"Субару" представи второто поколение на концепта "Визив"



Година след като показаха първата версия на прототипа си "Визив концепт", от "Субару" показаха второ издание на колата. Колата, изложена на продължаващия до 23 март автосалон в Женева, върви със слогана "Виждане за иновация".


"Визив 2 концепт" е дълъг 4.4-метра и се задвижва от 1.6-литров турбодизел с боксер конфигурация и три електрически мотора. Задвижването е на четирите колела, своеобразна еволюция на системата Symmetrical AWD.


Предният мост на автомобила получава тяга от дизеловия агрегат и един електромотор, докато към задната ос са свързани два двигателя на електричество. Това решение позволява лявата и дясната задна гума да получават различно количество въртящ момент, което подпомага стабилността на модела в завой.


Водачът може да избира между три режима на управление - спортен, интелигентен и екологичен. Колата разполага с четири врати, като предните се отварят нагоре, а задните са плъзгащи се.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    ЕЕЕЕЕЕЕЕ, НЕВЕРОЯТНИ, както винаги. Просто НЕДОСТИЖИМИ.

    Германците ще го могат тва, ама след 10 години. На тях въображението им не достига до тези висоти. Те трябва първо да го видят, как са го направили СУБАРУ, да го купят, да го разглобят, да се чешат по главите, да цъкат и след това да си помислят, че това го могат и те.

  2. 3 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Цветът е хубав,не е толкова наситеносин,а и подхожда на златисти джанти

  3. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2324 Неутрално

    [quote#2:"442"]Германците ще го могат тва, ама след 10 години. На тях въображението им не достига до тези висоти.[/quote]
    Абе швабовете си гледат бързата печалба от простите линии 90% от продажбите са им за фока -простолюдието за какво им е да насърчават фантазия в дизайнерите!?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 5 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 811 Неутрално
  5. 6 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Добре изглежда, само крилатите врати не знам колко са приложими в тесни гаражи или паркинги.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  6. 7 Профил на max_cavalera
    max_cavalera
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Не вярвам на очите си - Subaru, така добре разпознаваемата марка до преди 10 години изплюва прототипи, които сякаш са родени от едни и същи мозъци, родили много други прототипи на различни производители. Лично на мен ми прилича твърде много на Ауди Q5 - т.е. не притежава и частица от естетическото очарование на старте Outback или Forester например. Това е тъжно.

  7. 8 Профил на diavolesku
    diavolesku
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Субару представи чудесния прототип.... на Ауди. Толкова много неща имат общи и то не с прототипите, а с настоящите модели на марката, че направо би ме било срам, да се появявам пред публика с това. И аз смятам, че си загубиха облика, особено след като погрозиха Импреса-та, от там само надолу вървят.

  8. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 10 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    Стува ми се, че си се пообъркал.
    Субару са нишов масов прозиводител, който основно е различен в боксеровия двигател (някой че каже и в 4х4, но така или иначе в индустрия има много и различни подходи).
    Та бъди сигурен, че едва ли някой разглобява точно Субару просто защото никой друг не произвежда масово боксери. Другото са тенекии и типичните грозновати японски пластмаси.

    Иначе са интересна и приятна марка, доколкото са леко по- различни.

  10. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    [quote#10:"ial"]Та бъди сигурен, че едва ли някой разглобява точно Субару просто защото никой друг не произвежда масово боксери.[/quote]

    Освен Порше?!


    [quote#10:”ial"]Другото са тенекии и типичните грозновати японски пластмаси. [/quote]

    Аболютно сте прав? В добавка - с течение на годините стават още по-грозни! Запазена марка Субару!

    I Want To Believe
  11. 12 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    Мнго подобна схема на 2014 Acura RLX Sport Hybrid SH-AWD
    https://www.youtube.com/watch?v=vqG8ABgJKCQ
    ДВГ + 3 ел мотора доста сложна комбинация но Акюрата прави комбинирано 377 кс при среден разход 30 ми/г което е 7.8л/100км Вероятно и това Субару ще предложи нещо подобно.

    California Über Alles
  12. 13 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1400 Весело

    Нещо ми е познат този дизайн. Модела се казва Маргаритка...

  13. 14 Профил на томат
    томат
    Рейтинг: 466 Неутрално

    По-яко от Субару нема!

  14. 15 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dantos":

    Впечатляващ клип!

  15. 16 Профил на pruch
    pruch
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#12] от "Pontif":

    Добре де ,ДБ-9 е с разход 8/100 без разните му там ел.двигатели.Нали идеята на хибридите е да свали разхода ?

    Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!
  16. 17 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Красиво!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  17. 18 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    До коментар [#16] от "pruch":

    какво е ДБ-9?

    California Über Alles
  18. 19 Профил на pruch
    pruch
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#18] от "Pontif":

    Астън Мартин-The great!

    Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!
  19. 20 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#11:"2.5"]Та бъди сигурен, че едва ли някой разглобява точно Субару просто защото никой друг не произвежда масово боксери.

    -Освен Порше?! [/quote]
    [quote#14:"томат"]По-яко от Субару нема! [/quote]

    ово ни е аутомобил..

    ово йе Авион

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  20. 21 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 873 Неутрално

    След катастрифалното падане на продажбите на Трибека в САЩ, Русия и Европа трябва да се търси заместник. Изложението е подходящ повод да се сондира мнението за евентуалния наследник.

  21. 22 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 901 Неутрално

    До коментар [#12] от "Pontif": Хибридните автомобили са ефективни само в града или до скорост 50-60 км/ч. Извън града и по аутобан работи само ДВГ. Преди 1-2 години се бях насочил към Peugeot 508 RXH, но като разбрах, че нямам никаква икономия на гориво извън града се отказах.

  22. 23 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 718 Весело

    До коментар [#2] от "442":
    Трябваше да сложиш насторение - весело!
    Един дизелов и три електрически мотора???
    Смяташ ли, че германец дори ще погледне такова нещо, камо ли да го копира???
    Ако си фен на електромобилите - има един единствен - http://www.teslamotors.com/
    Всичко друго е все едно в миналият век.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  23. 24 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#22] от "yossarian1944":
    Абсолютно вярно! От обикновен ДВГ с обем 1.4, най-често слаган на хибридите, какво да очакваш? Малка мощност и висока консумация. Ако пък ти се прииска да понастъпиш малко по магистралата... По-добре недей.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  24. 25 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    Това, че си притежател на автомобил от марката не те прави голям познавач на цялата индустрия. Купуваш си една кола и за собствено удовлетворение вероятно започваш да благоговееш въпросният производител - зер ти като си го избрал, той ще да е най-добрият. Няма съвършени автомобили, а и вкусовете на потребителите са различни.
    Познавам мнозина, които въпреки многогодишното им прехласване по дадена марка, в един момент разбират, че има и други добри автомобили и че вманиачването им само пречи.
    Аз лично бих си купил Субару, защото смятам, че правят чудесни автомобили, макар и скучни за повечето хора. Но като гледам колко нови такива коли има регистрирани за миналата година (около 50), май аз съм по-скоро изключение.

  25. 26 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1397 Весело

    Е как да не ги обича човек, ам?

    Жената е покана за щастие
  26. 27 Профил на Тракторка - цензурирана от Кръгът "Капитал"
    Тракторка - цензурирана от Кръгът "Капитал"
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#16] от "pruch":

    Зависи кой за какво използва хибридната система. Има производители, които я използват за по-малък разход на гориво, а други за допълнителна мощност, като Макларън П1 например.

  27. 28 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    До коментар [#19] от "pruch":

    О за този ДБ-9 ли говориш? От къде се сети .. говорим за Субару. Въобще не ми мина през акъла за Астон. И не знам откъде ти е информацията за 8/100 .. струва ми се много, много малко. Никъде не съм чел или чувал за такъв нисък разход от ДБ-9. Не може да е вярно. Няма значение с каква скоростна кутия е .. просто невъзможно. Аз имах няколко 8 цилиндрови коли харчеха около 17, 18 MPG това е около 14л/100. Сега карам V6 3.8L с дирктно впръскване и 8 степенна ZF трансмисия и при нормално каране дава комбинирани около 23 MPG. Няма как 2+ тона кола която се ускорява до 100км за под 6 сек да харчи под 10/100

    California Über Alles
  28. 29 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 532 Неутрално

    В момента имаме в семейството едно Субару, но ако не направят нещо сериозно в посока намаляване на разхода на гориво ще ни бъде последно. ОК, 250 коня, удобно, стабилно, проходимо, ама виждаш в реално време как се движи стрелката на бензина...
    Да оставим настрана нашето, че е на 6 години вече, но просто не мога да приема как колегите смятат за нормално например това:
    "3. Сравнително сериозен разход по борд компютър в града. Между 16 до 18 на сто, не особено спокойно каране и студен двигател.
    Иначе междуградско Бургас - Поморие даде 10.4 на сто."

    http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=12265&start=180 (последното мнение)
    Става дума за Форестър 2.0 с атмосферен двигател и произведен 2014 година, като градското е в Бургас!!! УАУ!

    Умен и красив жълтопаветник.
  29. 30 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    До коментар [#22] от "yossarian1944":

    Така е но Акюра използва ел мотори за да направи 4х4 и задните колела винаги регенерират енергия при спиране или при завой - вътрешното колело и дават по-голям момент на външното. Това прави тежка луксозна кола да завива .. почти като спортна. Новата NSX ще използва тази схема но обърната - ДВГ отзад и ел мотори отпред.

    California Über Alles
  30. 31 Профил на pruch
    pruch
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#28] от "Pontif":



    ++++++++++

    Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!
  31. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#2] от "442":

    [quote#2:"442"]Просто НЕДОСТИЖИМИ.
    Германците ще го могат тва, ама след 10 години. На тях въображението им не достига до тези висоти[/quote]


    ХАхахаха. Ти не виждаш ли, че предницата е ПЪЛНО КОПИЕ от АУДИ? С тази решетка итези светлини не можеш да го сбъркаш, че е Ауди. Задните свевтлини също. Недостижими били...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 33 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    До коментар [#25] от "gogo2011":

    gogо, фирмата в която работя, има 38 автомобила. Всеки един от тях е купуван чисто нов, притежаваме почти пълна гама , която се предлага на българския пазар от леки и лекотоварни автомобили. Управлявал съм всеки един от тях. С течение на годините съм забелязал, кои какво и колко може. И мал съм две немски коли, не се оплаквам много от тях, но СУБАРУТО ги слага всички в малкия джоб. Пиша от личен опит, не един приятел на брат ми разправяше.

  33. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#8] от "diavolesku":

    Толкоз си могат. А Ауди се продават много добре напоследък.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 35 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 901 Неутрално

    До коментар [#30] от "Pontif": Съгласен така е. Тествах Peugeot 508 RXH 3 дни и можеш да си избираш режима: 4х4 или спорт, но икономията на гориви е само в града. От друга страна да караш голям автомобил в града е абсол. глупост, освен ако не си комплексиран селски бек.

  35. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#33] от "442":

    Пишеш лично мнение. Има си пазарни механизми.

    Точно сега е много странно да възхваляваш Субару. След като са толкова велики СУбару, защо 5 години ги мачкаха Ситроен и Форд във WRC (а днес Ситроен и Форд са мачкани от....ФВ).

    Един от главните козове на Субару е цената.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 37 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 442 Неутрално
  37. 38 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#33] от "442":

    Както казах, това е твоето мнение. Има хора, които не признават нищо различно от Мерседес, други - БМВ или Ауди. Не приемам фанатизирането. Направил си тестове, харесал си Субару - ОК. Макар че съм ти казвал и друг път, че Форестър-а с точно този бензинов 2-литров бензинов мотор за мен е доста слаб откъм динамика машина. За капак и харчи доста. Лично мнение разбира се - карал съм я.

  38. 39 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    До коментар [#35] от "yossarian1944":

    Aaa ne taka, зависи в кой град си. Никога не можеш да сравниш комфорта на по-голямата кола с ... нищо. Поне в Калифорния е така. Аз имам една малка открита Миата но я карам само за кеф в планината. Ако трябва да я карам повече от 30км ще се схвана вътре и няма да мога да излезна от нея. .. Та зависи от града и от възрастта.

    California Über Alles
  39. 40 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    До коментар [#38] от "gogo2011":

    ФОРЕСТЪР, 2.0 турбо, с 880 кубика дюзи и бензинова помпа работеща на 6 бара е динамика, която рядко се среща. Колкото до разхода на гориво, ами колата трябва да има апетит. Най да те е страх от такива дето не им се яде и пие.

  40. 41 Профил на biggeorge
    biggeorge
    Рейтинг: 442 Разстроено

    Такава кола обикновен човек не може да има. :/

    Мото: Живей и остави другите да живеят!
  41. 42 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Дори да ми подарят(има кой) ще ме
    е срам да седна на горе споменатото.
    Интериора става за тройка според
    мен, но екстериора една безлична
    сбирщина от несиметрични линии.

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  42. 43 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Не съм ползвал Субару, казват че било държеливо, но дизайна на марката никога не ми е харесвал - винаги е бил изключителен жълт кич.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  43. 44 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Абе, само аз ли забелязвам, но ми се струва грешна информацията за двигателя?

    НЕ МИ Е ИЗВЕСТНО да има 1.6 боксер дизел.

    Според мен, като са писали статията са объркали нещо превода.

    1.6 боксерния двигател на Субару е турбобензинов с директно впръскване, а не е турбодизелов.

    А иначе Субару напълно нормално искат да се намесят по-сериозно в сегмента на кросоувърите.

  44. 45 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Проверих в официалния сайт - двигателят си е турбобензинов

  45. 46 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Малко не е по темата, но 3 пъти пробвах да дам линк към сайта на Фуджи Хеви Индъстрис и все ми се появява редактор, че трябва да въведа някакъв код, за да не съм спам робот.


    КЪДЕ ПО-ДЯВОЛИТЕ Е ТОЗИ КОД?

    НЕ ГО ВИЖДАМ НИКЪДЕ ПО ЕКРАНА и един линк не мога да пусна.

  46. 47 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Малко не е по темата, но пробвах вече 3 пъти да пусна линк към статията в сайта на Фуджи Хеви Индъстрис, където всичко е описано за концепта ВИЗИВ2.

    Да, ама ми се появява някакво питане за въвеждане на код, за да не съм спам робот.

    КЪДЕ ПО-ДЯВОЛИТЕ Е ТОЗИ КОД?

    Нищо не виждам по екрана и не мога да пусна линк.

  47. 48 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Все повече ще ме откажат от писане на мнения тука. Тъкмо се чудих къде ми изчезна последния коментар, хем опресних няколко пъти страницата.

    Ееееми, повторение.

  48. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#46] от "kikoleppard":

    Трябва да излезе точно под коментара вляво (поле с 6 цифри), въвежда се в малкото поле вдясно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 50 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    Онзи ден изобщо не ми излизаше нищо.

    Сега ще пробвам отново и дано да се появи.


    http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_97998.pdf

    Урррааааааа! - Появи се!
    Значи грешката е била вярна.

    На мен дневник.бг винаги ми зарежда бавно и често забива. Пак нещо се е било бъгнало.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK