България стана и производител на линейки

България стана и производител на линейки

© София Франс Ауто



Освен производител на китайските автомобили "Грейт уол" България може да се похвали и че прави линейки. Вносителят на "Пежо" "София франс ауто" и фирмата "Трансформа" представиха първата "Линейка тип В" по европейски стандарт, сертифицирана в България.


Според европейското законодателство линейките могат да бъдат: "тип А" – транспортна линейка, "тип B" – линейка за оказване на спешна медицинска помощ, и "тип C" - реанимобил. Произведеният в България специален автомобил е подходящ за оказване на спешна медицинска помощ, при който се извършват основен обем от медицински действия и наблюдения на пациента до транспортирането му в лечебното заведение.


Линейката, изградена на базата "Пежо Боксер", има странично изнесена светлинна сигнализация от нов тип, който осигурява видимост от всички страни В комбинация с мощна звукова сигнализация, автомобилът е ясно идентифициран в условията на натоварен пътен трафик.




Управлението на вътрешното оборудване на линейката става през модерен електронен контролен блок, разположен в медицинския отсек, дублиран с пулт и при водача. Специализираният автомобил е снабден с носилка и седалки за превоза на медицинския персонал и пациентите. Окачването е пневматично, с възможност за управление от водача.


Линейката е напълно климатизирана, като свеж въздух в задната част се доставя от допълнително вградена на тавана двупосочна вентилационната система.


Осветлението се осигурява от вградени в покрива светодиоди. Функционирането на цялото оборудване се осигурява от допълнителни батерии, гарантиращи автономност дори при липса на достъп до външни източници на захранване с електричество.


Линейката е един от първите проекти на новооткрития център за трансформации на лекотоварни автомобили, открит на територията на комплекса на "Пежо" на бул. "Цариградско шосе". Той предлага изработка на градските и туристическите автобуси за къси и средни разстояния, както и различни варианти на училищни автобуси.


Карго автомобилите са представени от полуостъклени товарни фургони с разширен пътнически сектор, бордови алуминиеви надстройки, надстройки с PVC платнище, алуминиеви контейнери, самосвали и т.н. Актуалната гама професионални автомобили се попълва от различни решения термоизолирани фургони и контейнери за всички темепературни режими.

Ключови думи към статията:

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    Аз така,както чета статията,излиза,че не произвеждаме линейки,а просто Пежо има център за преоборудване на микробуси в линейки.Не,че е лошо-даже напротив,но заглавието просто не се покрива с истината.

  2. 2 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1535 Неутрално

    Така или иначе още не могат да произведат роботи лекари и апокалипсисът в здравеопазването идва. Линейките не преглеждат.

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1193 Весело

    България произвежда всички модели на Боинг и Еърбъс... боядисва ви в София

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2664 Неутрално

    До коментар [#1] от "yanne":

    Ами в днешно време никъде не се произвежда от руда до краен продукт, а се сглобяват части и компоненти, които се дават Пи-нататък по веригата.
    Например продуктите на Епъл (най-големият клиент за полупроводници) базират предимно на Самсунг части.

  5. 5 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 775 Весело

    "Окачването е пневматично, с възможност за управление от водача."

    Щеше да е интересно, ако нямаше възможност за управление от водача :Д

  6. 6 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    До коментар [#1] от "yanne":

    Направо си го пише...

    "...Линейката е един от първите проекти на новооткрития център за трансформации на лекотоварни автомобили, открит на територията на комплекса на "Пежо" на бул. "Цариградско шосе".

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  7. 7 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Това на снимката е единичен пилотен образец, преоборудвано пежо боксер, което рекламира единствено възможностите на марката пежо. България ПРАВИ линейки е некоректно твърдение. Пък че е "производител на линейки" предизвиква смях. Изпуснат е глаголът "може да..."

  8. 8 Профил на cybersas
    cybersas
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Всяка сутрин минавам покрай спешната помощ на Сточна гара. Винаги има поне 30 линейки, а по телевизията ни обясняват, че работят само 6 до 10 екипа. Т.е. Линейки поне в СФ има достатъчно, но както правилно е отбелязано в по-горен коментар - не линейките осигуряват здравната услуга.

  9. 9 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#1] от "yanne":

    Ами то така се "произвежда" линейка - взимаш готова платформа и преработваш. Иначе хубавото е, че не Пежо, а София Франс Ауто и Трансформа (български фирми) го правят това (тоест лесно могат да вземат и друга платформа, след като са усвоили ноу-хауто). Ей, такива начинания по белия свят създават работните места и гръбнака на икономиката.

  10. 10 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#3] от "#оставка":

    Изобщо не омаловажавай какво се прави в Луфтханза в София, защото е много, ама страшно много повече от боядисване. Самолетите на практика се разкостват до фюзелажа и всичко вътре се подменя, включително големи части от двигателите.

  11. 11 Профил на Venelin Todorov
    Venelin Todorov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Важното е че започват от някъде, ако се представят добре някой ден могат и да асемблират.

  12. 12 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1193 Весело

    [quote#10:"ugi"]Изобщо не омаловажавай какво се прави в Луфтханза в София, защото е много, ама страшно много повече от боядисване. Самолетите на практика се разкостват до фюзелажа и всичко вътре се подменя, включително големи части от двигателите. [/quote]

    Вече ме е страх да се качвам на самолет

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  13. 13 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    Ние и доктори произвеждаме,ама износа им е голям.
    Оставащите-недоволни,некадърни и сребролюбиви.

  14. 14 Профил на onia_s_konja
    onia_s_konja
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ето каква е настройката на българския читател - ако новината е, че тук се произвеждат части за автомобили реакцията е - "е да ама не сме къдърни автомобил да направим, всички европейски страни си имат автомобилно производство".
    Ако новината е, че се прави някакъв вид асемблиране - "това не е производство - това е пребоядисване".
    Хора разберете, че всяка новина е добра щом е свързана с работни места. Сглобяването също е производство, а имайте предвид, че навсякъде в Европа се затварят фабрики и се местят в Китай.
    Капка по капка - вир става. И това е много по-стабилно, отколкото държавата да субсидира работни места и да кани големите производители "заради името". Така Нокия се махна от Румъния след като се изхабиха социалните бонуси плащани от държавата. Дачия изнасят производства в Магреб. ОК?

    Първо преди, след това - после.
  15. 15 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Преди няколко години германски лектор в Софийския университет
    след като "ползва" услугите на българска линейка сподели че през цялото време е имал чувството че го транспортират в подвижен сервиз . Дано тези са по-добри.

  16. 16 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2197 Весело

    ЧЕСТИТО !
    БРАВО !
    По добре да се прави нещо
    ... отколкото да не се прави нищо.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  17. 17 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#14] от "onia_s_konja":

    Е, не сме чак такива песимисти.
    Просто направихме забележка на Дневник, за подвеждащото заглавие.

    Иначе, капка по капка стават тия неща. Всяко начинание е похвално.

  18. 18 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1885 Любопитно

    Това е някаква странна статия.
    Аз съм търгувал с Трансформа още преди 10 години. Доставях им компоненти на немският производител Хела, точно за оборудването на линейки - Пежо или Ситроен - практически абсолютно еднакви автомобили. Абсолютно съм съгласен с първият пост, на колегата yanne.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  19. 19 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1885 Разстроено

    До коментар [#17] от "destino":
    Ама то е отпреди сто години!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  20. 20 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1885 Любопитно

    До коментар [#13] от "dedo pepo":
    Сребролюбивите казваш остават тука, а сребролюбивите и кадърните, не? Ти що не пробваш да учиш 10 години и да работиш после за 700 лв/350 евро?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  21. 21 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4924 Неутрално

    Ами, браво!

    Gunter glieben glauchen globen
  22. 22 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Хубаво е когато се откриват нови работни места и дано за напред да имаме такива добри новини.Хубаво ще е за това дооборудване да се прави с произведени в страната носилки и други части а не само да се сглобяват.пожелавам им успех и дано се наложат на Балканите като лидери.

  23. 23 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Правилно или неправилно поднесена, новината е добра. Дай Боже, повече такива!

  24. 24 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Много добре, все пак и ние да правим нещо

  25. 25 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8410 Неутрално

    Оборудвайте и българските болници с тези линейки.

  26. 26 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1535 Неутрално

    До коментар [#13] от "dedo pepo":

    Мда, дядка според комунягите като теб заминалите и заминаващите лекари са интелигентни (щото са се оправили там), но са безродници и печалбари. Оставащите тук лекари пък са незнаещи език и некадърни, но взимат пари нерегламентирано и без да издават касова бележка за 2.90 лв. Явлението плюене на лекари и заминали и незаминали такива се наблюдава , когато комунягите почват да губят контрол върху хората от една свободна професия като лекарската .Няма вишки, няма бодлива тел , няма милиционерски джипки, няма насилствено заселване за обслужване на червената тълпа и няма как да ги накарат медиците да работят безропотно за без пари. Единствено остават инсинуациите и втълпяването, че всеки починал е в резултат на лекарска грешка ,а всеки оцелял е оцелял преодолявайки лекарска грешка. Публични процеси и размахване на пръст, обвинения без съд и присъда, раздухване на омраза към народния враг са обичайните практики на едно гнило смърдящо комунистическо общество от милиционери и поданици-авантаджии ,чакащи някой да го обслужва безплатно. Ще плачеш за последния останал тук доктор, можем да се обзаложим....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  27. 27 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    Защо толкова негативно бе братя? Дори само 5 работни места да отворят пак е нещо. На знам за какви линейки говорите вие ама на всякъде по света линейките са преустроени миниванове или лекотоварни автомобили. В САЩ най-често за линейки използват по-тежки пикапи или камиони.
    https://www.youtube.com/watch?v=aCE3HNfdzeQ
    Всичко е направено супер здраво за да работи с години. Тези линейки се правят от най-различни фирми. Не от самите автомобилни компании. Същото нещо и в София. Защо не се радвате? Взимат оголени микробуси и правят на линейки. Ако трябва да си внесем една такава линейка имате ли идея колко пари е? Всеки специализиран автомобил като пожарна, линейка, боклуджийски камион са поне $200,000 .. поне в САЩ. Но се съмнявам да са по-евтини в Европа. Има смисъл да сглобяваме такива неща в БЪлгария.

    California Über Alles
  28. 28 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Сега ако участват в поръчката за новите линейки ще е интересно

  29. 29 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Изглежда Дневник е пуснал съобщението до медиите 1:1. Новина ще бъде когато се каже с подробности за проекта, за оборудването, кой я е купил и прочее.

    "Той предлага изработка на градските и туристическите автобуси за къси и средни разстояния, както и различни варианти на училищни автобуси.

    Карго автомобилите са представени от полуостъклени товарни фургони с разширен пътнически сектор, бордови алуминиеви надстройки, надстройки с PVC платнище, алуминиеви контейнери, самосвали и т.н. Актуалната гама професионални автомобили се попълва от различни решения термоизолирани фургони и контейнери за всички темепературни режими."

    preklara rara
  30. 30 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    До коментар [#26] от "Dr_Doolittle":

    Лекувай се,докторе.

  31. 31 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2155 Весело

    Не знам доколко това е новина.
    Навремето предишният дилър на Пежо, бр. Василеви твърдеше че е правил същото. Доставяли автомобилите от завод в Иран и ги преоборудвали. Цените се получавали доста атрактивни, Французите не били “хепи” - до такава степен, че Василеви загубили ексклузивитета, заради тази дейност...

    I Want To Believe
  32. 32 Профил на mdaaaa
    mdaaaa
    Рейтинг: 426 Любопитно

    До коментар [#4] от "Ф.Нинов":

    ... и се считат за най-големия износен продукт на Китай, където се сглобяват

  33. 33 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    До коментар [#26] от "Dr_Doolittle":

    Ми той още Сталин обясни че лекарите са врагове на народа
    Виж, в социализма (а в БГ и до днес) медицината е хуманна като субект и ветеринарна като подход. Важното е да няма някакви масови епидемии дето да затрият робите (скота), а отделната овца е по-лесно да бъде заклана Оттам идат всички дефекти в сектора.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  34. 34 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    До коментар [#4] от "Ф.Нинов":


    [quote#4:"Ф.Нинов"]Ами в днешно време никъде не се произвежда от руда до краен продукт,[/quote]Разбира се-то тук не сглобяват самите линейки-просто трансформират микробуси в линейки,ама това не е производство-това имам предвид.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK