"Фолксваген" направи и "Голф" за всякакви терени

"Фолксваген" направи и "Голф" за всякакви терени

© Фолксваген



След "Фолксваген Пасат" и "Голф" ще има версия с по-сериозни възможности извън пътя. Изпълнението Alltrack ще дебютира на започващият утре автосалон в Париж.


Отвън колата се отличава от стандартния "Голф" комби по защитните метални елементи в предната, задната част и на праговете, предпазните арки на калниците и добавените акценти в хром. Променени са броните, както и радиаторната решетка.


Автомобилът стои видимо на по-голямо разстояние от пътя, като най-ниската точка на модела е на 20 сантиметра от земята. Джантите серийно са 17-цолови със специално направен за модела дизайн.

"Фолксваген" направи и "Голф" за всякакви терени

© Фолксваген


За проходимостта си извън пътя "Фолксваген Голф Олтрак" разчита на познатата от гамата на марката система 4MOTION. Тя е с изцяло електронно управление и залага на последно поколение "Халдекс" съединител.




В нормални условия автомобилът е с предно предаване, като при превъртане на някоя от предните гуми се прехвърля тяга и към задните колела. При нужда почти 100% от въртящия момент може да се насочи към задните гуми. Системата EDS пък се грижи колелото с по-добро сцепление да има повече тяга.


"Голф Олтрак" разполага с офроуд режим на шофиране, който се задейства с бутон. При активирането му всички системи за сигурност променят режима си на работа, като се включва и асистентът за подпомагане на спускането по наклон.


Пътното поведение на асфалт се подобрява от системата XDS, която прилага спирачно усилие към вътрешните за завоя колела и така увеличава стабилността на автомобила. Високопроходимата версия на "Голф" се предлага с бензинови и дизелови турбодвигатели с мощности между 110 и 184 конски сили.

"Фолксваген" направи и "Голф" за всякакви терени

© Фолксваген


Сред тях за първи път при "Голф" се появява 1800 кубиковият бензин с мощност 180 конски сили и 280 Нм максимален въртящ момент. Той предлага ускорение до 100 км/ч за 7.8 секунди, максимална скорост от 217 км/ч при среден разход на гориво от 6.8 л/100 км.


Най-икономичният мотор е 1.6 TDI със 110 конски сили, консумиращ 4.7 литра дизелово гориво на 100 километра в смесен цикъл. Най-добри теглителни възможности дава дизелът 2.0 TDI със 184 конски сили, който се справя с ремарке с тегло до два тона. Моторът, взет от "Голф" GTD, предлага ускорение до 100 км/ч за 7.8 секунди при разход от средно 5.1 л/100 км. При скоростните кутии изборът е между шестепенна механична трансмисия и автоматична с два съединителя.


Салонът има едновременно спортно и офроуд излъчване

© Фолксваген

Салонът има едновременно спортно и офроуд излъчване


Серийното оборудване на високопроходимта версия на "Голф" и богато, като включва облечени в кожа волан и скоростен лост, алуминиеви капачки на педалите, климатроник, модерна система за забавление, круизконтрол и т.н. Серийни са и всички основни системи за сигурност.


"Фолксваген Голф Олтрак" излиза на пазара през пролетта на следващата година.

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 815 Любопитно

    Колко бройки са предвидени за Пеуник?

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  2. 2 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Оф...дано са повече, че перничани да освободят тежкия трафик по магистралата...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  3. 3 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 409 Весело

    Центърът за развойна дейност на този всепроходим Гоуф със сигурност е бил в Перник.

    zenrus.ru
  4. 4 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1326 Любопитно

    И малко комфорт към седалките добавете.....

  5. 5 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Весело

    Тестван ли е по Викел щрасе ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  6. 6 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Сменете музиката и кажете нещо по същество. Конкуренцията между немските производители дава много добри резултати. Очаква се моделът да раздвижи сериозно духоветв в бранша.

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2095 Весело

    “Най-добри теглителни възможности дава дизелът 2.0 TDI със 184 конски сили, който се справя с ремарке с тегло до два тона. "

    Това праща колата направо в друго измерение...

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1448 Любопитно

    Най-добри теглителни възможности дава дизелът 2.0 TDI със 184 конски сили, който се справя с ремарке с тегло до два тона.
    ==============
    А как са спирателните възможности с ремарке от 2 тона?

  9. 9 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    Имаше навремето един Голф 2 Кънтри....
    Явно са решили пак да се пробват в тоя сегмент, което не е лошо де.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  10. 10 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Хубава е колата. Не й казват цената само.
    А и за разхода не съм съгласен. Не може дизеловият двигател със 110 коня да харчи 4,7 л./100 км., а 184-те коня на големия дизел да горят само 5,1 л. /100 км. Големият дизелов двигател със сигурност гълта доста повече.

  11. 11 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1319 Любопитно

    Голф кънтрито беше първия им опит, не беше особено успешен, но все пак беше интересна модификация.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  12. 12 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1528 Любопитно

    До коментар [#9] от "Кирето":

    Мога да ти кажа, че до ден днешен това Голф-че 2-ка си държи бая сериозна цена на пазара, където е артисало де.

    [quote#0:"статията"]Най-добри теглителни възможности дава дизелът 2.0 TDI със 184 конски сили[/quote]

    Редакцията, на български се ползва тяга, и от там тягови. Теглителни дори и за шофьорски термин не минава.

    Жената е покана за щастие
  13. 13 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    Още маааалко и ще започнат да копират СУБАРУ, ама никога няма да станат като тях.

  14. 14 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1528 Весело

    До коментар [#13] от "442":

    Ти да видиш.
    Всички производители правят някакви лимитирани 4х4 версии.

    Жената е покана за щастие
  15. 15 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1497 Весело

    До коментар [#14] от "bgpainter":

    Ами поговорката - видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак, не е от вчера

  16. 16 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1528 Любопитно

    До коментар [#15] от "442":

    Оф, кат зафилосовствате така дървено.
    Двойното предаване си е европейска разработка, холандска по-точно, още 50 години преди да бъде основана Субару. Човека който инвестира в доразработването и(4х4-то) в годините за масово ползване за леки автомобили е Хари Фъргюсън - произвежда трактори, а популяризирането на системата е благодарение на Ауди.
    Субару си е Субару... жаба кон, вол и прочее.

    Жената е покана за щастие
  17. 17 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1497 Весело

    До коментар [#16] от "bgpainter":

    Да, то примерно и Александър Попов е конструирал първия радиоприемник през 1895 г., ама Sony си е съвсем друга бира.

  18. 18 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 701 Весело

    До коментар [#16] от "bgpainter":

    Да те смачка жена с познания за автомобили е тегава работа

    А последният шеф на Quatro го взеха за шеф на ///M-подразделението. На тия горе им е през съединителя за всичката фенщина и ожесточените спорове коя кола е повече кола.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  19. 19 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1528 Любопитно

    До коментар [#17] от "442":

    Пич, ако няма какво да кажеш по-добре не казвай нищо.

    Жената е покана за щастие
  20. 20 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#13:"442"]Още маааалко и ще започнат да копират СУБАРУ, ама никога няма да станат като тях.[/quote]
    Винаги съм твърдял че Субару не е никакъв автомобил..

    това е Свързващият елемент
    м-у автомобилите и Самолетите

    а "FHI" произвежда отлично продукция и от двата артикула


    [quote#19:"bgpainter"]Пич, ако няма какво да кажеш по-добре не казвай нищо. [/quote]

    отличен пример за добър съвет -
    ползван не по предназначение

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  21. 21 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 701 Любопитно

    До коментар [#20] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Я кажи някакъв параметър, по който Субару да са водещи, че не се сещам.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  22. 22 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Весело

    симетрикъл АВД ,
    перфектен баланс от боксера ,
    бързи / бавни скорости,
    "СИ драйв"........

    и тн.

    чЕти бе мОмче , чЕти !!

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  23. 23 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 701 Весело

    До коментар [#22] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Имам предвид нещо реално - продажби, титли, някъде, където се сблъсква с директни конкуренти.

    Субективните усещания не ме вълнуват.

    От това АВД смисълът е 9 месеца в годината по-висок разход - нали затова масово се ползва халдекс?

    Перфектният баланс е 50/50, който се случва на БМВ, Субару са по-близо до 60/40.

    Бързи и бавни скорости имат истинските офроуд автомобили, които са и с по-голям просвет.

    Въобще, субаруто изглежда да е фенска кола без изявен смисъл, понеже във всяка категория (градска, магистрална, офроуд) има по-добър вариант.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  24. 24 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#23] от "galio":

    Въпрос на вкус. Ето и малко факти. Имам Субару Форестър. Съседите ми по вила със: Сузуки Гранд Витара, Форд Рейнджър и БМВ Х 5, зимата оставят колите си на два километра от вилите си, защото не могат да изкачат 45 градусов наклон по една част от пътя когато е покрита с повече от 15 см сняг. Форестъра го преминава без никакви проблеми при 30 см и иска още. А на равно и на хубав път по нищо не им отстъпва. Отсъва им само в разхода на гориво - значително по - нисък е. Уверявам Ви, че при Форестъра усещанията макар и субективни са еднакви при всички, които са го управлявали. За возилите се няма да говорим.
    А иначе темата е за Голфа.

  25. 25 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 701 Весело

    До коментар [#24] от "subaru":

    Именно - въпрос на вкус.

    А може и ти да си повече карач от тия посочените просто?

    Иначе като за офроуд се сещам за Тойота Ленд Крузър, Ленд Ровър който-и-да-е, Мицубиши Паджеро, Нисан Патрол.

    То има и хора с Хамър Н1 тука, ама това пък хич не знам за какво е подходящо.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#3] от "S.P.Q.R.":

    Разкажи им тук за Перник, може да ги изненадаш:

    http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/world-premiere-new-golf-alltrack/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Много сме оригинални днес! Дори не си личи, че си нещо като трол.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#25] от "galio":

    Ланд Роувър Дифендър за мен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#22] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Не се сещам кога за последно Субару или Мицу са спечелили рали срещу европейски марки (и то Ситроен и Форд, сега доминиращият ФВ изобщо не го броим).

    А при боксерите водещи са Порше. Перфектен баланс още от 50-те (30-та за Костенурката, пак дело на Ф.П.)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#20] от "Депозитният Балон ще се ...":


    [quote#20:"Депозитният Балон ще се ..."]Винаги съм твърдял че Субару не е никакъв автомобил.. това е Свързващият елемент м-у автомобилите и Самолетите [/quote]


    А аз още от година и половина се опитвам да те накарам да спреш да пушиш

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#17] от "442":

    Ауди първи използват успешно и популяризират all wheel drive при леките автомобили (както и при състезателните такива). 4х4 е ДОСТА по-различно нещо - надявам се, че знаеш разликата. Иначе не виждам с какво Субару водят при четворното задвижване - да имаха стандартно постоянно задвижване, но и те имат модели, които работят като Халдексовата система, и които използват трекшън контрола. Субари водят единствено в цената, защото там по-слабите цифри са по-добите цифри.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1528 Весело

    До коментар [#24] от "subaru":

    Опитай сравнение с Ленд Круизър или каквото и да е 4х4 на Тойота и Г-Клас на Мерцедес. Мисля, че ще се справят подобаващо.

    Иначе Субару си е Субару - грамотно мислена кола.

    Жената е покана за щастие
  33. 33 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#23:"galio"]Имам предвид нещо реално - продажби, титли, някъде, където се сблъсква с директни конкуренти[/quote]
    ето че те гони Рекламата

    какви титли -

    купуваш автомобил за Себе си ,
    за собствената си сигурност

    Субару е автомобил за Ценители , за Компетентни..
    понеже Разумните навсякъде са кът..
    не се купуват Масово

    облъчените скачат на дойч возила..
    ето ти пример за облъчени консуматори

    новият Ифон-6 е с себестойност 216 $ а се продава за 1200 %

    така е и с дойч возилата - реклама и нищо повече

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#13] от "442":


    [quote#13:"442"]Още маааалко и ще започнат да копират СУБАРУ, ама никога няма да станат като тях[/quote]


    Дано. Кой иска да стане първи избор на американски бабички, на които изобщо не им пука за карането....а и не го разбират много.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#33:"Депозитният Балон ще се ..."]новият Ифон-6 е с себестойност 216 $ а се продава за 1200 % [/quote]

    грешка - продава се за 1200 $

    6 пъти по-скъпо...за да си хай , вървежко и пр..

    не , мерси , не купувам Надценени автомобили..

    има достатъчно такива като теб


    [quote#24:"subaru"] А на равно и на хубав път по нищо не им отстъпва. Отсъва им само в разхода на гориво - значително по - нисък е.[/quote]
    за дизел ли иде реч..

    защото бензиновият Форестър хич не е Скромен в разхода

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  36. 36 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#33] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Разумните хора си купуват коли според изискванията си към тях.

    Във всяка категория, била тя скорост, проходимост, икономичност, вътрешен обем, ниска цена, евтина поддръжка, има по-силен конкурент от съответното субару.

    Така че ми звучи повече като емоция. Където вече рационални доводи не играят.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  37. 37 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#32] от "bgpainter":

    +++
    Съгласен съм за изброените марки. С изключение на Тойота Раф - 4. Опитвал съм. Там откъдето ще мине Субаруто/говорим за извън пътя - наклони, стръмнини, дупки, вода, кал и сняг Рафа само ще му гледа отдалечаващите се светлини. Да не забравяме и друго, Форестъра все още се води автомобил а не джип.

  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#35] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Абе какъв е този Айфон за 1200? Дори големият не може да струва толкова в САЩ. Аз лично съм купувал отключен Айфон 5 за 650 долара миналата Коледа, от магазин на Епъл.

    Иначе дали е по-добър не знам, но казват че е по-надежден. Моят Галакси 3, например, беше супер първите месеци, а след това почна да развива флегматизъм.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#37] от "subaru":

    То и Раф не е точно джип, а кросоувър. Предполагам с Халдексоподобна система, а не full time awd.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#36:"galio"]Във всяка категория, била тя скорост, проходимост, икономичност, вътрешен обем, ниска цена, евтина поддръжка, има по-силен конкурент от съответното субару.
    [/quote]

    субару няма евтина поддръжка , нито е резачка , не го твърдя Изобщо

    темата тръгна от 4Х4 за Гоуфо - на снимката на публикацията.

    и понеже 4Х4 има два вида ....
    Субару и всички останали..
    някой от Субару феновете е запалил искрата..

    това е

    всеки да си купува каквото иска

    иска ли Висока проходимост - Изборът е Субару

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    [quote#38:"deutschwagen"]Аз лично съм купувал отключен Айфон 5 за 650[/quote]

    Става въпрос за 5s, не 5с.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#35] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Бензин и газ. Разход при изминати 1200км/по добри пътища/ 10.5л газ на 100км. Двама възрастни и две деца, работещ климантик, средна скорост 100 - 110км/ч., пълен до горе багажник и багажник на покрива.

  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#40] от "Депозитният Балон ще се ...":


    [quote#40:"Депозитният Балон ще се ..."]и понеже 4Х4 има два вида ....
    Субару и всички останали[/quote]

    Което е фенска изцепка.

    И не става въпрос за 4х4, а за awd. Толкова ли сте елементарни феновете на Субару, че още не можете да схванете разликата.....35 години по-късно

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Весело

    [quote#38:"deutschwagen"]Абе какъв е този Айфон за 1200? Дори големият не може да струва толкова в САЩ. [/quote]
    САЩ не е пример -
    говорим за тукашните умници , които примират от мерак да убият 1000 - 1200 $ заради комплексите си

    http://readerbg.com/Apple_iPhone/Apple_iPhone6_64GB_Space_Gray

    а ето и цената му
    http://money.bg/news/id_1751347628/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE_%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE_%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82_iPhone_6_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  45. 45 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#42:"subaru"]Бензин и газ. Разход при изминати 1200км/по добри пътища/ 10.5л газ на 100км. Двама [/quote]
    така става ..

    но и Витарата може да мине на газ..

    принципно Форестъра не държи много на газ
    познавам хора - които сменят гарнитури по-често от накладките

    но зависи и от шофьора
    колко км си минал на газ досега , с какви скорости е Форко ?

    [quote#43:"deutschwagen"]И не става въпрос за 4х4, а за awd. Толкова ли сте елементарни феновете на Субару, че още не можете да схванете разликата.....35 години по-късно[/quote]


    не се хващай за лексиката - иде реч за двойното предаване

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  46. 46 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 701 Весело

    [quote#40:"Депозитният Балон ще се ..."]понеже 4Х4 има два вида ....
    Субару и всички останали.. [/quote]

    [quote#43:"deutschwagen"]Което е фенска изцепка.[/quote]

    Емоция.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  47. 47 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#45] от "Депозитният Балон ще се ...":

    Ръчни. Купил съм го чисто нов. 156000км. Смяна на масло/на 10000км/, ремък, ролки/1път/, накладки/1път/, съединител/1път/, и гуми. Накладките в момента може би са за смяна.

  48. 48 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#47:"subaru"]Ръчни. Купил съм го чисто нов. 156000км. [/quote]
    и е изкарал 156 К на газ ?!?!

    това е постижение !
    с каква газова уредба работи

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  49. 49 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 492 Неутрално

    [quote#33:"Депозитният Балон ще се ..."]облъчените скачат на дойч возила..
    ето ти пример за облъчени консуматори [/quote]

    Субару е мнгоо приятен автомобил спор няма НО тук в Канада Боксерния двигател, когато го запали човен при -15-20 градуса клапаните му тракат няколко минути, в сервиза казват че това било съвсем нормално!!!!!!!???????
    Аз за такава кола пара не давам, а вие!???
    За мен голфа е отлиèн продукт и този модел няма да е изклучение сигурен съм, както е отли4ен и телефона на Апъл, но да кажем че съм будала като милиони други по целия свят! Съжалявам, но явно не съм ценител

  50. 50 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    Една педя клиренс не може да е за всякакви терени. Колата е за да се фукаш и да можеш да потеглиш там, където повечето не могат - снежец и ледец, както и да си по-спокоен като отиваш на ски. Но опре ли ти дъното и си до там. Много собственици на Ауди знаят прекрасно това

  51. 51 Профил на Този е от онези
    Този е от онези
    Рейтинг: 271 Весело

    В Перник, тази новина е повод за празник! Наздраве!

  52. 52 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    карал съм 6та та серия на голф бензинов ,1,2 105 коня и да ви кажа не съм кой знае колко очарован,купето е същото като снимката по горе доста беден на екстри, разхода незнам ама не беше впечатляващо нисък..те и без това всичо прилича на малък голям брат на голф да вземата само да сменят буквите след голфа и да има голф за всичко

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  53. 53 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1528 Весело

    До коментар [#37] от "subaru":

    Е Рав4 сега, лигавщини.
    Имам предвид или Круизър или 4Рънър или Хайлукс, че дори и Ефджея.
    Рав4-ката не е мислена за криви ливади. Турили са и биелети като на Пежо 206 - по 2 педи, няма double wishbone, абе изобщо си е макс за неравни улици и нищо повече.

    Жената е покана за щастие




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK