Интернет платформа ще улесни живота на собствениците на "Опел" в България

Интернет платформа ще улесни живота на собствениците на "Опел" в България


България е една от първите страни в Европа, в която стартира онлайн порталът myOpel за обслужване на клиентите, стана ясно на презентация днес. Той е част от цялостната интернет базирана система на марката за следпродажбена дейност и има за цел да улесни максимално живота на собствениците на автомобили, като осъществи директен контакт и бърз диалог между тях и дилърите на марката.


Порталът предлага и много допълнителни предимства - персонализиране на информацията, напомняния за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други. Всеки собственик на автомобил "Опел" може да се регистрира и създаде свой профил в myOpel (www.myopel.bg) в рамките на пет минути. Регистрацията позволява на клиента да избере предпочитан от него дилър и да посочи по какъв начин би искал да се свързват с него - телефон, е-mail или sms.


Клиентите имат право и да не посочат данните на автомобила си (номер на шаси, година на регистрация и т.н.), но ако го направят, ще могат да ползват всички предимства на платформата. Сред екстрите, предлагани от платформата, са индивидуална оферта за посочения от клиента автомобил, създаване на досие и сервизна история на автомобила, получаване на информация за сервизни кампании, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване и други.




Едно от най-големите предимства на myOpel е възможността за онлайн записване за посещение на сервиза на избрания дилър, като потвърждението се получава до 24 часа от направената заявка. С myOpel клиентите на марката ще разполагат и с онлайн наръчник на потребителя, в случай че имат нужда от бърза справка за функциите на своя автомобил.


До края на тази година клиентите в България ще могат да ползват мобилна апликация myOpel на български език.

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Тоест да утежнят живота им.Всяко нещо което се прави с цел улесняване в един момент става УТЕЖНЯВАНЕ.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  2. 2 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1321 Весело

    Фейсбук за опели

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  3. 3 Профил на Христо Стоянов
    Христо Стоянов
    Рейтинг: 237 Неутрално

    т.е. като си купиш "Опел" и ти се утежнява живота ?! Не е ли по-лесно да си купят друга марка кола .......

    Христо Стоянов
  4. 4 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    Трябва да признаем, че има далеч по неприятни за работа вносители от тези на Опел (те не са само 1 де). Има далеч по-големи измекяри и наглеци.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  5. 5 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Заглавието е интересно. Малко....айде няма да казвам.
    Но идеята е добра, опелите и без това са много в БГ, защото поддръжката им е евтина

  6. 6 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 581 Весело

    Интернет платформа за борба с ръждата и първи стъпки в заваряване и антикорозионна защита

  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3746 Неутрално

    Като прочетох за контакта между мен и дилърите на марката - загубих интерес...!
    Сервиза на всеки един дилър (не само на Опел) е символ на скъпотия и калпаво обслужване! Това, че ти изписват някои консумативи без да ги сменят - едно на ръка! Диагностиката е отчайваща и като едното нищо те вкарват в някое приключение с неочакван край!

    Бивш tww09306483.
  8. 8 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#7] от "tww09306483":

    До някъде съм съгласен. От сервизи на фолксваген, пежо, волво мога да кажа че са кошмар. Единствено от тойота съм останал с прекрасни впечатления.

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  9. 9 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#7:"tww09306483"]Сервиза на всеки един дилър (не само на Опел) е символ на скъпотия и калпаво обслужване! Това, че ти изписват някои консумативи без да ги сменят - едно на ръка! Диагностиката е отчайваща и като едното нищо те вкарват в някое приключение с неочакван край![/quote]

    за това Ли нови опели не виждам по шосетата ?
    имало причина, както винаги

    като мине още малко време Без продажби -
    ще се научат да уважават клиента , иначе става сложно

  10. 10 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#8] от "Bullet":

    Е, чак пък кошмар... сервизите на Фолксваген са горе-долу ОК, БМВ също, при Мерцедес са супер любезни и точни... но всички са и много скъпи. Но все пак това са франчайзери, от сервиз до сервиз дори и в рамките на една и съща марка може да има огромни разлики... А с онлайн платформата все пак има възможност за връзка и с концерна, ако от един франчайзер много хора се оплакват, могат да му свият сармите...

  11. 11 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Въпросът е защо по дяволите ти трябва да си купуваш Опел

  12. 12 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Пак хора които нов опел не са виждали...
    Аз съм ходил в Стефанов за някакви неща и мога да дам само позотивни отзиви...
    А вие си ходете в ЕТ Петар Петров - той само "оригиналдъ" части ще ви продава и влага...

    www.soundcloud.com/x2805




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK