Най-малкото "Ауди" вече и с 231 конски сили



Най-компактният модел в гамата на "Ауди" дочака своята спортна версия. S1 и S1 Sportback ще направят своята премиера на автосалона в Женева в началото на следващия месец и ще разполагат с 231 конски сили, осигурявани от двулитров бензинов мотор с турбо.


Спортните версии на мъника се отличат със задвижване куатро и спортно окачване. Воланът също е с променени характеристики за по-директна работа. Нормално, сменени са и спирачните дискове, като техният размер е 310 мм.


Най-малкото "Ауди" вече и с 231 конски сили

© Ауди


Промени има и отвън, като отличителна черта е новата форма на LED светлините отзад. Броните, предната и задната престилка, както и накрайниците на ауспусите също се преработени. Серийно моделите използват 17-цолови джанти, а 18-инчовите се предлагат срещу доплащане.


В салона на S1 и S1 Sportback преобладават тъмните тонове - основно черно, както и сиво. Серийно се предлагат и вложки от полиран алуминий.




Екипирани с напомпания бензинов мотор, двете аудита спринтират до 100 км/ч за 5.8 или 5.9 секунди (за версията с пет врати). Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.


Най-малкото "Ауди" вече и с 231 конски сили

© Ауди

"Ауди" S1 се задоволява със 7.0 л/100 км в смесен цикъл, а изпълнението Sportback - със 7.1 л/100 км. Цените на версията с три врати в Германия тръгват от 29 950 евро, а за тази с пет - от 30 800 евро.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Симпатичен мъник, ама и парите му " хубави ".

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  2. 2 Профил на tagged18
    tagged18
    Рейтинг: 225 Любопитно

    Очаквам да направят и РС1 .

  3. 3 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Всъщност, А1 има и по-мощен вариант. А1 quattro е с 256 к.с., но е произведен само в 333 бройки и докато разбера, че са го пуснали, записването приключило. Сигурен съм, че и много други са били попарени.

  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 551 Неутрално

    60 000 хил. лв още на старта?! Стига бе, прекаляват сериозно. Значи тая сапунерка без проблем можеш да я докараш до 75 000 хил. лв. Е това е безумие за мен. Ако ще и със 500 к.с. да е.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 556 Весело

    [quote#0:"Дневник"] Цените на версията с три врати в Германия

    тръгват от 29 950 евро,
    а за тази с пет - от 30 800 евро. .[/quote]

    а тук , понеже сме готини , цените ще "тръгнат" от 32 000 евро!

    Гледах преди малко -
    Q-3 , дизел,ръчни скорости , 4Х4 ...
    цена в Германия - 28 140 Евро -

    за Първо качество ,
    Made for Germany
    ==========
    Тук - "тръгват" от 74 000 лева...
    цена за отличници

  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Мен ми харесва. Искам само да има Куатро, но да не е Халдекс.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3796 Неутрално

    "...Промени има и отвън, като отличителна черта е новата форма на LED светлините отзад...."
    Акцентът в еволюцията на Ауди е най-вече в ЛЕД светлините. А, и джантите, щях да ги забравя

  8. 8 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 556 Весело

    [quote#6:"deutschwagen"]Искам само да има Куатро, но да не е Халдекс.[/quote]
    прости несведущего ,
    но може ли Ауди куатро без халдекс ?

    имат ли друга система 4Х4

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1191 Весело

    До коментар [#8] от "Евлоги":

    Представи си, имат. Четири системи без Халдекс. Да не говорим за звяра от Гр.Б с три диференциала.....или за системата на стария Тоарег:

    http://www.youtube.com/watch?v=r46BKOCVKGA

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    До коментар [#8] от "Евлоги":

    И не е 4х4, а AWD.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  11. 11 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 556 Весело

    [quote#10:"deutschwagen"]И не е 4х4, а AWD.[/quote]
    AWD доколкото знам , (а аз Не знам много)
    имат Субару,Сузуки ,Тигуан , УАЗ-ките

    4WD мисля че е на Мицубиши и др

    а Халдекс имат Шкода,Волво ..
    ----------
    за Ауди не знам каква им е системата , за това питам

    ти си Авторитета , за това питам теб

  12. 12 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#11] от "Евлоги":

    4wd e 4x4. Старата система на УАЗ-ките, Джиип-овете, и всички други останали за офроуд. Включително и старите Субару са го имали.
    Но не става за асфалт и завои (става само за офроуд):
    http://www.digitaltrends.com/cars/whats-the-difference-between-four-wheel-drive-and-all-wheel-drive/

    Awd са системите за задвижване на четирите колела на колите днес. Такава е системата Куатро от 1980-та.
    Иначе не всички системи Awd са еднакив. За съжаление, Ауди слагат "Куатро" емблемата на всички системи. Най-добрите Куатро системи според мен са тези с Торсен (със спортен диференциал с векторинг) и Crown Gear differential (както и софистицирани differential locks). Вобще всичко без Халдекс (който е предно предаване, до момента в който предните гуми изгубят сцепление - чак тогава системата реагира). Това са моделите на ФВ Груп с Awd на Халдекс:

    Audi A3 quattro
    Audi S3
    Audi Q3
    Audi TT quattro
    Bugatti Veyron
    SEAT León 4
    SEAT Altea Freetrack 4
    SEAT Alhambra 4
    Škoda Octavia 4x4
    Škoda Superb 4x4
    Škoda Yeti 4x4 (Haldex Fourth Gen)
    VW Golf R
    VW Bora 4motion
    VW New Beetle RSi
    VW Passat 4motion B6 Platform
    VW CC 4motion
    VW Sharan 4motion
    VW Tiguan
    VW Golf IV 4motion
    VW Multivan 4motion
    VW Caddy 4motion
    VW Transporter 4motion
    Lamborghini LP 700-4

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#11] от "Уондърфулски":

    В такива случаи се казва "благодаря за инфото"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 556 Весело

    [quote#13:"deutschwagen"]В такива случаи се казва "благодаря за инфото[/quote]
    благодаря за изчерпателната информация , пропуск мой





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK