В България има над 3.5 млн. автомобила и повече от 4.6 млн. шофьори

Началникът на служба "Пътна полиция" в националната полиция комисар Антон Антонов

© Knowbox

Началникът на служба "Пътна полиция" в националната полиция комисар Антон Антонов



Регистрираните моторни превозни средства в България в края на април са 3 573 616, а валидните шофьорски книжки са 4 660 599, сочат актуалните данни на пътната полиция. Те бяха оповестени вчера на представянето на старта на информационна кампания за качествени автомобилни ремонти от началника на КАТ комисар Антон Антонов.


От посочената бройка превозни средства 66 619 са спрени от движение. При по-строг контрол на техническата изправност на автомобилите вероятно това число би скочило драстично, тъй като 39% от регистрираните МПС са на възраст над 20 години. Между 16 и 20 годишни са 30 на сто от превозните средства. Едва 4% от движещите се по пътищата машини са до петгодишни.


Предвид тази статистика не е изненада, че повече от 70% от тежките катастрофи стават с превозни средства на над 10 години. През миналата година първоначална регистрация в България са получили 249 742 автомобили, камиони, автобуси и мотоциклети, като едва 28 680 са били чисто нови. Притеснителен е фактът, че от влезлите в страната 220 605 употребявани превозни средства 152 970 са на възраст над десет години. Производство след 2007 година са само 11 629.


За първото тримесечие на тази година са били внесени 50 962 превозни средства втора ръка и купени нови едва 7406, сочат данните на пътната полиция.

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Данните като цяло са добри - на 1 000 граждани 460 автомобила.... Добър стандарт

    За сравнение в Русия - 1000 - 300, Украйна - 1000 - 250

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Големият проблем е не в броя на шофьорските книжки, а в тяхното качество, както и в уменията на притежателите им. КАТ и МВР трябва много сериозно да се замислят по въпроса за начина, бързината и качеството на обучение на новите шофьори, както и за контрола върху пунктовете за технически прегледи. Това са основните предпоставки за намаляване на произшествията.

  3. 3 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Комисаря нищо ново не ни казва, знаем че караме стари коли. Хубаво е да се затегне контрола на прегледите, но като знам как се минава няма да стане скоро. Сега е достатъчно само да имаш спирачки и минаваш, това че колата е барутник не ги интересува.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    Комисар Антов е решил да си прави пи-ар с нещо, което дори гръцката статистика (наказвана много пъти от ЕС за лоша работа) публикува на месечна база с най-подоробна разбивка. Регистрирани нови, регистрирани употребявани - марка, тонаж, кубатура. За да не обяснявам подробно - пускам направо линк. 6 календарни дена след приключване на месеца тази статистика е окачена на сайта на гръцкото НСИ.

    Моят въпрос съответно е: А У НАС КОГА НАЙ-СЕТНЕ? КОГА? Ако имате технически проблеми с ексела, насреща съм - ще ви помогна лично!

    http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/BUCKET/A1106/PressReleases/A1106_SME24_DT_MM_05_2014_01_F_EN.pdf

  5. 5 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1219 Любопитно

    То ако 69% от автомобилите са над 16 години, а над 70% от тежките катастрофи са с автомобили над 10 години, излиза че новите автомобили имат по-голям относителен дял в тежките катастрофи от колкото старите!

  6. 6 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 505 Неутрално

    този тренд със вноса на старите автомобили иска участие на държавата, за да бъде прекратен. Има няколко икономически мерки, които биха направили купуването и притежаването на стара кола нерентабилно. В държавата обаче отношението към колите е като към енергетиката - сиромахомилско.

    proudly built in Bulgaria
  7. 7 Профил на На комунист доверие да нямаш
    На комунист доверие да нямаш
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Зачестяват катастрофите и на неправоспособни водачи, които никога не са имали книжка - обикновено цигани по селата, понякога подпийнали и винаги нагли. Един такъв, като го попитаха защо кара, без да има книжка, отговори: "КНИЖКА КОЛА НЕ КАРА".

    Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    [quote#6:"Real Adventure Machinery"]този тренд със вноса на старите автомобили иска участие на държавата, за да бъде прекратен.[/quote]

    Държавата да стои далеч от пазара, защото където се намеси, става точно обратното. В Македония вносът на стари коли беше почти забранен 22 години подред и резултатите бяха видими за всекиго, който е ходил там. 5% нови коли и 95% стари застави охлюв, калинка, бръмбар и пр. , които се ремонтират по 100 пъти, че грохнат ли - новата кола е 10 хиляди евро и нагоре.

    Като реши държавата да "подпомогне" нещо, в 99,9% от случаите ефектът е точно обратният.

  9. 9 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    Човек, ако се загледа по някой главен столичен булевард или се разходи из центъра, ще остане с впечатление, че пропорциите са обратни - доминират новите и луксозни автомобили (всеки 4-5-ти е джип или SUV), а по-старите са изключение. Сигур е подобна картинката и в другите големи областни градове.

    Техническите прегледи са важни, безспорно. Също толкова и контролът при издаването на шоф. книжки, пътната маркировка и качеството на пътната настилка. И редовното наблюдение за нарушители и тяхното ефективно санкциониране.

    В добавка - скивайте с какъв автопарк се представят част от плажуващи в гръчко нашенци - http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2014/05/20_7.html .

  10. 10 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 592 Неутрално

    над 20 г. 39%
    м/у 10-20 -30%
    или всичко 70% и от статията "извод"
    "Предвид тази статистика, не е изненада, че повече от 70% от тежките катастрофи стават с превозни средства на над 10 години"

  11. 11 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    До коментар [#8] от "cinik":

    Все пак, една деликатна мярка е въвеждането и налагането на еко-критерии, вкл. за нивата на шум. Предвид средната работна заплата не може да се очаква автопаркът да се обновява с нови коли на всеки 3-4 години, ала тези мерки имат съвкупен ефект върху качеството на живот в градовете и селищата, през които преминава натоварен трафик.

  12. 12 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    [quote#5:"antoni"]излиза че новите автомобили имат по-голям относителен дял в тежките катастрофи от колкото старите![/quote]

    Това не ме учудва. Като разгледаш нещата в детайл, ще ти стане ясно, че огромен брой от старите трошки изобщо не се движат. Но понеже общините са им сложили по 25 лева местен данък годишно поради "хуманно извисени социални съображения", много граждани, собственици на гаражни магазини, майстори на свободна практика и др. дребен бизнес си държат по една такава трошка пред входа като уличен килер за маериали и амбалаж.

    Това е най-видно в София. Изчакай някои дълги празници всички коли в движение да се изнесат и огледай какво ще остане в града. От 3 коли 2 ще са трошки на трупчета, пълни с някакви боклуци.

    Това е "извисената хуманна политика" на Йордечка и лондонското юпи Дончо Барбалов, хаха. Юпи.......my ass..........Най-обикновен балкански циганин.........

  13. 13 Профил на hoa12311835
    hoa12311835
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Няма млад или стар шофьор. Има можещ или не можеш. трябват по-добри пътища, маркировка и превъзпитание на шофьорите, Ударете ни в джоба, другари депутати, направете гражданската да е по-голяма за хора с нарушения. Направете евтина винетка за тези, които имат до три нарушение, по-ниски пътни данъци за шофьорите с много километри и малко нарушения има начин за бонуси за тези хора има и начини как да се доказват навъртените километри.

  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    До коментар [#11] от "Читател":

    Съмнителна мярка. 60% от колите у нас са на автогаз, т.е. много по-безвредни и от най-съвършения дизелов двигател Евро 6. Щетите идват от безцелното използване на автомобил дори при наличие на алтернативи, отказа на градските управи да насърчават велотранспорта, тормоза на пешеходците, като тротоарите са харизани за паркиране и толерирането на трошките на трупчета, които изчерпват паркоместата и карат редовните ползватели да обикалят като самолетоносачи из кварталите, докато намерят свободно място. Или "място" в кавички.

  15. 15 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 621 Разстроено

    ...и половината са в София...навсякъде и по всяко време...

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  16. 16 Профил на z82
    z82
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Проблемът е в корупцията в КАТ. По цял свят се карат стари коли, но само в България нагли "бизнесмени" убиват деца в пешеходната зона. Българинът трябва да е нетолерантен към нарушителите, но най-нетолерантен трябва да бъде към корумпираната си администрация.

  17. 17 Профил на diangello
    diangello
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Съществува една не малка част от регистрираните автомобили, които не са в движение и не са бракувани.

  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    [quote#16:"z82"]Българинът трябва да е нетолерантен към нарушителите, но най-нетолерантен трябва да бъде към корумпираната си администрация.[/quote]

    Стратегията на нюйоркската полиция за счупения прозорец повелява, че трябва да се почне от дребните нарушения, в случая - най-масовото от тях е паркирането по тротоарите.

  19. 19 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    [quote#17:"diangello"]Съществува една не малка част от регистрираните автомобили, които не са в движение и не са бракувани.[/quote]

    Точно така, само пред моя блок има 5 броя и общината не ги раздига, защото се водели за отпадък едва след 3 години от датата на техническия преглед, след което в срок от 6 месеца се свиквала комисия, още 3 месеца за предупреждение и още една комисия за извозване. Общо взето 4 години не те пипат. Ако убедиш някой приятел с пункт, че трошката така и така няма мотор, кардан и т.н., не може да мръдне, камо ли ПТП да направи, ще ти даде още една лепенка и броенето почва наново. Автомобилните форуми са пълни с подобни "практични съвети за оцеляване на трошка"

  20. 20 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    До коментар [#14] от "cinik":

    За насърчението на алтернативи, както и за свободното движение на пешеходците - две мнения няма. Това са концепции във всички развити страни. У назе все още не можем да се нарадваме на новопридобитите свобода и възможности, които кулминират в ултралуксозни МПС-та при посредствена пътна мрежа. В Гърция, покрай кризата, вече намират баланса, дори ще възстановят производството на техен автомобил - евтин и не особено красив, ама практичен и икономичен.

  21. 21 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    [quote#15:"Вонин"]...и половината са в София...навсякъде и по всяко време...[/quote]

    Това е интелектуалната продукция, която ни доставят днешните управляващи. София има на глава от населението 30% повече автомобили от Стокхолм и Берлин. На тях това не им пречи, така че няма да предприемат нищо. Те просто не могат да надскочат собствената си сянка.

  22. 22 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#5] от "antoni":

    Ама как полицията да се сети??

  23. 23 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    [quote#19:"cinik"]Автомобилните форуми са пълни с подобни "практични съвети за оцеляване на трошка"[/quote]

    За какво са им? Нали няма достатъчно паркоместа пред блоковете? Всичките за улични килери ли ги ползват (щото си нямат мазета, тавани и междуетажни стаички) или по други причини?

  24. 24 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 892 Неутрално

    [quote#3:"dragozow"]Сега е достатъчно само да имаш спирачки и минаваш, това че колата е барутник не ги интересува.[/quote]

    Това, че "колата ти е барутник" и не си я оправил е твоя отговорност, а не на КАТ.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  25. 25 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    До коментар [#23] от "Читател":

    Нали знаеш, че в една къща килерите никога не стигат. А щом Йордечка, Дончо, Кики Йорданов, Портних и с-ие черпят паркомясто за 25 лв годишно (2 лв. на месец), защо да не се възползваш...

  26. 26 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    До коментар [#25] от "cinik":

    На мен лично ми е непонятна такава логика. След като една кола не е в движение и няма изгледи това да се промени, мястото й е или в автоморгата, или в двора на село, където да не пречи на никого.

    А това с черпенето за паркомясто пък ептен не разбирам какво значи, освен ако не касае зона, в която требе да си плащаш за тази привилегия.

  27. 27 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 505 Неутрално

    До коментар [#8] от "cinik":

    моето мнение е с еко-такси да се регулира положението в полза на новите, а не на старите коли. Застрахователните премии също могат да се повишат за по-стари от 10-год. коли например

    proudly built in Bulgaria
  28. 28 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 890 Неутрално

    До коментар [#24] от "simval":

    КАТ и собственика са СЪотговорни ,за това са тези прегледи ,м/у другото в някой страни не са всяка година и нямат пътен данък+винетка+акциз в горивата ,а само едно или от всичко това,но това е друга тема...

  29. 29 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1977 Неутрално

    [quote#26:"Читател"]След като една кола не е в движение и няма изгледи това да се промени, мястото й е или в автоморгата, или в двора на село, където да не пречи на никого. [/quote]

    Oсвен ако групата притежатели не е станала твърде голяма и няма да загубиш гласове на изборите. Това е определящото за българския управленец, а не дали ще свърши нещо полезно. Това, че управлява цигански катун и че хората векове след това ще му асоциират името с незапомнена цигания - това изобщо не го вълнува

  30. 30 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 1544 Неутрално

    кога най-накрая ще бъде забранен вноса на коли които са по-стари от 10 години както е в Румъния? дори 15 години да е таванът в България пак ще е по-добре от сега.

    Истината ни прави свободни.
  31. 31 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 956 Неутрално

    проблемът е в циганските книжки.Голяма част от циганите нямат основно,не могат да четат и пишат и не могат да говорят български език.Това обаче не им пречи,когато искат да се сдобият с книжка-китап.Без да четат без да пишат но си плащат.

  32. 32 Профил на Bat Sali Prezident
    Bat Sali Prezident
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Опитват се чрез държавната власт да монополизират и авто сервизите. Същата схема като "ЛАФКА". за това е цялата дъндания. След накоя и друга година във всеки град ще има по 1-2 сервиза на Пеевски където колите да минават само ГТП

  33. 33 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    А броят книжки, не означава че имащите са шофьори. като се започне от купените от бай мангау, книжки, разни женоря, коите не карат защото ги е страх и се стигне до неделните шофьори и келешите с 2 седмици стаж.

    А барутници ще караме, докато са ни ниски доходите. Апропо, няма стара и нова кола има поддържана и неподдържана такава.

  34. 34 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Как да е другояче като държавата облагодетелства с по-ниски данъци автомобилите над 10 години. Простата сметка показва, че е много по-евтино да караш стар автомобил от колкото нов.

    Ето колко излиза един бюджетен нов автомобил в България наши дни без гориво и винетка:
    1) 12 х 500 лв лизинг
    2) 1500 лв застраховки (каско + ГО)
    3) 250+ лв обслужване
    4) данък 300лв
    5) преглед: 35лв
    6) място за паркиране: 50 - 100+ лв
    Общо: 8135 лв (за 1 година)

  35. 35 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 449 Неутрално

    [quote#34:"Biker"]6) място за паркиране: 50 - 100+ лв
    Общо: 8135 лв (за 1 година)[/quote]

    Корекция:
    6) място за паркиране: 600 - 1200+ лв
    Общо: 8685 лв (за 1 година)

  36. 36 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6523 Неутрално

    проблемите са в НЕ грамотните шофьори , които карат леки коли с купените книжки .

  37. 37 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#34] от "Biker":

    и отделно загубата на стойност на автомобила. Българинът не е глупав и карат 10-годишен автомобил, защото след 10 години цената му е 80% от първоначалната. Германецът или италианецът се е налудувал, а в тия 20% има повече от 20% живот. Поддържаните коли не са проблем. Дори и колите след 3 години гаранция влизат в кварталните сервизи и могат да не бъдат поддържани добре.
    И още нещо, старите автомобили не ги крадат, затова и пълното каско не винаги е задължително, което допълнително наклонява везните към старият автомобил. В България се случва и да те забършат на някой паркинг и после разправии. Новата кола е лукс. Лукс в България, малко по-малко лукс в Германия, но е лукс (там на изплащане се взимат масово).

  38. 38 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Ако разкарат трошките без технически преглед от улиците, София ще се промени много, към по-добро.

  39. 39 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Булгаристан е единствената държава в ЕС дето колко по-стара ти става колата по-евтин става данъка!? Те това яс не моем си го обесним!

  40. 40 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До коментар [#31] от "dolna4erti4ka":

    За да управляваш автомобил защо ти е нужно да знаеш да четеш и да пишеш?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  41. 41 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#37] от "alabalko":

    Ами ако началството приеме закони като в Англия няма да е лукс. Примерно ако данъците се изчисляват на база на това колко вредни емисии отделя автомобила, ако застраховките ни бяха като в кралството съвсем нямаше да е лукс, а необходимост. Да, нашите заплати не са като техните, но трябва ли задължително всеки да притежава автомобил?

    Тук се приема като исконно човешко право и затова сме на това дередже. Затова дишаме мръсен въздух. Затова няма място по тротоарите за пешеходци и майки с колички. Градинките и площадките около блоковете са заети от автомобили. Навсякъде кал, мръсотия и спрели коли. На мен не ми харесва да живея така, а на вас?

  42. 42 Профил на 404_not_found
    404_not_found
    Рейтинг: 402 Неутрално

    да беше казал и колко км пътища се падат на 100 коли или 1000 човека в БГ

  43. 43 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#34] от "Biker":

    Хубава сметка си направил!А сега помисли колко домакинства могат да отделят грубо 8 000/12=666,66666 на месец само за автомобил?Убеден съм,че повечето хора биха искали да карат нова кола!

    rock n' roll is king!
  44. 44 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 728 Весело

    До коментар [#36] от "peni_nikol.53.":

    Промоция!За всяка купена книжка съвсем безплатно получавате и ..правилник!!!

    rock n' roll is king!
  45. 45 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4404 Неутрално

    Аз съм от тези,които са с книжки ,но без да има кола,защото просто към момента това ми е излишно перо към бюджета!

  46. 46 Профил на bigheart
    bigheart
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#37] от "alabalko":

    Когато се купува автомобил със сигурност трябва да се вземе предвид, колко ще му е ориентировъчния пробег за една година.
    На тази база може да се изчисли и цената на изминат километър.

    Тогава се вижда, че има пазар и за нови и употребявани автомобили.

    Силно се надявам, че в най-скоро време отделни градове или всички, ще въведат прогресиращи данъци спрямо замърсяването на конкретния автомобил, евентуално без значение стар или нов. (пример Ленд Ровър Дискавъри 3000-5000лв годишен данък ми звучи добре).

    Не ми звучи логично в бедна държава, регистрираните коли да са с 1/3 повече от работещите на трудов договор.

  47. 47 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#41] от "Biker":

    Не знам как е в Англия, но в Германия данъкът на колата е малкото перо. Например една кола, 98-ма, 125 коня, Евро 2, бензин, излиза 120 евро на година. До скоро същият модел в БГ излизаше 160лв/година. Разликата не е чутовна. Разликата е голяма в гражданската. Една малолитражка е с 30-40 евро по-евтина на месец спрямо колата горе.
    Като проблем в БГ виждам тая глупост с ограничението 100 коня, което е ок за някакви мощни коли, за състезания по улиците, но няма семеен автомобил, който да е под 100 коня. Хората почват да возят децата си в голфове, за да е по-евтино. Решение би било колко деца под 18 години има собственика на автомобила. За всяко дете квота от 20-25 коня над 100.

    Големите замърсители са старите дизели. Например Ауди от 97-ма година, Евро 1, е с данък в Германия 320 евро. Данъкът Поло 50 коня, 2000-та, е от порядъка на 60-70 евро на година (тук е 10лв)

  48. 48 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 705 Гневно

    В този абзац са изредени истинските причини за безмислените катастрофи и свидните жертви на тях, по пътищата на България.
    Панацеята за КАТ "несъобразена скорост" е лицемерна и безотговорна позиция на щраус с глава в пясъка, която води директно до смърт на млади и здрави хора!

    "Предвид тази статистика не е изненада, че повече от 70% от тежките катастрофи стават с превозни средства на над 10 години. През миналата година първоначална регистрация в България са получили 249 742 автомобили, камиони, автобуси и мотоциклети, като едва 28 680 са били чисто нови. Притеснителен е фактът, че от влезлите в страната 220 605 употребявани превозни средства 152 970 са на възраст над десет години. Производство след 2007 година са само 11 629."

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  49. 49 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 705 Любопитно

    До коментар [#5] от "antoni":
    Ами колко от тези регистрирани с възраст над 16 години се движат реално всеки ден и колко от новите автомобили реално се движат всеки ден? Според мен 90% от новите се ползват активно, а само 10% от 16 годишните се ползват активно. Заяждането ви е безпочвено и далеч от здравият разум.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  50. 50 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#23] от "Читател":
    както и други колети казват, това е благодарение на щедростта на общините. Пракингите пред жилищните блокове са собственост на общината. Не са част от идеалните части, върху които са построени блоковете. Така че де факто, това дава възможност на общините да провеждат определени политики. Това което провеждат до момента е безхаберие, според мен. Както и криво разбрана подкрепа за бедните.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  51. 51 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#4] от "cinik":
    Най-вече ви благодаря за линка. Дано го види някой извън форума, държавен служител, от който зависи това и да се засрами до самозапалване на бузите си!
    Как ли не съм се молил и опитвал да накарам КАТ или НСИ да ми дадат или създадат нещо подобно. Единственото до което стигах е "няма проблем" - 20 лв на ред - справка от НСИ!? Добре, а кога и какво ще съдържа? Каквото ви дадем! Говоря за период до 2011 година. Сега като гледам е същата мъгла.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  52. 52 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    трябва старите коли да минават технически преглед вьв фирмените сервизи а не в кат





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK