Най-компактният модел на "Джип" вече е на българския пазар



Първият модел на "Джип", попадащ във все по-популярния клас на компактните кросоувъри, от вчера се предлага и на българския пазар. "Ренегейт" (Renegade) е от автомобилите, които не оставят никого безразличен с външния си вид, като оценките със сигурност ще варират от "симпатяга" до "грозник".


В цялостното оформление на купето могат да се видят елементи от първия "Джип" (Willys Overland "Jeep"), появил в далечната 1941 година. В добавка моделът се предлага и в свежи цветове.

Най-компактният модел на "Джип" вече е на българския пазар

© Джип


Салонът подчертава офроуд характера на "Ренегейт" като материите нарочно са направени да изглеждат по-груби, отколкото са всъщност. Сериозно внимание е обърнато на гъвкавостта на салона, като седалката до шофьора може да се поръча със сгъваща се напред облегалка и регулируем по височина междинен под за багажника.


Под открито небе
Като опция се предлага стъклен покрив, чиято предна част може да се отваря или двете му секции да се демонтират и да се приберат в багажника. В зависимост от нивото на оборудване "Ренегейт" предлага две реагиращи на допир екрана на мултимедийната система (12.7 или 16.5 сантиметра диагонал). Приборното табло пък може да се замени от 17.8-сантиметров дисплей, на който се персонализира извежданата информация.




Най-компактният "Джип" в гамата на американския производител ще опита да спечели клиенти с екологични двигатели, автоматична скоростна кутия с девет предавки и пълен набор системи за безопасност. Естествено моделът разчита и на типичната за "Джип" проходимост по пресечен терен. Технологията за задвижване 4x4 може да прехвърли цялата тяга към едно от четирите колела, като се предлага и версия с понижаващи предавки, което е уникално в сегмента.

Стандартната и Trailhawk версията (вдясно) на модела

© Джип

Стандартната и Trailhawk версията (вдясно) на модела


Управлението на системата е напълно автоматизирано, като в нормални условия "Ренегейт" е с предно предаване. При нужда тяга се прехвърля и към задните. Това решение намалява значително разхода на гориво. Най-компактният модел на "Джип" разполага със системата "избор на терен", която предлага четири режима (автоматичен, сняг, спорт, кал и пясък).


Офроуд версия и двигатели от "Фиат"
"Ренегейт" има и офроуд версия Trailhawk, в която системата има и режим за изкачване по скали. Тя е с 2 см по-голям клиренс (до 22 см), защита под предната броня, модифицирани брони за повишен ъгъл на надвеса (30.5 градуса отпред, 34.3 градуса отзад), ход на пружините до 20.5 см, асистент за спускане по наклон, дълбочина на газене до 48 см. и система за задвижване на четирите колела с демултипликатор.

Джип Ренегейт Trailhawk

© Джип

Джип Ренегейт Trailhawk


Моделът се предлага с четири бензинови двигателя с MultiAir технологии и два турбодизела MultiJet II CommonRail. Те са разработки на концерна-майка "Фиат".


В зависимост от двигателя на разположение са две механични трансмисии и две автоматични, като са възможни 16 комбинации мотор/предавателна кутия. Автоматикът с девет скорости се предлага с двулитровият турбодизел с 140 к.с и 1.4-литровият бензин (170 к.с.). Другата автоматична трансмисия пък е с двоен съединител и може да се поръча с бензиновия мотор с 140 коня.


Сред системите за безопасност присъстват предупреждение за сблъсък в предния автомобил, асистент за задържане на колата в пътната лента, асистент за сляпата зона на огледалата, електронна система за избягване на преобръщане и други.


Цените на "Джип Ренегейт" в България започват от около 39 990 лева с ДДС за модел с бензинов мотор с 110 к.с. и предно предаване, а най-луксозното изпълнение се предлага за 60 000 лева (дизел 140 к.с. и 9-степенен автоматик).


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Симпатяга е.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Интериора изглежда много приятно, но аз така и не можах да свикна с външните форми които правят американците.

  3. 3 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 848 Неутрално

    [quote#2:"442"]аз така и не можах да свикна с външните форми които правят американците. [/quote]
    Даваш го в некоя фирма за тунинг и си поръчваш външен дизайн на лада нива.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  4. 4 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Изотзадзе мязя на Иети.

  5. 5 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Приятна за окото.

    Попътен вятър в главите!
  6. 6 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 513 Весело

    Двигател на ФИАТ !? Сигурно се шегуват...

    Stef
  7. 7 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Любопитно

    Не знам само как от $17000 базова цена в щатите става точно два пъти по-скъпо в България....

    zenrus.ru
  8. 8 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2364 Неутрално

    E, как субкомпакт SUV за $17-22 хил. ще се продава за 39-60 хил. лева ве, баси измамниците.

  9. 9 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#7:"S.P.Q.R."]Не знам само как от $17000 базова цена в щатите става точно два пъти по-скъпо в България.... [/quote]

    Би следвало да знаеш, че цената се определя от търсенето и предлагането на пазара. Или си от тези хухавелки, които още страдат по времето, когато държавата определяше цените.

  10. 10 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#6] от "stef":

    Въпросните бензинови двигатели на Фиат бяха двигатели на годината, дизелите пък се считат за безпроблемни. Може да се каже че са взели хубавата част от Фиат. Ценното в тази джипка е 9 степенната трансмисия на ZF и проходимостта, почти никой в класа на малките градски джипки не предлага истински възможности на джип, повечете стават да се качиш на бордюра. В комбинация с нови технологии е добра джипка.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 603 Неутрално

    [quote#6:"stef"]Двигател на ФИАТ !? Сигурно се шегуват...[/quote]

    Ама това е ФИАТ Панда.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  12. 12 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    От страни прилича ... ами на "нищо" не прилича !

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  13. 13 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 916 Неутрално

    Качествено и евтино. Ето от кого трябва да се учат българите. А не днес да ми продават месо без вода, утре половината от теглото шприцована вода.

  14. 14 Профил на me, myself and I
    me, myself and I
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Зоната "в лютеницата" е оригинална

  15. 15 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Земам го. Със следващия джакпот.

  16. 16 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4026 Весело

    Запорожец "Нео"?

    Не разбрах къде ще сделват от този модел
    за балканския пазар.

    Апропо, в началото на 90те Югославия продаваше в САЩ,
    или поне опитваше - автомобилче Юго. Това не е виц,
    ако и фактът да беше повод за вицове, вкл. на TV шоута
    на комици като Дейвид Летерман.

    Не рекламираха Големия югославски фиат, да речем,
    не нещо като фиат "Жигули" или фиат "Лада",
    а малко "Юго", което определено е по-грозновато от съветски "Запорожец" (който има симпатичен дизайн, впрочем).

    Това при положение, че в САЩ преобладаваха (дори над щатски) модели на местно произведени или вносни леки коли:
    главно японски и германски.

    Дори френските производители почти не можеха да пробият
    в масовия пазар.

    Навярно главната търговска опорна точка е била,
    че малкото Юго е (ултра) икономично МПС.

  17. 17 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Тея италианци майката е*&а на марката....

  18. 18 Профил на vloti
    vloti
    Рейтинг: 652 Неутрално

    48 сантиметра дълбочина на газене. Само за варненци.

  19. 19 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 961 Весело

    Хубаво возило.Аз ще изчакам коментара на бай Чардо Той разбира от тези работи

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  20. 20 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 443 Неутрално

    "версия с понижаващи предавки, което е уникално в сегмента"

    Толкова е уникално, че Самурая ми от 1986-а е с такива... Иначе Трейлхока поне на хартия е с добри характеристики и повече от читав клиренс. Е, със сериозни джипки не може да се мери, но пък се предполага добър комфорт.

  21. 21 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 590 Весело

    До коментар [#16] от "dnevnikar":

    Сърбите отдавна-може би края на 60-те-има лиценз от италианците да произвеждат кола по дизайн на ФИАТ 500. Казваше се Застава. Автомобила, за който говориш, е Застава Юго и, извинявам се, ама хич не можеш да я сравняваш със ЗАЗ. Югото беше с водно охлаждане, пъргава, икономична, двигател по лиценз на ФИАТ. Чувал съм, че имало износ в щатите, как и защо, не знам. Но Заставата беше кола на място, въпросът е защо рядко се срещаше у нас.

  22. 22 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Едва ли 6те се реализира на бг пазар

  23. 23 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Тоя Джип е толкова Джип, колкото днешното Волво е Волво, а Джагуара - Джагуар.
    КАквото било - било.

  24. 24 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Това Джип да откраднат дизайн от Сузуки...ХАХАХА, та това е едно малко по-голямо Джимни.

  25. 25 Профил на Kimi
    Kimi
    Рейтинг: 237 Неутрално
  26. 26 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#9:"dombi"]Не знам само как от $17000 базова цена в щатите става точно два пъти по-скъпо в България.... - цитат на коментар #7 от “S.P.Q.R.”

    Би следвало да знаеш, че цената се определя от търсенето и предлагането на пазара. Или си от тези хухавелки, които още страдат по времето, когато държавата определяше цените. [/quote]

    ами не, напротив, именно пазарът трябва да определи цената. защото ако колата се купи в щатите - $17К + 20% мито е $21400 плюс още $2000 за транспорт и $1000 за пътуването до там = $25000 и дори тогава излиза по-евтино

    zenrus.ru
  27. 27 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    Хубаво е !
    Който не го харесва да ми го подари за отмъщение

    В Е С Е Л О

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  28. 28 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 587 Весело

    До коментар [#26] от "S.P.Q.R.":

    Забрави едни около 20% ДДС за брюкселските михлюзи. Сложи и още някой и друг % акциз за това или онова, че трябва да пазим и френските (тук замени с каквито ти харесват греко-латински) михлюзи от фалит и нещастието да им се наложи работна седмица от цели 3 дни.... Та цената е наред.... Ако изобщо има нещо наред в тоя ЕС (да не започвам за България изобщо....)

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4026 Весело

    Недей така. И старият и новият Джагуар "ловят око"
    и са представителни.

    Е... и най-мощният Джагуар би клекнал...
    ако го упоят за възсядане,
    но това е друга тема.

    До коментар [#23] от "kr":

    Тоя Джип е толкова Джип, колкото днешното Волво е Волво,
    а Джагуара - Джагуар.
    КАквото било - било.

  31. 31 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Няма съперник в неговия клас по проходимост. За цената наистина са се оляли.

  32. 32 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#21] от "man_un":

    Рядко се срещаше по няколко причини:
    Югославия работеха с твърда валута (зелено, долари), за консерви не трампеха!
    Трябваше да сме резервен пазар за рашовците, които иначе се пробваха с Ладите на запад, но най некачествените ги набутваха
    тук.Познавам човек който намери празна бутилка от водка във вратата на Москвича си след години похлопване.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  33. 33 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 813 Неутрално

    Цената в Германия - 19-31 хил. евро, според модификацията. Който иска, може да опита авантюрата да я внесе от Щатите. Предполагам, че тамошните форумци могат да дадат ориентция по въпроса. Знам, че в България има омологация, която е около 1000 лв.

  34. 34 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Колата не е ли на платфотма на Фиат, от която ще се пръкне всеки момент и SUV 500?
    Което пък ще се произвежда май в Сърбия?

  35. 35 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 961 Весело

    До коментар [#27] от "Чардо":

    Веселяко

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  36. 36 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#35] от "Без соц":

    Ако не си направим сами весело ,
    няма кой друг да ни го направи
    А иначе смисъла на коментара ми лично за мен е в стила на приказката за киселото грозде
    Не ми трябва ламя за гориво!
    Туингото да чукнем на дърво ми върши отлична работа ,
    единствения му "кусур" е , че не е автоматик, но така съм му свикнал , че доста често превключвам и без съединител и по възходящ, и по низходящ ред на предавките.
    Само на тръгване съм със съединител
    Затруднението ми идва един път от болежките в колената , а най-много от това , че в Г.баня ми направиха десния крак по-дълъг със 7 сми като си наглася седалката за газ/спирачка - ми липсват сантиметри за съединителя
    Здраве да е !
    Здрава да е и инвалидната количка , с нея съм на всякъде из Сливен

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  37. 37 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 961 Весело

    До коментар [#36] от "Чардо":

    Разбира се и без друго през последните 2-3 месеца само заядливост и омраза се лее.

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  38. 38 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    До коментар [#37] от "Без соц":
    [quote#37:"Без соц"]последните 2-3 месеца само заядливост и омраза се лее. [/quote]
    Т0 да бе само напоследък. . .
    На мен ми се иска независимо кой на кого симпатизира да си говорим спокойно и с усмивка
    Чудя се и на моите старци тук ?На по 80-90 години и все намират да се карат за нещо си.
    А нищо не ни пречи да сме добри , че и по-добри

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  39. 39 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#7] от "S.P.Q.R.":

    Ако го пуснат по 17 000 дол. в Б-я - ще се разграби като топъл хляб.

  40. 40 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5665 Неутрално

    [quote#7:"S.P.Q.R."]Не знам само как от $17000 базова цена в щатите става точно два пъти по-скъпо в България.... [/quote]
    +Поради същите причини, поради които литър бензин в Щатите е 86 ст., а тук 2,60 лв.

  41. 41 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5665 Неутрално

    [quote#21:"man_un"]Чувал съм, че имало износ в щатите, как и защо, не знам[/quote]
    В Умирай трудно-3 Брус Уилис гони с такава лошите, след като я отнема от неразбиращия й собственик с два шамара.

  42. 42 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5665 Неутрално

    До коментар [#23] от "kr":

    Така е. Само Лада Петица си остава Лада Петица.

  43. 43 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5665 Неутрално

    До коментар [#26] от "S.P.Q.R.":
    Пропускаш, че има рзлика в европейската и американската версия. Американската винаги е по-евтина.

  44. 44 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5665 Неутрално

    До коментар [#34] от "ial":

    Ренегейт и братчето му Фиат 500Х ще се произвеждат в завода на ФИАТ Мирафиори край Торино.

  45. 45 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#26:"S.P.Q.R."]ами не, напротив, именно пазарът трябва да определи цената. защото ако колата се купи в щатите - $17К + 20% мито е $21400 плюс още $2000 за транспорт и $1000 за пътуването до там = $25000 и дори тогава излиза по-евтино [/quote]

    Тогава какъв ти е проблема? Отиваш и си я купуваш от САЩ. Слава Богу, времето на телените мрежи го няма вече.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK