Аз така,както чета статията,излиза,че не произвеждаме линейки,а просто Пежо има център за преоборудване на микробуси в линейки.Не,че е лошо-даже напротив,но заглавието просто не се покрива с истината.
Ами в днешно време никъде не се произвежда от руда до краен продукт, а се сглобяват части и компоненти, които се дават Пи-нататък по веригата.
Например продуктите на Епъл (най-големият клиент за полупроводници) базират предимно на Самсунг части.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
"...Линейката е един от първите проекти на новооткрития център за трансформации на лекотоварни автомобили, открит на територията на комплекса на "Пежо" на бул. "Цариградско шосе".
Това на снимката е единичен пилотен образец, преоборудвано пежо боксер, което рекламира единствено възможностите на марката пежо. България ПРАВИ линейки е некоректно твърдение. Пък че е "производител на линейки" предизвиква смях. Изпуснат е глаголът "може да..."
Всяка сутрин минавам покрай спешната помощ на Сточна гара. Винаги има поне 30 линейки, а по телевизията ни обясняват, че работят само 6 до 10 екипа. Т.е. Линейки поне в СФ има достатъчно, но както правилно е отбелязано в по-горен коментар - не линейките осигуряват здравната услуга.
Ами то така се "произвежда" линейка - взимаш готова платформа и преработваш. Иначе хубавото е, че не Пежо, а София Франс Ауто и Трансформа (български фирми) го правят това (тоест лесно могат да вземат и друга платформа, след като са усвоили ноу-хауто). Ей, такива начинания по белия свят създават работните места и гръбнака на икономиката.
Изобщо не омаловажавай какво се прави в Луфтханза в София, защото е много, ама страшно много повече от боядисване. Самолетите на практика се разкостват до фюзелажа и всичко вътре се подменя, включително големи части от двигателите.
[quote#10:"ugi"]Изобщо не омаловажавай какво се прави в Луфтханза в София, защото е много, ама страшно много повече от боядисване. Самолетите на практика се разкостват до фюзелажа и всичко вътре се подменя, включително големи части от двигателите. [/quote]
Вече ме е страх да се качвам на самолет
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Ето каква е настройката на българския читател - ако новината е, че тук се произвеждат части за автомобили реакцията е - "е да ама не сме къдърни автомобил да направим, всички европейски страни си имат автомобилно производство".
Ако новината е, че се прави някакъв вид асемблиране - "това не е производство - това е пребоядисване".
Хора разберете, че всяка новина е добра щом е свързана с работни места. Сглобяването също е производство, а имайте предвид, че навсякъде в Европа се затварят фабрики и се местят в Китай.
Капка по капка - вир става. И това е много по-стабилно, отколкото държавата да субсидира работни места и да кани големите производители "заради името". Така Нокия се махна от Румъния след като се изхабиха социалните бонуси плащани от държавата. Дачия изнасят производства в Магреб. ОК?
Преди няколко години германски лектор в Софийския университет
след като "ползва" услугите на българска линейка сподели че през цялото време е имал чувството че го транспортират в подвижен сервиз . Дано тези са по-добри.
Това е някаква странна статия.
Аз съм търгувал с Трансформа още преди 10 години. Доставях им компоненти на немският производител Хела, точно за оборудването на линейки - Пежо или Ситроен - практически абсолютно еднакви автомобили. Абсолютно съм съгласен с първият пост, на колегата yanne.
До коментар [#13] от "dedo pepo":
Сребролюбивите казваш остават тука, а сребролюбивите и кадърните, не? Ти що не пробваш да учиш 10 години и да работиш после за 700 лв/350 евро?
Хубаво е когато се откриват нови работни места и дано за напред да имаме такива добри новини.Хубаво ще е за това дооборудване да се прави с произведени в страната носилки и други части а не само да се сглобяват.пожелавам им успех и дано се наложат на Балканите като лидери.
Мда, дядка според комунягите като теб заминалите и заминаващите лекари са интелигентни (щото са се оправили там), но са безродници и печалбари. Оставащите тук лекари пък са незнаещи език и некадърни, но взимат пари нерегламентирано и без да издават касова бележка за 2.90 лв. Явлението плюене на лекари и заминали и незаминали такива се наблюдава , когато комунягите почват да губят контрол върху хората от една свободна професия като лекарската .Няма вишки, няма бодлива тел , няма милиционерски джипки, няма насилствено заселване за обслужване на червената тълпа и няма как да ги накарат медиците да работят безропотно за без пари. Единствено остават инсинуациите и втълпяването, че всеки починал е в резултат на лекарска грешка ,а всеки оцелял е оцелял преодолявайки лекарска грешка. Публични процеси и размахване на пръст, обвинения без съд и присъда, раздухване на омраза към народния враг са обичайните практики на едно гнило смърдящо комунистическо общество от милиционери и поданици-авантаджии ,чакащи някой да го обслужва безплатно. Ще плачеш за последния останал тук доктор, можем да се обзаложим....
Защо толкова негативно бе братя? Дори само 5 работни места да отворят пак е нещо. На знам за какви линейки говорите вие ама на всякъде по света линейките са преустроени миниванове или лекотоварни автомобили. В САЩ най-често за линейки използват по-тежки пикапи или камиони. https://www.youtube.com/watch?v=aCE3HNfdzeQ
Всичко е направено супер здраво за да работи с години. Тези линейки се правят от най-различни фирми. Не от самите автомобилни компании. Същото нещо и в София. Защо не се радвате? Взимат оголени микробуси и правят на линейки. Ако трябва да си внесем една такава линейка имате ли идея колко пари е? Всеки специализиран автомобил като пожарна, линейка, боклуджийски камион са поне $200,000 .. поне в САЩ. Но се съмнявам да са по-евтини в Европа. Има смисъл да сглобяваме такива неща в БЪлгария.
Изглежда Дневник е пуснал съобщението до медиите 1:1. Новина ще бъде когато се каже с подробности за проекта, за оборудването, кой я е купил и прочее.
"Той предлага изработка на градските и туристическите автобуси за къси и средни разстояния, както и различни варианти на училищни автобуси.
Карго автомобилите са представени от полуостъклени товарни фургони с разширен пътнически сектор, бордови алуминиеви надстройки, надстройки с PVC платнище, алуминиеви контейнери, самосвали и т.н. Актуалната гама професионални автомобили се попълва от различни решения термоизолирани фургони и контейнери за всички темепературни режими."
Не знам доколко това е новина.
Навремето предишният дилър на Пежо, бр. Василеви твърдеше че е правил същото. Доставяли автомобилите от завод в Иран и ги преоборудвали. Цените се получавали доста атрактивни, Французите не били “хепи” - до такава степен, че Василеви загубили ексклузивитета, заради тази дейност...
Ми той още Сталин обясни че лекарите са врагове на народа
Виж, в социализма (а в БГ и до днес) медицината е хуманна като субект и ветеринарна като подход. Важното е да няма някакви масови епидемии дето да затрият робите (скота), а отделната овца е по-лесно да бъде заклана Оттам идат всички дефекти в сектора.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#4:"Ф.Нинов"]Ами в днешно време никъде не се произвежда от руда до краен продукт,[/quote]Разбира се-то тук не сглобяват самите линейки-просто трансформират микробуси в линейки,ама това не е производство-това имам предвид.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
wre501051215
Рейтинг: 2800 НеутралноАз така,както чета статията,излиза,че не произвеждаме линейки,а просто Пежо има център за преоборудване на микробуси в линейки.Не,че е лошо-даже напротив,но заглавието просто не се покрива с истината.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1632 НеутралноТака или иначе още не могат да произведат роботи лекари и апокалипсисът в здравеопазването идва. Линейките не преглеждат.
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/Нелсън Мандела
Рейтинг: 1667 ВеселоБългария произвежда всички модели на Боинг и Еърбъс... боядисва ви в София
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Нинов
Рейтинг: 1910 НеутралноДо коментар [#1] от "yanne":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ами в днешно време никъде не се произвежда от руда до краен продукт, а се сглобяват части и компоненти, които се дават Пи-нататък по веригата.
Например продуктите на Епъл (най-големият клиент за полупроводници) базират предимно на Самсунг части.
doxen
Рейтинг: 648 Весело"Окачването е пневматично, с възможност за управление от водача."
Щеше да е интересно, ако нямаше възможност за управление от водача :Д
Γαλλα
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "yanne":
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Направо си го пише...
"...Линейката е един от първите проекти на новооткрития център за трансформации на лекотоварни автомобили, открит на територията на комплекса на "Пежо" на бул. "Цариградско шосе".
aleko
Рейтинг: 696 НеутралноТова на снимката е единичен пилотен образец, преоборудвано пежо боксер, което рекламира единствено възможностите на марката пежо. България ПРАВИ линейки е некоректно твърдение. Пък че е "производител на линейки" предизвиква смях. Изпуснат е глаголът "може да..."
cybersas
Рейтинг: 524 НеутралноВсяка сутрин минавам покрай спешната помощ на Сточна гара. Винаги има поне 30 линейки, а по телевизията ни обясняват, че работят само 6 до 10 екипа. Т.е. Линейки поне в СФ има достатъчно, но както правилно е отбелязано в по-горен коментар - не линейките осигуряват здравната услуга.
ugi
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#1] от "yanne":
- взимаш готова платформа и преработваш. Иначе хубавото е, че не Пежо, а София Франс Ауто и Трансформа (български фирми) го правят това (тоест лесно могат да вземат и друга платформа, след като са усвоили ноу-хауто). Ей, такива начинания по белия свят създават работните места и гръбнака на икономиката.
Ами то така се "произвежда" линейка
ugi
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#3] от "#оставка":
Изобщо не омаловажавай какво се прави в Луфтханза в София, защото е много, ама страшно много повече от боядисване. Самолетите на практика се разкостват до фюзелажа и всичко вътре се подменя, включително големи части от двигателите.
Venelin Todorov
Рейтинг: 409 НеутралноВажното е че започват от някъде, ако се представят добре някой ден могат и да асемблират.
Нелсън Мандела
Рейтинг: 1667 Весело[quote#10:"ugi"]Изобщо не омаловажавай какво се прави в Луфтханза в София, защото е много, ама страшно много повече от боядисване. Самолетите на практика се разкостват до фюзелажа и всичко вътре се подменя, включително големи части от двигателите. [/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Вече ме е страх да се качвам на самолет
dedo pepo
Рейтинг: 1318 НеутралноНие и доктори произвеждаме,ама износа им е голям.
Оставащите-недоволни,некадърни и сребролюбиви.
onia_s_konja
Рейтинг: 574 НеутралноЕто каква е настройката на българския читател - ако новината е, че тук се произвеждат части за автомобили реакцията е - "е да ама не сме къдърни автомобил да направим, всички европейски страни си имат автомобилно производство".
Първо преди, след това - после.Ако новината е, че се прави някакъв вид асемблиране - "това не е производство - това е пребоядисване".
Хора разберете, че всяка новина е добра щом е свързана с работни места. Сглобяването също е производство, а имайте предвид, че навсякъде в Европа се затварят фабрики и се местят в Китай.
Капка по капка - вир става. И това е много по-стабилно, отколкото държавата да субсидира работни места и да кани големите производители "заради името". Така Нокия се махна от Румъния след като се изхабиха социалните бонуси плащани от държавата. Дачия изнасят производства в Магреб. ОК?
naskom44
Рейтинг: 466 НеутралноПреди няколко години германски лектор в Софийския университет
след като "ползва" услугите на българска линейка сподели че през цялото време е имал чувството че го транспортират в подвижен сервиз . Дано тези са по-добри.
dark'star
Рейтинг: 2652 ВеселоЧЕСТИТО !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОБРАВО !
По добре да се прави нещо
... отколкото да не се прави нищо.
destino
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#14] от "onia_s_konja":
Е, не сме чак такива песимисти.
Просто направихме забележка на Дневник, за подвеждащото заглавие.
Иначе, капка по капка стават тия неща. Всяко начинание е похвално.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 696 ЛюбопитноТова е някаква странна статия.
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАз съм търгувал с Трансформа още преди 10 години. Доставях им компоненти на немският производител Хела, точно за оборудването на линейки - Пежо или Ситроен - практически абсолютно еднакви автомобили. Абсолютно съм съгласен с първият пост, на колегата yanne.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 696 РазстроеноДо коментар [#17] от "destino":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАма то е отпреди сто години!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 696 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "dedo pepo":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειСребролюбивите казваш остават тука, а сребролюбивите и кадърните, не? Ти що не пробваш да учиш 10 години и да работиш после за 700 лв/350 евро?
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4920 НеутралноАми, браво!
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандераjza49480915
Рейтинг: 466 НеутралноХубаво е когато се откриват нови работни места и дано за напред да имаме такива добри новини.Хубаво ще е за това дооборудване да се прави с произведени в страната носилки и други части а не само да се сглобяват.пожелавам им успех и дано се наложат на Балканите като лидери.
murttle
Рейтинг: 1061 НеутралноПравилно или неправилно поднесена, новината е добра. Дай Боже, повече такива!
shileto
Рейтинг: 1154 НеутралноМного добре, все пак и ние да правим нещо
Роси
Рейтинг: 7297 НеутралноОборудвайте и българските болници с тези линейки.
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1632 НеутралноДо коментар [#13] от "dedo pepo":
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/Мда, дядка според комунягите като теб заминалите и заминаващите лекари са интелигентни (щото са се оправили там), но са безродници и печалбари. Оставащите тук лекари пък са незнаещи език и некадърни, но взимат пари нерегламентирано и без да издават касова бележка за 2.90 лв. Явлението плюене на лекари и заминали и незаминали такива се наблюдава , когато комунягите почват да губят контрол върху хората от една свободна професия като лекарската .Няма вишки, няма бодлива тел , няма милиционерски джипки, няма насилствено заселване за обслужване на червената тълпа и няма как да ги накарат медиците да работят безропотно за без пари. Единствено остават инсинуациите и втълпяването, че всеки починал е в резултат на лекарска грешка ,а всеки оцелял е оцелял преодолявайки лекарска грешка. Публични процеси и размахване на пръст, обвинения без съд и присъда, раздухване на омраза към народния враг са обичайните практики на едно гнило смърдящо комунистическо общество от милиционери и поданици-авантаджии ,чакащи някой да го обслужва безплатно. Ще плачеш за последния останал тук доктор, можем да се обзаложим....
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2043 НеутралноЗащо толкова негативно бе братя? Дори само 5 работни места да отворят пак е нещо. На знам за какви линейки говорите вие ама на всякъде по света линейките са преустроени миниванове или лекотоварни автомобили. В САЩ най-често за линейки използват по-тежки пикапи или камиони.
California Über Alleshttps://www.youtube.com/watch?v=aCE3HNfdzeQ
Всичко е направено супер здраво за да работи с години. Тези линейки се правят от най-различни фирми. Не от самите автомобилни компании. Същото нещо и в София. Защо не се радвате? Взимат оголени микробуси и правят на линейки. Ако трябва да си внесем една такава линейка имате ли идея колко пари е? Всеки специализиран автомобил като пожарна, линейка, боклуджийски камион са поне $200,000 .. поне в САЩ. Но се съмнявам да са по-евтини в Европа. Има смисъл да сглобяваме такива неща в БЪлгария.
Biker
Рейтинг: 460 НеутралноСега ако участват в поръчката за новите линейки ще е интересно
edin slep
Рейтинг: 906 НеутралноИзглежда Дневник е пуснал съобщението до медиите 1:1. Новина ще бъде когато се каже с подробности за проекта, за оборудването, кой я е купил и прочее.
preklara rara"Той предлага изработка на градските и туристическите автобуси за къси и средни разстояния, както и различни варианти на училищни автобуси.
Карго автомобилите са представени от полуостъклени товарни фургони с разширен пътнически сектор, бордови алуминиеви надстройки, надстройки с PVC платнище, алуминиеви контейнери, самосвали и т.н. Актуалната гама професионални автомобили се попълва от различни решения термоизолирани фургони и контейнери за всички темепературни режими."
dedo pepo
Рейтинг: 1318 НеутралноДо коментар [#26] от "Dr_Doolittle":
Лекувай се,докторе.
2.5
Рейтинг: 3650 ВеселоНе знам доколко това е новина.
I Want To BelieveНавремето предишният дилър на Пежо, бр. Василеви твърдеше че е правил същото. Доставяли автомобилите от завод в Иран и ги преоборудвали. Цените се получавали доста атрактивни, Французите не били “хепи” - до такава степен, че Василеви загубили ексклузивитета, заради тази дейност...
mdaaaa
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Ф.Нинов":
... и се считат за най-големия износен продукт на Китай, където се сглобяват
misho73
Рейтинг: 1206 НеутралноДо коментар [#26] от "Dr_Doolittle":
Оттам идат всички дефекти в сектора.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFkМи той още Сталин обясни че лекарите са врагове на народа
Виж, в социализма (а в БГ и до днес) медицината е хуманна като субект и ветеринарна като подход. Важното е да няма някакви масови епидемии дето да затрият робите (скота), а отделната овца е по-лесно да бъде заклана
wre501051215
Рейтинг: 2800 НеутралноДо коментар [#4] от "Ф.Нинов":
[quote#4:"Ф.Нинов"]Ами в днешно време никъде не се произвежда от руда до краен продукт,[/quote]Разбира се-то тук не сглобяват самите линейки-просто трансформират микробуси в линейки,ама това не е производство-това имам предвид.