"Карл" става най-достъпният модел на "Опел"



Компактен, симпатичен и достъпен, със стартовата си цена от под 10 000 евро това е новият "Опел Карл", който официално беше разкрит днес. След като "Адам" отдаде почит към единият от основателите на компанията, "Карл" почита и другия.


Автомобилът е дълъг 3.68 метра, като предимството му е, че има четири врати. Ключова характеристика на модела е, че срещу доплащане може да предложи нетипични за сегмента технологии за сигурност и комфорт - сигнализация за напускане на избраната лента на движение, система за подпомагане на потеглянето по наклон, круиз контрол, отопление на предните седалки и волана, инфоразвлекателна система IntelliLink, позволяваща безпроблемно свързване и интеграция на функциите на смартфон и т.н.


"Карл" разполага с градски режим, при активирането на който усилието във волана намалява и улеснява маневрите. Моделът се предлага само с един мотор - еднолитров трицилиндров бензинов от последно поколение с мощност 75 конски сили.


Автомобилът излиза на пазара в десет различни цвята на лаковото покритие и джанти от 14 дo 16 цола. Първите доставки на "Карл" ще са през лятото, като тогава "Опел" ще има най-силната гама от автомобили в малкия клас в историята си. Тя включва още "Адам" и "Корса".

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Докато не видя в магазина цена под 10 000 евра не вярвам. Преди известно време вървеше една реклама с фиксирана цена за едно пежо. Един колета отиде да купи такава на жена му и в офиса му казали, че нямат такава кола на тази цена.

  2. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2626 Неутрално

    Хубава сапунерка ама Корса !
    [quote#2:"442"]. Един колета отиде да купи такава на жена му и в офиса му казали, че нямат такава кола на тази цена. [/quote]
    Ми като отидеш в офиса им трябва да ги пазариш като на пазара в Димитровград , стартовата цена е без капачки на вентилите и чистачки !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 4 Профил на Meister Eckhart
    Meister Eckhart
    Рейтинг: 844 Неутрално


    Опел се препозиционират в по-ниския ценови сегмент

    the devil is in the data
  4. 5 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    Интересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави?!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 6 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 572 Весело

    [quote#5:"Norman Granz"]

    Интересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави?![/quote]

    До коментар [#5] от "Norman Granz":

    Това е направено за нормални хора,за тези които са 130...150кг има шлепове.

  6. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    [quote#6:"mentra65"]Това е направено за нормални хора,за тези които са 130...150кг има шлепове.[/quote]

    Бих казал, че е направена за бедни хора; за нормално заможните има full-size sedan.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 8 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Идеално име за Опел е "Крал", но не в смисъл на владел

  8. 9 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Това в какъв сегмент се позиционира? Явно под Корса. Но с цена започваща от малко под 10х.евро ще е на нивото на новата Фабия. Само дето тя е по-добра дори и от Корса. Демек Опел искат пари колкото малък автомобил а предлагат за тях ултрамалък. Няма да успее.

  9. 10 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    По-добре едно Сандеро Степвей.

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  10. 11 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Неутрално

    [quote#5:"Norman Granz"]Интересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави[/quote]
    По типово идобрение се води 4+1 места и за всички е задължително да има предпазен колан и подглавник.
    Иначе колата е изключително симпатична, за втора кола в семейството, за ходене на работа и за в града е идеална.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  11. 12 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Неутрално

    И е по-истинска кола от конкуренцията, в лицето на Тойота Айго/Ситроен С1/Пежо 108. Например има истинска пета врата за багажника, а не само отваряемо стъкло, слизащо по-надолу.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  12. 13 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4477 Неутрално

    [quote#9:"wds23355772"]ще е на нивото на новата Фабия[/quote]
    Зависи от Фабията.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  13. 14 Профил на Bob Parr
    Bob Parr
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#9] от "wds23355772":

    Това се позиционира в сегмента Shevrolet Spark / Daewoo Matiz и със сигурност е под Корса. Иначе очакван ход на GM след излизането на бранда Chevrolet от Европа - да пребрандират корейските возила с Опел и да ги пускат на пазара.

  14. 15 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1291 Разстроено

    """. . . .и достъпен, със стартовата си цена от под 10 000 евро това е новият "Опел Карл",''''
    ========================
    Мамка му и прасе !
    Кисел ми е
    и за това ще си карам старото Туинго. . .
    И инвалидната количка с която си развявам байряка ,
    стига времето да е подходящо. . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 16 Профил на Arthur Dent
    Arthur Dent
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Тези 10 000 евро са по ценова листа и се отнасят за Германия, в България със сигурност ще е доста по-евтина. В момента 3-вратата Корса започва от 17 900 лева, а 5-вратата от 18 075 и то по ценова листа - http://opel.bulvaria.bg/opel-avtomobili/opel-passangercars/
    Вярно, че това е вече "старата" Корса, като новата ще е качена поне 500 лева по-високо. Но не вярвам Крал-чето да е по-скъпо от Корса, така че би трябвало да започва не по-високо от 17 900 и то по ценова листа. Което означава реална цена около 17 000.

  16. 17 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Истината е, че Опел много дръпнаха. И сериозно се замислям дали да не сменя моя кораб от средата на 90-те с новата Астра седан. Размерите са им сходни, но усещането е далеч по-добро.

  17. 18 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 418 Неутрално

    А бе не мога да разбера какъв трябва да си за да рекламираш това жалко подобие на автомобили.Хлопел какви са тия имат слава на гнилочи без победи в никакви моторни спортове били немски голям праз а те дори и немски не са гм некафърност отвсякъде евтини матетиали скапана сглобка шибан дизайн нискотехнологични двигатели слаби дизели никаква конкурвнтноспособност и екстри грозни никакъв маркетинг нямат.А бе не знам по голям ШИТ от тия Тата нано може би ама поне онези не се правят на велики а тия се имат за нещо че и с клаудия шифър реклама правят.Термина за такива недоразумения е само един шитбокс.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  18. 19 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#8] от "b_d_s":

    Нещо по-тъпо?

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK