВ са там, те мачкат Ситроен и Форд?
    Защото за ADAC не бях чувал, ама за WRC бях.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  74. 74 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#65] от "wds23355772":

    А колкото до АДАК, има малко държави, като напримерм Германия и Великобритания, където подобен скандал изобщо би видял бял свят. В Русия знаем какво става. В България също - всеки гледа да крадне по нещо. Особено ако става въпрос за еврофондове (пари от европейските данъкоплатци). А ти си ми тръгнал да надуваш гайдата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  75. 75 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#69] от "deutschwagen":

    Май луд умора няма! Какво точно искаш да докажеш като обиждаш всички тука? Че няма скандал? Това ли е? Ами вземи и обясни на Германците. Остави ни нас БЪлгарите. За тебе ние сме прости и не заслужаваме твоето експертно мнение. Чудно защо 50% от коментарите са твои?

    California Über Alles
  76. 76 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#75] от "Pontif":

    Аз искам да знам по какъв повод влизаш в дискусията и ми говориш и се опитваш да ме анализираш. Аз поне бях поканен лично от един трол. Защото ти не дискутираш темата и не даваш факти, диксутираш мен. За това какво дискутираш има една поговорка.
    Колкото до скандал с АДАК, сигурно има. Но не и скандал при германските производители. Аз лично не бях и чувал за АДАК и съм го казвал. Трябва ли да те уча да четеш?
    Видях един-два човека да дискутират темата (скандала с АДАК), и няколко които винят немците за проблемите на Гърция. Ти на такова мнение ли си? Защото тогав няма как да ти се помогне.
    Това, което искам да докажа лично за теб е, че си силно пристрастен, че не четеш, а скачаш да дискутираш личности и да им правиш анализи, без да даваш никакви факти или аргументи (освен опитите за анализ на личността). Това, мой човек, те слага на много ниско ниво.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  77. 77 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#75] от "Pontif":

    [quote#75:"Pontif"]Чудно защо 50% от коментарите са твои[/quote]

    Първо, не са 50%. Но не е важна бройката, а съдръжанието. Виж колко от коментарите дават линкове, данни или аргументи (или поне факти), и колко от тях са жалки опити за заяждане. Не знам дали си забелязал, но дори има един с 2-3 регистрации, на които им сменя ника по няколко пъти на седмица. Не знам, може и да си така. За мен е забавно, но аз съм от другата страна.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  78. 78 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#54] от "TAC":

    Значи тоя днес има лош ден

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  79. 79 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#76] от "deutschwagen":

    Za да пишеш в този форум не се иска покана. Всеки може да се обръща към всеки. Аз дискутирам точно скандала с АДАС от който са засегнати косвено Германските производители и пряко консуматорите. АДАС е като Американската ААА + Consumer Reports + Kelly Blue Book.
    Пойнта който аз правя е че Германските медии и организации изкривяват нещата в полза на Германските производители, което е адски провинциално поведение и не работи в полза на самите Германски консуматори.
    До тук ясен ли съм?
    Ти си се запънал да обясняваш колко хубави са немските коли.
    До тук нещо греша ли?
    Сега ще ти кажа и какъв ти е проблема - Организации които правят анализи за консуматорите оценяват неща като Качество, Надеждност, Тех възможности на продукта, Цена, Подръжка, Цена на Подръжката, Гаранции, Достъп до пазара, Търсене от консуматорите и още други. На базата не тази многобройни данни се правят класации и препоръки, като дори при тези многобройни показатели не всичко може да се вземе предвид и се добавят субективни мнения на експерти с доказана репутация и пазара се разделя на сегменти. По този начин най-бързата или най-красивата кола не винаги печеля класацията. И ако я спечелят в Германия може и да не я спечелят в Исландия или в Бразилия.
    На фона на това обяснение което явно е правилно защото повечето хора тука го разбират .. а и най-важното, повечето хора го разбират в Германия, ти си се заял че производителите не били виновни и Германските коли са най- , най. По-добре от това нито мога да ти го обясня нито има смисъл. Тук не става въпрос за коли а за авторитета на една агенция която е поставила производителите в много неудобна ситуация и е направила Германския консуматор да изглежда глупаво. Нещо което аз винаги съм твърдял - Германците са манипулирани повече от нормалното. Нещо с което ти никога не си се съгласявал и като дете подскачаш и продължаваш да крещиш че германските коли са най-хубавите без да разбираш че на за това е спора. С това си си създал име на смешник. Затова и хората те подканят да се появиш под такива статии а не защото си голям експерт.

    California Über Alles
  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#79] от "Pontif":

    Така е по-добре. Но "пойнтът" (или абсурдна простотия), който някои тук правят е, че Германия е гнила и корумпирана, и е дори виновна за гръцките неволи.
    Както и това, че успехът на германските автомобилни производители бил финансиран чрез ADAC.
    Няколко то тях (както споменах) са абсолютни тролове, един от тях си прекарва времето плюейки по Бербатов.

    Някъде да съм казвал колко "велики" са немските коли тук? Само показах, че въпросният модел на ФВ (чието име по-добре да не споменавам) е спечелил много по-важни призове, като Car of the Year (Европа, САЩ, Япония), както и куп позитивни "субективни мнения" - гледай ги в Ютюб, ако искаш. Както и за зашеметяващия и уникален в историята успех на ФВ в WRC (да знаеш какви глупости се говориха в тези форуми преди 5 години, как ФВ не били в WRC, защото колите им били боклуци). Това са факти (и в противорез, че славата била купена, че се харесвали само в Перник и т.н.). Също обезмисля дългия ти анализ за това как се правят призове, макар и верен.
    Колкото до ADAC, има скандал, и то голям, но при тях. Аз пътна помощ не ползвам (в случая ААА), за ADAC не бях и чувал, а коли по списания никога не съм купувал ( и няма и да купя).

    А това за "манипулираните германци" е малко смешно. Днес изкараха данните за свободата на медиите. Германия е на 14-то място, САЩ на 48-мо, България е на 100-то място, заедно със страни от третия свят. Обаче българинът знае всичко и винаги има мнение. Горките немци, направо да им пишем мониторингов доклад за да им помогнем. Сега се запитай немците ли са манипулирани, и немците ли ги правят на маймуни една шепа стероидизирани мутри, или по-скоро това става в България?

    Иначе да, харесвам немските коли, но това си е мое право. Не съм насилвал мнението си на никого, това го правят фоумнитв всезнайковци. Темата за немските автомобили (както и за Бербатов) е болна тема във форумите и вероятно причината е една и съща - българското всезнайство и българската завист. И всеизвестното злорадско, но нелепо "ей сега им се е*а мамата, мръсни ____ (fill in the blank) ", дори неразбирайки, че самите те се прецакват от собствената си простотия.

    "Името" ми е именно майтапско и ме кефи как дразни. Създадено е именно за форумните умници, които пият фалшиво уиски по чалготеките, но пък знаят всичко за света. Нямам нищо против да ме канят. А твоето име трябва да е "Pontiff"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  81. 81 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#79] от "Pontif":

    Наистина, не трябва покана за да пишеш в този форум. Но се намесваш тендециозно. С един колега, с който знаем истината "for a fact" как качеството и целия experience при ФВ няма нищо общо с някъв си ADAC, се смеем на троляците. Но това те е накарало да ме "call-неш out". Някак си изглежда все едно за теб "така не може". А има доста големи простотийки, които хващат окото в дискусията.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  82. 82 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#81] от "deutschwagen":

    Абе пич, защо отговаряш на тролове??? Аз затова ти писах вземи един ден почивка. Пишеш за Бербатов и други .. аз не знам кои са тези хора. Знам че иска партия да си прави или нещо такова но нямам идея кой кой е. Не се занимавай с тролове.
    Аз много рядко имам възможност да бъда в България но в Германия ходя по няколко пъти в годината и работя с германци. ....хайде да не отваряме темата за манипулиране ... явно си чуствителен на нея.
    Иначе всеки знае че Германските автомобили са водещи .. но не може да се каже "най-хубава" кола. Просто защото много фактори трябва да се вземат предвид и за всеки тези неща са различни. Как да ти кажа че Голфа не е хубав? Ами има клас "Голф" какво ти говори това. Но дали Голфа е най-добрата кола в този клас? Вероятно, ако не се интересуваш от останалите фактори. В Калифорния Голф си купуват една шепа маняци. За същите пари можеш да си купиш по-горен клас автомобил. За Германия това може да няма значение но Германците не карат толкова много и имат по една две коли на семейство. Ако караш по 140, 160 км на ден всеки ден от живота си. Ако всеки член на семейството ти между 16 и 85 години има кола и освен това имаш поне още 2 коли, което прави 5, 6 коли на семейство - тогава може и да не избереш Голф. За същите пари може да си купиш Хонда Акорд или Тойота Камри или Хюндай Азера, Мазда 6 все коли от по-висок клас. С по голямо междуосие, по-голямо купе ... Има значение на кой пазар си и за какво я ползваш тази кола. Тук има безплатни паркинги навсякъде. По удобно е колата ти да е голяма. В Европа няма къде да паркираш нито когато си на работа нито когато си в къщи. Ако имаш само една или две коли естествено е че ще си готов да платиш повече пари за Голф, който да е по-луксозен, малък и икономичен. На много места по света това не са първите изисквания. Затова и ФВ продаваха под 2% от колите в САЩ. Научиха си урока. Направиха модели само за САЩ и сега продажбите им са по-добри. Затова и ти казвам че "най-хубавата" кола е нещо имагинерно. В България условията са като в Германия но пък хората нямат пари. Има много по-смислени Японски и Корейски коли. Понеже не са ЕС им налагат мита. Ако пазара на коли в ЕС е свободен и безмитен както е в САЩ, повярвай ми, композицията на марки щеше да е доста по-различна. Задай си и друг въпрос - защо същите Германски автомобили са с 20% по-евтини в САЩ отколкото в самата Германия? Свободен пазар! Кой печели от това? Мисля че потребителите.

    California Über Alles
  83. 83 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    До коментар [#82] от "Pontif":

    Нямам опит с купуването на корейски колив Европа, но пътувам често до България, и тук масово ги използват за таксите - Хюндай при 2121 (но ги заменяр с ФВ Кади), КИА при 9119. Предполагам и те плащат мито. Има и хорам които си купуват японски коли - имаше няколко Акюра (badged as Honda), и Тойота Авенсис, но са поизчезнали. После имаше предимно малки японски коли, като Ярис.
    Иначе, наистина пазара е по-друг в САЩ. Но относно немските возила, това понякога зависи и от курса на Еврото.
    Специално ФВ им се вдигнаха продажбите някъде началото на 2000-те, с новите модели от края на 90-те. Сега наистина имат модели за американския пазар, като Пасат. Но пробваха това и с Джета-та, и май не се получи, защото връщат техническите компоненти и характеристики, които поставяха модела над средната класа. Иначе сега се опитват да станат по-масови в САЩ, но някои моидели си остават твърдо немасови. Както сам казваш, Голф - понеже хечбека им никога не се е продавал много добре в САЩ. Но аз предпочетох Голф (Rabbit) през 2008-ма вместо Джета, а 2002 предпочетох Джета. Всичко си зависи от много неща. Голф ГТИ също не е масов автомобил, и не искам да е. Масови бяха почнали да стават опростените американски Джети с по-твърди материали и без независимо задно окачване.
    С другото съм съгласен, но пак ще те помоля да ми покажеш кога и къде съм твърдял, че ГОлф, ФВ, или която и да е друга кола била "най-великата", най-добрата"? Това го твърдят именно форумните комплексари, как Тойота/Субару/Нисан били най-най-великите, и как Голф/ФВ/несмките коли били кочини, боклуци, как вечно им спадало качеството, били с евтини материали, и как се заичитали само в Перник. И аз само им показвам, че изобщо не е така (поне извън панелния им блок), без да насилвам, че определена марка е "най-добра". И не виждам защо на мен ми даваш тези обяснения, а не на тях, след като знаеш доста. Аз по принцип не съдя кой какво кара. Съдя само аргументите им (в най-честите случаи, пълни глупости). И колкото и да не са масови някои немски автомобили в САЩ, имат си твърди почитатели, за които последното нещо, което биха искали, е да бъдат масови, а те средно-статистически американци, с" Camccord". Аз лично не бих взел Хюндай или КИА, не защото е "лоша", а защото за мен това е за човек, който просто иска средство за предвижване, може би с определни габарите, и не му пука за шофирането, усещането, поведението на пътя, кефа на карането.
    Иначе отговарям на онези, защото е забавно. Форумът е интересен начин да изучаваш българската народопсихология. Ако си извън България и не идваш често, няма да можеш да го сложиш "in perspective". Примерът за онзи трол и Бербатов - еми същия ходи по новините за Бербатов и дрънка и плюе глупости против него (аз имам неутрално мнение за Бербатов, не това е смисъла). Всичко това са само примери, не особено важни, знам. Но идват отнякъде. За съжаление, оцборените от мен "качества" - завист, всезнайство, простотия, наглост - са реални в България. Ако идеваш в България рядко, и особено за кратко, сигурно няма и да имаш отношение.
    За такива неща става въпрос. Не съм малък да ми обясняваш какво значи "най-добра" кола. Не това е темата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK