Стари и неефективни двигатели.., Автомобила е нишов и много изостава от конкуренцията ,за движение по пътища има доста по-добри варианти а друг е въпроса колко собственика ще смеят да карат офроуд кола за 100 000лв...
До коментар [#3] от "sha16312238":
Абу доста голяма ниша, не е случайно, че не сменят линията на двигателите - изкарват по 500-600 хил. км без проблем.
Три-литров АТМОСФЕРЕН дизел?! WTF? Джапанките не са ли чували за ,,турбо''? И с тоя спънат кон, по-точно дръглива кранта (грозна на всичкото отгоре) смятат да конкурират BMW ,,X5'', Mercedes ,,ML'' и Audi ,,Q7''? No way!!!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
имам паджеро 3 и ме кефи много. единствената слабост на ЯПОНСКИТЕ джипки е отварянето на задната врата на дясно, т.е. ако поискаш да качиш нещо по-голямо трябва да паркираш насрещно. защо са така не знам? доколкото съм информиран в Япония са с десен волан.
[quote#2:"Никълъс Мадурко"]това е автомобил за хора - изминаващи дневно по 100 - 150 км по магистрала..
.примерно в Щатите-работа на 50 - 60 км от къщи. [/quote]
За к'во ти е тежък, слаб като мощност, лаком за гориво и не на последно място доста скъп ,,всъдеход'' като ,,Ленд Крузър'' ... да го караш по магистралата? Същата работа може да ти върши и един комфортен и икономичен седан! Малко са хората, които си купуват ,,Ленд Крузър'' (респективно огромен SUV), за да ходят с него на работа!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
Моята Тойота е подобна, купих си я преди 2 години. С бензинов V6. На дълбок сняг няма спиране. Карал съм на лед, никога не ми е занасяла. Не я сменям за нищо. Ето как изглежда: http://www.cars.com/toyota/highlander/2012/specifications
[quote#15:"chasovnik"]имам паджеро 3 и ме кефи много. единствената слабост на ЯПОНСКИТЕ джипки е отварянето на задната врата на дясно, т.е. ако поискаш да качиш нещо по-голямо трябва да паркираш насрещно. защо са така не знам? доколкото съм информиран в Япония са с десен волан.[/quote]
Джапанките нали уж са умни, би трябвало да предвидят че при автомобилите предназначени за Европа, отварянето на задната врата на дясно създава неудобство за техните клиенти! Предполагам, че не е особено трудно да се смени отварянето на ляво, т.е. от страната на тротоара ... но някой трябва да се сети за това, нещо доста трудно за ,,умните'' и досетливи'' джапанки!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
[quote#1:"pepi1442"]Номер 1 проходим автомобил за всички времена![/quote]
Поне малко се информирайте, какви са параметрите на проходимите автомобили! С това голямо междуосие, нищо чудно на тая Тойота да и скрие топката някоя ... УАЗ-ка ))
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
След като толкова много искаш да ни покажеш как изглежда ,,твоята'' Тойота, що не си я заснел паркирана пред вас или в гаража, ами пускаш снимки от някакъв сайт за покупко-продажби? Така както си ги представил нещата, би трябвало текстът в коментара ти да е следният: ,,ей тая Тойота съм си харесал, и много ми се иска да си я купя ... някой ден''!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
В класацията на американското списание Consumer Report, японските коли са на първите места. Но за да влезеш там, се плаща годишна такса. Тествах доста коли от този клас. Тойотата ме грабна от раз. Задната врата ми се отваря нагоре и е много удобно. Може да минава от автоматична на ръчна предавка. Всяко колело е независимо. Изминавам около 25000км на година.
Разхода е 9 л/100км на магистрала и 12л/100км на градско. Бензина е много по-евтин тук.
До коментар [#21] от "Калибър": Приятелю, въобще и намек не правя, че е лош автомобил. Все пак, това определено не е градски автомобил и така и не мога да разбера, защо някои си го купуват, след като го използват само за градско каране?!? Познавам няколко такива и основния им довод е, че е много безопасен ... за тях, но не и за останалите ) Иначе аз си падам по ванове
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Тойотата е "първата ми любов" с автомобилите...
Имах една вехта Старлет-ка, която ме направи добър шофьор...късаше жило на съединител всеки вторник и петък на най-неподходящото място, обикновено оживено кръстовище със светофар...
[quote#24:"ь"]Калибъра е в Канада, от де ти хрумна Аржентина [/quote]
Абе той разправя, че е в Канада, ама някой в тоя форум (не си спомням сега ,,ник''-а му) го беше разконспирирал Калибъра, че истинското му местонахождение всъщност е Арджентина ... та за т'ва го бъзикам!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
Тук, заради зимата, повечето са 4Х4. За предпочитане са. От друга страна, разстоянията са много големи. С едно зареждане спокойно минавам 700км и 550км на градско. Налага ми се да карам и по много лош терен, когато ходя за риба.
Много зависи за какво се ползва автомобилът. При нас е необходимост.
[quote#25:"Γαλλα"]Тойотата е "първата ми любов" с автомобилите...
Имах една вехта Старлет-ка, която ме направи добър шофьор...късаше жило на съединител всеки вторник и петък на най-неподходящото място, обикновено оживено кръстовище със светофар...[/quote]
Ти с т'ва си откровение съвсем ги закопа джапоните! Предполагам, че вече не изпитваш същите чувства към първата си любов! Или продължаваш да си обичаш ,,Тойота'', вярна на максимата ,,старата любов ръжда не хваща''!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
[quote#26:"BulgAryan"]Абе той разправя, че е в Канада, ама някой в тоя форум (не си спомням сега ,,ник''-а му) го беше разконспирирал Калибъра, че истинското му местонахождение всъщност е Арджентина ... та за т'ва го бъзикам![/quote]
Смееех...
Чух го, докато бях в банята с насапунисани очи...та не видех, кой ми го...каза
[quote#13:"BulgAryan"]Тебе пък кой те излъга, че ,,Ленд Крузър'' е всъдеход?[/quote]
Ти си от онези досадни всезнайковци, които разправят в интернет, че карат последен модел Астън Мартин, а всъщност се оглеждат на четири в трамвая да не ги гепи контролата, че не са си дупчили билетче за един лев. Никога не си помирисвал германски автомобил, освен на макетче Хот Уийлс за 5 лева от касата на Била в Люлин - нам кой микрорайон.
Не усещаш ли, че опротивя на всички с пубертетщините си?
Винаги съм се чудил, когато стане дума за коли, колко много специалисти има. Карал съм почти всички модели американски и японски коли. За европейските не пиша, защото само някои съм тествал и то за кратко.
[quote#16:"BulgAryan"]За к'во ти е тежък, слаб като мощност, лаком за гориво и не на последно място доста скъп ,,всъдеход'' като ,,Ленд Крузър'' ... да го караш по магистралата? Същата работа може да ти върши и един комфортен и икономичен седан! Малко са хората, които си купуват ,,Ленд Крузър'' (респективно огромен SUV), за да ходят с него на работа![/quote]
Пишеш без да четеш - това е баш българщинИя
пиша за Щатите !
и Калибъра го потвърждава
зимно време един седан няма да я свърши тази работа , освен ако не Легаси
но е важно да се ИЗ.....кажеш ,
после може и за помислиш
Ахахаха...сега, като се сетя, ме избива на хилеж...барната в костюмче, на високи токчета и...колата спряла на сред кръстовището...бутам и пъШкам сама известно време ... след две минути, всички шофьори около мен, идват да помагат...смееех...
[quote#33:"Калибър"]Винаги съм се чудил, когато стане дума за коли, колко много специалисти има. [/quote]
Да бе, като ги слушаш какви ги дрънкат, всичките карат от Мерцедес нагоре. Ужасно са противни хора, които признават само една марка автомобили и тръбят, че всеки, който кара друга марка, е идиот, нищо не разбира, беден е, селянин, будала и т.н.
Това издава провинциални комплекси, голтащина и простотия.
кисело си е гроздето а,Тойотата специално тази е на 1во място в класацията за автомобил който има ной добро поведение на пътя и офроуд качества и това не съм го измислил аз,ама нали ние в бг всичко знаем и можем пък и разбираме затова сме все на дъното ,ама това е друга тема
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
[quote#39:"svd"]Тойотата специално тази е на 1во място в класацията за автомобил който има ной добро поведение на пътя и офроуд качества...[/quote]
Аз лично бих очаквал от автомобил с маса поне два тона и половина (Калибъра ще потвърди дали е толкова) да се задвижва от по-мощен двигател, но след като собствениците са доволни (и след като международни организации като ООН използват ГЛАВНО Ленд Крузъри за най-отговорни мисии из Африка), явно машините са добри.
[quote#31:"Norman Granz"]Ти си от онези досадни всезнайковци, които разправят в интернет, че карат последен модел Астън Мартин,[/quote]
Тъй ли? Ами аз никога не съм казвал, че карам последен модел Астън Мартин! Обръщай се към досадните всезнайковци, които разправят подобни неща ... и толкова много те дразнят!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
[quote#31:"Norman Granz"]а всъщност се оглеждат на четири в трамвая да не ги гепи контролата, че не са си дупчили билетче за един лев. [/quote]
Аз никога не съм се возил на трамвай! В града който съм роден и израстнал няма трамваи, после като порастнах минах на автомобили ... та за т'ва! Ами ти гледам, че ги ползваш трамваите ... даже знаеш колко струва билетчето!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
Помня ги Старлетките - бяха много популярни в Америка преди 20-тина години, караха ги главно млади момичета, та все ме беше страх някоя да не се изпречи пред двуметровото торпедо на моя танк и да я размажа, без да я видя...
Но хард фийлингс, винаги съм си падал по големи коли, но не се присмивам на хората, които карат малки.
До коментар [#39] от "svd":
Аз отдавна не вярвам на такива "класации" ) Форд Фокус, Фиат Панда и т.н.т. ... все коли на годината )) Истината е, че тази Тойота е доказана корава машина, особено подходяща за разни мисии из Африка, Азия, и де що има кофти пътища и липса на такива, както и широки такива ... но не и за българските градове ) Ако имам възможност га си купя джип, ще си взема Мазда, ама не щото е с най-добро поведение на пътя, ами щото повече ми харесва... и по-малко прилича на БТР )) А иначе статията естествено си е с рекламна цел ))
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#46:"Калибър"]Дори не знаех колко тежи. Сега проверих на предната врата, 2720 кг[/quote]
Gee…
И все пак е нищо в сравнение с Форд Еконолайн, какъвто съм карал два-три пъти в Израел. Беше с kerb weight 3992 кг, т.е. не му достигаха 8 килограма, за да премине в категорията, изискваща книжки за автобус...
Почти всички тип Джип са с подобни параметри. Класацията се определя според това, колко са рентабилни, цената и удобството. Всеки човек е с различни предпочитания. Затова има такова разнообразие.
[quote#37:"svd"]не са чували ,абе младеж защо толкова се доверяваш на дневник? виждал ли си дизел 2014г атмосферен? [/quote]
От джапоните всичко може да се очаква, и нищо не може да ме изненада! Всяка малоумщина в Япония изглежда съвсем нормално! Има едно предаване ,,Only in Japan'', гледай го и ще разбереш за к'во става въпрос!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
[quote#37:"svd"]не са чували ,абе младеж защо толкова се доверяваш на дневник? виждал ли си дизел 2014г атмосферен? [/quote]
Всъщност, не мисля че т'ва за атмосферния двигател е грешка на ,,Дневник'' (респективно Пауновски)! Погледни мощността (190 к.с.), един 3-литров турбо-дизел е от порядъка на 240-250 к.с.! Пък ако случайно е турбо-дизел и само 190 к.с. , това говори много зле за инженерната мисъл в Япония!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
Колега - те хората затова пишат, че е един от най-надежните и балансирани двигатели - точно понеже не е изцеден до зуко само и само да даде малко повече мощност. Има как и 400к.с. да му изкарат японците - не ги мисли толкоз прости, ама мене малко ме съмнява, че такъв двигател ще изкара 600 000км.
Ей на и моя мотор на 950кубика е 100 коня ама и масло, филтри и настройки са на 5000км...
До коментар [#59] от "BulgAryan": хм,а не мислиш ли че нарочно са толкова малко конете за да има повече мощност при ниските обороти? все пак ако я караш извън пътя не ти трябва скорост а именно мощ и то при малък въртящ момент
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
[quote#63:"gogo2011"]Не са зле японците, мислили са го. Ако не се лъжа, двигателят е дори 4 цилиндров, с огромен въртящ момент - това ти трябва извън пътя.[/quote]
Гогич, стига се излага бе ... как ще сложиш 4-цилиндров двигател на близо 3-тонен SUV? Т'ва вече би преминало всякакви допустими граници на малоумие ... даже и за джапонец!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
В творението на гн. Пауновски стигнах до Обновената "Тойота Ленд КруИзър" и спрях да чета. Неграмотността на бива да бъде поощрявана по никакъв начин, независимо че в сучая става дума за сериозно возило.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
Двигателят наистина е 3-литров 4-цилиндров, а въртящият му момент не е особено огромен, сравним е със съвременен германски 2-литров 4-цилиндров.
Колата е много тежка и разходът на гориво е сравнително висок, особено при поддържане на по-високи скорости на магистрала.
- Прекрасна возия
- Удобни седалки и перфектни за спане при дълъг път (много по-удобни от тези на Ауди Q7)
- Широко и много удобно купе
- Великолепна проходимост
Минуси
- Лошо ускорение
- Лаком двигател (разходът е около 15 на сто при дизела)
Ланд Крузер са много специални коли. Не случайно замениха Ланд Ровера навсякъде където се изисква надеждност и издръжливост. Джип Вранглер Рубикон ще изкачи каменно дере с късото си междуосие. С Ланд Ровер можеш да отидеш и на опера. Но ако трябва да пропътуваш Австралия от Изток на Запад по-добре е да си в Ланд Крузер. Има много "джипове" с най-различно предназначение но Тойотата си има своето място сред великите модели и има защо. Друг е въпросът защо точно би ти трябвала тази кола в България където зимата е 3 месеца и горе долу има пътища навсякъде.
Макар и косвено, изразих лично мнение за Ленд Круизър-а в един пост за Ленд Ровър Дифендър. А то е, че това е един много добър "проходимец" ! Днес той е още по-добър и комфортен. В пост 74 достатъчно аргументирано е казано защо. А "за" и "против" винаги ще има.
До коментар [#1] от "pepi1442": Доколкото зная, от всички японски марки автомобили в момента "Тойота" е най-лошо направената кола, даваща най-много дефекти при експлоатация. В САЩ обикновено "Тойота" си купуват само китайците. Нека не се залъгваме по рекламата. Фактите говорят друго.
[quote#78:"murry"] Доколкото зная, от всички японски марки автомобили в момента "Тойота" е най-лошо направената кола, даваща най-много дефекти при експлоатация. В САЩ обикновено "Тойота" си купуват само китайците. Нека не се залъгваме по рекламата. Фактите говорят друго.
[/quote]
Тука много се смях Ела при мене и го кажи тва на двете ми тойоти и на негрите в града ми, дето единствения им транспорт до селото в пустинята е тойота - не че не са пробвали друго, пробвали са, ама само тойота върви в пустиня - фактите го говорят!
А за САЩ пък си изплескал най-голямата глупост - там тойота е Номер1 по продажби - по твойта логика излиза, че в САЩ китайците са най-многобройни и купуват най-много нови коли!??! Я малко разясни въпроса, че се обърках ?!?!
До коментар [#78] от "murry":
ти верно ме разсмя,корола е най продаваната кола в света и ако е такъв боклук както казваш тия 30 милиона продажби незнам...и няколко години подред са на челни места по продажби,а за джипки не ми се говори,там с малко изключения японците нямат конкуренция ама нейсе щом си казал
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
В Европа не знам как е, но в САЩ тия си ги купуват некакви самодоказващи се кисели снобари с мания за величие, излишни кинти, и нула разбиране от машините.
САЩ са номер едно пазара и производителя на тръкове и тоя се губи сред останалите. А е един от най-скъпите. На цена е колкото Акури, БМВ-та, може би само с ауди се гонят.
Като возия не предлагат нищо особено, нито като мощност, нито като надеждност. По принцип който иска проходимист на Тойота си купува Фджей, който иска голям джип си взима хайлендър. Който иска градски компромис - равчето. ФДжей също не върви от доста време, защото Нисан с Екстерата направо мачкат всичко. Големия хайлендър е около $7000 над Хонда пилот, ГМЦ Енвой, Акури и подобни. Вече е трудно да го намериш и по дилършипите защото не го поддържат на склад, че е много труден за продажби.
Това е типично европейски модел - свръхнадценен боклук за снобари.
Май само в щатите мислите така. По цял свят, където се иска наистина високопрохидим автомобил, ще видиш Тойота и Ленд Роувър. Тези т. нар. тръкове в САЩ са за реднекове май, дето си мерят пи...те.
Първо, Кукурузера е доста далеч от дефиницията на високопроходим с това независимо окачаване и раздатка със софтуерен контрол. Просто губи лик пред ФДжей и Екстера. За американските марки няма да говоря, защото губи позиции от воле. Ленд Ровър е същата европейска боза. Алуминиеви бомбета на окачването - това само англичанин може да го измисли. Тръковете в САЩ са работните коне на индустрията. Никой не ги хвали, ама бичат. Затова и Ф150 е най-продавания автомобил в света. И това без дори да сте го виждали в ЕС и Азия.
В ЕС се залага на друга функция - ванове за оборот и свръхмалки въшки с изпилени мотори за придвижване на не повече от 20 км
Ф150 е пикап - виждали сме го,спокойно. Продава се дори в България. И аз не говоря толкова за България или Европа. В Близкия изток и Африка обаче, където наистина има тежки условия за машини, от години Тойота са всепризнати с проходимост и надеждност.
Някой ако иска камион, може и Камаз да си вземе и няма да сгреши.
[quote#5:"abdulhazred"]Става все по-грозен и отвън и отвътре. [/quote]
Отвътре си е добре, малко фейслифта с фаровете на нищо не прилича но така или иначе няма нищо по-добро като цена и качество за сега!
Тундра май е по-проходима... Круизъра не може да се мери по комфорт и возия с х5... Да не говорим за предишния модел колко е нестабилен и бавен(имам ярис който ускорява по бързо). И също е мит че двигателя е много здрав (на 280000км основен ренонт от личен опит).... И разхода му е висок в сравнение пак с х5 (286 кс) 4-5 литра отгоре....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
pepi1442
Рейтинг: 571 НеутралноНомер 1 проходим автомобил за всички времена! Браво!
dnevnik са част от статуквото!.......
Рейтинг: 458 ВеселоНе можем да си кривим душите - истинска е !
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!това е автомобил за хора - изминаващи дневно по 100 - 150 км по магистрала..
.примерно в Щатите-работа на 50 - 60 км от къщи.
стабилност , мощност , сигурност..и возия-съответстваща на автомобил около 2 тона
sha16312238
Рейтинг: 250 НеутралноСтари и неефективни двигатели.., Автомобила е нишов и много изостава от конкуренцията ,за движение по пътища има доста по-добри варианти а друг е въпроса колко собственика ще смеят да карат офроуд кола за 100 000лв...
Публикувано през m.dnevnik.bg
kamm
Рейтинг: 515 НеутралноЕ, това е истински всъдеход!
abdulhazred
Рейтинг: 542 НеутралноСтава все по-грозен и отвън и отвътре.
evelkov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#3] от "sha16312238":
Абу доста голяма ниша, не е случайно, че не сменят линията на двигателите - изкарват по 500-600 хил. км без проблем.
evelkov
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#2] от "Никълъс Мадурко":
Тежи малко под 3 тона
Делян Ковачев
Рейтинг: 532 НеутралноПоне до този момент не се е намерил някой червенотиквеник да каже, че Лада Нива е по-добрият автомобил!
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3046 НеутралноДо коментар [#1] от "pepi1442":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !+++++
kamm
Рейтинг: 515 НеутралноЕ, да не би БМВ Х5; Мерц МЛ, ГЛ; ФВ Туарег; Ауди Кю7 и т.н. подобни, да са всъдеходи? Ха-ха, я стига...
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 515 НеутралноСамо задръстен селянин може да се радва на такъв камион.
Камионите изглеждат даже по-добре.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 НеутралноТри-литров АТМОСФЕРЕН дизел?! WTF? Джапанките не са ли чували за ,,турбо''? И с тоя спънат кон, по-точно дръглива кранта (грозна на всичкото отгоре) смятат да конкурират BMW ,,X5'', Mercedes ,,ML'' и Audi ,,Q7''? No way!!!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#10:"rycher"]Е, да не би БМВ Х5; Мерц МЛ, ГЛ; ФВ Туарег; Ауди Кю7 и т.н. подобни, да са всъдеходи? Ха-ха, я стига...[/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Тебе пък кой те излъга, че ,,Ленд Крузър'' е всъдеход?
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#1:"pepi1442"]Номер 1 проходим автомобил за всички времена! Браво![/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Т'ва как го разбра? Имал ли си такъв ... или понеже така разправят някои хора?
chasovnik
Рейтинг: 487 Веселоимам паджеро 3 и ме кефи много. единствената слабост на ЯПОНСКИТЕ джипки е отварянето на задната врата на дясно, т.е. ако поискаш да качиш нещо по-голямо трябва да паркираш насрещно. защо са така не знам? доколкото съм информиран в Япония са с десен волан.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#2:"Никълъс Мадурко"]това е автомобил за хора - изминаващи дневно по 100 - 150 км по магистрала..
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г..примерно в Щатите-работа на 50 - 60 км от къщи. [/quote]
За к'во ти е тежък, слаб като мощност, лаком за гориво и не на последно място доста скъп ,,всъдеход'' като ,,Ленд Крузър'' ... да го караш по магистралата? Същата работа може да ти върши и един комфортен и икономичен седан! Малко са хората, които си купуват ,,Ленд Крузър'' (респективно огромен SUV), за да ходят с него на работа!
1_chrome.
Рейтинг: 1359 НеутралноМоята Тойота е подобна, купих си я преди 2 години. С бензинов V6. На дълбок сняг няма спиране. Карал съм на лед, никога не ми е занасяла. Не я сменям за нищо. Ето как изглежда: cations
http://www.cars.com/toyota/highlander/2012/specifi
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#15:"chasovnik"]имам паджеро 3 и ме кефи много. единствената слабост на ЯПОНСКИТЕ джипки е отварянето на задната врата на дясно, т.е. ако поискаш да качиш нещо по-голямо трябва да паркираш насрещно. защо са така не знам? доколкото съм информиран в Япония са с десен волан.[/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Джапанките нали уж са умни, би трябвало да предвидят че при автомобилите предназначени за Европа, отварянето на задната врата на дясно създава неудобство за техните клиенти! Предполагам, че не е особено трудно да се смени отварянето на ляво, т.е. от страната на тротоара ... но някой трябва да се сети за това, нещо доста трудно за ,,умните'' и досетливи'' джапанки!
ь
Рейтинг: 1182 Весело[quote#1:"pepi1442"]Номер 1 проходим автомобил за всички времена![/quote]
))
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Поне малко се информирайте, какви са параметрите на проходимите автомобили! С това голямо междуосие, нищо чудно на тая Тойота да и скрие топката някоя ... УАЗ-ка
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Весело[quote#17:"Калибър"]Ето как изглежда: [/quote]
!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.След като толкова много искаш да ни покажеш как изглежда ,,твоята'' Тойота, що не си я заснел паркирана пред вас или в гаража, ами пускаш снимки от някакъв сайт за покупко-продажби? Така както си ги представил нещата, би трябвало текстът в коментара ти да е следният: ,,ей тая Тойота съм си харесал, и много ми се иска да си я купя ... някой ден''
1_chrome.
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#19] от "ь":
В класацията на американското списание Consumer Report, японските коли са на първите места. Но за да влезеш там, се плаща годишна такса. Тествах доста коли от този клас. Тойотата ме грабна от раз. Задната врата ми се отваря нагоре и е много удобно. Може да минава от автоматична на ръчна предавка. Всяко колело е независимо. Изминавам около 25000км на година.
Разхода е 9 л/100км на магистрала и 12л/100км на градско. Бензина е много по-евтин тук.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Весело[quote#17:"Калибър"]На дълбок сняг няма спиране. [/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.К'ъв сняг в Арджентина бе, Калибър ... че и дълбок на всичкото отгоре? Да не си някъде надолу към Патагония?
ь
Рейтинг: 1182 ВеселоДо коментар [#21] от "Калибър": Приятелю, въобще и намек не правя, че е лош автомобил. Все пак, това определено не е градски автомобил и така и не мога да разбера, защо някои си го купуват, след като го използват само за градско каране?!? Познавам няколко такива и основния им довод е, че е много безопасен ... за тях, но не и за останалите
) Иначе аз си падам по ванове
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!ь
Рейтинг: 1182 ВеселоДо коментар [#22] от "BulgAryan": Калибъра е в Канада, от де ти хрумна Аржентина
)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Γαλλα
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноТойотата е "първата ми любов" с автомобилите...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Имах една вехта Старлет-ка, която ме направи добър шофьор...късаше жило на съединител всеки вторник и петък на най-неподходящото място, обикновено оживено кръстовище със светофар...
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Весело[quote#24:"ь"]Калибъра е в Канада, от де ти хрумна Аржентина [/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Абе той разправя, че е в Канада, ама някой в тоя форум (не си спомням сега ,,ник''-а му) го беше разконспирирал Калибъра, че истинското му местонахождение всъщност е Арджентина ... та за т'ва го бъзикам!
1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#23] от "ь":
Тук, заради зимата, повечето са 4Х4. За предпочитане са. От друга страна, разстоянията са много големи. С едно зареждане спокойно минавам 700км и 550км на градско. Налага ми се да карам и по много лош терен, когато ходя за риба.
Много зависи за какво се ползва автомобилът. При нас е необходимост.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Весело[quote#25:"Γαλλα"]Тойотата е "първата ми любов" с автомобилите...
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Имах една вехта Старлет-ка, която ме направи добър шофьор...късаше жило на съединител всеки вторник и петък на най-неподходящото място, обикновено оживено кръстовище със светофар...[/quote]
Ти с т'ва си откровение съвсем ги закопа джапоните! Предполагам, че вече не изпитваш същите чувства към първата си любов! Или продължаваш да си обичаш ,,Тойота'', вярна на максимата ,,старата любов ръжда не хваща''!
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#26:"BulgAryan"]Абе той разправя, че е в Канада, ама някой в тоя форум (не си спомням сега ,,ник''-а му) го беше разконспирирал Калибъра, че истинското му местонахождение всъщност е Арджентина ... та за т'ва го бъзикам![/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Смееех...
Чух го, докато бях в банята с насапунисани очи...та не видех, кой ми го...каза
1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#26] от "BulgAryan":
Ха-ха-ха!
Не се и опитвам да те убедя...
Norman Granz
Рейтинг: 2625 Неутрално[quote#13:"BulgAryan"]Тебе пък кой те излъга, че ,,Ленд Крузър'' е всъдеход?[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Ти си от онези досадни всезнайковци, които разправят в интернет, че карат последен модел Астън Мартин, а всъщност се оглеждат на четири в трамвая да не ги гепи контролата, че не са си дупчили билетче за един лев. Никога не си помирисвал германски автомобил, освен на макетче Хот Уийлс за 5 лева от касата на Била в Люлин - нам кой микрорайон.
Не усещаш ли, че опротивя на всички с пубертетщините си?
ь
Рейтинг: 1182 ВеселоДо коментар [#25] от "Γαλλα": Аз се научих покрай един полски фиат ... невероятен дарак
Що тел отиде по него
))
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#31] от "Norman Granz":
Винаги съм се чудил, когато стане дума за коли, колко много специалисти има. Карал съм почти всички модели американски и японски коли. За европейските не пиша, защото само някои съм тествал и то за кратко.
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело[quote#16:"BulgAryan"]За к'во ти е тежък, слаб като мощност, лаком за гориво и не на последно място доста скъп ,,всъдеход'' като ,,Ленд Крузър'' ... да го караш по магистралата? Същата работа може да ти върши и един комфортен и икономичен седан! Малко са хората, които си купуват ,,Ленд Крузър'' (респективно огромен SUV), за да ходят с него на работа![/quote]
Пишеш без да четеш - това е баш българщинИя
пиша за Щатите !
и Калибъра го потвърждава
зимно време един седан няма да я свърши тази работа , освен ако не Легаси
но е важно да се ИЗ.....кажеш ,
после може и за помислиш
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#32:"ь"]Що тел отиде по него ))[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Ахахаха...сега, като се сетя, ме избива на хилеж...барната в костюмче, на високи токчета и...колата спряла на сред кръстовището...бутам и пъШкам сама известно време ... след две минути, всички шофьори около мен, идват да помагат...смееех...
Norman Granz
Рейтинг: 2625 Неутрално[quote#33:"Калибър"]Винаги съм се чудил, когато стане дума за коли, колко много специалисти има. [/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Да бе, като ги слушаш какви ги дрънкат, всичките карат от Мерцедес нагоре. Ужасно са противни хора, които признават само една марка автомобили и тръбят, че всеки, който кара друга марка, е идиот, нищо не разбира, беден е, селянин, будала и т.н.
Това издава провинциални комплекси, голтащина и простотия.
не на безразличието
Рейтинг: 1392 НеутралноДо коментар [#12] от "BulgAryan":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимне са чували ,абе младеж защо толкова се доверяваш на дневник? виждал ли си дизел 2014г атмосферен?
edin drugii
Рейтинг: 2255 Неутралноабе тея ги карат много в Дубай ,ама там ги карат ,щото са в тежка криза ,бензина им станал 40 ст литъра
не на безразличието
Рейтинг: 1392 Неутралнокисело си е гроздето а,Тойотата специално тази е на 1во място в класацията за автомобил който има ной добро поведение на пътя и офроуд качества и това не съм го измислил аз,ама нали ние в бг всичко знаем и можем пък и разбираме затова сме все на дъното ,ама това е друга тема
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимNorman Granz
Рейтинг: 2625 Неутрално[quote#39:"svd"]Тойотата специално тази е на 1во място в класацията за автомобил който има ной добро поведение на пътя и офроуд качества...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Аз лично бих очаквал от автомобил с маса поне два тона и половина (Калибъра ще потвърди дали е толкова) да се задвижва от по-мощен двигател, но след като собствениците са доволни (и след като международни организации като ООН използват ГЛАВНО Ленд Крузъри за най-отговорни мисии из Африка), явно машините са добри.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#31:"Norman Granz"]Ти си от онези досадни всезнайковци, които разправят в интернет, че карат последен модел Астън Мартин,[/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Тъй ли? Ами аз никога не съм казвал, че карам последен модел Астън Мартин! Обръщай се към досадните всезнайковци, които разправят подобни неща ... и толкова много те дразнят!
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#40:"Norman Granz"]явно машините са добри. [/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Аве...!!!
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#31:"Norman Granz"]а всъщност се оглеждат на четири в трамвая да не ги гепи контролата, че не са си дупчили билетче за един лев. [/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Аз никога не съм се возил на трамвай! В града който съм роден и израстнал няма трамваи, после като порастнах минах на автомобили ... та за т'ва! Ами ти гледам, че ги ползваш трамваите ... даже знаеш колко струва билетчето!
Norman Granz
Рейтинг: 2625 Неутрално[quote#42:"Γαλλα"]Аве...!!![/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Помня ги Старлетките - бяха много популярни в Америка преди 20-тина години, караха ги главно млади момичета, та все ме беше страх някоя да не се изпречи пред двуметровото торпедо на моя танк и да я размажа, без да я видя...
Но хард фийлингс, винаги съм си падал по големи коли, но не се присмивам на хората, които карат малки.
.......
Рейтинг: 458 Веселоако една Тойота предизвиква толкова сериозна полемика........
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!какво ли щеше да е , ако идеше реч за автомобил -
Братовчед на военен Изтребител...
и пак "професионализъм" , спорове от сорта - ти си прост и не разбираш..
а ти си въшльо и прошляк..
колко тежи мнението на някой , ако не съвпада с нашето...
ами точно толкова -колкото и нашето...
просто е , но не е за прости хора ...
пролетарският интернационализъм е направил чудеса с главата на българина
1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#40] от "Norman Granz":
Дори не знаех колко тежи. Сега проверих на предната врата, 2720 кг, произведена в Идиана, САЩ. Когато я купих имаше само 3км пропътувани.
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#44:"Norman Granz"]Помня ги Старлетките - бяха много популярни в Америка преди 20-тина години, караха ги главно млади момичета[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Остарях, марката смених, но не и размерите...най-ми е добре в малка, спретната ръкавичка...
ь
Рейтинг: 1182 ВеселоДо коментар [#39] от "svd":
) Форд Фокус, Фиат Панда и т.н.т. ... все коли на годината
)) Истината е, че тази Тойота е доказана корава машина, особено подходяща за разни мисии из Африка, Азия, и де що има кофти пътища и липса на такива, както и широки такива ... но не и за българските градове
) Ако имам възможност га си купя джип, ще си взема Мазда, ама не щото е с най-добро поведение на пътя, ами щото повече ми харесва... и по-малко прилича на БТР
)) А иначе статията естествено си е с рекламна цел
))
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Аз отдавна не вярвам на такива "класации"
1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#45] от "Никълъс Мадурко":
Нека да си пишат. Щом им прави удоволствие да се заяждат за всяко нещо....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ь
Рейтинг: 1182 ВеселоДо коментар [#47] от "Γαλλα": И аз ги харесвах ... ама като минах 100-те трудно улазям вътре
))
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!1_chrome.
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#51] от "ь":
Виж си ЛС.
Norman Granz
Рейтинг: 2625 Неутрално[quote#46:"Калибър"]Дори не знаех колко тежи. Сега проверих на предната врата, 2720 кг[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Gee…
И все пак е нищо в сравнение с Форд Еконолайн, какъвто съм карал два-три пъти в Израел. Беше с kerb weight 3992 кг, т.е. не му достигаха 8 килограма, за да премине в категорията, изискваща книжки за автобус...
.......
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#49:"Калибър"]Нека да си пишат. Щом им прави удоволствие да се заяждат за всяко нещо..[/quote]
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!прав си ,
но нямат комуникационна хигиена ,
"цапат" атмосферата
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#51:"ь"]И аз ги харесвах ... ама като минах 100-те трудно улазям вътре [/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Хахаха...моето акулче, тоест, синът ми, като си повреди неговата кола и вземе моята, изважда предната седалка и кара от задната...
1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#48] от "ь":
Почти всички тип Джип са с подобни параметри. Класацията се определя според това, колко са рентабилни, цената и удобството. Всеки човек е с различни предпочитания. Затова има такова разнообразие.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#37:"svd"]не са чували ,абе младеж защо толкова се доверяваш на дневник? виждал ли си дизел 2014г атмосферен? [/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.От джапоните всичко може да се очаква, и нищо не може да ме изненада! Всяка малоумщина в Япония изглежда съвсем нормално! Има едно предаване ,,Only in Japan'', гледай го и ще разбереш за к'во става въпрос!
1_chrome.
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#53] от "Norman Granz":
Карал съм го, наистина е чудовище. Старите гълтаха много бензин. Карах такъв преди 15 години.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Неутрално[quote#37:"svd"]не са чували ,абе младеж защо толкова се доверяваш на дневник? виждал ли си дизел 2014г атмосферен? [/quote]
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Всъщност, не мисля че т'ва за атмосферния двигател е грешка на ,,Дневник'' (респективно Пауновски)! Погледни мощността (190 к.с.), един 3-литров турбо-дизел е от порядъка на 240-250 к.с.! Пък ако случайно е турбо-дизел и само 190 к.с. , това говори много зле за инженерната мисъл в Япония!
2.5
Рейтинг: 1641 НеутралноФацата все по не ми харесва, за разлика от "Тундра"...
I Want To Believelustmord
Рейтинг: 341 НеутралноДо коментар [#59] от "BulgAryan":
Колега - те хората затова пишат, че е един от най-надежните и балансирани двигатели - точно понеже не е изцеден до зуко само и само да даде малко повече мощност. Има как и 400к.с. да му изкарат японците - не ги мисли толкоз прости, ама мене малко ме съмнява, че такъв двигател ще изкара 600 000км.
Ей на и моя мотор на 950кубика е 100 коня ама и масло, филтри и настройки са на 5000км...
не на безразличието
Рейтинг: 1392 НеутралноДо коментар [#59] от "BulgAryan": хм,а не мислиш ли че нарочно са толкова малко конете за да има повече мощност при ниските обороти? все пак ако я караш извън пътя не ти трябва скорост а именно мощ и то при малък въртящ момент
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимgogo2011
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#59] от "BulgAryan":
Не са зле японците, мислили са го. Ако не се лъжа, двигателят е дори 4 цилиндров, с огромен въртящ момент - това ти трябва извън пътя.
gogo2011
Рейтинг: 520 НеутралноМежду другото, гледайте сега ТМ Ауто какви цени ще обяви за богатите българи. Пък за бедните немци ...
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 571 Весело[quote#63:"gogo2011"]Не са зле японците, мислили са го. Ако не се лъжа, двигателят е дори 4 цилиндров, с огромен въртящ момент - това ти трябва извън пътя.[/quote]
!
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Гогич, стига се излага бе ... как ще сложиш 4-цилиндров двигател на близо 3-тонен SUV? Т'ва вече би преминало всякакви допустими граници на малоумие ... даже и за джапонец
B52
Рейтинг: 1677 ГневноВ творението на гн. Пауновски стигнах до Обновената "Тойота Ленд КруИзър" и спрях да чета. Неграмотността на бива да бъде поощрявана по никакъв начин, независимо че в сучая става дума за сериозно возило.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.acarid
Рейтинг: 593 НеутралноДо коментар [#1] от "pepi1442":
/Defender90.JPG
Грешиш
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19
wawa
Рейтинг: 283 НеутралноДвигателят наистина е 3-литров 4-цилиндров, а въртящият му момент не е особено огромен, сравним е със съвременен германски 2-литров 4-цилиндров.
Колата е много тежка и разходът на гориво е сравнително висок, особено при поддържане на по-високи скорости на магистрала.
gogo2011
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#65] от "BulgAryan":
Да беше прочел поне някъде преди да го кажеш?
Както казах, това е кола за офроуд, не магистрала.
gogo2011
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#68] от "wawa":
Така е, но 2 литров немски на купе с това тегло ще сдаде багажа скоропостижно.
stefanb
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#7] от "evelkov":
тая машина как се бута да запали като е 3 тона?
kamm
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#13] от "BulgAryan":
Добре...
ЕЕЕЕехехехеееее!!!
Признавам, че грам си нямам понятие, а ти явно си вещ, още от преди да се създаде първия автомобил в света...
Moxito
Рейтинг: 458 НеутралноВпечатленията ми от модела от 2005г. са следните:
- Прекрасна возия
- Удобни седалки и перфектни за спане при дълъг път (много по-удобни от тези на Ауди Q7)
- Широко и много удобно купе
- Великолепна проходимост
Минуси
- Лошо ускорение
- Лаком двигател (разходът е около 15 на сто при дизела)
Извод: Много добър, но не за ежедневно използване
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2019 НеутралноЛанд Крузер са много специални коли. Не случайно замениха Ланд Ровера навсякъде където се изисква надеждност и издръжливост. Джип Вранглер Рубикон ще изкачи каменно дере с късото си междуосие. С Ланд Ровер можеш да отидеш и на опера. Но ако трябва да пропътуваш Австралия от Изток на Запад по-добре е да си в Ланд Крузер. Има много "джипове" с най-различно предназначение но Тойотата си има своето място сред великите модели и има защо. Друг е въпросът защо точно би ти трябвала тази кола в България където зимата е 3 месеца и горе долу има пътища навсякъде.
California Über Allescitoyen
Рейтинг: 781 НеутралноМакар и косвено, изразих лично мнение за Ленд Круизър-а в един пост за Ленд Ровър Дифендър. А то е, че това е един много добър "проходимец" ! Днес той е още по-добър и комфортен. В пост 74 достатъчно аргументирано е казано защо. А "за" и "против" винаги ще има.
ivailosavoff
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#37] от "svd":
Вие виждали ли сте 4 скоростен автоматик в продажба през 2013 в Канада!? Ами продава се дори и през 2014!
Не се заяждам, но се случва на Тойота да правят такива работи!
Еколог
Рейтинг: 698 Весело[quote#62:"svd"]и то при малък въртящ момент [/quote]
Път без препятствия не води до никъде.че закъде без въртящ момент???
физиката, физикатаааа...
murry
Рейтинг: 1350 НеутралноДо коментар [#1] от "pepi1442": Доколкото зная, от всички японски марки автомобили в момента "Тойота" е най-лошо направената кола, даваща най-много дефекти при експлоатация. В САЩ обикновено "Тойота" си купуват само китайците. Нека не се залъгваме по рекламата. Фактите говорят друго.
pepi1442
Рейтинг: 571 Весело[quote#78:"murry"] Доколкото зная, от всички японски марки автомобили в момента "Тойота" е най-лошо направената кола, даваща най-много дефекти при експлоатация. В САЩ обикновено "Тойота" си купуват само китайците. Нека не се залъгваме по рекламата. Фактите говорят друго.

Ела при мене и го кажи тва на двете ми тойоти и на негрите в града ми, дето единствения им транспорт до селото в пустинята е тойота - не че не са пробвали друго, пробвали са, ама само тойота върви в пустиня - фактите го говорят!
dnevnik са част от статуквото![/quote]
Тука много се смях
А за САЩ пък си изплескал най-голямата глупост - там тойота е Номер1 по продажби - по твойта логика излиза, че в САЩ китайците са най-многобройни и купуват най-много нови коли!??! Я малко разясни въпроса, че се обърках ?!?!
ivailosavoff
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#78] от "murry":
С една дума да ви го кажа: по този въпрос не знаете много!!!
не на безразличието
Рейтинг: 1392 НеутралноДо коментар [#78] от "murry":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимти верно ме разсмя,корола е най продаваната кола в света и ако е такъв боклук както казваш тия 30 милиона продажби незнам...и няколко години подред са на челни места по продажби,а за джипки не ми се говори,там с малко изключения японците нямат конкуренция ама нейсе щом си казал
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноВ Европа не знам как е, но в САЩ тия си ги купуват некакви самодоказващи се кисели снобари с мания за величие, излишни кинти, и нула разбиране от машините.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.САЩ са номер едно пазара и производителя на тръкове и тоя се губи сред останалите. А е един от най-скъпите. На цена е колкото Акури, БМВ-та, може би само с ауди се гонят.
Като возия не предлагат нищо особено, нито като мощност, нито като надеждност. По принцип който иска проходимист на Тойота си купува Фджей, който иска голям джип си взима хайлендър. Който иска градски компромис - равчето. ФДжей също не върви от доста време, защото Нисан с Екстерата направо мачкат всичко. Големия хайлендър е около $7000 над Хонда пилот, ГМЦ Енвой, Акури и подобни. Вече е трудно да го намериш и по дилършипите защото не го поддържат на склад, че е много труден за продажби.
Това е типично европейски модел - свръхнадценен боклук за снобари.
gogo2011
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#82] от "Десен":
Май само в щатите мислите така. По цял свят, където се иска наистина високопрохидим автомобил, ще видиш Тойота и Ленд Роувър. Тези т. нар. тръкове в САЩ са за реднекове май, дето си мерят пи...те.
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#83] от "gogo2011":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Първо, Кукурузера е доста далеч от дефиницията на високопроходим с това независимо окачаване и раздатка със софтуерен контрол. Просто губи лик пред ФДжей и Екстера. За американските марки няма да говоря, защото губи позиции от воле. Ленд Ровър е същата европейска боза. Алуминиеви бомбета на окачването - това само англичанин може да го измисли. Тръковете в САЩ са работните коне на индустрията. Никой не ги хвали, ама бичат. Затова и Ф150 е най-продавания автомобил в света. И това без дори да сте го виждали в ЕС и Азия.
В ЕС се залага на друга функция - ванове за оборот и свръхмалки въшки с изпилени мотори за придвижване на не повече от 20 км
gogo2011
Рейтинг: 520 НеутралноДо коментар [#84] от "Десен":
Ф150 е пикап - виждали сме го,спокойно. Продава се дори в България. И аз не говоря толкова за България или Европа. В Близкия изток и Африка обаче, където наистина има тежки условия за машини, от години Тойота са всепризнати с проходимост и надеждност.
Някой ако иска камион, може и Камаз да си вземе и няма да сгреши.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2347 Неутрално[quote#5:"abdulhazred"]Става все по-грозен и отвън и отвътре. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleОтвътре си е добре, малко фейслифта с фаровете на нищо не прилича но така или иначе няма нищо по-добро като цена и качество за сега!
sha16312238
Рейтинг: 250 НеутралноТундра май е по-проходима... Круизъра не може да се мери по комфорт и возия с х5... Да не говорим за предишния модел колко е нестабилен и бавен(имам ярис който ускорява по бързо). И също е мит че двигателя е много здрав (на 280000км основен ренонт от личен опит).... И разхода му е висок в сравнение пак с х5 (286 кс) 4-5 литра отгоре....