"Мазда" СХ-3 идва през пролетта, фейслифт за СХ-5 и "Мазда" 6



Мазда" избра започналото вчера автомобилни изложение в Лос Анджелис, за да представи новия член на фамилията си от кросоувъри - СХ-3, както и преминалите през фейслифт "Мазда" 6 и СХ-5. Петият модел, в който са въведени технологиите за пестене на гориво на компанията, кръстени SKYACTIV, демонстрира еволюцията на дизайнерската линия KODO (Душа в движение).


Прави впечатление, че СХ-3 демонстрира по-ръбести форми и изглежда далеч по-динамично. В салона виждаме качествени материали, а приборното табло е сходно с това в "Мазда" 3, което привлече добри клиентски отзиви най-вече заради централно разположения оборотомер.


Освен на ергономията специално внимание е обърнато на "свързаността" на колата", като мултимедийната система MZD Connect предлага редица уеббазирани услуги, като интернет радио, например. Мултимедията разчита на 7-инчов централно разположен дисплей, с който се общува чрез въртящ се контролер между предните седалки.




Шофьорската позиция е доста висока, което дава отличен поглед към пътя. Возещите се отзад също не могат да се оплачат от липса на гледка заради амфитеатрално разположените седалки.


"Мазда" СХ-3 е дълга 4.28 метра, или с 28 сантиметра по-малко от СХ-5. Ширината е 1.77 метра (-7 см.), а височината 1.55 м (-12 см.). С модела дебютират новите бои "Керамик металик", които дават по-голяма дълбочина и различни нюанси, когато са осветени от слънцето.


За момента СХ-3 излиза с познатите от гамата на "Мазда"


SKYACTIV мотори - 1.5-литров дизел (150 к.с.) и двулитров бензин (165 к.с.). И двата двигателя могат да се комбинират с механична и автоматична скоростни кутия.


Очаквано за този клас МХ-3 ще се предлага както само с предно предаване, така и със задвижване 4Х4. Системата за задвижване на четирите колела е ново поколение, като е снабдена с предупреждение за загуба на сцепление на предния мост.


CX-3 ще се предлага с широк набор от джанти, като най-големите ще са 18-цолови. Окачването претендира да предлага комфорт и отлично пътно поведение. Купето пък е максимално изолирано от шумовете отвън. Идващите от мотора вибрации са почти напълно изчистени.


"Мазда" СХ-3 ще предлага всички системи за сигурност, обединени под името i-ACTIVSENSE, работещи на базата на данни от радарни сензори и камери.


Продажбите на "Мазда" СХ-3 ще тръгнат от пролетта на следващата година. Първите доставки ще са за Япония.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1392 Неутрално
  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    Мазда е единствения истински японски конкурент на немските концерни.
    Чудесни автомобили правят.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#1:"442"]Еми, много са хубави[/quote]

    две мнения няма...добри са

    но се купуват директно от Германия

    разговарял съм с двама Случайни собственици на СХ - 5 -

    твърдят ,че "произведено за Германия" -
    т.е. Първото качество е по- евтино с 20 - 25 % ...
    от " произведено за България , Румъния и Сърбия"

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dr. G.":

    Може би сте прав за това, че германските конкуренти го докарват на конкуренция само до МАЗДА, щото другите Японски са с класи над германците.

  5. 5 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1218 Весело

    Интересува ме цената , щото ако е по-скъпа от Дачийка Дъстръб не я ща !

  6. 6 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    [quote#3:"След КТБ НАКЪДЕ ?"]

    Еми, много са хубави- цитат на коментар #1 от “442”
    две мнения няма...добри са
    но се купуват директно от Германия
    разговарял съм с двама Случайни собственици на СХ - 5 -
    твърдят ,че "произведено за Герма[/quote]
    Тези приказки на Горубляне ли си ги чул? Да са използвали някои по-евтини аксесоари (джанти, гуми), бих го приел, но да си играят на по-ниско качество за определ пазар - остави тези неща. Продавачите си имат достатъчно прийоми за да си докарат допълнителни, или компенсиращи средства в следпродажбеното обслужване на автомобилите. 10 години съм карал Мазда закупена от България, и не ми е направило нещо впечатление за по-лошо качество.
    Сменяй си маслото на време, не отлагай текущите дребни ремонти, и няма да имаш проблеми!

  7. 7 Профил на billybadboy
    billybadboy
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Мазда нямат 1.5 литров дизел 150 к.с.. Това е версията 2.2 литра
    "Малкият" дизел генерира 105 к.с.

  8. 8 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    [quote#4:"442"]щото другите Японски [/quote]
    Другите "японски" са май "европейски" - и Нисан, и Хонда и Тойота (става дума за колите продавани в Европа)

  9. 9 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    Събитието на годината за Мазда е изцяло новата MX-5 Miata.

    Старата: http://images.huffingtonpost.com/2010-05-24-2010mazdamx5miata.jpg

    Новата: http://www.ausmotive.com/pics/2014/Mazda-MX-5-ND-01.jpg

  10. 10 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1627 Весело

    До коментар [#4] от "442":

    Муахаха, особено тойота, дайхатцу, нисан, мицубиши и компания.
    Смях.
    От японките само мазда и субару могат да се конкурират в премиум сегмента с немците (сериозните немци, не говоря за Опел).
    [quote#4:"442"]Може би сте прав за това, че германските конкуренти го докарват на конкуренция само до МАЗДА, щото другите Японски са с класи над германците.[/quote]

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  11. 11 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#6:"historama"]Тези приказки на Горубляне ли си ги чул? Да са използвали някои по-евтини аксесоари (джанти, гуми), бих го приел, но да си играят на по-ниско качество за определ пазар - остави тези неща. Продавачите си имат достатъчно прийоми за да си докарат допълнителни, или компенсиращи средства в следпродажбеното обслужване на автомобилите. 10 години съм карал Мазда закупена от България, и не ми е направило нещо впечатление за по-лошо качество. [/quote]

    нормално мнение ,
    с оглед Скъпата ти покупка на МАЗДА !

    отн. качестгвото...никой не твърди ,че БГ качеството е лошо....добро е ,но НЕ колкото Дойче качеството.

    всяко производство дава отклонения....от оптимума..

    колкото са по-големи отклоненията от оптимума - толкова по-евтин е автомобила ...

    то е като с турската стока - Уж една и съща стока - но едната е за БГ а другата за Взискателни пазари!!

    щом приемаш да ти продава вносителя "гаранционно" масло по 70 лв/л + въдушен филтър по 60 лв...ОК , ти си плащаш

    аз имах предвид не Консуматорите като теб а Осъзнатите Потребители ..

    тези с които съм разговарял НЕ мислеха като теб и бяха си внесли МАЗДА СХ-5 / бензин, 4Х4 , ръчни скорости , Чисто Нова за по 44 000 лв - Второ ниво на оборудване

    а "горубленската" мъдрост няма край

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  12. 12 Профил на Доктор
    Доктор
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Много са си добри маздите

    007
  13. 13 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#3] от "След КТБ НАКЪДЕ ?":

    Аман от малоумници.

    В България, Сърбия и Румъния я се продадат общо 2-3 хил. нови Мазди на година я не, кой ще тръгне да си играе да прави отделно качество за такова количество, нали разходите по стиковката ще са многократно по-големи от спестените пари.

    Освен това българските дилъри на Мазда взимат колите от австрийското представителство.

  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1562 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dr. G.":

    Напълно споделям - само те в най-голяма степен са се отървали от особеностите на “японския дизайн”...

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 488 Неутрално

    6-ицата излезе миналата година и вече има фейслифт? Иначе спор няма - Мазда правятчудесни коли - надеждни, икономични, иновативни, с рекордна гаранция от 8 години за България. Чудесен избор за тези, които могат да си позволят нова кола в момента.

  16. 16 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#13:"abdulhazred"]Аман от малоумници. ...............

    Освен това българските дилъри на Мазда взимат колите от австрийското представителство. [/quote]

    Вземат от Австрия - защото НЕ могат да вземат Директно от Мазда......

    понятието Екслузивитет говори ли ти нещо ??

    минават през посредник , защото нямат Обем...

    Мазда дава Екслузивни права Само на един , двама дилъри във Големите държави...

    нищо чудно Мазда Австрия да купува от Мазда Германия
    явно си човек на заплата , не ти е ясен безнеса..

    Ако аз продавам 5 000 Мазди годино а ти - 50...

    Мазда сключва договор с Мен , а аз ти Продавам на теб на едро...
    на Моята цена , сещаш ли се ??

    и ти продавам Това-което можеш да купиш (т.е. второ ,трето качество)
    ..........

    аман от Големоумници

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  17. 17 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 580 Неутрално

    [quote#6:"historama"]Сменяй си маслото на време, не отлагай текущите дребни ремонти, и няма да имаш проблеми![/quote]

    и така до 100 000 лв.
    После смяна на автомобила, щото сега колите се правят с "плюнка и тиксо" -цитирам друг колега от форума.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  18. 18 Профил на ripley
    ripley
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Не случайно през последните 10 години наричат Мазда - "японското BMW".
    Изключително динамични и комфортни, с много директно управление. Интериорното качество е на много високо ниво и въпреки това се подобрява с всяко ново поколение. Натъпкани са серийно с иновативни системи, които РАБОТЯТ, и не на последно място, с изключително плавни линии и красив дизайн.
    Взимаш премиум качество кола на много добра цена.

    Само дано да върнат и MPS моделите...

  19. 19 Профил на Ace
    Ace
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    Само дето като сравним показатели като разход, ускорение и обем на багажника на простия гоуф с уникалната мазда, започваме да разбираме защо едната се продава, а другата не. Та така и с останалите японски производители. За дизайна мога да кажа, че по-грозни автомобили от японските няма (с някои изключения), но това е мое субективно мнение. А да и конкретно Мазда е шампион по най-бързо гниене на ламарини, още докато автомобилите са в гаранция. Въпреки това, трябва да се каже, че съотношението качество/цена е добро. Просто е несериозно да се изказват мнения, че японските автомобили са по-добри от германските, но също е вярно и че германските не са това, което бяха. Трябва да се правят пари, та затова през 6 месеца излиза я нов модел, я фейслифт.

    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17885
    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17501

    Това, че съм параноик не значи, че не ме преследват!
  20. 20 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dr. G.":

    Прав сте прекрасно пътно поведение, НО ако имате примерно тук в Квебек една Мазда, може да седнете на един стол и да я гледате как ръждясва!!! Масово явление при почти всички модели мазда, от 1-2 години започнаха мега акция и дават 7 години гаранция и т.н.

  21. 21 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Хубави параметри за компактен кросовър. На мен ми допада.

  22. 22 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4875 Неутрално

    [quote#15:"comtec"]6-ицата излезе миналата година и вече има фейслифт? Иначе спор няма - Мазда правятчудесни коли [/quote]
    И аз се учудих за същото. Шестицата е прекрасна просто - какво и "лифтират" - не знам. Мазда винаги ми е била любимата японска марка. И СХ-3 е много готина, но ме смущава прекалено идентичния дизайн с СХ-5. Нисан допускат същата грешка - иначе прекрасния нов Кашкай и Х-Трейл не мога да ги различàвам един от друг.

    Gunter glieben glauchen globen
  23. 23 Профил на Bate B
    Bate B
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#15] от "comtec":

    Всичко е така, само без "икономични" За тройка 10 на сто градско и 7.5-8 на магистрала е много! За всичко друго съм напълно съгласен! Страхотни коли са!

    Бате Б




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK