"Мицубиши" пенсионира "Лансер Еволюшън"



Спортният модел "Мицубиши Лансер Еволюшън" ще бъде спрян от производство в края на годината, съобщи вестник Nikkan Jidosha Shimbun. Основната причина за пенсионирането на автомобила са слабите продажби.


Настоящият "Лансер" X излезе на пазара през есента на 2007 година, а за момента не се мисли за негов наследник. Наскоро имаше информации, че "Лансер Еволюшън" XI ще се появи през 2016 година и ще разчита на хибридно задвижване с мощност 500 конски сили, но, уви, слуховете нямат нищо общо с реалността.

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 468 Весело

    защо само "Лансер Еволюшън" пенсионират ?

    марката в комплект е за пенсия

  2. 3 Профил на v_vendeta
    v_vendeta
    Рейтинг: 753 Неутрално

    А основна причина за слабите продажби са необяснимо високите цени.
    Не е достатъчно да сглобиш спортна каручка, да й спретнеш фалшив имидж и кофти реклама в бози като "2 бързи, 2 яростни".
    Пазарът е силно непростителен.

    the more we learn, the more we die...
  3. 4 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Всички Ево версии на Митсубиши бяха разработвани като база за състезатените автомобили Н4/Р4. Точно поради тази причина (заедно със Сти на Субару), те се превърнаха в емблематични спортни автомобили, които в продължение на десетилетия бяха перлите на двете японски марки и властваха по скоростните отсечки. Но, ФИА е френска и хегемонията на Японците в Гр.Н трябваше да бъде спряна ...

    Въпреки всичко и до момента няма нормален "заводски" автомобил, който така добре да се справя с всякакъв вид настилки и пътища, както Лансър Ево 9! Ево 10-ката е малко по-тежка, но и тя е великолепен автомобил за спортно шофиране!

    Със спирането на прозиводството цените на старите екземпляри ще се бетонират ... добра инвестиция в една настояща, а и бъдеща класика!

  4. 5 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 468 Неутрално

    [quote#3:"v_vendeta"]А основна причина за слабите продажби са необяснимо високите цени.

    Пазарът е силно непростителен.[/quote]
    прав си ,

    хората купуват Марката а не автомобила.
    нямам нищо против тази марка , но ако не се карат масово-значи няма имидж..а високите им цени допълнително правят продажбите им невъзможни
    [quote#4:"p911"]Всички Ево версии на Митсубиши бяха разработвани като база за състезатените автомобили Н4/Р4. Точно поради тази причина (заедно със Сти на Субару), те се превърнаха в емблематични спортни автомобили,[/quote]

    сравнението на мицубиши и Субару.......
    е доста...смело

    не забарвяй,че Субару се произвежда само в Япония ..

    от фирма-произвеждаща Изтребители

  5. 6 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#3] от "v_vendeta":

    Цените никак не са високи, като се има впредвид цената и времето за разработка на подобен високо-технологичен автомобил. Това ни най-малко не е обикновен Лансър с по-мощен двигател

    Просто трябва да се качите на Ево и ще ви се променят представите за автомобил

    Дано Субару не ги последват!

  6. 7 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#5:"Le Мocassin"]сравнението на мицубиши и Субару.......
    е доста...смело [/quote]

    упс ... , препоръчвам да се запознаете с означенията Evo и WRX STI и с тяхната история. Автомобилите от тези серии на двете марки винаги са били преки конкуренти и сравнението им е класика в жанра (в Япония, Европа и Щатите) през последното десетилетие.

  7. 8 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#5] от "Le Мocassin":


    [quote#5:"Le Мocassin"]но ако не се карат масово-значи няма имидж..[/quote]
    Извинявай, но ако масовостта прави имиджа тогава ГоУф 3-ка ще е най-гъзарската кола у нас

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  8. 9 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#5:"Le Мocassin"] , но ако не се карат масово-значи няма имидж[/quote]

    Даам, те и Фераритата не ги карат масово... липса на имидж кво да прай'ш

  9. 10 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    "Нашенец гледа едно Бугати и пита собственика:
    -Как е, бива ли я таз кола?
    -Невероятна е ...
    -Що'т гледам не ги карат много, много ..."

    Та така и с Ево-то

  10. 11 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 468 Весело

    [quote#8:"стафилокок"]Извинявай, но ако масовостта прави имиджа тогава ГоУф 3-ка ще е най-гъзарската кола у нас [/quote]
    че Гоуфо е най-мечтаната кола
    застани на Лъвов мост и преброй автомобилите за 10 мин...

    от 200 преминали - поне 70 ще се Гоуфове

  11. 12 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 468 Неутрално

    [quote#6:"p911"]Цените никак не са високи,[/quote]

    за това ли не ги купува никой...
    преди да станат на 10 год


    [quote#9:"Волният Ибрик"]Даам, те и Фераритата не ги карат масово... липса на имидж кво да прай'ш [/quote]


    аналогия м-у Ферари и мицубиши е ...
    лош знак

  12. 13 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2215 Неутрално

    [quote#6:"p911"]Дано Субару не ги последват!
    [/quote]

    Ако гледаме продажбите, Субару направо трябва да са ги изпреварили...

    I Want To Believe
  13. 14 Профил на ocult
    ocult
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#11] от "Le Мocassin":
    Е, Голфове че си има, има, ама в центъра на София специално картинката е малко по-различна, по-скоро ще преброиш за няколко минути 70 лимузини, ама от други немски марки

  14. 15 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#12] от "Le Мocassin"

    Мицубиши Лансер Еволюшън не е масов автомобил и няма как да бъде, това е доказан спортен автомобил в "цивилни дрехи". Толкова ли е трудно да бъде разбран този факт, дори от непросветени?


  15. 16 Профил на axo
    axo
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Проблемът не е в това, че Lancer Evolution е лош автомобил, скъп или нещо подобно. Напротив, за феновете на този тип автомобили няма по-добри. Работата е там, че Мицубиши е с изключително непоследователна моделна, маркетингова, дизайнерска и каквато друга се сети човек политика по отношение на автомобилния си бизнес. На тях това просто не им е приоритет. И когато целия ти бизнес върви зле, защото не полагаш усилия, просто е логично и определени нишови престижни продукти да изчезват.

  16. 17 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 466 Весело

    Ех, гледам по телевизията разни, които не могат да пеят - ама пеят! Тук, дори не са чували за Evo-то и коментират!

  17. 18 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Жалко, един изключително красив автомобил, веднага хваща окото. Но нормално, с масовото изпростяване на население в света рулира кича.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  18. 19 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 524 Весело

    Тъкмо Москвич 412 Дефорсак Еволюшън малко да живне ...

  19. 20 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Една легенда си отива.

  20. 21 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1724 Неутрално

    Заедно с WRX STi и Evo-то са наистина легенди и за съжаление наистина си отиват. 300-та коня от 2-литрово турбо вече не са онова, което бяха преди 10-15 години. След GTR-а на Нисан трендът вече е друг.

  21. 22 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Жалко, беше хубав автомобил..

    Fail with honour then succeed by fraud
  22. 23 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    Лоша новина! Какво остава ако нямат Ево? В последните 10тина години западнаха доста. Аз имам Галант 3.8л който си върви чудесно на 8 години но нещо не съм чувал за нещо интересно от Митсу. Жалко за Ево. Дори в силните си години бяха прекалено "спортни" почти не ставаха за ежедневно каране. Субару успяха да пренесат славата на STI и WRX към по-обикновените си модели. Митсу не.

    California Über Alles
  23. 24 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1314 Неутрално

    Евото си е Ево.
    Легендарно е още докато е в производство.
    ...
    Подведен от това, от агресивната визия и младежкия му стил, преди 3 години си купих Лансър бензин 1,8 CVT.
    Това е най-мразения от мен автомобил сред автомобилите, които съм притежавал.
    Имаше доста приятни екстри, но ШИ.АНАТА CVT скоростна кутия ми разказа играта. 140те коня не се усещаха освен ако не я пилиш с лопатките зад волана на високи обороти колата, иначе беше егати гумения педал на газта.
    След първата година същата кутия се прецака (не съм я пилил, но е имала катастрофа преди мен и явно е била засегната) и трябваше 1 година да се мъча да търся втора ръка от този рядък боклук...
    Когато я продадох, се родих...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK